Jump to content

Περί... Cosmote γενικά


dreamacid
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Παιδιά, κι εγώ προχτές πήρα το Samsung Galaxy S II και έχω το ίδιο πρόβλημα. Έχει στα SMS κωδικοποίηση GSM στην οποία μπορώ να γράψω 160 χαρακτήρες, αλλά το ελληνικό πληκτρολόγιο γράφει μόνο κεφαλαία, ενώ το αγγλικό γράφει και μικρά και έχει και κωδικοποίηση UNICODE στην οποία γράφω κανονικά και ελληνικά και αγγλικά, αλλά μπορώ να γράψω μόνο 60 χαρακτήρες. Έχω κάνει και αναβάθμιση του λογισμικού, αλλά τα ίδια. Ξέρει κανείς τι να κάνω;
Link to comment
Share on other sites

ΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ- ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ

 

1.Εχει δικαίωμα η cosmote και κάθε αντίστοιχη εταιρία να μεταβάλει τις τιμές στα προϊόντα κάθε 15 μέρες κάθε ένα μήνα ή όποτε της καπνίσει? Και αν το εχει ποια νομοθεσία το προβλέπει?

2.Εχει δικαίωμα η Deutsche Telekom- cosmote να σου διαφημίζει σήμερα ένα προϊόν , εσυ να το αγοράζεις με τις προϋποθέσεις και τους όρους που στο διαφήμισε και μετά από 10 μέρες να σου αλλάζει απροειδοποίητα τους όρους? Να σου αλλάζει τις τιμές και την παροχή υπηρεσιών τη στιγμή που έχεις κάνει μια άλλη συμφωνία μόλις πριν από 10 μέρες? Αν ναι δώστε μας μια απάντηση ποιος ακριβώς νόμος το προβλέπει?

3.Εχει υποχρέωση η κάθε ιδιωτική εταιρία τέτοιου είδους να σου παρέχει άριστη τεχνική λειτουργιά?

4.Υπάρχει ή δεν υπάρχει νομοθεσία που προβλέπει πως ότι αν διακόπτεται μια κλήση για τεχνικούς λόγους που αφορούν την εταιρία κινητής τηλεφωνίας πχ σήμα, τεχνικοί παράγοντες , κακή λειτουργία του δικτύου κτλ, ο πελάτης δεν είναι υποχρεωμένος να την πληρώσει ? Εμείς γνωρίζουμε ότι υπάρχει η Deutsche Telekom το γνωρίζει ότι υπάρχει σχετική νομοθεσία???

 

Απο παρανομιες ειναι χιλια δυο. Επισης οτι πρεπει να σου παρεχει δωρεαν τεχνικη υποστιριξη και οχι με κοστος οπως κανουν ολες.

 

Καλα ολα αυτα να σταλους Σε ΕΕΤΤ προστασια καταναλωτη αλλα ο μονος τροπος να γινει κατι και εαν παλι ειναι να πανε και να ερευνηθουν απο την Ευρωπαικη Επιτροπη Τηλεπικοινωνιων μπας και τους βαλουν κανα χερι γιατι το καρτελ που εχουν στησει βγαζει ΜΑΤΙ

Link to comment
Share on other sites

και μενα τις 4 τελευταιες μερες με παιρνουν καθε μεσημερι απο vodafone (εχω cosmote) με εχουν ζαλησει μια μαλιστα μου ειπε οτι μπορω να παρω την επιδοτηση σαν δωροεπιταγη απο που δεν ξερω. τους λεω οτι αναεωσα προσφατα και ξεμπερδευω προσωρινα τουλαχιστον:lol:
υπογραφή εκτός ορίων
Link to comment
Share on other sites

Θα βάλεις κωδικοποίηση GSM για να έχεις 160 χαρακτήρες με Ελληνικά (εκτός αν θέλεις τόσο πολύ να στέλνεις μηνύματα με πεζούς χαρακτήρες στα Ελληνικά, θα το πάρεις απόφαση οτι θα χρεώνεσαι 3πλο μήνυμα για 160 χαρακτήρες).

