mivechris Δημ. August 25, 2025 Κοινοποίηση Δημ. August 25, 2025 Την πέρασα κ εγώ χωρίς να έχω διαβάσει τι έχουν γράψει για την .850 οι φίλοι μας οι beta testers Ινδοί. Ας ελπίσουμε να μη φάμε φόλα. Παράθεση Nokia 3210//Nokia 7110 //Nokia 5210 //Nokia 8310 //Nokia N-Gage //SE K700i //SE W800i //SE W550i //SE K850i //SE Aino //Nokia 206 DS //Lumia 435 DS //Moto G4 Play // Mi A2 Lite // Oneplus Nord // Oneplus 11 // Oneplus 13 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
STATYSS Δημ. August 25, 2025 Author Κοινοποίηση Δημ. August 25, 2025 1 hour ago, mivechris said: Την πέρασα κ εγώ χωρίς να έχω διαβάσει τι έχουν γράψει για την .850 οι φίλοι μας οι beta testers Ινδοί. Ας ελπίσουμε να μη φάμε φόλα. Κ γω την έβαλα. Μια χαρά. Μου φαίνεται πιο γρήγορο ρε παιδιά. Δεν ξέρω.. 1 Παράθεση ..ΙΣΩΣ ΝΑ ΦΤΑΝΕΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ.... ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΝ ΒΡΟΧΗ..ΜΙΑ ΤΕΛΕΤΑΙΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗ...!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Lorgan21 Δημ. August 25, 2025 Κοινοποίηση Δημ. August 25, 2025 48 minutes ago, STATYSS said: Κ γω την έβαλα. Μια χαρά. Μου φαίνεται πιο γρήγορο ρε παιδιά. Δεν ξέρω.. Στο change log αναφέρει βελτίωση των animation, γι αυτό. 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
STATYSS Δημ. August 25, 2025 Author Κοινοποίηση Δημ. August 25, 2025 25 minutes ago, Lorgan21 said: Στο change log αναφέρει βελτίωση των animation, γι αυτό. Άρα καλά κατάλαβα . Πωωω🤣😁🤣😁🤣 Παράθεση ..ΙΣΩΣ ΝΑ ΦΤΑΝΕΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ.... ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΝ ΒΡΟΧΗ..ΜΙΑ ΤΕΛΕΤΑΙΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗ...!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Lorgan21 Δημ. August 26, 2025 Κοινοποίηση Δημ. August 26, 2025 17 ώρες πριν, STATYSS said: Άρα καλά κατάλαβα . Πωωω🤣😁🤣😁🤣 Την πέρασα κ εγώ χθες βράδυ. Οντως, φαίνεται ένα κλικ πιο γρήγορο ή μάλλον πιο "βελούδινο". Παρατηρώ κ καλύτερη μπαταρία, ειδικά στην αναμονή. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mivechris Δημ. August 26, 2025 Κοινοποίηση Δημ. August 26, 2025 2 ώρες πριν, Lorgan21 said: Παρατηρώ κ καλύτερη μπαταρία, ειδικά στην αναμονή. ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΩ, μου έκανε εντύπωση κ εμένα το συγκεκριμένο σήμερα. Εχει βγει απο την πριζα πριν 10 ωρες και 30 λεπτά και έχω 88% με 1:30 ωρα οθόνη. 1 Παράθεση Nokia 3210//Nokia 7110 //Nokia 5210 //Nokia 8310 //Nokia N-Gage //SE K700i //SE W800i //SE W550i //SE K850i //SE Aino //Nokia 206 DS //Lumia 435 DS //Moto G4 Play // Mi A2 Lite // Oneplus Nord // Oneplus 11 // Oneplus 13 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
