Jump to content

Τα πάντα για το Frog Mobile


sideras1985
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

παιδιά σήμερα πήγα σε ένα κατάστημα ΟΤΕ για να μετατρέψω την σύνδεση Cosmote του πατέρα μου σε Frog και μου είπαν ότι κάτι τέτοιο δεν γίνεται....ισχύει αυτό;

μπορώ να κάνω κάτι σε αυτήν την περίπτωση;

 

δεν κατάλαβα γιατί να μην μπορώ να κάνω την μετατροπή, δικαίωμα μου είναι άλλα η κυρία εκεί μου είπε ότι δεν γίνεται γιατί Cosmote και Frog ανήκουν στο ίδιο δίκτυο...

η παιδεία απλά... https://www.ipedia.gr

Link to comment
Share on other sites

παιδιά σήμερα πήγα σε ένα κατάστημα ΟΤΕ για να μετατρέψω την σύνδεση Cosmote του πατέρα μου σε Frog και μου είπαν ότι κάτι τέτοιο δεν γίνεται....ισχύει αυτό;

μπορώ να κάνω κάτι σε αυτήν την περίπτωση;

 

δεν κατάλαβα γιατί να μην μπορώ να κάνω την μετατροπή, δικαίωμα μου είναι άλλα η κυρία εκεί μου είπε ότι δεν γίνεται γιατί Cosmote και Frog ανήκουν στο ίδιο δίκτυο...

Φορητότητα σε Q και μετά αν θέλεις ξανά φορητότητα προς Frog.

Link to comment
Share on other sites

και στην wind δηλαδη που απο συμβολαιο το μετατρεπεις σε καρτοκινητο πως γινεται?

στην ιδια εταιρεια δεν ειναι?

στοκος η κυρια!

http://img651.imageshack.us/img651/9279/bfreeavatar21024x768102.jpg
Link to comment
Share on other sites

και στην wind δηλαδη που απο συμβολαιο το μετατρεπεις σε καρτοκινητο πως γινεται?

στην ιδια εταιρεια δεν ειναι?

στοκος η κυρια!

Όπως έχουν τα πράγματα, σωστά του είπε.

Μέχρι στιγμής η Cosmote δεν επιτρέπει τις αλλαγές από Cosmote σε Frog και το αντίστροφο.

Έλεγαν ότι αυτό θα αλλάξει, αλλά κανένα νέο μέχρι τώρα.

Άρα με τα σημερινά δεδομένα, πρώτα πρέπει να αλλάξει δίκτυο και μετά να επιστρέψει σε Frog.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα! το σάββατο το πρωί με έκπληξη είδα ότι ο βάτραχος μου είχε φραγή κλήσεων και μήνυματων. Ο λόγος με βάση το ηχογραφημένο μνμ είναι ότι δεν το δήλωσα. Το νούμερο όμως έχει δηλωθεί 100% σε κατάστημα οτέ (μάλιστα εκείνη τη μέρα η υπάλληλος μου επισήμανε πως έχω και άλλο νούμερο κοσμοτέ στο όνομα μου).

τι να τους πει κανείς τώρα? τους ειπαν μήπως πως εγώ δεν έχω άλλη δουλειά από το να τρέχω στις εταιρίες επειδή εκείνοι είναι άχρηστοι?

 

έγινε αυτό σε κανέναν από σας? φαντάζομαι πως αν πάω θα το δηλώσουν ξανά, αλλά αυτό που με νοιάζει είναι να μην χάσω το υπόλοιπο μου, καθώς και το υπόλοιπο των 1500

(επίσης κάπου διάβασα πως το νούμερο μου δεν χάνεται ως τον ιανουάριο του 2011)

Link to comment
Share on other sites

Το υπόλοιπο των 1500 θα το χάσεις γιατί τέλιωσε ο μήνας.

Αλλά το κανονικό υπόλοιπο δεν το χάνεις . Και εγώ Σάββατο το δήλωσα και δεν χάθηκε το υπόλοιπο , Είχα φραγή όμως 4 ώρες μετά την δήλωση. Το νούμερο σου δεν χάνεται μέχρι να λήξει και 6 μήνες μετά

Link to comment
Share on other sites

Το υπόλοιπο των 1500 θα το χάσεις γιατί τέλιωσε ο μήνας.

