Jump to content

Τα πάντα για τo FREE2GO καρτοκινητό της Nova


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Δηλαδή αν θές να διακόψεις 1 καρτοκινητό που έχεις δηλώσει ή που δεν το έχεις δηλωσει καταστρέφεις η κάρτα και περιμένεις 1 χρόνο να λήξει!!? Δηλαδή νόμιμος δε μπορεί να είσαι? Δε θές τον αριθμό σου και απλά τον διακόπτεις!! Αν ισχύει αυτό σηκώνει ΕΕΤΤ. Εκτός αν θέλουν απλά αριθμούς τα δίκτυα (έστω και αν δε βγάζουν κέρδος) για να παρουσιάζουν συνδρομητές!

 

Αν είναι δηλωμένο σίγουρα θα υπάρξουν και οι αντίστοιχες κυρώσεις.

Στη καλύτερη περίπτωση, επειδή ξέρουν τον αριθμό της ταυτότητας θα σε βάλουν σε blacklist.

Οι εταιρίες έφαγαν πολλά κανόνια από τέτοιες περιπτώσεις.

 

Δεν καταλαβαίνω για ποιό λόγο είναι παράνομο το αρνητικό ποσό.

Link to comment
Share on other sites

 

Δεν καταλαβαίνω για ποιό λόγο είναι παράνομο το αρνητικό ποσό.

 

γιατι ειναι λαθος του συστηματος. παντου υπαρχει ενα οριο. στις πιστωτικες καρτες ας πουμε, οταν φτασεις στο οριο δεν μπορεις να κανεις αλλη συναλλαγη. ετσι ειναι και στα κινητα

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Δεν καταλαβαίνω για ποιό λόγο είναι παράνομο το αρνητικό ποσό.

Παράνομο δεν ξέρω. Παράλογο ναι. Έχεις δει εσύ χρεωστική κάρτα ή τηλεκάρτα να έχει αρνητικό υπόλοιπο;

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή αν θές να διακόψεις 1 καρτοκινητό που έχεις δηλώσει ή που δεν το έχεις δηλωσει καταστρέφεις η κάρτα και περιμένεις 1 χρόνο να λήξει!!? Δηλαδή νόμιμος δε μπορεί να είσαι? Δε θές τον αριθμό σου και απλά τον διακόπτεις!! Αν ισχύει αυτό σηκώνει ΕΕΤΤ. Εκτός αν θέλουν απλά αριθμούς τα δίκτυα (έστω και αν δε βγάζουν κέρδος) για να παρουσιάζουν συνδρομητές!

 

Από τη στιγμή που δεν έχεις υποχρέωση για κάποια παροχή και απλά η κάρτα σου «κοιμάται», ή έχει τεθεί σε φραγή, ή έχει μπλοκαριστεί με πολλές φορές εισαγωγή λάθος PUK, ή έχει καταστραφεί/αχρηστευθεί, δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιο λόγο που να χρειάζεσαι κατάργηση του καρτοκινητού. Απλά είναι περιττό και γι αυτό το λόγο μάλλον και δεν προβλέπεται.

 

Δεν καταλαβαίνω για ποιό λόγο είναι παράνομο το αρνητικό ποσό.

 

Δεν συμβαδίζει με τους ουσιώδεις όρους της προπληρωμένης τηλεφωνίας. Αντίθετα, αν προκύψει αρνητικό υπόλοιπο, ο πάροχος δεν έχει νόμιμη αξίωση καταβολής του, αφού δεν υφίσταται σχετικός συμβατικός όρος.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Πιστευώ πως οι περισσότερες περιπτώσεις αρνητικού ποσού γίνονται από χρήση ιντερνετ.

Οπότε θα έπρεπε να υπάρχει φραγή μολις φθάσει σε μηδενικό ποσό;! (παρόμοια με αυτή της χρήσης ομιλίας ή μηνύματος)

Δεν γνωρίζω αν αυτό είναι εφικτό.

Τότε και η επάκτηση χρόνου SOS δεν θα έπρεπε να γίνεται;! Και αυτό νομίζω δημιουργεί αρνητικό υπόλοιπο.

 

Περίεργο πάντως που συμβαίνει αν αναφέρεται στους όρους.

Δεν τηρείται από καμιά εταιρία.

Edited by DemetreKre
Link to comment
Share on other sites

Πιστευώ πως οι περισσότερες περιπτώσεις αρνητικού ποσού γίνονται από χρήση ιντερνετ.

