Jump to content

Vodafone: Συμβόλαια, χρεώσεις, επιδοτήσεις συσκευών


con
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Εαν εννοείς το VF χωρίς πάγιο μπορείς μέσω του 1284........

 

Εχω VF χωρίς πάγιο ,στελνοντας μήνυμα στο 1284 με πληροφορεί ότι για το συγκεκριμένο συμβόλαιο δεν έχω ενημέρωση :wacko:

Τι γινεται ρε παιδια γνωρίζει κανείς ,ενω σε VF 100 που εχω επίσης με ενημερώνει κανονικά για το υπόλοιπο του χρονου μου..:happy:

Pipo M9 (RileyROM 2.6.4) - ZTE V967S (1.0.5) - Xiaomi RedMi 1S (MIUI V7 5.8.27)-Xiaomi Redmi 2 (MIUI V7 5.8.27)-Xiaomi Redmi Note 2 (MIUI V7 6.4.28)
Link to comment
Share on other sites

Εχω VF χωρίς πάγιο ,στελνοντας μήνυμα στο 1284 με πληροφορεί ότι για το συγκεκριμένο συμβόλαιο δεν έχω ενημέρωση :wacko:

Τι γινεται ρε παιδια γνωρίζει κανείς ,ενω σε VF 100 που εχω επίσης με ενημερώνει κανονικά για το υπόλοιπο του χρονου μου..:happy:

 

πάρε 13830 να το ελένξουν............

[sIGPIC][/sIGPIC]

 

Owner of Samsung Galaxy Note II

Link to comment
Share on other sites

Τι ενημέρωση να σου στείλει, αφού δεν έχει προπληρωμένο χρόνο;

 

Το 1284 ενημερώνει για το πόσο έχεις ξοδέψει μέχρι μια συγκριμένη ημ/νία και ώρα στο VF χωρίς πάγιο........

[sIGPIC][/sIGPIC]

 

Owner of Samsung Galaxy Note II

Link to comment
Share on other sites

Εχω VF χωρίς πάγιο ,στελνοντας μήνυμα στο 1284 με πληροφορεί ότι για το συγκεκριμένο συμβόλαιο δεν έχω ενημέρωση :wacko:

Τι γινεται ρε παιδια γνωρίζει κανείς ,ενω σε VF 100 που εχω επίσης με ενημερώνει κανονικά για το υπόλοιπο του χρονου μου..:happy:

 

Πήρες 13830; η υπηρεσία λειτουργεί κανονικά πάντως. Μόλις έστειλα το μήνυμα στο 1284 από ένα "χωρίς πάγιο" και ήρθε άμεσα η απάντηση με το ύψος του λογαριασμού.

http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=862&dateline=1324629158
Link to comment
Share on other sites

Πολύ απλά! Αν κάνεις 1 συνδεση χωρίς επιδότηση συσκευής και χωρίς συμβόλαιο και θέλεις να την κρατήσεις μόνο 2 μήνες (όσοι και η υποχρεωτική παραμονή στο δίκτυο) δεν μπορείς! Ο λόγος? Οι υπάλληλοι των καταστημάτων VODAFONE δεν κάνουν αποδεκτή την αίτησή σου παρα μετά το 2μηνο ή λίγες ημέρες πρίν. Ετσι η Vodafone σου λεει οτι η διακοπή θα γίνει σε 30 ημέρες και πληρώνεις 3 αντι για 2 μήνες! Αποδεικτικό FAX δεν έχεις γιατί το αίτημα δεν το δέχονται με FAX και έτσι μένεις ακάλυπτος να ακούς τα μπλα μπλά των ασχετων!

Κανενας με ίδιο πρόβλημα?

Link to comment
Share on other sites

Πολύ απλά! Αν κάνεις 1 συνδεση χωρίς επιδότηση συσκευής και χωρίς συμβόλαιο και θέλεις να την κρατήσεις μόνο 2 μήνες (όσοι και η υποχρεωτική παραμονή στο δίκτυο) δεν μπορείς! Ο λόγος? Οι υπάλληλοι των καταστημάτων VODAFONE δεν κάνουν αποδεκτή την αίτησή σου παρα μετά το 2μηνο ή λίγες ημέρες πρίν. Ετσι η Vodafone σου λεει οτι η διακοπή θα γίνει σε 30 ημέρες και πληρώνεις 3 αντι για 2 μήνες! Αποδεικτικό FAX δεν έχεις γιατί το αίτημα δεν το δέχονται με FAX και έτσι μένεις ακάλυπτος να ακούς τα μπλα μπλά των ασχετων!

