iznodur Δημ. November 28, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 28, 2013 H Vodafone ενέκρινε τη φορητοτητα αμέσως. Η wind δε με ενεργοποιεί. Είναι λογικό από την Vodafone να σου είπαν πως την ενέκριναν γιατί δεν θέλουν να σε χάσουν από πελάτη ρίχνοντας παράλληλα το φταίξιμο στην Wind πως δεν έχεις ενεργοποιηθεί. Πήγαινε σε ένα κατάστημα Wind και ψάξε καλύτερα. Δεν υπάρχει περίπτωση να μην δέχεται την φορητότητα ο πάροχος που επιλέγεις ούτε μια στο εκατομμύριο Παράθεση ck Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
manasta Δημ. November 29, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 29, 2013 Το οτι εχει εγκριθεί η φορητοτητα μου το εχει πει και η wind, οχι μονο η vodafone. Το τηλέφωνο με το οποίο επικοινωνώ ειναι το +306935601260 απο το site τους, ενώ εχω στείλει και mail στο οποίο δεν απάντησαν.:mad: μου λενε συνεχώς οτι υπαρχει κάποιο προβλημα και να κάνω λίγες μερες υπομονή. 18η ημέρα ... υπομονής σήμερα... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
argi73 Δημ. November 29, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 29, 2013 Εγώ έχω πάει από το κατάστημα (mall) 2 φορές τους έχω πάρει τηλέφωνο και στο κατάστημα και στο 13846 και μου λένε πλέον τα ίδια.. Ο φορτικότητα έχει εγκριθεί αλλά έχουν πρόβλημα με το σύστημα και είναι μπλοκαρισμένες οι ενεργοποιήσεις . Πότε θα φτιαχτεί δεν ξέρουν.... Εχθές έστειλα και mail αλλά καμία απάντηση... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
psolee Δημ. November 29, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 29, 2013 εμένα εκρεμμεί φορητότητα εδώ και 10 ημέρες και όλο μου λένε πως είναι πρόβλημα συστήματος.. τι μπορούμε να κάνουμε ρε παίδες για να επιταχυνθεί ???? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pavlitakis1 Δημ. November 29, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 29, 2013 Εγώ έχω πάει από το κατάστημα (mall) 2 φορές τους έχω πάρει τηλέφωνο και στο κατάστημα και στο 13846 και μου λένε πλέον τα ίδια.. Ο φορτικότητα έχει εγκριθεί αλλά έχουν πρόβλημα με το σύστημα και είναι μπλοκαρισμένες οι ενεργοποιήσεις . Πότε θα φτιαχτεί δεν ξέρουν.... Εχθές έστειλα και mail αλλά καμία απάντηση... εμένα εκρεμμεί φορητότητα εδώ και 10 ημέρες και όλο μου λένε πως είναι πρόβλημα συστήματος.. τι μπορούμε να κάνουμε ρε παίδες για να επιταχυνθεί ???? Τπτ δεν γίνεται. Οι μεταφορές γίνονται χειροκίνητα γιατί γράφοντα τα στοιχεία για κάθε πελάτη από διαχειριστές, με αποτέλεσμα καθυστέρηση λόγω φόρτου. Πολλοί ζητάνε φορητοτητα, οπότε το σύστημα δεν μπορεί να το κάνει αμέσως. Υπομονή. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
TIM-RANGER Δημ. November 29, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 29, 2013 αν καποιος εχει γραφτει myf2g αλλα εχει ξεχασει ποιο εμεηλ και κωδικο εχει, τι μπορει να γινει? Παράθεση Q for eva ;-) Katoxos ton parakato kiniton me vathmo ikanopiisis: Nokia 5110 (2/5) - Panasonic G52 (1/5) - Ericsson T10s (1/5) - Alcatel 511 (2/5) - PANASONIC GD 95 (5/5) - Panasonic GD67 (2/5) - Nokia 7250i (2/5) - Nokia 3650 (3/5) - Nokia 3230 (3/5) - UBiQUiO 401 (3/5) - NOKIA N93 (6/5) :respect: - Nokia Ν86 (3/5) - SE Χ10 mini pro (4/5) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pavlitakis1 Δημ. November 29, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 29, 2013 αν καποιος εχει γραφτει myf2g αλλα εχει ξεχασει ποιο εμεηλ και κωδικο εχει, τι μπορει να γινει? Ζήτησε να σου στείλουν μνμ στο κινητό. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