FoT1s Δημ. August 26, 2025 Κοινοποίηση Δημ. August 26, 2025 Πολλοι αναφερουν πως μπηκε και η δυνατοτητα να βαζεις σε τι ποσοστο θελεις να σταματαει η φορτιση απο το 80% ανα 5% πανω, για δειτε το! 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Lorgan21 Δημ. August 27, 2025 Κοινοποίηση Δημ. August 27, 2025 12 ώρες πριν, FoT1s said: Πολλοι αναφερουν πως μπηκε και η δυνατοτητα να βαζεις σε τι ποσοστο θελεις να σταματαει η φορτιση απο το 80% ανα 5% πανω, για δειτε το! Ισχύει! Βολική προσθήκη αν σε κάποιον φαίνεται χαμηλό το 80%. 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
STATYSS Δημ. August 27, 2025 Author Κοινοποίηση Δημ. August 27, 2025 Πολύ ανώτερη ή μπαταρία παιδιά. Νομίζω η καλύτερη ενημέρωση που έδωσαν στο 13. Παράθεση ..ΙΣΩΣ ΝΑ ΦΤΑΝΕΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ.... ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΝ ΒΡΟΧΗ..ΜΙΑ ΤΕΛΕΤΑΙΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗ...!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
psail Δημ. August 29, 2025 Κοινοποίηση Δημ. August 29, 2025 η .850 έφτιαξε το bug με το 99% και 95% στην αποφόρτιση, αλλά δυστυχώς η μπαταρία ακόμα παραμένει μέτρια. Με το ζόρι βγάζω 5,30 ώρες sot. Κατά τα άλλα όλα καλά. Παράθεση Eriscsson 748, Ericsson T28, NOKIA 3310, Panasonic GD67, NOKIA 5210, SonyEriscsson W800, SonyEricsson Z600, SonyEricsson W910, NOKIA N97, Dell Streak 5, HTC One X (κλάπηκε:(), ΖΤΕ racer II, NOKIA 925, Ms Lumia 950, Galaxy S8, oneplus 8 pro, oneplus 13 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Titarasaudi Δημ. August 29, 2025 Κοινοποίηση Δημ. August 29, 2025 4 ώρες πριν, psail said: η .850 έφτιαξε το bug με το 99% και 95% στην αποφόρτιση, αλλά δυστυχώς η μπαταρία ακόμα παραμένει μέτρια. Με το ζόρι βγάζω 5,30 ώρες sot. Κατά τα άλλα όλα καλά. Και εγώ δεν είδα ιδιαίτερη βελτίωση στη μπαταρία, αλλά εντάξει για τη δική μου χρήση είναι okey, βγάζω άνετα την ημέρα! Διορθώθηκαν όμως τουλάχιστον 2-3 χαζομαρούλες, επομένως όλα καλά προς το παρών με την 850. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
psail Δημ. August 30, 2025 Κοινοποίηση Δημ. August 30, 2025 18 ώρες πριν, Titarasaudi said: Και εγώ δεν είδα ιδιαίτερη βελτίωση στη μπαταρία, αλλά εντάξει για τη δική μου χρήση είναι okey, βγάζω άνετα την ημέρα! Διορθώθηκαν όμως τουλάχιστον 2-3 χαζομαρούλες, επομένως όλα καλά προς το παρών με την 850. ναι βλέπω και το bug με το delay στο youtube με τα oneplus buds έστρωσε. Δεν είναι τέλειο ακόμα, αλλά είναι αισθητά καλύτερο. Γενικά καλό update, διόρθωσαν αρκετά πραγματάκια αλλά η μπαταρία θέλει δουλειά ακόμα. Παράθεση Eriscsson 748, Ericsson T28, NOKIA 3310, Panasonic GD67, NOKIA 5210, SonyEriscsson W800, SonyEricsson Z600, SonyEricsson W910, NOKIA N97, Dell Streak 5, HTC One X (κλάπηκε:(), ΖΤΕ racer II, NOKIA 925, Ms Lumia 950, Galaxy S8, oneplus 8 pro, oneplus 13 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
