Jump to content

Περί... Cosmote γενικά


dreamacid
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ναι, από όλους τους υπόλοιπους λαμβάνει κανονικά μηνύματα. (Το γράφω στο πρώτο μου μήνυμα αλλά οκ, ξέρω οτί είναι λίγο μεγάλο για να το διαβάσει κάποιος όλο!:p)

 

 

Έχεις κάνει πολλές δοκιμές, αλλά δοκίμασες να δείς τι θα γίνει εαν αλλάξει συσκευή αυτός στον οποίον στέλνεις τα μηνύματα?

lalista.gr
Link to comment
Share on other sites

Έρχονται με κεφαλαία.

 

μπορεί να φταει επειδή σου στέλνει πολύ μεγάλα Sms. Για αυτό. Πες του να επικοινωνήσει με το σερβίς του κινητού του να δει τι ρυθμίσει εάν έχει γίνει τίποτα λάθος. Πάντως αφού σου έρχονται με κεφάλαια που είναι το φυσιολογικό πιστεύω ότι είναι πρόβλημα του δικτύου. Δεν του λες να επικοινωνήσει με τμήμα εξυπηρέτησης πελατών να δει εάν λειτουργεί η γραμμή του καλά.

Link to comment
Share on other sites

ok βάζω τη παλιά sim και όταν πηγαίνω στις επαφές μου βγάζει "προετοιμασία ευρετηρίου" και μετά τίποτα... τί να κάνω;

 

όπως σου είπανε και παραπάνω η κάρτα σημ δεν καταστρέφεται παρά μόνο δεν μπορεί να συνδεθεί στο δίκτυο διότι απλά απενεργοποιηθηκε. Ότι είχες περάσει στην μνήμη τις σημ δεν χάνεται επαφές και μυνήματα που ήτανε αποθηκευμένη σε αυτην. Βαλε την σημ σε ένα κινητό περίμενε λίγο να ανοίξει και μετά μετακίνησε τις επαφές στο τηλέφωνο ή τα μυνήματα εάν είναι εφικτό, και μετά βαλε την καινούργια σημ και ξανά μετακίνησε τα όλα σε αυτην. Να ξέρεις ότι η σημ αχρηστεύεται και δεν μπορείς να έχεις πρόσβαση σε αυτην μόνο εάν βάλεις 10 φορές puk1 λάθος. Τότε και μόνο τότε δεν θα έχεις πρόσβαση στην μνήμη της. Κατά αλλά πάντα θα έχεις πρόσβαση στην μνήμη της ανεξάρτητα εάν έχει σήμα ή δεν μπορείς να συνδεθείς στο δίκτυο λόγω αποσύνδεσης του αριθμού σου.

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας,

αγορασα μια καρτα ανανεωσης χρονου cosmote και καθως την εξυνα εφυγε το μελανι απο καποια γραμματα π το κανει αδυνατο να βρω τον σωστο αριθμο.Πως μπορω τωωρα να χρησιμοποιησω την καρτα?Μπορουν οι ανθρωπο της cosmote να με βοηθησουν?Εχω ταξιδι αυριο και ηλπιζα να παρω καμια απαντηση, ευχαριστω

212we1j.png?w=AABq7xxLLBdUGTm0a_clkrIpmKBxPDTXshd60DSDWRHLaQ
Link to comment
Share on other sites

Γεια σας,

αγορασα μια καρτα ανανεωσης χρονου cosmote και καθως την εξυνα εφυγε το μελανι απο καποια γραμματα π το κανει αδυνατο να βρω τον σωστο αριθμο.Πως μπορω τωωρα να χρησιμοποιησω την καρτα?Μπορουν οι ανθρωπο της cosmote να με βοηθησουν?Εχω ταξιδι αυριο και ηλπιζα να παρω καμια απαντηση, ευχαριστω

 

καλησπέρα . Θα πάρεις τηλ την εξυπηρέτηση πελατών τις κοσμοτε στο 1313 από κινητό ή στο 6971001313 από σταθερό Και θα τους δώσεις έναν κωδικό που υπάρχει πάνω στην κάρτα κοντά στο barcode και θα σου δώσουνε τον κωδικό τις κάρτας ανανέωσης .. Κανένα πρόβλημα μην ανησυχείς.. Θα σε βοηθησουνε άμεσα..

