Jump to content

Περί... Cosmote γενικά


dreamacid
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ακριβώς επειδή δεν ξέρει όλα αυτά, γι'αυτό προσφέρεται μόνο για 15 ημέρες. Αν το καλοσκεφτείς, ο σκοπός αυτής της υπηρεσίας δεν είναι να κάνει τον ρουφιάνο, αλλά να αποτρέψει την ενόχλησή σου αφού ο άλλος θα φοβηθεί και θα σταματήσει ( λογικά ).

 

Aν ειναι ετσι, να βαλω να ακουγεται ηχογραφημενο μηνυμα οτι η κληση καταγραφεται, για εκφοβισμο, κι ας μη γραφτω ποτε στην υπηρεσια!

 

Σαν αυτους που βαζουν εξω απο το σπιτι τους ταμπελα 'ο χωρος προστατευεται απο security' και ουσιαστικα ειναι μονο μια ταμπελα, διχως καμια security!

Link to comment
Share on other sites

Αν έκανες φορητότητα αργεί,αν είναι καινούρια γραμμή γίνεται με τη μια η ενεργοποιηση.

 

Δεν είναι με φορητότητα, για νέο αριθμό είναι. Όμως το κατάστημα δεν έχει το modem της Ericsson οπότε περιμένουμε να το στείλουν από τα κεντρικά. Χτες που τηλεφώνησα, 6 μέρες μετά την αίτηση, ακόμα να τους το φέρουν!!! :mad:

Link to comment
Share on other sites

Απ' την άλλη, αν δει ότι δεν το σηκώνω, δεν θα καθίσει να ακούσει το ηχογραφημένο μύνημα. Θα το κλείσει... Όποτε βγαίνει ο τηλεφωνητής, κανείς δεν κάθεται πλεόν να ακούσει το ηχογραφημένο μύνημα. Άρα αυτός θα συνεχίζει να παίρνει χωρίς να ξέρει ότι καταγράφονται τα στοιχεία του. ;) :D

Siemens C10, Nokia 3210, Sony Ericsson T68i, Nokia 6600 Original Black, Nokia N70 Music Edition, Nokia 6300 Original White, Apple iPhone 3GS White, Apple iPhone 4S,

Apple iPhone 4, Nokia 6700 Slide Petrol Blue

Link to comment
Share on other sites

στην αρχή της κλήσης ακούει το μήνυμα,οτι αν δε το σηκώσεις όπως στον τηλεφωνητή :)

Εγώ πάντως -άω/ώ, και ας λέτε εσείς ό,τι θέλετε!!! Δε ζητώ, απλά νιώθω...και πολύ γουστάρω....;)

Link to comment
Share on other sites

Αν έχεις πάρει τη κάρτα sim, βαλ'τη σε μια συσκευή κινητού για να κάνεις προσωρινά τη δουλειά σου ( εννοείται, μόνο μέσα στο σπίτι που έχεις δηλώσει πως θα λειτουργεί το at home ).
Link to comment
Share on other sites

Άρα δεν έχει γίνει κάποια σύνδεση, άρα μπορείς να ακυρώσεις την αίτηση σε αυτό το κατάστημα και να την αιτηθείς σε άλλο που θα έχει τον εξοπλισμό. Για ψάξου..
Link to comment
Share on other sites

Aν ειναι ετσι, να βαλω να ακουγεται ηχογραφημενο μηνυμα οτι η κληση καταγραφεται, για εκφοβισμο, κι ας μη γραφτω ποτε στην υπηρεσια!

 

Σαν αυτους που βαζουν εξω απο το σπιτι τους ταμπελα 'ο χωρος προστατευεται απο security' και ουσιαστικα ειναι μονο μια ταμπελα, διχως καμια security!

