Jump to content

Εξυπηρέτηση πελατών Cosmote - Πόση υπομονή χρειάζεται;


myescapology
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • 7 months later...
  • Απαντήσεις 141
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

κι ομως παιδες εγω καλεσα χθες για 3 συνεχομενες φορες...και μου το κλεισαν στην μαπα!

λεει οτι λεει και μετα απο 2' κλεισιμο κανονικο!

μπραβο cosmote βαζε κεραιες εσυ και ας την εξυπηρετηση στην ακρη!

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

κι ομως παιδες εγω καλεσα χθες για 3 συνεχομενες φορες...και μου το κλεισαν στην μαπα!

λεει οτι λεει και μετα απο 2' κλεισιμο κανονικο!

μπραβο cosmote βαζε κεραιες εσυ και ας την εξυπηρετηση στην ακρη!

 

μα ναι δεν έχει διορθωθεί το ζήτημα. Τις προάλλες μίλησα αφού προσπαθούσα 4 ώρες!!!!!!!!

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/9260sakalogo.gif

 

 

Α proud member of the Alliance, opposed to members of the Horde!

Link to comment
Share on other sites

Είπε ποτέ κανείς ότι διορθώθηκε; Παραμένει το νο 1 πρόβλημα με 2ο την μη ύπαρξη ενημέρωσης υπόλοιπου χρόνου ομιλίας. Τώρα που παίρνουν και άδειες λογικά θα είναι χειρότερα!

"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες."

Βολταίρος

Link to comment
Share on other sites

Απελπιστική η κατάσταση.Η τελευταία φορά ήταν όταν προσπαθούσε ο πατέρας μυο να ενημερωθεί για οικογενειακό πρόγραμμα και να πάρουμε με επιδότηση το ν70.Δε συννενοηθήκαμε.Τελικά βρήκαμε ένα κατάστημα κοσμοτέ στη Βενιζέλου στη Θεσσαλονίκη και εξηπυρετηθήκαμε.

Link to comment
Share on other sites

Distychos to c.c ths cosmote kai sta symbolaia alla kai sta kartokinhta einai oti xeirotero.Epishs kakws chrewnoyn tis klhseis poy den apantoyntai apo to c.c twn kartokinhtwn.
Η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο!!
Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά είναι απίστευτο! Θέλω να μεταφέρω ποσό από έναν αριθμό σε άλλο (από καρτοκινητό σε καρτοκινητό). Και τις τρεις φορές που προσπάθησα, με χρέωσαν για ν' ακούσω ότι όλες οι γραμμές είναι κατειλημμένες. Δηλαδή τι ακριβώς πρέπει να κάνω για να τους "πιάσω"; Θα φάω όλη την κάρτα ακούγοντας το κατειλημμένο κέντρο; Είναι απαράδεκτοι. Αντί ν' αποκεντώσουν τις υπηρεσίες ή να πραγματοποιούνται από τον ίδιο τον χρήστη (βλ. WIND) χρεώνουν τον... αέρα. Έτσι πάει να βγάλει κέρδη η Cosmote; Έτσι θέλει να κάνει διαφημίσεις ότι είναι η Νο 1 εταιρία κινητής τηλεφωνίας;

 

Μήπως μπορεί κανείς να προτείνει τίποτα;

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά είναι απίστευτο! Θέλω να μεταφέρω ποσό από έναν αριθμό σε άλλο (από καρτοκινητό σε καρτοκινητό). Και τις τρεις φορές που προσπάθησα, με χρέωσαν για ν' ακούσω ότι όλες οι γραμμές είναι κατειλημμένες. Δηλαδή τι ακριβώς πρέπει να κάνω για να τους "πιάσω"; Θα φάω όλη την κάρτα ακούγοντας το κατειλημμένο κέντρο; Είναι απαράδεκτοι. Αντί ν' αποκεντώσουν τις υπηρεσίες ή να πραγματοποιούνται από τον ίδιο τον χρήστη (βλ. WIND) χρεώνουν τον... αέρα. Έτσι πάει να βγάλει κέρδη η Cosmote; Έτσι θέλει να κάνει διαφημίσεις ότι είναι η Νο 1 εταιρία κινητής τηλεφωνίας;

 

Μήπως μπορεί κανείς να προτείνει τίποτα;

Δυστυχώς είναι απαράδεκτοι οι άνθρωποι.

