Jump to content

Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


Eliseos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλά εγώ με την cosmote σπίτι μου και για μερικά οικοδομικα τετραγωνα αποδεδειγμένα δεν είχε σήμα για 3 μήνες+ και ΠΟΤΕ δεν με άφησαν να διακοψω το συμβόλαιο παρα μόνο αν πλήρωνα το ποσό επιδότησης!!! ειχα και 18μηνο συμβόλαιο και είχα πάρει iphone 3gs 16gb και ήταν αρκετά τα χρήματα! ότι ξηλώθηκαν κεραιες το έλεγε ακόμα και στο site του Δήμου Αθηναιων! τελικά αφου τους ζαλισα για μήνες και τους τα έψαλα, τσακώθηκα πολλές φορές, είπα ότι δεν θα ξαναπληρωσω λογαριασμό, με άφησαν να πάω στο βασικό πάγιο και για τους επόμενους 3-4 μήνες κάθε λογαριασμός ήταν ΜΗΔΕΝ!!! :lol: φυσικά εννοειτε πως είχα παει στην wind εντωμεταξύ και τώρα εσκασε λογιαριασμός ξανα με ποσο πληρωμής τωρα Ιανουάριο 2011 6.80 ευρώ! :mad::mad::mad: οποτε καραχλωμότατο να σε αφήσουν εσενα έτσι στην wind! εκτος αν σε αυτη την εταιρία είναι ελαστικοι πολύ! επίσης ξερουν και παραξέρουν αν εχεις σήμα!!! λες που εισαι και το ελέγχουν!!! ετσι εκαναν και σε εμενα!!! μαλιστα που ελεγαν και σε ποια οδο εχει σημα και που οχι!!! :lol::lol::lol:
Link to comment
Share on other sites

Αν καταγγείλεις τη σύμβαση δεν επιστρέφεις την επιδότηση.

Σύμφωνα με το συμβόλαιο που υπέγραψες:

 

...σε περίπτωση που η σύμβαση λυθεί πριν από την πάροδο της χρονικής περιόδου απόσβεσής της με υπαιτιότητα του συνδρομητή [...] υποχρεούται να επιστρέψει ποσοστό εκ του ποσού...

 

Γίνεται κατανοητό πως αν η λύση της σύμβασης γίνει με καταγγελία (υπαιτιότητα της εταιρίας δηλαδή) δεν επιστρέφεις την επιδότηση.

 

Φίλος μου έχει καταγγείλει τη σύμβαση στο τετράμηνο, επειδή δεν έπιανε στο σπίτι του και δεν επέστρεψε την επιδότηση.

 

Και με τον αριθμό τί γίνεται; τον κρατάς ή τον χάνεις; Μπορείς να κάνεις καταγγελία και φορητότητα στο καπάκι;

Link to comment
Share on other sites

Και με τον αριθμό τί γίνεται; τον κρατάς ή τον χάνεις; Μπορείς να κάνεις καταγγελία και φορητότητα στο καπάκι;

Ο φίλος μου την έκανε με φορητότητα. Και δεν ξύπνησε απλά μια μέρα, τους πήρε τηλέφωνο και τους είπε ότι θέλει να διακόψει, έγιναν διάφορα. Διαβάστε τα όσοι θέλετε εδώ: http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=3191424#post3191424

Link to comment
Share on other sites

Από ότι μου είπαν από το CC η αύξηση θα ισχύει και για το εμπορικά μη διαθέσιμα προγράμματα. Εκκρεμεί για το αν και πώς θα ισχύει στο παλιό Wind 1.

 

Αν το κάνουν και στο Wind 1 τότε φεύγω με φορητότητα αμέσως, καθώς δεν θα έχει μείνει πλέον κανένα από τα πλεονεκτήματα που είχε κάποτε.:mad:

Motorola Razr i XT890 + Alcatel 2005D + Samsung GT-N5110
Link to comment
Share on other sites

τελικα μονο το q συμβολαιο την γλιτωσε.Σκεφτειτε το.ΜΕ 35 ευρουλακια χοντρικα εχεις 5 ωρες προς ολους(χωρις να σκεφτεσαι σε ποια εταιρια ανηκουν) και 300 mb.Και αν θες τα ενεργοποιεις εσυ τα πακετα στην αρχη καθε μηνα.Αν δεν το χρειαζεσαι απλα εχεις λογαριασμο 0.
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα.

Γνωρίζει κανείς πότε σταμάτησε να διατίθεται το wind 240? Σήμερα με όλη τη φασαρία που γίνεται για την αλλαγή του ελάχιστου χρόνου ομιλίας από 45 σε 60 δευτερόλεπτα συνειδητοποίησα ότι το πρόγραμμα μου δε διατίθεται πλέον και έχει αντικατασταθεί από το 250. Δε μου ήρθε ποτέ ενημέρωση για την αλλαγή και αναρωτιέμαι αν μπορώ να καταγγείλω τη σύμβαση, αλλά δε γνωρίζω πότε έγινε η αλλαγή και η αύξηση στα 60 δευτερόλεπτα.

