Jump to content

Τα πάντα για το Frog Mobile


sideras1985
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Στάσουου...(μύγδαλαααα...) και θα "δεις" (Ως αρχές του 2018 θα αναγκαστούν) Αλλιώς (πχ που το λέμε εδώ ΑΝ όχι.....)...Τους περιμένειιιιιιι.....Δε θα μπορέσουν αλλιώς.

 

Αν ήσουν (ακόμα) moderator θα το'σβηνες, εεεεε;;;:lol:

 

Πούμε , δεν πούμε....μην στα ξαναλέωωωω....:p

 

Το πρόβλημα είναι ότι δεν καταλαβαίνεις ότι εκτός από ανούσιες, οι προβλέψεις σου στο παρελθόν έχουν μπερδέψει χρήστες που τις πέρασαν για επίσημες ανακοινώσεις και ψάχνονται για τι και πως. Ναι, εννοείται πως θέλουν σβήσιμο. Αν θέλεις κάνε αυτό που σου είπε ο άνθρωπος, άνοιξε ένα θέμα για σχολιασμό μελλοντικών κινήσεων κλπ, και πείτε τα εκεί.

 

Το ότι κουράζουν πράγματα που γράφεις, με τον τρόπο που το γράφεις, και η επιμονή σου να το κάνεις, βλέπεις ότι στο λένε και άλλοι. Αν νομίζεις ότι σε παίρνει να τρολάρεις περισσότερο τη συγκεκριμένη στιγμή, και το βλέπεις σαν μαγκιά το να το κάνεις, τι να σου πω. Όποιος κατανοεί, απλά αγνοεί για το καλό των συζητήσεων.

 

Sent from my Moto X Play

Link to comment
Share on other sites

για το καλό των συζητήσεων.

 

Sent from my Moto X Play

 

Ναααααιιιιιι.....

 

 

..............................................................................................................

 

 

Βδομάδα 2xπλασιασμού των 60΄ {120΄ προς όλους με χρέωση ανά δευτερόλεπτο για 1 μήνα με -3,02€}.....

Δευτέρα 3/4 ως και Κυριακή 9/4/2017.

Edited by jimmiss
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σήμερα αν στείλετε στο 1330 το Υ σας έρχεται μήνυμα να δείτε το υπόλοιπό σας; Από το πρωί στέλνω αλλά δεν έρχεται τίποτα. Όπως και για να πάρω τα 4Gb έστειλα και δεν γίνεται πάλι τίποτα.
Link to comment
Share on other sites

Όντως δεν δουλεύει επίσης στο "Υπ στο 1314" το ίδιο γίνεται και εκεί.

 

Άρα δεν έχω μόνο εγώ το πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Μόλις μου ήρθε ενημέρωση υπολοίπου από το Υπ 1314. Για δοκίμασε αυτό.

Επίσης ήρθε μήνυμα από 1330 "τεχνικό πρόβλημα. Παρακαλούμε δοκιμαστε αργότερα"

Link to comment
Share on other sites

Μόλις μου ήρθε ενημέρωση υπολοίπου από το Υπ 1314. Για δοκίμασε αυτό.

Επίσης ήρθε μήνυμα από 1330 "τεχνικό πρόβλημα. Παρακαλούμε δοκιμαστε αργότερα"

 

Ναι τώρα ήρθε και σε μένα η ενημέρωση υπολοίπου και το τεχνικό πρόβλημα. Και μου στείλαν και μήνυμα για διπλασιασμό των 60 λεπτών μέχρι τις 09/04.

Edited by kosvou
Link to comment
Share on other sites

Εστειλα 20 ευρώ απο το συμβόλαιο και πήρα με τον διπλασιασμό ...απλά 40 ευρώ
Η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο!!
Link to comment
Share on other sites

Εστειλα 20 ευρώ απο το συμβόλαιο και πήρα με τον διπλασιασμό ...απλά 40 ευρώ

 

μεταφορα χρηματων εκανες? ειχα την εντυπωση οτι στη frog η υπηρεσια ειχε καταργηθει. Ο διπλασιασμος που εγινε δεν εχει σχεση με το διπλασιασμο των 60' στο πακετο ομιλιας. Μηπως το frog που πηρε τα χρηματα ηταν παλιο,και εχει ενεργη την προσφορα διπλασιασμου χρηματων?