Δεν μπορείς να στείλεις μήνυμα 160 χαρακτήρων με πεζούς Ελληνικούς χαρακτήρες, έτσι είναι το GSM φτιαγμένο (να μην μπώ σε τεχνικά μέρη)

(και το θέμα είναι... προπολεμικό! που το ξέθαψες; )

Ericsson PH388, Ericsson T29, Panasonic GD35, Panasonic GD87, Nokia 8210, Nokia 3210, Nokia 3310, Nokia 3410, Nokia 7250i, Nokia 6100, Nokia 6510, Nokia N-Gage, Mitsubishi M341i, Sharp GX-17, Nokia 6020, Nokia E50, Nokia 6120 Classic, Nokia 5800XM, Nokia N900, Huawei Ideos X5 Pro, Acer Liquid E2, Lenovo K3 Note, Xiaomi Mi A1, Nokia 7.2, Poco F3 and counting...

Link to comment
Share on other sites

παιδια μια βοηθεια και σε εμενα οσοι γνωριζετε.Στη δουλεια μου εχουν βαλει το λεγομενο Mobile phone jammer που μπλοκαρει το σημα απο το κινητο για λογους και καλα ησυχιας,ανν και πιστευω ειναι παρανομο.Δε μπορω να δεχτω ουτε μια κληση.Τους εχω πει πολλες φορες να το βγαλουν αλλα τιποτα.Να κινηθω νομικα δε θελω για αυτονοητους λογους.Υπαρχει καποιο μηχανημα το οποιο να μην ειναι προφανως πολυ μεγαλο ωστε τοπικα εκει στο γραφειο μου να εχει δραση anti-jammer και να εχω σημα?Η εστω αν ξερετε καποια αλλη λυση?Ευχαριστω:)
Στα Τρικαλα στα δυο στενα σκοτωσανε τον Σακαφλια!!!!![sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρα σε ολους,

θα ηθελα να ρωτησω κανα δυο πραγματα για το cosmote at home να ξερω τι μου γινεται.1)Γινεται να λειτουργησει η σταθερη συσκευη με τη sim που εχω στο κινητο μου και να εχω αριθμο κινητου?2)Οι συσκευες που δινει η cosmote ειναι μονο αυτες που υπαρχουν στο site της?Ρωταω γιατι με ενδιαφερει η συσκευη η σταθερη να εχει υποστηριξη bluetooth και αυτε που υπαρχουν στο site δεν εχουν.3)Σε περιπτωση που θελησω να συνδεσω αλλο ασυρματο τηλεφωνο που να υποστηριζει bluetooth στη βαση υπαρχουν θεματα συμβατοτητας?Και αν ναι τι πρεπει να κοιταξω για να τα αποφυγω?4)Πωλουνται γενικοτερα στην αγορα σταθερα ασυρματα τηλεφωνα που να δεχονται sim καρτα? Αυτα:)

Στα Τρικαλα στα δυο στενα σκοτωσανε τον Σακαφλια!!!!![sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Είχα στο παρελθόν στο εξοχικό cosmote at home και είχα συνδέσει διάφορα τηλέφωνα απο ασύρματα μέχρι και σταθερα, η σιμ δεν μπαίνει στο τηλέφωνο άλλα σε ένα κουτάκι που σου παρέχει δωρεάν η κοσμοτέ, στο κουτάκι λοιπόν αυτό βγαίνει και μια πρίζα σταθερού τηλεφώνου όπου μπορείς να συνδέσεις ότι συσκευή θέλεις.
Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρα σε ολους,

θα ηθελα να ρωτησω κανα δυο πραγματα για το cosmote at home να ξερω τι μου γινεται.1)Γινεται να λειτουργησει η σταθερη συσκευη με τη sim που εχω στο κινητο μου και να εχω αριθμο κινητου?2)Οι συσκευες που δινει η cosmote ειναι μονο αυτες που υπαρχουν στο site της?Ρωταω γιατι με ενδιαφερει η συσκευη η σταθερη να εχει υποστηριξη bluetooth και αυτε που υπαρχουν στο site δεν εχουν.3)Σε περιπτωση που θελησω να συνδεσω αλλο ασυρματο τηλεφωνο που να υποστηριζει bluetooth στη βαση υπαρχουν θεματα συμβατοτητας?Και αν ναι τι πρεπει να κοιταξω για να τα αποφυγω?4)Πωλουνται γενικοτερα στην αγορα σταθερα ασυρματα τηλεφωνα που να δεχονται sim καρτα? Αυτα:)

 

1) Μπορείς. Είναι κινητό μασκαρεμένο σε σταθερό. Θα πρέπει να απενεργοποιήσεις το αίτημα Pin, φυσικά.

