Jump to content

Τα πάντα για το Frog Mobile


sideras1985
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Παρολο που στο 1330 λεει 60+60 για την τρέχουσα εβδομάδα, στο app δεν το εχουν αλλάξει. Τώρα ή ο υπάλληλος είναι σε άδεια, ή θα δώσουν 60+60 και την επόμενη εβδομάδα (λόγω παράδοσης να δίνουν 60+60 την πρωτη εβδομάδα τπυ έτους).

Link to comment
Share on other sites

Όντως, παρατηρούνται τροποποιήσεις από τον γενικό κανόνα "Βδομάδα παρά βδομάδα διπλασιασμός" στις αλλαγές έτους (και κάποιες φορές το Πάσχα). Να δούμε "τι" θα συμβεί φέτος. Όλες οι πιθανότητες παίζουν. Από το να ξαναέχει με 1/1/2024 έως και το να ξαναέχει 15/1/2024. Το πολύ #2# βδομάδες να διακοπεί ο διπλασιασμός, για όσους δε θέλουν να το ρισκάρουν.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Pppe said:

Όντως, παρατηρούνται τροποποιήσεις από τον γενικό κανόνα "Βδομάδα παρά βδομάδα διπλασιασμός" στις αλλαγές έτους (και κάποιες φορές το Πάσχα). Να δούμε "τι" θα συμβεί φέτος. Όλες οι πιθανότητες παίζουν. Από το να ξαναέχει με 1/1/2024 έως και το να ξαναέχει 15/1/2024. Το πολύ #2# βδομάδες να διακοπεί ο διπλασιασμός, για όσους δε θέλουν να το ρισκάρουν.

Εννοείται κάποιος που του λήγουν τα λεπτά την επόμενη εβδομαδα καλύτερα να βαλει το πακετο μεχρι αυτην την Κυριακή για να πάρει σίγουρα τα +60'

Link to comment
Share on other sites

21 ώρες πριν, yyyy said:

Aπλά δεν υπάρχει η επιλογή της ειδοποίησης με SMS όταν μιλάς, έχοντας απενεργοποιημένο τον τηλεφωνητή. Υπάρχει η αντίστοιχη ειδοποίηση (να μιλάς και να πάρεις SMS), αλλά με ενεργοποιημένο την τηλεφωνητή!

Χάνω κάτι;

Έχω την αίσθηση ότι «Τηλεφωνητής και Ειδοποιήσεις» ανήκουν στο ίδιο «πακέτο ρυθμίσεων». Μπορείς όμως μετά να απενεργοποιήσεις τον τηλεφωνητή (αν ενεργοποιηθεί μαζί με τις ειδοποιήσεις).

Η αναμονή στην υποστήριξη της Frog είναι ελάχιστη έως ανύπαρκτη, σε σχέση πάντα με το 13888.

Η μόνη ρύθμιση τηλ. αριθμού που βρήκα στη εφαρμογή Τηλέφωνο της συσκευής μου (Android 12) είναι αυτή του Τηλεφωνητή (τον έχω απενεργοποιημένο και λαμβάνω ειδοποιήσεις).

Link to comment
Share on other sites

SIM Frog με απεριόριστα για 1 χρόνο με 60/120€ από τα καταστήματα. Εάν κάποιος γνωρίζει τι ισχύει για την περιαγωγή ας  μας ενημερώσει, ευχαριστούμε.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, ckoul said:

Έχω την αίσθηση ότι «Τηλεφωνητής και Ειδοποιήσεις» ανήκουν στο ίδιο «πακέτο ρυθμίσεων». Μπορείς όμως μετά να απενεργοποιήσεις τον τηλεφωνητή (αν ενεργοποιηθεί μαζί με τις ειδοποιήσεις).

Η αναμονή στην υποστήριξη της Frog είναι ελάχιστη έως ανύπαρκτη, σε σχέση πάντα με το 13888.

Η μόνη ρύθμιση τηλ. αριθμού που βρήκα στη εφαρμογή Τηλέφωνο της συσκευής μου (Android 12) είναι αυτή του Τηλεφωνητή (τον έχω απενεργοποιημένο και λαμβάνω ειδοποιήσεις).