doomgeorge Δημ. September 2, 2025 Κοινοποίηση Δημ. September 2, 2025 Καλησπέρα είμαι στην αναζήτηση κινητου και ίσως το πιο σημαντικό για εμένα είναι μπαταρία οθόνη και υποστήριξη σε bugs 5:30 ώρες μπαταρια μόνο?και από bugs?να πω την αμαρτία μου σκέφτομαι το πιο μικρό μοντέλο το R ή το realme gt7 ή το oppo 13 pro που είναι αδερφάκια αλλά αν οι ενημερώσεις στην ναυαρχίδα τους να χαλάει τόσο την μπαταρία και έχει και bugs...δεν ξέρω....πόσο γρήγορα κάνει update και διορθώσεις σε bugs η 1+? συγνώμη αν ο τόνος μου είναι κάπως αλλά είχα μέχρι τώρα μόνο Xiaomi και βαρέθηκα να φορτίζω 2-3 φορές την ημέρα και bugs ευχαριστω Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tsimisde Δημ. September 2, 2025 Κοινοποίηση Δημ. September 2, 2025 Δούλευα το 13R μέχρι πριν λίγους μήνες. Σε θέμα μπαταρίας, θα ξεγνοιάσεις, δεν θα έχεις κανένα απολύτως θέμα. Επίσης, οι αναβαθμίσεις ερχόταν τακτικά, σε μηνιαία βάση. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mivechris Δημ. September 2, 2025 Κοινοποίηση Δημ. September 2, 2025 Σήμερα μου έσκασε πάλι το bug που δεν δέχεται το μοτίβο η συσκευή στο ξεκλείδωμα και πρέπει να γίνει force restart. Ενδιαφέρον. Παράθεση Nokia 3210//Nokia 7110 //Nokia 5210 //Nokia 8310 //Nokia N-Gage //SE K700i //SE W800i //SE W550i //SE K850i //SE Aino //Nokia 206 DS //Lumia 435 DS //Moto G4 Play // Mi A2 Lite // Oneplus Nord // Oneplus 11 // Oneplus 13 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
STATYSS Δημ. September 2, 2025 Author Κοινοποίηση Δημ. September 2, 2025 2 ώρες πριν, mivechris said: Σήμερα μου έσκασε πάλι το bug που δεν δέχεται το μοτίβο η συσκευή στο ξεκλείδωμα και πρέπει να γίνει force restart. Ενδιαφέρον. Γιατί βάζεις μοτίβο και όχι έναν κωδικό .. ;;;; Παράθεση ..ΙΣΩΣ ΝΑ ΦΤΑΝΕΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ.... ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΝ ΒΡΟΧΗ..ΜΙΑ ΤΕΛΕΤΑΙΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗ...!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mivechris Δημ. September 3, 2025 Κοινοποίηση Δημ. September 3, 2025 7 ώρες πριν, STATYSS said: Γιατί βάζεις μοτίβο και όχι έναν κωδικό .. ;;;; Ίσως γιατί έτσι το εχω συνηθίσει και πάει το χέρι αυτόματα. Νομίζω για χρήση με το ένα χέρι, το μοτίβο είναι πιο εύκολο να μπει, δεν ειναι κακή η σκέψη πάντως, δεν το είχα σκεφτεί ποτέ. Η αλήθεια είναι οτι χτες λειτουργούσε κανονικά πάντως, σκάλωσε η εφαρμογή για το 2step verification που εχουμε στη δουλειά και πήγα να κάνω επανεκκίνηση την συσκευή και δεν επαιρνε το μοτίβο ακόμα και λάθος να το έβαζα. Δεν το εγραψα σωστά χτες. Υπο άλλες συνθήκες δεν θα το είχα πάρει χαμπάρι. Παράθεση Nokia 3210//Nokia 7110 //Nokia 5210 //Nokia 8310 //Nokia N-Gage //SE K700i //SE W800i //SE W550i //SE K850i //SE Aino //Nokia 206 DS //Lumia 435 DS //Moto G4 Play // Mi A2 Lite // Oneplus Nord // Oneplus 11 // Oneplus 13 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Titarasaudi Δημ. September 3, 2025 Κοινοποίηση Δημ. September 3, 2025 (edited) 4 ώρες πριν, mivechris said: Ίσως γιατί έτσι το εχω συνηθίσει και πάει το χέρι αυτόματα. Νομίζω για χρήση με το ένα χέρι, το μοτίβο είναι πιο εύκολο να μπει, δεν ειναι κακή η σκέψη πάντως, δεν το είχα σκεφτεί ποτέ. Η αλήθεια είναι οτι χτες λειτουργούσε κανονικά πάντως, σκάλωσε η εφαρμογή για το 2step verification που εχουμε στη δουλειά και πήγα να κάνω επανεκκίνηση την συσκευή και δεν επαιρνε το μοτίβο ακόμα και λάθος