2) Ναι, αλλά μπορείς να τοποθετήσεις τη sim σε κινητό που έχει δυνατότητα bluetooth και να το λειτουργείς οπως και τη συσκευή που δίνουν. Προσοχή μόνο μη παρασυρθείς και βγεις εκτός ζώνης, δεν θα λειτουργεί ο αριθμός σταθερού και θα χρεώνεσαι τις κλήσεις. Ρώτα μάλιστα μήπως γίνεται να μην πάρεις τη συσκευή που δίνουν, άρα να το έχεις και με σύμβαση αορίστου χρόνου, άρα ανά πάσα στιγμή να μπορείς να διακόψεις το συμβόλαιο χωρίς υποχρεώσεις.

3) Δεν γίνεται αυτό γιατί πρέπει να είναι gsm σταθερό. Αν βρεις κάτι τέτοιο, έχει καλώς, αλλά νομίζω ότι επιστρέφουμε στο σκέλος (2)

4) Δεδομένου ότι είναι κινητά στην ουσία, δεν νομίζω ότι υπάρχει λόγος να ισχύει κάτι τέτοιο αφού μπορεις να κάνεις χρήση κινητού.

 

Είχα στο παρελθόν στο εξοχικό cosmote at home και είχα συνδέσει διάφορα τηλέφωνα απο ασύρματα μέχρι και σταθερα, η σιμ δεν μπαίνει στο τηλέφωνο άλλα σε ένα κουτάκι που σου παρέχει δωρεάν η κοσμοτέ, στο κουτάκι λοιπόν αυτό βγαίνει και μια πρίζα σταθερού τηλεφώνου όπου μπορείς να συνδέσεις ότι συσκευή θέλεις.

 

Τώρα δίνουν και το huawei που δεν έχει κουτάκι. Είναι μόνο μια συσκευή σαν κινητό. Επίσης υπάρχει το πακέτο panasonic με τον πομποδέκτη και το ασύρματο ακουστικό.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη παιδια για να καταλαβω σε αυτο το κουτακι που δειχνει ο φιλος tron πιο πανω συνδεεται οποιαδηποτε ασυρματη σταθερη τηλεφωνικη συσκευη?Μεσω τεχνολογιας dect?Οπιαδηποτε?Επισης εφοσοσν μπορω να βαλω και τη καρτα sim του κινητου που εχω σκεφτομαι να μη βαλω το at home οποτε αυτο το κουτακι ποσο περιπου κανει?Υποθετω οτι η cosmote δε θα μου το δωσει δωρεαν.
Στα Τρικαλα στα δυο στενα σκοτωσανε τον Σακαφλια!!!!![sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Πρόβλημα με το ίντερνετ σήμερα. Τρεις κλήσεις στην εξυπηρέτηση πελατών με χρέωση φυσικά και μετά από 20 λεπτά αναμονής, το κλείνουν!

 

Μήπως να τη μετονομασουν σε Εξοργισμος Πελατών;

Link to comment
Share on other sites

Πρόβλημα με το ίντερνετ σήμερα. Τρεις κλήσεις στην εξυπηρέτηση πελατών με χρέωση φυσικά και μετά από 20 λεπτά αναμονής, το κλείνουν!

 

Μήπως να τη μετονομασουν σε Εξοργισμος Πελατών;

Στείλε email ή fax.