 

Και πως θα κάνεις κάτι τέτοιο;

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ήρθε και με ενημέρωσε κι εμένα κάποιος σύμβουλος της Cosmote για το συγκεκριμένο πρόγραμμα. Κι επειδή 2 συγγενείς μου μένουν στο εξωτερικό (Αγγλία και Τσεχία), μου είπε πως θα μπορώ να τους καλώ στα κινητά τους από Ελλάδα πληρώνοντας μόνο 80 λεπτά ανά κλήση, και όση ώρα μιλήσω θα αφαιρείται από τον δωρεάν χρόνο ομιλίας μου. Ισχύει αυτό ή μου λένε τρίχες ? Γιατί, σύμφωνα με αυτά που διαβάζω εδώ, το Traveller βοηθά αν ΕΙΣΑΙ στο εξωτερικό και καλείς Ελλάδα και όχι το αντίθετο !
Link to comment
Share on other sites

Άρα δεν έχει γίνει κάποια σύνδεση, άρα μπορείς να ακυρώσεις την αίτηση σε αυτό το κατάστημα και να την αιτηθείς σε άλλο που θα έχει τον εξοπλισμό. Για ψάξου..

 

Απαιτεί ολόκληρη διαδικασία (και αρκετό χρόνο) αυτό. Ευτυχώς, σήμεραν τον εξοπλισμό και τον εγκατάστησα. Όλα καλά εκτός από ορισμένα μικρά προβλήματα, στα οποία οι δύο διαφορετικοί υπάλληλοι της εξυπηρέτησης πελατών μου έδωσαν αντικρουόμενες απαντήσεις. Από ότι είδα κι άλλοι έχουν παρατηρήσει τα ίδια προβλήματα, οπότε γράφω εδώ τις απαντήσεις τους:

 

episis kati akomi an to exete synantisi

H Asyrmati mou panasonic stelnei sms ypotithete

ri8mizw to kentro minhmatwn ths C-OTE

kai stelnw L sto 1256 kai perimenw na mou pi exeis toso logariasmo

i to EY STO 1256 gia na mou dosei ypoloipo xronou omilias kai enw perimenw na mou dwsei tade

erxete ena sms apo 1256 me to keimeno FD

RD KAI KATI TETOIES VLAKIES pos elenxeis ypoloipo

 

- Για τα SMS παρατηρώ κι εγώ το ίδιο πρόβλημα είτε από το Panasonic είτε με Siemens, αν κι έχω κάνει όλες τις ρυθμίσεις. Ο σύντομος οδηγός εγκατάστασης γράφει ότι δουλεύουν κανονικά τα SMS και μάλιστα δίνει τη μέθοδο να βάλουμε το κέντρο μυνημάτων στο ασύρματο Panasonic που δίνουν δωρεάν.

 

Ωστόσο η μία υπάλληλος μου είπε ότι μπορείς να ελέγχεις το υπόλοιπο με αποστολή ΕΥ στο 1256, μετά την έκδοση του πρώτου τιμολογίου (πράγμα που δεν ισχύει γιατι δεν μπορώ να στείλω ούτε να λάβω SMS σε κανένα από τα ασύρματα τηλέφωνα). Η δεύτερη υπάλληλος, μου είπε ότι δε δουλεύει το SMS από ασύρματο (άσχετα τι λένε οι οδηγίες!!!) αλλά μόνο αν βάλω τη SIM σε κανονικό κινητό. Διαλέγετε και παίρνετε :rolleyes:

 

Κι όμως γίνεται.. Εδώ και μερικές μέρες στο κεντρο της Αθήνας μπορώ τόσο να λαμβάνω όσο και να κάνω κλήσεις από το AtHome που έχω για το εξοχικό μου και που έχει πρόθεμα 2296... Η πλάκα είναι οτι όταν κάνω εξερχόμενες δε μου βγάζει αυτό το "ΕΚΤΟΣ ΖΩΝΗΣ" που έλεγε παλιά. Μυστήρια πράγματα...

 

- Όντως μυστήρια πράγματα. Στην περίπτωσή μου επειδή είχαν δηλώσει λάθος την Home Zone (ίδια οδός με 20 χιλιόμετρα απόσταση), ορίσαμε τη σωστή στον Γερμανό αλλά για να βεβαιωθώ πήρα και στο 1265.

