Jump to content

Οδήγηση με αυτόματο ή χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων;


HellasLover
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Για μέσα στην πόλη το αυτόματο είναι μεγάλη ευκολία.

Αν θες οδηγηκή ευχαρίστηση τότε το χειροκίνητο συμβάλει προς αυτή την κατεύθυνση.

Προσωπικά θα προτιμούσα το ημιαυτόματο με padles πίσω από το τιμόνι...

+1!:)

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 272
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Για μέσα στην πόλη το αυτόματο είναι μεγάλη ευκολία.

Αν θες οδηγηκή ευχαρίστηση τότε το χειροκίνητο συμβάλει προς αυτή την κατεύθυνση.

Προσωπικά θα προτιμούσα το ημιαυτόματο με padles πίσω από το τιμόνι...

+1!

Πραγματικα την αισθηση που εχει το χειροκινητο δεν την εχει κανενα αυτοματο! Αλλα αν το δεις απο την πρακτικη μερια του θεματος τοτε το ημιαυτοματο κιβωτιο με την επιλογη για χειροκινητη αλλαγη των ταχυτητων ειτε μεσω paddles ειτε μεσω του επιλογεα αποτελει την χρυση τομη! Και συμμετοχη στην οδηγηση και η ευκολια του αυτοματου...

 

Ειδικα δε, αν μιλαμε για για καποιο "γρηγορο" κιβωτιο οπως το DSG η το SMG III τοτε ειναι μονοδρομος!

Link to comment
Share on other sites

ναι μεν μπορει να ειναι απιστευτη η καινουργια γενια κιβωτιων και ιδιαιτερα DSG και SMG (Σε γηινα αυτοκινητα) αλλα απο την αλλη δεν νομιζω οτι συγκρινετε η γλύκα του κουμπαματος σε ενα χειροκινητο. εκει που νιωθεις τα γραναζια να απεμπλεκονται και να ξαναγαντζονουν....... για παραδειγμα να πιανεις το βουρτσισμενο αλουμινιου ενος type R/ S2000 και να το κινεις μεσα στο μικρο κουτακι του ευρος κινησης του.........

 

δεν ξερω , απο την αλλη σκεφτομαι οτι με το χειροκινητο ειναι και πιο ρυθμισιμο το αυτοκινητο.........

Link to comment
Share on other sites

δεν ξερω ρε παιδια ανετα το επομενο αυτοκινητο μου το επερνα αυτοματο .

 

αλλα να εχει και ενα sensodrive να το γυρναω στο χειροκινητο με τα αυτακια οποτε θελω .

Link to comment
Share on other sites

ναι μεν μπορει να ειναι απιστευτη η καινουργια γενια κιβωτιων και ιδιαιτερα DSG και SMG (Σε γηινα αυτοκινητα) αλλα απο την αλλη δεν νομιζω οτι συγκρινετε η γλύκα του κουμπαματος σε ενα χειροκινητο. εκει που νιωθεις τα γραναζια να απεμπλεκονται και να ξαναγαντζονουν....... για παραδειγμα να πιανεις το βουρτσισμενο αλουμινιου ενος type R/ S2000 και να το κινεις μεσα στο μικρο κουτακι του ευρος κινησης του.........

 

δεν ξερω , απο την αλλη σκεφτομαι οτι με το χειροκινητο ειναι και πιο ρυθμισιμο το αυτοκινητο.........

 

etsi akribws!!ama to amaksi dn exei syblekth xanetai ligo h glyka...apo thn allh ta 2 koryfaia kivwtia pou proanaferthikan prepei na einai pragmatika allou..egw prwsopika dn nomizw oti tha borousa na parw aftomato amaksi se afth thn fash pou eimai twra.se 10 xronia isws,,,,:p

Link to comment
Share on other sites

Για μέσα στην πόλη το αυτόματο είναι μεγάλη ευκολία.

Αν θες οδηγηκή ευχαρίστηση τότε το χειροκίνητο συμβάλει προς αυτή την κατεύθυνση.

Προσωπικά θα προτιμούσα το ημιαυτόματο με padles πίσω από το τιμόνι...

 

+1 κι από μένα! :)

Δε θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο.

Για μες στην πόλη το αυτόματο είναι το καλύτερο! Αυτό το σταμάτα-ξεκίνα είναι το μεγαλύτερο σπάσιμο... Απ'την άλλη, το ημιαυτόματο τα έχει όλα (και συμφέρει :p )!