Link to comment
Share on other sites

το τι καντηλια εχω ριξει στην εξυπηρετηση πελατων δεν λεγετε , οποτε του χρειαστηκα πραγματικα με εβγαλαν απο τα ρουχα μου , εχω ακουσει κατι απαντησεις που πραγματικα καποιες φορες αναρωτιεμαι αν οντως γνωριζουν βασικα πραγματα και απαντανε στα τηλεφωνα ή απλα οποιος περναει απο το γραφειο που χτυπαει το τηλεφωνο το σηκωνει και απανταει με την καλη του την καρδια ...επειδη μενω και κοντα στο κτιριο που ειναι καποια απο τα παιδια της εξυπηρετησης καμια μερα θα παω απο εκει και θα εχουμε κλαμματα .. ειμαι σιγουρος.
Link to comment
Share on other sites

Exω στην blacklist του κινητού μου απόρρητες κλήσεις και κάποια νούμερα που με έχουν ενοχλήσει και τώρα πολύ απλά "τους κόβει" το κινητό και βρήκα την ησυχία μου.
Link to comment
Share on other sites

http://spamfight.org/

 

ΔΗΛΑΔΗ

μπορουν να σας καλουν ΜΟΝΟ αν εισαστε ηδη πελατες τους για να σας προωθησουν νεα προιοντα και αυτο ΜΟΝΟ αν εχετε δεχθει να λαμβανετε τετοιου ειδους κλησεις

 

και έστω πως κάνω την καταγγελία που λες,

 

τι συνέπειες θα έχει η cosmote από αυτό? Θα τους ενημερώσουν πχ ότι διαμαρτυρήθηκε κάποιος και θα ιδρώσει το αυτί της cosmote ή υπάρχουν και πρόστιμα?

| Ericsson GF768 | Sony Ericsson Z600 | Sony Ericsson Z550i | ZTE Blade | MOTOROLA ATRIX | ELEPHONE P3000s | Lenovo K3 Note | Lenovo Vibe P1 Pro | Samsung Galaxy Note 9 | Samsung Galaxy S22 Ultra |

 

Link to comment
Share on other sites

Αντιμετωπίζω κι εγώ το ίδιο πρόβλημα.Ασταμάτητα τηλέφωνα όλο το πρωί...

Άσε που σου λέει ότι σας παίρνουμε από τα κεντρικά της Κοσμοτέ ενώ στην πραγματικότητα είναι από συνεργάτη της Κοσμοτέ... :mad:

Link to comment
Share on other sites

και έστω πως κάνω την καταγγελία που λες,

 

τι συνέπειες θα έχει η cosmote από αυτό? Θα τους ενημερώσουν πχ ότι διαμαρτυρήθηκε κάποιος και θα ιδρώσει το αυτί της cosmote ή υπάρχουν και πρόστιμα?

Κάνε εσύ αυτό που πρέπει και τα υπόλοιπα είναι δουλειά άλλων.

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν ευχαριστώ για την βοήθειά σας.

Όσο για το κέντρο μηνυμάτων, είναι δύσκολο να το μάθω όταν κ εγώ ο ίδιος όταν ψάχνω της πληροφορίες ενός οποιουδήποτε sms το κινητό μου (ericsson w980) δεν μου παρέχει κάτι παραπάνω από ώρα αποστολής και παραλαβής.

Επίσης δεν είχα ποτέ κάποια σχέση με το txtme ούτε μου έχει στείλει κάποιος από εκεί. Λογικά θα ήθελε και κάποιο sms ενεργοποίησης που εγώ δεν έχω λάβει..

 

αν βλεπεις χρεωσεις στ λογ σου μπορει να ειναι για μυνηματα που εχεις λαβει....βλεπε αποστολη sms απο 5ψηφιους...

Link to comment
Share on other sites

Το πιθανότερο είναι να πρόκειται για spam. Κάποιος έχει βάλει τον αριθμό του κινητού σου σε μια υπηρεσία αποστολής spam μηνυμάτων και στέλνει από εκεί μηνύματα με τον αριθμό του δικού σου κινητού. Συμβαίνει και στα email. Χρησιμοποιούν τη διεύθυνσή σου ως διεύθυνση αποστολής αλλά δεν στέλνεις εσύ.