 

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα.

Γνωρίζει κανείς πότε σταμάτησε να διατίθεται το wind 240? Σήμερα με όλη τη φασαρία που γίνεται για την αλλαγή του ελάχιστου χρόνου ομιλίας από 45 σε 60 δευτερόλεπτα συνειδητοποίησα ότι το πρόγραμμα μου δε διατίθεται πλέον και έχει αντικατασταθεί από το 250. Δε μου ήρθε ποτέ ενημέρωση για την αλλαγή και αναρωτιέμαι αν μπορώ να καταγγείλω τη σύμβαση, αλλά δε γνωρίζω πότε έγινε η αλλαγή και η αύξηση στα 60 δευτερόλεπτα.

 

Ευχαριστώ.

Η αλλαγή ανακοινώθηκε στις 7 Ιανουαρίου και το δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασης ισχύει μέχρι 7 Φεβρουαρίου.

Link to comment
Share on other sites

Η αλλαγή ανακοινώθηκε στις 7 Ιανουαρίου και το δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασης ισχύει μέχρι 7 Φεβρουαρίου.

 

Στο 240 η αλλαγή έγινε νωρίτερα νομίζω γιατί το είδα σε τιμοκατάλογο τα Χριστούγεννα. Λογικά έγινε όταν σταμάτησε να διατίθεται σαν πρόγραμμα.

Link to comment
Share on other sites

Πόσο απαράδεκτοι είναι που δεν ενημερώνουν τον κόσμο για το τι ακριβώς ισχύει ως παρεχόμενη υπηρεσία? :mad::mad:

Μετά από δικά μου τηλέφωνα και επιμονή, ενημερώθηκα ότι έχω 300mb τον μήνα στο κινητό, επειδή έχω wind κινητό +σταθερό/'ιντερνετ. :happy:

Και κάθησα και πλήρωσα 1 μήνα web n mail 120mb.

Άν δηλαδή δεν το έψαχνα, θα συνέχιζα να πληρώνω και να κάθονται τα 300mb..

Τι να πω..

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

Πόσο απαράδεκτοι είναι που δεν ενημερώνουν τον κόσμο για το τι ακριβώς ισχύει ως παρεχόμενη υπηρεσία? :mad::mad:

Μετά από δικά μου τηλέφωνα και επιμονή, ενημερώθηκα ότι έχω 300mb τον μήνα στο κινητό, επειδή έχω wind κινητό +σταθερό/'ιντερνετ. :happy:

Και κάθησα και πλήρωσα 1 μήνα web n mail 120mb.

Άν δηλαδή δεν το έψαχνα, θα συνέχιζα να πληρώνω και να κάθονται τα 300mb..

Τι να πω..

Είχαν στείλει σχετικό σμσ τον Σεπτέμβρη νομίζω... Δεν σου είχε έρθει;

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Πόσο απαράδεκτοι είναι που δεν ενημερώνουν τον κόσμο για το τι ακριβώς ισχύει ως παρεχόμενη υπηρεσία? :mad::mad:

Μετά από δικά μου τηλέφωνα και επιμονή, ενημερώθηκα ότι έχω 300mb τον μήνα στο κινητό, επειδή έχω wind κινητό +σταθερό/'ιντερνετ. :happy:

Και κάθησα και πλήρωσα 1 μήνα web n mail 120mb.

Άν δηλαδή δεν το έψαχνα, θα συνέχιζα να πληρώνω και να κάθονται τα 300mb..

Τι να πω..

 

Είχες κάνει την αίτηση προς το καλοκαίρι;

 

Στο είχαν αναφέρει στην αρχή ότι θα έχεις internet στο κινητό και απλά δεν σε ενδιέφερε ή δεν σου είχαν πει τίποτα;

 

Πως έψαξες και έμαθες για τα 300mb;

 

Έχω και εγώ σε μία γραμμή και έχω 40mb πρόγραμμα...

Link to comment
Share on other sites

Δημήτρη, είχαν στείλει ενημερωτικό sms οτι δίνουν 300ΜΒ ακόμα επειδή εκτιμούν τη συνεργασία και τις ανάγκες μας και καλά έλεγε το μήνυμα αλλά το είχαν στείλει σε όσους είχαν σταθερό και κινητό μαζί. Κάλεσε την εξυπηρέτηση και επιβεβαίωσέ το για να το χρησιμοποιήσεις άφοβα ;)

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Δημήτρη, είχαν στείλει ενημερωτικό sms οτι δίνουν 300ΜΒ ακόμα επειδή εκτιμούν τη συνεργασία και τις ανάγκες μας και καλά έλεγε το μήνυμα αλλά το είχαν στείλει σε όσους είχαν σταθερό και κινητό μαζί. Κάλεσε την εξυπηρέτηση και επιβεβαίωσέ το για να το χρησιμοποιήσεις άφοβα ;)

 

Δεν μου είχε έρθει το μήνυμα!

