Jump to content

Nova ADSL & Double Play (Forthnet)


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ενδιαφερόμουν για να πάω με φορητότητα σταθερού στη Nova, αλλά διαπιστώνω ότι είναι μια εταιρία με την οποία είναι αδύνατον να επικοινωνήσεις τηλεφωνικά χωρίς να χρεωθείς. Τα 5ψήφια που δίνουν για να τους καλέσεις είναι με χρέωση, ακόμα και από το δικό τους δίκτυο. Από χρονοκάρτα Cosmote, δε, που τους κάλεσα η χρέωση είναι 1 ευρώ το λεπτό! Όλοι εσείς που έχετε Nova το δέχεστε αυτό αδιαμαρτύρητα; Είστε πελάτες σε μια εταιρία που για να ρωτήσετε κάτι ή να δηλώσετε κάποιο πρόβλημα θα πρέπει να χρεωθείτε; Σας φαίνεται λογικό αυτό; Στην Cosmote και στη Vodafone που είμαι πελάτης έχω τη δυνατότητα να καλέσω δωρεάν ή σε αριθμό 210... (για τους οποίους έχω δωρεάν χρόνο ομιλίας από το κινητό και το σταθερό μου). Γιατί να πάω στη NOVA και με το παραμικρό πρόβλημα να χρεωθώ λίγο ή και πολύ για να αναζητήσω λύση;
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 5χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

+30 211 9552000.

+30 211 1004100.

Για τεχνική υποστήριξη τηλεφωνίας και internet, χωρίς χρέωση από σταθερό, καλέστε στο 800 100 1112.

 

http://www.nova.gr/gr/exupiretisi-pelaton-/epikoinonia/

Link to comment
Share on other sites

+30 211 9552000.

+30 211 1004100.

Για τεχνική υποστήριξη τηλεφωνίας και internet, χωρίς χρέωση από σταθερό, καλέστε στο 800 100 1112.

 

http://www.nova.gr/gr/exupiretisi-pelaton-/epikoinonia/

Ναι, τα έχω δει αυτά.

Το 211 9552000 όταν το καλέσεις σου λέει ότι ο αριθμός δεν ισχύει και σε προτρέπει να καλέσεις στο 5ψήφιο.

Το 211 1004100 είναι για εταιρικούς πελάτες και δεν δοκίμασα να το πάρω και να τους πω ότι είμαι ιδιώτης.

Το 800 100 1112 είναι για τεχνική υποστήριξη, ισχύει και για να ζητήσεις απλώς πληροφορίες;

Θα τα δοκιμάσω, να δω τι θα γίνει και θα επιστρέψω.

Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφερόμουν για να πάω με φορητότητα σταθερού στη Nova, αλλά διαπιστώνω ότι είναι μια εταιρία με την οποία είναι αδύνατον να επικοινωνήσεις τηλεφωνικά χωρίς να χρεωθείς. Τα 5ψήφια που δίνουν για να τους καλέσεις είναι με χρέωση, ακόμα και από το δικό τους δίκτυο. Από χρονοκάρτα Cosmote, δε, που τους κάλεσα η χρέωση είναι 1 ευρώ το λεπτό! Όλοι εσείς που έχετε Nova το δέχεστε αυτό αδιαμαρτύρητα; Είστε πελάτες σε μια εταιρία που για να ρωτήσετε κάτι ή να δηλώσετε κάποιο πρόβλημα θα πρέπει να χρεωθείτε; Σας φαίνεται λογικό αυτό; Στην Cosmote και στη Vodafone που είμαι πελάτης έχω τη δυνατότητα να καλέσω δωρεάν ή σε αριθμό 210... (για τους οποίους έχω δωρεάν χρόνο ομιλίας από το κινητό και το σταθερό μου). Γιατί να πάω στη NOVA και με το παραμικρό πρόβλημα να χρεωθώ λίγο ή και πολύ για να αναζητήσω λύση;

 

 

 

Εγώ επικοινωνώ μαζί τους στο Facebook. Δυστυχώς η εξυπηρέτηση πελατών της συγκεκριμενης εταιρείας,δεν είναι και ότι καλύτερο.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ναι, τα έχω δει αυτά.

Το 211 9552000 όταν το καλέσεις σου λέει ότι ο αριθμός δεν ισχύει και σε προτρέπει να καλέσεις στο 5ψήφιο.

Το 211 1004100 είναι για εταιρικούς πελάτες και δεν δοκίμασα να το πάρω και να τους πω ότι είμαι ιδιώτης.

Το 800 100 1112 είναι για τεχνική υποστήριξη, ισχύει και για να ζητήσεις απλώς πληροφορίες;

Θα τα δοκιμάσω, να δω τι θα γίνει και θα επιστρέψω.

κάλεσα το 2119552000 από whatsUp ενώ είμαι στο εξωτερικό και μου είπε τα ίδια . Μετά κάλεσα από Μαλτέζικο νούμερο και απάντησε κανονικά.

Το 2111004100 απαντάει και από WhatsUp στο εξωτερικό.

Link to comment
Share on other sites

Μιας και κάλεσα σήμερα το 800 100 1112 για μη τεχνικό θέμα να σας πως τι έγινε.

Αναμονή ~15 λεπτά. Μόλις συνδέθηκα με κάποιον μου είπα πως θα μου μεταφέρει στο εμπορικό τμήμα την κλήση, όπου μετά από αναμονή 1 λεπτού περίπου απαντήθηκε από άλλον κανονικά.

Link to comment
Share on other sites

Τι γίνεται σε περίπτωση που δε πληρώσουμε το πρόστιμο επειδή φύγαμε σε άλλη εταιρία;

 

Η αν βάζω 5€ το μήνα;; υπάρχει θέμα;

Link to comment
Share on other sites

.

Το βάζω και εδώ προς ενημέρωση.

 

 

logo_gr.png

 

 

Θετικές ανατροπές για τους καταναλωτές στην τηλεφωνία: Αυτόματη πίστωση για βλάβες και «δωρεάν» σπάσιμο συμβολαίου.

 

Με το «δεύτερο κύμα» μέτρων η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων προσπαθεί να δώσει περισσότερη διαφάνεια και μεγαλύτερη ισχύ στους πελάτες των εταιρειών τηλεπικοινωνιών.

 

Από χθες 1η Οκτωβρίου ισχύει το δεύτερο στάδιο των ρυθμίσεων που προβλέπονται στον Κανονισμό Γενικών Αδειών της ΕΕΤΤ, ο οποίος δημοσιεύθηκε τον Δεκέμβριο του 2017. Ο Κανονισμός καθορίζει τις υποχρεώσεις των παρόχων ηλεκτρονικών επικοινωνιών, με στόχο την προάσπιση των δικαιωμάτων των συνδρομητών σε τηλεφωνία και Διαδίκτυο.

 

Οι σημαντικότερες υποχρεώσεις που επιβάλλονται με το δεύτερο στάδιο ρυθμίσεων, μεταξύ άλλων, συνοψίζονται στα ακόλουθα θέματα:

 

Μεγαλύτερη διαφάνεια ως προς τους συμβατικούς όρους

 

Στην πρώτη σελίδα της σύμβασης πρέπει να αναφέρονται με σαφήνεια, η ημερομηνία υπογραφής, η τελική τιμή χρέωσης του παγίου και οι υπηρεσίες που περιλαμβάνονται σε αυτό, το ύψος τυχόν επιδότησης και η απόσβεσή της, καθώς και τυχόν τέλος για διακοπή/καταγγελία σύμβασης ορισμένου χρόνου.

