Jump to content

Ερωτήσεις για τη φορητότητα


ael1964
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

εγω αυτο το ειχα παθει με μια καρτα της cosmote με μια καινουργια καρτα οχι με φορητοτητα μολις την ενεργοποιησα για 1 ωρα περιπου δεν μπορουσαν να με παρουν τηλεφωνο...

My Mobile Phone History:

Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13

Link to comment
Share on other sites

Πρόσφατα έκανα φορητότητα αριθμού από Vodafone σε Wind. Την Παρασκευή θα ενεργοποιούνταν κανονικά η γραμμή, κάτι όμως που δεν συνέβει. Όταν με καλούν ακούγεται το μήνυμα ότι "το νούμερο που καλέσατε δεν αντιστοιχεί σε συνδρομητή Vodafone!". Μου λέτε τι να κάνω? Ποιος φταίει? Η Vodafone ή η Wind?

Φταίει το δίκτυο από το οποίο σε καλούν, ο ΟΤΕ, η Tellas, η Forthnet, η Cosmote, ανάλογα τι πάροχο χρησιμοποιεί αυτός που σε καλεί!

 

Κανονικά, πρέπει όλες οι εταιρείες σταθερής και κινητής τηλεφωνίας να ενημερώνουν τις βάσεις δεδομένων τους με τις νέες φορητότητες που γίνονται, κάθε τρεις ώρες τις εργάσιμες ημέρες (δηλαδή 9, 12, 15 και 21:00) αλλά πολλές φορές (παρανομώντας) το αμελούν και έτσι η φορητότητα από μερικά (σταθερά κυρίως δίκτυα και δει Tellas) ισχύει μέχρι και μία εβδομάδα (!) μετά από την ολοκλήρωση της διαδικασίας! Και η ΕΕΤΤ αγρόν αγοράζει!

Link to comment
Share on other sites

Βασικά το πρόβλημα εμφανίζεται μόνο σε συνδρομητές Vodafone. Από σταθερά και τις υπόλοιπες εταιρίες δέχομαι κανονικά κλήσεις.
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Βασικά το πρόβλημα εμφανίζεται μόνο σε συνδρομητές Vodafone. Από σταθερά και τις υπόλοιπες εταιρίες δέχομαι κανονικά κλήσεις.

ακομα εχεις προβλημα?

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

Μήπως το πρόβλημα συμβαίνει σε άτομα με ala carte που σε έχουν ενεργοποιημένο το 1 λεπτό το λεπτό ? :wink:

http://www.ibizaclub.gr/lottaria.gr/marras//titans/caliber002.jpg

Ευτυχώς που ξέχασα να μεγαλώσω...

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς το πρόβλημα συνεχίζεται και σήμερα! Το πρόβλημα αφορά όλους τους αριθμούς Vodafone (συνδέσεις και καρτοκινητά). Η υπομονή μου έχει αρχίσει να εξαντλείται!
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Τότε είναι καθαρά θέμα της vodafone που δεν ενημέρωσε την βάση δεδομένων της με την νέα δρομολόγηση του αριθμού!

 

Αν και αυτό είναι ασυνήθιστο γιατί το δίκτυο από το οποίο φεύγεις και το δίκτυο στο οποίο πηγαίνεις, μιας και εμπλέκονται άμεσα στην φορητότητα, συνήθως ενημερώνουν άμεσα τις βάσεις δρομολόγησής των κλήσεών τους, τη στιγμή που γίνεται η φορητότητα!

Το πρόβλημα θεωρητικά μπορεί να υπάρξει μόνο με τα άλλα δίκτυα (σταθερά κυρίως) που ενημερώνουν τις βάσεις τους μέσω της κεντρικής βάσης δεδομένων ΕΒΔΑΦ κάθε μερικές ώρες... Αλλά το δίκτυο από το οποίο φεύγεις, δεν δικαιολογείται να μην κάνει άμεσα την ενημέρωση!

Link to comment
Share on other sites

Πρόσφατα έκανα φορητότητα αριθμού από Vodafone σε Wind. Την Παρασκευή θα ενεργοποιούνταν κανονικά η γραμμή, κάτι όμως που δεν συνέβει. Όταν με καλούν ακούγεται το μήνυμα ότι "το νούμερο που καλέσατε δεν αντιστοιχεί σε συνδρομητή Vodafone!". Μου λέτε τι να κάνω? Ποιος φταίει? Η Vodafone ή η Wind?