Τhe end of an era...
Link to comment
Share on other sites

Μετά από τουλάχιστον 1.000.000 χιλιόμετρα με όλων των ειδών τα αυτοκίνητα από το 2000 και μετά οδηγώ μόνο με αυτόματο η ημιαυτόματο σασμάν.Πάντως χωρίς τρίτο πεντάλ.Ενα σύγχρονο αύτόματο είναι αλλού.Μπορεί να βλέπετε πολλές φορές στους πίνακες να υστερούν μερικά δέκατα στην επιτάχυνση αλλά πιστεψτε με στην πράξη είναι γρηγορότερα.Πόσες φορές προσπερνώντας έχουμε βαρεθεί να κατεβάσουμε σχέση η και 2 σχέσεις πολλές φορές περιμένοντας να ανεβάσει στροφές ο κινητήρας με 4η η 5η?Το αυτόματο προσπερνά ακαριαία κατεβάζοντας όσες σχέσεις χρειάζεται.Πολλές φορές και 3 μαζί. Στα νέα αυτόματα έχεις την δυνατότητα να κρατάς την κάθε σχέση στόν κόφτη και συγχρόνως με όλη σου την άνεση τσιμπάς με το αριστερό το φρένο ενώ γκαζώνεις διαγράφωντας υπέροχες γωνίες στις στροφές.Δέν είναι τυχαίο που όλα πλέον τα υπεραυτοκίνητα διατίθενται πλέον και με ημιαυτόματο η αυτόματο σασμάν.Η Ferrari σκέφτεται να καταργήσει το κλασσικό χτένι μιάς και το προτιμούν λιγότερο από το 10% των πελατών.

Η VW και η AUDI θα περάσουν σιγά σιγά το DSG σε όλη την γκάμα ενώ σε λίγους μήνες θα περάσει και στην PORSCHE.Σήμερα MERCEDES ,BMW,AUDI με μεγάλο μοτέρ δεν έχεις την δυνατότητα να το πάρεις με κλασσικό σασμάν.

Δεν αντιλέγω ότι υπάρχουν και απογοητευτικά αργά αυτόματα η ημιαυτόματα όπως το CITROEN C2 η τα SMART αλλά πιστεύω ότι στο μέλλον θα βελτιωθούν.

Ακόμη και τα αγωνιστικά πλέον WRC ,F1 έχουν σειριακά σασμάν.

Πιστεύω λοιπόν ότι σε λίγα χρόνια τα κλασσικά σασμάν θα περάσουν στην ιστορία.

Link to comment
Share on other sites

ε σιγα η φερραρι μεχρι την f430 ειχε το ιδιο κιβωτιο που φορεσε πρωτα στην 355f1 με αλλο λογισμικο δεν ειναι κατι τρελο απο αποψη τεχνολογιας αλλα

ακομη και στα dragster με αυτοματα πανε οι πιο πολλοι καθως ετσι περναιε πιο ομαλα η δυναμη και η ροπη στον δρομο και δεν χρειαζεται να παλευεις με το τιμονι καθε φορα

Link to comment
Share on other sites

σκεψου και το αλλο

ειχα την τυχη καποτε οταν ειχα το πουντο (μεγαλη η χαρη του) να πιασω για 10 στενα :p μια diablo χειμωνας κιολας οταν πας να βαλεις πρωτη νομιζεις πως κανεις αρση βαρων ο συμπλεκτης ηταν σιδερο ο λεβιες? ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ οι ψαγμενοι θα ηξεραν πως δεν θα εκανα μοστρα τα μπρατσα μου οι αλλοι θα με ελεγαν ψωνιο διοτι επρεπε να ξεριζωσεις τον λεβιε για να αλλαξεις ταχυτητα αλλα ηταν καταπληκτικα και φυσικα και να μου την χαριζαν δεν θα την επερνα :p

Link to comment
Share on other sites

Η καλυτερη επιλογη ειναι το ημιαυτοματο αλλα αν επρεπε να διαλεξω αναμεσα σε χειροκινητο και αυτοματο φυσικα χειροκινητο για απειρους λογους!!!Ενας απο τους βασικοτερους ειναι σε περιπτωση που καποιος φρεναρει αποτομα ή πεταχτει παραλληλα με το φρεναρισμα κανεις και κατεβασματα για να φρεναρεις τη μηχανη!Υπαρχουν ακομα παααααααααρα πολλοι λογοι αλλα...Κυριως ομως στα ταξιδια ειναι πολλυ χρησιμα τα σειριακα:)
Link to comment
Share on other sites

Η καλυτερη επιλογη ειναι το ημιαυτοματο αλλα αν επρεπε να διαλεξω αναμεσα σε χειροκινητο και αυτοματο φυσικα χειροκινητο για απειρους λογους!!!Ενας απο τους βασικοτερους ειναι σε περιπτωση που καποιος φρεναρει αποτομα ή πεταχτει παραλληλα με το φρεναρισμα κανεις και κατεβασματα για να φρεναρεις τη μηχανη!Υπαρχουν ακομα παααααααααρα πολλοι λογοι αλλα...Κυριως ομως στα ταξιδια ειναι πολλυ χρησιμα τα σειριακα:)

