Jump to content

Νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ,κλήσεις αστυνομίας)


MIB
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

δοκιμές του Ncap,δεν έχω το συγκεκριμένο άρθρο να στο παραθέσω δυστυχώς.

"Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,

ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul."

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 851
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

[Μετέφερα τα μηνύματα #51 #52 #53 απο το thread του point system εδώ μιας και μιλάμε για τον νέο ΚΟΚ]

 

Μια χαρά είναι οι νέες ποινές.Ειδικά στα κόκκινα,στις ζώνες και στο αλκοόλ.Πρέπει κάποτε να καταλάβουμε ότι με αυτά τα πράγματα δεν παίζουν.Και αφού δεν μπορούμε να το καταλάβουμε απο μόνοι μας ας μας τσούξει λίγο η τσέπη μας μπας και βάλουμε μυαλό έτσι.

 

Το θέμα γίνεται επισημασμένο για λίγο διάστημα για να ενημερωθούν άπαντες για τις αλλαγές καθώς πιστεύω ότι μας αφορούν όλους.

Link to comment
Share on other sites

καλά πλάκα κάνουν;;;:blink:

100€ για τα φώτα;;;:confused:

καθόλου πλάκα.Και να σου πω την μαυρή αλήθεια, τί φταίμε να προσπαθούμε να διακρίνουμε τα φώτα θέσης επειδή κάποιοι θεωρούν οτι είναι <<μούρη>> να έχεις κλειστά τα κανονικά ή τα μπλέ ή τα ομίχλης που σε στραβώνουν δίχως να υπάρχει λόγος.
Ε, μα, πολύ ομίχλη ρε παιδί μου αυτή η Αθήνα! :rolleyes: Μακάρι να αστυνομευτεί το μέτρο, όπως φυσικά και τα υπόλοιπα, και κυρίως τα STOP και τα κόκκινα (οι σίγουροι φονιάδες δηλαδή).

Samsung Galaxy A52s 5G (SM-A5288/DS)

Samsung Galaxy Watch5 Pro (SM-R920)

 

★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

Link to comment
Share on other sites

καθόλου πλάκα.Και να σου πω την μαυρή αλήθεια, τί φταίμε να προσπαθούμε να διακρίνουμε τα φώτα θέσης επειδή κάποιοι θεωρούν οτι είναι <<μούρη>> να έχεις κλειστά τα κανονικά ή τα μπλέ ή τα ομίχλης που σε στραβώνουν δίχως να υπάρχει λόγος.

βασικά εγώ το κατάλαβα σαν "έκανες νόημα στον απέναντι ότι γράφουν...πλέρωσε 100€"

 

για τα προβολάκια που λες πάντως έχεις δίκιο αλλά κ πάλι είναι πολλά τα 100€.

γύρω στα 60-70 θα ήταν μια χαρά πιστεύω

 

 

*p.s. ΔΕΝ έχω προβολάκια στο αμάξι μου κ είμαι κ εγώ κατά!!

defy+

LG G2

XZ1

Poco F2 pro

Link to comment
Share on other sites

Μπράβο τους!! Και μακάρι η τροχαία να εντατικοποιήσει τους Ελέγχους όσο περισσότερο μπορεί. Και να αρχίσει να ρίχνει καμπάνες στους άσχετους/επικίνδυνους οδηγούς!!

 

Προσωπικά εδώ και καιρό έχω κόψει τις κακές συνύθειες και οδηγώ όσο το δυνατόν πιο κοντά στα πλαίσια του Κ.Ο.Κ. (εκτός απο κάτι απαράδεκτα όρια του στυλ 20χλμ σε δρόμο που χαλαρά πάς 60-70)...

 

Δυστηχώς δεν είδα κάτι για 2 πολύ σοβαρά θέματα.

1) Διαβάσεις (ΝΑΙ, σε ΟΛΗ την ευρώπη τις σέβονται!! Εδώ τις έχουμε γραμμένες. Ακόμη και στην Εσθονία (Ε.Ε) σταματούσαν οι πάντες σε κεντρικότατους και όχι μόνο δρόμους)

2)Καυσαέρια. (Αμάν πια με κάτι χάρους, και κ%λ%παιδα που κυκλοφορούν με κάτι ντουμάνια) Εγώ σε αυτούς θα τους επέβαλα 500ευρα πρόστιμα και αφαίρεση για κανα μήνα για να στρώσουν χαρακτήρα!!