Αλλά το κανονικό υπόλοιπο δεν το χάνεις . Και εγώ Σάββατο το δήλωσα και δεν χάθηκε το υπόλοιπο , Είχα φραγή όμως 4 ώρες μετά την δήλωση. Το νούμερο σου δεν χάνεται μέχρι να λήξει και 6 μήνες μετά

 

δεν έχει περάσει ημερολογιακός μήνας (γιατί ενεργοποίησα στις 20 ιουλίου) άρα γιατί να χαθούν? από τη στιγμή που όπως λες ότι δε θα χάσω κ το υπόλοιπο της κάρτας ...

οπότε πάω να το ξαναδηλώσω κ δεν έχω καμία χασούρα?? μια χαρά

Link to comment
Share on other sites

δεν έχει περάσει ημερολογιακός μήνας (γιατί ενεργοποίησα στις 20 ιουλίου) άρα γιατί να χαθούν? από τη στιγμή που όπως λες ότι δε θα χάσω κ το υπόλοιπο της κάρτας ...

οπότε πάω να το ξαναδηλώσω κ δεν έχω καμία χασούρα?? μια χαρά

 

Τα 1500 λεπτά και μηνύματα δεν ισχύουν για ένα μήνα από την ενεργοποίηση, αλλά μέχρι να τελειώσει ο μήνας μέσα στον οποίο ενεργοποιήθηκαν (αυτό σημαίνει η φράση "μέχρι το τέλος του ημερολογιακού μήνα"). Άρα τέλος Ιουλίου "παραγράφηκαν" και τα υπολειπόμενα από τα 1500.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Τα 1500 λεπτά και μηνύματα δεν ισχύουν για ένα μήνα από την ενεργοποίηση, αλλά μέχρι να τελειώσει ο μήνας μέσα στον οποίο ενεργοποιήθηκαν (αυτό σημαίνει η φράση "μέχρι το τέλος του ημερολογιακού μήνα"). Άρα τέλος Ιουλίου "παραγράφηκαν" και τα υπολειπόμενα από τα 1500.

 

εχεις δίκιο, λάθος η διατύπωση μου, αλλά αν τελικά ισχύει αυτό που λες τότε θα το ξανασκεφτώ αν θα το δηλώσω... το σωστότερο θα ήταν από τη στιγμή που το ενεργοπ να αρχίσουν να μετρούν 30μέρες, γιατί έτσι πχ εγώ που το ξεκινησα στις 20 του μήνα είμαι ο χαμένος

Link to comment
Share on other sites

άλλο και αυτό πάλι! το δήλωσα τελικά κ βάζω νέα κάρτα, μου τη διπλασιάζει (1η αυγουστιάτικη), αλλά τα 1500 δε μου τα έδωσε. τι είναι αυτό πάλι? :mad:
Link to comment
Share on other sites

άλλο και αυτό πάλι! το δήλωσα τελικά κ βάζω νέα κάρτα, μου τη διπλασιάζει (1η αυγουστιάτικη), αλλά τα 1500 δε μου τα έδωσε. τι είναι αυτό πάλι? :mad:

 

Kαι από κάποιον άλλο το άκουσα αυτό. Μάλιστα του είπαν ότι θα του πιστώσουν τα λεφτά που χάλασε προς φρογκ, αλλά μέχρι τη στιγμή που δηλώθηκε το πρόβλημα, γιατί από εκείνη τη στιγμή θεωρούν ότι είχε γνώση του προβλήματος... Κουλαμάρες big time και η cosmote

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Kαι από κάποιον άλλο το άκουσα αυτό. Μάλιστα του είπαν ότι θα του πιστώσουν τα λεφτά που χάλασε προς φρογκ, αλλά μέχρι τη στιγμή που δηλώθηκε το πρόβλημα, γιατί από εκείνη τη στιγμή θεωρούν ότι είχε γνώση του προβλήματος... Κουλαμάρες big time και η cosmote

 

η περιπτωση που αναφέρεις είχε υποστεί τη φραγή (λόγω μη ταυτοποίησης) και από κει κ μετά αντιμετώπισε το πρόβλημα?

τώρα τελευταία εγώ είμαι πολύ δυσαρεστημένος πάντως, θα τους κουνήσω μαντήλι μου φαίνεται...

Link to comment
Share on other sites

η περιπτωση που αναφέρεις είχε υποστεί τη φραγή (λόγω μη ταυτοποίησης) και από κει κ μετά αντιμετώπισε το πρόβλημα?

τώρα τελευταία εγώ είμαι πολύ δυσαρεστημένος πάντως, θα τους κουνήσω μαντήλι μου φαίνεται...