Νομίζω ότι σε αυτήν την ιστοσελίδα είναι ξεκάθαρα τα πράγματα.

Επιλέγοντας το "Διαδικασία ενεργοποίησης / απενεργοποίησης του Mobile Τηλεφωνητή από τη συσκευή με εντολές του δικτύου", βλέπουμε καθαρά ότι οι μόνες επιλογές που δίνονται για την περίπτωση που η γραμμή είναι κατειλημμένη φαίνονται στο "2. Ενεργοποίηση της Ειδοποίησης Κλήσεων από το κινητό σου, µε προώθηση κλήσεων στον Προσωπικό Τηλεφωνητή όταν η γραµµή σου είναι κατειληµµένη.". Και οι δύο επιλογές έχουν ενεργοποιημένο την τηλεφωνητή. Διαφέρουν στο αν θα ενημερωθεί ο καλών για την ειδοποίηση ή όχι.

Αντίθετα, για την περίπτωση "1. Ενεργοποίηση της Ειδοποίησης Κλήσεων από το κινητό σου, µε προώθηση κλήσεων στον Προσωπικό Τηλεφωνητή όταν το κινητό σου είναι απενεργοποιημένο ή εκτός περιοχής κάλυψης.", βλέπουμε ότι δίνονται όλες οι επιλογές, και με/χωρίς τηλεφωνητή, αλλά και με/χωρίς ειδοποίηση του καλούντα.

Δε βλέπω λοιπόν τρόπο να έχω την ειδοποίηση κλήσεων όταν μιλάω, χωρίς να έχω ενεργοποιημένο τον τηλεφωνητή. Αν παρόλα αυτά κάποιος το έχει έτσι (χωρίς αναμονή κλήσης, αλλά με ειδοποίηση κλήσεων με απενεργοποιημένο τηλεφωνητή, ας γράψει εδώ τις ρυθμίσεις του).

Ευχαριστώ όπως και να έχει!

Link to comment
Share on other sites

14 ώρες πριν, athonas said:

Επιβεβαιώνω και εγώ ως προς την τιμή και συμπληρώνω την προμήθεια με αντικαταβολή μέσω 13888.

 

Ξεχασες να γραψεις ποια ειναι η προμηθεια αυτή.

5 ώρες πριν, Pppe said:

Όντως, παρατηρούνται τροποποιήσεις από τον γενικό κανόνα "Βδομάδα παρά βδομάδα διπλασιασμός" στις αλλαγές έτους (και κάποιες φορές το Πάσχα). Να δούμε "τι" θα συμβεί φέτος. Όλες οι πιθανότητες παίζουν. Από το να ξαναέχει με 1/1/2024 έως και το να ξαναέχει 15/1/2024. Το πολύ #2# βδομάδες να διακοπεί ο διπλασιασμός, για όσους δε θέλουν να το ρισκάρουν.

Δεν εχει λογικη να υπαρχει πιθανοτητα διπλασιασμου στις 15/1. Θα είναι ή 1/1 ή στις 8/1. Γιατί να κάνουν αυτη την περίοδο με 2 βδομαδο κενό; Δεν υπάρχει καποια μεγαλη γιορτη να το εχουν συνδεσει οπως κανουν το Πασχα.

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, runner70 said:

Ξεχασες να γραψεις ποια ειναι η προμηθεια αυτή.

Ναι, συγνώμη το θεώρησα αυτονόητο. Έτσι λοιπόν αναφερόμουν στην προμήθεια της TwinSIM.

Παραγγελία μέσω του 13888, αποστολή με courier και πληρωμή 15,90 με αντικαταβολή με την παραλαβή.

Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση: αν αύριο λήγει το 2μηνο και πρέπει να ανανεώσω το χρηματικό υπόλοιπο προκειμένου να να μη χαθεί αν αγοράσω κάποιο πακέτο παρατείνεται και η διάρκεια λήξης του χρηματικού υπολοίπου;

Link to comment
Share on other sites

14 ώρες πριν, yyyy said:

Νομίζω ότι σε αυτήν την ιστοσελίδα είναι ξεκάθαρα τα πράγματα.