 

 

ΑΛΛΑ απο την άλλη, ας μην βγαίνουν ΜΟΝΟ για να γράφουν παρκαρισμένα...

Για οτιδήποτε σχετικό με την φωτογραφία κάντε "κλίκ" στο www.dpgr.gr

 

Και αν έχεις seicento ή ciquecento.. www.clubcento.gr

Link to comment
Share on other sites

έχει αποδειχτεί πως όταν ο οδηγός δεν φοράει ζώνη ασφαλείας, επιλέγει σε ατύχημα με πεζό ή μηχανάκι, αντι να ρίξει το όχημα πάνω σε τοίχο,σταθμευμένα οχήματα ή οπουδήποτε αλλού, ενστικτωδώς γνωρίζοντας πως θα τραυματιστεί επιλέγει τον πεζό....:X

ένας σημαντικός λόγος.

δεύτερος και εξίσου δυνατός,άν μεταφέρεις επιβάτες και χάσεις λόγω απότομου φρεναρίσματος ή ελιγμού τον έλεγχο του οχήματος σου λόγω μή συγκράτησης του σώματος στην θέση οδήγησης, τότε καταλαβαίνεις τι γίνεται και με τους υπολοίπους συνεπιβάτες σου σε περίπτωση σύγκρουσης ( χτύπα ξύλο)...

 

Και 3ος λογος οτι δεν μπορω "εγω" να πληρωνω τα νοσηλεια του αλλου επειδη δεν φοραει ζωνη!

Link to comment
Share on other sites

Άντε, να δούμε σιγά σιγά και το ζήτημα της απίστευτης ηχορύπανσης από κάθε είδους τροχοφόρο (μηχανάκια με εξατμίσεις, καγκουροαυτοκίνητα με οκτώ woofer κ.ο.κ.).

Samsung Galaxy A52s 5G (SM-A5288/DS)

Samsung Galaxy Watch5 Pro (SM-R920)

 

★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

Link to comment
Share on other sites

έτρα εισπρακτικού χαρακτήρα που δεν θα βελτιώσουν την οδική συμπεριφορά στην Ελλάδα χαρακτηρίζουν εκπαιδευτές οδήγησης και συγκοινωνιολόγοι τα πρόστιμα του νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας που προβλέπει το νομοσχέδιο του υπουργείου Μεταφορών.

 

«Τα αναπροσαρμοσμένα πρόστιμα του ΚΟΚ είναι ξεκάθαρα εισπρακτικά και ουσιαστικά δεν προσφέρουν τίποτα. Μάλιστα, είναι και επικίνδυνα από τη στιγμή που δεν συνοδεύονται από προληπτικές παρεμβάσεις της Πολιτείας για την οδική ασφάλεια, όπως είναι το μάθημα οδικής αγωγής στα σχολεία ή τα συχνά σποτ στην τηλεόραση και το ραδιόφωνο για την εκπαίδευση του κοινού» λέει στα «NEA» ο εκπαιδευτής οδηγών Τάσος Μαρκουίζος, ο γνωστός «Ιαβέρης».

 

Επιπλέον, σύμφωνα με τον κ. Μαρκουίζο τα υψηλά πρόστιμα που θα πληρώνουν οι οδηγοί για τις τροχαίες παραβάσεις «εθίζουν τον πολίτη να εξαγοράζει αξίες όπως είναι η ζωή. Δηλαδή, παραβιάζεις το κόκκινο - και είναι πιθανόν να αφαιρέσεις ανθρώπινη ζωή - αλλά... πληρώνεις το πρόστιμο και είναι σαν να μη συμβαίνει τίποτα».

 

Άλλες προτεραιότητες

 

«Πρώτα πρέπει να βελτιωθούν οι υποδομές, ο ασφαλτοτάπητας των δρόμων, να μπουν μπαριέρες και μετά τα πρόστιμα» λέει στα «NEA» ο εκπαιδευτής οδηγών Τάσος Μαρκουίζος, ο γνωστός «Ιαβέρης»

 

Όπως λέει, η Πολιτεία πρέπει να δώσει άλλες προτεραιότητες προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος της μείωσης των τροχαίων δυστυχημάτων και της οδικής ασφάλειας: «Πρώτα πρέπει να βελτιωθούν οι υποδομές, ο ασφαλτοτάπητας των δρόμων, να μπουν μπαριέρες και μετά τα πρόστιμα».