 

Επίσης, πρέπει να παρέχονται στον συνδρομητή δυνατότητες, όπως η άμεση ενεργοποίηση της σύνδεσης, ο καθορισμός ανώτατου ορίου χρέωσης για την ενεργοποίηση φραγής εξερχομένων, η εξαίρεση του αριθμού από τηλεφωνικούς καταλόγους.

 

Αυξάνεται η προθεσμία για την καταγγελία σύμβασης ορισμένου/αορίστου χρόνου αζημίως, σε περίπτωση μονομερούς τροποποίησης των συμβατικών όρων ή των τιμολογίων από τον πάροχο.

 

Ο συνδρομητής κινητής τηλεφωνίας ενημερώνεται υποχρεωτικά, όταν υπερβαίνει το 80% των λεπτών ομιλίας/SMS/MB του προγράμματός ή πακέτου προπληρωμένων υπηρεσιών. Ειδικά, για τα MB ενημερώνεται επίσης, υποχρεωτικά, και όταν καταναλώσει το 100% του όγκου.

 

Εφόσον η βλάβη υπερβαίνει τις δύο εργάσιμες ημέρες από την ημέρα δήλωσής της, πρέπει να πιστώνεται αυτόματα και εντός τετραμήνου στον λογαριασμό του συνδρομητή,το τμήμα του παγίου που αντιστοιχεί στη χρονική περίοδο διακοπής των παρεχόμενων υπηρεσιών.

 

Σε περίπτωση βλάβης, ο συνδρομητής μπορεί να καλεί, χωρίς χρέωση, από όλα τα δίκτυα σταθερής και κινητής τηλεφωνίας τη γραμμή εξυπηρέτησης βλαβών που διαθέτει ο πάροχος.

 

Ο συνδρομητής μπορεί να καταγγείλει τη σύμβαση, είτε στα καταστήματα του παρόχου, είτε με αποστολή επιστολής/τηλεομοιοτυπίας ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Η παροχή υπηρεσιών πρέπει να διακόπτεται εντός δύο εργάσιμων ημερών για την κινητή τηλεφωνία και οχτώ για τη σταθερή (εκτός εάν ο καταναλωτής έχει ζητήσει συγκεκριμένη ημερομηνία).

 

Ο πάροχος δεν επιτρέπεται να επιβάλει τέλος αποσύνδεσης λόγω διακοπής/καταγγελίας είτε σύμβασης αορίστου χρόνου είτε σύνδεσης καρτοκινητής τηλεφωνίας. Επίσης, απαγορεύεται να επιβάλει τέλος ανανέωσης για νέα σύμβαση ορισμένου χρόνου σε υφιστάμενο συνδρομητή με σύμβαση αορίστου χρόνου.

 

https://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/business-news/226718/thetikes-anatropes-gia-tous-katanalotes-stin-tilefonia-aftomati-pistosi-gia-vlaves-kai-dorean-spasimo-symvolaiou

 

 

Διευκρινίσεις από την ΕΕΤΤ: Πότε ο συνδρομητής δεν θα πληρώνει τέλος εάν διακόψει τη σύνδεση του κινητού.

 

Διευκρινίσεις για το πότε οι πάροχοι τηλεπικοινωνιών δεν επιτρέπεται να επιβάλουν τέλος αποσύνδεσης λόγω διακοπής/καταγγελίας στους συνδρομητές τους δίνει η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων.

 

Συγκεκριμένα, από την 1η Οκτωβρίου, που είναι σε ισχύ το 2ο στάδιο των ρυθμίσεων του Κανονισμού της ΕΕΤΤ, η υποχρέωση των παρόχων να μην επιβάλουν τέλος αποσύνδεσης λόγω διακοπής καταγγελίας σύμβασης (σταθερής ή κινητής τηλεφωνίας) δεν αφορά σε συμβάσεις ορισμένου χρόνου, αλλά μόνο συμβάσεις αορίστου χρόνου και συνδέσεις καρτοκινητής τηλεφωνίας. Στις συμβάσεις ορισμένου χρόνου, ο συνδρομητής δεσμεύεται να παραμείνει στον πάροχό του για συγκεκριμένο διάστημα (π.χ. 12, 18 ή 24 μήνες).

 

Συνεπώς, σε περίπτωση που διακόψει ή καταγγείλει τη σύμβαση πριν από την παρέλευση του ορισμένου χρόνου, ο πάροχος έχει δικαίωμα να επιβάλει το τέλος διακοπής/καταγγελίας. Σημειώνεται ότι, από την 1η Οκτωβρίου 2018, το συγκεκριμένο τέλος πρέπει να αναγράφεται, με σαφήνεια, στην πρώτη σελίδα όλων των συμβάσεων που συνάπτονται.

 

Επισημαίνεται ότι συνδρομητής που έχει σύμβαση ορισμένου χρόνου την οποία ανανεώνει συνεχώς, κατά τη λήξη της, με νέα σύμβαση ορισμένου χρόνου, σε περίπτωση που τη διακόψει ή την καταγγείλει πριν την παρέλευση του ορισμένου χρόνου (της νέας πλέον σύμβασης), θα επιβαρυνθεί με το τέλος διακοπής καταγγελίας που ορίζεται στη νέα σύμβαση. Για παράδειγμα, συνδρομητής με σύμβαση ορισμένου χρόνου διάρκειας 24 μηνών (για σταθερή ή/και κινητή σύνδεση), επιθυμεί να διακόψει τη σύμβαση και να καταργήσει τη σύνδεσή του στον 20ό μήνα. Ο συνδρομητής θα επιβαρυνθεί με τέλος διακοπής/καταγγελίας σύμβασης, το ύψος του οποίου καθορίζεται στη σύμβαση. Το ίδιο ισχύει και εάν επιθυμεί να μεταφέρει τη σύνδεσή του σε νέο πάροχο.

 

Επίσης, σε περίπτωση που ο παραπάνω συνδρομητής έχει λάβει εξοπλισμό με χρησιδάνειο, οφείλει να τον επιστρέψει ή, εάν επιθυμεί να τον κρατήσει, να καταβάλει το σχετικό τέλος που προβλέπεται στη σύμβασή του. Συνδρομητής με σύμβαση ορισμένου χρόνου και διάρκειας 18 μηνών (για σταθερή ή/και κινητή σύνδεση), έχει λήξει εδώ και ένα μήνα, χωρίς να έχει ανανεωθεί, και συνεπώς, έχει καταστεί αορίστου χρόνου. Ο συνδρομητής μπορεί να διακόψει τη σύμβαση και να καταργήσει τη σύνδεσή του, χωρίς να επιβαρυνθεί με τέλος διακοπής/καταγγελίας, δεδομένου ότι η σύμβαση έχει πλέον καταστεί αορίστου χρόνου. Το ίδιο ισχύει και εάν επιθυμεί να μεταφέρει τη σύνδεσή του σε νέο πάροχο. Ωστόσο, εφόσον ο συνδρομητής έχει λάβει εξοπλισμό με χρησιδάνειο, οφείλει να τον επιστρέψει ή, σε περίπτωση που επιθυμεί να τον κρατήσει, να καταβάλει το σχετικό τέλος που προβλέπεται στη σύμβασή του.