Επιλέγοντας το "Διαδικασία ενεργοποίησης / απενεργοποίησης του Mobile Τηλεφωνητή από τη συσκευή με εντολές του δικτύου", βλέπουμε καθαρά ότι οι μόνες επιλογές που δίνονται για την περίπτωση που η γραμμή είναι κατειλημμένη φαίνονται στο "2. Ενεργοποίηση της Ειδοποίησης Κλήσεων από το κινητό σου, µε προώθηση κλήσεων στον Προσωπικό Τηλεφωνητή όταν η γραµµή σου είναι κατειληµµένη.". Και οι δύο επιλογές έχουν ενεργοποιημένο την τηλεφωνητή. Διαφέρουν στο αν θα ενημερωθεί ο καλών για την ειδοποίηση ή όχι.

Αντίθετα, για την περίπτωση "1. Ενεργοποίηση της Ειδοποίησης Κλήσεων από το κινητό σου, µε προώθηση κλήσεων στον Προσωπικό Τηλεφωνητή όταν το κινητό σου είναι απενεργοποιημένο ή εκτός περιοχής κάλυψης.", βλέπουμε ότι δίνονται όλες οι επιλογές, και με/χωρίς τηλεφωνητή, αλλά και με/χωρίς ειδοποίηση του καλούντα.

Δε βλέπω λοιπόν τρόπο να έχω την ειδοποίηση κλήσεων όταν μιλάω, χωρίς να έχω ενεργοποιημένο τον τηλεφωνητή. Αν παρόλα αυτά κάποιος το έχει έτσι (χωρίς αναμονή κλήσης, αλλά με ειδοποίηση κλήσεων με απενεργοποιημένο τηλεφωνητή, ας γράψει εδώ τις ρυθμίσεις του).

Ευχαριστώ όπως και να έχει!

Πάντως επειδή φαίνεται να σε ενδιαφέρει πολύ αυτή η περίπτωση ειδοποιησης χαμένης κλήσης με sms θα μπορούσες να την ενεργοποίησης και αφού τεστάρεις και δείς ότι όντως μπαίνει ο τηλεφωνητής μετά τηλεφώνησε στην τεχνική υποστήριξη να σου απενεργοποιήσουν αυτοί χειροκίνητα τον τηλεφωνητή. Μην αναφέρεις όλο το ιστορικό. Ασε να δεις αν μαζί με την απενεργοποίηση τηλεφωνητή απενεργοποιηθεί και η ειδοποίηση μέσω sms.Τι έχεις να χάσεις;

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους ενημερώνω, πήγα Γερμανο σήμερα έδωσα 15,90 για την Twinsim η αλλαγή έγινε άμεσα όλα καλά.
Παλαιότερα είχα την υπηρεσία αυτή όταν είχα σύνδεση καθώς με βόλευε αφάνταστα.
Πέρυσι που είχα ρωτήσει μου είχαν πει ότι σε καρτοκινητό δεν γίνεται.
Στο Γερμανό πού πήγες πώς ακριβώς τη ζήτησες.
Τους ανέφερες ότι έχεις frog?
Δουλεύει κανονικά σε δύο κινητά, εννοείται κλείνοντας τη sims στο ένα?


Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Παντα φιλικα Μανος

Παρε το Nexus στα δικα σου χερια

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, manan69t said:

Παλαιότερα είχα την υπηρεσία αυτή όταν είχα σύνδεση καθώς με βόλευε αφάνταστα.
Πέρυσι που είχα ρωτήσει μου είχαν πει ότι σε καρτοκινητό δεν γίνεται.
Στο Γερμανό πού πήγες πώς ακριβώς τη ζήτησες.
Τους ανέφερες ότι έχεις frog?
Δουλεύει κανονικά σε δύο κινητά, εννοείται κλείνοντας τη sims στο ένα?


Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Δουλεύει σε όλα τα καρτοκινητά Cosmote. Τις χρησιμοποιώ χρόνια τώρα. Ζητάς απλά twin SIM, και λες τον αριθμό σου. Οι "δίδυμες" SIM που θα σου δοθούν λένε απλά Cosmote, δεν έχει καμία σημασία αν είσαι frog, whatsapp, cosmoκάρτα, είτε τους το πεις, είτε όχι!

13 ώρες πριν, opmgls said:

Πάντως επειδή φαίνεται να σε ενδιαφέρει πολύ αυτή η περίπτωση ειδοποιησης χαμένης κλήσης με sms θα μπορούσες να την ενεργοποίησης και αφού τεστάρεις και δείς ότι όντως μπαίνει ο τηλεφωνητής μετά τηλεφώνησε στην τεχνική υποστήριξη να σου απενεργοποιήσουν αυτοί χειροκίνητα τον τηλεφωνητή. Μην αναφέρεις όλο το ιστορικό. Ασε να δεις αν μαζί με την απενεργοποίηση τηλεφωνητή απενεργοποιηθεί και η ειδοποίηση μέσω sms.Τι έχεις να χάσεις;

Για την περίπτωση του κατειλημμένου, την έχω ήδη ενεργοποιήσει, και ασφαλώς ενεργοποιείται ο τηλεφωνητής, όπως λένε και οι οδηγίες. Το έχω δοκιμάσει. Στην περίπτωση του κλειστού κινητού, πάλι ενεργοποιημένη η ειδοποίηση, αλλά χωρίς τηλεφωνητή, όπως περιγράφουν πάλι οι οδηγίες. Δε χάνω τίποτα, αλλά νομίζω ότι αν δινόταν ως δυνατότητα, θα το είχαν στις οδηγίες. Όταν το κάνω, θα ενημερώσω και εδώ.

Απλά μου κάνει εντύπωση: μόνο εγώ χρειάζομαι αυτήν τη δυνατότητα; 😆

Link to comment
Share on other sites

Παλαιότερα είχα την υπηρεσία αυτή όταν είχα σύνδεση καθώς με βόλευε αφάνταστα.
Πέρυσι που είχα ρωτήσει μου είχαν πει ότι σε καρτοκινητό δεν γίνεται.
Στο Γερμανό πού πήγες πώς ακριβώς τη ζήτησες.
Τους ανέφερες ότι έχεις frog?
Δουλεύει κανονικά σε δύο κινητά, εννοείται κλείνοντας τη sims στο ένα?


Στάλθηκε από το SM-S908B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Με πρόλαβε ο παραπάνω φίλος ακριβώς όπως τα γράφει δίνεις το νούμερο ζητάς twinsim πληρώνεις 15,90 η αλλαγή γίνεται αυτόματα κρατάς το κινητό σου γιατι θέλουν τον κωδικό απο sms που σου στέλνει το σύστημα.
Link to comment
Share on other sites

20 ώρες πριν, DITS said:

Ερώτηση: αν αύριο λήγει το 2μηνο και πρέπει να ανανεώσω το χρηματικό υπόλοιπο προκειμένου να να μη χαθεί αν αγοράσω κάποιο πακέτο παρατείνεται και η διάρκεια λήξης του χρηματικού υπολοίπου;

 

20 ώρες πριν, kmpatra said:

Όχι πρέπει να μπουν χρήματα.

μόνο στην Q αν γνωρίζω καλά είναι δυνατό αυτό!

Edited by tempo

η παιδεία απλά... https://www.ipedia.gr

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, yyyy said:

Για την περίπτωση του κατειλημμένου, την έχω ήδη ενεργοποιήσει, και ασφαλώς ενεργοποιείται ο τηλεφωνητής, όπως λένε και οι οδηγίες. Το έχω δοκιμάσει. Στην περίπτωση του κλειστού κινητού, πάλι ενεργοποιημένη η ειδοποίηση, αλλά χωρίς τηλεφωνητή, όπως περιγράφουν πάλι οι οδηγίες. Δε χάνω τίποτα, αλλά νομίζω ότι αν δινόταν ως δυνατότητα, θα το είχαν στις οδηγίες. Όταν το κάνω, θα ενημερώσω και εδώ.

