Jump to content

Τα πάντα για τo FREE2GO καρτοκινητό της Nova


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Εγώ όντας από το 2019 και συγκεκριμένα από τις 2/4/2019 όταν απέκτησα το δεύτερο μου νούμερο στην μπλε σκέφτομαι πολύ σοβαρά να αποχωρήσω άμεσα από την εταιρία. Κατάργησε τα πιο σημαντικά,όπως την 10εύρη κάρτα η οποία ήταν πολύ χρήσιμη μιας και ήταν το δεύτερο μου νούμερο. Αύριο και όλας(βασικά σήμερα μιας και είναι 00:28πμ Και έχουμε μπει στο μελλον) παω στο τοπικό Κατάστημα και ρωτάω την διαδικασία ρευστοποίησης του υπολοίπου και μεταφορά είτε στο CU Για καλύτερα πακέτα είτε στο What's up . Το υπόλοιπο μου είναι 31,76€. Και θα είχα 41,76 αν δεν είχα ενεργοποιήσει την προσφορά,αλλά επειδή ήταν δυνατή την επέλεξα 

Link to comment
Share on other sites

Όσοι θέλουν το υπόλοιπο ευρώ της κάρτας τους πίσω προτείνω πριν πάνε σε κατάστημα και πέρα από την ουρά ταλαιπωρηθούν από την ασυνενοησία που πιθανόν χαθεί η αίτησή τους μέσα στιν 1 μήνα, ως 14/4/2022 που μπορούν να την υποβάλλουν, να κάνουν από εδώ την αίτησή τους (πατώντας "Εξυπηρέτηση πελατών") προκειμένου να πάρουν κωδικό έγγραφου αιτήματος:

https://www.wind.gr/gr/epikoinonia/forma-epikoinonias/

Προφανώς και να επιβεβαιώσουν ότι όντως κατατέθηκε η αίτησή τους από το μήνυμα που θα βγάλει μετά την υποβολή της. Αλλιώς να την ξαναυποβαλλούν όσπου να επιβεβαιώσουν ότι όντως κατατέθηκε.

Και να περιμένουν να τους καλέσουν. σε ποιό κατάστημα Wind να πάνε να φωτοτυπήσουν την πρώτη σελίδα του τραπεζικού βιβλιαρίου τους (IBAN).

Link to comment
Share on other sites

Όσοι θέλουν το υπόλοιπο ευρώ της κάρτας τους πίσω προτείνω πριν πάνε σε κατάστημα και πέρα από την ουρά ταλαιπωρηθούν από την ασυνενοησία που πιθανόν χαθεί η αίτησή τους μέσα στιν 1 μήνα, ως 14/4/2022 που μπορούν να την υποβάλλουν, να κάνουν από εδώ την αίτησή τους (πατώντας "Εξυπηρέτηση πελατών") προκειμένου να πάρουν κωδικό έγγραφου αιτήματος:
https://www.wind.gr/gr/epikoinonia/forma-epikoinonias/
Προφανώς και να επιβεβαιώσουν ότι όντως κατατέθηκε η αίτησή τους από το μήνυμα που θα βγάλει μετά την υποβολή της. Αλλιώς να την ξαναυποβαλλούν όσπου να επιβεβαιώσουν ότι όντως κατατέθηκε.
Και να περιμένουν να τους καλέσουν. σε ποιό κατάστημα Wind να πάνε να φωτοτυπήσουν την πρώτη σελίδα του τραπεζικού βιβλιαρίου τους (IBAN).
Εν τω μεταξύ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να γίνει καμμιά ενέργεια για φορητότητα κτλ, έτσι είναι? Πρέπει να πιστωθεί το ποσόν για να κάνει κάποιος οτιδήποτε?

Στάλθηκε από το iPlay_40 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Απ'ότι κατάλαβα σκοπός της τακτικής της μπλε είναι να εξασφαλίσει μέσω των 15 ευρώ μηνιαία ανανέωση δίνοντας φυσικά τα απεριόριστα λεπτά ομιλίας καταργώντας έτσι ουσιαστικά και την επιλογή των magic numbers. Όσοι δεν χρειάζονται και τα "πολλά" data θα έχουν και την επιλογή μέσω του reload να αυξάνουν τα δεδομένα τους έστω και λίγα λίγα βάζοντας όμως κάθε μήνα φυσικά το ίδιο πακέτο. Πανάκριβη πια η καρτοκινητη...