Κανενας με ίδιο πρόβλημα?

Οταν λες χωρις συμβολαιο τι εννοεις?ΚΑρτοκινητο?

Link to comment
Share on other sites

Καρτούλα σκέτη με numeraki! Κανονικό λογαριασμό αλλά χωρίς συσκευή και χωρίς επιδότηση κλπ δώρα! Ελεύθεση δεσμεύσεων.
Link to comment
Share on other sites

αγαπητέ ερμή,

να κάνεις σύνδεση χώρις συμβόλαιο δεν γίνεται, πάντα υπάρχει ένα συμβόλαιο που ρυθμίζει κάποια πραγματάκια. δεν είσαι ξεκάθαρος για το τι είδους σύνδεση έκανες και σε ποιό πρόγραμμα χρήσης. αφού όμως δεν έχεις κάνει χρήση επιδότησης η μόνη υποχρέωσή σου είναι 2 μήνες παραμονή στο δίκτυο.

 

εάν κατάλαβα καλά, υπάρχει λύση στο πρόβλημα σου. καταρχήν κάνεις μία αίτηση αλλαγής προγραμματος χρήσης χωρίς κόστος(οπότε δεν σε κλέβει ΚΑΝΕΝΑΣ), στο vodafone χωρίς πάγιο (2 εργάσιμες) (οπότε πάλι δεν σε κλέβει κανένας άφού δεν έχει πάγιο) και μετά το δίμηνο κάνεις μία αίτηση αποσύνδεσης, η οποία για να ολόκληρωθεί όντως κάνει ένα μήνα (για λόγους που δεν χρειάζεται να αναλύσουμε εδώ) αλλά ο χρόνος αναμονής είναι ανέξοδος από τη στιγμή που είσαι στο προγραμμα χωρίς πάγιο.

 

ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΧΡΗΣΗΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΟΣΤΟΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟ ΜΗΝΑ, ΧΩΡΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΜΗΝΑ από τη στιγμή που δεν υπάρχει επιδότηση ή άλλοι ειδικοί όροι στο πρόγραμμα χρήσης

 

οι αιτήσεις που φεύγουν από τα καταστήματα υποβάλλονται ηλεκτρονικά μέσα από το σύστημα σε πραγματικό χρόνο με αριθμό πρωτοκολ. και έσύ λαμβάνεις πάντα ένα αντίγραφο. δεν υπάρχει περίπτωση το αίτημά σου ούτε να ξεχαστεί... ούτε να παραπέσει!

αιτήματα με φαξ στέλνονται σε εξαιρετικές περιπτώσεις ή όταν είναι χειρόγραφα!

 

νομίζω ότι έπεσες σε άσχετους και ανεύθυνους ή εσύ δεν ήσουν ξεκάθαρος σε αυτά που ζητούσες. η vodafone για τα ελληνικά δεδομένα είναι μπροστά στην εξυπηρέτηση πελατών, απέχει όμως από την τελειότητα, είναι γεγονός.

 

ελπίζω να έδωσα λύση στο πρόβλημά σου.

Link to comment
Share on other sites

Διστυχώς επειδή γνώριζα για τον ενα μήνα πήγα 1 μηνα πρίν λήξει το 2μηνο και ΔΕΝ ΔΕΧΟΝΤΟΥΣΑΝ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ!! Το αίτημά μου δηλ δεν το κάνανε αποδεκτό, και οχι σε 1 αλλα σε 4 διαφορετικά καταστήματα, με τη δικαιολογία οτι θα πρέπει να περάσει το 2μηνο και μετά! Το πρόγραμμα μου είναι μόνο DATA 3G οπότε δεν έχει δωρεάν πάγιο. Προσπάθησα να είμαι τυπικός απέναντί σε ΑΣΧΕΤΟΥΣ και την πάτησα! Δεν είναι τα χρήματα του ενος παγίου φυσικά. Είναι το δούλεμα, ελάτε 4 μέρες πρίν και θα γίνει η διακοπή την ημέρα λήξης του συμβολαίου 2μήνου! Αν το αίτημα γινόταν αποδεκτό ΚΑΙ με FAX τότε δεν θα έπρεπε να περάσω τέτοια ταλαιπωρία. Το θέμα εχει πάει φυσικά σε ΕΕΤΤ γιατί πραγματικά δεν ευθύνομαι για τους άσχετους υπαλλήλους κάθε εταιρίας.
Link to comment
Share on other sites

Παιδια οι άνθρωποι στο CC δε ξέρουν τι τους γίνεται! Πήρα μπας και μειωθεί το πάγιο και μου λέγανε οτι δε γίνεται γιατι θα πρέπει να πληρωθεί ποσο απόσεβεσης!!!!! Χωρίς να έχω παρει κάτι για να αποσβεστει. Τελος...μακρυα απο Vodafone.
Link to comment
Share on other sites

Κοιτάξτε πως έχει το πράγμα

ο πατέρας μου vodafone 100

η μητέρα μου vodafone 500

εγώ vodafone cu

 

Θέλουμε να βάλουμε οικογενειακό.