να το έβαζα. Δεν το εγραψα σωστά χτες. Υπο άλλες συνθήκες δεν θα το είχα πάρει χαμπάρι. Δηλαδή και με την .850 δεν το διόρθωσαν το bug αυτό που δεν παίρνει το μοτίβο; Αυτό συμβαίνει μόνο όταν έχουμε μοτίβο; Αν έχουμε δηλαδή κωδικό δεν το κάνει; Edited September 3, 2025 by Titarasaudi Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mivechris Δημ. September 3, 2025 Κοινοποίηση Δημ. September 3, 2025 8 ώρες πριν, Titarasaudi said: Δηλαδή και με την .850 δεν το διόρθωσαν το bug αυτό που δεν παίρνει το μοτίβο; Αυτό συμβαίνει μόνο όταν έχουμε μοτίβο; Αν έχουμε δηλαδή κωδικό δεν το κάνει; δεν ξέρω για κωδικό δυστυχως. Δεν ειδα πάντως να το εχουν αναφέρει αλλού (μπορεί να μην το πέτυχα εγώ δεν κάθισα με τις ώρες να διαβάσω στην κοινότητα - νύσταζα χτες)😅 1 Παράθεση Nokia 3210//Nokia 7110 //Nokia 5210 //Nokia 8310 //Nokia N-Gage //SE K700i //SE W800i //SE W550i //SE K850i //SE Aino //Nokia 206 DS //Lumia 435 DS //Moto G4 Play // Mi A2 Lite // Oneplus Nord // Oneplus 11 // Oneplus 13 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Loutrikan Δημ. September 4, 2025 Κοινοποίηση Δημ. September 4, 2025 (edited) Αντιμετωπίζω ένα σοβαρό πρόβλημα, δεν μπορώ να ξεκλειδώσω το κινητό. Με το αποτύπωμα δεν εμφανίζει ούτε το κινούμενο γραφικό όταν τοποθετείς το δάχτυλο. Δοκιμάζω με κωδικό και δεν πατιέται το κουμπί με το ✓ για να τον δεχτεί. Ούτε το face recognition λειτουργεί. Έχω κάνει την τελευταία αναβάθμιση. Αγορασμένο από Κωτσόβολο. Διορθώθηκε το πρόβλημα μετά από force restart γιατί με το απλό restart ζητούσε ξεκλείδωμα. Κάποιο bug του λογισμικού φαίνεται να είναι που ελπίζω να το διορθώσουν σύντομα. Το πρόβλημα φαίνεται στο βίντεο του link: https://community.oneplus.com/thread/1884731244609011715 Τώρα διάβασα και τα πιο πάνω σχόλια για το ίδιο πρόβλημα με το μοτίβο σαν μέθοδο ξεκλειδώματος Edited September 4, 2025 by Loutrikan Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gmarvel Δημ. September 5, 2025 Κοινοποίηση Δημ. September 5, 2025 Φίλοι απέκτησα και εγώ το 13 , το βρήκα ευκαιρία εδώ στον Καναδά και το χτύπησα ,από προστασία οθόνης τι προτείνετε ; Παράθεση Γιώργος Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
TziMmys79 Δημ. September 5, 2025 Κοινοποίηση Δημ. September 5, 2025 Καλησπέρα παιδιά. Καταρχάς συγνώμη αν έχει ξαναειπωθεί. Είμαι χρόνια φανατικός xiaomάκιας. Τώρα έχω το Poco f3, το οποίο με υπηρέτησε τέλεια. Τελευταία όμως με κούρασε πολύ. Η μπαταρία του έχει πέσει αρκετά, με το ρουτ χάνω διαρκώς το google wallet και διαρκώς ψάχνω νέους τρόπους να το κρύψω, που διαρκώς γίνονται πιο περίπλοκοι και πιο απαιτητικοί. Είμαι 46, με δύο παιδιά, δεν έχω πλέον ούτε χρόνο, ούτε όρεξη για τέτοια. Έκανα την έρευνά μου, κατέληξα στα realme GT7 Pro, realme 12, 13r και 13. Γενικά είμαι υπέρ του μεταχειρισμένου και έβαλα ταβάνι 500-500. Σε αυτά τα λεφτά, βλέπω ότι μπορώ να πάρω το 13 (που είναι ανώτερο από αυτά που παρέθεσα), απ΄ έξω, Κινέζικο. Δεν έχω πάρει ποτέ Oneplus. Τι ακριβώς σημαίνει Κινέζικη έκδοση? Του περνάω ευρωπαϊκή rom και είναι σαν να αγόρασα το Ευρωπαικό, πλην της επίσημης εγγύησης, ή δεν είναι ακριβώς έτσι? Σας ευχαριστώ πολύ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