psolee Δημ. November 29, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 29, 2013 Τπτ δεν γίνεται. Οι μεταφορές γίνονται χειροκίνητα γιατί γράφοντα τα στοιχεία για κάθε πελάτη από διαχειριστές, με αποτέλεσμα καθυστέρηση λόγω φόρτου. Πολλοί ζητάνε φορητοτητα, οπότε το σύστημα δεν μπορεί να το κάνει αμέσως. Υπομονή. νόμιζα γινότανε αυτόματα η όλη διαδικασία. αν είναι έτσι την κάτσαμε την βάρκα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pavlitakis1 Δημ. November 29, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 29, 2013 νόμιζα γινότανε αυτόματα η όλη διαδικασία. αν είναι έτσι την κάτσαμε την βάρκα Δυστυχώς όλοι οι πελάτες δημιουργούν καινούργια καρτέλα, που σημαίνει ότι κάποιος υπάλληλος ενημερώνει ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ τα κουτάκια, για να μην γίνει κάποιο λάθος. Σε όλον τον κόσμο και σε όλα τα συστήματα οι νέες τελικές καταχωρήσεις επικυρωνονται χειροκίνητα, από συγκεκριμενους υπαλλήλους με δικαιώματα αυξημένα σε σχέση με τον υπάλληλο του καταστήματος. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikos523 Δημ. November 29, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 29, 2013 Διάβασα στις προηγούμενες σελίδες για την "τρύπα" που υπάρχει και μπορείς να το γυρίσεις σε φοιτητικό πακέτο χωρίς να προσκομίσεις τα απαραίτητα έγγραφα. Το μόνο που έχω να πω είναι ΠΡΟΣΟΧΉ! Τα κινητά είναι ταυτοποιημενα και η wind δεν κάνει ψυχικά.. Θυμηθείτε ότι ζήτησε να πάρει το σπίτι ενός συνδρομητή (συμβόλαιο βέβαια) γιατί χρωστούσε 400 κατοστάρικα αν θυμάμαι καλά. Έχετε ορέξεις για δικαστήρια;; ;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pavlitakis1 Δημ. November 29, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 29, 2013 Διάβασα στις προηγούμενες σελίδες για την "τρύπα" που υπάρχει και μπορείς να το γυρίσεις σε φοιτητικό πακέτο χωρίς να προσκομίσεις τα απαραίτητα έγγραφα. Το μόνο που έχω να πω είναι ΠΡΟΣΟΧΉ! Τα κινητά είναι ταυτοποιημενα και η wind δεν κάνει ψυχικά.. Θυμηθείτε ότι ζήτησε να πάρει το σπίτι ενός συνδρομητή (συμβόλαιο βέβαια) γιατί χρωστούσε 400 κατοστάρικα αν θυμάμαι καλά. Έχετε ορέξεις για δικαστήρια;; ;) Της φυλακής τα σίδερα είναι για τους λεβέντες. Τι να στο πάρει η τράπεζα τι η wind. Έτσι κι αλλιώς άστεγοι θα μείνουμε όλοι, τουλάχιστον να μιλάμε απεριόριστα. :lol: Οι υπεύθυνες δηλώσεις έχουν ισχύ μόνο σε δημόσιες υπηρεσίες. Αν μπορείς να πέσεις στην "τρύπα", πέσε άφοβα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
psolee Δημ. November 29, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 29, 2013 Δυστυχώς όλοι οι πελάτες δημιουργούν καινούργια καρτέλα, που σημαίνει ότι κάποιος υπάλληλος ενημερώνει ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ τα κουτάκια, για να μην γίνει κάποιο λάθος. Σε όλον τον κόσμο και σε όλα τα συστήματα οι νέες τελικές καταχωρήσεις επικυρωνονται χειροκίνητα, από συγκεκριμενους υπαλλήλους με δικαιώματα αυξημένα σε σχέση με τον υπάλληλο του καταστήματος. πιστεύεις πως καταγγελία στην ΕΕΤΤ θα είναι άδικος κόπος? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pavlitakis1 Δημ. November 29, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 29, 2013 πιστεύεις πως καταγγελία στην ΕΕΤΤ θα είναι άδικος κόπος? Εντελώς χάσιμο χρόνου η καταγγελία. Μόνο ευγενική και επίμονη ενόχληση θα φέρει αποτέλεσμα και υπομονή. Οι κόντρες μόνο ταλαιπωρία είναι. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