 

Τα πρόστιμα πάντως αναμένεται να είναι... τσουχτερά. Σύμφωνα με πληροφορίες, η παραβίαση του ερυθρού σηματοδότη θα τιμωρείται με 700 ευρώ. Ποσό που αποτελεί ένα ιδιότυπο ρεκόρ: για πρώτη φορά ένα πρόστιμο υπερβαίνει τον βασικό μισθό ενός νεοπροσλαμβανόμενου εργαζόμενου στην Ελλάδα που είναι περίπου 600 ευρώ! Υψηλά θα είναι τα πρόστιμα και για άλλες σοβαρές παραβάσεις όπως η οδήγηση με μέθη (από 200 έως 1.200 ευρώ), η μη χρήση κράνους (350 ευρώ).

 

Ενστάσεις εκφράζει για τη λογική της επιβολής υψηλών προστίμων και ο συγκοινωνιολόγος Πάνος Παπαδάκος. «Εμείς ως συγκοινωνιολόγοι υποστηρίζουμε ότι αυτό που θα βελτιώσει την οδική συμπεριφορά των Ελλήνων είναι τα χαμηλά πρόστιμα σε συνδυασμό με τους συχνούς ελέγχους, τη συνεπή και διαρκή αστυνόμευση. Κι αυτό διότι τα υψηλά πρόστιμα, ακόμα και αυτά που ισχύουν σήμερα, έχει αποδειχθεί ότι πολλές φορές δεν επιβάλλονται. Τα ίδια τα όργανα ελέγχου διστάζουν να τα επιβάλουν...».

 

Μάλιστα οι συγκοινωνιολόγοι τονίζουν ότι η αύξηση των προστίμων γίνεται ουσιαστικά χωρίς κριτήρια. «Πώς μπορούμε να περιμένουμε βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς των οδηγών και μείωση των τροχαίων, αφού δεν έχει προηγηθεί καμία ανάλυση της παραβατικότητας και της αστυνόμευσης; Συνεπώς με ποιο κριτήριο αποφασίστηκε η αναπροσαρμογή των προστίμων, αφού δεν είναι γνωστό εάν απέδιδαν τα προηγούμενα πρόστιμα;» λέει ο κ. Παπαδάκος.

 

Παρέλειψαν σημαντικά μέτρα

 

ΟΙ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ του νομοσχεδίου για τον ΚΟΚ, όπως αναφέρουν οι συγκοινωνιολόγοι, παρέλειψαν σημαντικά μέτρα. Για παράδειγμα δεν θεσμοθετείται η λωρίδα έκτακτης ανάγκης (στις εθνικές οδούς και τους μεγάλους αυτοκινητόδρομους) ενώ είναι αποδεδειγμένο ότι η μη ύπαρξή της έχει γίνει αιτία σοβαρών τροχαίων.

 

Διαφορετική άποψη εκφράζει ο βουλευτής της N.Δ. και πρόεδρος της Επιτροπής Οδικής Ασφάλειας του υπουργείου Μεταφορών Άρης Σταθάκης. «Διαφωνώ ριζικά να συζητάμε πόσο αυξάνονται τα πρόστιμα για παραβάσεις που μπορεί να αφαιρέσουν ζωή, όπως η παραβίαση του κόκκινου ή η οδήγηση με μέθη» λέει. Και συνεχίζει: «Ως καλοί οδηγοί γιατί πρέπει να μας νοιάζει πόσο θα πληρώσει ένας οδηγός που έχει κάνει μία πολύ σοβαρή παράβαση; Για τέτοιου είδους παραβάσεις δεν πρέπει να μας απασχολεί το ύψος του προστίμου».

 

από Τα Νεα

"Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,

ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul."

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Άλλες προτεραιότητες

 

«Πρώτα πρέπει να βελτιωθούν οι υποδομές, ο ασφαλτοτάπητας των δρόμων, να μπουν μπαριέρες και μετά τα πρόστιμα» λέει στα «NEA» ο εκπαιδευτής οδηγών Τάσος Μαρκουίζος, ο γνωστός «Ιαβέρης»

 

Όπως λέει, η Πολιτεία πρέπει να δώσει άλλες προτεραιότητες προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος της μείωσης των τροχαίων δυστυχημάτων και της οδικής ασφάλειας: «Πρώτα πρέπει να βελτιωθούν οι υποδομές, ο ασφαλτοτάπητας των δρόμων, να μπουν μπαριέρες και μετά τα πρόστιμα».