 

Καλά θα επικοινωνήσω με το cc μήπως είχαν εντάξει και μένα στην προσφορά!

 

Για νεότερα θα ενημερώσω!!!

Link to comment
Share on other sites

Οκ παιδιά πείτε ότι ήρθε το SMS και δεν το είδα..

Δεν ορκίζομαι βέβαια.

Αλλά είναι ενεργοποιημένα τα 300Mb, και δεν αναγράφεται πουθενά.Ούτε στο συμβόλαιο ούτε και σε κουβέντα που έχω κάνει με την εξυπηρέτηση πελατών που έχω μιλήσει 3-4 φορές για κάποια θέματα με το ίντερνετ του κινητού, ούτε από το κατάστημα που πήγα και ενεργοποίησα την έκπτωση των -10€ για το συνδυαστικό..

 

Και το χειρότερο.Αν είχαν υπηρεσία ενημέρωσης για το πόσα mb σου μένουν, τότε θα το ήξερα από την αρχή.Ξεφτίλα που δεν έχουν τέτοια υπηρεσία.

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

Αυτό είναι κλασσική Wind. Ένα τεράστιο μπάχαλο από την αρχή της λειτουργίας της. Γιατί σε εκπλήσσει; Το καλό είναι οτι πολλές φορές αυτό το μπάχαλο βολεύει ;)

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Για να κανω αλλαγη απο συμβολαιο σε F2G θα πρεπει να παω στο καταστημα η γινεται και τηλεφωνικως???Η συνδεση δεν ειναι στο ονομα μου,αν παιζει καποιο ρολο βεβαια και ειναι σε κοινο λογαριασμο 2 αριθμοι.
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Πάει ο συνδρομητής σε κατάστημα μόνο ή εσύ με επικυρωμένη εξουσιοδότηση στο κατάστημα!

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Αυτό είναι κλασσική Wind. Ένα τεράστιο μπάχαλο από την αρχή της λειτουργίας της. Γιατί σε εκπλήσσει; Το καλό είναι οτι πολλές φορές αυτό το μπάχαλο βολεύει ;)

 

Ναι, είδαμε και την Vodafone που όλως τυχαίως τα συστήματά της συνεχώς κάνουν λάθη όταν αποδίδουν εκπτώσεις ή συνδυάζουν προσφορές.... :rolleyes::p

Link to comment
Share on other sites

Το σύστημα billing της VF είναι από πολύ παλιά γνωστό οτι χάνει χρεώσεις ή χρεώνει λανθασμένα. Από προ3G εποχής... ;)

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Πάντως σε μένα ουδέποτε σε διάστημα 2,5 χρόνων περίπου δεν είχε συμβεί λάθος με το billing system της Wind, ούτε από γνωστούς μου ακούω προβλήματα. Ότι είναι μπάχαλο στην ενημέρωση η εταιρία, ναι! Αλλά ως προς την χρέωση δε νομίζω το σύστημά της να "χασκει" κάπου :p
Link to comment
Share on other sites

Όχι το billing σύστημά της δεν χάσκει πουθενά (εκτός πολύ παλιά είχε έναν τζόγο στην ώρα που άλλαζε ο μήνας χρεώσεων, πριν 5,6,7 χρόνια πίσω). Στο θέμα της ενημέρωσης και της οργάωσης έχουν θέμα απλά :)

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Να θυμισω πως περισυ που πηγα στο S οπως και φιλος/συμφορουμιτης για 2 μηνες μας χρεωνε τα MMS ενω ειχαμε 100 δωρεαν....φυσικα μας τα επιστρεψαν αλλα 2 μηνες?Και αναρωτιεμαι αν δε καναμε θεμα τι θα γινοταν....επισης 1-2 ακομη φορες εχω διαπιστωσει λαθη στο λογαριασμο μου που επισης διορθωθηκαν μετα απο επικοινωνια μου
Link to comment
Share on other sites

Να θυμισω πως περισυ που πηγα στο S οπως και φιλος/συμφορουμιτης για 2 μηνες μας χρεωνε τα MMS ενω ειχαμε 100 δωρεαν....φυσικα μας τα επιστρεψαν αλλα 2 μηνες?Και αναρωτιεμαι αν δε καναμε θεμα τι θα γινοταν....επισης 1-2 ακομη φορες εχω διαπιστωσει λαθη στο λογαριασμο μου που επισης διορθωθηκαν μετα απο επικοινωνια μου