 

Εκεί η μια υπάλληλος μου είπε ότι λόγω αναβάθμισης του συστήματος, αν κάνω κλήση εκτός ζώνης, ΔΕΝ υπάρχει πλέον αυτόματο μήνυμα ότι είμαι εκτός ζώνης αλλά "να μην ανησυχώ" (!!!) ότι θα χρεωθώ σαν να είμαι εκτός ζώνης. Η άλλη υπάλληλος μου είπε ακριβώς το αντίθετο! Αν είμαι εκτός ζώνης τότε σίγουρα υπάρχει ηχητικό μήνυμα πριν την κλήση!! Διαλέγετε και παίρνετε! :rolleyes:

 

Ελπίζω μόνο να μην ισχύει αυτό που είπε η πρώτη υπάλληλος, να είμαι εκτός ζώνης και να καλώ δωρεάν υποτίθεται σταθερά και να έρθει ο πρώτος λογαριασμός με καμιά χρέωση σοκ!

 

Ξέρει κανείς τελικά τι πραγματικά ισχύε;

Link to comment
Share on other sites

Καμία σχέση. Η traveller λειτουργεί όταν βρίσκεσαι εσύ στο εξωτερικό. Πες του ότι λέει μπούρδες.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Προσοχή για όσους έχουν το At Home και βρίσκονται εκτός ζώνης ή με δική τους πρωτοβουλία ή λόγω ευθύνης της Cosmote σε περίπτωση π.χ. που αφαιρέσουν την κεραία/ες της home zone.

 

Για κακή μας τύχη, δύο μόλις εβδομάδες μετά την ενεργοποίηση του At Home, εκεί που στην περιοχή είχε φουλ σήμα και σταθερότατο επί μια δεκαετία, σήμερα το πρωί ξαφνικά το σήμα άρχισε να διακόπτεται ή να δίνει το πολύ 1-2 γραμμές.

 

Κατάλαβα ότι κάτι έγινε με την κεραία, επειδή όταν έπαιρνα το σταθερό αριθμό του At Home με προωθούσε σε τηλεφωνητή πράγμα που σημαίνει ότι είναι εκτός ζώνης. Ωστόσο στις εξερχόμενες δεν έβγαινε το αυτόματο μήνυμα ότι είναι εκτός ζώνης!

 

Πήρα την εξυπηρέτηση πελατών όπου και δεύτερη υπάλληλος με ενημέρωσε ότι δεν ακούγεται πλέον μήνυμα που να σε ενημερώνει όταν είσαι εκτός ζώνης!

 

Στην εύλογη ερώτησή μου εάν αυτό είναι προσωρινό πρόβλημα του συστήματος και αν θα επανέλθει σύντομα μου είπε ότι δεν έχουν καμία ενημέρωση! Επίσης στην ερώτησή μου "Πως θα ξέρουμε τότε αν με δική τους ευθύνη είμαστε εκτός ζώνης οπότε να μην καλούμε και χρεωνόμαστε" μου είπε το τραγελαφικό: "Μπορείτε πριν την κλήση να παίρνετε από άλλο τηλέφωνο το σταθερό του At Home και αν σας βγάζει σε τηλεφωνητή τότε να μην καλείτε από το AtHome γιατί θα χρεώνεστε τιμολόγιο κινητού!" Και συνέχισε τα απίστευτα με το: "Αν βέβαια αποδείξετε (εγώ??) ότι όντως οι κλήσεις έγιναν από τη Home Zone λόγω δικού μας λάθους, τότε θα σας γίνει πίστωση"!!!

 

Τι να πω... άλλη μια υπηρεσία που κατάφεραν να την αλλάξουν προς το χειρότερο οι "εγκέφαλοι" της Cosmote! Ήθελα να ξέρω αυτή η Deutsche Telekom δεν τους έμαθε τίποτα ακόμα; Έχω το T-Mobile @Home εδώ και χρόνια και ποτέ δεν έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα (δίνει ηχητικό σήμα πριν από κάθε κλήση εντός ζώνης).

