Jump to content

Poco X6 Pro 5G


s_nova
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Εγω παραμενω στην 205 Global και εχω απενεργοποιησει τις ενημερωσεις. Για τα δικα μου γουστα με την συγκεκριμενη δουλευει μια χαρα, και οταν ενα πραγμα δουλευει δεν το αγγιζουμε!

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 2,7χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Μόλις μου ήλθε κι εμένα η 209 και μαντέψτε....
Μεταξύ άλλων διόρθωσαν και το πρόβλημα που ανάφερα 3 posts πιο πάνω με το ποσοστό της μπαταρίας!
Επίσης κι ένα άλλο με το μέγεθος των εικονιδίων.

Χμμμ,,,
Αν και στην περιγραφή λέει για "ενημέρωση ασφαλείας" περισσότερο μου κάνει για ενημέρωση ασφαλείας με παράλληλο fix πολλών bugs

Τέλος πάντων... Ολα καλά!
Αλλος ένας ευχαριστημένος πελάτης... Χαχαχα

Edited by Yoda
May The Force Be With You...
Link to comment
Share on other sites

Patch Νοεμβρίου με χώρα Ελλάδα .
Οκ τώρα είδα ότι είχε έρθει από την Δευτέρα,εγώ έπαιζα σε προηγούμενο επεισόδιο 😂

Screenshot_2025-11-13-10-11-57-385_com.android.updater-edit.jpg

Edited by highland1
Link to comment
Share on other sites

Το χρησιμοποιώ περίπου 6 μήνες.
Με κάθε φορά αργή φόρτιση έως80%.

Έχω κάνει όλες τις αναβαθμίσεις.

Έχω ελέγξει και δεν υπάρχουν res-intent εφαρμογές στο background.
Τελευταία παρατηρώ ότι η μπαταρία με πολύ μέτρια χρήση μέσα σε 8 -10 ώρες πέφτει στο 30%.
τι να πω ....

 

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, tasos_v said:

Το χρησιμοποιώ περίπου 6 μήνες.
Με κάθε φορά αργή φόρτιση έως80%.

Έχω κάνει όλες τις αναβαθμίσεις.

Έχω ελέγξει και δεν υπάρχουν res-intent εφαρμογές στο background.
Τελευταία παρατηρώ ότι η μπαταρία με πολύ μέτρια χρήση μέσα σε 8 -10 ώρες πέφτει στο 30%.
τι να πω ....

 

Το έχω πάνω από έναν χρόνο και το έχω σκίσει στις γρήγορες  φορτίσεις  ως και 100% μέχρι και δύο φορές την ημέρα και η μπαταρία είναι σχεδον όπως ήταν.Ειναι καθαρά  θέμα software και όχι αργής-γρηγορης  φόρτισης.Σε 3 χρόνια το ίδιο κινητό(πιθανόν θα έχουμε αλλάξει αλλά δύο) με αργή φόρτιση Vs γρηγορης θα έχει περίπου 10% παραπάνω απώλεια στην γρήγορη,οπότε αν το έχεις 6 μήνες  δεν δικαιολογεί σε καμία περίπτωση η φόρτιση αυτό που περιγράφεις.Πηγαινε στις ρυθμίσεις,κλείσε τυχών εφαρμογές που τρέχουν στο παρασκήνιο η κάνε κανένα hard reset.

Edited by highland1
Link to comment
Share on other sites

Τσεκαρε ποια έκδοση ασφαλείας φοράς. Εγώ με την συγκεκριμένη είδα πάλι τα mah όταν φτάσει στο ποσοστό φόρτισης που θέλω, να έχουν επανέλθει στα όρια προ καλοκαιριού όταν με την αναβάθμιση της εφαρμογής ασφαλείας τότε είχαν "χαθεί" 300 mah.    11.0.8-250815.1.1 η έκδοση της εφαρμογής.

