Jump to content

Τα πάντα για το Frog Mobile


sideras1985
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

 

:shock: :dizzy:

Και μπορούσες να κάνεις κλήσεις και από τα δύο;;;

 

NAI!!! Μπορούσα και από τα δύο δίκτυα, λειτουργούσε το ίδιο νούμερο σε 2 γραμμές παράλληλα! Αλλά μηνύματα έπαιρνα μόνο στο κινητό με την κάρτα ΤΙΜ. Κλήσεις, εξαρτιόταν από το δίκτυο που με καλούσαν! Αν με καλούσαν από κινητό Cote, τότε χτυπούσε η Frog. Αν με καλούσαν από ΤΙΜ, καλούσε η ΤΙΜ. Από το σταθερό του σπιτιού μου, καλούσε ΤΙΜ. Από Voda δεν δοκίμασα!

[sIGPIC][/sIGPIC]

Οι συσκευές μου: Nokia 6300 - Ε63, Palm TΧ

Link to comment
Share on other sites

NAI!!! Μπορούσα και από τα δύο δίκτυα, λειτουργούσε το ίδιο νούμερο σε 2 γραμμές παράλληλα! Αλλά μηνύματα έπαιρνα μόνο στο κινητό με την κάρτα ΤΙΜ. Κλήσεις, εξαρτιόταν από το δίκτυο που με καλούσαν! Αν με καλούσαν από κινητό Cote, τότε χτυπούσε η Frog. Αν με καλούσαν από ΤΙΜ, καλούσε η ΤΙΜ. Από το σταθερό του σπιτιού μου, καλούσε ΤΙΜ. Από Voda δεν δοκίμασα!

Ωραία πράγματα! Δυόμιση χρόνια από τότε που ξεκίνησε η φορητότητα και ακόμη δεν ξέρουν τι τους γίνεται :dizzy:

http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=862&dateline=1324629158
Link to comment
Share on other sites

Η Cosmote πάντα ζητάει να έχει δηλωμένα στοιχεία το καρτοκινητό στην εταιρία που βρίσκεται για να περάσει αίτηση φορητότητας. Μήπως αυτό πρέπει να το κοιτάξει η ΕΕΤΤ;

 

 

 

:shock: :dizzy:

Και μπορούσες να κάνεις κλήσεις και από τα δύο;;;

 

Παιδιά, εγώ έχω κάνει φορητότητα σε cosmote χωρίς δηλωμένα στοιχεία παλαιότερα. Μήπως τώρα αλλάξανε πολιτική;

 

Το θέμα είναι ότι είναι υποχρέωσή τους να σου κάνουν φορητότητα χωρίς δηλωμένα στοιχεία, μόνο με τον αριθμό τηλεφώνου και τον αριθμό σειράς της κάρτας SIM. Αν πράγματι η Cosmote ζητάει δηλωμένα στοιχεία, τότε αρκεί όποιος το έχει πάθει, να στείλει ένα έντυπο καταγγελίας στην ΕΕΤΤ, είναι πολύ απλή διαδικασία (υπάρχει έτοιμο το έντυπο προς συμπλήρωση στο EETT.gr και το στέλνεις με email). Η ΕΕΤΤ θα το στείλει στην Cosmote και η cosmote θα πρέπει να απαντήσει μέσα σε μία εβδομάδα για την κατάσταση της υπηρεσίας, αν αποδειχθεί ότι ζητούν δήλωση στοιχείων, θα φάνε πρόστιμο!