 

+1-τουλάχιστον αν ήξερα ότι τα χρήματα μου θα πάνε στη βελτίωση του οδικού δυκτίου θα ήμουν ευτηχής :worry:

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με τα πρόστιμα και κυρίως στις ράμπες από ΑΜΕΑ. Αλλά μάλλον θα πρέπει να αυξηθούν κ τα όρια ταχύτητας οπως ακούστηκε.
Link to comment
Share on other sites

Yποχρεωτική γίνεται και η χρήση κράνους στους επιβαίνοντες στα δίκυκλα. Tο πρόστιμο για όσους συλλαμβάνονται να παραβαίνουν αυτή τη διάταξη αυξάνεται επίσης στα 350 ευρώ (από τα 83 που είναι σήμερα) ενώ παράλληλα αφαιρείται και η άδεια οδήγησης για δέκα ημέρες. Tα δίκυκλα θα περνούν πλέον και από KTEO.

.

 

:worry: Ε δηλαδή το 50αράκια και γενικότερα τα παπάκια θα περνούν απο ΚΤΕΟ?

 

Καλά αν είναι όντως έτσι... ε ρε κόσμος που θα καεί... :p

Life Is Good
Link to comment
Share on other sites

Πιο συγκεκριμένα το πρόστιμο για την οδήγηση σε κατάσταση μέθης θα αυξηθεί από τα 83-668 ευρώ, ανάλογα με την περίπτωση, στα 200-1.200 ευρώ, ενώ θα συνοδεύεται με αφαίρεση της άδειας οδήγησης έως και έξι μήνες. Η μη χρήση ζώνης ασφαλείας και κράνους θα τιμάται 350 ευρώ, από 83, ενώ παράλληλα θα αφαιρείται και η άδεια οδήγησης για 10 ημέρες. Τα πρόστιμα για παραβίαση προτεραιότητας και κίνηση στο αντίθετο ρεύμα θα ανέλθουν επίσης από τα 83 στα 200 ευρώ.

 

Πέραν αυτών, η παραβίαση stop και ερυθρού σηματοδότη θα τιμωρείται με πρόστιμο 700 ευρώ. Η χρήση κινητού θα στοιχίζει στον παραβάτη 100 ευρώ συν την αφαίρεση της άδειας οδήγησης για διάστημα έως 30 ημερών. Η άσκοπη χρήση προβολέων, ανάλογα με την περίπτωση, θα τιμωρείται με πρόστιμο από 20 έως 700 ευρώ, ενώ η παράνομη στάθμευση σε χώρο για άτομα με ειδικές ανάγκες θα στοιχίζει 151 ευρώ.

 

Στον αντίποδα όλων αυτών, αναμένεται ελαφρά αύξηση των ορίων κυκλοφορίας στους αυτοκινητοδρόμους, κατά 10 χλμ./ώρα. Εφόσον η ανωτέρω αναθεώρηση του κ.ο.κ. ψηφιστεί το φθινόπωρο από τη βουλή, θα μεσολαβήσει ένα διάστημα τεσσάρων μηνών μέχρι την ημερομηνία εφαρμογής της.

"Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,

ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul."

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

από 4 Τροχούς

 

Οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ: 200-1200 ευρώ (από 83-668 που ισχύει στον τωρινό Κ.Ο.Κ.), αφαίρεση άδειας οδήγησης μέχρι 6 μήνες.

Παραβίαση STOP: 700 ευρώ (από 167).

Παραβίαση ερυθρού σηματοδότη: 700 ευρώ (από 167), αφαίρεση άδειας οδήγησης για δύο μήνες.

Αφύλακτη σιδηροδρομική διάβαση: 700 ευρώ (από 167)

Μη χρήση ζώνης ασφαλείας: 350 ευρώ (από 83), αφαίρεση άδειας οδήγησης για 10 ημέρες.

Μη χρήση κράνους: 350 ευρώ (από 83), αφαίρεση άδειας οδήγησης για 10 ημέρες.

Χρήση κινητού στη διάρκεια της οδήγησης: 100 ευρώ (από 33), αφαίρεση άδειας οδήγησης ως 30 ημέρες.