Screenshot_2025-11-14-19-35-10-985_com.miui.securitycenter.jpg

Screenshot_2025-11-14-19-39-16-068_com.miui.securitycenter.jpg

Edited by specguard
Link to comment
Share on other sites

highland1 και specguard.

1- Έχω απενεργοποιήσει την αυτόματη εκκινηση για οποιαδήποτε εφαρμογή.

2- Έχω ενεργοποιήσει τον αυτόματο συγχρονισμό μόνο με WiFi

3- Καλώς ή κακώς κατέβασα την τελευταία ver 2.0.109

4- Παρόλα αυτά σε κατάσταση αδρανείας το ποσοστό απο 75% έπεσε σε τρεις περίπου ώρες στο 53%

5- Έχω επιλέξει ισορροπημένη λειτουργία μπαταρίας.

Τι άλλο να κάνω?

Τι δεν κάνω σωστά;

 

 

Edited by tasos_v
Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, tasos_v said:

highland1 και specguard.

1- Έχω απενεργοποιήσει την αυτόματη εκκινηση για οποιαδήποτε εφαρμογή.

2- Έχω ενεργοποιήσει τον αυτόματο συγχρονισμό μόνο με WiFi

3- Καλώς ή κακώς κατέβασα την τελευταία ver 2.0.109

4- Παρόλα αυτά σε κατάσταση αδρανείας το ποσοστό απο 75% έπεσε σε τρεις περίπου ώρες στο 53%

5- Έχω επιλέξει ισορροπημένη λειτουργία μπαταρίας.

Τι άλλο να κάνω?

Τι δεν κάνω σωστά;

 

 

Πηγαινε στις Ρυθμίσεις - Μπαταρία -Στατιστικά-Χρήση μπαταρίας
Κοίταξε ποια εφαρμογή ή διεργασία καταναλώνει το μεγαλύτερο ποσοστό.Ελεγξε την ενότητα "Υλικό/Hardware" Μήπως η οθόνη  ή το Σύστημα Android εμφανίζεται δυσανάλογα ψηλά ακόμα και σε αδράνεια.
Έλεγξε τις εφαρμογές μήπως κάποια  εφαρμογή τρέχει στο παρασκήνιο (π.χ social media, εφαρμογές fitness, GPS) και προκαλεί τη μεγάλη απώλεια.Αν δεν έχεις καλό σήμα,μια δυο γραμμές μπορεί να ρίχνει την μπαταρία.

Link to comment
Share on other sites

Έχω απενεργοποιήσει την αυτόματη εκκινηση στο παρασκήνιο για ολες τις εφαρμογές.

Ρυθμίσεις - Μπαταρία -Στατιστικά-Χρήση μπαταρίας

Δεν βλέπω την ενότητα Στατιστικά

εκτός αν εννοείς κάτω -μετα το διάγραμμα- που δειχνει τα ποσοστα κατανάλωσης των εφαρμογών

Link to comment
Share on other sites

On 13/11/2025 at 7:44 ΜΜ, tasos_v said:

Το χρησιμοποιώ περίπου 6 μήνες.
Με κάθε φορά αργή φόρτιση έως80%.

Έχω κάνει όλες τις αναβαθμίσεις.

Έχω ελέγξει και δεν υπάρχουν res-intent εφαρμογές στο background.
Τελευταία παρατηρώ ότι η μπαταρία με πολύ μέτρια χρήση μέσα σε 8 -10 ώρες πέφτει στο 30%.
τι να πω ....

 

Πάρε μια ιδέα της δικιάς μου χρήσης!