 

:worry: :worry: :worry:

Link to comment
Share on other sites

Η καλυτερη επιλογη ειναι το ημιαυτοματο αλλα αν επρεπε να διαλεξω αναμεσα σε χειροκινητο και αυτοματο φυσικα χειροκινητο για απειρους λογους!!!Ενας απο τους βασικοτερους ειναι σε περιπτωση που καποιος φρεναρει αποτομα ή πεταχτει παραλληλα με το φρεναρισμα κανεις και κατεβασματα για να φρεναρεις τη μηχανη!Υπαρχουν ακομα παααααααααρα πολλοι λογοι αλλα...Κυριως ομως στα ταξιδια ειναι πολλυ χρησιμα τα σειριακα:)

Και στα αυτόματα γίνεται αυτό ;)

Link to comment
Share on other sites

Και στα αυτόματα γίνεται αυτό ;)

 

Μπορείς να εξηγήσεις πώς (εσύ ή κάποιος άλλος αν γνωρίζει); Κι εγώ είχα την εντύπωση ότι με το αυτόματο δεν μπορείς να φρενάρεις με τον κινητήρα αφού δεν μπορείς να κατεβάσεις σχέσεις κατά βούληση.

:shifty:
Link to comment
Share on other sites

Γινεται νομιζω με το λεγομενο kick down.Πατας αποτομα τερμα το γκαζι και κατεβαζει ταχυτητα.Ετσι εχω ακουσει αλλα δεν ξερω και αν ισχυει.Αν ειμαι λαθος διορθωστε με και πειτα μας πως γινεται:)
Link to comment
Share on other sites

Τι λετε τωρα ρε παιδια??? Εδω μιλαμε για φρεναρισμα με τον κινητηρα...

Το kickdown το κανεις για να επιταχυνεις!!

 

Νομιζω την επιβραδυνση με τον κινητηρα θα την αναλαμβανει το κιβωτιο απο μονο του! Πατωντας το φρενο εστω και ελαφρα ΛΟΓΙΚΑ θα κατεβαζει και τις σχεσεις του...

Link to comment
Share on other sites

to kickdown ine to katevasma taxititas amelidis sketo.T

ora an theli kaneis na epivradinei apla den pataei gazi opote o kinitiras frenarei.An theleis na epitaxineis frontizeis na anoixeis toso to gazi oste o kinitiras na dosei othisi sto autokinito.Se orismena automata kivotia autokinitwn ean kapoios patisei terma to gazi apotoma tote katevainei i taxitita,apo ekei kai pera an o allos thelei epitaxinsi exakolouthei na exei patimeno to gazi (oxi terma omos oste na iparxei i megaliteri dinati epitaxinsi alla stadiaka olo kai perissotero ) kai an thelei na epivradinei apla de to pataei.

 

elpizo na ine katanoito auto pou leo

*Αξιζει φιλε να υπαρχεις για ενα όνειρο κι ας είναι η φωτιά του να πέσει να σε κάψει-Bill !!! :!:

 

*Στην ευθεία όλοι γρήγοροι είναι...

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω την επιβραδυνση με τον κινητηρα θα την αναλαμβανει το κιβωτιο απο μονο του! Πατωντας το φρενο εστω και ελαφρα ΛΟΓΙΚΑ θα κατεβαζει και τις σχεσεις του...

 

 

stin periptosi pou patas to freno kai epivradineis to autokinito nai men katevainoun oi taxitites alla oi strofes pou exei tote o kinitiras den ine arketes oste na to epivradinoun toso oso epivradinei me apotomo katevasma

*Αξιζει φιλε να υπαρχεις για ενα όνειρο κι ας είναι η φωτιά του να πέσει να σε κάψει-Bill !!! :!:

 

*Στην ευθεία όλοι γρήγοροι είναι...

Link to comment
Share on other sites

Στα σύγχρονα σασμάν έχεις την δυνατότητα να μετέχεις στις αλλαγές είτε στο ανέβασμα είτε στο κατέβασμα.Ορθά λέχτηκε ότι το kickdown είναι για την επιτάχυνση.Μόλις πιεστεί το γκάζι μέχρι κάτω το σασμάν κατεβάζει 1,2 η και 3 σχέσεις για μέγιστη επιτάχυνση.Εάν θέλεις να φρενάρεις με ταχύτητα και το σασμάν είναι παλαιάς τεχνολογίας δεν έχεις παρά να θέσεις τον λεβιέ απο την θέση D(DRIVE) στην θέση 3(δουλεύει μόνο με 1η,2η και 3η) η στην θέση 2(μόνο 1η και 2η) η στην θεση L(LOW) μόνο 1η.Εάν το αυτόματο σασμάν είναι σύγχρονο (BMW-steptronic,AUDI,PORSCHE-tiptronic,MERCEDES) ,έχεις την δυνατότητα να θέσεις τον μοχλό στην θέση manual και να ανεβοκατεβάζεις σχέσεις κατά βούληση με κουμπιά πάνω στο τίμόνι,μοχλουδάκια απο πίσω η με τον μοχλό (+,-).Μόνος περιορισμός ότι πριν τον κόφτη περνά στην επόμενη σχέση.