 

Επίσης, μια άλλη ευνοϊκή ρύθμιση για τον καταναλωτή είναι σε περιπτώσεις βλαβών, οι οποίες υπερβαίνουν τις δύο εργάσιμες ημέρες από την ημέρα που δηλώνονται, ορίζεται η αποζημίωση του συνδρομητή μέσω της αυτόματης πίστωσης στο λογαριασμό του τμήματος του παγίου που αντιστοιχεί στη χρονική περίοδο διακοπής των παρεχόμενων υπηρεσιών. Επιπλέον ορίζεται ότι σε περίπτωση βλάβης, ο συνδρομητής μπορεί να καλεί, χωρίς χρέωση, από όλα τα δίκτυα σταθερής και κινητής τηλεφωνίας τη γραμμή εξυπηρέτησης βλαβών που διαθέτει ο πάροχος. Η γραμμή πρέπει να λειτουργεί τουλάχιστον 16 ώρες το εικοσιτετράωρο, από Δευτέρα έως και Σάββατο.

 

Υποχρεωτική γίνεται και η ενημέρωση του συνδρομητή κινητής τηλεφωνίας αμέσως μόλις υπερβεί το 80% των λεπτών ομιλίας/SMS/MB του προγράμματός ή πακέτου προπληρωμένων υπηρεσιών. Ειδικά, για τα δεδομένα ο πάροχος οφείλει να ενημερώνει το συνδρομητή και όταν καταναλώσει το 100% του όγκου. Η εκ νέου ενεργοποίηση πακέτου προπληρωμένης υπηρεσίας για τη χρήση δεδομένων, απαιτεί τη ρητή συγκατάθεση του συνδρομητή, μέσω αποστολής SMS.

 

Επίσης, ο συνδρομητής μπορεί να καταγγείλει τη σύμβαση, είτε στα καταστήματα του παρόχου, είτε με αποστολή επιστολής/τηλεομοιοτυπίας ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Η παροχή υπηρεσιών πρέπει να διακόπτεται εντός δύο εργάσιμων ημερών για την κινητή τηλεφωνία και οχτώ για τη σταθερή (εκτός εάν ο καταναλωτής έχει ζητήσει συγκεκριμένη ημερομηνία).

 

Ο νέος κανονισμός ορίζει ότι στην πρώτη σελίδα κάθε σύμβασης πρέπει να αναφέρονται ευδιάκριτα και με σαφήνεια η ημερομηνία υπογραφής, η τελική τιμή χρέωσης του παγίου και των υπηρεσιών που περιλαμβάνονται σε αυτό, ενώ στη δεύτερη το ύψος ενδεχόμενης επιδότησης ή του τέλους για διακοπή ή καταγγελία σύμβασης ορισμένου χρόνου εφόσον υπάρχει. Επίσης, ο συνδρομητής πρέπει να έχει τη δυνατότητα άμεσης ενεργοποίησης της σύνδεσης, καθορισμού ανώτατου ορίου χρέωσης για την ενεργοποίηση φραγής εξερχομένων κλήσεων και εξαίρεσης του αριθμού από τηλεφωνικούς καταλόγους.

 

Τέλος, σε όλες τις νέες συμβάσεις, συμπεριλαμβανομένων και των ανανεώσεων υφιστάμενων συμβάσεων, ο συνδρομητής επιλέγει εξαρχής εάν επιθυμεί να λαμβάνει το λογαριασμό σε έντυπη ή ηλεκτρονική μορφή. Σε περίπτωση που ο συνδρομητής δεν επιλέξει και, εφόσον η σύνδεσή του περιλαμβάνει υπηρεσίες Διαδικτύου, ο λογαριασμός αποστέλλεται ηλεκτρονικά ή έντυπα κατ' επιλογή του παρόχου. Ο συνδρομητής έχει τη δυνατότητα να αλλάζει οποιαδήποτε στιγμή τον τρόπο αποστολής του λογαριασμού.

 

Υπενθυμίζεται ότι με το πρώτο σχέδιο ρυθμίσεων της ΕΕΤΤ που ήδη εφαρμόζεται, είχε απαγορευτεί στους παρόχους να αλλάζουν τους όρους συμβολαίων ορισμένου χρόνου (αύξηση τιμής, μείωση λεπτών ομιλίας κ.λπ.).

 

https://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/business-news/226953/diefkriniseis-apo-tin-eett-pote-o-syndromitis-den-tha-plironei-telos-ean-diakopsei-ti-syndesi-tou-kinitoy

 

 

EDIT: To Δελτίο Τύπου της ΕΕΤΤ:

 

:!: Σε ισχύ το 2ο στάδιο ρυθμίσεων του Κανονισμού για τις ηλεκτρονικές επικοινωνίες.

 

1 Οκτωβρίου 2018

 

Από σήμερα, 1η Οκτωβρίου, τίθεται σε ισχύ το δεύτερο στάδιο των ρυθμίσεων που προβλέπονται στον Κανονισμό Γενικών Αδειών της ΕΕΤΤ, ο οποίος είχε δημοσιευθεί τον Δεκέμβριο του 2017. Ο Κανονισμός καθορίζει τις υποχρεώσεις των παρόχων ηλεκτρονικών επικοινωνιών, με στόχο την προάσπιση των δικαιωμάτων των συνδρομητών σε τηλεφωνία και Διαδίκτυο.

 

Οι σημαντικότερες υποχρεώσεις που επιβάλλονται με το δεύτερο στάδιο ρυθμίσεων, μεταξύ άλλων, συνοψίζονται στα ακόλουθα θέματα:

 

Μεγαλύτερη διαφάνεια ως προς τους συμβατικούς όρους: Στην πρώτη σελίδα της σύμβασης πρέπει να αναφέρονται με σαφήνεια, η ημερομηνία υπογραφής, η τελική τιμή χρέωσης του παγίου και οι υπηρεσίες που περιλαμβάνονται σε αυτό, το ύψος τυχόν επιδότησης και η απόσβεσή της, καθώς και τυχόν τέλος για διακοπή/καταγγελία σύμβασης ορισμένου χρόνου. Επίσης, πρέπει να παρέχονται στον συνδρομητή δυνατότητες, όπως η άμεση ενεργοποίηση της σύνδεσης, ο καθορισμός ανώτατου ορίου χρέωσης για την ενεργοποίηση φραγής εξερχομένων, η εξαίρεση του αριθμού από τηλεφωνικούς καταλόγους.

Μεγαλύτερη προθεσμία για καταγγελία σύμβασης: Αυξάνεται η προθεσμία για την καταγγελία σύμβασης ορισμένου/αορίστου χρόνου αζημίως, σε περίπτωση μονομερούς τροποποίησης των συμβατικών όρων ή των τιμολογίων από τον πάροχο.

Ενημέρωση για υπέρβαση ορίου κατανάλωσης προγραμμάτων κινητής τηλεφωνίας: Ο συνδρομητής κινητής τηλεφωνίας ενημερώνεται υποχρεωτικά, όταν υπερβαίνει το 80% των λεπτών ομιλίας/SMS/MB του προγράμματός ή πακέτου προπληρωμένων υπηρεσιών. Ειδικά, για τα MB ενημερώνεται επίσης, υποχρεωτικά, και όταν καταναλώσει το 100% του όγκου.