Link to comment
Share on other sites

Έχεις κάνει πολλές δοκιμές, αλλά δοκίμασες να δείς τι θα γίνει εαν αλλάξει συσκευή αυτός στον οποίον στέλνεις τα μηνύματα?

 

Αυτό δεν το δοκίμασα αλλά από το τεχνικό τμήμα της cosmote μου είπαν ότι δεν είναι πρόβλημα δικτύου. Πιθανόν να έχει πρόβλημα η άλλη συσκευή όπως λες κι εσύ. Τεσπα, προς το παρόν πήρα ένα 2ο αριθμό για να στέλνω εκεί μηνύματα. Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω βέβαια πού οφείλεται αυτό το τόσο επιλεκτικό πρόβλημα! :ninja:

Link to comment
Share on other sites

Εδώ και 2 βδομάδες περίπου αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα: προς ένα συγκεκριμένο αριθμό (cosmote, αν και δε νομίζω να έχει σημασία) δεν αποστέλλονται τα μηνύματά μου. Εμένα μου έρχεται κανονικά η αναφορά παράδοσης, αλλά εκείνος δεν τα λαμβάνει. Στην αρχή νόμιζα πως είναι πρόβλημα συσκευής αλλά δοκίμασα να στείλω και από άλλη συσκευή (με τη δική μου όμως κάρτα sim) και πάλι δεν τα λάμβανε. Προς οποιονδήποτε άλλο αριθμό πηγαίνουν κανονικά τα μηνύματά μου. Επίσης μου έρχονται κανονικά τα μηνύματα από τον συγκεκριμένο αριθμό, τα δικά μου όμως δεν τα λαμβάνει, ενώ από οποιονδήποτε άλλο αριθμό λαμβάνει κανονικά μηνύματα! :worry::confused:

Δοκίμασα όπως είπα να στείλω από άλλη συσκευή αλλά τίποτα. Επίσης δοκίμασα να βάλω μπροστά το πρόθεμα της Ελλάδας (+30 ή 0030), πάλι χωρίς αποτέλεσμα. Τον έσβησα από τον τηλεφωνικό μου κατάλογο και προσπάθησα να στείλω πληκτρολογώντας τον αριθμό του, ούτε αυτό έπιασε!

Φραγή μηνυμάτων δεν έχουμε κάνει κανένας από τους 2.

Έχει τύχει σε κάποιον κάτι παρόμοιο? Ή μπορεί κάποιος να σκεφτεί ποιό είναι το πρόβλημα? Δεν ξέρω καν αν κάνω την ερώτηση στο σωστό sub-forum γιατί δεν ξέρω αν είναι πρόβλημα της cosmote, της συσκευής ή κάτι άλλο που δεν μπορώ να σκεφτώ!

Οποιαδήποτε βοήθεια είναι ευπρόσδεκτη, ευχαριστώ!:)

 

Θα ήθελα να σε διαβεβαιώσω ότι αν λάβεις αναφορά επιτυχημένης παράδοσης μηνύματος στο κινητό σου τότε ο αποδέκτης του μηνύματός του το έχει λάβει κανονικότατα ;)

Άλλο να μην το λαμβάνει καθόλου και άλλο να μη μπορεί να το διαβάσει ίσως ή να είναι κενό μήνυμα.

Link to comment
Share on other sites

Είμαι συνδρομητής Vodafone. Εδώ και σχεδόν 1 μήνα, η Cosmote το έχει παρακάνει με το τηλεφωνικό της spam. Χρησιμοποιώντας τα νούμερα 2103500300, 2108006300 και νομίζω άλλο ένα που δεν έχω κρατήσει, παίρνει συνεχώς για να μου κάνει προσφορές. Συνήθως δεν το σηκώνω ή παίρνω πίσω για να πω πως δεν ενδιαφέρομαι και να με διαγράψουν από την λίστα. Έχω ζητήσει να μην με ενοχλήσουν ξανά 5 φορές (μετρημένες), κάθε φορά η απάντηση είναι πως δεν θα ξαναπάρουν και κάθε φορά ξαναπαίρνουν.

