specguard Δημ. November 6, 2025 Κοινοποίηση Δημ. November 6, 2025 Εγω παραμενω στην 205 Global και εχω απενεργοποιησει τις ενημερωσεις. Για τα δικα μου γουστα με την συγκεκριμενη δουλευει μια χαρα, και οταν ενα πραγμα δουλευει δεν το αγγιζουμε! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Arinos Δημ. November 10, 2025 Κοινοποίηση Δημ. November 10, 2025 Ήρθε και η 9 σήμερα το πρωί, ασφαλείας Νοεμβρίου 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Yoda Δημ. November 10, 2025 Κοινοποίηση Δημ. November 10, 2025 (edited) Μόλις μου ήλθε κι εμένα η 209 και μαντέψτε.... Μεταξύ άλλων διόρθωσαν και το πρόβλημα που ανάφερα 3 posts πιο πάνω με το ποσοστό της μπαταρίας! Επίσης κι ένα άλλο με το μέγεθος των εικονιδίων. Χμμμ,,, Αν και στην περιγραφή λέει για "ενημέρωση ασφαλείας" περισσότερο μου κάνει για ενημέρωση ασφαλείας με παράλληλο fix πολλών bugs Τέλος πάντων... Ολα καλά! Αλλος ένας ευχαριστημένος πελάτης... Χαχαχα Edited November 10, 2025 by Yoda 5 1 Παράθεση May The Force Be With You... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sot20 Δημ. November 10, 2025 Κοινοποίηση Δημ. November 10, 2025 Βγήκε ναι η 209 με security patch Νοεμβρίου 2025 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Christos_Tz Δημ. November 10, 2025 Κοινοποίηση Δημ. November 10, 2025 ..με τι χωρα προελευσηs σαs ειρθε.? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Arinos Δημ. November 11, 2025 Κοινοποίηση Δημ. November 11, 2025 Ελλάδα και ευρωπαϊκό firmware Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Yoda Δημ. November 11, 2025 Κοινοποίηση Δημ. November 11, 2025 Το ίδιο και το δικό μου... Παράθεση May The Force Be With You... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tasos_v Δημ. November 11, 2025 Κοινοποίηση Δημ. November 11, 2025 Παρόμοια και σε μένα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
highland1 Δημ. November 13, 2025 Κοινοποίηση Δημ. November 13, 2025 (edited) Patch Νοεμβρίου με χώρα Ελλάδα . Οκ τώρα είδα ότι είχε έρθει από την Δευτέρα,εγώ έπαιζα σε προηγούμενο επεισόδιο 😂 Edited November 13, 2025 by highland1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tasos_v Δημ. November 13, 2025 Κοινοποίηση Δημ. November 13, 2025 Το χρησιμοποιώ περίπου 6 μήνες. Με κάθε φορά αργή φόρτιση έως80%. Έχω κάνει όλες τις αναβαθμίσεις. Έχω ελέγξει και δεν υπάρχουν res-intent εφαρμογές στο background. Τελευταία παρατηρώ ότι η μπαταρία με πολύ μέτρια χρήση μέσα σε 8 -10 ώρες πέφτει στο 30%. τι να πω .... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
highland1 Δημ. November 13, 2025 Κοινοποίηση Δημ. November 13, 2025 (edited) 3 ώρες πριν, tasos_v said: Το χρησιμοποιώ περίπου 6 μήνες. Με κάθε φορά αργή φόρτιση έως80%. Έχω κάνει όλες τις αναβαθμίσεις. Έχω ελέγξει και δεν υπάρχουν res-intent εφαρμογές στο background. Τελευταία παρατηρώ ότι η μπαταρία με πολύ μέτρια χρήση μέσα σε 8 -10 ώρες πέφτει στο 30%. τι να πω .... Το έχω πάνω από έναν χρόνο και το έχω σκίσει στις γρήγορες φορτίσεις ως και 100% μέχρι και δύο φορές την ημέρα και η μπαταρία είναι σχεδον όπως ήταν.Ειναι καθαρά θέμα software και όχι αργής-γρηγορης φόρτισης.Σε 3 χρόνια το ίδιο κινητό(πιθανόν θα έχουμε αλλάξει αλλά δύο) με αργή φόρτιση Vs γρηγορης θα έχει περίπου 10% παραπάνω απώλεια στην γρήγορη,οπότε αν το έχεις 6 μήνες δεν δικαιολογεί σε καμία περίπτωση η φόρτιση αυτό που περιγράφεις.Πηγαινε στις ρυθμίσεις,κλείσε τυχών εφαρμογές που τρέχουν στο παρασκήνιο η κάνε κανένα hard reset. Edited November 13, 2025 by highland1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
