Jump to content

Nova ADSL & Double Play (Forthnet)


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 5,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

εχω ξεχασει τον κωδικο χρηστη για την συνδεση στο ιντερνετ. και δεν τον εχω γραψει και καπου να τον εχω...

μπορω να τον ανακτησω με καποιο τροπο? μεσω τηλεφωνου ισως?

θα μου ζητησουν στοιχεια? επειδη η τηλεφωνικη γραμμη ειναι της αδερφης μου, για αυτο ρωταω περι στοιχειων.

ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

εχω ξεχασει τον κωδικο χρηστη για την συνδεση στο ιντερνετ. και δεν τον εχω γραψει και καπου να τον εχω...

μπορω να τον ανακτησω με καποιο τροπο? μεσω τηλεφωνου ισως?

θα μου ζητησουν στοιχεια? επειδη η τηλεφωνικη γραμμη ειναι της αδερφης μου, για αυτο ρωταω περι στοιχειων.

ευχαριστω

 

Μπορείς να το μάθεις μέσω τηλ.

Πάρε τηλέφωνο στο support και πες ότι έχασες το password.

Είναι πιθανό να σου ξαναστείλουν SMS όπως την άλλη φορά ή να στο πουν προφορικά.

Ίσως σε ρωτήσουν κάποια στοιχεία (ΑΦΜ, Αρ. Ταυτότητας...) οπότε καλύτερα βάλε την αδερφή σου να μιλήσει ή να την έχεις κοντά σου στη περίπτωση που χρειαστεί;)

Link to comment
Share on other sites

Παιδία σκεφτομαι να αλλάξω τον οτε με την forthnet, λογο τιμης- αποδοσης. Το μονο που σκεφτομαι είναι η αξιοπιστία της forthnet. Εδώ και 2 χρονια με τον οτε δεν ειχα κανενα σοβαρο προβλημα.. Με την forthnet τι γινεται?. Υπαρχει περιπτωση να εχω προβληματα με την συνδεση μια φορα τον μηνα πχ?

 

Επειδή άλλαξα πρόσφατα από ΟΤΕ σε forthnet ένα έχω να σου πω ΟΤΕ και πάλι ΟΤΕ. Από τις 8 Ιανουαρίου που πήγα στην forthnet μου έχουν βγάλει την ψυχή. Είμαι Κατερίνη σε ιδιόκτητο. Από disconnects θέλεις από καθυστέρηση στη γραμμή από αργά downloads. Έχουμε αρκετά από αυτά που πριν δεν τα είχα. Έχω κατεβάσει αρχείο και με 1 Mbit όταν είναι στα καλά της αλλά από το ίδιο site τις πιο πολλές κατεβάζω με 39 Kbit έως και 110 (κατεβάζω από την NVIDIA Drivers για δοκιμή κάθε μέρα). Αυτό παραπάει σταθερότητα 0. Άσε τα ΣαββατοΚύριακα. Όταν παίρνω το service τηλ μετά από 10 λεπτά απαντούν και αφού τους λέω ότι πρίν δεν είχα τέτοια προβλήματα μου απάντουν ότι η forthnet έχει άλλη τεχνολογία από τον OTE. Η απόσταση που έχω από το dslam είναι περίπου 1 χιλιόμετρο. Αγανάκτησα και αύριο θα ψάξω πως θα ξαναγυρίσω στον ΟΤΕ χωρίς να πληρώσω τα 70 € που θέλει η forthnet.

Link to comment
Share on other sites

Αίσχος και σήμερα. Είχα απανωτές αποσυνδέσεις κατά τις 6.30 το απόγευμα. Πήρα τηλ φυσικά κι ενώ προσπαθούσα για 1 ώρα έπιασα κατά τις 7.30 κι αφού οριόμουν, μου έδωσε ο κύριος την πιο κουφή απάντηση. "Πρέπει να είσαστε ευχαριστημένη που έχετε μια αποσύνδεση την εβδομάδα, άλλοι είναι σε πολλή χειρότερη κατάσταση. Λέω με δουλεύετε; Μου λέει όλες οι γραμμές έχουν αποσυνδέσεις, άλλες μια φορά το χρόνο, άλλες μια φορά το μήνα, άλλες μια φορά την εβδομάδα κι άλλες 10 φορές την ημέρα. Λέω απαντήστε μου προσωπικά εσείς στη θέση μου θα ήσασταν ευχαριστημένος με τόσα προβλήματα και τόσες αποσυνδέσεις; Μου λέει αν με ρωτάτε προσωπικά ναι. Λέω αυτό έχετε να μου πείτε; Μου λέει ναι, του λέω σας ευχαριστούμε για τις υπέροχες υπηρεσίες και το κλείνω. Πάω στη νευρολογική κλινική για εξέταση δεν πάει άλλο...
Link to comment
Share on other sites

παιδια εδω και 2-3 μερες εχω προβληματα με την γραμμη μου.