Η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο!!
Link to comment
Share on other sites

Το γνωρίζουν και οι ίδιοι ότι υπάρχει πρόβλημα, λόγω του ότι δεν επαρκεί το προσωπικό, αλλά για έναν ανεξήγητο λόγο, δεν κάνουν προσλήψεις. Τρέχα γύρευε δηλαδή.
Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά είναι απίστευτο! Θέλω να μεταφέρω ποσό από έναν αριθμό σε άλλο (από καρτοκινητό σε καρτοκινητό). Και τις τρεις φορές που προσπάθησα, με χρέωσαν για ν' ακούσω ότι όλες οι γραμμές είναι κατειλημμένες. Δηλαδή τι ακριβώς πρέπει να κάνω για να τους "πιάσω"; Θα φάω όλη την κάρτα ακούγοντας το κατειλημμένο κέντρο; Είναι απαράδεκτοι. Αντί ν' αποκεντώσουν τις υπηρεσίες ή να πραγματοποιούνται από τον ίδιο τον χρήστη (βλ. WIND) χρεώνουν τον... αέρα. Έτσι πάει να βγάλει κέρδη η Cosmote; Έτσι θέλει να κάνει διαφημίσεις ότι είναι η Νο 1 εταιρία κινητής τηλεφωνίας;

 

Μήπως μπορεί κανείς να προτείνει τίποτα;

 

...ειναι απαραδεκτο....

 

...πλην ομως....αφου εκανα πολλες χρωσιμες και αναπαντητες κλησεις ....εκνευρισμενος....μολις καταφερα και επιασα γραμμη του τα εχωσα κανονικα του υπαλληλου....με αποτελεσμα να μου επιστραφουν τα χρηματα.....:p:p:p......

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

Link to comment
Share on other sites

ΑΚΟΥΣΤΕ...

παιρνω 1212 ρωταω μηδενικο παγιο και wireless internet OK? ολα ενταξει μου λενε..

παω γερμανο κανω την αλλαγη και παει το wireless..

ξαναπαιρνω μιλαω περιμενω 10 λεπτα να το τσεκαρουν απαντηση ξαναεργοποιηστε το wireless..

παω ξανα Γερμανο μου λενε αδυνατον..

δεν το βγαζει..

ξαναπαιρνω 10 λεπτα παλι.. αλλα τπτ..

ξανα στο 1212 επιτελους μου λεει μια οτι ΔΕΝ γινονται μαζι.. αλλα δεν μου τα ξαναενεργοποιει..

ξανα Γερμανο οπου ολα ενεργοποιουνται αμεσως..

Συμπερασμα: Γερμανος πολυ ΟΚ..

Κοσμοτε πραγματοποιηση αλλαγων ΑΚΑΡΙΑΙΑ..

ΑΛΛΑ γιατι στην εξυπηρετηση να περιμενω ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ Ο ΑΛΛΟΣ.. ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΗ ΑΝΑΜΟΝΗ.. (περιπου 30 λεπτα..) και δεν μιλαω για την χρεωση, αλλα το χασιμο χρονου..

αν στη δουλεια ηταν πιο πιεσμενα τα πραγματα σημερα, θα ημουν στην γωνια.. τελικα πηγα στο βασικο.. αφου δεν μιλαω καθολου, αλλα θελω το wireless..

--

ΑΛΛΟ που δεν καταλαβαινω ΚΑΘΟΛΟΥ.. γιατι δεν βαζουν το 1 γιγα στο wireless και το χουν στην ασυρματη καρτα??????