asot Δημ. September 5, 2025 Κοινοποίηση Δημ. September 5, 2025 5 ώρες πριν, TziMmys79 said: Eκανα την έρευνά μου, κατέληξα στα realme GT7 Pro, realme 12, 13r και 13. Γενικά είμαι υπέρ του μεταχειρισμένου και έβαλα ταβάνι 500-500. Σε αυτά τα λεφτά, βλέπω ότι μπορώ να πάρω το 13 (που είναι ανώτερο από αυτά που παρέθεσα), απ΄ έξω, Κινέζικο. Δεν έχω πάρει ποτέ Oneplus. Τι ακριβώς σημαίνει Κινέζικη έκδοση? Του περνάω ευρωπαϊκή rom και είναι σαν να αγόρασα το Ευρωπαικό, πλην της επίσημης εγγύησης, ή δεν είναι ακριβώς έτσι? H Κινέζικη έκδοση (από μερικά γνωστά μαγαζιά) έχει συνήθως ήδη περασμένη GLOBAL έκδοση rom που κάνει και αναβαθμίσεις, με μειονέκτημα όπως ήδη ανέφερες την έλλειψη εγγύησης και την έλλειψη δυνατότητας eSIM (για μένα, σημαντική έλλειψη, καθώς η eSIM υποστηρίζεται πλέον και από τους 3 παρόχoυς και δεν αφαιρείται εύκολα πχ σε περίπτωση κλοπής) Είναι χαρακτηριστικό της νέας τάσης οτι τα Apple iPhone 17, σε πολλές χώρες θα δέχονται μόνο eSIM 1 Παράθεση iPhone 16ProMax / in the past: OnePlus 12, [iPhone 13 Pro], OP10Pro, OP9Pro, OP7TPro, OP7, OP6, OP3, OP2, OP1 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
TziMmys79 Δημ. September 5, 2025 Κοινοποίηση Δημ. September 5, 2025 16 minutes ago, asot said: H Κινέζικη έκδοση (από μερικά γνωστά μαγαζιά) έχει συνήθως ήδη περασμένη GLOBAL έκδοση rom που κάνει και αναβαθμίσεις, με μειονέκτημα όπως ήδη ανέφερες την έλλειψη εγγύησης και την έλλειψη δυνατότητας eSIM (για μένα, σημαντική έλλειψη, καθώς η eSIM υποστηρίζεται πλέον και από τους 3 παρόχoυς και δεν αφαιρείται εύκολα πχ σε περίπτωση κλοπής) Είναι χαρακτηριστικό της νέας τάσης οτι τα Apple iPhone 17, σε πολλές χώρες θα δέχονται μόνο eSIM Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Για να περαστεί η global, το κινητό χρειάζεται unlock ή όχι? Πλέον όπως είπα, στην ηλικία μου και με τις υποχρεώσεις μου, ΠΙΘΑΝΑ να ήθελα ένα τηλ που παίζουν όλα όπως θέλω χωρίς μαγειρέματα. Σου πάντησα και στο pm, δες το σε παρακαλώ. 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mivechris Δημ. September 5, 2025 Κοινοποίηση Δημ. September 5, 2025 3 ώρες πριν, TziMmys79 said: Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Για να περαστεί η global, το κινητό χρειάζεται unlock ή όχι? Πλέον όπως είπα, στην ηλικία μου και με τις υποχρεώσεις μου, ΠΙΘΑΝΑ να ήθελα ένα τηλ που παίζουν όλα όπως θέλω χωρίς μαγειρέματα. Σου πάντησα και στο pm, δες το σε παρακαλώ. Εαν δεν κάνω μεγάλο λάθος ναι, και μετά με ξεκλείδωτο bootloader δεν θα παίζει το πορτοφόλι και ότι άλλο έχει σχέση. Εαν πας να τον ξανα-κλειδώσεις θα brick-αρει. 1 Παράθεση Nokia 3210//Nokia 7110 //Nokia 5210 //Nokia 8310 //Nokia N-Gage //SE K700i //SE W800i //SE W550i //SE K850i //SE Aino //Nokia 206 DS //Lumia 435 DS //Moto G4 Play // Mi A2 Lite // Oneplus Nord // Oneplus 11 // Oneplus 13 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.