Jump to content

Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


Eliseos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Εννοείται πως γίνεται. Πάει κατάστημα κάνει αίτηση κλπ.

Θα πρέπει να τα επιστρέψει ναι...

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Έχω συμβόλαιο wind με δωρεάν mb,επειδή Παρασκευή φεύγω για εξωτερικό,υπάρχει τρόπος να χρησιμοποιώ το ιντερνετ εκεί?Κάποιο ειδικό συμβόλαιο πχ?Αλλιώς να κλείσω τα δεδομένα μην τρέχω και δε φτάνω μετά!!
Link to comment
Share on other sites

Έχω συμβόλαιο wind με δωρεάν mb,επειδή Παρασκευή φεύγω για εξωτερικό,υπάρχει τρόπος να χρησιμοποιώ το ιντερνετ εκεί?Κάποιο ειδικό συμβόλαιο πχ?Αλλιώς να κλείσω τα δεδομένα μην τρέχω και δε φτάνω μετά!!

Πρόσφατα ήμουν Ιταλία.

Η χρέωση για GPRS είναι 0,073€/10KB

 

Τι εννοείς να κλείσεις τα δεδομένα?

Δεν ενεργοποιείς το mobile network και είσαι οκ.

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

Πρόσφατα ήμουν Ιταλία.

Η χρέωση για GPRS είναι 0,073€/10KB

 

Τι εννοείς να κλείσεις τα δεδομένα?

Δεν ενεργοποιείς το mobile network και είσαι οκ.

 

Σ' ευχαριστώ για την απάντηση,αρα δε συμφέρει,οπότε internet στο ξενοδοχείο με wifi!

 

Στο iphone "ανοίγεις" η "κλείνεις" τα δεδομένα αν δε θες να τα χρησιμοποιεί μέσω δικτύου.

Link to comment
Share on other sites

παιδιά, πρόσφατα άλλαξα πρόγραμμα και πήγα στο wind to all 30... που μπορώ να στέλνω μήνυμα για να παρακολουθώ το υπόλοιπο των λεπτών ομιλίας/sms/ΜΒ??
μέτρον άριστον
Link to comment
Share on other sites

παιδιά, πρόσφατα άλλαξα πρόγραμμα και πήγα στο wind to all 30... που μπορώ να στέλνω μήνυμα για να παρακολουθώ το υπόλοιπο των λεπτών ομιλίας/sms/ΜΒ??

 

Δοκίμασε 1270

 

Sent from my HTC HD2 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Δοκίμασε 1270

 

Sent from my HTC HD2 using Tapatalk

 

χαχα η απάντηση από το 1270:

 

Το ανώτατο ύψος του λογαριασμού σας αυξήθηκε επιτυχώς κατά 10Ε. Κατά την ημερομηνία έκδοσης του λογαριασμού, θα χρεωθείτε μόνο για το ποσό που έχετε καταναλώσει.

 

θα το σημειώσω :lol::lol::lol::lol:... αλλά το υπόλοιπο πως το μαθαίνω ???

μέτρον άριστον
Link to comment
Share on other sites

Κενό μήνυμα στο 1212 για υπόλοιπα λεπτών ομιλίας και sms.για υπόλοιπό mb υπάρχει δωρεάν εφαρμογή στο μαρκετ.wind data meter κάπως έτσι.

 

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

χαχα η απάντηση από το 1270:

αλλά το υπόλοιπο πως το μαθαίνω ???

 

Κλήση στο 1270 επιλογή 1 είναι για Wind to All

Γενικά έχεις κι άλλες επιλογές στο 1270.

 

PS: Αν δεν έχει εκδοθεί ο λογαριασμός με το νέο πρόγραμμα θα σου λέει αναλογικά τον χρόνο (τον οποίο μάλλον έχεις ξεπεράσει)

Link to comment
Share on other sites

Κλήση στο 1270 επιλογή 1 είναι για Wind to All

Γενικά έχεις κι άλλες επιλογές στο 1270.