Αυτόματη πίστωση λογαριασμού για βλάβες: Εφόσον η βλάβη υπερβαίνει τις δύο εργάσιμες ημέρες από την ημέρα δήλωσής της, πρέπει να πιστώνεται αυτόματα και εντός τετραμήνου στον λογαριασμό του συνδρομητή, το τμήμα του παγίου που αντιστοιχεί στη χρονική περίοδο διακοπής των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Δωρεάν γραμμή εξυπηρέτησης βλαβών από οποιοδήποτε δίκτυο: Σε περίπτωση βλάβης, ο συνδρομητής μπορεί να καλεί, χωρίς χρέωση, από όλα τα δίκτυα σταθερής και κινητής τηλεφωνίας τη γραμμή εξυπηρέτησης βλαβών που διαθέτει ο πάροχος.

Μεγαλύτερη ευελιξία στον τρόπο υποβολής καταγγελίας σύμβασης: Ο συνδρομητής μπορεί να καταγγείλει τη σύμβαση, είτε στα καταστήματα του παρόχου, είτε με αποστολή επιστολής/τηλεομοιοτυπίας ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Η παροχή υπηρεσιών πρέπει να διακόπτεται εντός δύο εργάσιμων ημερών για την κινητή τηλεφωνία και οχτώ για τη σταθερή (εκτός εάν ο καταναλωτής έχει ζητήσει συγκεκριμένη ημερομηνία).

Απαγόρευση επιβολής τέλους διακοπής/ανανέωσης σύμβασης: Ο πάροχος δεν επιτρέπεται να επιβάλει τέλος αποσύνδεσης λόγω διακοπής/καταγγελίας είτε σύμβασης αορίστου χρόνου είτε σύνδεσης καρτοκινητής τηλεφωνίας. Επίσης, απαγορεύεται να επιβάλει τέλος ανανέωσης για νέα σύμβασης ορισμένου χρόνου σε υφιστάμενο συνδρομητή με σύμβαση αορίστου χρόνου.

 

Υπενθυμίζεται ότι το πρώτο στάδιο ρυθμίσεων, που έχουν ήδη τεθεί σε εφαρμογή από τον Δεκέμβριο του 2017, με την έκδοση του Κανονισμού, περιλαμβάνει τα εξής:

 

Συμβάσεις ορισμένου χρόνου: Ο πάροχος δεν έχει δικαίωμα, στη διάρκεια του ορισμένου χρόνου της σύμβασης, να αυξάνει το πάγιο ή να μειώνει τον χρόνο ομιλίας/όγκο δεδομένων του προγράμματος υπηρεσιών.

Αποστολή λογαριασμών: Σε όλες τις νέες συμβάσεις, συμπεριλαμβανομένων και των ανανεώσεων υφιστάμενων συμβάσεων, ο συνδρομητής επιλέγει εξαρχής εάν επιθυμεί να λαμβάνει τον λογαριασμό σε έντυπη ή ηλεκτρονική μορφή. Σε περίπτωση που ο συνδρομητής δεν επιλέξει και, εφόσον η σύνδεσή του περιλαμβάνει υπηρεσίες Διαδικτύου, ο λογαριασμός αποστέλλεται ηλεκτρονικά ή έντυπα κατ’ επιλογή του παρόχου. Ο συνδρομητής έχει τη δυνατότητα να αλλάζει οποιαδήποτε στιγμή τον τρόπο αποστολής του λογαριασμού.

 

Το επόμενο και τελικό στάδιο ρυθμίσεων αναμένεται να τεθεί σε εφαρμογή τέλος Δεκεμβρίου του 2018.

 

:up:

 

 

:!: Λεπτομερής ενημέρωση σχετικά με το 2ο στάδιο ρυθμίσεων του Κανονισμού Γενικών Αδειών της ΕΕΤΤ:

 

Μεγαλύτερη διαφάνεια ως προς τους συμβατικούς όρους

Στην πρώτη σελίδα κάθε σύμβασης πρέπει να αναφέρονται ευδιάκριτα και με σαφήνεια τα ακόλουθα:

 

- Η ημερομηνία υπογραφής. Στη σύμβαση ορισμένου χρόνου, θα πρέπει να αναφέρεται επίσης η χρονική διάρκεια.

- Οι υπηρεσίες που περιλαμβάνονται στο πάγιο.

- Η τελική τιμή χρέωσης του παγίου, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ και τυχόν άλλων φόρων/τελών. Σε περίπτωση που η τιμή του παγίου δεν είναι σταθερή σε όλη τη διάρκεια της σύμβασης, πρέπει να αναγράφονται, κατά περίπτωση, οι τελικές τιμές του παγίου και οι αντίστοιχες χρονικές περίοδοι ισχύος.

- Ενημέρωση για το ύψος τυχόν επιδότησης και της σχετικής απόσβεσης (με πίνακα αποσβέσεων).

- Το τέλος, εφόσον υπάρχει, το οποίο καταβάλλει ο συνδρομητής σε περίπτωση διακοπής/καταγγελίας σύμβασης ορισμένου χρόνου.

 

Επίσης, πρέπει να παρέχονται στον συνδρομητή οι ακόλουθες δυνατότητες, τις οποίες θα επιλέγει ιδιοχείρως και ενυπογράφως:

 

- Άμεση ενεργοποίηση της σύνδεσης, με απώλεια του δικαιώματος υπαναχώρησης με την ενεργοποίηση.

- Καθορισμός, με βάση τρεις τουλάχιστον κατηγορίες επιλογών, ανώτατου ορίου χρέωσης πέραν του οποίου θα πραγματοποιείται φραγή εξερχομένων.

- Εξαίρεση του αριθμού του από τηλεφωνικούς καταλόγους, καθώς και από προωθητικές ενέργειες (εγγραφή στο Μητρώο του άρθρου 11 του Ν.3471/2006).

- Παροχή πληροφοριών λογαριασμού και αναλυτικής χρέωσης μέσω έντυπου ή ηλεκτρονικού λογαριασμού.

 

Στη δεύτερη σελίδα κάθε σύμβασης πρέπει να αναφέρονται οι δωρεάν υποχρεωτικές παροχές (π.χ. γραμμή εξυπηρέτησης καταναλωτών, γραμμή δήλωσης βλάβης) και το χρονικό διάστημα ισχύος τους.

 

Σε περίπτωση σύναψης σύμβασης από απόσταση ή εκτός εμπορικού καταστήματος, μαζί με τη σύμβαση, παραδίδεται/αποστέλλεται στον συνδρομητή έντυπο της δήλωσης υπαναχώρησης και παρέχεται ενημέρωση για τον τρόπο υποβολής της.

 

Μεγαλύτερη προθεσμία για καταγγελία σύμβασης

Αυξάνεται η προθεσμία για την καταγγελία σύμβασης ορισμένου/αορίστου χρόνου αζημίως, σε περίπτωση μονομερούς τροποποίησης των συμβατικών όρων ή των τιμολογίων από τον πάροχο. Η προθεσμία καθορίζεται:

 

- είτε στους δύο μήνες, εάν ακολουθείται μηνιαίος κύκλος τιμολόγησης,

- είτε στους τρεις μήνες, για διμηνιαίο κύκλο τιμολόγησης,

 

από την ημερομηνία εφαρμογής των τροποποιήσεων.