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους,

 

σκέφτομαι να επωφεληφώ της προσφοράς και να μεταφέρω το αριθμό του ΟΤΕ στο Cosmote At Home. Λαμβάνοντας υπόψη το παραπάνω comment, μήπως γνωρίζετε πότε θα παραλάβω το εξοπλισμό και την υπηρεσία ενεργοποιημένη. Θα πρέπει να ολοκληρωθεί η φορητότητα και στην συνέχεια θα παραλάβω τον εξοπλισμό ή μήπως παραδίδεται άμεσα όπως αναφέρει το site σε 24 ώρες??

 

Ταυτόχρονα, έχετε προσωπική εμπειρία για το πόσο μεγάλη μπορεί να είνια η ζώνη που θα οριστεί??Υπάρχει περίπτωση να μπορώ να μετακινούμε σε όλη την Ραφήνα που μένω και να με θεωρεί "εντός ζώνης"?

Link to comment
Share on other sites

Για νέο αριθμό το At Home ενεργοποιείται θεωρητικά μέσα σε 24 ώρες. Λέω "θεωρητικά" επειδή εξαρτάται αν έχουν στο τοπικό κατάστημα τον εξοπλισμό. Στο δικό μου δεν τον είχαν και πήρε 5-6 μέρες. Για φορητότητα, η ενεργοποίηση θα καθυστερήσει μέχρι να γίνει η αίτηση φορητότητας (10 μέρες περίπου). Τον εξοπλισμό δεν ξέρω αν τον παραλαμβάνεις αμέσως σ' αυτή την περίπτωση.

 

Ο εξοπλισμός ενεργοποιείται στο τοπικό κατάστημά σου, αλλά και να μην ενεργοποιηθεί, είναι πολύ εύκολο να το κάνεις εσύ (δίνουν έναν σύντομο οδηγό). Επίσης μου έδωσαν μαζί με το Modem και δωρέαν ένα ασύρματο Panasonic (των 50€), είναι λένε νέα προσφορά.

 

Και μιλώντας για προσφορές, στην ιστοσελίδα τους λένε ότι δίνεται "Δωρεάν το πάγιο του 1ου μήνα" ενώ στο Γερμανό μου είπαν (και το είχαν σε αφίσα μέσα στο κατάστημα) ότι η προσφορά είναι τα το μισό πάγιο για τους πρώτους 6 μήνες. Θα δούμε ποιό από τα δύο ισχύει στον πρώτο λογαριασμό.

 

Η ακτίνα της ζώνης εξαρτάται αποκλειστικά από τις κεραίες. Αν η περιοχή που μένεις καλύπτεται από μία μόνο κεραία, τότε θα είσαι μέσα στη ζώνη οπουδήποτε πας. Μέσα στις πόλεις όπου έχουν πολλές κεραίες, οι ελληνικές εταιρίες δεν έχουν δώσει ακτίνα ζώνης αλλά στις γερμανικές που ξέρω και έχουν αυτό το σύστημα για 6 χρόνια η ακτίνα κυμαίνεται από 500-2000 μέτρα.

 

Προσοχή όμως όταν βρεθείς εκτός ζώνης. Δεν υπάρχει πλέον ηχητική ειδοποίηση (βλ. προηγούμενο μήνυμα).