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, εγώ έχω κάνει φορητότητα σε cosmote χωρίς δηλωμένα στοιχεία παλαιότερα. Μήπως τώρα αλλάξανε πολιτική;

 

Το θέμα είναι ότι είναι υποχρέωσή τους να σου κάνουν φορητότητα χωρίς δηλωμένα στοιχεία, μόνο με τον αριθμό τηλεφώνου και τον αριθμό σειράς της κάρτας SIM. Αν πράγματι η Cosmote ζητάει δηλωμένα στοιχεία, τότε αρκεί όποιος το έχει πάθει, να στείλει ένα έντυπο καταγγελίας στην ΕΕΤΤ, είναι πολύ απλή διαδικασία (υπάρχει έτοιμο το έντυπο προς συμπλήρωση στο EETT.gr και το στέλνεις με email). Η ΕΕΤΤ θα το στείλει στην Cosmote και η cosmote θα πρέπει να απαντήσει μέσα σε μία εβδομάδα για την κατάσταση της υπηρεσίας, αν αποδειχθεί ότι ζητούν δήλωση στοιχείων, θα φάνε πρόστιμο!

 

Tοτε τρεχω να στειλω καταγγελια, γιατι πιο ευκολα τελειωνω με την εφορια, παρα με αυτους!

Φαξ απο εδω, φαξ απο εκει, και ολα αυτα για ΚΑΡΤΟκινητο!

Αλλη δουλεια δεν ειχα....

Πιο ευκολα παιρνω καινουργιο νουμερο και στελνω μυνηματα οτι αλλαξα νουμερο....

Απελευθερωση τηλεπικοινωνιων ειπατε??!
Link to comment
Share on other sites

Ωραία πράγματα! Δυόμιση χρόνια από τότε που ξεκίνησε η φορητότητα και ακόμη δεν ξέρουν τι τους γίνεται :dizzy:

γιατί όταν είχα κάνει εγώ φορητότητα με είχαν αφήσει ένα ολόκληρο σαββατοκύριακο χωρίς κινητό! με καλούσαν και τους έλεγε ότι ο αριθμός δεν υπάρχει!:mad: :mad: :mad:

You'll remember me...//For the rest of you Life!//

<------------------------------------------>

Amanitou City

Link to comment
Share on other sites

γιατί όταν είχα κάνει εγώ φορητότητα με είχαν αφήσει ένα ολόκληρο σαββατοκύριακο χωρίς κινητό!

 

Μήπως η ενεργοποίησή σου είχε γίνει ημέρα Παρασκευή;;

[sIGPIC][/sIGPIC]

Οι συσκευές μου: Nokia 6300 - Ε63, Palm TΧ

Link to comment
Share on other sites

εγώ πάντως δεν είχα κανένα πρόβλημα με φορητότητα αλλά απ ότι διαβάζω ήμουν από τους τυχερούς... (η νέα κάρτα ενεργοποιήθηκε αμέσως κλπ)
Link to comment
Share on other sites

γιατί όταν είχα κάνει εγώ φορητότητα με είχαν αφήσει ένα ολόκληρο σαββατοκύριακο χωρίς κινητό! με καλούσαν και τους έλεγε ότι ο αριθμός δεν υπάρχει!:mad: :mad: :mad:

Φορητότητα από ποιο δίκτυο προς ποιο; μιλάς για τότε που έκανες από vodafone σε TIM; τότε ήταν όμως οι πρώτες μέρες της φορητότητας οπότε μπορούμε να τους το δικαιολογήσουμε κάπως... τώρα πια δεν δικαιλογούνται με τίποτα :mad:

http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=862&dateline=1324629158
Link to comment
Share on other sites

Αν πράγματι η Cosmote ζητάει δηλωμένα στοιχεία, τότε αρκεί όποιος το έχει πάθει, να στείλει ένα έντυπο καταγγελίας στην ΕΕΤΤ, είναι πολύ απλή διαδικασία (υπάρχει έτοιμο το έντυπο προς συμπλήρωση στο EETT.gr και το στέλνεις με email). Η ΕΕΤΤ θα το στείλει στην Cosmote και η cosmote θα πρέπει να απαντήσει μέσα σε μία εβδομάδα για την κατάσταση της υπηρεσίας, αν αποδειχθεί ότι ζητούν δήλωση στοιχείων, θα φάνε πρόστιμο!