 

Ειδικά για την καρτοκινητή τηλεφωνία, εφόσον τα τιμολόγια τροποποιηθούν σε διάστημα μικρότερο των τριών μηνών από την ημερομηνία ενημέρωσης του συνδρομητή, ο πάροχος οφείλει, εντός 30 ημερών και κατόπιν αίτησης του συνδρομητή, να επιστρέψει το εναπομείναν χρηματικό υπόλοιπο.

 

Επισημαίνεται ότι ο συνδρομητής οφείλει να εξοφλήσει τυχόν οφειλές για την επιδότηση συσκευών/τερματικού εξοπλισμού/κατασκευής σύνδεσης στο δίκτυο.

 

Ενημέρωση για υπέρβαση ορίου κατανάλωσης προγραμμάτων κινητής τηλεφωνίας

Ο συνδρομητής κινητής τηλεφωνίας, όταν υπερβαίνει το 80% των λεπτών ομιλίας/SMS/MB του προγράμματός του ή πακέτου προπληρωμένων υπηρεσιών, θα λαμβάνει υποχρεωτικά ενημέρωση μέσω SMS ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

 

Ειδικά, στην περίπτωση προγράμματος/πακέτου προπληρωμένων με υπηρεσίες δεδομένων, προβλέπεται και δεύτερο στάδιο ενημέρωσης όταν ο καταναλωτής καταναλώνει το 100% του όγκου. Η εκ νέου ενεργοποίηση πακέτου προπληρωμένης υπηρεσίας για τη χρήση δεδομένων, απαιτεί τη ρητή συγκατάθεση του συνδρομητή, μέσω αποστολής SMS.

 

Αυτόματη πίστωση λογαριασμού σε περίπτωση βλαβών

Εφόσον η βλάβη υπερβαίνει τις δύο εργάσιμες ημέρες από την ημέρα δήλωσής της, ο πάροχος πρέπει να πιστώνει αυτόματα στον λογαριασμό του συνδρομητή, το τμήμα του παγίου που αντιστοιχεί στη χρονική περίοδο διακοπής των παρεχόμενων υπηρεσιών. Η πίστωση πραγματοποιείται αυτομάτως, εντός τετραμήνου από την άρση της βλάβης.

 

Δωρεάν γραμμή εξυπηρέτησης βλαβών από οποιοδήποτε δίκτυο

Σε περίπτωση βλάβης, ο συνδρομητής μπορεί να καλεί, χωρίς χρέωση, τη γραμμή εξυπηρέτησης βλαβών που διαθέτει ο πάροχος, από όλα τα δίκτυα σταθερής και κινητής τηλεφωνίας. Η γραμμή πρέπει να λειτουργεί τουλάχιστον 16 ώρες το εικοσιτετράωρο, από Δευτέρα έως και Σάββατο.

 

Μεγαλύτερη ευελιξία στον τρόπο υποβολής καταγγελίας σύμβασης

Ο συνδρομητής μπορεί πλέον να καταγγείλει τη σύμβαση, είτε στα καταστήματα του παρόχου, είτε με αποστολή επιστολής/τηλεομοιοτυπίας ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, επισυνάπτοντας σε κάθε περίπτωση αντίγραφο του δελτίου ταυτότητας ή του διαβατηρίου του. Η διακοπή παροχής υπηρεσιών πρέπει να πραγματοποιείται εντός δύο εργάσιμων ημερών για την κινητή τηλεφωνία και οχτώ για τη σταθερή τηλεφωνία (εκτός εάν ο συνδρομητής έχει ζητήσει συγκεκριμένη ημερομηνία).

 

Απαγόρευση επιβολής τέλους διακοπής/ανανέωσης σύμβασης

Ο πάροχος δεν επιτρέπεται να επιβάλει τέλος αποσύνδεσης λόγω διακοπής/καταγγελίας, είτε σύμβασης που είναι (ή έχει καταστεί) αορίστου χρόνου, είτε σύνδεσης καρτοκινητής τηλεφωνίας. Επίσης, απαγορεύεται να επιβάλει τέλος ανανέωσης για τη σύναψη νέας σύμβασης ορισμένου χρόνου σε υφιστάμενο συνδρομητή με σύμβαση αορίστου χρόνου.

 

:yahoo:

 

 

EDIT: Διευκρινίσεις δίνει η ΕΕΤΤ για το τι δικαιούστε αν προχωρήσετε σε διακοπή της σύμβασης για κινητά και σταθερά.

 

Το… ζουμί της υπόθεσης κι αυτό που «έμενε» ως ιδέα, ήταν πως μπορείτε… ελεύθερα να κάνετε διακοπή είτε σε σταθερά είτε σε κινητά, χωρίς χρεώσεις και… περαιτέρω εξηγήσεις. Ωστόσο κάτι τέτοιο ΔΕΝ ισχύει. Και ακριβώς για να αποφευχθούν τυχόν παρεξηγήσεις, η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, ανακοίνωσε σχετικές διευκρινήσεις για την διακοπή σε σταθερά και κινητά.

 

- Ποια είναι η μεγάλη διαφορά για το τέλος διακοπής που ορίζει αν θα πληρώσετε ή όχι.

 

- Οι συμβάσεις ορισμένου και αορίστου χρόνου και πώς αυτές ορίζονται.

 

- Αναλυτικά παραδείγματα για να μην βρεθείτε προ... δυσάρεστων εκπλήξεων.

 

 

:!: Διευκρινίσεις σχετικά με το τέλος διακοπής/καταγγελίας σύμβασης.

 

3 Οκτωβρίου 2018

 

Διευκρινίζεται ότι η υποχρέωση των παρόχων να μην επιβάλουν τέλος αποσύνδεσης λόγω διακοπής /καταγγελίας σύμβασης (σταθερής ή κινητής τηλεφωνίας) δεν αφορά σε συμβάσεις ορισμένου χρόνου, αλλά μόνο συμβάσεις αορίστου χρόνου και συνδέσεις καρτοκινητής τηλεφωνίας, όπως αναφέρεται και στο σχετικό δελτίο τύπου της ΕΕΤΤ (01/10/18): «Απαγόρευση επιβολής τέλους διακοπής/ανανέωσης σύμβασης: Ο πάροχος δεν επιτρέπεται να επιβάλει τέλος αποσύνδεσης λόγω διακοπής/καταγγελίας είτε σύμβασης αορίστου χρόνου είτε σύνδεσης καρτοκινητής τηλεφωνίας.»

 

Στις συμβάσεις ορισμένου χρόνου, ο συνδρομητής δεσμεύεται να παραμείνει στον πάροχό του για συγκεκριμένο διάστημα (π.χ. 12, 18 ή 24 μήνες). Συνεπώς, σε περίπτωση που διακόψει ή καταγγείλει τη σύμβαση πριν την παρέλευση του ορισμένου χρόνου, ο πάροχος έχει δικαίωμα να επιβάλει το τέλος διακοπής/καταγγελίας. Σημειώνεται ότι, από την 1η Οκτωβρίου 2018, το συγκεκριμένο τέλος πρέπει να αναγράφεται, με σαφήνεια, στην πρώτη σελίδα όλων των συμβάσεων που συνάπτονται.