ειμαι χρηστης 1mbit εδω και 3 χρονια και οχι στο ιδιοκτητο της forthnet!

αυτες τις μερες η συνδεση ειναι πολυ αργη,με το ζορι να ανοιξω σελιδα..χθες ολη μερα δεν με εβαζε καθολου.

πηρα συνεχεια τηλεφωνα στην εγυπηρετηση πελατων :whistle: :down:..ακομα περιμενουν να σηκωσουν το ακουστικο.

εως τωρα κανενα προβλημα δεν ειχα,δεν ξερω τι φταιει και ποιος φταιει :worry:

εκανα το τεστ και μου εβγαλε μηνυμα οτι καθαρη ταχυτητα ειναι 116kb :confused: :mad:

δεν ξερω τι να κανω?? ειναι γενικοτερο το προβλημα??

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Σημερα τα ξημερωματα κατεβαζα "σφαιρα"

μαλλον το προβλημα ειναι απο 12 το πρωι μεχρι τις 12 το βραδι!

αυτο εχω καταλαβει..:whistle:

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Φίλη μου είχε πακέτο forthnet απο παλιά, δηλαδή ήταν ΑΡΥΣ και μάλιστα σε παλιό dslam του ΟΤΕ.

Από το Νοέμβριο είχε παράσιστα το τηλέφωνο όταν το ADSL κύκλωμα ήταν ενεργοποιημένο. Είχαμε μιλήσει με τη Forthnet πολλές φορές. Όλο μας έλεγαν να αλλάξουμε κάτι. Φίλτρο, Modem, τηλέφωνο... Σε λίγο θα μας έλεγαν να αλλάξουμε σπίτι. Όταν κατάλαβα ότι τα παράσιτα μάλλον προέρχονται απο πρόβλημα στο dslam ή στο φίλτρο στη μεριά του ΟΤΕ, άρχισα να τους καθοδηγώ. Τελικά καταλήξαμε ότι παρόλο που ήταν αυτή η βλάβη, δε μπορούσε κανείς να το δώσει για βλάβη. Ο ΟΤΕ από μένα δεν το δεχότανε γιατί ήταν σύνδεση που είχε γίνει μέσω forthnet και η forthnet δεν μπορούσε να το αναλάβει γιατί ήταν δίκτυο ΟΤΕ. Το κλασικό παλιό μπαλάκι.

Τελικά αναγκαστήκαμε να αλλάξουμε σε ΟΤΕ, το οποίο έγινε σε 2 μέρες και τώρα να δηλώσουμε τη βλάβη στο 121 σαν πελάτες ΟΤΕ πλέον...

[imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign]

rigasnic :: The ex-night shift ::

Link to comment
Share on other sites

Φίλη μου είχε πακέτο forthnet απο παλιά, δηλαδή ήταν ΑΡΥΣ και μάλιστα σε παλιό dslam του ΟΤΕ.

Από το Νοέμβριο είχε παράσιστα το τηλέφωνο όταν το ADSL κύκλωμα ήταν ενεργοποιημένο. Είχαμε μιλήσει με τη Forthnet πολλές φορές. Όλο μας έλεγαν να αλλάξουμε κάτι. Φίλτρο, Modem, τηλέφωνο... Σε λίγο θα μας έλεγαν να αλλάξουμε σπίτι. Όταν κατάλαβα ότι τα παράσιτα μάλλον προέρχονται απο πρόβλημα στο dslam ή στο φίλτρο στη μεριά του ΟΤΕ, άρχισα να τους καθοδηγώ. Τελικά καταλήξαμε ότι παρόλο που ήταν αυτή η βλάβη, δε μπορούσε κανείς να το δώσει για βλάβη. Ο ΟΤΕ από μένα δεν το δεχότανε γιατί ήταν σύνδεση που είχε γίνει μέσω forthnet και η forthnet δεν μπορούσε να το αναλάβει γιατί ήταν δίκτυο ΟΤΕ. Το κλασικό παλιό μπαλάκι.