Konakis.
Link to comment
Share on other sites

Αν και έχει ειπωθεί αρκετές φορές, το αναφέρω και πάλι επειδή πολλοί ενδιαφέρονται.

Η διαδικασία της ρευστοποίησης υπόλοιπου έχει ως εξής:

1) Επικοινωνείτε με την εξυπηρέτηση και δηλώνετε ότι λόγω τιμολογιακών αλλαγών επιθυμείτε την επιστροφή του υπόλοιπου σας σε IBAN. Μετά από μερικές ημέρες, σας έρχεται SMS που σας λέει να πάτε σε κατάστημα για να κάνετε το αίτημα σας.

2) Πηγαίνετε στο κατάστημα με ταυτότητα και βιβλιάριο τραπέζης για να κάνετε την αίτηση. Πιθανόν να χρειαστεί να εξηγήσετε στον υπάλληλο τι ακριβώς θέλετε γιατί πολλοί δε γνωρίζουν καν ότι υπάρχει τέτοια διαδικασία (να έχετε πρόχειρη την ημερομηνία της ανακοίνωσης στην οποία αναφέρεστε, το λινκ στο σάιτ κλπ).

3) Μετά περιμένετε. Δεν υπάρχει συγκεκριμένος χρόνος, σε άλλους έγινε σε μερικές μέρες, σε εμένα τράβηξε περίπου 2 μήνες.

Παντως να ξέρετε ότι το νούμερο σας ακυρώνεται. Δε μπορείτε δηλαδή να κάνετε φορητότητα, αν θέλετε πίσω τα χρήματα σας. Αυτά ίσχυαν τουλάχιστον πριν 5 χρόνια που έκανα τη διαδικασία για 3 νούμερα της οικογένειας. Αν έχει αλλάξει κάτι, οποίος γνωρίζει ας το γράψει

*Όταν επικοινωνείτε με εξυπηρέτηση προτιμάτε φόρμα επικοινωνίας.

Edited by gpapas640
Link to comment
Share on other sites

την τελευταία φορά πριν 2 χρόνια που έκανα την παραπάνω ενέργεια μου είπαν ότι το νούμερο μπορώ να το πάω με φορητότητα όπου θέλω.

Θυμάμαι επίσης φίλο εδώ στο φόρουμ να αναφέρει ότι τους πήρε τηλέφωνο (αφού πήρε τα λεφτά) και τους είπε να τον ξανά ενεργοποιήσει τον αριθμό στην wind και του είπαν ότι γίνεται.

Τώρα το ισχύει πραγματικά ένας θεός ξέρει,

Sent from my Redmi 7 using Tapatalk

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, HEO said:

την τελευταία φορά πριν 2 χρόνια που έκανα την παραπάνω ενέργεια μου είπαν ότι το νούμερο μπορώ να το πάω με φορητότητα όπου θέλω.

Θυμάμαι επίσης φίλο εδώ στο φόρουμ να αναφέρει ότι τους πήρε τηλέφωνο (αφού πήρε τα λεφτά) και τους είπε να τον ξανά ενεργοποιήσει τον αριθμό στην wind και του είπαν ότι γίνεται.

Τώρα το ισχύει πραγματικά ένας θεός ξέρει,

Sent from my Redmi 7 using Tapatalk
 

Εγώ αντίστοιχα, είχα πάει σε κατάστημα μερικές ημέρες μετά την επιστροφή των χρημάτων, ζήτησα να μου ξαναενεργοποίησουν τα νούμερα και μου είπαν ότι το σύστημα τα έδειχνε "κλειδωμένα", όποτε δεν ήταν δυνατό αυτό που ζητούσα.

Ελπίζω να έχει αλλάξει αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ αντίστοιχα, είχα πάει σε κατάστημα μερικές ημέρες μετά την επιστροφή των χρημάτων, ζήτησα να μου ξαναενεργοποίησουν τα νούμερα και μου είπαν ότι το σύστημα τα έδειχνε "κλειδωμένα", όποτε δεν ήταν δυνατό αυτό που ζητούσα.
Ελπίζω να έχει αλλάξει αυτό.
Τα κατάστημα είναι ο χειρότερος τρόπος για να κάνεις την δουλειά σου....