Link to comment
Share on other sites

Δυστηχως αντι για οικονομια και ευελιξια με τα ελληνικα δεδομενα πολλοι θα φανε χοντρη πατατα και θα πληρωσουν πολλα.Μιας και στην ελλαδα το σημα ερχετε και φευγει μαζι με τις κεραιες και δεν εχει καμια σχεση μετο πως χρησιμοποιειται αυτη η υπηρεσια σε αλλες χωρες. ο ΟΤΕ δεν προκειται ποτε να γινει Deutsche Telekom ουτε στο ιντερνετ ουτε στην κινητη ουτε στην σταθερη... για να γινεις DT πρεπει να μην δουλευει ΚΑΝΕΙΣ ΕΛΛΗΝΑΣ στον ΟΤΕ... και αυτα που δινει η DT στις χωρες που δραστηροποιειται εδω δεν πιανουν τοπο.
Link to comment
Share on other sites

Στη συγκεκριμένη περίπτωση, τώρα που έκαναν την πατάτα να μην μπορείς να ενημερωθείς όταν η κλήση είναι "εκτός ζώνης", οι χρήστες δεν πρόκειται να πληρώσουν τίποτα. Το συμβόλαιο και οι οδηγίες το λένε ξεκάθαρα ότι όταν ακουστεί μήνυμα "εκτός ζώνης" ενώ η SIM είναι στο σταθερό modem να καλέσουν την εξυπηρέτηση πελατών.

 

Απλά σε βάζουν σε χρονοβόρες διαδικασίες, να τρέχεις σε καταστήματα και να τηλεφωνείς την ΕΠ για να σου πιστωθεί το λάθος.

 

Το τραγελαφικό της υπόθεσης είναι, ότι ενώ η Εξυπηρέτηση Πελατών At Home, έχει ενημέρωση ότι το μήνυμα δεν εμφανίζεται πια, δεν έχει καμία ενημέρωση για το αν αυτό είναι προσωρινό λόγω αναβάθμισης ή μόνιμο! Αν είναι μόνιμο, τότε μιλάμε για καραμπινάτη παράβαση των όρων του συμβολαίου και παραπλανητικές πληροφορίες στην ιστοσελίδα, τα ενημερωτικά φυλλάδια και στα καταστήματα της Cosmote.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας,

 

ευχαριστώ όλους για τις πληροφορίες όμως είναι λίγο αγχωτικό αυτό που αναφέρεται. Απο την μία μπορεί να έχω την δυνατότητα να περιφέρομαι σε όλη την πόλη και να μιλάω με χρεώσεις σταθερής, απο την άλλη όμως τελικά μπορεί να χρεωθώ και να τραβάω τα μαλλία της κεφαλής μου. Αλήθεια με τις εισερχόμενες τί γίνεται, μπορώ να λαμβάνω κλήσεις στο σταθερό αριθμό όπου και να είμαι, θα με αγαπήσουν όλοι οι φίλοι μου.

 

Βλέπως και η Vodafone έχει την ίδια προσφορά, μήπως τελικά να πάω να κάνώ σύνδεση εκεί? Τι μου προτείνεται?

 

Ευχαριστώ σας!!

Link to comment
Share on other sites

Ο πιο ασφαλής τρόπος για να δεις αν είσαι εντός ζώνης, είναι να πάρεις από άλλο τηλέφωνο τον σταθερό αριθμό του At Home. Αν καλεί κανονικά είσαι 100% εντός ζώνης. Αν σε βγάζει άμεσα στον τηλεφωνητή, είσαι 100% εκτός ζώνης.

 

Με το παραπάνω απαντάω και στη δεύτερη ερώτησή σου. Ο σταθερός αριθμός λειτουργεί μόνο όταν είσαι εντός ζώνης. Αν οι φίλοι σου σε πάρουν όταν είσαι εκτός ζώνης, τους βγαίνει τηλεφωνητής και πρέπει να σε πάρουν στο κινητό νούμερο του At Home.

 

Και στη Vodafone δουλεύει ακριβώς το ίδιο αλλά δεν ξέρω αν κι εκεί κατάργησαν το αυτόματο μήνυμα όταν είσαι εκτός ζώνης (δε βρίσκω το λόγο γιατί να το έκαναν βέβαια).

 

Τέλος πάντων, οι παραπάνω υλοποιήσεις είναι λίγο "πρωτότυπες" για να μην πω τίποτε άλλο. Απορώ γιατί δεν ακολούθησαν π.χ. το παράδειγμα των εταιριών της Γερμανίας, όπου όλες προσφέρουν Home Zone, εδώ και 7 χρόνια, οπότε έχουν την εμπειρία πλέον και ορισμού της ζώνης αλλά και ενημέρωσης του συνδρομητή.