 

Εάν ενοχλήσουν άλλη μια φορά, ετοιμάζω καταγγελίες. Οι εταιρείες το έχουν παραξηλώσει πια.

 

ΥΓ: Ο αριθμός αυτός δεν έχει περάσει ποτέ από την Cosmote ούτε τους έχω δώσει καμία άδεια να με ενοχλούν.

Edited by DJDB
Link to comment
Share on other sites

Η cosmote και καθε εταιρεια κινητης τηλεφωνιας γνωριζει τους συνδρομητες των αλλων εταιρειων με αποτελεσμα να καλουν και να κανουν συνεχεια προσφορες. Αυτο δεν ειναι κατι το οποιο αντιμετωπιζεις μονο εσυ με την cosmote, αλλα και συνδρομητηες της cosmote με την vodafone και την wind που τους ενοχλουν με προσφορες. Ειναι ολα μεσα στα πλαισια της πολιτικης των εταιρειων για να προσεγκισουν πελατες!
Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς! Είχα και συνεχίζω να έχω ενοχλήσεις από άλλο δίκτυο (ιδιέτερα το ένα είναι πολύ επίμονο) σχετικά με προσφορές σε πακέτα. Αλλά και από σταθερά δίκτυα. Μην κατηγορούμε μόνον τους provider κινητής τηλεφωνίας. Ήταν μια περίοδος που η HOL με είχε τρελάνει, ακόμα και σε ακατάληλες ώρες!

Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν! (Three are singing and two are dancing!) :classic_tongue:

Link to comment
Share on other sites

Μου είχε συμβεί και εμένα κάποτε αυτό το πρόβλημα. Πήρα στο 1313 και όντως λύθηκε!

 

Τελικά έβγαλες άκρη?

lalista.gr
Link to comment
Share on other sites

Μου ήρθε μήνυμα σήμερα το πρωί ότι νέες ρυθμίσεις δικτύου μπορούν να εγκατασταθούν αλλά εγώ πάτησα ακύρωση.

Έχει αυτό σχέση με το Internet?

Έχω iPhone 3GS σε Cosmote με πάγιο το i-75

Link to comment
Share on other sites

παιδια δεχεται η cosmote μεσω του e-payment πληρωμη με Maestro?

 

ακουστε τι κουφο ακουσα σημερα. ενω η cosmote λεει οτι δεχεται πληρωμες με Maestro μεσα στο e-payment δεν εχει επιλογη για Maestro. Περιμενω απαντηση απο το αρμοδιο τμημα. Ηπλακα ειναι οτι εστειλα e-mail για να βαλουν και την Maestro σαν επιλογη πληρωμης και απαντησαν οτι ηδη υποστηριζεται οταν τους ειπα οτι δεν υποστηριζεται Maestro η υπαλληλος εθεσε ερωτημα στο αρμοδιο τμημα και περιμενουμε απαντηση

Edited by Petros the Great
Συνένωση συνεχόμενων μηνυμάτων. Χρησιμοποίησε την Τροποποίηση!
υπογραφή εκτός ορίων
Link to comment
Share on other sites

Ένας φίλος μου έμπαινε με το κινητό internet και κατέβασε περι τα 50 mb.Του ήρθε ο λογαριασμός 600 ευρώ.

Τί νομίζετε οτι μπορεί να κάνει μπας και?

 

Δέν έπρεπε η κοσμοτέ να τον ενημερώσει οτι κάτι δέν πάει καλά στους λογαριασμούς του?

Link to comment
Share on other sites

Ένας φίλος μου έμπαινε με το κινητό internet και κατέβασε περι τα 50 mb.Του ήρθε ο λογαριασμός 600 ευρώ.