Τελικά αναγκαστήκαμε να αλλάξουμε σε ΟΤΕ, το οποίο έγινε σε 2 μέρες και τώρα να δηλώσουμε τη βλάβη στο 121 σαν πελάτες ΟΤΕ πλέον...

 

Απίστευτο... :(

 

Εγώ (2play) είχα προβλήματα αυτό το ΣΚ με το τηλέφωνο... Αρκετές διακοπές. Και το περασμένο ΣΚ τα ίδια...

Lilly: Marshall, dinner's ready!

Marshal: Is there any for me?

Lilly: No, but it's your favourite!

Link to comment
Share on other sites

Χθεσινή απογευματινή αναβάθμιση του firefox με forthnet!!!!!

Τα λόγια είναι περιττά!!!!:mad::mad::mad:

Από την αρχή μέχρι το τέλος αυτή την ταχύτητα είχα.

Που θα πάει άλλες 2 εβδομάδες περίπου και ξανά ΟΤΕ.

Link to comment
Share on other sites

Αίσχος και σήμερα. Είχα απανωτές αποσυνδέσεις κατά τις 6.30 το απόγευμα. Πήρα τηλ φυσικά κι ενώ προσπαθούσα για 1 ώρα έπιασα κατά τις 7.30 κι αφού οριόμουν, μου έδωσε ο κύριος την πιο κουφή απάντηση. "Πρέπει να είσαστε ευχαριστημένη που έχετε μια αποσύνδεση την εβδομάδα, άλλοι είναι σε πολλή χειρότερη κατάσταση. Λέω με δουλεύετε; Μου λέει όλες οι γραμμές έχουν αποσυνδέσεις, άλλες μια φορά το χρόνο, άλλες μια φορά το μήνα, άλλες μια φορά την εβδομάδα κι άλλες 10 φορές την ημέρα. Λέω απαντήστε μου προσωπικά εσείς στη θέση μου θα ήσασταν ευχαριστημένος με τόσα προβλήματα και τόσες αποσυνδέσεις; Μου λέει αν με ρωτάτε προσωπικά ναι. Λέω αυτό έχετε να μου πείτε; Μου λέει ναι, του λέω σας ευχαριστούμε για τις υπέροχες υπηρεσίες και το κλείνω. Πάω στη νευρολογική κλινική για εξέταση δεν πάει άλλο...

 

Δεν χρειάζεται να επισκεφθείς γιατρό. Αυτό που πρέπει να κάνεις όμως και εσύ και όλοι οι υπόλοιποι που αντιμετοπίζουν την κοροιδία σε όλο της το μεγαλείο είναι να στείλεις ένα φαξ ή ένα mail στην ΕΕΤ. Αν το κάναν όλοι και πέφταν πρόστιμα θα αναθεωρούσε η αγαπητή Forthnet κάποια πράγματα. Όταν όμως από τους δέκα εξαπατημένους ο ένας κάνει καταγγελία τότε καλά κάνουν και συμπεριφέρονται έτσι...

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια εχω στειλει email για αναβαθμιση της γραμμης απο 29/01 και ακομη περιμενω!! :confused: καλα τοσο καιρο τι κανουν?? ειμαι συνδρομητης εδω και 3 χρονια,τοση γραφειοκρατια υπαρχει :cool:
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Η κατάσταση αυτή την στιγμή στην forthnet είναι τραγική! Όλοι σέρνονται, οι ταχύτητες πέφτουν τρελά όσο περνάει ο καιρός! Έχει πιτάρει παντού και αναβαθμίσεις μηδέν!

 

Έλεος! Αν ο ΟΤΕ δεν ήταν ακόμα ακριβός, θα είχα πάει ήδη πίσω...

Link to comment
Share on other sites

Η κατάσταση αυτή την στιγμή στην forthnet είναι τραγική! Όλοι σέρνονται, οι ταχύτητες πέφτουν τρελά όσο περνάει ο καιρός! Έχει πιτάρει παντού και αναβαθμίσεις μηδέν!

 

Έλεος! Αν ο ΟΤΕ δεν ήταν ακόμα ακριβός, θα είχα πάει ήδη πίσω...

 

Το παντού είναι πολύ γενικό.

Το πρόβλημα είναι κυρίως με επαρχία.

Υπάρχουν πολλοί χρήστες που παίζουν μια χαρά.