 

Είμαι συνδρομητής της Τ-Μοbile και όταν κάνεις κλήση εντός ζώνης, υπάρχει πάντα ένα ηχητικό σήμα. Επίσης αν έχεις τη SIM σε κανονικό κινητό, εμφανίζεται ένα εικονιδιο-σπιτάκι στην οθόνη του κινητού εντός Home zone, (ή το κείμενο "Home zone" αν το κινητό σου δεν έχει σπιτάκια :D) που εξαφανίζεται όταν είσαι εκτός ζώνης. Απλά και κατανοητά πράγματα.

Link to comment
Share on other sites

Ανοιγω αυτο το θεμα με σκοπο να ανοιξω τα ματια σε πολλα ατομα.Ο Γερμανος προσπαθει να παρει κοσμο απο τη cosmote και αυτο το κανει με οποιονδηποτε τροπο.Περναει σε πελατες υπηρεσιες που δεν ειναι καν ενημερωμενος ο ιδιος.Οταν εμφανιζονται στον λογαριασμο οι υπηρεσιες αυτες λενε στον πελατη οτι φταιει η cosmote.Επισης το μεγαλυτερο θεμα.Η διακοπη συμβολαιων.Οσοι εχουν παει σε γερμανο για διακοπη σιγουρα θα του εχουν πει οτι η διακοπη μπορει να γινει μονο απο το καταστημα cosmote.Αυτο γινεται γιατι οι πολιτες του γερμανου χανουν bonus και γενικα ειναι ασχημη εικονα για το μαγαζι.Ομως δεν ειναι δυνατον να μπορουν πανευκολα να σου κανουν νεα συνδεση ενω για διακοπη δεν ειναι αρμοδιοι.Αυτο σας το λεω για να ενημερωθειτε και να μπορεσετε να κανετε τη δουλεια σας γρηγοροτερα μιας κ καταστηματα γερμανος υπαρχουν περισσοτερα σε σχεση με της cosmote.Αν σας πουν οτι δε μπορουν σε γερμανο να κανουν τη διακοπη που θελετε ζητηστε τον προισταμενο κ επειμηνετε.100% μπορουν.Συμπληρωστε κ ενα εντυπο επικοινωνιας με τα παραπονα σας.Εχω βαρεθει αυτη τη κοροιδια.Ειχα διπλα απο το σπιτι μου γερμανο κ για να μη χασουν το bonus με εστειλαν μια ωρα και ταξιδι για να παω σε cosmote να την κανω.Καλα μολης το εμαθα πηγα γερμανο και τα εκανα πουτ@@@.
Link to comment
Share on other sites

Καμία σχέση με αυτό που λένε φίλε. Απο οποιοδήποτε αντιπρόσωπο μπορεί να σταλεί αίτημα καταγγελίας σύμβασης, φτανει να έχει δωθεί κωδικός διακοπής. Και κλήση για κωδικό διακοπής μπορεί να γίνει και απο το ίδιο το κατάστημα και μάλιστα απο τηλέφωνο του καταστήματος. 100% μπούρδα αν λένε κάτι τέτοιο. Άλλωστε δεν κανουν οι ίδιοι την διακοπή, ενημερώνουν τη cosmote και ξεκινά τη διαδικασία.
Link to comment
Share on other sites

γιατι τετοιο ξεπεσμο ο γερμανος?καποτε ηταν επιχειρηση στολιδι,τωρα γιατι τετοια καταντια?
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω ότι έχει ξεπέσει ο Γερμανός. Μάλλον μερικοί υπάλληλοι δεν ξέρουν καλά τη δουλειά τους.
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Cosmote γενικά
  • The title was changed to Πως θα ξεφορτωθώ το παρακάτω spam μήνυμα της Cosmote?
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...