 

PS: Αν δεν έχει εκδοθεί ο λογαριασμός με το νέο πρόγραμμα θα σου λέει αναλογικά τον χρόνο (τον οποίο μάλλον έχεις ξεπεράσει)

 

αυτό ήταν τελικά... ευχαριστώ!

μέτρον άριστον
Link to comment
Share on other sites

Χθες το πρωί κάναμε ανανέωση συμβολαίου, οικογενειακού πακέτου, τριών γραμμών, προκειμένου να επωφεληθούμε της επιδότησης.

Κατά την προετοιμασία των συμβάσεων η υπάλληλος μας ενημέρωσε οτι έχουμε "δώρο" 2 γραμμές καρτοκινητού. Μετά από λίγο μας ενημερώνει οτι ενεργοποίησε τα 2 καρτοκινητά και εκτός των συμβάσεων υπογράφουμε και "ταυτοποίηση" αυτών. Εξήγησα οτι ΔΕΝ θέλουμε να ενεργοποιήσουμε άλλες γραμμές, στ όνομα μας και απάντησε πως είναι προιπόθεση της επιδότησης. Γνωρίζετε κάτι σχετικά;

Link to comment
Share on other sites

Βλακείες της υπαλλήλου. Απλά ήθελε να ενεργοποιήσει τα καρτοκινητά για να φαίνεται ότι στο μαγαζί τους ενεργοποιήθηκαν αρκετοί αριθμοί.

 

Ωστόσο, πρόσεξε το εξής: υπάρχει η δυνατότητα ένταξης καρτοκινητών στο Οικογενειακό πακέτο, με αυτόματη η όχι ανανέωση χρόνου ομιλίας. Τσέκαρε λοιπόν στο 1260 εάν απλά ενεργοποίησε τα καρτοκινητά χωρίς να κάνει κάτι άλλο ή αν τα ενέταξε στο Οικογενειακό πακέτο και σε περίπτωση που τα έχει εντάξει στο Οικογενειακό να σου πει αν ενεργοποίησε την αυτόματη ανανέωση χρόνου ομιλίας.

Link to comment
Share on other sites

Βλακείες της υπαλλήλου. Απλά ήθελε να ενεργοποιήσει τα καρτοκινητά για να φαίνεται ότι στο μαγαζί τους ενεργοποιήθηκαν αρκετοί αριθμοί.

 

Ωστόσο, πρόσεξε το εξής: υπάρχει η δυνατότητα ένταξης καρτοκινητών στο Οικογενειακό πακέτο, με αυτόματη η όχι ανανέωση χρόνου ομιλίας. Τσέκαρε λοιπόν στο 1260 εάν απλά ενεργοποίησε τα καρτοκινητά χωρίς να κάνει κάτι άλλο ή αν τα ενέταξε στο Οικογενειακό πακέτο και σε περίπτωση που τα έχει εντάξει στο Οικογενειακό να σου πει αν ενεργοποίησε την αυτόματη ανανέωση χρόνου ομιλίας.

 

Σ ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Μίλησα με το customer care. Ζήτησα να ακυρωθούν τα συγκεκριμένα και περιμένω απάντηση. Για να δούμε..

Όσο για το 2ο σκέλος, που έθεσες, θα το έχω υπόψη, αλλά δε θα φαινόταν τα 2 εξτρά νούμερα στις συμβάσεις; :wacko:

 

Συγνώμη για το double post, παραπάνω. Κάτι πατήθηκε, κατά λάθος. Ας το σβήσει κάποιος mod.