Το ίδιο πρόβλημα είχα κι εγώ όταν μετακόμισα από TIM σε Vodafone. Κάλεσα στο CC και σε 3 μέρες είχε λυθεί το πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

emena egrithike se mia mera i foritotita kai me piran na pao na paro siskeui kai tin karta sim. epeidi omos den exei tin siskeui pou thelo..mporo na pao na po na tin feroun apo allo magazi kai an nai poso kairo tha kanei na erthei? tin epomeni ergasimi i pio poli?? episis na rotiso kati allo, to e65 exei 440 tora stin wind eno se polla magazia exei pesei sta 390. simferei na perimeno merikes meres mexri na pesei kai stin wind oste na to paro pio ftina?? kathe poso allazoun tis times ton siskeuwn stin wind?
Link to comment
Share on other sites

egritihike foritotita se mia mera???eisai sigouros???einai ligo apithano ayto!!

siskevi tha paralaveis mono apo ekei pou ekanes tin sindesi kai oxi allo katastima.

Symbian, Die hard
Link to comment
Share on other sites

Αισίως συμπλήρωσα μια εβδομάδα και το πρόβλημα παραμένει άλυτο! Κλήσει από Vodafone μη αποδεκτές! Τι να πω! Για καλό επέλεξα τη φορητότητα?
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Εχω απίστευτα ΝΕΥΡΑ.

Στην WIND με κοροϊδεύουν!!

 

Κάλεσα πρίν περίπου 1 μήνα την MoMad και τους είπα οτι θέλω το frog μου να το κάνω MoMad. Αυτοί μου είπαν να πάω σε κατάστημα wind με ταυτότητα και θα γίνουν όλα εκεί.

Πήγα λοιπον στην Wind και κάναμε την αίτηση. Μου είπαν να πάω 13 Ιουλίου να πάρω την καρτούλα μου χωρίς πρόβλημα.

Πήγα στις 13 και μου είπαν οτι τελικά δεν είναι ακόμα έτοιμη.

Πήγα μετα απο μια εβδομάδα και μου είπαν οτι κανονικά θα έπρεπε να τα αναλάβει η MoMAD να μου στείλει με courier την νέα κάρτα αλλα τελικώς θα με εξυπηρετουσαν στην Wind.

Για να μην τα πολυλογώ πήγα πάλι σήμερα και μου ειπαν πως έχω 2 επιλογές:

1η. Να μετατρέψω το frog σε F2G αντί για MoMAD :cry:

2η. Να μου δώσουν για λίγες μέρες μια F2G (με το νουμερο frog) μέχρι να μου στείλει η MoMAD την κανονική μου κάρτα. ΟΜΩΣ χρεώνουν 17 € την F2G + 10 € την courier της MoMAD.

 

ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ. ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΜΕ ΚΟΙΡΟΪΔΕΥΟΥΝ.Τελικά μεσα στα 'Πολλά Περισσότερα' χρειαζόμαστε και πολύ περισσότερη υπομονή. :mad:

Link to comment
Share on other sites

Αυτά τα post να τα γράψετε στο θέμα "Δέσμευση Τιμής" που έχει η wind. Όχι τίποτα άλλο να ξέρει ο κόσμος τι πάει να κάνει.
Link to comment
Share on other sites

Αυτά τα post να τα γράψετε στο θέμα "Δέσμευση Τιμής" που έχει η wind. Όχι τίποτα άλλο να ξέρει ο κόσμος τι πάει να κάνει.

Μηπως να δεσμευτω κι εγω???

 

@telePS,στο 13846 πηρες καθολου τηλ?

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

Μηπως να δεσμευτω κι εγω???

 

@telePS,στο 13846 πηρες καθολου τηλ?

 

Όχι ρε Μπιλλάκο. Εσύ είπαμε δεσμεύεσαι από 15/9/2007 αν και δεν το βλέπω αν κάνει εκλογές τις 23/9.

Link to comment
Share on other sites

Μηπως να δεσμευτω κι εγω???

 

@telePS,στο 13846 πηρες καθολου τηλ?

 

Στο 13846 είχα καλέσει αρχικά μετά απο υπόδειξη του 6935601250.

 

Τωρα κάλεσα παλι το 6935601250 (με χρέωση φυσικά) και αφού μιλάγαμε για 8 λεπτά μου είπαν να πάω στο κατάστημα της wind για να κάνω ακύρωση της φορητότητας και να πάρω στο 13846 για να μου την κάνουν απ'ευθειας και χωρίς να με χρεώσει courier.

 

ΧΑΟΣ και ΑΣΥΝΝΕΝΟΗΣΙΑ.

Ειδικά σε ένα τέτοιο department που έχει να κάνει με πελάτες που ζητάνε να έρθουν στην εταιρία σου θα έπρεπε όλα να λειτουργουν ΡΟΛΟΪ.

Link to comment
Share on other sites

egritihike foritotita se mia mera???eisai sigouros???einai ligo apithano ayto!!

siskevi tha paralaveis mono apo ekei pou ekanes tin sindesi kai oxi allo katastima.

nai file mou eipe oti proti fora tis tixaine tis politrias i egrisi mesa se ena eikositetraoro

Link to comment
Share on other sites

nai file mou eipe oti proti fora tis tixaine tis politrias i egrisi mesa se ena eikositetraoro

 

twra pou to les,mou etixe kai mena mia foritotita pou pire egrisi apo cosmote se 2 meres!

ontws paraxeno!