Πήγαινε κάνε μια μήνυση κατ αγνώστων και ζήτα και μια εισαγγελική παραγγελία για να δεις από που προέρχεται το μήνυμα ή πες στην εισαγγελία να το ψάξουν αυτοί με έγγραφο που θα στείλουν στις εταιρίες των παραληπτών. Το δεύτερο ίσως να προϋποθέτει τη συνεργασία ενός παραλήπτη αλλά επειδή είναι άγνωστοι μπορεί να αρνηθούν. Τέλος πάντων αν είναι τέτοια φάση τότε φοβάμαι ότι μάλλον θα αναγκαστείς να αλλάξεις νούμερο.

Edited by aegeanblue
Link to comment
Share on other sites

Πήρα προχθές την εξυπηρέτηση πελατών για να ζητήσω τις ρυθμίσεις για WAP και Internet για το Samsung B5722. Τρεις φορές έπεσε η γραμμή. Τελικά κάποια στιγμή μίλησα με μια κοπέλα και μου τις έστειλε αλλά ήταν λάθος. Χθες το πρωί δέχομαι μια κλήση από το 6973158601. Δεν άκουγα κανέναν και το έκλεισα. Το απόγευμα ξαναδέχομαι κλήση από τον ίδιο αριθμό. Ηταν υπηρεσία σχετικά με την εξυπηρέτηση πελατών και ρωτούσε κατά πόσο είμαι ευχαριστημένος με τις υπηρεσίες. Το θέμα είναι ότι ήταν μέσω φωνητικής πύλης με αποτέλεσμα να μην καταλαβαίνει τι λέω και να το κλείσω.
Link to comment
Share on other sites

Τελευταία αποφεύγω να καλώ την εξυπηρέτηση πελατών της κοσμοτέ-καμπάνα, το απαγορεύουν άλλωστε οι περισσότεροι γιατροί τόσο σε υγιείς όσο και σε ασθενείς, και προσπαθώ να κάνω ό,τι γίνεται μέσω myaccount. Ό,τι δεν γίνεται σκέφτομαι πολύ σοβαρά αν πραγματικά το θέλω τόσο πολύ ώστε να επικοινωνήσω (σχήμα λόγου) με τη μη-εξυπηρέτηση πελατών της κοσμοτέ... :) :) :)

"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες."

Βολταίρος

Link to comment
Share on other sites

Η αγαπητή Deutsche Telekom- πρώην cosmote έκανε το θαύμα της ξανά χθες το βράδυ διακόπτοντας ΑΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΤΑ για άλλη μια φορά την πρόσβαση στο ασύρματο ίντερνετ προκαλώντας μεγάλο πρόβλημα σε μερίδα πελατών που χρειάζεται το ίντερνετ όλες τις ώρες του 24ωρου.

Κατόπιν τηλεφωνικής συνομιλίας με εκπρόσωπό τους μου είπαν οτι ήταν έκτακτο πρόβλημα γιαυτό το λόγο δεν προειδοποίησαν για τη διακοπή τουλάχιστο 3 ωρών. Το ότι μπορεί να συμβεί ένα έκτακτο τεχνικό πρόβλημα να το δεχτώ , το ότι οι ίδιοι μου είπαν οτι τέτοιες διακοπές γίνονται βράδυ για να μην επηρεάσουν μεγάλη μερίδα πελατών , μήπως δείχνει ότι ήταν προγραμματισμένη διακοπή για την οποία θα έπρεπε οι ενημερωθούν και να προειδοποιηθούν οι συνδρομητές που δίνουν τα λεφτά τους για κάνουν τη δουλειά τους όποτε το χρειάζονται??

 

Τα συμπεράσματα δικά σας...

Link to comment
Share on other sites

Φίλοι, προσοχή όταν διαλέγετε έκπτωση παγίου, έναντι επιδότησης συσκευής, ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΛΑΘΗ.

Σας παραθέτω την επιστολή που έστειλα στην Cosmote, την ΕΕΤΤ και την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή:

 

"Κύριοι,

 

Σας γράφω για να σας ενημερώσω για την απαράδεκτη συμπεριφορά που έχω αντιμετωπίσει από την εταιρία Cosmote.