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

φοβερη η υπαλληλος! εγω στη θεση σου θα την εδινα 'στεγνα' στα κεντρικα, με ονοματεπωνυμο! υπαρχει τοσος κοσμος στην ανεργια, που θελει πραγματικα να δουλεψει τιμια, και μετα βλεπεις να εχουν δουλεια κατι 'αχαρακτηριστα' ατομα... Στην πυρά κανονικοτατα!
Link to comment
Share on other sites

Καλά, χαλάρωσε:p Δεν είπαμε ότι στάνταρ έκανε λαμογιά. Το πλέον πιθανό είναι για να πιάσει στόχους να ενεργοποίησε τις κάρτες και απλά να του είπε έτσι για να μην συναντήσει αντίρρηση. Απλά, επειδή όλα είναι πιθανά, ας προσέξει μην τυχόν του ενεργοποίησε κάτι άλλο στο Οικογενειακό.
Link to comment
Share on other sites

Μέχρι στιγμής, πάντως, ενώ μου είπαν ότι θα επικοινωνήσουν, δε το έκαναν. Θα δούμε από εβδομάδα.

 

Σου ενεργοποίησε 2 απλά καρτοκινητά...

Αν θες δεν τα χρησιμοποιείς καθόλου, σπάς κάρτες sim και κλείνουν από μόνα τους.

 

PS:Δεν στα έχει περάσει στο οικογενειακό πακέτο...

Δεν νομίζω να ισχύει ακόμα κάτι τέτοιο, από τη στιγμή που σταμάτησαν το sharing!

Link to comment
Share on other sites

το ψεμα που ειναι ακριβως? Σου ενεργοποιησε 2 καρτοκινητα απλα για να βοηθησει τον στοχο του καταστηματος! Αυτη ειναι αλλωστε η κυρια δουλεια του καθε πωλητη!

Ουτε σε χρεωσε τιποτα ουτε θα εχεις καποια επιβαρυνση!!οποτε χαλαρωσε με την επιθετικοτητα!

Symbian, Die hard
Link to comment
Share on other sites

το ψεμα που ειναι ακριβως? Σου ενεργοποιησε 2 καρτοκινητα απλα για να βοηθησει τον στοχο του καταστηματος! Αυτη ειναι αλλωστε η κυρια δουλεια του καθε πωλητη!

Ουτε σε χρεωσε τιποτα ουτε θα εχεις καποια επιβαρυνση!!οποτε χαλαρωσε με την επιθετικοτητα!

 

... Εξήγησα οτι ΔΕν θέλουμε να ενεργοποιήσουμε άλλες γραμμές, στ όνομα μας και απάντησε πως είναι προιπόθεση της επιδότησης. Γνωρίζετε κάτι σχετικά;

 

δεν το βλεπεις; δε θυμαμαι να βγαζει καμμια ανακοινωση η wind οτι 'προυποθεση της επιδοτησης ειναι να εχει ο πελατης 2 νεες γραμμες καρτοκινητης'... :lol:

 

πιστευεις στ'αληθεια οτι η κυρια δουλεια του καθε πωλητη ειναι να λεει τετοια πραγματα; Ξερεις ποσους πελατες εχετε χασει, λογω αυτης της συμπεριφορας;

Edited by thespecialist
Link to comment
Share on other sites

Όπως είπα και παραπάνω έχουμε 3 γραμμές wind. ΔΕΝ χρειαζόμασταν άλλες. Και πολύ περισσότερο με ενοχλεί που είναι δηλωμένοι στο ΕΤΤ 2 ακόμα αριθμοί. Ξέρω πολύ καλά πως λειτουργούν τα καρτοκινητά κι οτι μπορώ να τα πετάξω. Με εξοργίζει όμως η "κουτοπονηριά" και ο εκβιασμός, οτι δήθεν ήταν υποχρεωτικό, προκειμένου να πάρουμε την επιδότηση.

Είχα υπάρξει κι εγώ πωλητής με στόχους αλλά ποτέ μου δεν ενεργούσα έτσι, για να τους πιάσω.