Άσκοπη χρήση «μεγάλης» σκάλας φώτων: 20-700 ευρώ (από 17-33).

Κίνηση στο αντίθετο ρεύμα: 200 ευρώ (από 83).

Παραβίαση προτεραιότητας: 200 ευρώ (από 83).

Στάθμευση σε χώρο για άτομα με ειδικές ανάγκες: 151 ευρώ (από 61,5).

"Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,

ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul."

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

από 4 Τροχούς

 

Οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ: 200-1200 ευρώ (από 83-668 που ισχύει στον τωρινό Κ.Ο.Κ.), αφαίρεση άδειας οδήγησης μέχρι 6 μήνες.

Παραβίαση STOP: 700 ευρώ (από 167).

Παραβίαση ερυθρού σηματοδότη: 700 ευρώ (από 167), αφαίρεση άδειας οδήγησης για δύο μήνες.

Αφύλακτη σιδηροδρομική διάβαση: 700 ευρώ (από 167)

Μη χρήση ζώνης ασφαλείας: 350 ευρώ (από 83), αφαίρεση άδειας οδήγησης για 10 ημέρες.

Μη χρήση κράνους: 350 ευρώ (από 83), αφαίρεση άδειας οδήγησης για 10 ημέρες.

Χρήση κινητού στη διάρκεια της οδήγησης: 100 ευρώ (από 33), αφαίρεση άδειας οδήγησης ως 30 ημέρες.

Άσκοπη χρήση «μεγάλης» σκάλας φώτων: 20-700 ευρώ (από 17-33).

Κίνηση στο αντίθετο ρεύμα: 200 ευρώ (από 83).

Παραβίαση προτεραιότητας: 200 ευρώ (από 83).

Στάθμευση σε χώρο για άτομα με ειδικές ανάγκες: 151 ευρώ (από 61,5).

Από πότε θα εφαρμοστούν?

Link to comment
Share on other sites

Αυτα -sorry- που θα το πω αλλα ειναι μαλακιες...

Τι παει να πει αυξηση των προστιμων απο 167 σε 700€!?!? Πανε καλα??

Ενταξει να αυξηθουν τα προστιμα αλλα αυτοι το παραεχεσαν!!

Link to comment
Share on other sites

Σε κανά 6μηνο απο τώρα χοντρικά αν ψηφιστούν

Για οτιδήποτε σχετικό με την φωτογραφία κάντε "κλίκ" στο www.dpgr.gr

 

Και αν έχεις seicento ή ciquecento.. www.clubcento.gr

Link to comment
Share on other sites

Αυτα -sorry- που θα το πω αλλα ειναι μαλακιες...

Τι παει να πει αυξηση των προστιμων απο 167 σε 700€!?!? Πανε καλα??

Ενταξει να αυξηθουν τα προστιμα αλλα αυτοι το παραεχεσαν!!

 

Aν δεν έχεις σκοπό να παρανομήσεις, είναι μια χαρά.

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομιζω οτι εχει να κανει με τον ποσο θελω να παρανομησω... Σε ορισμενα συμφωνω (παραβιαση ερυθρου σηματοδοτη, αδηγηση υπο την επηρεια αλκοολ, σταθμευση σε χωρο για ατομα με ειδικες αναγκες) αλλα στα υπολοιπα οι αυξησεις ειναι απαραδεκτες...

Ας πουμε τι θα πει παραβιαση STOP? Τι θα πει ασκοπη χρηση της μεγαλης σκαλας? Ποιος την οριζει? Τι θα πει το αφυλαχτη σιδηροδρομικη διαβαση??

Εγω παλι πιστευω οτι η επιβολη αυτων των προστιμων θα γινεται εντελως αυθαιρετα και καθαρα για εισπρακτικους λογους!

Εμενα αυτο ειναι που με τρελαινει!

Link to comment
Share on other sites

Εγώ προτείνω, να απλώσει το κράτος ελεύθερους σκοπευτές στις ταράτσες και να εκτελεί επιτόπου τους παραβάτες. Και μετά να δημεύει τις περιουσίες των παραβατών, αφού πρώτα λιθοβολήσουν σε κεντρικές πλατείες, όλους τους συγγενείς Α' Βαθμού.