 

ΕΕΤΤ; Εκεί όπου είχε διαμαρτυρηθεί παλαιότερα κόσμος για το νοστοπ και ακόμα να ακούσουμε νέα; Εδώ το mail σου κάνουν χρόνια να διαβάσουν! Μέχρι να στείλει επιστολή στην κοσμοτέ, θα έχουμε πάει σε δίκτυα 4ης γενιάς! Αφού έχει σαφείς οδηγίες η ΕΕΤΤ να μην ενοχλεί το καρτέλ...

 

Εξάλλου είναι εντελώς παράνομο να ζητάνε φορητότητα για να πας από κοσμοτέ σε frog, απλά διότι η φορητότητα αφορά μετακίνηση σε άλλο δίκτυο, διαφορετικό από αυτό στο οποίο βρίσκεσαι, ενώ εδώ είναι ένα και το αυτό. Άντε να βγάλεις βέβαια άκρη με το καρτέλ...

"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες."

Βολταίρος

Link to comment
Share on other sites

Ta stoixeia pantws einai anagaia giati pote den borei i etaireia na xerei me poio trello exei na kanei-an itan anwnymi tha borousa egw aurio na tous pw oti den tin zitisa egw?! Etsi i aitisi ginetai onomastiki-gia na min katigorithei i etaireia
Link to comment
Share on other sites

ΕΕΤΤ; Εκεί όπου είχε διαμαρτυρηθεί παλαιότερα κόσμος για το νοστοπ και ακόμα να ακούσουμε νέα; Εδώ το mail σου κάνουν χρόνια να διαβάσουν! Μέχρι να στείλει επιστολή στην κοσμοτέ, θα έχουμε πάει σε δίκτυα 4ης γενιάς! Αφού έχει σαφείς οδηγίες η ΕΕΤΤ να μην ενοχλεί το καρτέλ...

 

Εξάλλου είναι εντελώς παράνομο να ζητάνε φορητότητα για να πας από κοσμοτέ σε frog, απλά διότι η φορητότητα αφορά μετακίνηση σε άλλο δίκτυο, διαφορετικό από αυτό στο οποίο βρίσκεσαι, ενώ εδώ είναι ένα και το αυτό. Άντε να βγάλεις βέβαια άκρη με το καρτέλ...

 

Πάντως, όσες φορές έχει τύχει να στείλω κάποια διαμαρτυρία στην ΕΕΤΤ, μέσα σε ένα-δυο μήνες λαμβάνω απάντηση. Δεν αργούν τόσο πολύ και στο κάτω κάτω δεν έχεις να χάσεις τίποτα. Η υπόθεση αυτή δεν αφορά συντονισμένη πρακτική (που είναι και δύσκολο να αποδειχθεί). Συνιστά ευθεία παράβαση κανονισμού της ΕΕΤΤ και σε τέτοιες περιπτώσεις αντιδρούν γρήγορα!

Link to comment
Share on other sites

Έχει στείλει κανείς διαμαρτυρία για το frog, στο οποίο δεν μπορείς να μεταφερθείς από άλλο καρτοκινητό κοσμοτέ παρά μόνο με φορητότητα;

Η επίσημη απάντηση της frog (cosmote δηλαδή) είναι ότι προς το παρόν (και το μέλλον αλλά δεν μπορούν να το γράψουν) δεν γίνεται. Νομίζεις ότι η ΕΕΤΤ θα κάνει κάτι; Θα επικαλεστούν τεχνικές δυσκολίες και η καλή μας ΕΕΤΤ που δεν θέλει να ενοχλεί το καρτέλ θα πει ΟΚ, έχετε απεριόριστη πίστωση χρόνου..

"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες."

Βολταίρος

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω κατά πόσο δικαιολογείται η φορητότητα μέσα στην ίδια εταιρεία καθώς το frog όπως αναφέρεται στο πακέτο του και στo site του είναι "προϊόν της Cosmote", οπότε μάλλον η φορητότητα είναι αδικαιολόγητη καθώς δεν είναι άλλος πάροχος.

