Jump to content

Οδήγηση με αυτόματο ή χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων;


HellasLover
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ουτε εγω γραφω για πλακα runner αλλα τι σε κανει να πιστευεις οτι φταινε ολοι οι "σαν και μενα" για ολα αυτα που λες?Εγω εχω δει παμπολες φορες ανθρωπους μεγαλης ηλικιας να κανουν απιστευτα πραγματα στο δρομο χωρις να σκεφτονται τιποτα και αντιδρουν χειροτερα απο "εμας".Το αν ξερει καποιος να οδηγει και να συμπεριφερεται δεν ειναι θεμα ηλικιας(δε μιλαμε για παιδακια δημοτικου) αλλα μυαλου.Μην ανησυχεις για το αν θα βγω εγω στο δρομο που δεν εχω διπλωμα να σε σκοτωσω αλλα προσεχε μηπως σε σκοτωσει καποιος με χαρτι!

 

Το θεμα ειναι, αγορακι μου γλυκο, οτι αν καποιος κανει ενα λαθος και εχει κανονικα το διπλωμα του τοτε ειναι απλα ενα ανθρωπινο λαθος και τετοια γινονται συνεχεια...

Αν εσυ ομως κανεις ενα αντιστοιχο λαθος εκει τα πραγματα ειναι εντελως διαφορετικα!! Εσυ θα κατηγορηθεις για ΕΓΚΛΗΜΑ, δεν παει να εισαι ο οδηγος σαν τον Vatannen!! Το καταλαβαινεις αυτο...???

Υπαρχουν νομοι σε αυτη την γ@μημενη την χωρα και δεν μπορεις εσυ να τους καταπατας επειδη ο μπαμπακας σου νομιζει οτι ξερεις να οδηγεις...

Νυσαφι πια.. Το κουρασαμε το θεμα!!!! :mad: :mad:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Απαντήσεις 272
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Μήπως το θέμα μας είναι το κιβώτιο ταχυτήτων αν το προτιμάτε αυτόματο η χειροκίνητο; Ξέρει κανείς που μπορώ να βρω τεχνικά στοιχεία για το DSG;
Link to comment
Share on other sites

χειροκινητο χωρις συζητηση.για αισθηση κ ασφαλεια.
Καλά (έστω) η «αίσθηση»... Αλλά η «ασφάλεια»; :worry:

Samsung Galaxy A52s 5G (SM-A5288/DS)

Samsung Galaxy Watch5 Pro (SM-R920)

 

★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

Link to comment
Share on other sites

ασφαλεια γιατι εχεις καλυτερο ελεγχο κ το φρενο του κινητηρα.εγω φρεναρω κατεβαζοντας κυριως κ ελαφρως πατημενο το φρενο.κ σε μηχανη κ σε αμαξι.
XLVI
Link to comment
Share on other sites

Ναι στο οτι φρεναρει με το αυτοματο αλλα οχι πιο σωστα απο το χειροκινητο.Τι αλλο θα ακουσουμε.Anyway καλα και χρυσα τα αυτοματα αλλα δεν συγκρινοντε με τα χειροκινητα για τα γουστα τα δικα μου.τωρα οταν θα φτασω και εγω τα 40 και θα εχω το αυτοκινητο για να πηγαινω βολτες την οικογενεια θα προτιμησω το αυτοματο.μπειτε σε κανενα αμερικανικο φορουμ και δειτε τι λενε αυτοι οι που μεγαλωσαν με τα αυτοματα.πολυ θαψιμο πεφτει.τωρα θα μου πειτε οτι τα αμερικανικα τα αυτοματα ειναι μαπα σε συγκριση με τις μερσεντες και λοιποι γερμανοι.το ξερω ρε παιδια αλλα ειμαι ακομη 23 και ευτηχως δεν θελω να μου δινει ακομη η οικογενεια μου λεφτα για να παρω μια μερσεντες η bmw και να πουλαω μουρη.εαν ειναι να παρετε κανενα type-r με αυτοματο κιβωτιο.αλλη η χρηση του ενος και αλλη η χρηση του αλλου.απλα με το αυτοματο ξεκουραζεσε και με το χειροκινητο ''πωρωνεσε''.
Link to comment
Share on other sites

Αν βρείτε καμιά πηγή (on-line κατά προτίμηση) που να λέι ότι το χειροκίνητο φρενάρει καλύτερα από το αυτόματο, παραθέστε την σας παρακαλώ. Είμαι περίεργος γιατί συμβαίνει (αν συμβαίνει) αυτό... :worry:

Samsung Galaxy A52s 5G (SM-A5288/DS)

Samsung Galaxy Watch5 Pro (SM-R920)

 

★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

http://www.in.gr/auto/news/article.asp?lngEntityID=49942

 

http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id=292&page_id=4799

 

ημιαυτόματο 8τάχυτο...:shifty:

 

 

είπατε τίποτα;;;;;;;:shifty:

defy+

LG G2

XZ1

Poco F2 pro

Link to comment
Share on other sites

προτιμω το αυτοματο γιατι αυτο ειναι η χαρα της οδηγησης... να αλλαζεις ταχυτητες

 

:confused:

Και εγω προτιμω το χειροκινητο γιατι βαριεμαι να αλλαζω ταχυτητες?

http://img369.imageshack.us/img369/9788/n222800402208886943te9.jpg

Sleepless Degenerate Drunk.

Link to comment
Share on other sites

:confused:

Και εγω προτιμω το χειροκινητο γιατι βαριεμαι να αλλαζω ταχυτητες?

 

οπως τα λες

:lol:

:X
Link to comment
Share on other sites

κι εγω ψηφιζω χειροκινητο.

γιατι ειναι καλυτερα να αλλαζεις ταχυτητα οποτε θελεις εσυ και οχι να πατας τερμα το γκαζι για να κατεβασει ταχυτητα στα αυτοματα.

εχω την εντυπωση οτι τα αυτοματα καταναλωνουν περισοτερο καυσιμο απο τα χειροκινητα.

και επισης δεν ξερω κατα ποσο καλο ειναι για το αυτοκινητο. (το αυτοματο)

 

για την κινηση ομως σιγουρα θελουμε αυτοματο. ειναι πολυ κουραστικο 1η καθε λιγο και λιγακι.

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

ταχυτητες,εγω το θελω αντρικο το αμαξι,ειναι φυσικα και αναλογα το αυτοκινητο.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

ταχυτητες,εγω το θελω αντρικο το αμαξι,ειναι φυσικα και αναλογα το αυτοκινητο.

Ο λεβιές δεν είναι το πέος του.

http://img515.imageshack.us/img515/4932/moodswf6.jpg
Link to comment
Share on other sites

Ο λεβιές δεν είναι το πέος του.

 

πως το εννοεις αυτο τωρα?:confused:

γιατι εγω το εννοω αλλιως.γουσταρω να χω τις ταχυτητες στο χερι,αντρικη οδηγηση αδερφε μου.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

πως το εννοεις αυτο τωρα?:confused:

γιατι εγω το εννοω αλλιως.γουσταρω να χω τις ταχυτητες στο χερι,αντρικη οδηγηση αδερφε μου.

 

να συμπερανουμε λοιπον πως ο Schumacher δεν ειναι αντρας... σωστα? Αφου κανει αδερφιστικη οδηγηση με ημιαυτοματο.... :lol:

 

Αληθεια, τωρα εχει ενδιαφερον να εξηγησεις πως ακριβως βγαινει αυτη η αντριλα οδηγωντας χειροκινητα :p

Current status: Galaxy S7 Duos, HP Spectre X360, Synology DS215j
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή το "γυναικείο" αμάξι θα έπρεπε να είχε μιά τρύπα στην θέση του λεβιέ?

[imgalign]http://img140.imageshack.us/img140/3467/graphic12copy4pt.gif[/imgalign]

 

 

www.hlektronika.gr - Ο Κόσμος των Hλεκτρονικών!

Link to comment
Share on other sites

:lol: :lol: :lol:

 

Και εγώ προτιμώ αυτόματο... μπας και καταφέρω να μάθω να φρενάρω με το αριστερό:shifty:

 

Βλέπετε, τα χειροκίνητα έχουν ένα εγγενές μειονέκτημα, απαιτούν 3 πετάλια όταν τα διαθέσιμα πόδια είναι μόνο 2 => όχι απόλυτος έλεγχος του αυτοκινήτου εκτός αν είσαι Βάτανεν (που και αυτός αν χρειαστεί να αλλάξει ταχύτητα στο μέσο μιας στροφής κάνει παραχώρησεις).

Link to comment
Share on other sites

:lol: :lol: :lol:

 

Και εγώ προτιμώ αυτόματο... μπας και καταφέρω να μάθω να φρενάρω με το αριστερό:shifty:

 

Βλέπετε, τα χειροκίνητα έχουν ένα εγγενές μειονέκτημα, απαιτούν 3 πετάλια όταν τα διαθέσιμα πόδια είναι μόνο 2 => όχι απόλυτος έλεγχος του αυτοκινήτου εκτός αν είσαι Βάτανεν (που και αυτός αν χρειαστεί να αλλάξει ταχύτητα στο μέσο μιας στροφής κάνει παραχώρησεις).