 

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί επικροτείτε κάποιοι, φοροεισπρακτικές πρακτικές, με το πρόσχημα του κράτους "πρόνοιας".

 

Είμαι από τους πλέον ευσυνείδητους σε ότι έχει να κάνει με παρκάρισμα σε θέσεις όχι μόνο που προορίζονται με ΑΜΕΑ, αλλά και κοντά σε στάσεις λεωφορείων, διάολε ακόμη μέχρι και στην πόρτα κάποιου άμα κρίνω ότι τον δυσκολεύω να βγει. Προτιμώ να περπατήσω 500 μέτρα, παρά να διπλαπαρκάρω για λίγο. Προτιμώ να παραχωρήσω προτεραιότητα, παρά να "εκβιάσω" την τυπικά δική μου προτεραιότητα.

 

Αλλά αρνούμαι το δήθεν κράτος πρόνοιας που με υποχρεώνει σε κράνος, στους 40 υπό σκιάν. Και αυτά περί κόστους νοσηλείων είναι μπαρμπούτσαλα.

Με την ίδια λογική, ας βγει εκτός νόμου το τσιγάρο, το αλκοόλ, η κακή διατροφή, το άγχος και ότι άλλο μπορεί να θεωρρηθεί αυτοκαταστροφικό βραχυπρόθεσμα ή μακροπρόθεσμα.

 

Βαφτίσαμε το κρέας, ψάρι. Και την υπέρμετρη αύξηση των προστίμων, σε κράτος πρόνοιας.

 

350 Ευρώ για μη χρήση κράνους ή ζώνης;

Συμφωνώ πως πρέπει να τιμωρείται ότι θέτει σε κίνδυνο τη ζωή συνανθρώπων μας.

Αλλά τον πατερναλισμό τους, ας τον παρκάρουν κάπου βαθειά πίσω τους.

L' enfer c' est les autres
Link to comment
Share on other sites

Δεν νομιζω οτι εχει να κανει με τον ποσο θελω να παρανομησω... Σε ορισμενα συμφωνω (παραβιαση ερυθρου σηματοδοτη, αδηγηση υπο την επηρεια αλκοολ, σταθμευση σε χωρο για ατομα με ειδικες αναγκες) αλλα στα υπολοιπα οι αυξησεις ειναι απαραδεκτες...

Ας πουμε τι θα πει παραβιαση STOP? Τι θα πει ασκοπη χρηση της μεγαλης σκαλας? Ποιος την οριζει? Τι θα πει το αφυλαχτη σιδηροδρομικη διαβαση??

Εγω παλι πιστευω οτι η επιβολη αυτων των προστιμων θα γινεται εντελως αυθαιρετα και καθαρα για εισπρακτικους λογους!

Εμενα αυτο ειναι που με τρελαινει!

 

Συμφωνώ και εγώ σε αυτό που λες. Δηλαδή πως θα καταλάβει ο αστυνομικός αν έχουμε μεγάλη σκάλα ή που θα βρεθεί κάποιος στην αφύλαχτη σιδ. διάβαση να μας γράψει.

Το πρόβλημα είναι οτι μάλλον δεν θα ενδιαφερθεί κανένας και θα υπάρχει τεράστια ανοχή σε αυτές τις παραβάσεις. Για τα φώτα πιστεύω μόνο για προβολείςομίχλης μπορούν να σε γράψουν, οι οποίοι πιστεύω δεν ενοχλούν καθόλου σε σχέση με το να έχεις κάποιον απέναντι ή πίσω σου με μεγάλη σκάλα.

 

Το καλοκαίρι κυκλοφορούσα αρκετά στο δρόμο Αντίρριο-Λευκάδα.

Το πρόβλημα το βράδυ ήταν τεράστιο. Οι Αθηναίοι εκτός του οτι δεν ξέρουν να οδηγούν σε τεράστιο ποσοστό, δεν ξέρουν να χειρίζονται και τα φώτα. Ο δρόμος είχε κίνηση και αυτοί δεν καταλάβαιναν να τα κλείσουν. Ούτε σινιάλο να τους κάνεις ούτε τίποτα.

Λέω αθηναίοι γιατί έβλεπα πινακίδες Υ**, Ζ**,Ι**.