Μόνο η φόρμα είναι εργαλείο για αυτές τις περιπτώσεις

Από καταστήματα έχω ακούσει τα παραμύθια της Χαλιμάς

Sent from my UMIDIGI Power 3 using Tapatalk

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

Link to comment
Share on other sites

Εάν γνωρίζει κάποιος:

Έχω χρηματικό υπόλοιπο στην κάρτα το οποίο λήγει αύριο, έκανα φορητότητα σήμερα στο what's up>

Το υπόλοιπο στη wind χάνεται (εάν δεν κάνω μέχρι αύριο το βράδυ ανανέωση) ή μπορώ να το διεκδικήσω μέσω της φόρμας επικοινωνίας;

Εάν χάνεται πού μπορούμε να το δωρίσουμε (αποστολή με μήνυμα εννοώ) για να μην τους τα χαρίσω;

Ευχαριστώ

Σπύρος

Tab S8 - S23 Ultra

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, sb68s said:

Εάν γνωρίζει κάποιος:

Έχω χρηματικό υπόλοιπο στην κάρτα το οποίο λήγει αύριο, έκανα φορητότητα σήμερα στο what's up>

Το υπόλοιπο στη wind χάνεται (εάν δεν κάνω μέχρι αύριο το βράδυ ανανέωση) ή μπορώ να το διεκδικήσω μέσω της φόρμας επικοινωνίας;

Εάν χάνεται πού μπορούμε να το δωρίσουμε (αποστολή με μήνυμα εννοώ) για να μην τους τα χαρίσω;

Ευχαριστώ

Απο τη στιγμη που θα πας σε άλλη εταιρία, το υπόλοιπο χρημάτων στην προηγούμενη εταιρία θα χαθεί. Μηνύματα στο χαμόγελο του παιδιού. 

Banned for 14 days

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Mobileras said:

Απο τη στιγμη που θα πας σε άλλη εταιρία, το υπόλοιπο χρημάτων στην προηγούμενη εταιρία θα χαθεί. Μηνύματα στο χαμόγελο του παιδιού. 

Αν και αδυνατώ να καταλάβω τη λογική αυτή (των εταιρειών) σε ευχαριστώ για την απάντηση.

Σπύρος

Tab S8 - S23 Ultra

Link to comment
Share on other sites

Μέσα σε όλες τις αυξήσεις (ενέργεια, καύσιμα, τρόφιμα, τα πάντα όλα) έρχεται και η Wind να καταργήσει όλα τα φθηνά πακέτα και την ελάχιστη ανανέωση των €10. Επιπλέον σταμάτησαν να έρχονται και οι προσωπικές προσφορές στην εφαρμογή εδώ και μήνες.

Από εκεί που την έβγαζα (εγώ και άλλοι, από ότι διαβάζω) 3 μήνες με More και 1 με προσωπικές προσφορές που έρχονταν μια στο τόσο, τώρα θα πρέπει να δίνω €10,40 τουλάχιστον το μήνα.

Το θυμήθηκα γιατί σε 3 μέρες λήγει το τελευταίο More, ήδη δεν το βλέπω στη εφαρμογή..

Ericsson GF768 -> Siemens C35i -> Siemens S35i -> Siemens ME45 -> Siemens M75 / Sony Ericsson K530i -> ETEN Glofiish X600 -> HTC Touch Cruise (Polaris) -> HTC Touch HD (BlackStone) & ZTE Blade -> LG Optimus 7 -> Nokia Lumia 720 -> Nokia Lumia 735 -> Samsung Galaxy A3 (2016) -> Motorola moto g9 plus
Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, HEO said:

Τα κατάστημα είναι ο χειρότερος τρόπος για να κάνεις την δουλειά σου....

Μόνο η φόρμα είναι εργαλείο για αυτές τις περιπτώσεις

Από καταστήματα έχω ακούσει τα παραμύθια της Χαλιμάς

Sent from my UMIDIGI Power 3 using Tapatalk
 

Ενεργοποίηση του αριθμού γίνεται μέσω μόνο των καταστημάτων δυστυχώς.