Επίσης τα σύγχρονα αυτόματα κιβώτια έχουν μνήμη.Εάν οδηγάς χαλαρά τότε αλλάζουν σχέση στην περιοχή της μέγιστης ροπής,εάν οδηγάς επιθετικά τότε κρατούν τις στροφές ψηλά και μετά αλλάζουν σχέση.(Κρατούν στην μνήμη τις τελευταίες 20 αλλαγές)

Σίγουρα με τα μηχανικά νοιώθεις ότι μετέχεις πιο πολύ στην οδήγηση αλλά στην πράξη πλέον πιο πολύ μεταφερόμεθα παρά οδηγούμε.Βέβαια έάν δοκιμάσει κανείς τα ημιαυτόματα όπως το DSG (VW-AUDI) ,το SMG III(BMW) η το F1 (MASERATI-FERRARI)θα ξεχάσει αμέσως το κλασσικό σασμάν.

Γι αυτό και πιστεύω οτι τα αυτόματα και τα ημιαυτόματα θα επικρατήσουν ολοκληρωτικά σε όλες τις κατηγορίες.

Link to comment
Share on other sites

ειμαι υπερ του αυτοματου και ειδικα για μεγαλες πολεις με μποτιλιαρισμα

 

επισης ειναι ιδανικο το αυτοματο για γυναικες οδηγους αλλα και για ηλικιωμενους

οι οποιοι δεν εχουν τις αντιδρασεις ενος νεαρου οδηγου.

Link to comment
Share on other sites

Η καλυτερη επιλογη ειναι το ημιαυτοματο αλλα αν επρεπε να διαλεξω αναμεσα σε χειροκινητο και αυτοματο φυσικα χειροκινητο για απειρους λογους!!!Ενας απο τους βασικοτερους ειναι σε περιπτωση που καποιος φρεναρει αποτομα ή πεταχτει παραλληλα με το φρεναρισμα κανεις και κατεβασματα για να φρεναρεις τη μηχανη!Υπαρχουν ακομα παααααααααρα πολλοι λογοι αλλα...Κυριως ομως στα ταξιδια ειναι πολλυ χρησιμα τα σειριακα:)

ας πουμε πας με 100 και με 3 οκ? πατα φρενο κατεβαζεις τις στροφες και τσουπ γινεται αλλαγη με το που φτασουν μετα στις στροφες οπου εχει μεγαλυτερη ροπη αυτοματα τρως λιγο γκαζι και τσουπ ξανα τα ιδια

αν κανεις κατεβασμα σε φρεναρισμα πολυ απλα το κανεις διοτι πρεπει να εισαι στο φασμα των στροφων που θες για μετα την στροφη (αυτο δεν το κανεις στο δρομο...)εκτως του οτι χαλας το κιβωτιο διοτι αν πας χαλαρα και ξαφνικα αρχισεις τα μυτια τακουνια θα σπασει η χελωνα απο την αποτομη θερμοκρασια

Link to comment
Share on other sites

ειμαι υπερ του αυτοματου και ειδικα για μεγαλες πολεις με μποτιλιαρισμα

 

επισης ειναι ιδανικο το αυτοματο για γυναικες οδηγους αλλα και για ηλικιωμενους

οι οποιοι δεν εχουν τις αντιδρασεις ενος νεαρου οδηγου.

 

αν παρουμε παραδειγμα τον βαττανεν ?:p :lol:

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλα τι ειναι πιο αποτελεσματικο?Να φρεναρεις μονο και να πευτουν σε μεγαλυτερο χρονικο διαστημα ή να φρεναρεις και να κατεβαζεις παραλληλα?Αν κανεις το δευτερο θελεις λιγοτερο χρονο για να σταματισεις αρα και μικροτερη αποσταση αν ξαφνικα πλακωθει στα φρενα ο μπροστινος σου.Στο κατω κατω δεν ειναι και τοσο ευαισθητα τα αυτοκινητα για να παθουν ζημια με το παραμικρο.Δεν σου πα να φρεναρεις συνεχεια ετσι αλλα σε μια στραβη αλλα και παλυ τι προτιμας ?Να πεσεις πανω σε καποιο αλλο αυτοκινητο 'η να βγεις απο τη στροφη και να καρφωθεις πουθενα ή να παθει καποια μικροζημια το αυτοκινητο???;)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...