Μην τα παρουσιάζουμε όλα μαύρα.

ONEPLUS 6 64gb: rooted, Elemental kernel

NEXUS 4 16gb: Stock 5.0.1/Rastapop 5.0.2, Hell core b69L

Cube iwork 10 tablet 64gb: Win 10/Android 5.1

Tv Box CS968:RK3188, 4 Core 1.6ghz, 4 core VGA, 2GB Ram, Geass custom Rom

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά όταν επικοινωνείτε με τεχνική υποστήριξη (οποιασδήποτε εταιρίας) θέλει υπομονή και κυρίως όχι νεύρα και φωνές στους υπαλλήλους. Πρώτον δεν φταίνε για αυτό που σου συμβαίνει και δεύτερον, ακούνε ένα εκατομμύριο π@παριές την ημέρα από διάφορους πελάτες, όταν έρχεσαι και τους τσαμπουκαλεύεσαι και συ, όση όρεξη και αν τους έχει απομείνει να βοηθήσουν τους φεύγει.

Γενικά είμαι ευχαριστημένος από την Forthnet, όχι φυσικά πως όλα είναι τέλεια, αλλά προσωπικά δεν αισθάνομαι να με κοροϊδεύει κανείς, ειδικά δε όταν είδα ο λογαριασμός της έρχεται 50% κάτω από αυτόν του ΟΤΕ.

Ψυχραιμία!

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά όταν επικοινωνείτε με τεχνική υποστήριξη (οποιασδήποτε εταιρίας) θέλει υπομονή και κυρίως όχι νεύρα και φωνές στους υπαλλήλους. Πρώτον δεν φταίνε για αυτό που σου συμβαίνει και δεύτερον, ακούνε ένα εκατομμύριο π@παριές την ημέρα από διάφορους πελάτες, όταν έρχεσαι και τους τσαμπουκαλεύεσαι και συ, όση όρεξη και αν τους έχει απομείνει να βοηθήσουν τους φεύγει.

Γενικά είμαι ευχαριστημένος από την Forthnet, όχι φυσικά πως όλα είναι τέλεια, αλλά προσωπικά δεν αισθάνομαι να με κοροϊδεύει κανείς, ειδικά δε όταν είδα ο λογαριασμός της έρχεται 50% κάτω από αυτόν του ΟΤΕ.

Ψυχραιμία!

 

Τι πάει να πει αυτό;

Δε πληρώνονται για κάποια δουλειά αυτοί; Ή μήπως είναι τζάμπα-men;

 

Προσωπικά, πιστεύω θα περάσει λίγος καιρός ακόμα μέχρι να είμαστε απολύτως ευχαριστημένοι με τις υπηρεσίες τους.

Link to comment
Share on other sites

Τι πάει να πει αυτό;

Δε πληρώνονται για κάποια δουλειά αυτοί; Ή μήπως είναι τζάμπα-men;

 

Προσωπικά, πιστεύω θα περάσει λίγος καιρός ακόμα μέχρι να είμαστε απολύτως ευχαριστημένοι με τις υπηρεσίες τους.

 

Κανείς δεν πληρώνεται 700€/μήνα για να τον βρίζουν. Αλλά πέρα από αυτό, είναι απλή λογική: Όταν σε βρίζουν την ώρα της δουλειά σου, συγχύζεσαι με αποτέλεσμα μειωμένη αποδοτικότητα. Συνεπώς άμα θέλουμε να λυθεί το πρόβλημα της σύνδεσής μας, είναι προτιμώτερο να τους παίρνουμε με το καλό.

 

Ότι έχουν πολύ δρόμο ακόμα μέχρι να προσφέρουν ικανοποιητικές υπηρεσίες αυτό είναι σίγουρο... ελπίζουμε όμως! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Κανείς δεν πληρώνεται 700€/μήνα για να τον βρίζουν. Αλλά πέρα από αυτό, είναι απλή λογική: Όταν σε βρίζουν την ώρα της δουλειά σου, συγχύζεσαι με αποτέλεσμα μειωμένη αποδοτικότητα. Συνεπώς άμα θέλουμε να λυθεί το πρόβλημα της σύνδεσής μας, είναι προτιμώτερο να τους παίρνουμε με το καλό.

 

Προσωπικά δε συγχίζομαι. Το ύφος, όμως, κάποιων υπαλλήλων της Forthnet (είχα γράψει εμπειρίες παλιότερα) είναι πολύ ξύπνιο και αξίζει ένα ταρακούνημα.