 

Επισημαίνεται ότι συνδρομητής που έχει σύμβαση ορισμένου χρόνου την οποία ανανεώνει συνεχώς, κατά τη λήξη της, με νέα σύμβαση ορισμένου χρόνου, σε περίπτωση που τη διακόψει ή την καταγγείλει πριν την παρέλευση του ορισμένου χρόνου (της νέας πλέον σύμβασης), θα επιβαρυνθεί με το τέλος διακοπής/καταγγελίας που ορίζεται στη νέα σύμβαση.

 

Προς αποσαφήνιση παρατίθενται σχετικά παραδείγματα:

 

Παράδειγμα 1: Συνδρομητής με σύμβαση ορισμένου χρόνου διάρκειας 24 μηνών (για σταθερή ή/και κινητή σύνδεση), επιθυμεί να διακόψει τη σύμβαση και να καταργήσει τη σύνδεσή του στον 20ο μήνα. Ο συνδρομητής θα επιβαρυνθεί με τέλος διακοπής/καταγγελίας σύμβασης, το ύψος του οποίου καθορίζεται στη σύμβαση. Το ίδιο ισχύει και εάν επιθυμεί να μεταφέρει τη σύνδεσή του σε νέο πάροχο. Επίσης, σε περίπτωση που ο παραπάνω συνδρομητής έχει λάβει εξοπλισμό με χρησιδάνειο, οφείλει να τον επιστρέψει ή, εάν επιθυμεί να τον κρατήσει, να καταβάλει το σχετικό τέλος που προβλέπεται στη σύμβασή του.

 

Παράδειγμα 2: Σύμβαση ορισμένου χρόνου και διάρκειας 18 μηνών (για σταθερή ή/και κινητή σύνδεση), έχει λήξει εδώ και ένα μήνα, χωρίς να έχει ανανεωθεί, και συνεπώς, έχει καταστεί αορίστου χρόνου. Ο συνδρομητής μπορεί να διακόψει τη σύμβαση και να καταργήσει τη σύνδεσή του, χωρίς να επιβαρυνθεί με τέλος διακοπής/καταγγελίας, δεδομένου ότι η σύμβαση έχει πλέον καταστεί αορίστου χρόνου. Το ίδιο ισχύει και εάν επιθυμεί να μεταφέρει τη σύνδεσή του σε νέο πάροχο. Ωστόσο, εφόσον ο συνδρομητής έχει λάβει εξοπλισμό με χρησιδάνειο, οφείλει να τον επιστρέψει ή, σε περίπτωση που επιθυμεί να τον κρατήσει, να καταβάλει το σχετικό τέλος που προβλέπεται στη σύμβασή του.

 

:clap:

 

Παρακάτω σας γράφω και μια απλή ανάλυση:

 

Τα πράγματα είναι πολύ απλά, αλλά δυστυχώς πολλοί δημοσιογράφοι και χρήστες εδώ στο φόρουμ δεν έχουν ιδέα, και έτσι χωρίς να ψάχνουν/ερευνούν και πριν γράψουν κάτι απλά αναπαράγουν ότι βρουν.

 

Έχουμε λοιπόν τις παρακάτω συνδέσεις:

 

 

  • Ορισμένου χρόνου: Πρόκειται για την πλειοψηφία των συνδέσεων (σε σταθερή και κινητή) με συμβόλαια. Εδώ έχουμε δέσμευση για π.χ. 24 μήνες όπου αν διακόψουμε πριν την λήξη της χρονικής περιόδου θα κληθούμε να πληρώσουμε κάποιο τέλος πρόωρης διακοπής του συμβολαίου και σε περίπτωση κινητής τυχόν επιδότηση συσκευής. Στις περιπτώσεις αυτές δεν αλλάζει απολύτως τίποτα με τον νέο κανονισμό.

  • Αορίστου χρόνου: Πρόκειται κυρίως για συνδέσεις καρτοκινητής (χωρίς συμβόλαιο), συνδέσεις σταθερής που είτε εξαρχής ήταν αορίστου (π.χ. κάποιες φορές υπάρχουν προσφορές με ισχύον πάγιο για πάντα), είτε ορισμένου χρόνου που έληξε η περίοδος δέσμευσης και δεν ανανεώθηκαν. Μερικές φορές (κυρίως στα καρτοκινητά) υπάρχει τέλος διακοπής της σύνδεσης και αντίστοιχο τέλος ανανέωσης (σταθερά). Με τον νέο κανονισμό αυτές οι χρεώσεις πλέον καταργούνται.

 

Πληροφορικά παρακάτω είναι τα τηλέφωνα της τεχνικής υποστήριξης των παρόχων για δωρεάν κλήση από όλα τα δίκτυα:

 

 

  • Cosmote: 13788 (Σταθερή) - 13738 (Κινητή)
  • Cyta: 13811
  • Nova: 13731
  • Vodafone: 13840
  • Wind: 13700 (Σταθερή) - 13780 (Κινητή)

 

 

EDIT: Πλαφόν στο τέλος διακοπής συμβολαίων ορισμένου χρόνου από 31/12/2018.

 

Επιπλέον ρυθμίσεις στην κατεύθυνση της προστασίας του καταναλωτή φέρνει ο νέος Κανονισμός για τις Γενικές Άδειες της ΕΕΤΤ (Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων) από 31/12/2018.

 

Μεταξύ άλλων, τίθεται όριο στο τέλος διακοπής που οφείλει να πληρώσει στις τηλεπικοινωνιακές εταιρείες ο καταναλωτής που καταγγέλλει τη σύμβαση ορισμένου χρόνου για την παροχή τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών πριν τη λήξη της, δίνεται η δυνατότητα διακοπής της υπηρεσίας σε περίπτωση που ο λογαριασμός υπερβαίνει συγκεκριμένο ανώτατο ποσό, ενώ γίνεται ευκολότερη η πρόσβαση των καταναλωτών στους συμβατικούς όρους και στους τιμοκαταλόγους.

 

Αναλυτικότερα, οι προαναφερόμενες τρεις νέες ρυθμίσεις του Κανονισμού Γενικών Αδειών για τις τηλεπικοινωνίες που θα εφαρμοστούν με την έλευση του νέου έτους έχουν ως εξής:

 

Συμβάσεις ορισμένου χρόνου - νέος προσδιορισμός του τέλους διακοπής:

 

Στις περιπτώσεις καταγγελίας σύμβασης ορισμένου χρόνου πριν τη λήξη της από τον καταναλωτή, αυτός θα οφείλει να καταβάλει τέλος διακοπής, το οποίο είναι το μικρότερο από τα ακόλουθα ποσά:

 

 

  • α. Από το σύνολο της έκπτωσης του μηνιαίου παγίου που έχει λάβει μέχρι τη στιγμή της διακοπής συν το εναπομείναν ποσό απόσβεσης για τυχόν επιδοτήσεις συσκευής ή εξοπλισμού ή κατασκευής γραμμής. Ειδικά σε περίπτωση, που η σύμβαση καταγγελθεί πριν την πάροδο 2 μηνών από την έναρξή της, ο συνδρομητής θα καταβάλει πάγια δύο μηνών, το σύνολο της έκπτωσης δύο μηνιαίων παγίων συν το εναπομείναν ποσό απόσβεσης για τυχόν επιδοτήσεις συσκευής ή εξοπλισμού ή κατασκευής γραμμής.
     