Μόνο αυτοί κάνουν μλκς στους δρόμους και δεν έχω τίποτα με τους ανθρώπους, μπορεί να είναι μια χαρά, απλά είναι ακατάλληλοι για τους δρόμους.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω με τα μετρα, αρκει να μην οδηγηθουμε σε αυθαιρεσιες (π.χ. τροχονομος μετα το φαναρι που 'υπολογισε' οτι περασες με κοκκινο, οπως συνεβει προσφατα σε γνωστο μου). Δυστυχως, η μεγαλη πλειοψηφια των οδηγων μονο απο προστιμα καταλαβαινει.

 

Κατα τα αλλα, οντως τον Αυγουστο βλεπεις απιστευτα πραγματα στους δρομους. Ειναι γιατι βγαινουν παγανια αυτοι που οδηγουν εκτος πολης 3 φορες το χρονο (χριστουγεννα, πασχα, 15αυγουστο). Αλλα επειδη ειμαι απο επαρχια, εζησα 6 χρονια Θεσσαλονικη και 7 Αθηνα, μπορω να πω με σιγουρια οτι στην Αθηνα, παρ'ολη την τρελλα που επικρατει στους δρομους, ο κοσμος οδηγα πολυ καλυτερα απο οπουδηποτε αλλου. Μιλαω παντα για το μεσο ορο.

Link to comment
Share on other sites

Επιτελους να γινουμε ανθρωποι εμεις οι Ελληνες!!!!

Καλα κανανε!!

 

Φίλε μου, θα διαφωνήσω. Τα υψηλά πρόστιμα δεν πρόκειται να μας κάνουν λιγότερο επιθετικούς οδηγούς.

Ούτε να σεβόμαστε περισσότερο τον κόσμο γύρω μας.

 

Για κάποιον που το εισόδημά του είναι στα 600-1500 Ευρώ το μήνα, τα 83 Ευρώ που είχε το πρόστιμο για το κράνος, ήταν διόλου ευκαταφρόνητο.

Και το πλήρωνε και το θυμότανε.

 

Είμαι υπέρ των συχνών ελέγχων (για ουσιώδεις και επικίνδυνες προς τρίτους παραβάσεις) και λογικών προστίμων.

Μαζί με αλλαγή παιδείας και νοοτροπίας των πολιτών. Εκεί πρέπει να επενδύσει το κράτος.

 

Τώρα φοβάμαι πχ πως όταν το κόστος για ζώνη/κράνος είναι στα 350 Ευρώ + αφαίρεση διπλώματος για χ χρονικό διάστημα, αυτό που θα γίνει θα είναι ένα νέο κύμα διαφθοράς και συναλλαγής μεταξύ του παραβάτη και των ελεγκτικών μηχανισμών.

 

Έτσι σε λίγο καιρό, δίπλα στις βίλες κάποιον εφοριακών, εξεταστών οδήγησης και άλλων δημοσίων λειτουργών, να μπορέσουν επιτέλους να χτίσουν το τσαρδί τους και κάποιοι φουκαράδες της Τροχαίας. Ψυχή έχουν και αυτοί.

L' enfer c' est les autres
Link to comment
Share on other sites

Δεν νομιζω οτι εχει να κανει με τον ποσο θελω να παρανομησω... Σε ορισμενα συμφωνω (παραβιαση ερυθρου σηματοδοτη, αδηγηση υπο την επηρεια αλκοολ, σταθμευση σε χωρο για ατομα με ειδικες αναγκες) αλλα στα υπολοιπα οι αυξησεις ειναι απαραδεκτες...

Ας πουμε τι θα πει παραβιαση STOP? Τι θα πει ασκοπη χρηση της μεγαλης σκαλας? Ποιος την οριζει? Τι θα πει το αφυλαχτη σιδηροδρομικη διαβαση??

Εγω παλι πιστευω οτι η επιβολη αυτων των προστιμων θα γινεται εντελως αυθαιρετα και καθαρα για εισπρακτικους λογους!

Εμενα αυτο ειναι που με τρελαινει!

Amelidis που να δεις εμένα που με σταμάτησε αστυνομικός για έλεγχο και μου είπε να σβήσω τα μικρά φώτα (ήταν ημέρα) επειδή απαγορεύεται στην Ελλάδα, άσχετα με το τι ορίζει η ΕΕ.

 

Πάντως πολύ φοβάμαι και εγώ τα μέσα, θα πέσουν τρελά σβησίματα...

[imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign]

rigasnic :: The ex-night shift ::

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...