Τί νομίζετε οτι μπορεί να κάνει μπας και?

 

Δέν έπρεπε η κοσμοτέ να τον ενημερώσει οτι κάτι δέν πάει καλά στους λογαριασμούς του?

 

Προφανώς μπήκε internet με ρυθμίσεις WAP, δηλαδή 1€ το kΒ (ναι καλά διάβασες). Την είχα πατήσει κι εγώ προ καιρού όταν κατάργησε η Cosmote to μηνιαίο πάσο για πλοήγηση wap αλλά ευτυχώς είχα κατεβάσει μόνο 5MB δηλαδή 50 Ευρώ. Φυσικά όταν το είδα έγινα έξαλλη και βριστήκαμε στην Cosmote αλλά δεν δέχτηκαν δυστυχώς να ακυρώσουν τη χρέωση παρ' όλο που κατά την διακοπή των πάσων δεν είχαν στείλει ενημέρωση για τον τιμοκατάλογο που θα ίσχυε. Η μόνη λύση για να μην την ξαναπάθει είναι να ρυθμίσει το κινητό του να μπαίνει στο internet με ρυθμίσεις wireless internet και να σβήσει τελείως τις ρυθμίσεις wap.

Link to comment
Share on other sites

Αν ο φίλος σου ζει σε περιοχή όπου υπάρχει και κάλυψη και ξένων εταιρειών κινητής (νησιά Αιγαίου, απέναντι από Τουρκία) παίζει να συνδέθηκε το κινητό του με καμιά Turkcell.
Link to comment
Share on other sites

Προφανώς μπήκε με το προφίλ που ανέφεραν οι προλαλήσαντες, του οποίου η χρέωση είναι κάτι παραπάνω απο 12€ ανά mb ( ε, όχι και 1€ το mb... υπερβολή... ). Να σβήσει το προφίλ wap gprs και προτείνω να καλέσει 1212 για απενεργοποίηση του wapa για παν ενδεχόμενο ( υπάρχουν συσκευές που παίρνουν μόνες τους τις ρυθμίσεις ).
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι είχε πέσει και την Παρασκευή αλλά το βέβαιο είναι ότι αυτή τη στιγμή δεν λειτουργεί. Θα μου πείτε είναι λόγω του iphone. Και θα σας απαντήσω, αντί να δίνουν ένα σωρό χρήματα για να μας διαφημίζουν το... σήμα μπανάνα, ας δώσουν κάτι να φτιάξουν το e-cosmote, αλλιώς μπορούν πολύ οικονομικά με μόνο λίγους υπαλλήλους να στρώσουν μουσαμάδες στο φαρδύ πεζοδρόμιο έξω από το cosmote shop στο δαχτυλίδι και να πουλάνε την πραμάτειά τους!

Αφού κοσμοτέ και τεχνολογία δεν πάνε μαζί. Το δίκτυο και η εταιρεία συνολικά δούλευαν τότε που είχαμε μόνο φωνή και μηνύματα προ 3G εποχής. Τώρα δύσκολα τα φέρνει βόλτα και αυτό φαίνεται κάθε μέρα όλο και περισσότερο... :p

 

ΥΓ: Το αντίστοιχο site της vodafone την ίδια στιγμή λειτουργεί κανονικά! Και μην ακούσω την καραμέλα ότι έχει λιγότερο κόσμο! Όταν στήνεις online μαγαζί σχεδιάζεις να το χρησιμοποιούν ταυτόχρονα περισσότεροι από δέκα άνθρωποι, ακούς κοσμοτέ;

 

ΥΓ2: Ο στόχος τους είναι προφανώς να πέσουν όσο πιο γρήγορα στη 2η θέση! Αφού κατάστρεψαν το δίκτυο, σειρά έχει τώρα το online (offline για να είμαστε ακριβείς) μαγαζί τους !!!