 

----- προσθήκη μηνύματος 47 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Καλησπερα. Ο διπλασιασμός ισχύει μόνο για τα πακέτα φωνής 60' προς όλους ή υπάρχει και άλλο?

 

μονο για το συγκεκριμενο πακετο φωνης ισχυει.

Link to comment
Share on other sites

μεταφορα χρηματων εκανες? ειχα την εντυπωση οτι στη frog η υπηρεσια ειχε καταργηθει. Ο διπλασιασμος που εγινε δεν εχει σχεση με το διπλασιασμο των 60' στο πακετο ομιλιας. Μηπως το frog που πηρε τα χρηματα ηταν παλιο,και εχει ενεργη την προσφορα διπλασιασμου χρηματων?

 

----- προσθήκη μηνύματος 47 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

 

μονο για το συγκεκριμενο πακετο φωνης ισχυει.

Δεν γίνεται μεταφορά εδώ και 4 μήνες στο frog τώρα τι λέει ο φίλος παραπάνω το ακούω βερεσέ...

 

 

Για δοκιμή πάρε 1315 και θα δεις ότι κλείνει την γραμμή αμέσως ενώ παλιότερα έλεγε το γνωστό μενού για την μεταφορά

 

 

Ούτε να λάβεις μπορείς ούτε να στείλεις ούτε και από το site γίνεται

 

Δοκιμασμένα όλα τα παραπάνω

Edited by oxxy

http://s33.postimg.org/4rv5rf5in/IMG_20160603_140152.jpg

https://telegram.org

Link to comment
Share on other sites

Δεν γίνεται μεταφορά εδώ και 4 μήνες στο frog τώρα τι λέει ο φίλος παραπάνω το ακούω βερεσέ...

 

 

Για δοκιμή πάρε 1315 και θα δεις ότι κλείνει την γραμμή αμέσως ενώ παλιότερα έλεγε το γνωστό μενού για την μεταφορά

 

 

Ούτε να λάβεις μπορείς ούτε να στείλεις ούτε και από το site γίνεται

 

Δοκιμασμένα όλα τα παραπάνω

 

Μπορεί από συμβόλαιο προς frog να γίνεται μεταφορά όπως λέει ο φίλος πιο πάνω. Από frog προς άλλους δεν γίνεται; Η γενικά το frog δεν δέχεται από μεταφορά;

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα μεταξύ καρτοκινητού κοσμοτέ και frog μεταφορές δεν γίνονται.
Link to comment
Share on other sites

Μπορεί από συμβόλαιο προς frog να γίνεται μεταφορά όπως λέει ο φίλος πιο πάνω. Από frog προς άλλους δεν γίνεται; Η γενικά το frog δεν δέχεται από μεταφορά;

Μέχρι πριν 4 μήνες δεχόταν κανονικά και έστελνε και από κάρτα και από συμβόλαιο από εκεί και πέρα όχι το χέρι μου στην φωτιά δεν το βάζω αλλά χλωμό το βλέπω και από το συμβόλαιο

 

 

Το COSMOTE EASY TRANSFER που αναφέρουν στη σελίδα τους δεν ισχύει;

Όχι πλέον.... Αυτό λέμε μεταφορά χρημάτων

Edited by oxxy

http://s33.postimg.org/4rv5rf5in/IMG_20160603_140152.jpg

https://telegram.org

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι πριν 4 μήνες δεχόταν κανονικά και έστελνε και από κάρτα και από συμβόλαιο από εκεί και πέρα όχι το χέρι μου στην φωτιά δεν το βάζω αλλά χλωμό το βλέπω και από το συμβόλαιο

 

----- προσθήκη μηνύματος 117 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Όχι πλέον....

