Jump to content

CU Liquid


blizard
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Περιμένω στο chat πάνω από 60 λεπτά μετά τον ToBi. Είναι νορμάλ; Τα έχουν παίξει τα συστήματά τους μήπως;

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, nickolasemp said:

Περιμένω στο chat πάνω από 60 λεπτά μετά τον ToBi. Είναι νορμάλ; Τα έχουν παίξει τα συστήματά τους μήπως;

Τα έχουν παίξει σίγουρα! Προσπαθώ να βάλω 1 νουμερο (απλό cu) στο my Vodafone app και λέει ότι ειναι liquid! 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Είναι ξεκάθαρο πώς έχουν θέμα με τα συστήματά τους και πάντα γίνεται αυτό όταν τρέχει κάποια μεγάλη προσφορά. Από τις 8 το πρωί προσπαθούσα να μιλήσω με κάποιον στο cu.gr, είχε 10+ λεπτά αναμονή και ό,τι και να τους έγραφα , η απαντηση ήταν "υπάρχει τεχνικό θέμα". 

Με τα πολλά, τους πήρα τηλ και η κοπέλα εκεί με εξυπηρέτησε αμέσως. 

Στον αριθμό που έχω που δεν γινόταν Liquid με τίποτα, το πρόβλημα ήταν το προφίλ μου στο CU. Χωρίς να μου πει πολλά πολλά, μου είπε ότι μου διέγραψε το προφίλ, μου ζήτησε να φτιάξω νέο από το vodafone.gr κι όχι από το CU και ως δια μαγείας, μόλις μπήκα στο CU app με τα στοιχεία τα νέα, αποθήκευσε την κάρτα και είμαι στο στάδιο αύριο να γίνω Liquid. 

Για τον αριθμό της μάνας μου, Liquid που δεν γίνεται κανονικό, μου είπαν ότι είναι visual bug και ότι δεν θα γίνει χρέωση. Όταν ρώτησα, όμως, τί παροχές έχει από τη στιγμή που όλα τα ποτηράκια έχουν αδειάσει και βγάζει παύλες, μου είπε ότι θα κοιτάξει. 

Καλή, χρυσή η VF με τις προσφορές κτλ, αλλά έχει διάφορα θέματα. Φίλος που έχει συμβόλαιο έκανε παράπονα για το πρόβλημα στην κάλυψη στο σπίτι του από το καλοκαιρι και μετά, του είπαν ότι θα του κάνουν δώρο 2 πάγια για αρχή κι αν δεν φτιαχτεί, θα μπορεί να φύγει ατελώς και μέχρι σήμερα πληρώνει κανονικά και είναι στο "περιμενε" από την εξυπηρετηση για να δει πότε και αν θα του δώσουν τα 2 πάγια. 

Και το θέμα είναι ότι αρχίζουν και τους παίρνουν πρέφα και οι άλλες 2 εταιρείες και είναι κακό για εμάς. Με πήραν από την COSMOTE σήμερα για να μου κάνουν αντιπροσφορά για το σταθερό επειδή το πάω στη VF και όταν τους είπα ότι μου δίνουν στο κινητό το Unlimited All στα 18€/μήνα, η απαντηση του υπαλληλου ήταν "μπορεί να 'ναι φθηνότερο της VF, αλλά και θα έχετε κόφτη στην έξτρα SIM και δεν θα έχετε την κάλυψη της COSMOTE". 

Για την κάλυψη λες "οκ, είναι θέμα περιοχής", αλλά αν πάνε να δικαιολογήσουν τις τιμές από τις "τρύπες" της κάθε εταιρείας, βλέπω να μας δίνουν στα 40+€ πάλι τα συμβολαια. 

myName: Γιαννης

Link to comment
Share on other sites

On 3/11/2023 at 3:44 ΜΜ, EllinikoNisi said:

Στο liquid έχει ως προϋπόθεση μια ανανέωση τις τελευταίες 30 ημέρες (και νομίζω από 13 και πάνω). Οπότε αν βγεις και ξανά μπεις, το σύστημα σε βλέπει σαν καινούργιο χρήστη χωρίς ανανέωση. 

Είναι με βάση τους μήνες. Εάν ο μήνας έχει 31 τότε έχεις παράταση μια ημέρα.

Η προϋπόθεση που λες για ποιο πράγμα είναι; Αναρωτιέμαι μήπως είναι ο λόγος που δεν μπορώ να μεταφέρω πλέον την μπάρα. Από την άλλη, έβαλα χρήματα στις 7/10. Τις προηγούμενες ημέρες δε με αφήνει να το πάω Δεκέμβριο. Λογικά μέχρι σήμερα δεν θα μπορούσα να μεταφέρω και την μπάρα;

Δεν καταλαβαίνω κι αυτό το 13 και πάνω. Edit: Μάλλον εννοείς ότι πρέπει να είσαι τουλάχιστον 13 ημέρες για smart pocket?

