Jump to content

Εξυπηρέτηση πελατών Cosmote - Πόση υπομονή χρειάζεται;


myescapology
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

καλά τι τραγικό είναι αυτό που για να σου πουν πόση επιδότηση έχει κάποιος από την οικογένεια σου πρέπει και καλά να μιλήσει ο ίδιος αυτοπροσώπως; Δεν τους αρκεί που τους δίνει αριθμό ταυτότητας, ΑΦΜ, Δίευθυνση, Ημ. Γεννήσεως;

 

εχουνε αναγνωριση φωνης, καθε CSR εχει απομνημονευσει στο μυαλο του την φωνη του καθε συνδρομητη την επεξεργαζεται με ιλιγγιωδη ταχυτητα, και αν καταληξει στο συμπερασμα οτι δεν εισαι ο ιδιος δεν σου λεει.

 

αστεια εως τραγικα πραγματα.

 

ναι ρε παιδιά αλλά σκεφτείται ότι καθημερινά παίρνουν χιλιάδες άτομα για να κάνουν την ίδια ακριβώς ερώτηση! δεν γίνεται λοιπόν ο κάθε υπάλληλος να γίνει και μάντης και έμμεσα να πάρει την ευθύνη πάνω του! και στην τελική αν μία στις 1000 γίνει μια στραβή τότε το κύρος της εταιρίας θα πληγεί πάρα πολύ και δεν μιλάω μόνο για ενημέρωση επιδότησης..

You'll remember me...//For the rest of you Life!//

<------------------------------------------>

Amanitou City

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 141
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

 

ναι ρε παιδιά αλλά σκεφτείται ότι καθημερινά παίρνουν χιλιάδες άτομα για να κάνουν την ίδια ακριβώς ερώτηση! δεν γίνεται λοιπόν ο κάθε υπάλληλος να γίνει και μάντης και έμμεσα να πάρει την ευθύνη πάνω του! και στην τελική αν μία στις 1000 γίνει μια στραβή τότε το κύρος της εταιρίας θα πληγεί πάρα πολύ και δεν μιλάω μόνο για ενημέρωση επιδότησης..

 

δεν υπαρχει καποια ευθυνη, μονο ηλιθιοτητα και γραφειοκρατεια και απροθυμια να εξυπηρετησουν.

γνωριζω αριθμο ταυτοτητας, αφμ, διευθυνση, τα παντα, και επειδη λεω πως ειμαι ο γιος του κατοχου, δεν μου δινουν μια απλη πληροφορια?

 

δηλαδη αν ξανακαλεσω και πω οτι ειμαι ο ιδιος? θα μου πει η αλλη συναδελφος.

 

και στην τελικη η πληροφορια, δεν εχει σχεση με προσωπικο δεδομενο, δεν ζηταω να μαθω ποσο πληρωσα τον προηγουμενο μηνα, ουτε να μεταβαλλω καποιο δεδομενο του λογαριασμου, ουτε καν να (απ)ενεργοποιησω καποια υπηρεσια.

 

ειναι υποχρεωμενοι απο την στιγμη που κανουν επιβεβαιωση στοιχειων να σε εξυπηρετησουν.

η αναγνωριση φωνης ειναι δικη τους ανακαλυψη, δεν λεω μονο για την κοσμοτε, απλα μονο για την κοσμοτε γνωριζω κ μπορω να πω.

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς απλά να πεις ότι είσαι ο ίδιος και η όλη ιστορία να τελειώσει εκεί. Αυτή είναι η πολιτική της εταιρείας και οι υπάλληλοι είναι υποχρεωμένοι να συμμορφωθούν. Παράδοξο βέβαια (και φαντάζομαι πως και οι ίδιοι γνωρίζουν ότι μπορεί να τηλεφωνήσει κάποιος με στοιχεία άλλου) αλλά νομικά είναι εντάξει γιατί αφ' ενός μπορούν να πουν ότι εξαπατήθηκαν, όπως και ο πελάτης τους και αφ' ετέρου ότι ο πελάτης δεν προστάτεψε τα στοιχεία του. Άρα ουδεμία ευθύνη φέρει η εταιρεία.