 

Δυο φορές κατέβασα ταχύτητα σε στροφή. Τη μία φλέρταρα με ένα γκρεμό και την άλλη πήγα να φιλήσω ένα πρόβατο με τον... kwλο αφού και στις δύο περιπτώσεις το αυτοκίνητο υπέστρεψε. Πώς καταφέρνετε στο μέσο της στροφής να αλλάζετε ταχύτητα;

:shifty:
Link to comment
Share on other sites

Νickolas84 ειναι επικίνδυνο, κατα την γνωμη μου, αν συνηθισεις να χρησιμοποιεις το φρενο με το αριστερο. Δε θα μπορεις με τιποτα να οδηγησεις αμαξι με συμπλεκτη, θα τα μπλεκεις σε επικινδυνο βαθμο...

 

 

Βασικα δε ξερω πως συνδεετε τον λεβιε με την αντριλα, εξω απο το αμαξι δηλαδη σας αρεσει να πιανετε αντικειμενα στο σχημα του πεους? Καπως αλλιως θα το χαρακτηριζα εγω :lol: :ninja:

Link to comment
Share on other sites

Δυο φορές κατέβασα ταχύτητα σε στροφή. Τη μία φλέρταρα με ένα γκρεμό και την άλλη πήγα να φιλήσω ένα πρόβατο με τον... kwλο αφού και στις δύο περιπτώσεις το αυτοκίνητο υπέστρεψε. Πώς καταφέρνετε στο μέσο της στροφής να αλλάζετε ταχύτητα;

 

 

Πως τα καταφέρνω? Οδηγώ Opel!:p

 

Πέρα από την πλάκα, αναφέρομαι κυρίως σε ανέβασμα ταχύτητας, όχι κατέβασμα. Επιταχύνεις δηλαδή στην στροφή και προκειμένου να χτυπήσει κόφτη (όπου και πάλι μπορεί να σου υπερστρέψει) ανεβάζεις ταχύτητα.

 

Και με το κατέβασμα όμως δεν υπάρχει πρόβλημα αρκεί να συγχρονίσεις στροφές, δηλαδή να ρίξεις ξερογκαζιά κατά την αλλαγή ταχύτητας και ενώ ο συμπλέκτης είναι πατημένος, ανεβάζοντας στο επιθυμητό τις στροφές του κινητήρα ώστε να μην σε φρενάρει απότομα η χαμηλότερη σχέση.

 

aSMiLoN λόγο του ότι από τη στιγμή που πήρα το δίπλωμα οδηγώ μόνο χειροκίνητα, δεν υπάρχει φόβος να τα μπλέξω. Υπάρχει όμως ΜΕΓΑΛΟ πρόβλημα ώστε το αριστερό μου πόδι να αποκτήσει την κατάλληλη ευαισθησία και δεξιοτεχνία για να πατάει το φρένο... ένα αυτοκίνητο χωρίς συμπλέκτη θα μου επέτρεπε εύκολα να εξασκηθώ και να το μάθω σε λίγες εβδομάδες.

 

 

Υγ. Όσοι έχετε την περιέργεια σας προτείνω 2 test:

1) Σε ΑΔΕΙΟ ΧΩΡΟ (αλάνα) και με μικρή ταχύτητα και επιλεγμένη νεκρά, πατήστε με το αριστερό το φρένο όσο πιο απαλά γίνεται... είναι εγγυημένο ότι θα εκτελέσετε ένα μεγαλοπρεπές φρενάρισμα πανικού (για να ακριβολογώ, θα σας κολλήσει η μούρη στο παρμπρίζ:!: )

2) Εν στάση με σβηστή μηχανή και με χειρόφρενο πατήστε τον συμπλέκτη με το δεξί... θα σας φανεί πολύ διαφορετικός, πολύ πιο μακρύς και...σκληρός (...ο συμπλέκτης)

Link to comment
Share on other sites

2) Εν στάση με σβηστή μηχανή και με χειρόφρενο πατήστε τον συμπλέκτη με το αριστερό... θα σας φανεί πολύ διαφορετικός, πολύ πιο μακρύς και...σκληρός (...ο συμπλέκτης)

 

Το συμπλέκτη έτσι κι αλλιώς με το αριστερό δεν τον πατάμε; :confused:

Τι διαφορά θα έχει δηλαδή;

Τhe end of an era...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...