Απλά μου κάνει εντύπωση: μόνο εγώ χρειάζομαι αυτήν τη δυνατότητα; 😆

Πολλές από τις δυνατότητες στα καρτοκινητά της Cosmote δεν υπάρχει τρόπος να πραγματοποιηθούν χωρίς επικοινωνία με εξυπηρέτηση πελατών, μόνο από τον πελάτη καρτοκινητού. Πριν 5-6 χρόνια μια φίλη μου είχε ενεργοποιημένο τηλεφωνητή και ήταν εκνευριστικό πχ εάν δε προλάβαινε να το σηκώσει να προωθείται η κλήση μου στον τηλεφωνητή. Με κανένα τρόπο από μόνη της , ούτε με κώδικα ##002#, ούτε από cosmote.gr με username+password δεν απενεργοποιούταν και εκείνη βαριόταν να χρεωθεί στο 13888. Κάποια στιγμή, μετά από μήνες που είχε χρόνο, κάλεσε δωρεάν ήταν τότε στο 2106513888 που ήταν αρκετά καταρτισμένοι τότε οι υπάλληλοι, και η δουλειά έγινε....

Πολύ πιθανόν αυτό που ζητάς να είναι εφικτό και σε καρτοκινητό , απλά να πρέπει να συνδυαστούν πολύπλοκες "κινήσεις" από τη μεριά σου όπως αυτή που σου πρότεινε ο opmgls και γι'αυτό το λόγο να μη το έχουν καταφέρει αποτελεσματικά όσοι θα το ήθελαν και να το επιλέγουν πχ μαζί με τηλεφωνητή προκειμένου να μην χάνουν χρόνο και να ξεμπερδέψουν και να μη ρισκάρουν να τα μπερδέψουν χωρίς να το γνωρίζουν επακριβώς και να αναγκαστούν μετά να κάνουν ό,τι απέφευγαν (κλήση στο 13888 με χρέωση πια εδώ και 2 χρόνια).

Πάντως όντως το πρώτο που σου πρότεινα σε μένα ενεργοποείται αλλά τελικά δε στέλνει sms όταν είναι κατειλλημένο αλλά μπαίνει στην αναμονή χωρίς να στέλνει sms ούτε όταν κλείσουν όλες οι γραμμές, παρά φαίνεται ως αναπάντητη η δεύτερη κλήση:

 

Screenshot_20231229_030833_Phone (1).jpg

Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, Pppe said:

Πολλές από τις δυνατότητες στα καρτοκινητά της Cosmote δεν υπάρχει τρόπος να πραγματοποιηθούν χωρίς επικοινωνία με εξυπηρέτηση πελατών, μόνο από τον πελάτη καρτοκινητού. Πριν 5-6 χρόνια μια φίλη μου είχε ενεργοποιημένο τηλεφωνητή και ήταν εκνευριστικό πχ εάν δε προλάβαινε να το σηκώσει να προωθείται η κλήση μου στον τηλεφωνητή. Με κανένα τρόπο από μόνη της , ούτε με κώδικα ##002#, ούτε από cosmote.gr με username+password δεν απενεργοποιούταν και εκείνη βαριόταν να χρεωθεί στο 13888. Κάποια στιγμή, μετά από μήνες που είχε χρόνο, κάλεσε δωρεάν ήταν τότε στο 2106513888 που ήταν αρκετά καταρτισμένοι τότε οι υπάλληλοι, και η δουλειά έγινε....

Πολύ πιθανόν αυτό που ζητάς να είναι εφικτό και σε καρτοκινητό , απλά να πρέπει να συνδυαστούν πολύπλοκες "κινήσεις" από τη μεριά σου όπως αυτή που σου πρότεινε ο opmgls και γι'αυτό το λόγο να μη το έχουν καταφέρει αποτελεσματικά όσοι θα το ήθελαν και να το επιλέγουν πχ μαζί με τηλεφωνητή προκειμένου να μην χάνουν χρόνο και να ξεμπερδέψουν και να μη ρισκάρουν να τα μπερδέψουν χωρίς να το γνωρίζουν επακριβώς και να αναγκαστούν μετά να κάνουν ό,τι απέφευγαν (κλήση στο 13888 με χρέωση πια εδώ και 2 χρόνια).