Οπότε θα έπρεπε να υπάρχει φραγή μολις φθάσει σε μηδενικό ποσό;! (παρόμοια με αυτή της χρήσης ομιλίας ή μηνύματος)

Δεν γνωρίζω αν αυτό είναι εφικτό.

Τότε και η επάκτηση χρόνου SOS δεν θα έπρεπε να γίνεται;! Και αυτό νομίζω δημιουργεί αρνητικό υπόλοιπο.

 

Περίεργο πάντως που συμβαίνει αν αναφέρεται στους όρους.

Δεν τηρείται από καμιά εταιρία.

 

Αυτό με την επέκταση υπολοίπου sos είναι διαφορετική περίπτωση, αφού αναφέρεται ρητά στους δημοσιευμένους όρους της υπηρεσίας ότι η αξία της θα αφαιρεθεί από την επόμενη κάρτα ανανέωσης. Με την αποστολή του μηνύματος, την κλήση στον ειδικό αριθμό και το πάτημα του κατάλληλου πλήκτρου θεωρείται ότι συμφωνείς σε αυτή την αναδρομική χρέωση. Αυτό όμως γίνεται σε εξαιρετικές περιπτώσεις.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Μεταβίβαση ενός αριθμού σε κάποιο άλλο πρόσωπο δεν γίνεται δηλαδή? Εγώ έχω 2 αριθμούς, δεν γίνεται κάποια στιγμή τον έναν να τον δώσω σε κάποιο άτομο να μιλάμε τζάμπα μιας και έχω ήδη ενεργοποιήσει την προσφορά που μετά το τέλος Απριλίου δεν θα γίνεται? Εννοώ να αλλάξουν τα στοιχεία και να δηλωθούν τα δικά του στον αριθμό αυτό.
Link to comment
Share on other sites

Μεταβίβαση ενός αριθμού σε κάποιο άλλο πρόσωπο δεν γίνεται δηλαδή? Εγώ έχω 2 αριθμούς, δεν γίνεται κάποια στιγμή τον έναν να τον δώσω σε κάποιο άτομο να μιλάμε τζάμπα μιας και έχω ήδη ενεργοποιήσει την προσφορά που μετά το τέλος Απριλίου δεν θα γίνεται? Εννοώ να αλλάξουν τα στοιχεία και να δηλωθούν τα δικά του στον αριθμό αυτό.

 

νομιζω οτι καπου εχω διαβασει οτι γινεται μεταβιβαση. δεν ειμαι απολυτα σιγουρος

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

νομιζω οτι καπου εχω διαβασει οτι γινεται μεταβιβαση. δεν ειμαι απολυτα σιγουρος

 

Κι εγώ. Νομίζω γίνεται μόνο σε κατάστημα και πρέπει να είναι παρόντες και οι δύο χρήστες (παλιός και νέος) με τις ταυτότητές τους

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ. Νομίζω γίνεται μόνο σε κατάστημα και πρέπει να είναι παρόντες και οι δύο χρήστες (παλιός και νέος) με τις ταυτότητές τους

 

ετσι ακριβως. και υπογραφεις μια φορμα οτι μεταβιβαζεις το νουμερο

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Εγώ μιλάω για κατάργηση του αριθμού νόμιμα. Πχ έχω δηλωμένο κινητό, γιατί να έχω τν έννοια του μήπως γίνει "στραβή!"?

Το άλλο με το αρνητικό υπόλοιπο είναι κάι παράλογο και παράνομο! Εχεις προπληρωμένη κάρτα. Αυτό σημαίνει οτι έχεις δικαίωμα χρήσης των δωρεάν υπηρεσιών της ακόμα και με υπόλοιπο μηδέν. Αλλά δεν έχει δικαίωμα η εταιρία να στη πάει μείων και να σου ζητάει και τα ρέστα. Και το internet είναι μια μεγάλη υπερτιμημένη κομπίνα 7ευρώ/mb? νομίζω. Δηλ με το που περάσεις το δωρεάν όριο ή το προπληρωμένο σου όριο και που δε σου δίνει τη δυνατότητα η wind να το γνωρίζεις σε κλέβουν 7euro μόλις ανοίξεις 1 site απτο pc.

Link to comment
Share on other sites

Έχω f2g2 με τις προνομιακές χρεώσεις. Με πήραν από την Γουίντ τηλέφωνο και προσπαθούσε να με πείσει η κοπελίτσα να πάω σε ένα πρόγραμμα συμβολαίου λέει που έχει πάγιο 16,50€ και μπορώ να μιλάω 100 λεπτά. Ακολούθησε ο παρακάτω διάλογος:

 

- Πόσο βγαίνει έτσι το λεπτό;

- Χμ, δε μπορώ να το υπολογίσω αυτή τη στιγμή... :wacko:

- 16,5/100 δεν είναι; Άρα 0,165€ το λεπτό. Άρα πολύ πιο ακριβά από τα 0,10€/το λεπτό που έχω τώρα. Αφήστε που το μήνυμα το χρεώνομαι 0,04€ ενώ εσείς το έχετε 0,10€.