Symbian, Die hard
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
1.Πόσο θα μου κοστίσει? ΤΙΠΟΤΑ

2.Πόσες μέρες χρειάζεται γυρω στις 2 εβδομαδες

3.Το κινητό το έχω ανώνυμο... Δεν χρειάζεται να κάνω δήλωση στοιχέιων έτσι

..οχι δεν χρειαζεται...

 

αν πας σε ΤΙΜ κοιτα εδω

 

http://www.tim.gr/pages.fds?pageID=1194&langID=1

 

...μπορουν να σου στειλουν την καρτα με κουριερ σπιτι σου χωρις καμμια χρεωση ....:p :p

 

Έχω κάνει αίτηση φορητότητας, στο κατάστημα WIND της Αμφιάλης στον Πειραιά, για 2 αριθμούς της Q, για να γίνουν f2g.

Πριν από 2-3 ημέρες με ειδοποίησαν να πάω από το κατάστημα να πάρω τις νέες κάρτες. Επίσης μου είπαν πως η αλλαγή του δικτύου θα γίνει στις 20 Αυγούστου.

Εδώ, όμως, αρχίζουν τα δύσκολα !!!

Πήγα σήμερα, Παρασκευή 10 Αυγούστου, να πάρω τις νέες κάρτες και μου είπαν πως πρέπει να πληρώσω 34 ευρώ !!!

"Η φορητότητα είναι χωρίς κόστος" Τους είπα.

" Ναι, η φορητότητα είναι χωρίς κόστος, αλλά πρέπει να πληρώσετε τις κάρτες, 17 ευρώ / κομάτι "

"Πως ?":lol:

" Να πάρουμε τηλέφωνο για να είμαστε σίγουροι " Μου είπαν.

Πήραν τηλέφωνο (ποιος, ξέρει που !!!) αλλά δεν άλλαξε κάτι και τις κάρτες δεν μου τις έδωσαν διότι δεν πλήρωσα τα 34 ευρώ. :D

Link to comment
Share on other sites

γιατι δεν την κανεις τηλεφωνικως να εχεις το κεφαλι σου ησυχο;

My Mobile Phone History:

Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13

Link to comment
Share on other sites

γιατι δεν την κανεις τηλεφωνικως να εχεις το κεφαλι σου ησυχο;

Δεν θα το πιστέψεις !!!

Πριν πάω στο κατάστημα, προσπάθησα να κάνω την αίτηση τηλεφωνικώς.

Μου είπαν όμως πως τηλεφωνικώς δεν γίνεται διότι είναι ανώνυμα καρτοκινητά και πρέπει να πάω σε κατάστημα για να δείξω τις SIM :lol:

 

LYCABETTUS, εκτός της Wind ποια άλλη εταιρεία χρεώνει έτσι;

Καμία εταιρεία δεν χρεώνει έτσι, ούτε η wind. Απλά, μερικοί δεν ξέρουν που πάνε τα τέσσερα.

Δεν πλήρωσα τα 34 ευρώ, δεν πήρα τις κάρτες αλλά πήρα τηλ. στην wind και τους ρώτησα

" Θέλω να μεταφέρω ένα άριθμό από την Q στην wind, πόσο θα πληρώσω ?"

Αποδείχθηκε πως δεν ήξεραν !!! :O

Μου είπαν πως θα μου απαντήσουν μέχρι τη Δευτέρα (σήμερα, δηλαδή).

ΠΕΡΙΜΕΝΩ !!!

Link to comment
Share on other sites

Πριν λιγες μερες εκανα και εγω αιτηση φορητοτητας απο Qcard σε F2G χωρις κοστος και μου εδωσαν και τη SIM. Οποτε μαλλον εμπλεξες με αχρηστους.
Link to comment
Share on other sites

Η ταλαιπωρία μου συνεχίζεται!!!!!:mad:

 

Οπως έγραψα παραπάνω κάλεσα το 13846 και μου είπαν πως 10 Αυγούστου θα λάμβανα την καρτούλα μου.

 

Τελικα δεν την έλαβα. Τωρα κάλεσα πάλι το 13846 και μου είπαν πως έχει ακυρωθεί η αίτηση και πως πρέπει να πάω σε κατάστημα της WIND για να κάνω την φορητότητα.

 

Και ερωτώ, γιατι πριν 2 εβδομαδες μου είπαν οτι θα μου στειλουν καρτα ενω τωρα μου λένε να παω πάλι σε κατάστημα!:mad:

ΚΥΡΙΟΙ ΣΗΚΩΝΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΨΗΛΑ!

ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ. ΖΗΤΑΩ ΦΟΡΗΤΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΑΛΛΑ ΜΕ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΜΠΑΛΑΚΙ.

ΟΥΤΕ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΕΤΟΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...