 

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Δύο ώρες μετά συνεχίζει να είναι πεσμένο... Τελικά δουλεύει το μαγαζί ή το πάνε για κλείσιμο ;;;

 

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: "Λόγω αναβάθμισης των συστημάτων μας, προσωρινά η ιστοσελίδα μας δεν είναι διαθέσιμη. Θα είμαστε σύντομα κοντά σας. "

Μας δουλεύουν; Αναβάθμιση μέρα μεσημέρι δεν γίνεται !!! Απλά το είχαν στήσει με τα πόδια το μαγαζάκι και έπεσε με την πρώτη ελάχιστα αυξημένη ζήτηση!

Τους μουσαμάδες που λέγαμε τους έχουν πρόχειρους;;; Μόνο για το ΣΗΜΑ ΜΠΑΝΑΝΑ ξέρουν να μας σκοτίζουν !!!

Edited by Nosferatu

"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες."

Βολταίρος

Link to comment
Share on other sites

Προχειροδουλιές... Και αυτή η καταραμένη αναβάθμιση πόσο διαρκεί? :lol: Όπως τα λες κατά τ'άλλα, πηγαίνουν δυναμικά προς 2η θέση και εύχομαι και στον πάτο για να βάλουν μυαλό :cool:

EDIT: Ά, και αυτό το προσωρινό που λένε με φοβίζει...(βλ. My Account στα καρτοκινητά) .

Edited by Mitsos_The_Great
Link to comment
Share on other sites

Προχειροδουλιές... Και αυτή η καταραμένη αναβάθμιση πόσο διαρκεί? :lol: Όπως τα λες κατά τ'άλλα, πηγαίνουν δυναμικά προς 2η θέση και εύχομαι και στον πάτο για να βάλουν μυαλό :cool:

EDIT: Ά, και αυτό το προσωρινό που λένε με φοβίζει...(βλ. My Account στα καρτοκινητά) .

 

Σίγουρα από τις 12.30 οπότε το παρατήρησα (δεν νομίζω βέβαια να δούλευε νωρίτερα) ως τώρα 22.40. Είναι εντελώς για τα μπάζα η εταιρεία, μαγαζάκι με τη νοοτροπία δημοσίου υπαλλήλου της δεκαετίας του '80 !!! Τί και αν ήρθαν οι Γερμανοί, ο Ελληνάρας δεν αλλάζει!

 

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Λίγο πριν τα μεσάνυχτα τελείωσε η... "αναβάθμιση"... Προς τους τεχνικούς κοσμοτέ. Μήπως να... "αναβαθμίζατε" και το mycosmos του οποίου το web interface δεν δούλευε για αποστολή mail? Και μόνο τους ανενεργούς χρήστες και όσους σας έφυγαν με φορητότητα (και έχουν ακόμα πρόσβαση στο mycosmos) να διαγράψετε θα πάει καλύτερα...

Edited by Nosferatu

"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες."

Βολταίρος

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχουν το θεό τους !!! Πάλι τους έπεσε και βγήκε η γνωστή πια σελίδα ότι... το αναβαθμίζουν !!! Πλήρης ανικανότητα σε όλο της το μεγαλείο! Περιττό να πω ότι αν είχε πέσει το site μιας ιδιωτικής εταιρείας και όχι ενός παραμάγαζου του τρισάθλιου δημοσίου, ο υπεύθυνος θα είχε απολυθεί από την πρώτη μέρα! Αλλά εδώ το φτιάχνουν... χαλαρά... Όχι πρώτη, τρίτη θέση έπρεπε να είναι η κοσμοτέ για τη συνολική της εικόνα !!!

 

ΥΓ: Θα ήθελα να μάθω τα τρέχοντα στοιχεία φορητότητας: όλο και περισσότεροι, ιδιώτες αλλά και εταιρείες, φεύγουν από το σήμα μπανάνα με τα νεύρα κορδέλες και πάνε στους κόκκινους...

Edited by Nosferatu

"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες."

Βολταίρος

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Cosmote γενικά
  • The title was changed to Πως θα ξεφορτωθώ το παρακάτω spam μήνυμα της Cosmote?
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...