manasta Δημ. November 29, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 29, 2013 (edited) Εγώ σήμερα το μεσημερι έκανα καταγγελία στην ΕΕΤΤ. Δεν με ενοχλεί να περιμένω, αλλα με ενοχλεί που καθε φορά που τους παιρνω μου λενε θα σας καλέσει ο αρμόδιος και φυσικά με γράφουν. Ούτε στα email απαντούν. Όσοι έχετε το ίδιο θέμα προχωρήςτε σε καταγγελία. Κι αν εχουν τόση πολυ δουλεια, ας προσλάβουν κανέναν άνεργο. Ο νόμος λέει σε τρεις ημέρες και εμένα σήμερα πέρασε η 18η. Edited November 29, 2013 by manasta Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sp14 Δημ. November 29, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 29, 2013 Πήγε η γυναίκα μου σήμερα σε κατάστημα wind να αλλάξει την σύνδεση Q σε καρτοκινητό F2Go και της είπαν πως θα είναι έτοιμο στις... 4 Ιανουαρίου! Αυτοί είναι όντως οι χρόνοι που προβλέπονται σε αυτές τις περιπτώσεις ή την δουλεύανε; :wacko: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. November 29, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 29, 2013 Αποσύνδεση και αλλαγή σε καρτοκινητό 30 ημέρες. Φορητότητα σε άλλο δίκτυο 3 εργάσιμες ημέρες. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
taliban Δημ. November 29, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 29, 2013 Πήγε η γυναίκα μου σήμερα σε κατάστημα wind να αλλάξει την σύνδεση Q σε καρτοκινητό F2Go και της είπαν πως θα είναι έτοιμο στις... 4 Ιανουαρίου! Αυτοί είναι όντως οι χρόνοι που προβλέπονται σε αυτές τις περιπτώσεις ή την δουλεύανε; :wacko: λογικά ναι, παράδειγμα στην γυναίκα μου από συμβολαιο κοσμοτε σε κοσμοκαρτα έκαναν 1 μήνα ακριβώς ( όσο μας είχαν πει ) Παράθεση ΄΄η ΑΕΚ είναι κυρίως ιδέα. Και αι ιδέαι δεν αποθνήσκουν΄΄ ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- member since: September 2003 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sp14 Δημ. November 29, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 29, 2013 Άρα διπλή φορητότητα θα γίνει πιο γρήγορα, έτσι; Ότι τους συμφέρει κάνουν! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
scream Δημ. November 30, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 30, 2013 Σε ποιον αριθμό πρέπει να καλέσω για να μάθω σε ποιο οικονομικό πακέτο είμαι; 1269 και 1268 δεν το λέει τώρα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
JOHNMEGARYTHMOS Δημ. November 30, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 30, 2013 Σε ποιον αριθμό πρέπει να καλέσω για να μάθω σε ποιο οικονομικό πακέτο είμαι; 1269 και 1268 δεν το λέει τώρα. Δεν το λέει πουθενά ! Κάλεσε την εξυπηρέτηση πελατών ! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. November 30, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 30, 2013 Δεν το λέει πουθενά ! Κάλεσε την εξυπηρέτηση πελατών ! θα καλέσεις 6935601268 με χρέωση θα πληκτρολογήσεις τον αριθμό σου και * και θα σου το πει . Η κλήση στο 6935601268 είναι με χρέωση από τα δωρεάν λεπτά σου . Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
scream Δημ. November 30, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 30, 2013 θα καλέσεις 6935601268 με χρέωση θα πληκτρολογήσεις τον αριθμό σου και * και θα σου το πει . Η κλήση στο 6935601268 είναι με χρέωση από τα δωρεάν λεπτά σου . Το έκανα φίλε ευχαριστώ! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
basoula_85 Δημ. November 30, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 30, 2013 Μια διευκρινηση γιατι εχω μπερδευτει! Ειμαι με την προσφορα 10 ευρω-300' προς ολους! Αν κανω ανανεωση 5 ευρω μεσα απο την εφαρμογη κερδιζω κατι; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. November 30, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 30, 2013 Με 5 ευρώ ,κερδίζεις τίποτα . Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
spirospatra Δημ. November 30, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 30, 2013 Μόλις έκανα εγώ και μου έδωσε 100sms προς Wind και Q!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.