Screenshot_2025-11-15-01-55-52-394_com.miui.securitycenter.jpg

Screenshot_2025-11-14-19-35-10-985_com.miui.securitycenter.jpg

Screenshot_2025-11-14-19-46-31-759_com.finalwire.aida64.jpg

Screenshot_2025-11-14-19-40-19-828_com.miui.securitycenter.jpg

Screenshot_2025-11-14-19-48-06-345_com.digibites.accubattery.jpg

Link to comment
Share on other sites

Κατά ένα περίεργο τρόπο δεν μπορώ να δω τίποτα, είναι απολύτως μαύρα. Αν τα ανέβασες από κινητό ,ανέβασε τα όχι από το αρχικό μενού αλλά πάνε πάνω αριστερά και ψάξε να βρεις τον φάκελο που τις αποθηκεύσες. (Ανέβασετα από την συλλογή)

Screenshot_2025-11-15-10-52-12-860_com.google.android.documentsui.jpg

Edited by specguard
Link to comment
Share on other sites

Αυτα ειναι τα δικά μου.
Αν δεις κάτι περίεργο πές.

( Απο PC και πάλι.

Τα ξανα ανέβασα.

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατι βγήκαν μαυρα.)

miui securitycenter01.jpg

miui securitycenter02.jpg

miui securitycenter03.jpg

android settings.jpg

Link to comment
Share on other sites

Δοκιμαστικα κανε τα εξης: Αρχικα πατα τον ελεγχο μπαταριας  και δες τι μπορεις και θελεις να απενεργοποιησεις.Το σημα που εχεις ειναι αδυναμο με αποτελεσμα το τηλ. να ψαχνει συνεχως για καλυτερο σημα . Δοκιμασε να απεγκαταστησεις την τελευταια ενημερωση της εφαρμογης ασφαλειας. Δοκιμασε στην λειτουργια μπαταριας το εξοικονομηση μπαταριας. Επισης μπορεις να πας στις επιλογες διαχειριστη και να σταματησεις ολες τις ενεργειες παρασκηνιου. Αυτα για αρχη και βλεπουμε!

Link to comment
Share on other sites

Στο δεύτερο ποστ είπα οτι αν δεν έχεις καλό σήμα,μία δύο γραμμές τρώει αρκετή μπαταρία.Εχεις δυο sim μέσα με κακό σήμα και ψάχνουν συνέχεια οι κεραίες της συσκευής για καλύτερο σήμα και αυτό επιβαρύνει αρκετά την μπαταρία!Aπό τα screenshot βλέπω ότι δουλεύεις τους χάρτες αρκετά, άρα και το GPS,έχεις  και το WiFi ανοιχτό αλλά και το Bluetooth που θα το έχεις συνδεδεμένο με κάποια συσκευή συν την έξτρα χρήση που κανείς  σε βίντεο social χρηση τηλεφώνου κλπ.Με βάση αυτά τα δεδομένα μου φαίνεται λογική ή απώλεια μπαταρίας που έχεις.

Edited by highland1
Link to comment
Share on other sites

Χρησιμοποιώ car play και η οθόνη του κιν είναι πάντα σβηστή.

Ποιος κωδικός απενεργοποιεί την sim χωρίς να την αφαιρέσω ( και με ποιο κωδικό την επαναφέρεις πάλι αν χρειαστεί)  γιατι το τηλ δεν εχει νομίζω τετοια λειτουργία.

Σας ευχαριστώ πολύ.

Link to comment
Share on other sites

Η μόνη επιλογή για να απενεργοποιηθούν και να ενεργοποιηθούν οι sim χωρίς να βγούνε είναι η λειτουργεία πτήσης και μετά αν κατάλαβα καλά  αφού χρησιμοποιείς χάρτες μπαίνεις με off line χάρτες σε κάποια εφαρμογή.

Link to comment
Share on other sites

*#*#4636#*#* πληροφορίες τηλεφώνου 1 OR 2 ---- απενεργοποίηση ισχύς πομπού.

Edited by specguard
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, specguard said:

*#*#4636#*#* πληροφορίες τηλεφώνου 1 OR 2 ---- απενεργοποίηση ισχύς πομπού.

Είσαι τιτανο-τεράστιος!!!!! 

Έτσι ? *#*#4636#*1*

Για ενεργοποίηση πάλι το ίδιο?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...