 

Όχι ήρθε με φορητότητα από wind, ενεργοποίησε αμέσως την προσφορά στέλνοντας 2 στο 1312, έκανε ανανέωση 10 ευρώ, έλαβε sms ότι ενεργοποιήθηκε η προσφορά με τα 1500, αλλά κάποια στιγμή που έκανε έλεγχο υπολοίπου συνειδητοποίησε ότι είχαν αφαιρεθεί όλες οι κλήσεις προς φρογκ από το κανονικό υπόλοιπο. Το έχει αναφέρει από προχθές αλλά όλοι γνωρίζουμε την «ταχύτητα» και την «ευελιξία» της εξυπηρέτησης πελατών cosmote. Τελικά μόνο με καταγγελίες παίρνουνε μπροστά;

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

o διπλασιασμος ισχυει αυτοματα ή χρειαζεται ενεργοποιηση της προσφορας;

εχω στειλει 2 στο 1312 .. ΟΚ "Αρκεί να στείλουν ένα δωρεάν SMS στο 1312 με το κείμενο «2»."

Edited by nikosxeng3

Citizen AW5000-24E | Creek A50i R | Dual CV-1160 | Dynavox TC-750 | Huawei P20 | JBL T110 | Kenwood KP-3022 (N-39 mkII) | KLH Model Six | Legend | MacBook Air 13 2014 & MB397G/A | MacBook Pro 13 Late 2013 | Nokia 3210 4G (2024) | ONYX BOOX Nova 2 | Pioneer PD-S602 | Pioneer PL-117D | QED XT Evolution | Xiaomi Redmi Buds 4 Active    Μετά από χρόνια... Εκεί που δεν το περίμενες, αλλά το έλπιζες... Και προσπαθούσες συνέβη... Ναι ήμουν κάτω από την μπάρα των FM στην Ευρώπη...

Link to comment
Share on other sites

Όχι ήρθε με φορητότητα από wind, ενεργοποίησε αμέσως την προσφορά στέλνοντας 2 στο 1312, έκανε ανανέωση 10 ευρώ, έλαβε sms ότι ενεργοποιήθηκε η προσφορά με τα 1500, αλλά κάποια στιγμή που έκανε έλεγχο υπολοίπου συνειδητοποίησε ότι είχαν αφαιρεθεί όλες οι κλήσεις προς φρογκ από το κανονικό υπόλοιπο. Το έχει αναφέρει από προχθές αλλά όλοι γνωρίζουμε την «ταχύτητα» και την «ευελιξία» της εξυπηρέτησης πελατών cosmote. Τελικά μόνο με καταγγελίες παίρνουνε μπροστά;

 

εκείνος πήρε και μήνυμα πως ενεργοποιήθηκαν τα 1500. εγώ δεν πήρα τίποτα! μόνο ο διπλασιαμός έγινε αυτόματα. κ το είχα σκεφτεί, πως μετά την επαναλειτουργία του τηλεφώνου ίσως καθιστερούσε η πλήρη αποκατάσταση του κ επίτηδες περίμενα ένα 24ωρο (μετά την αποκατάταση, οχι μετά τη δήλωση στοιχείων) και μετά έκανα ανανέωση, ώστε να τους δώσω χρόνο. τελικά δεν ήταν αρκετός... να πάρω στην εξυπηρέτηση πελατών, θα μουπούνε μπούρδες και στη τελική να ρίξουν το φταίξιμο στο σύστημα που "μπερδεύτηκε"

 

o διπλασιασμος ισχυει αυτοματα ή χρειαζεται ενεργοποιηση της προσφορας;

εχω στειλει 2 στο 1312 .. ΟΚ "Αρκεί να στείλουν ένα δωρεάν SMS στο 1312 με το κείμενο «2»."

 

με την αποστολή αυτού του μηνύματος έχεις κ το διπλασιαμό της 1ης κάρτα του μήνα και τα 1500 εφ άπαξ με κάθε ανανέωση

Edited by Petros the Great
Συνένωση συνεχόμενων μηνυμάτων. Χρησιμοποίησε την Πολλαπλή Παράθεση!
Link to comment
Share on other sites

εκείνος πήρε και μήνυμα πως ενεργοποιήθηκαν τα 1500. εγώ δεν πήρα τίποτα! μόνο ο διπλασιαμός έγινε αυτόματα. κ το είχα σκεφτεί, πως μετά την επαναλειτουργία του τηλεφώνου ίσως καθιστερούσε η πλήρη αποκατάσταση του κ επίτηδες περίμενα ένα 24ωρο (μετά την αποκατάταση, οχι μετά τη δήλωση στοιχείων) και μετά έκανα ανανέωση, ώστε να τους δώσω χρόνο. τελικά δεν ήταν αρκετός... να πάρω στην εξυπηρέτηση πελατών, θα μουπούνε μπούρδες και στη τελική να ρίξουν το φταίξιμο στο σύστημα που "μπερδεύτηκε"

 

Δεν έχει σχέση η φραγή που μπήκε με την προσφορά. Η άρση της φραγής είναι απλά μία άρση φραγής εξερχόμενης επικοινωνίας, κατά τα λοιπά το στάτους του κινητού παραμένει ώς έχει (οι ενεργοποιημένες υπηρεσίες, το υπόλοιπο κ.ά.). Μάλλον υπήρξε κάποιο πρόβλημα αυτό το μήνα. Εκτός αν το κάνουν σκόπιμα...