Είμαι συνδρομητής Cosmote. Η σύνδεσή μου ενεργοποιήθηκε την 24/5/2011 μετά από μετατροπή της Cosmokarta σε Συμβόλαιο (Cosmote Απεριόριστα 25). Την συγκεκριμένη χρονική στιγμή υπήρχε προσφορά της εταιρίας για έκπτωση 25% στα μηνιαία πάγια αντί για την επιδότηση συσκευής, προσφορά και την οποία επέλεξα.

 

Την 8/6/2011 εκδίδεται ο πρώτος λογαριασμός αξίας 41,71 ευρώ.

Την 8/7/2011 εκδίδεται ο δεύτερος λογαριασμός αξίας 28,44 ευρώ, τον οποίο και παραλαμβάνω με ταχυδρομείο την 15/7/2011.

Την 16/7/2011 και ώρα 10:10 περίπου τηλεφωνώ στην εξυπηρέτηση πελατών cosmote στο νούμερο 13838 (νούμερο με χρέωση) για να ρωτήσω γιατί το πάγιο εμφανίζεται 25 ευρώ με το ΦΠΑ (20,3252 χωρίς το ΦΠΑ) έναντι του 18,75 ευρώ με το ΦΠΑ που αντιστοιχούσε στην προσφορά που είχα επιλέξει. Η κα Θωμά με ενημερώνει ότι η υπηρεσία του 13838 δεν είναι αρμόδια, καθόσον η σύνδεση είχε πραγματοποιηθεί μέσω του eshop της Cosmote, και ότι θα έπρεπε να καλέσω το 2102505800, το οποίο δεν απαντάει. Ξανακαλώ το 13838 (νούμερο με χρέωση) και μου αναφέρουν ότι η εν λόγω υπηρεσία δεν είναι διαθέσιμη το Σάββατο.

Την 18/7/2011 και ώρα 9:24 περίπου καλώ το 2102505800, μιλάω με την κα Πουλή, αναφέρω την λάθος χρέωση, σημειώνει το αίτημά μου, παρά το γεγονός ότι μου αναφέρει ότι υπεύθυνο είναι το 13838 (νούμερο με χρέωση). Καλώ το 13838 (νούμερο με χρέωση), μιλάω με την κα Αηδονοπούλου, η οποία σημειώνει επίσης το αίτημά μου.

Στις 19/7/2011 στις 10:20 μου τηλεφωνεί η κα Πουλή να με ενημερώσει ότι από τεχνικό πρόβλημα δεν είχε περαστεί η έκπτωση στον λογαριασμό μου και έχει μεταφέρει το αίτημά μου. Την ίδια μέρα στις 14:50 μου τηλεφωνεί η κα Αηδονοπούλου και μου αναφέρει τα ίδια.

Την 8/8/2011 εκδίδεται ο τρίτος λογαριασμός αξίας 20,10 ευρώ. Στον εν λόγω λογαριασμό υπάρχει έκπτωση της τάξης των 7,070 ευρώ (προ ΦΠΑ). Επειδή δεν καταλαβαίνω πως προκύπτει αυτή η έκπτωση, τηλεφωνώ στο 13838 (νούμερο με χρέωση) για να ζητήσω περαιτέρω πληροφορίες. Συγκεκριμένα στις 14:58 συνομιλώ με την κα Μίχα, η οποία μου λέει ότι αυτή είναι η έκπτωση που έχει υπολογιστεί. Της αναφέρω ότι δεν προκύπτει το νούμερο και με ενημερώνει ότι θα προωθήσει το αίτημά μου και ότι θα επικοινωνήσει μαζί μου η κα Πουλή.

Πράγματι την 10/8/2011 και ώρα 12:05 η κα Πουλή επικοινωνεί μαζί μου και μου αναφέρει ότι το τεχνικό πρόβλημα λύθηκε και ότι πλέον υπολογίζεται η έκπτωση στο μηνιαίο πάγιο και ότι το οφειλόμενο από την Cosmote ποσό που προκύπτει από τους προηγούμενους λογαριασμούς θα μου πιστωθεί μέχρι τον Δεκέμβριο. Της αναφέρω ότι είναι απαράδεκτο, εφόσον εγώ πληρώνω εμπρόθεσμα (με πιστωτική κάρτα) τον λογαριασμό, η επιστροφή των χρημάτων μου να πραγματοποιηθεί μέσα σε 4 μήνες και όχι άμεσα.