Creek A50i R | Denon TU-530 | Dynavox TC-750 | Huawei MediaPad T3 10 | Huawei P20 | KLH Model Six | MacBook Air 13 2014 & MB397G/A | MacBook Pro 13 Late 2013 | Pioneer BDP-320 | SONY KDL-22EX550 | QED XT Evolution    Μετά από χρόνια... Εκεί που δεν το περίμενες, αλλά το έλπιζες... Και προσπαθούσες συνέβη... Ναι ήμουν κάτω από την μπάρα των FM στην Ευρώπη...

Link to comment
Share on other sites

I oli katastasi einai tragiki!!!Eimoun stin cosmote 5 xronia kai allaksa kai piga prin ena mina peripou stin wind kai pragmatika vrika tin ugeia mou!!!:D:p;):)Pantws auto pou me enoxlouse perissotero itan i oli fasi kai o tropos me ton opoioi se antimetwpizan!!!Tous eleges geia kai sou legan ante geia pou leei o logos!!!Prin mia vdomada eprepe na parw sto antistoixw cc tis wind kai me to tropo ton opoio mou milise i kopela epesa apo ta sunefa se sxesi me tin K(osm)ote!!!KRIMA PRAGMATIKA PRIMA!!!

Isws an ta epomena xronia sunel8oun na gurisw pisw:D:p;):)

Kai eimai sigoura pws einai kai polloi alloi oi opoioi einai dusarestimenoi dustixws:(:(

Μέγιστο μέγεθος υπογραφής 16 kiB
Link to comment
Share on other sites

Αφασια ειναι εκει μεσα!! Παιρνω σημερα στο 13897 για να ρωτησω για μια φορητοτητα, το σηκωνει μια λεγοντας "Φορητοτητα" , πως το σηκωνουν στις δημοσιες υπηρεσιες και λενε πχ "Πρωτοκολλο" ε με το ιδιο ακριβως υφος!! :lol:
Link to comment
Share on other sites

Έχουν την νοοτροπία του δημοσίου υπαλλήλου! Δεν τους νοιάζει...
مفاجأة
Link to comment
Share on other sites

Οι περισσότεροι είναι έτσι, υπάρχουν όμως και ορισμένες εξαιρέσεις... Ελάχιστες, αλλά υπάρχουν.
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα περίμενα περίπου 45 λεπτά το μεσημέρι για να μου απαντήσουν στο 1212,έπειτα από 23 κλήσεις. Το θεωρώ απαράδεκτο αυτό. Προφανώς χρειάζονται περισσότεροι υπάλληλοι στο τηλεφωνικό κέντρο της Cosmote.

Το μόνο ευχάριστο είναι ότι δε χρεώνεται η αναμονή. Παρόλο που δε χάνεις χρήματα όμως,χάνεις χρόνο.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα περίμενα περίπου 45 λεπτά το μεσημέρι για να μου απαντήσουν στο 1212,έπειτα από 23 κλήσεις. Το θεωρώ απαράδεκτο αυτό. Προφανώς χρειάζονται περισσότεροι υπάλληλοι στο τηλεφωνικό κέντρο της Cosmote.

Το μόνο ευχάριστο είναι ότι δε χρεώνεται η αναμονή. Παρόλο που δε χάνεις χρήματα όμως,χάνεις χρόνο.

 

Αν είχες καρτοκινητό, θα είχες χρεωθεί 23χ0,12=2,76 ευρώ!

 

Ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του...