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα! το σάββατο το πρωί με έκπληξη είδα ότι ο βάτραχος μου είχε φραγή κλήσεων και μήνυματων. Ο λόγος με βάση το ηχογραφημένο μνμ είναι ότι δεν το δήλωσα. Το νούμερο όμως έχει δηλωθεί 100% σε κατάστημα οτέ (μάλιστα εκείνη τη μέρα η υπάλληλος μου επισήμανε πως έχω και άλλο νούμερο κοσμοτέ στο όνομα μου).

τι να τους πει κανείς τώρα? τους ειπαν μήπως πως εγώ δεν έχω άλλη δουλειά από το να τρέχω στις εταιρίες επειδή εκείνοι είναι άχρηστοι?

 

έγινε αυτό σε κανέναν από σας? φαντάζομαι πως αν πάω θα το δηλώσουν ξανά, αλλά αυτό που με νοιάζει είναι να μην χάσω το υπόλοιπο μου, καθώς και το υπόλοιπο των 1500

(επίσης κάπου διάβασα πως το νούμερο μου δεν χάνεται ως τον ιανουάριο του 2011)

 

μίλησα με την εξυπηρέτηση πελατών την τετάρτη και μου είπαν πως καποιο παροδικό πρόβλημα είναι και δήλωσε το πρόβλημα μου για έλεγχο. μάλιστα με διαβεβαίωσε πως θα μου στείλουν γρήγορα μνμ μόλις ενεργοποιηθεί και ότι φυσικά δε θα χάσω τα 1500 που δικαιούμαι. ακόμα φυσικά περιμένω και καθημερινά τσεκάρω και μόνος μου το υπόλοιπο αλλά τπτ. ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ!!

Link to comment
Share on other sites

Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω την αναφορά παράδοσης κάθε φορά που στέλνω sms;

Στις επιλογές του κινητού μου δεν υπάρχει κάτι...

 

Πάντως, όταν είχα WIND υπήρχε κανονικά η επιλογή...

Edited by pluss
Link to comment
Share on other sites

Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω την αναφορά παράδοσης κάθε φορά που στέλνω sms;

Στις επιλογές του κινητού μου δεν υπάρχει κάτι.

 

Από Μηνύματα - Ρυθμίσεις - SMS -Αναφορά παράδοσης

Link to comment
Share on other sites

Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω την αναφορά παράδοσης κάθε φορά που στέλνω sms;

Στις επιλογές του κινητού μου δεν υπάρχει κάτι.

 

Στην cosmote ίσχυε και ένας σύντομος κωδικός που έβαζες στην αρχή του μηνύματος.

 

O κωδικός είναι *0#

 

Δεν ξέρω όμως αν ισχύει και για το frog. To frog έχει κάποιες διαφορές σε σχέση με τα υπόλοιπα πακέτα καρτοκινητής της cosmote

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω την αναφορά παράδοσης κάθε φορά που στέλνω sms;

Στις επιλογές του κινητού μου δεν υπάρχει κάτι.

 

Έτσι από περιέργεια...ποιό κινητό έχεις???:confused:

Sony logo.gif

Link to comment
Share on other sites

Στην cosmote ίσχυε και ένας σύντομος κωδικός που έβαζες στην αρχή του μηνύματος.

 

O κωδικός είναι *0#

 

Δεν ξέρω όμως αν ισχύει και για το frog. To frog έχει κάποιες διαφορές σε σχέση με τα υπόλοιπα πακέτα καρτοκινητής της cosmote

Edit: Δούλεψε, ευχαριστώ για την απάντηση!

Έτσι από περιέργεια...ποιό κινητό έχεις???:confused:
Το Sony Ericsson W595. Edited by pluss
Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς, δεν δουλεύει στη Frog.

 

Και η αναμονή κλήσεων (call hold) δεν δουλεύει στο frog.

Ποιό σκοπό εξυπηρετούν αυτές οι διαφοροποιήσεις;

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...