Μέχρι να βρεθεί τρόπος να γίνουν ιντερνετικά  τέτοιες διαδικασίες που απαιτούν τη φυσική παρουσία του κατόχου (πχ αντικατάσταση sim, ενεργοποίηση αριθμού, μεταβίβαση αριθμού σε άλλο άτομο κλπ) θα ανεχόμαστε τα καταστήματα. Μετά, θα κλαίνε που έμειναν άνεργοι, χωρίς να σκέφτονται ότι οι ίδιοι χάλασαν την πιάτσα.

Link to comment
Share on other sites

Οι υπαλληλοι φταινε, για να κλαινε;

Η (καθε) εταιρια επιλεγει ικανοτητες κ διαθεση κ πληρωνει αναλογα.

Οι εργαζομενοι , απο τη στιγμη που παραμενουν ως υπαλληλοι της (καθε) εταιριας , εφαρμοζουν την πολιτικη της.

Γνωστη η νοοτροπια και ιδιοτητες χρονιες της συγκεκριμενης, εξου και.....

Link to comment
Share on other sites

Ενεργοποίηση του αριθμού γίνεται μέσω μόνο των καταστημάτων δυστυχώς.
Μέχρι να βρεθεί τρόπος να γίνουν ιντερνετικά  τέτοιες διαδικασίες που απαιτούν τη φυσική παρουσία του κατόχου (πχ αντικατάσταση sim, ενεργοποίηση αριθμού, μεταβίβαση αριθμού σε άλλο άτομο κλπ) θα ανεχόμαστε τα καταστήματα. Μετά, θα κλαίνε που έμειναν άνεργοι, χωρίς να σκέφτονται ότι οι ίδιοι χάλασαν την πιάτσα.
Όχι γίνεται και ιντερνετικά

Το συγκεκριμένο άτομο είχε γράψει εδώ στο φόρουμ ότι από την wind του ζητήσανε να πάει στην σελίδα της φορητότητας και να παραγγείλει νέο νούμερο απλά να τους στείλει μήνυμα ότι θέλει να ενεργοποιηθεί σε αυτό το παλιό του νούμερο

Αν διαβάζει ας μας πει

Προσωπικά πρώτα θα έστελνα μήνυμα από την φόρμα και μετά με αυτό στα χέρια θα πήγαινα (αν πήγαινα) σε ένα κατάστημα

Sent from my UMIDIGI Power 3 using Tapatalk

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

Link to comment
Share on other sites

Δέν χρειάζεται ρε παιδιά! μόλις δούν την φόρμα σε παίρνουν αμέσως τηλέφωνο και σε καθοδηγούν..Σου λένε τί πρέπει να κάνεις και πότε θα γίνει η φορητότητα. Δεν χρειάζεται να πεδέυεστε στα καταστήματα. Δεν ασχολούντε με καρτοκινητή. είναι επιβεβαιωμένο.

Redmi By Xiaomi
Link to comment
Share on other sites

Στα ερωτήματα στην φόρμα απαντάνε τάχιστα, όλα τα άλλα είναι κουβέντες

Ο καθένας ας κάνει ότι νομίζει

Sent from my UMIDIGI Power 3 using Tapatalk

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, HEO said:

Όχι γίνεται και ιντερνετικά

Το συγκεκριμένο άτομο είχε γράψει εδώ στο φόρουμ ότι από την wind του ζητήσανε να πάει στην σελίδα της φορητότητας και να παραγγείλει νέο νούμερο απλά να τους στείλει μήνυμα ότι θέλει να ενεργοποιηθεί σε αυτό το παλιό του νούμερο

Αν διαβάζει ας μας πει

Προσωπικά πρώτα θα έστελνα μήνυμα από την φόρμα και μετά με αυτό στα χέρια θα πήγαινα (αν πήγαινα) σε ένα κατάστημα

Sent from my UMIDIGI Power 3 using Tapatalk
 

Σύμφωνα με αυτά που γράφεις το συγκεκριμένο άτομο είναι... εγώ! 😂

Όντως μου το είπαν αυτό, όμως ποτέ δεν προχώρησα τη διαδικασία καθώς δεν εμπιστεύτηκα ποτέ αυτή την πληροφορία. Θεώρησα ότι θα έμπλεκα περισσότερο από το να πήγαινα στο κατάστημα.

Να σημειωσω ότι δεν αναφερόμαστε στη φορητότητα γενικά και αόριστα, αλλά στη φορητότητα μετά από ρευστοποίηση του υπόλοιπου.