Ερώτηση εγώ απο καρτοκινητό θα γίνω σύνδεση,τι μου προτεινετε απο οικογενειακό πρόγραμμα της voda;

Δικαιούμαστε κινητό;

VODAFONE THE LIVE NETWORK
Link to comment
Share on other sites

Το Ποσοστό απόσβεσης για 0 Επιδότηση είναι ας πούμε 100% * 0 =0

Πές τους λοιπόν ότι δέχεσε να το πληρώσεις.

Αν και ο λόγος σου είναι αντιφατικός

τι ακριβώς πάει να πει -δεν γίνετε γιατί πρέπει να πληρωθεί ποσό απόσβεσης?-

Προφανώς γίνετε Αν το πληρώσεις .

Link to comment
Share on other sites

Το Ποσοστό απόσβεσης για 0 Επιδότηση είναι ας πούμε 100% * 0 =0

Πές τους λοιπόν ότι δέχεσε να το πληρώσεις.

Αν και ο λόγος σου είναι αντιφατικός

τι ακριβώς πάει να πει -δεν γίνετε γιατί πρέπει να πληρωθεί ποσό απόσβεσης?-

Προφανώς γίνετε Αν το πληρώσεις .

 

Εγώ βαρέθηκα να καλώ συνέχεια μέχρι να μου πεί κάποιος κάτι σωστό! Έλεος πια, δεν γνωρίζουν τις δικές τους διαδικασίες και την πληρώνουν οι πελάτες. Έστειλα FAX, και ουτε απάντησαν. Ζήτησα προιστάμενο και αρνήθηκαν να μου δώσουν! Αν δεν απαντήσουν θα ενημερώσω και την ΕΕΤΤ και τελος. Εκανα το λάθος και σαν παλιός πελάτης datacard που ήμουν και είχα διακόψει, ξανασυνδέθηκα για 2 μήνες (για καλοκαίρι που το χρειαζόμουν στις διακοπές) και οι 2 γίνονται 3 με το έτσι θέλω. Ντροπή τους!!

 

Κοιτάξτε πως έχει το πράγμα

ο πατέρας μου vodafone 100

η μητέρα μου vodafone 500

εγώ vodafone cu

 

Θέλουμε να βάλουμε οικογενειακό.

Ερώτηση εγώ απο καρτοκινητό θα γίνω σύνδεση,τι μου προτεινετε απο οικογενειακό πρόγραμμα της voda;

Δικαιούμαστε κινητό;

 

 

Μόλις λήξουν τα συμβόλαιά σου κάνε φορητότητα σε cosmote και μιλάς και απεριόριστα και βάζεις και την υπηρεσία freeze να μιλας πολύ σε κινητά! Εξυπηρέτηση cosmote άψογη και πολύ καλύτερο το επίπεδο του CC τους.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έκανα μια απλή ερώτηση τη οικογενειακό προτείνεται και άμα δικαιούμαι κινητό δεν θέλω να πάω σε cosmote.
VODAFONE THE LIVE NETWORK
Link to comment
Share on other sites

Πήρες 13830; η υπηρεσία λειτουργεί κανονικά πάντως. Μόλις έστειλα το μήνυμα στο 1284 από ένα "χωρίς πάγιο" και ήρθε άμεσα η απάντηση με το ύψος του λογαριασμού.