specguard Δημ. November 14, 2025 Κοινοποίηση Δημ. November 14, 2025 (edited) Τσεκαρε ποια έκδοση ασφαλείας φοράς. Εγώ με την συγκεκριμένη είδα πάλι τα mah όταν φτάσει στο ποσοστό φόρτισης που θέλω, να έχουν επανέλθει στα όρια προ καλοκαιριού όταν με την αναβάθμιση της εφαρμογής ασφαλείας τότε είχαν "χαθεί" 300 mah. 11.0.8-250815.1.1 η έκδοση της εφαρμογής. Edited November 14, 2025 by specguard Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tasos_v Δημ. November 14, 2025 Κοινοποίηση Δημ. November 14, 2025 (edited) highland1 και specguard. 1- Έχω απενεργοποιήσει την αυτόματη εκκινηση για οποιαδήποτε εφαρμογή. 2- Έχω ενεργοποιήσει τον αυτόματο συγχρονισμό μόνο με WiFi 3- Καλώς ή κακώς κατέβασα την τελευταία ver 2.0.109 4- Παρόλα αυτά σε κατάσταση αδρανείας το ποσοστό απο 75% έπεσε σε τρεις περίπου ώρες στο 53% 5- Έχω επιλέξει ισορροπημένη λειτουργία μπαταρίας. Τι άλλο να κάνω? Τι δεν κάνω σωστά; Edited November 14, 2025 by tasos_v Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
highland1 Δημ. November 14, 2025 Κοινοποίηση Δημ. November 14, 2025 22 minutes ago, tasos_v said: highland1 και specguard. 1- Έχω απενεργοποιήσει την αυτόματη εκκινηση για οποιαδήποτε εφαρμογή. 2- Έχω ενεργοποιήσει τον αυτόματο συγχρονισμό μόνο με WiFi 3- Καλώς ή κακώς κατέβασα την τελευταία ver 2.0.109 4- Παρόλα αυτά σε κατάσταση αδρανείας το ποσοστό απο 75% έπεσε σε τρεις περίπου ώρες στο 53% 5- Έχω επιλέξει ισορροπημένη λειτουργία μπαταρίας. Τι άλλο να κάνω? Τι δεν κάνω σωστά; Πηγαινε στις Ρυθμίσεις - Μπαταρία -Στατιστικά-Χρήση μπαταρίας Κοίταξε ποια εφαρμογή ή διεργασία καταναλώνει το μεγαλύτερο ποσοστό.Ελεγξε την ενότητα "Υλικό/Hardware" Μήπως η οθόνη ή το Σύστημα Android εμφανίζεται δυσανάλογα ψηλά ακόμα και σε αδράνεια. Έλεγξε τις εφαρμογές μήπως κάποια εφαρμογή τρέχει στο παρασκήνιο (π.χ social media, εφαρμογές fitness, GPS) και προκαλεί τη μεγάλη απώλεια.Αν δεν έχεις καλό σήμα,μια δυο γραμμές μπορεί να ρίχνει την μπαταρία. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tasos_v Δημ. November 14, 2025 Κοινοποίηση Δημ. November 14, 2025 Έχω απενεργοποιήσει την αυτόματη εκκινηση στο παρασκήνιο για ολες τις εφαρμογές. Ρυθμίσεις - Μπαταρία -Στατιστικά-Χρήση μπαταρίας Δεν βλέπω την ενότητα Στατιστικά εκτός αν εννοείς κάτω -μετα το διάγραμμα- που δειχνει τα ποσοστα κατανάλωσης των εφαρμογών Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
specguard Δημ. November 14, 2025 Κοινοποίηση Δημ. November 14, 2025 On 13/11/2025 at 7:44 ΜΜ, tasos_v said: Το χρησιμοποιώ περίπου 6 μήνες. Με κάθε φορά αργή φόρτιση έως80%. Έχω κάνει όλες τις αναβαθμίσεις. Έχω ελέγξει και δεν υπάρχουν res-intent εφαρμογές στο background. Τελευταία παρατηρώ ότι η μπαταρία με πολύ μέτρια χρήση μέσα σε 8 -10 ώρες πέφτει στο 30%. τι να πω .... Πάρε μια ιδέα της δικιάς μου χρήσης! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tasos_v Δημ. November 15, 2025 Κοινοποίηση Δημ. November 15, 2025 (edited) . Edited November 15, 2025 by tasos_v μαυρες οι εικόνες Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