- Ναι αλλά τώρα δεν έχετε τη δυνατότητα για μεταφορά του χρόνου ομιλίας στον άλλο μήνα. :blink: :wacko:

- Κοπελιά, είμαι απασχολημένος αυτή την ώρα, σε ευχαριστώ για τον ευγενικό τρόπο, αλλά οι από πάνω σου σου βάζουν να λες μπούρδες. Καλή σου μέρα.

- Αν το ξανασκεφτείτε να σας δώσω κάποιο τηλέφωνο επικοινωνίας;

- ΜΑ ΚΑΛΑ ΕΙΣΤΕ ΣΟΒΑΡΟΙ, ΝΑ ΞΑΝΑΣΚΕΦΤΩ ΤΙ; ΝΑ ΕΡΘΩ ΣΕ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΗ ΧΡΕΩΣΗ; ΚΑΙ ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ ΚΙΟΛΑΣ;

 

Καλά τι τους ποτίζουν εκεί στην Γουίντ; Ιδέα δεν έχουν; Έλεος ρε σεις δηλαδή... Δεν ήξερε να κάνει διαίρεση το 16,5€ με το 100... Την εξηγούσα τη μέθοδο των τριών:

Τα 100 λεπτά 16,5€

Το 1 λεπτό πόσο;

Χ=16,5/100=0,165€. Μετά το γύρισε στη μεταφορά χρόνου ομιλίας... Τι σχέση έχει αυτό; ΜΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΛΕΟΣ.

 

Μου αρέσει ο τρόπος σκέψης σου!

Απλώς η "κοπελίτσα" θα μπορούσε να σου αντιπαρατεθεί με τα παρακάτω:

 

" Έτσι όπως το σκέφτεστε αν κάνατε ένα μεγαλύτερο πρόγραμμα για παράδειγμα της τάξης των 28,03 ευρώ που σας παρέχει 250' το λεπτό βγαίνει 0,11 ευρώ. Η χρέωση sms παραμένει η ίδια για το λόγο οτι αυτά τα προγράμματα δίνουν καθαρά χρόνο ομιλίας. Επίσης, σκεφτείτε οτι τα προγράμματα συμβολαίου σας παρέχουν κάθε χρόνο ένα ποσό επιδότησης το οποίο μπορείτε να το κάνετε πίστωση και να μειωθεί ακόμα περισσότερο το πάγιο. "

 

Οπότε, ναι μεν, πιστεύω πως υπάρχει ανειδίκευτο προσωπικό σ΄όλες τις εταιρίες, αλλά υπάρχουν και λύσεις.

Πάντα πρέπει κάποιος να βλέπει τις ανάγκες του καταναλωτή, γιατί εσύ αν τις έλεγες βάζω 10 ευρώ και περνάω 2 μήνες, δεν θα μπορούσε να σου πει κάτι.

 

:lol:Εντάξει δεν μπορούν να είναι όλοι καλοί στα μαθηματικά:lol:

Μου άρεσε ο τρόπος αντιμετώπισης σου, και ξέρω πως αυτά τα προγράμματα δεν δίνουν καμιά τρελή επιδότηση.

Απλά, αν όλοι σκεφτόμασταν έτσι, ίσως και οι εταιρίες κινητής να άλλαζαν λίγο.

Edited by DemetreKre
Link to comment
Share on other sites

Εγώ μιλάω για κατάργηση του αριθμού νόμιμα. Πχ έχω δηλωμένο κινητό, γιατί να έχω τν έννοια του μήπως γίνει "στραβή!"?

Το άλλο με το αρνητικό υπόλοιπο είναι κάι παράλογο και παράνομο! Εχεις προπληρωμένη κάρτα. Αυτό σημαίνει οτι έχεις δικαίωμα χρήσης των δωρεάν υπηρεσιών της ακόμα και με υπόλοιπο μηδέν. Αλλά δεν έχει δικαίωμα η εταιρία να στη πάει μείων και να σου ζητάει και τα ρέστα. Και το internet είναι μια μεγάλη υπερτιμημένη κομπίνα 7ευρώ/mb? νομίζω. Δηλ με το που περάσεις το δωρεάν όριο ή το προπληρωμένο σου όριο και που δε σου δίνει τη δυνατότητα η wind να το γνωρίζεις σε κλέβουν 7euro μόλις ανοίξεις 1 site απτο pc.