 

Και εγώ δεν το ξέρω από περιέργεια ρωτάω γιατί μπήκα και το είδα στο site της frog. :p:p:p

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ δεν το ξέρω από περιέργεια ρωτάω γιατί μπήκα και το είδα στο site της frog. :p:p:p

Και καλά κάνεις για αυτό είναι το forum και όχι μονο

http://s33.postimg.org/4rv5rf5in/IMG_20160603_140152.jpg

https://telegram.org

Link to comment
Share on other sites

Ούτε σήμερα μεταφέρθηκα στο Frog. Πήρα τηλ να δω τι γίνεται και μου είπαν ότι δεν υπάρχει καμία ενημέρωση και ότι είναι γενικό το πρόβλημα με τις φορητοτητες όλη τη βδομάδα. Έχω κάνει αίτηση από την προηγούμενη Παρασκευή από f2g σε φρογκ, έχω παραλάβει την σιμ με ελτα κουριερ αλλά είμαι ακόμη στη wind.
Link to comment
Share on other sites

Ούτε σήμερα μεταφέρθηκα στο Frog. Πήρα τηλ να δω τι γίνεται και μου είπαν ότι δεν υπάρχει καμία ενημέρωση και ότι είναι γενικό το πρόβλημα με τις φορητοτητες όλη τη βδομάδα. Έχω κάνει αίτηση από την προηγούμενη Παρασκευή από f2g σε φρογκ, έχω παραλάβει την σιμ με ελτα κουριερ αλλά είμαι ακόμη στη wind.

 

εγώ που έκανα μετά απο σένα απο Γερμανό έγινε κανονικά σε 2 μέρες, απλά πλήρωσα 5 ευρώ τη sim και μου το κάνανε cosmoκάρτα και ακόμη περιμένω να μου διορθώσουν το bonus της ανανέωσης των 10 ευρώ.

nokia 3210 - nokia 3310 - nokia 3410 - nokia 3650 - nokia ngage - nokia 7610 - nokia n80 - lg ks20(windows mobile 6.1) - iPhone 3GS - iPhone 4S - LG G2 - LG G5 - Oneplus 7 Pro(8/256 GM1910)
Link to comment
Share on other sites

Ούτε σήμερα μεταφέρθηκα στο Frog. Πήρα τηλ να δω τι γίνεται και μου είπαν ότι δεν υπάρχει καμία ενημέρωση και ότι είναι γενικό το πρόβλημα με τις φορητοτητες όλη τη βδομάδα. Έχω κάνει αίτηση από την προηγούμενη Παρασκευή από f2g σε φρογκ, έχω παραλάβει την σιμ με ελτα κουριερ αλλά είμαι ακόμη στη wind.

 

Είναι όντως σπαστικό να περιμένεις κάτι και να μην γίνεται.

Ίσως να έχει πολλές αιτήσεις φορητότητας μεταξύ των δύο εταιρειών και να έχει σημάνει κάποιος "συναγερμός" στην Γουίντ.

Δεν παίρνεις κι ένα τηλεφωνάκι και την Γουίντ να δεις τι θα σου απαντήσουν. ;)

Link to comment
Share on other sites

Ούτε σήμερα μεταφέρθηκα στο Frog. Πήρα τηλ να δω τι γίνεται και μου είπαν ότι δεν υπάρχει καμία ενημέρωση και ότι είναι γενικό το πρόβλημα με τις φορητοτητες όλη τη βδομάδα. Έχω κάνει αίτηση από την προηγούμενη Παρασκευή από f2g σε φρογκ, έχω παραλάβει την σιμ με ελτα κουριερ αλλά είμαι ακόμη στη wind.

 

Επειδή έκανες αίτηση, που θα προχωρήσει με δωρεάν τρόπο, σε έχουν βάλει σε low priority (φαντάζομαι), σε σχέση με όσους πλήρωσαν.

Huawei Nova 5T
Link to comment
Share on other sites

εγώ που έκανα μετά απο σένα απο Γερμανό έγινε κανονικά σε 2 μέρες, απλά πλήρωσα 5 ευρώ τη sim και μου το κάνανε cosmoκάρτα και ακόμη περιμένω να μου διορθώσουν το bonus της ανανέωσης των 10 ευρώ.

 

τι ακριβως περιμενεις να σου διορθωσουν? κανονικα πρεπει να σου πιστωσουν 3 ευρω για να κανεις αλλαγη σε φρογκ

Link to comment
Share on other sites

τωρα οσοι κανουν φορητοτητα απο καρτοκινητο σε καρτοκινητο οποιασδηποτε εταιρειας ειτε σε καταστημα ειτε μεσω ιντερνετ πληρωνουν 30 ευρω υποχρεωτικα και τα χρηματα μενουν στην καρτα;
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...