  • β. Από το ένα τρίτο του αθροίσματος των μηνιαίων παγίων, που οφείλονται για το διάστημα από τη χρονική στιγμή επέλευσης των αποτελεσμάτων της καταγγελίας μέχρι την κανονική λήξη της σύμβασης ορισμένου χρόνου συν το εναπομείναν ποσό απόσβεσης για τυχόν επιδότηση συσκευής ή/και τερματικού εξοπλισμού ή/και κατασκευής σύνδεσης στο δίκτυο, που αντιστοιχεί στο διάστημα για το οποίο δεν θα καταβληθούν πάγια.

 

Έλεγχος υπέρογκων χρεώσεων:

 

Οι συνδρομητές μπορούν, προς αποφυγή υπερχρεώσεων, να επιλέγουν κατά τη σύναψη της σύμβασης τη δυνατότητα διακοπής της υπηρεσίας σε περίπτωση που ο λογαριασμός υπερβαίνει συγκεκριμένο ανώτατο όριο, με βάση τρεις τουλάχιστον επιλογές. Η μικρότερη από τις διαθέσιμες επιλογές δεν δύναται να είναι υψηλότερη από τα 150 ευρώ (αφορά στο τελικό ύψος του λογαριασμού) στις περιπτώσεις που ακολουθείται μηνιαίος κύκλος τιμολόγησης και από τα 300 ευρώ στις περιπτώσεις που ακολουθείται διμηνιαίος κύκλος τιμολόγησης.

 

Ευκολία πρόσβασης στους συμβατικούς όρους και στους τιμοκαταλόγους:

 

Οι καταναλωτές θα μπορούν να ενημερώνονται γρήγορα, από εύκολα προσβάσιμες στον ιστότοπο του παρόχου τους ιστοσελίδες, για τους ισχύοντες όρους της σύμβασής τους και για τον τιμοκατάλογο των υπηρεσιών που λαμβάνουν, ενώ οποιεσδήποτε τροποποιήσεις αυτών θα σημειώνονται με επισήμανση των αλλαγών. Οι πληροφορίες αυτές θα παραμένουν αναρτημένες στον ιστότοπο μέχρι και 2 έτη μετά την κατάργησή τους, με αναφορά στο χρονικό διάστημα, για το οποίο οι εκάστοτε όροι ήταν σε ισχύ.

 

 

:thanks:

 

 

logo_gr.png

.

Edited by Katsaras_John
Νέες προσθήκες και διευκρινήσεις.

Android: Xiaomi PocoPhone F1 (6/128) Xiaomi Redmi Note 8 Pro (6/128) ✔ Xiaomi Mi Smart Band 6 NFC

iOSiPhone X (3/256) ✔ Microsoft LUMIA 950 XL & 950 XL Dual Sim (Black & White) Microsoft BAND

✔ Other: Display Dock HD-500 Continuum/Qi DT-904/Screen Sharing HD-10/Wireless Display Adapter V3

Link to comment
Share on other sites

Μιας και κάλεσα σήμερα το 800 100 1112 για μη τεχνικό θέμα να σας πως τι έγινε.

Αναμονή ~15 λεπτά. Μόλις συνδέθηκα με κάποιον μου είπα πως θα μου μεταφέρει στο εμπορικό τμήμα την κλήση, όπου μετά από αναμονή 1 λεπτού περίπου απαντήθηκε από άλλον κανονικά.

 

Παλιότερα που είχα καλέσει με παρέπεμψαν στο 13831.

Έκανα προσπάθεια σήμερα στο 13731 (το 8001001112 δεν ισχύει πλέον) που είναι κι αυτό δωρεάν και με παρέπεμψαν ξανά στο 13831. Μου είπαν δε μπορούν να με συνδέσουν.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα

 

Λογω μετακομισης θελω να μεταφερω τη συνδεση μου σε αλλη διευθυνση. Πηρα τηλεφωνο στη Nova και εκτος απο το κοστος μεταφορας 53 ευρω μου ειπε η κοπελα που μιλουσα οτι θα γινει και αναγκαστικη ανανεωση συμβολαιου για 12 μηνες επειδη εχω tripleplay.

Ισχυει κατι τετοιο? Υπαρχει καποιος τροπος για να το αποφυγω? Δεν θελω να ανανεωσω για 12 μηνες. Αν ξερει καποιος τι ισχυει και το πως πρεπει να κινηθω ας μου απαντησει

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα

 

Λογω μετακομισης θελω να μεταφερω τη συνδεση μου σε αλλη διευθυνση. Πηρα τηλεφωνο στη Nova και εκτος απο το κοστος μεταφορας 53 ευρω μου ειπε η κοπελα που μιλουσα οτι θα γινει και αναγκαστικη ανανεωση συμβολαιου για 12 μηνες επειδη εχω tripleplay.

Ισχυει κατι τετοιο? Υπαρχει καποιος τροπος για να το αποφυγω? Δεν θελω να ανανεωσω για 12 μηνες. Αν ξερει καποιος τι ισχυει και το πως πρεπει να κινηθω ας μου απαντησει

 

καμια βοηθεια ρε παιδια κανεις γιατι το θεμα επειγει?

Link to comment
Share on other sites

καμια βοηθεια ρε παιδια κανεις γιατι το θεμα επειγει?

 

Τα ίδια μου είπαν και εμένα πέρυσι τέτοιο καιρό. Και επειδή τα πήρα κρανίο με όλους τους άσχετους εκεί μέσα και τις υποτιθεμενες προσφορές τους, ζήτησα διακοπή συμβολαίου και ήμουν διατεθημενος να το πάω μέχρι τέλους. Τελικα μετά από 29 μέρες και πριν λήξει η προθεσμία που είχαν για την διακοπή με πήραν τηλέφωνο μια πραγματική προσφορά που τελικά αποδέχτηκα. Δεν πληρωσα τέλη μετακόμισης και είχα και αρκετά μπόνους.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα στην παρεα.ειμαι χρονια συνδρομητης...και εχω ενα ρουτερ εδω και πολλα χρονια ενα τομσον.τελευταια κολλαει και θελω. Να παρω αλλο.πλεον δεινουν δωρεαν η εταιρια αν κανω παλι ενα χρονο συμβασης.τι χρειαζετε να κανω.??
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα στην παρεα.ειμαι χρονια συνδρομητης...και εχω ενα ρουτερ εδω και πολλα χρονια ενα τομσον.τελευταια κολλαει και θελω. Να παρω αλλο.πλεον δεινουν δωρεαν η εταιρια αν κανω παλι ενα χρονο συμβασης.τι χρειαζετε να κανω.??
Βέβαια...

 

Στάλθηκε από το VTR-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Πήγα στην εταιρία Και ζήτησα να κάνω μία νέα σύμβαση για να πάρω καινούργιο εξοπλισμό και μου είπαν ότι πλέον εξοπλισμός τον πληρώνεις με 20 ευρώ αντί για 50 που κάνει και κανείς ένα νέο συμβόλαιο μία νέα σύμβαση των 12 μηνών ισχύει ότι τον πληρώνεις Πρώτη φορά μου συμβαίνει
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Μιλάμε για ένα router που το βρίσκεις και μόνος σου στα 20€. Αν μπορείς να δώσεις 50€ θα πάρεις αρκετά καλύτερο...