Άλλωστε αν δε μπορείς να χειριστείς τη χειρότερη συμπεριφορά (ή τη καλύτερη) τότε δε κάνεις για αυτή τη δουλειά. Και δεν έχει σημασία πόσα ευρώ παίρνεις γιατί αυτό αφορά τον ανθρώπινο χαρακτήρα.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά όταν επικοινωνείτε με τεχνική υποστήριξη (οποιασδήποτε εταιρίας) θέλει υπομονή και κυρίως όχι νεύρα και φωνές στους υπαλλήλους. Πρώτον δεν φταίνε για αυτό που σου συμβαίνει και δεύτερον, ακούνε ένα εκατομμύριο π@παριές την ημέρα από διάφορους πελάτες, όταν έρχεσαι και τους τσαμπουκαλεύεσαι και συ, όση όρεξη και αν τους έχει απομείνει να βοηθήσουν τους φεύγει.

Γενικά είμαι ευχαριστημένος από την Forthnet, όχι φυσικά πως όλα είναι τέλεια, αλλά προσωπικά δεν αισθάνομαι να με κοροϊδεύει κανείς, ειδικά δε όταν είδα ο λογαριασμός της έρχεται 50% κάτω από αυτόν του ΟΤΕ.

Ψυχραιμία!

 

Άστα φίλε μου και χωρίς νεύρα η αντιμετώπιση τους είναι χάλια στην τεχνική υποστήριξη. Αφού περιμένεις 10 λεπτά και βάλε και εκτός ότι πάνε να σε βγάλουν τρελό γιατί όπως λες ότι αυτοί ακούνε ένα εκατομμύριο π@παριές άλλες τόσες έχω ακούσει και εγώ από αυτούς με αποκορύφωμα να σου λένε αυτοί με νεύρα εμείς από εδώ δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα και να μου κλείνουν στα μούτρα το τηλέφωνο. Δηλαδή έλεος. Ωραία τεχνική υποστήριξη. Αν δεν μπορούν να κάνουν αυτοί τίποτα ποιος θα κάνει τότε το Άγιο πνεύμα? Έτσι προσωπικά εγώ δεν τους ξαναενόχλησα έχω καταγεγραμμένες όλες τις συνομιλίες με την τεχνική υποστήριξη όσες φορές έχουμε μιλήσει πήγα πάλι στον ΟΤΕ που είχα πριν και ήμουν ευχαριστημένος και με μια καταγγελία της σύμβασης δεν θα πάρουν ούτε τα 70 € που θέλουν για τη διακοπή αλλά ούτε το πάγιο για το μήνα που ήμουν σ΄αυτούς. Και όπως λες και παρακάτω ούτε εγώ θα τους πληρώνω για να με ειρωνεύονται και να έχουν τέτοια συμπεριφορά στον πελάτη. Την ψυχραιμία να την πεις και σε αυτούς. Και εγώ θα ήθελα να πληρώνω ποιο λίγα αλλά δυστυχώς το ότι πληρώνεις αυτό παίρνεις μου φαίνετε ισχύει παντού.

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά όσες φορές είχα πρόβλημα, εξυπηρετήθηκα. Αν τύχατε χειρότερης αντιμετώπισης, τότε καλά κάνετε και δηλώνετε δυσαρεστημένοι... αυτό έλειπε!

 

Τελικά το όλο θέμα μπορούμε να το ανάγουμε στα εξής δύο:

α) Όποιος είναι ευχαριστημένος, μένει

β) Όποιος δεν είναι, φεύγει

 

:)

Link to comment
Share on other sites

Εγώ παιδιά είμαι στο ιδιώκτητο δίκτυο της Forthnet εδώ και 2+ χρόνια, ήμουνα από τους πρώτους και μπορώ να πω πως δεν έχω κανένα παράπονο πλην του ότι δεν έχω δει ποτέ τα 24 τα οποία προσφέρει ονομαστικά. Ο μέσος όρος download που έχω είναι 750 kb/sec και το θεωρώ λιγάκι χαμηλό. Ένας φίλος που μένει Καισαριανή βρίσκετε στο 1,5 mb/sec. Τα διπλάσια δηλαδή. Εγώ στο Πειραιά ίσως να μην έχω ακόμα δυνατότητα για τετοιες ταχύτητες. Για να δούμε ας περιμένουμε!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...