Link to comment
Share on other sites

Όπως είπα και παραπάνω έχουμε 3 γραμμές wind. ΔΕΝ χρειαζόμασταν άλλες. Και πολύ περισσότερο με ενοχλεί που είναι δηλωμένοι στο ΕΤΤ 2 ακόμα αριθμοί. Ξέρω πολύ καλά πως λειτουργούν τα καρτοκινητά κι οτι μπορώ να τα πετάξω. Με εξοργίζει όμως η "κουτοπονηριά" και ο εκβιασμός, οτι δήθεν ήταν υποχρεωτικό, προκειμένου να πάρουμε την επιδότηση.

Είχα υπάρξει κι εγώ πωλητής με στόχους αλλά ποτέ μου δεν ενεργούσα έτσι, για να τους πιάσω.

 

+1

 

φαντασου και ποσους αλλους πελατες εχει εκβιασει-κοροιδεψει η συγκεκριμενη... το βλεπω για κλεισιμο το συγκεκριμενο καταστημα... δε θα παταει μυγα στο καταστημα

Link to comment
Share on other sites

+1

 

φαντασου και ποσους αλλους πελατες εχει εκβιασει-κοροιδεψει η συγκεκριμενη... το βλεπω για κλεισιμο το συγκεκριμενο καταστημα... δε θα παταει μυγα στο καταστημα

 

Έπρεπε εκείνη τη στιγμή μέσα στο κατάστημα, να πεις, επειδή δεν εμπιστεύομαι και πολύ αυτά που μου λέτε, μία στιγμή να τηλεφωνήσω στην εξυπηρέτηση να το διαλευκάνουμε!:lol:

Link to comment
Share on other sites

Έπρεπε εκείνη τη στιγμή μέσα στο κατάστημα, να πεις, επειδή δεν εμπιστεύομαι και πολύ αυτά που μου λέτε, μία στιγμή να τηλεφωνήσω στην εξυπηρέτηση να το διαλευκάνουμε!:lol:

 

σωστος! εγω θα το εκανα πιο σατανικο ;) ... θα τη ρωτουσα πρωτα 'ειστε σιγουρη οτι για να παρω επιδοτηση, πρεπει να κανω 2 καρτοκινητα στο ονομα μου;' Αυτη θα μου ελεγε 'σιγουρα'. Μετα θα τη ρωτουσα 'εχουν κανει πολλοι πελατες τωρα τελευταια αυτο σε εσας;' Θα μου ξαναελεγε 'ναι'. 'Ποσοι περιπου;' Θα μου ελεγε ενα μεγαλο νουμερο, για να φανει πειστικη... 'Απο πότε ισχυει αυτη η προυποθεση;' Θα μου ελεγε μια ημερομηνια... 'Δειξτε μου την ανακοινωση της εταιριας στον υπολογιστη σας', θα εβρισκε μια δικαιολογια να μην τη δειξει... Θα μαζευα ολες αυτες τις πληροφοριες και στο τελος θα της ελεγα 'ποιο ειναι το ονοματακι σας; μια στιγμη να καλεσω την εξυπ.πελατων να το επιβεβαιωσω...'

 

Πρεπει επιτελους να καθαρισει ο χωρος της κινητης απο τους 'κουτοπονηρους υπαλληλους'. Στο τελος, κοστιζουν πιο πολυ στις εταιριες τετοιες συμπεριφορες. Τοσα παιδια ειναι στην ανεργια...

Link to comment
Share on other sites

Πρεπει επιτελους να καθαρισει ο χωρος της κινητης απο τους 'κουτοπονηρους υπαλληλους'. Στο τελος, κοστιζουν πιο πολυ στις εταιριες τετοιες συμπεριφορες. Τοσα παιδια ειναι στην ανεργια...

 

Το πρόβλημα είναι ότι αυτές οι συμπεριφορές υποκινούνται από τους "από-πάνω"! Τι περισσότερες φορές δεν είναι ιδέες των ίδιων των πωλητών...

http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=862&dateline=1324629158
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...