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Σημερα πρεπει να εχω παρει καμια 15 φορες, αλλοτε μου λεει οτι ολες οι γραμμες ειναι κατειλημενες αλλοτε πεφτει η γραμμη μετα απο λιγο. Το νουμερο ειναι συμβολαιο, υπαρχει καποια χρεωση για τη κληση στην εξ πελατων; Απο το site δεν βρηκα κατι σχετικο.
Link to comment
Share on other sites

Εγώ ένα έχω να πω. ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΤΗΝ ΕΕΤΤ ! Μόνο έτσι βάζουν μυαλό. Στην περιοχή μου από τον 1ο καύσωνα και μετά (μέσα Ιουνίου) υπήρχε μεγάλη αστάθεια στο δίκτυο. Μιλάμε για 1 ώρα εκτός δικτύου μέσα στην πόλη...Και οι υπηρεσίες sms και mms/e-mail να μην δουλέυουν. Στην αρχή υπέθεσα ότι είναι απο τις διακοπές της ΔΕΗ και θα διορθωθεί. Πέρασε όμως ένας μήνας έτσι με τη μισή μέρα να μην έχω δίκτυο. Τότε τα πήρα και χώρίς καν να τους πάρω τηλέφωνω έστειλα ένα e-mail λέγοντας το πρόβλημα και άλλα παράπονα με αυστηρό ύφος και απειλώντας να κάνω καταγγελία στην ΕΕΤΤ (εκείνες τις μέρες έιχαν πέσει και τα μεγάλα πρόστιμα). Την άλλη μέρα με πήρε τηλέφωνο η υπεύθυνη τεχνικού της Cosmote ρωτώντας με πληροφορίες για το πρόβλημα (με πολύ ευγένεια κιόλας). Τις επόμενες 2 μέρες με ξαναπήραν πάλι για πληροφορίες και την 3η μέρα με πήρε ένας άντρας να μου πεί οτι πράγματι υπήρχε σοβαρό πρόβλημα στην περιοχή αλλά δεν μπορούσαν να εντοπίσουν την ύπαρξή του...Τώρα το δίκτυο είναι ΟΚ...
Link to comment
Share on other sites

Εγώ ένα έχω να πω. ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΤΗΝ ΕΕΤΤ ! Μόνο έτσι βάζουν μυαλό. Στην περιοχή μου από τον 1ο καύσωνα και μετά (μέσα Ιουνίου) υπήρχε μεγάλη αστάθεια στο δίκτυο. Μιλάμε για 1 ώρα εκτός δικτύου μέσα στην πόλη...Και οι υπηρεσίες sms και mms/e-mail να μην δουλέυουν. Στην αρχή υπέθεσα ότι είναι απο τις διακοπές της ΔΕΗ και θα διορθωθεί. Πέρασε όμως ένας μήνας έτσι με τη μισή μέρα να μην έχω δίκτυο. Τότε τα πήρα και χώρίς καν να τους πάρω τηλέφωνω έστειλα ένα e-mail λέγοντας το πρόβλημα και άλλα παράπονα με αυστηρό ύφος και απειλώντας να κάνω καταγγελία στην ΕΕΤΤ (εκείνες τις μέρες έιχαν πέσει και τα μεγάλα πρόστιμα). Την άλλη μέρα με πήρε τηλέφωνο η υπεύθυνη τεχνικού της Cosmote ρωτώντας με πληροφορίες για το πρόβλημα (με πολύ ευγένεια κιόλας). Τις επόμενες 2 μέρες με ξαναπήραν πάλι για πληροφορίες και την 3η μέρα με πήρε ένας άντρας να μου πεί οτι πράγματι υπήρχε σοβαρό πρόβλημα στην περιοχή αλλά δεν μπορούσαν να εντοπίσουν την ύπαρξή του...Τώρα το δίκτυο είναι ΟΚ...

 

Oρίστε, γιατι λένε ορισμένοι πόσο ανώτερο δίκτυο έχει η Cosmote και τι φοβερό τεχνικό τμήμα διαθέτει...

Link to comment
Share on other sites

Μαλλον το ηξεραν και απλα κατι θα τους ελειπε για να το φτιαξουν,δεν μπορει ενα μηνα να μην ειχαν εντοπισει οτι για μιση μερα απο μια κυψελη δεν γινονται κλησεις.

Τηλεφωνο δεν πηρε τεχνικος,πηρε μια κοπελια απλα για να τον ηρεμησει.

Οταν λυθηκε το προβλημα τσουπ πηρε και ο τεχνικος.