 

Εκεί στοχεύουν δυστυχώς ή ευτυχώς.

Δεν σε παραξενεύει που δεν αναφέρεται το υπόλοιπο των MB κάθε μήνα;!

Πιστεύω πως αρκετοί την έχουν πατήσει.

Καμιά εταιρία δεν προσφέρει έτσι δωρεάν υπηρεσίες.

Πάντα υπάρχει το κέρδος και είναι πάνω απ΄όλα.

 

Δυστυχώς έτσι γίνεται στο καπιταλιστικό κόσμο που έχουμε δημιουργήσει.

Link to comment
Share on other sites

Ειναι αυτα που τρωνε απο αλλους!!

 

Εγω ανανεωσα την "τελευταια μερα" (ειχε περασει σχεδον χρονος απο την προηγουμενη ανανεωση που ηταν 30 ευρω με διπλασιασμο=60) και ενω ηρθε μηνυμα με το νεο υπολοιπο και την νεα ημερομηνια ληξης (χχ.χχ.2011), την επομενη μερα το πρωι απενεργοποιηθηκε ο λογαριασμος μου λες και δεν ειχα ανανεωσει, μου φαγανε ολα τα λεφτα που ειχε μεσα και δεν μπορω να παρω τηλεφωνο πουθενα βεβαια, ουτε μηνυμα στο 1269 η στο 1245 δεν στελνει!

Εχω παρει 2 φορες τηλεφωνο (απο αλλο) στο 1260 και μετα απο 8 ημερες ειμαι ακομα στο περιμενε!!!!

 

ΤΕΤΟΙΑ ΧΑΛΙΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΥΧΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ 12 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΤΗ!

 

(Καταγγελια γιατι κανετε μονο στην ΕΕΤΤ και οχι και σε ολους τους αρμοδιους φορεις πχ ΓΓ καταναλωτη, συνηγορο του καταναλωτη/πολιτη, ΕΚΠΟΙΖΩ κλπ ; )

 

Ακουστε νεα:

(Θυμιζω το κινητο/η γραμμη ειναι απενεργοποιημενη απο 31-3-2010 μεχρι σημερα και οσο ειχα την προσφορα του 1245 ειχα καταναλωσει περιπου 5-10 λεπτα και 1 SMS προς F2G!!!!)

 

Αφου περιμενω 20 μερες και η wind δεν κανει ΤΙΠΟΤΑ δεν μου ΑΠΑΝΤΑ δεν με ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ παρα τα 1260, τα FAX και τα e-mail, ειπα να βαλω 1ευρω ωστε να μπορεσω να εχω την γραμμη μου αφου αυτοι δεν ειναι ικανοι να ασχοληθουν και να το φτιαξουν.

Βαζω λοιπον χθες 1 ευρω, ενεργοποιειται η γραμμη, 1269 = 1ευρω μεχρι 17-4-2011, παιρνω στο 1245 για να δω μηπως μου εκαναν και καμια αλλη κομπινα και ΝΑΙ ακουω το καταπληκτικο "εχετε εξαντλησει τον δωρεαν χρονο κλπ μεχρι 30-4-2010"!!!

Λεω οκ, θα γραψω την καταγγελια μου με ολα οσα εχουν κανει, κλεινω το τηλεφωνο μου ξαναβαζω την αλλη καρτα ωστε να μπορω να καλω αν χρειαστει δωρεαν F2G.

 

Βαζω παλι σημερα την "κανονικη" καρτα να δω μηπως διορθωθηκε το υπολοιπο των δωρεαν λεπτων στο 1245 και οχι μονο δεν διορθωθηκε αλλα μου εφαγαν και το υπολοιπο παλι!!!! Εχω και το μηνυμα (οπως και ολα τα προηγουμενα που αποδεικνυουν το δραμα τους) απο το 1269 το οποιο σημερα μου λεει "εχετε υπολοιπο 0 ευρω και ισχυει μεχρι 22 Μαιου 2011". Ανανεωσα 1€ χθες, 17 Απριλιου 2010. 22 Μαιου; Μα τι γινεται εκει; Μηπως πρεπει να βαλουμε δικηγορο να στειλει εξωδικο αντι να ασχολουμαστε με καταγγελιες;

 

:mad::mad:

Link to comment
Share on other sites

Κάνε καταγγελία στην ΕΕΤΤ για αρχή. Και μόνο που δεν σου απάντησαν στο fax ή το mail είναι παράνομοι. Πολλές φορές δεν απαντάνε ούτε στην ΕΕΤΤ... Παλιότερα η vodafone είχε καταδικαστεί σε πρόστιμο επειδή καθυστερούσε να απαντήσει σε καταγγελίες.
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Να στέλνετε πάντα FAX με κοινοποίηση στην ΕΕΤΤ. Τότε είναι υποχρεωμένοι να απαντήσουν.