Πάντως όντως το πρώτο που σου πρότεινα σε μένα ενεργοποείται αλλά τελικά δε στέλνει sms όταν είναι κατειλλημένο αλλά μπαίνει στην αναμονή χωρίς να στέλνει sms ούτε όταν κλείσουν όλες οι γραμμές, παρά φαίνεται ως αναπάντητη η δεύτερη κλήση:

 

Screenshot_20231229_030833_Phone (1).jpg

Ευχαριστώ!

Κλήση στο 13888 ή στο 1299;

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικα εμπιστευομαι περισσοτερο το 13888 απο τα "Urdu" του 1299, αλλα μη δοκιμασεις αποψε που αλλαζει η χρονια και θα εχουν αφησει πολυ λιγοτερο καταρτισμενους στο τηλςφωνικο κεντρο, ειδικα εαν τους μπερδεψεις με το τι επακριβως ζητας. Επιπλεον που μετα το 2020 , στον κορονοιο, εχει πεσει παρα πολυ η "ποιοτητα" καταρτισης στο τηλεφωνικο κεντρο της Cosmote, κανεις δε μπορει να σου εγγυηθει μηπως και μετα τις γιορτες να τους καλεσεις μπορει να στα κανουν χειροτερα απο οτι θα ειχες κανει απο μονος σου οσπου να τους καλεσεις.

Εννοειται , οπως σου ειπε ο opmgls, απο μονος σου βαζεις ειδοποιηση μαζι με τηλεφωνητη και μετα καλεις καλεις στην εξυπηρετηση , σα να εισαι ανηξερος: "Σας παρακαλω βγαλτε μου τον τηλεφωνητη"......Και ο,τι βγει: Καλη τυχη, αν και εχει εκπεσει παρα πολυ η εξυπηρετηση πελατων ακομα και στο 13888 τα τελευταια χρονια!

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Pppe said:

Προσωπικα εμπιστευομαι περισσοτερο το 13888 απο τα "Urdu" του 1299, αλλα μη δοκιμασεις αποψε που αλλαζει η χρονια και θα εχουν αφησει πολυ λιγοτερο καταρτισμενους στο τηλςφωνικο κεντρο, ειδικα εαν τους μπερδεψεις με το τι επακριβως ζητας. Επιπλεον που μετα το 2020 , στον κορονοιο, εχει πεσει παρα πολυ η "ποιοτητα" καταρτισης στο τηλεφωνικο κεντρο της Cosmote, κανεις δε μπορει να σου εγγυηθει μηπως και μετα τις γιορτες να τους καλεσεις μπορει να στα κανουν χειροτερα απο οτι θα ειχες κανει απο μονος σου οσπου να τους καλεσεις.

Εννοειται , οπως σου ειπε ο opmgls, απο μονος σου βαζεις ειδοποιηση μαζι με τηλεφωνητη και μετα καλεις καλεις στην εξυπηρετηση , σα να εισαι ανηξερος: "Σας παρακαλω βγαλτε μου τον τηλεφωνητη"......Και ο,τι βγει: Καλη τυχη, αν και εχει εκπεσει παρα πολυ η εξυπηρετηση πελατων ακομα και στο 13888 τα τελευταια χρονια!

Στο urdu 1299 το μόνο που καταλαβαίνουν στα ελληνικά είναι το όνομά σου (τις περισσότερες φορές.. ίσως να μην το καταλάβουν ούτε αυτό)

Edited by kalitexnis_g
Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, GREGORYMO said:

Τα 60+60 είναι για αυτήν την εβδομάδα?

Καλή χρονιά με υγεία!

Καλή χρονιά με υγεία!

Ουτε στο app, ουτε στο 1330 λεει κάτι. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...