 

ολες οι εταιριες κανουν εις βαρος μας χρεωσεις και οταν τις βρεις σου λενε 'σορυ, λαθος'.. Ο απλουστατος λογος που υπαρχει αυτη η συμπεριφορα ειναι οτι οι δημοσιες υπηρεσιες ελεγχου κοιμουνται.. ή απλα τα παιρνουν για να κανουν τα στραβα ματια.. Εαν δε κανει ο καταναλωτης τη καταγγελια του, δε βαζουν μυαλο. Οι περισσοτεροι ομως λενε 'δε βαριεσαι' ή 'για λιγα χρηματα θα κανω ολοκληρη φασαρια'.. Ας εκαναν τετοιες μαγκιες στο εξωτερικο, να δουν τι θα γινοταν..

Link to comment
Share on other sites

Α τωρα θυμηθηκα οταν (παλι στο S) μια φορα μου χρεωθηκαν στο ενδιαμεσο διαστημα 2 sms.Εξηγουμαι....στην αναλυση του λογαριασμου εβλεπες να ξεκινα με χρεωση 0 στα μυνηματα (αφου εχω 100 δωρεαν) και καποια στιγμη εβλεπες τυχαια (δε νομιζω :Ρ) 2 sms να εχουν χρεωθει ,οχι διαδοχικα ενω στη συνεχεια συνεχιζαν sms με 0 χρεωση.Πηγα σε καταστημα wind και ο υπαλληλος "το σημειωσε να στειλει email" (στα @@ του προφανως το σημειωσε) και ποτε δεν ειδοποιηθηκα για κατι και το ξεχασα κι εγω και το ξαναθυμηθηκα μια πουτ ανα φεραμε μετα απο 10 μηνες τωρα Edited by Don_VitoCorleone
Link to comment
Share on other sites

Να θυμισω πως περισυ που πηγα στο S οπως και φιλος/συμφορουμιτης για 2 μηνες μας χρεωνε τα MMS ενω ειχαμε 100 δωρεαν....φυσικα μας τα επιστρεψαν αλλα 2 μηνες?Και αναρωτιεμαι αν δε καναμε θεμα τι θα γινοταν....επισης 1-2 ακομη φορες εχω διαπιστωσει λαθη στο λογαριασμο μου που επισης διορθωθηκαν μετα απο επικοινωνια μου

 

ολες οι εταιριες κανουν εις βαρος μας χρεωσεις και οταν τις βρεις σου λενε 'σορυ, λαθος'.. Ο απλουστατος λογος που υπαρχει αυτη η συμπεριφορα ειναι οτι οι δημοσιες υπηρεσιες ελεγχου κοιμουνται.. ή απλα τα παιρνουν για να κανουν τα στραβα ματια.. Εαν δε κανει ο καταναλωτης τη καταγγελια του, δε βαζουν μυαλο. Οι περισσοτεροι ομως λενε 'δε βαριεσαι' ή 'για λιγα χρηματα θα κανω ολοκληρη φασαρια'.. Ας εκαναν τετοιες μαγκιες στο εξωτερικο, να δουν τι θα γινοταν..

 

Α τωρα θυμηθηκα οταν (παλι στο S) μια φορα μου χρεωθηκαν στο ενδιαμεσο διαστημα 2 sms.Εξηγουμαι....στην αναλυση του λογαριασμου εβλεπες να ξεκινα με χρεωση 0 στα μυνηματα (αφου εχω 100 δωρεαν) και καποια στιγμη εβλεπες τυχαια (δε νομιζω :Ρ) 2 sms να εχουν χρεωθει ,οχι διαδοχικα ενω στη συνεχεια συνεχιζαν sms με 0 χρεωση.Πηγα σε καταστημα wind και ο υπαλληλος "το σημειωσε να στειλει email" (στα @@ του προφανως το σημειωσε) και ποτε δεν ειδοποιηθηκα για κατι και το ξεχασα κι εγω και το ξαναθυμηθηκα μια πουτ ανα φεραμε μετα απο 10 μηνες τωρα

 

Το ότι μπορεί στα τόσα εκατομμύρια συνδρομητών να προκύψει λάθος απ'το billing system λόγω δυσλειτουργίας του, δε σημαίνει ότι γίνεται επίτηδες, ούτε ότι τα συστήματά τους είναι γενικά για τα μπάζα. Για το λόγο αυτό άλλωστε, υποτίθεται πως ο συνδρομητής κοιτάει την ανάλυση του λογαριασμού, ώστε αν διαπιστώσει λάθος να κάνει αίτημα αμφισβήτησης και να του πιστωθεί το ποσό.

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...