Τώρα αν τηλεφωνήσει κάποιος εκ μέρους κάποιου άλλου το πρώτο δεν ισχύει και α ο πελάτης ζητήσει εξηγήσεις η εταιρεία είναι υπόλογη.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

ασε...πολλα μπορουν να τυχουν.....καλει η γυναικα καποιου για τον λογαριασμο γραμμης που ειναι στο ονομα του αντρα της(και καλα το χρησιμοποιει η ιδια)....απαγορευτεται να ενημερωθει η να ζητησει οτιδηποτε...φαντασου να μπορουσε να ζητησει επανεκτυπωση λογαριασμου για να δει την αναλυση(να βρει την γκομενα) η να μαθει πχ στην ΤΙΜ ποιους αριθμους εχει δηλωσει στο friends and family (τιιιιιιι? την γκομενα κ οχι εμενα??????).

 

Οι εταιριες τα κανουν αυτα γιατι στην ΜΙΑ περιπτωση που πελατης θα ζητησει το λογο, θα εχει δικιο. πελατης ειναι μονο αυτος που εκανε την συνδεση οσον αφορα την εταιρεια και κανενας αλλος. μπορει να μας ξεβολευει εμας πολλες φορες,αλλα διαφορετικα θα ητανε χαοτικα.

 

παντως το προηγουμενο σχολιο ητανε σωστο.

 

Αν θες να εξυπηρετηθεις,μην πας και πεις ειναι ο μπαμπας μου/μητερα μου /οτιδηποτε...πειτε ειμαι ο ιδιος ο συνδρομητης....αν ξερετε ολα τα στοιχεια, εκτος κ αν ειναι καποια φοβερη περιπτωση (ετος γεννησης 1930 και η φωνη σου ειναι 20αρη πχ) δεν θα εχεις προβλημα....

Link to comment
Share on other sites

εκτος κ αν ειναι καποια φοβερη περιπτωση (ετος γεννησης 1930 και η φωνη σου ειναι 20αρη πχ) δεν θα εχεις προβλημα....

 

Ακόμα και σε αυτή την περίπτωση ο υπάλληλος δεν μπορεί να αποδείξει τίποτα!

Κοίταξε τι γίνεται: Δεν εκτιμούν την ειλικρίνεια, αλλά δέχονται αβίαστα ότι ψέμα τους πεις!!! Και αν η σύνδεση είναι σε αντρικό όνομα και είσαι άντρας (ή τα αντίθετα) κανένα πρόβλημα!

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως έχω κάνει άπειρες κλήσεις στο cc και έχω εξυπηρετηθεί αμέσως πάντα...

 

Μα, γιατί να είμαι τυχερός σε όλα τα άλλα εκτός από το τζόκερ???

Η στέρηση είναι παιδί της γνώσης. Δεν στερείσαι κάτι αν δεν γνωρίζεις ότι υπάρχει
Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως έχω κάνει άπειρες κλήσεις στο cc και έχω εξυπηρετηθεί αμέσως πάντα...

 

Μα, γιατί να είμαι τυχερός σε όλα τα άλλα εκτός από το τζόκερ???

 

+1. Κι εγώ εχω πάρει άπειρες φορές και απάντησαν αμέσως. Πιστεύω πως έχει μειωθεί η αναμονή. . .

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω κι εγώ. Από πρόσφατη εμπειρία. Βέβαια για να συνεννοηθούμε χρειάστηκαν 12 λεπτά και 5'' για να μου πει ότι αυτό που ζητάω (dual USIM) δεν υπάρχει ακόμα. Πάντως περίμενα στην αναμονή ελάχιστα!!!

Άτιμο Joker, που θα μου πας!!!