Εγώ θα εξαντλήσω τελικά και τη τελευταία ημέρα ταυτοποίησης, στο καρτοκινητό wind που έχω! Και αν δώ τέτοια παρατράγουδα, θα το πετάξω. Αυτό μου έλειπε να ασχολούμαι και με τη wind κάθε τόσο.

Link to comment
Share on other sites

Δεν χρειάζεται κοινοποίηση για κάθε αίτηση. Αν δεν απαντήσουν σε καταγγελία εντός 20 ημερολογιακών ημερών, τότε κάνεις καταγγελία.
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Απορω πως συμβαινουν αυτα τα τρελα πραγματα που αναφερουν μερικοι εδω..
ΜΑΘΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ!!!
Link to comment
Share on other sites

Δεν τα αμφισβητώ από τη στιγμή που και σε εμένα έχουν συμβεί διάφορα τέτοια. Από να μου αλλάξουν οικονομικό πρόγραμμα μόνοι τους (από f2g2 σε f2g4 και παλιότερα μου είχαν καταργήσει το happy hours...) μέχρι να μου φτάσουν το υπόλοιπο αρκετά ευρώ μειον και να μου τα ξαναεπιστρέψουν μόνοι τους μετά από ώρες.
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Παιδια εδω και 3 μερες στελνω μηνυμα να δω τους ποντους μου στο win club και δεν ερχεται απαντητικο μηνυμα. Τι να γινεται?
ΜΑΘΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ!!!
Link to comment
Share on other sites

Παιδια εδω και 3 μερες στελνω μηνυμα να δω τους ποντους μου στο win club και δεν ερχεται απαντητικο μηνυμα. Τι να γινεται?

 

θα κολλησε παλι το συστημα, κανε μια κληση στο cc

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Δεν χρειάζεται κοινοποίηση για κάθε αίτηση. Αν δεν απαντήσουν σε καταγγελία εντός 20 ημερολογιακών ημερών, τότε κάνεις καταγγελία.

 

Αν κάνεις κοινοποίηση απλά απαντάνε σε 20 ημέρες. Αν δε κάνεις τότε πρέπει να στείλεις εκ νέου FAX με κοινοποίηση για να απανήσουν. Οπότε 1 και καλή.

Link to comment
Share on other sites

Αν κάνεις κοινοποίηση απλά απαντάνε σε 20 ημέρες. Αν δε κάνεις τότε πρέπει να στείλεις εκ νέου FAX με κοινοποίηση για να απανήσουν. Οπότε 1 και καλή.

 

Το καταλαβαίνω αυτό που λές, αλλα αν το έκαναν όλοι, φαντάσου τί θα γινόταν στα γραφεία της ΕΕΤΤ, μόνο με κοινοποιήσεις θα ασχολούνταν.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Τι 20 μερες να απαντησουν ρε παιδια; Δεν το καταλαβα αυτο. Νομιμοποιουνται να βαζεις χρηματα και να σου μηδενιζουν κατ'επαναληψη τον λογαριασμο χωρις να κανεις την οποιαδηποτε χρηση; Με κλειστο το τηλεφωνο; Νομιμοποιουνται να σου κοβουν μια γραμμη με αυτον τον τροπο και να μην εχεις καν τηλεφωνο; Και μετα να περιμενεις να απαντησουν; Τι να απαντησουν; Να διορθωσουν το σφαλμα (ή σκοπιμη ενεργεια τους; ) εγω περιμενω πρωτα ωστε να εχω τηλεφωνο. Αν μετα θελουν να ζητησουν συγνωμη ας κανουν και ενα μηνα που λεει ο λογος να απαντησουν. Δηλαδη οταν δηλωνεις βλαβη πχ για το DSL που δεν συγχρονιζει περιμενεις 20 μερες καποια απαντηση η περιμενεις να το φτιαξουν; Που εκει θελει συνηθως και συνεργειο να βγει, οχι απλα πατημα 10 πληκτρων σε ενα pc.
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Τα πάντα για τo FREE2GO καρτοκινητό της Nova

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...