 

Σε κάθε περίπτωση πάντως η Cosmote έχει δικαίωμα να σου ζητήσει όσα χρήματα θέλει για την αλλαγή πακέτου, οπότε ακόμα και αν κάποιος της απαγορεύσει να ζητά φορητότητα, μπορεί να συνεχίσει να ζητά 17 Ευρώ και αλλαγή κάρτας sim, δεν είναι παράνομο...

 

Η ΕΕΤΤ πάντως αν γίνει καταγγελία, σίγουρα θα τους υποχρεώσει να μην χρεώνουν φορητότητα, δεν νομίζω άλλωστε ότι το κάνουν καθώς τι ακριβώς θα περάσουν στην ΕΒΔΑΦ; Ότι ο αριθμός θα δρομολογείται από Cosmote σε Cosmote, δεν νομίζω ότι πρόκειται για πραγματική φορητότητα, απλά σου χρεώνουν τέλος ίσο με αυτό της φορητότητας για την αλλαγή, και έχουν κάθε δικαίωμα να το κάνουν!

Link to comment
Share on other sites

Ειναι ιδεα μου ή το frog δεν εχει τηλεφωνητη; :wacko:

 

δεν έχει τηλεφωνητή!

You'll remember me...//For the rest of you Life!//

<------------------------------------------>

Amanitou City

Link to comment
Share on other sites

στο πακετακι της φρογκ λεει να στειλουμε σμς για την ενεργοποιηση των μμς...εστειλα αλλα μου βγαζει πως δεν υπαρχει τετοιος αριθμος...

καμια βοη8εια?

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω κατά πόσο δικαιολογείται η φορητότητα μέσα στην ίδια εταιρεία καθώς το frog όπως αναφέρεται στο πακέτο του και στo site του είναι "προϊόν της Cosmote", οπότε μάλλον η φορητότητα είναι αδικαιολόγητη καθώς δεν είναι άλλος πάροχος.

 

Σε κάθε περίπτωση πάντως η Cosmote έχει δικαίωμα να σου ζητήσει όσα χρήματα θέλει για την αλλαγή πακέτου, οπότε ακόμα και αν κάποιος της απαγορεύσει να ζητά φορητότητα, μπορεί να συνεχίσει να ζητά 17 Ευρώ και αλλαγή κάρτας sim, δεν είναι παράνομο...

 

Η ΕΕΤΤ πάντως αν γίνει καταγγελία, σίγουρα θα τους υποχρεώσει να μην χρεώνουν φορητότητα, δεν νομίζω άλλωστε ότι το κάνουν καθώς τι ακριβώς θα περάσουν στην ΕΒΔΑΦ; Ότι ο αριθμός θα δρομολογείται από Cosmote σε Cosmote, δεν νομίζω ότι πρόκειται για πραγματική φορητότητα, απλά σου χρεώνουν τέλος ίσο με αυτό της φορητότητας για την αλλαγή, και έχουν κάθε δικαίωμα να το κάνουν!

 

Για την αλλαγή πακέτου μπορούν ασφαλώς να σε χρεώσουν, όμως η χρέωση αυτή δεν είναι 17 ευρώ. Για να κάνεις αλλαγή από cosmoκάρτα σε what's up και αντίστροφα, πρέπει να πληρώνεις λίγο κάτω από 10 ευρώ αν θυμάμαι καλά! Επίσης σε καμμία περίπτωση δεν δικαιολογείται αλλαγή sim για μετάβαση σε άλλο πακέτο καρτοκινητού της ίδιας εταιρείας! Εφόσον δεχτούμε ότι δεν έχει δικαίωμα να θεωρεί τη μετάβαση από cosmote καρτοκινητό σε frog ως φορητότητα, τα υπόλοιπα δεν ισχύουν, πέραν μιας απλής χρέωσης αλλαγής οικονομικού προγράμματος.