 

Kατόπιν επικοινωνίας μου με το CC μου ανέφεραν ότι : πλέον για voda χωρίς πάγιο η ενημέρωση γίνεται τηλεφωνικά στο 1284 χωρίς χρέωση πάντα ,πράγμα που ισχύει μια και το έπραξα σήμερα απόγευμα 28/9 ,βέβαια η ενημέρωση ήταν μέχρι και προχθές 26/9 :O

Pipo M9 (RileyROM 2.6.4) - ZTE V967S (1.0.5) - Xiaomi RedMi 1S (MIUI V7 5.8.27)-Xiaomi Redmi 2 (MIUI V7 5.8.27)-Xiaomi Redmi Note 2 (MIUI V7 6.4.28)
Link to comment
Share on other sites

Kατόπιν επικοινωνίας μου με το CC μου ανέφεραν ότι : πλέον για voda χωρίς πάγιο η ενημέρωση γίνεται τηλεφωνικά στο 1284 χωρίς χρέωση πάντα ,πράγμα που ισχύει μια και το έπραξα σήμερα απόγευμα 28/9 ,βέβαια η ενημέρωση ήταν μέχρι και προχθές 26/9 :O

Μόλις έστειλα μήνυμα στο 1284 από πρόγραμμα χωρίς πάγιο και ήρθε κανονικά απάντηση με το ύψος του λογαριασμού μου πάντως...

http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=862&dateline=1324629158
Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα να ρωτήσω κι εγώ κάτι που δεν μπόρεσα να βρω, όσο διάβασα, στο συγκεκριμένο thread αλλά πιθανόν να έχει απαντηθεί στο παρελθόν:

 

Έχω δύο επιδοτήσεις των γονιών μου (2x71€ -ή 2x95 για την περίπτωση Vodafone live! συσκευής-). Μπορούν να συνδυαστούν για αγορά ενός κινητού;

Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα να ρωτήσω κι εγώ κάτι που δεν μπόρεσα να βρω, όσο διάβασα, στο συγκεκριμένο thread αλλά πιθανόν να έχει απαντηθεί στο παρελθόν:

 

Έχω δύο επιδοτήσεις των γονιών μου (2x71€ -ή 2x95 για την περίπτωση Vodafone live! συσκευής-). Μπορούν να συνδυαστούν για αγορά ενός κινητού;

 

Ακριβώς την ίδια επιδότηση μου δίνει η Vodafone με επιστολή που μου στείλε σήμερα.

ΦΤΑΙΕΙ, που είμαστε αυτοί που είμαστε. Και που δεν θ' αλλάξουμε ποτέ.
Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα να ρωτήσω κι εγώ κάτι που δεν μπόρεσα να βρω, όσο διάβασα, στο συγκεκριμένο thread αλλά πιθανόν να έχει απαντηθεί στο παρελθόν:

 

Έχω δύο επιδοτήσεις των γονιών μου (2x71 -ή 2x95 για την περίπτωση Vodafone live! συσκευής-). Μπορούν να συνδυαστούν για αγορά ενός κινητού;

 

Μόνο εαν είναι κάτω από το ίδιο όνομα (οπου σημαίνει και ίδιο ΑΦΜ)και μόνο έτσι γίνεται συμψηφισμός......

[sIGPIC][/sIGPIC]

 

Owner of Samsung Galaxy Note II

Link to comment
Share on other sites

Kατόπιν επικοινωνίας μου με το CC μου ανέφεραν ότι : πλέον για voda χωρίς πάγιο η ενημέρωση γίνεται τηλεφωνικά στο 1284 χωρίς χρέωση πάντα ,πράγμα που ισχύει μια και το έπραξα σήμερα απόγευμα 28/9 ,βέβαια η ενημέρωση ήταν μέχρι και προχθές 26/9 :O

 

Λοιπόν τα παραπάνω ισχύουν όταν ο νέος συνδρομητής δεν έχει πάρει ακόμη τον πρώτο λογαριασμό του από τη VODA ( δηλ.δεν έχει ενημέρωση με μήνυμα από το 1284 ,αλλά μόνο τηλεφωνικά στο 1284 )

μετα τον πρώτο λογαριασμό η ενημέρωση μέσω sms γίνεται κανονικά :)

Pipo M9 (RileyROM 2.6.4) - ZTE V967S (1.0.5) - Xiaomi RedMi 1S (MIUI V7 5.8.27)-Xiaomi Redmi 2 (MIUI V7 5.8.27)-Xiaomi Redmi Note 2 (MIUI V7 6.4.28)
Link to comment
Share on other sites

Σε 20 μέρες κλείνω χρόνο συμβολαίου.

Θα με ειδοποιήσει η vf για την επιδότηση ή πρέπει να το ψάξω εγώ?

 

Πρέπει να πάρεις εσύ ;)

Link to comment
Share on other sites

Γιατί?Αφου σε αλλους χρηστες μεχρι κ επιστολη στελνουν...

Κ οι αλλες εταιριες καλούν εκείνες τον πελάτη,όχι ο πελάτης την εταιρεία!

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Vodafone: Συμβόλαια, χρεώσεις, επιδοτήσεις συσκευών

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...