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Λίγο οφ τόπικ ,αλλά ακόμα και για ποσό εκδοθέντα λογ/σμού θέλουν να μιλήσουν με τον ίδιο τον συν/τή;;; :wacko:

 

Εγώ μια μέρα που κάλεσα για την επιδότηση της μητέρας μου στην κοσμοτέ μου ζήτησαν όλα τα στοιχεία και ήταν λίγο δύσπιστος ο υπάλληλος καθώς προφανώς κατάλαβε και από την φωνη. :D :rolleyes:

http://www.eppforum.org/gkr41/eye2.pngΤα μάτια καθρέφτες και φως της ψυχής..
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Να πω κι εγώ με τη σειρά μου ότι δεν χρειάστηκε σχεδόν ποτέ να περιμένω περισσότερο από 1 λεπτό στην αναμονή, και μάλιστα σε ώρες αιχμής ή σε στιγμές που ήμουν ιδιαίτερα βιαστικός.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ο μέσος όρος των χρόνων αναμονής διαφέρει ελάχιστα σε σχέση με τα υπόλοιπα δίκτυα. Προσωπικά δεν έτυχε να έχω μεγάλη αναμονή, τουλάχιστον τους τελευταίους μήνες..

Να προσθέσω οτι δεν υπάρχει γραφειοκρατιλίκι τελευταία καθώς έχω ακούσει και για αρκετές απολύσεις... (ίσως η μοναδική λύση).

:)

 

Όσο για γνωστοποίηση στοιχείων προσωπικών δεδομένων άλλου, έστω και επιδότησης και αυτό προσωπικό στοιχείο είναι, αποτελεί αδίκημα και είναι υπόλογος αυτός που το έπραξε.. (απόλυση στο τσεπάκι για αρχή...). Γι'αυτό δεν έχει δικαίωμα να παραπονιέται κανείς! Κάποιοι μάλλον το παίρνουν αψήφιστα και λένε σιγά μωρέ, μια επιδότηση είναι...

Ένα ωραίο παράδειγμα? Τράπεζα.. Καλέστε και ζητήστε στοιχεία για δάνειο που ανήκει σε άλλον!!!!!

Ελληνική νοοτροπία λέγεται αυτό...

υπέρτατο μηχάνημα οδήγησης!http://www.bmwworld.com/images/cars/m3/6050_tn.jpg
Link to comment
Share on other sites

Ο μέσος όρος των χρόνων αναμονής διαφέρει ελάχιστα σε σχέση με τα υπόλοιπα δίκτυα. Προσωπικά δεν έτυχε να έχω μεγάλη αναμονή, τουλάχιστον τους τελευταίους μήνες..

 

Μην το λές. Τις περισσότερες φορές που παίρνω 1212 μου λέει να καλέσω αργότερα. Ούτε καν στην αναμονή με βάζει.

Link to comment
Share on other sites

Yπάρχει ήδη και ένα σχετικό topic,από το thread των ''Διαξιφισμών'',το οποίο αφορά μία δημοσκόπηση καθώς και απόψεις, βάση της εξυπηρέτησης πελατών,των (4) ελληνικών δικτύων Κινητής Τηλεφωνίας .

 

(Δεν αφορά μόνο την Cosmote, η δημοσκόπηση αυτή) .

 

:!: Μπορείτε να ψηφίσετε ή να πείτε την γνώμη σας : :!:

 

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=77576

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Χρειαστηκα σημερα την εξυπηρετηση πελατων επειδη το κινητο μου δε μπoρουσε να λαβει ρυθμισεις mms και wapa και οχι μονο με εξυπηρετησαν αμεσα μεχρι και στα ποδια μου πεσανε που λει και ο λογος,ειναι λιγο δυσκολο να καταλαβω τους υπομονετικους χρηστες του εν λογο thread που περιμενανε ωρες για να τους απαντησουν,μηπως ειναι μεμονωμενες οι περιπτωσεις?