Το σημα της Cosmote ειναι πολυ καλυτερο απο των αλλων.!!

images?q=tbn:ANd9GcT8OsGmBG7mQ2xUUvI02EsZ1r7MeL6ek1Prw_emqW7zVQoTOtp0
Link to comment
Share on other sites

Μαλλον το ηξεραν και απλα κατι θα τους ελειπε για να το φτιαξουν,δεν μπορει ενα μηνα να μην ειχαν εντοπισει οτι για μιση μερα απο μια κυψελη δεν γινονται κλησεις.

Τηλεφωνο δεν πηρε τεχνικος,πηρε μια κοπελια απλα για να τον ηρεμησει.

Οταν λυθηκε το προβλημα τσουπ πηρε και ο τεχνικος.

Το σημα της Cosmote ειναι πολυ καλυτερο απο των αλλων.!!

 

Καλά όλες οι εταιρίες έχουν καλό σήμα. Δεν ισχύει αυτό το μπάχαλο που λέγαμε παλιά εκεί που πιάνει η μία δεν πιάνει η άλλη και πες μου που πηγες το καλοκαιρι για να δω αν θα πάω και εγώ.

Αλλά τι είδους συστήματα είναι αυτά που εντόπισαν το πρόβλημα με την καταγγελία?:down: Μαλλον θα ήταν αυτό το κάτι που τους έλειπε:lol:

:X
Link to comment
Share on other sites

Μαλλον το ηξεραν και απλα κατι θα τους ελειπε για να το φτιαξουν

 

Τι να τους έλειπε για να το φτιάξουν?:lol::O

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ναι φυσικά και είναι σοβαρό πρόβλημα να μην μπορείς να στείλεις mms. Μέγα πρόβλημα.. Να ξέρεις λοιπόν ότι όταν παρουσιαστεί πρόβλημα με την gprs σύνδεσή σου ίσως να σημαίνει ότι δίνεται προτεραιότητα στις κλήσεις φωνής.. Λέγεται και υπερφόρτωση δικτύου κάποιες φορές..
Link to comment
Share on other sites

τηλεφωνικη επικοινωνια με το 13838 (αν και κατοχος cosmoκαρτας) για ενα προβλημα που μου παρουσιαστηκε (το εξηγω στο τοπικ για την φορητοτητα) και αφορα ολοκληρη την cosmote και οχι μονο τα καρτοκινητα.Διαλογος με μια υπαλληλο...

 

Υπαλληλος:Κακως πηρατε σε αυτο το τηλεφωνο (13838 ετσι...) αυτο ειναι για συμβολαια :blink:

Εγω:Συγνωμη στο σιτε λεει

Υπηρεσία Εξυπηρέτησης Πελατών

 

Για θέματα που αφορούν: Κάλυψη δικτύου, συσκευές, κάρτες SIM, προϊόντα και υπηρεσίες COSMOTE, τιμές, περιαγωγή (Roaming), αντιπροσώπους της COSMOTE, κ.α.

στο 1212 από κινητό τηλέφωνο COSMOTE ή από σταθερό τηλέφωνο στο 6971001212 ή στο 13838, καθημερινά 24 ώρες το 24ωρο.

(και μαλιστα την πηγαινα βημα βημα να τη το δειξω στο σιτε που το λεει... πατηστε εκει,μετα εκει σα τα παιδακια μιλαγαμε...)

λεει πουθενα οτι ειναι μονο για συμβολαια;;;;

Yπαλληλος:Συγνωμη αλλα ειστε κοσμοκαρτα :blink:

Εγω:Δηλαδη δεν ειμαι κοσμοτε;

Υππαλληλος:Ειστε κοσμοκαρτα :wacko:

Εγω:ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΟΣΜΟΤΕ;;;;

Υπαλληλος:Ειστε κοσμοκαρτα...

 

 

 

Οπως καταλαβατε η κοσμοκαρτα δεν ειναι κοσμοτε... απιστευτα πραγματα...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...