Η απλή φορητότητα γίνεται ηλεκτρονικά μέσω του σάιτ και είναι σαφώς προτιμότερη από την επίσκεψη σε κατάστημα.

Link to comment
Share on other sites

Εγω παιδιά έχω βασικό νούμερο το καρτοκινητο της wind και δευτερεύον το whatsup της Cosmote.Χρησιμοποιω τα data απο οποιο δικτυο με συμφερει καλύτερα καθε φορά και το χρόνο ομιλίας απο τη wind.Η wind δινει επίσης 120 λεπτά το μηνα αν έχεις σταθερό wind.Συνολικά πληρωνω λιγότερα στη wind και γλυτωνω και το απαράδεκτο C Care της πράσινης όπως και των καταστημάτων της γνωστης αλυσιδας που περιμενουν διαφοροι σε τεράστιες ουρες κάθε φορά...

GTZ (George)

S23 Ultra SM-S918B

A55   SM-A556

Link to comment
Share on other sites

Τώρα χάθηκαν τα magic numbers από την εφαρμογή
Στην σελίδα τα εμφανίζει αλλά μου βγάζει ένα τεράστιο oops από κάτω. Δεν ξέρω αν φταίει που έχω μηδενικό υπόλοιπο, ή πάνε να το καταργήσουν και από εκεί. Δεν σκοπεύω να μάθω μιας και θα το πετάξω το νούμερο και δεν θα το ταΐσω ξανά.

Sent from my Galaxy S10e

Link to comment
Share on other sites



Σύμφωνα με αυτά που γράφεις το συγκεκριμένο άτομο είναι... εγώ!
Όντως μου το είπαν αυτό, όμως ποτέ δεν προχώρησα τη διαδικασία καθώς δεν εμπιστεύτηκα ποτέ αυτή την πληροφορία. Θεώρησα ότι θα έμπλεκα περισσότερο από το να πήγαινα στο κατάστημα.
Να σημειωσω ότι δεν αναφερόμαστε στη φορητότητα γενικά και αόριστα, αλλά στη φορητότητα μετά από ρευστοποίηση του υπόλοιπου.
Η απλή φορητότητα γίνεται ηλεκτρονικά μέσω του σάιτ και είναι σαφώς προτιμότερη από την επίσκεψη σε κατάστημα.


Τελικά όμως το πήρες ξανα το νούμερο η όχι;;;

Sent from my UMIDIGI Power 3 using Tapatalk


Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, LAGGI said:

Εγω παιδιά έχω βασικό νούμερο το καρτοκινητο της wind και δευτερεύον το whatsup της Cosmote.Χρησιμοποιω τα data απο οποιο δικτυο με συμφερει καλύτερα καθε φορά και το χρόνο ομιλίας απο τη wind.Η wind δινει επίσης 120 λεπτά το μηνα αν έχεις σταθερό wind.Συνολικά πληρωνω λιγότερα στη wind και γλυτωνω και το απαράδεκτο C Care της πράσινης όπως και των καταστημάτων της γνωστης αλυσιδας που περιμενουν διαφοροι σε τεράστιες ουρες κάθε φορά...

Καταργείται/δε θα ξαναμπεί το 120΄ προς όλους από 1/4/2022

https://www.wind.gr/gr/wind/media/anakoinoseis/anakoinosi/1526320435034/

  • Το μη εμπορικά διαθέσιμο Buy More που προσφέρει 120 δωρεάν λεπτά προς όλα τα εθνικά δίκτυα κινητής και σταθερής στην Ελλάδα με διάρκεια 30 ημέρες κάθε μήνα για F2G & Q συνδρομητές, ή δωρεάν 1GB mobile internet με διάρκεια 30 ημέρες κάθε μήνα για ‘’SimpleFi on the Go με κάρτα’’ συνδρομητές, που έχουν συνδυάσει το καρτοκινητό τους με τουλάχιστον 1 σύνδεση συμβολαίου σταθερής η κινητής.
Link to comment
Share on other sites

Γνωριζει καποιος απο καρτοσυμβολαιο με παγιο 15,5€ αν φυγεις τον 1ο μηνα του συμβολαιου ...ποιο ειναι το πεναλτι?

🔷 Samsung S22 Ultra & Samsung tab 7🔷

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Τα πάντα για τo FREE2GO καρτοκινητό της Nova

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...