 

Με βάση τους υπολογισμούς μου οι λογαριασμοί που θα έπρεπε να πληρώσω είναι οι εξής:

8/6/2011: 31,2828

8/7/2011: 21,43752151

8/8/2011: 22,84267349

 

Προκύπτει μια διαφορά της τάξης των 17,43 ευρώ περίπου. Στο ανωτέρω ποσό δεν υπολογίζεται η χρέωση που επιβαρύνθηκα καλώντας το 13838 προκειμένου να επιλύσω το πρόβλημά μου.

 

Κατόπιν των ανωτέρω, παρακαλώ όπως μου πιστώσετε ΑΜΕΣΑ τον λογαριασμό μου με το οφειλόμενο ποσό και το αργότερο με τον λογαριασμό που θα εκδοθεί την 8/9/2011.

 

Επιπλέον, παρακαλώ τις αρμόδιες αρχές να ζητήσουν αναλυτικά στοιχεία από την εταιρία Cosmote για το αν εφαρμόσθηκε στο σύνολο των αιτήσεων, η έκπτωση στα μηνιαία πάγια.

 

Με εκτίμηση,"

 

 

Αποτέλεσμα όλων αυτών? Την επόμενη μέρα μου τηλεφωνήσανε από την Cosmote ότι θα μου κάνουν δώρο ένα πάγιο......

Το θέμα δεν είναι τα λεφτά... το θέμα είναι η κοροϊδία και το γεγονός ότι θα έπρεπε να κάνω γραπτή καταγγελία για να μου λύσουν άμεσα το πρόβλημά μου!

Edited by neco
Link to comment
Share on other sites

Μπράβο και πολύ καλά έκανες.

Αυτοί βασίζονται στο οτι λίγοι θα το καταλάβουν και ελάχιστοι θα μπούν στη διαδικασία που μπήκες εσύ.

Link to comment
Share on other sites

Η αγαπητή Deutsche Telekom- πρώην cosmote έκανε το θαύμα της ξανά χθες το βράδυ διακόπτοντας ΑΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΤΑ για άλλη μια φορά την πρόσβαση στο ασύρματο ίντερνετ προκαλώντας μεγάλο πρόβλημα σε μερίδα πελατών που χρειάζεται το ίντερνετ όλες τις ώρες του 24ωρου.

Κατόπιν τηλεφωνικής συνομιλίας με εκπρόσωπό τους μου είπαν οτι ήταν έκτακτο πρόβλημα γιαυτό το λόγο δεν προειδοποίησαν για τη διακοπή τουλάχιστο 3 ωρών. Το ότι μπορεί να συμβεί ένα έκτακτο τεχνικό πρόβλημα να το δεχτώ , το ότι οι ίδιοι μου είπαν οτι τέτοιες διακοπές γίνονται βράδυ για να μην επηρεάσουν μεγάλη μερίδα πελατών , μήπως δείχνει ότι ήταν προγραμματισμένη διακοπή για την οποία θα έπρεπε οι ενημερωθούν και να προειδοποιηθούν οι συνδρομητές που δίνουν τα λεφτά τους για κάνουν τη δουλειά τους όποτε το χρειάζονται??

 

Τα συμπεράσματα δικά σας...

Σιγά μην ήταν έκτακτο. Μέχρι πρόπερσι όπου και να πήγαινες - στην κυριολεξία τέρμα Θεού - έβρισκες ασύρματο internet με σταθερές ταχύτητες. Τώρα άμα κατεβάσει καμιά σελίδα ολόκληρη σταυροκοπιέσαι.

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Cosmote γενικά
  • The title was changed to Πως θα ξεφορτωθώ το παρακάτω spam μήνυμα της Cosmote?
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...