"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες."

Βολταίρος

Link to comment
Share on other sites

στο πακετακι της φρογκ λεει να στειλουμε σμς για την ενεργοποιηση των μμς...εστειλα αλλα μου βγαζει πως δεν υπαρχει τετοιος αριθμος...

καμια βοη8εια?

Μόλις το δοκίμασα και γω και δεν φεύγει το μήνυμα προς το 1454 :worry: επίσης δοκίμασα να στείλω mms προς τον αριθμό frog (όπου δεν ενεργοποιήθηκε η υπηρεσία) και δεν ήρθε ούτε το μήνυμα με το url που έρχεται σε κάποιον όταν δεν έχει ενεργοποιημένα τα mms.

http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=862&dateline=1324629158
Link to comment
Share on other sites

Δεν έχει σημασία πόσο χρεώνει για μετάβαση από what's up σε κανονικό κτλ. Μπορούν να σου χρεώνουν ό,τι θέλουν όποτε θέλουν...

Και για την αλλαγή κάρτας πάλι δεν μπορείς να τους πεις τίποτα... Σου λένε ότι έτσι θέλουμε και τα frog έχουν δικές τους sim...

 

Το θέμα είναι ότι αν ο συνδρομητής καταλαβαίνει την όλη κοροϊδία ή το εκλαμβάνει ως κοροϊδία τότε γιατί μένει στην ίδια εταιρεία και παραπονιέται για το ότι τον αναγκάζει να πληρώνει 17 Ευρώ για την αλλαγή και του αλλάζει και την sim και δεν πάει, π.χ. στην Q...

Link to comment
Share on other sites

Η κοροϊδια είναι σχετικό πράγμα. Για μένα π.χ. κοροϊδια είναι όταν η FROG χαμήλωσε τις τιμές της πιο κάτω απο την Q, η Q αντι να τις χαμηλώσει και να δείξει ότι θέλει να είναι "η οικονομική καρτοκινητή" έβγαλε μια προσφορά για τους νυχτοφύλακες.
Link to comment
Share on other sites

Δεν έχει σημασία πόσο χρεώνει για μετάβαση από what's up σε κανονικό κτλ. Μπορούν να σου χρεώνουν ό,τι θέλουν όποτε θέλουν...

Και για την αλλαγή κάρτας πάλι δεν μπορείς να τους πεις τίποτα... Σου λένε ότι έτσι θέλουμε και τα frog έχουν δικές τους sim...

 

Το θέμα είναι ότι αν ο συνδρομητής καταλαβαίνει την όλη κοροϊδία ή το εκλαμβάνει ως κοροϊδία τότε γιατί μένει στην ίδια εταιρεία και παραπονιέται για το ότι τον αναγκάζει να πληρώνει 17 Ευρώ για την αλλαγή και του αλλάζει και την sim και δεν πάει, π.χ. στην Q...

 

Για το νταβατζιλίκι της κάθε εταιρείας δεν διαφωνώ... Με το frog θα έπαιζα μόνο αν με άφηναν να μετατρέψω μία από τις cosmoκάρτες που έχω από αναβάθμιση συσκευής σε βατράχι. Δεν σκοπεύω να πάρω νέο νο για να βοηθήσω τα στατιστικά τους! Από εκεί και πέρα φυσικά και αισθάνομαι ότι με κοροϊδεύουν όταν δεν επιτρέπουν τη μετάβαση από/προς βατράχι παρά μόνο με φορητότητα -ελληνική πρωτοτυπία, φορητότητα εντός δικτύου, και ΔΕΝ σκοπεύω να αγοράσω βατράχι !!!

"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες."

Βολταίρος

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Εδω και μερες στο http://www.frogmobile.gr μου ζηταει username & password, τους εχει παρει ο υπνος ή μου φαινεται;;
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...