Α και επειδη ειχα δοκιμασει και τα αλλα δικτυα δε νομιζω οτι υπηρχε καποια σημαντικη διαφορα οσο αναφορα την ευγενεια και το γνωστικο επιπεδο αυτων που δουλευεουν στο cc

 

Στις 20:30 τους πηρα και μου απαντησαν σε 10 sec

Link to comment
Share on other sites

Στις 8.30 χαμηλή κίνηση; Εμένα απόγευμα τέτοια ώρα μου έτυχε περίπτωση να περιμένω περίπου 2.30 ώρες! Και το κρατούσα για να δω μέχρι πότε... Έτσι από περιέργεια...
Link to comment
Share on other sites

οκ, να το αλλαξω τοτε, "χαμηλοτερη" και οχι "χαμηλη", χεχε!

Γενικα, οι πιο "βαριες" ωρες ειναι απο τις 11:00 μεχρι τις 15:00 περιπου .Γενικα ομως τα δικτυα δινουν προτεραιοτητα σε ορισμενους συνδρομητες και αλλοι μπορει να περιμενουν για ωρες στην κυριολεξια.Σε μερικους ανοιγει γραμμη σχεδον αμεσα οση κινηση και αν εχει, ενω σε αλλους πρεπει να περιμεμνουν.

Χρηστο, απο συμβολαιο τηλεφωνουσες η απο καρτοκινητο?

Γιατι 2 και 30 παρα ειναι πολυ... ποτε ενας **μεσος** χρονος αναμονης δεν πλησιαζει καν τα 30 λεπτα...εαν τηλεφωνουσες απο καρτα μαλλον υποδηλωνει πολυ χαμηλη προτεραιοτητα στα καρτοκινητα.

Link to comment
Share on other sites

Από κάρτα... Κατάλαβες τώρα. Αφού χωρίς πλάκα όταν ξεκίνησα την προσπάθεια για επικοινωνία είχε ήλιο και όταν κατάφερα επιτέλους να πιάσω γραμμή βούρτσιζα τα δόντια μου! :p
Link to comment
Share on other sites

Καλα εσυ πες οτι θελεις,εμενα σε 10 sec μου απαντησανε,κατι πρωτογνωρο για κοσμοτε ε? ηταν να με παρει το αρμοδιο τμημα για τις ρυθμισεις σε μιση ωρα,τελικα με πηρανε μετα απο 5 λεπτα,αυτο λεει πολλα και πανω απ'ολα "οργανωση"
Link to comment
Share on other sites

Φίλε χρήστο, μήπως υπερβάλλεις λιγάκι?

Πως γίνεται να έμεινες σε αναμονή για 2:30 ώρες, όταν το ίδιο το δίκτυο της cosmote έχει φραγή κλήσης στις 2 ώρες για όλες τις κλήσεις?

2:30 ώρες για φραγή έχει η vodafone...

Η στέρηση είναι παιδί της γνώσης. Δεν στερείσαι κάτι αν δεν γνωρίζεις ότι υπάρχει
Link to comment
Share on other sites

Φίλε χρήστο, μήπως υπερβάλλεις λιγάκι?

Πως γίνεται να έμεινες σε αναμονή για 2:30 ώρες, όταν το ίδιο το δίκτυο της cosmote έχει φραγή κλήσης στις 2 ώρες για όλες τις κλήσεις?

2:30 ώρες για φραγή έχει η vodafone...

Κλείνοντας και ξανακαλώντας, αρκετές φορές... ;)

Link to comment
Share on other sites

Φίλε χρήστο, μήπως υπερβάλλεις λιγάκι?

Πως γίνεται να έμεινες σε αναμονή για 2:30 ώρες, όταν το ίδιο το δίκτυο της cosmote έχει φραγή κλήσης στις 2 ώρες για όλες τις κλήσεις?

2:30 ώρες για φραγή έχει η vodafone...

 

Στην Vodafone δεν εχω παρατηρησει καποιον τετοιο περιορισμο.

Link to comment
Share on other sites

με την vodafone ημουν πολυ ευχαριστημενος με την εξυπηρετηση τους,αλλα κι απο την cosmote αν και νεουδι ακομα δεν εχω κανενα προβλημα,δεν περιμενω ποτε πανω απο 1 λεπτο.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...