specguard Δημ. November 15, 2025 Κοινοποίηση Δημ. November 15, 2025 (edited) Κατά ένα περίεργο τρόπο δεν μπορώ να δω τίποτα, είναι απολύτως μαύρα. Αν τα ανέβασες από κινητό ,ανέβασε τα όχι από το αρχικό μενού αλλά πάνε πάνω αριστερά και ψάξε να βρεις τον φάκελο που τις αποθηκεύσες. (Ανέβασετα από την συλλογή) Edited November 15, 2025 by specguard Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tasos_v Δημ. November 15, 2025 Κοινοποίηση Δημ. November 15, 2025 Αυτα ειναι τα δικά μου. Αν δεις κάτι περίεργο πές. ( Απο PC και πάλι. Τα ξανα ανέβασα. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατι βγήκαν μαυρα.) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
specguard Δημ. November 15, 2025 Κοινοποίηση Δημ. November 15, 2025 Δοκιμαστικα κανε τα εξης: Αρχικα πατα τον ελεγχο μπαταριας και δες τι μπορεις και θελεις να απενεργοποιησεις.Το σημα που εχεις ειναι αδυναμο με αποτελεσμα το τηλ. να ψαχνει συνεχως για καλυτερο σημα . Δοκιμασε να απεγκαταστησεις την τελευταια ενημερωση της εφαρμογης ασφαλειας. Δοκιμασε στην λειτουργια μπαταριας το εξοικονομηση μπαταριας. Επισης μπορεις να πας στις επιλογες διαχειριστη και να σταματησεις ολες τις ενεργειες παρασκηνιου. Αυτα για αρχη και βλεπουμε! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
highland1 Δημ. November 15, 2025 Κοινοποίηση Δημ. November 15, 2025 (edited) Στο δεύτερο ποστ είπα οτι αν δεν έχεις καλό σήμα,μία δύο γραμμές τρώει αρκετή μπαταρία.Εχεις δυο sim μέσα με κακό σήμα και ψάχνουν συνέχεια οι κεραίες της συσκευής για καλύτερο σήμα και αυτό επιβαρύνει αρκετά την μπαταρία!Aπό τα screenshot βλέπω ότι δουλεύεις τους χάρτες αρκετά, άρα και το GPS,έχεις και το WiFi ανοιχτό αλλά και το Bluetooth που θα το έχεις συνδεδεμένο με κάποια συσκευή συν την έξτρα χρήση που κανείς σε βίντεο social χρηση τηλεφώνου κλπ.Με βάση αυτά τα δεδομένα μου φαίνεται λογική ή απώλεια μπαταρίας που έχεις. Edited November 15, 2025 by highland1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tasos_v Δημ. November 16, 2025 Κοινοποίηση Δημ. November 16, 2025 Χρησιμοποιώ car play και η οθόνη του κιν είναι πάντα σβηστή. Ποιος κωδικός απενεργοποιεί την sim χωρίς να την αφαιρέσω ( και με ποιο κωδικό την επαναφέρεις πάλι αν χρειαστεί) γιατι το τηλ δεν εχει νομίζω τετοια λειτουργία. Σας ευχαριστώ πολύ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
highland1 Δημ. November 16, 2025 Κοινοποίηση Δημ. November 16, 2025 Η μόνη επιλογή για να απενεργοποιηθούν και να ενεργοποιηθούν οι sim χωρίς να βγούνε είναι η λειτουργεία πτήσης και μετά αν κατάλαβα καλά αφού χρησιμοποιείς χάρτες μπαίνεις με off line χάρτες σε κάποια εφαρμογή. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
specguard Δημ. November 16, 2025 Κοινοποίηση Δημ. November 16, 2025 (edited) *#*#4636#*#* πληροφορίες τηλεφώνου 1 OR 2 ---- απενεργοποίηση ισχύς πομπού. Edited November 16, 2025 by specguard 1 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tasos_v Δημ. November 16, 2025 Κοινοποίηση Δημ. November 16, 2025 1 hour ago, specguard said: *#*#4636#*#* πληροφορίες τηλεφώνου 1 OR 2 ---- απενεργοποίηση ισχύς πομπού. Είσαι τιτανο-τεράστιος!!!!! Έτσι ? *#*#4636#*1* Για ενεργοποίηση πάλι το ίδιο? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.