 

Sent from my XT1580

Link to comment
Share on other sites

Πήγα στην εταιρία Και ζήτησα να κάνω μία νέα σύμβαση για να πάρω καινούργιο εξοπλισμό και μου είπαν ότι πλέον εξοπλισμός τον πληρώνεις με 20 ευρώ αντί για 50 που κάνει και κανείς ένα νέο συμβόλαιο μία νέα σύμβαση των 12 μηνών ισχύει ότι τον πληρώνεις Πρώτη φορά μου συμβαίνει

 

ισχύει ότι χρεώνουν πλέον τον router (όπως και οι άλλοι περισσότεροι). Αλλά αλήθεια ποιος σήμερα δεν έχει ή δεν μπορεί να βρει έναν απλό ADSL2 router? Αμα δεν έχεις και αγοράσεις πάρε έναν VDSL (συμβατός με ADSL) για να σου μείνει σε μελλοντική αναβάθμιση ίσως (ίσως διότι τότε θα παίζει μάλλον και ip telephony και μπλέκουν τα πράγματα με απλό router). Όπως και να έχει οι VDSL εν γένει είναι πιο καλοί από ΑDSL ρούτερς λόγω καλύτερου CPU.

από Ericsson GF 788 ξεκινήσαμε μη σου πω από motorola c520.. By Keysmith
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει κάποιος που έχει VDSL με Forthnet, στη περιοχή Βούλα Αττικης και να μου πει τι ταχύτητες πιάνει? Έως τώρα, με triple play παρατηρούμε μόνο 5MBps και με τα χίλια ζόρια το πολύ 6MBps.

[sIGPIC][/sIGPIC]

On Line...

 

Για οποιαδήποτε απορία ή διευκρίνιση σχετικά με moderation actions, μπορείτε να αποστείλετε PM.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα στην παρεα.ειμαι χρονια συνδρομητης...και εχω ενα ρουτερ εδω και πολλα χρονια ενα τομσον.τελευταια κολλαει και θελω. Να παρω αλλο.πλεον δεινουν δωρεαν η εταιρια αν κανω παλι ενα χρονο συμβασης.τι χρειαζετε να κανω.??

Θα πρέπει να σου δώσουν άλλο. Εμείς έχουμε αλλάξει 3 ως τώρα και το τελευταίο δεν ήταν από τα ZTE που έδιναν είναι λίγο καλυτερο.Αλλά έχουμε αγοράσει και ένα TO LINK εμπορίου καλού κακού συν extender για καλύτερο Wi-Fi

Edited by Vasileios
Despina!
Link to comment
Share on other sites

Θα πρέπει να σου δώσουν άλλο. Εμείς έχουμε αλλάξει 3 ως τώρα και το τελευταίο δεν ήταν από τα ZTE που έδιναν είναι λίγο καλυτερο.Αλλά έχουμε αγοράσει και ένα TO LINK εμπορίου καλού κακού συν extender για καλύτερο Wi-Fi

εγω φιλε εχω ενα thomson.το εχω εδω και 7χρονια σιγουρα.ισως και παραπανω.

πλεον ομως "κολλαει" και ενω εχω ιντερνετ δεν συνδεετε καμια συσκευη...με μια επανεκκινηση στρωνει.

στο θεμα μας τωρα..πηγα στην φορθνετ..και περιμενω να ρθουν τα καινουργια ρουτερ ..νομιζω dlink δινουν και θα πληρωσω 20 ευρο για ενα ρουτερ που κοστιζει κανονικα 50 ευρο.(ετσι μου ειπε ο υπαλληλος).τωρα αξιζει να παρω αυτο η να παρω κατι αλλο με περιπου τα ιδια λεφτα 20-30 ευρο.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

22-11 λήγει το συμβόλαιο μου. Ο τελευταίος λογαριασμός εκδόθηκε 25-9 και αφορά την περίοδο 22-9 μέχρι 21-10. Εγώ ποτέ πρέπει να ξεκινήσω την διαδικασία για να πάω σε άλλη εταιρεία χωρίς κάποια ποινή;

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

εγω φιλε εχω ενα thomson.το εχω εδω και 7χρονια σιγουρα.ισως και παραπανω.

πλεον ομως "κολλαει" και ενω εχω ιντερνετ δεν συνδεετε καμια συσκευη...με μια επανεκκινηση στρωνει.

στο θεμα μας τωρα..πηγα στην φορθνετ..και περιμενω να ρθουν τα καινουργια ρουτερ ..νομιζω dlink δινουν και θα πληρωσω 20 ευρο για ενα ρουτερ που κοστιζει κανονικα 50 ευρο.(ετσι μου ειπε ο υπαλληλος).τωρα αξιζει να παρω αυτο η να παρω κατι αλλο με περιπου τα ιδια λεφτα 20-30 ευρο.

 

Επειδη εκανα και γω την αντικατασταση με d-link απο zte 108,ειναι μια χαρα για adsl.

Σταθεροτατο,λιγο καλυτερο κλειδωμα,δυνατο WiFi,δυνατοτητα συνδεσης εξωτερικου σκληρου ωστε να κανεις δικτυακο χωρο αποθηκευσης.Δηλαδη να στελνεις μεσω wifi αρχεια απο το laptop σε εξωτερικο σκληρο πανω στο router.

Δεν το εχω κανει,αλλα θελει να το ψαξω.

Edited by Nikolas14

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Παιδιά εδώ και 3 περίπου χρόνια έχω vdsl με ένα Technicolor TG788vn v2

Μέχρι τώρα η γραμμή είναι σταθερή, κλειδωμένη στα 49.999 D/L & 4.998 U/L

Δίνουν κάποιο νέο ρούτερ με 20 ευρώ. Το έχει κάποιος ; είναι καλύτερο ;

 

Και μου έκαναν μια νέα προσφορά στα 43 ευρώ από 49 που μέχρι τώρα πλήρωνα,

με το full pack της nova (είχα το cinema).

με απεριόριστα σταθερά και απεριόριστα κινητά (είχα κάποιες ώρες στα κινητά).

 

Το θέμα είναι πως δεν δίνουν νέο εξοπλισμό, και έχω μείνει με τον παλιό αποκωδικοποιητή που δεν παίρνει τα επίγεια κανάλια

τα οποία σιγά σιγά κόβουν από τα δορυφορικά... (που έτσι κι αλλιώς δεν θα έδιναν HD)

Αλλά μου είπε η κοπελιά να μην δώσω χρήματα για νέο αποκωδικοποιητή ακόμα (75 ευρώ κάνει) γιατί οι παλιοί θα αποσυρθούν σιγά σιγά και θα υπάρξουν προσφορές...

 

Αυτά...! :)

Link to comment
Share on other sites

Και μου έκαναν μια νέα προσφορά στα 43 ευρώ από 49 που μέχρι τώρα πλήρωνα,

με το full pack της nova (είχα το cinema).

με απεριόριστα σταθερά και απεριόριστα κινητά (είχα κάποιες ώρες στα κινητά).

 

 

Ζήτησες εσύ προσφορά ή σε πήραν από προωθητικό γραφείο;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...