Edited by nickolasemp
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, nickolasemp said:

Η προϋπόθεση που λες για ποιο πράγμα είναι; Αναρωτιέμαι μήπως είναι ο λόγος που δεν μπορώ να μεταφέρω πλέον την μπάρα. Από την άλλη, έβαλα χρήματα στις 7/10. Τις προηγούμενες ημέρες δε με αφήνει να το πάω Δεκέμβριο. Λογικά μέχρι σήμερα δεν θα μπορούσα να μεταφέρω και την μπάρα;

Δεν υπαρχουν προϋποθέσεις για την μετακίνηση της μπαρας. Απλα παρατηρησαν οτι η πλειοψηφια μετακινουσε την μπαρα 1 μηνα μετά και αποφάσισαν να την παγώσουν. Αυτοι θελουν καθε μηνα να τραβανε λεφτα απο την καρτα. Με άλλα λογια καρτοσυμβολαιο... Προφανως το αφησαν ελευθερο στην αρχη (ωστε να τραβήξουν πελάτες) και τωρα μας τα αλλάζουν.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Το πάγωμα της μπάρας δεν ευνοεί όσους θέλουν να ανανεώσουν νωρίτερα, δηλαδή να την σπρώξουν εγγύτερα στο σήμερα. Υπάρχει και αυτή η περίπτωση να εχουν λιγοστέψει τα € και να θες νωρίτερα να βάλεις. Αν πάγωσαν την μπάρα τελείως, είναι εντελώς αψυχολόγητη κίνηση. Θα πρέπει να δούμε όμως ακριβώς τι έχει γίνει, γιατί από ότι φαίνεται προέκυψε τεχνικό πρόβλημα είτε στην προσπάθεια τους να αλλάξουν κάτι, είτε από άλλο λόγο...

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, kmpatra said:

Το πάγωμα της μπάρας δεν ευνοεί όσους θέλουν να ανανεώσουν νωρίτερα, δηλαδή να την σπρώξουν εγγύτερα στο σήμερα. Υπάρχει και αυτή η περίπτωση να εχουν λιγοστέψει τα € και να θες νωρίτερα να βάλεις. Αν πάγωσαν την μπάρα τελείως, είναι εντελώς αψυχολόγητη κίνηση. Θα πρέπει να δούμε όμως ακριβώς τι έχει γίνει, γιατί από ότι φαίνεται προέκυψε τεχνικό πρόβλημα είτε στην προσπάθεια τους να αλλάξουν κάτι, είτε από άλλο λόγο...

Εγώ πιστεύω οτι εαν μεχρι αποψε δεν το φτιαξουν, το εκαναν εσκεμμένα. Κανονικά μεσα στο σκ έπρεπε να το έχει φτιαχτεί. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, kmpatra said:

Το πάγωμα της μπάρας δεν ευνοεί όσους θέλουν να ανανεώσουν νωρίτερα, δηλαδή να την σπρώξουν εγγύτερα στο σήμερα. Υπάρχει και αυτή η περίπτωση να εχουν λιγοστέψει τα € και να θες νωρίτερα να βάλεις. Αν πάγωσαν την μπάρα τελείως, είναι εντελώς αψυχολόγητη κίνηση. Θα πρέπει να δούμε όμως ακριβώς τι έχει γίνει, γιατί από ότι φαίνεται προέκυψε τεχνικό πρόβλημα είτε στην προσπάθεια τους να αλλάξουν κάτι, είτε από άλλο λόγο...

Εκτός κι αν σού λένε ότι βάλε επιπλέον μόνος σου πλέον. Καρτοσυμβόλαιο και πάλι.

10 minutes ago, VIPdriver said:

Δεν υπαρχουν προϋποθέσεις για την μετακίνηση της μπαρας. Απλα παρατηρησαν οτι η πλειοψηφια μετακινουσε την μπαρα 1 μηνα μετά και αποφάσισαν να την παγώσουν. Αυτοι θελουν καθε μηνα να τραβανε λεφτα απο την καρτα. Με άλλα λογια καρτοσυμβολαιο... Προφανως το αφησαν ελευθερο στην αρχη (ωστε να τραβήξουν πελάτες) και τωρα μας τα αλλάζουν.

Δικαίωμά τους να θέλουν να αλλάξουν τους όρους, αλλά πού είναι η ανακοίνωση; Θεωρώ ότι είναι λάθος με το update της 20/10, ειδάλλως τρώνε πρόστιμα όταν δεν ανακοινώνουν πράγματα. Επίσης, από πότε το CU (Liquid και μη) έγινε καρτοσυμβόλαιο από καρτοκινητό;

Edited by nickolasemp
Link to comment
Share on other sites

Αν μπεις στη διαδικασία να βαλεις μονος σου και δεν εχεις δικαίωμα να μετακινήσεις την μπάρα θα είναι πλέον ασύμφορο. Γιατί θα ξανάρθει μετά απο λιγο, στην προγραμματισμένη ημερομηνία, η υποχρέωση να πληρωσεις...

Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, nickolasemp said:

Η προϋπόθεση που λες για ποιο πράγμα είναι; Αναρωτιέμαι μήπως είναι ο λόγος που δεν μπορώ να μεταφέρω πλέον την μπάρα. Από την άλλη, έβαλα χρήματα στις 7/10. Τις προηγούμενες ημέρες δε με αφήνει να το πάω Δεκέμβριο. Λογικά μέχρι σήμερα δεν θα μπορούσα να μεταφέρω και την μπάρα;

Δεν καταλαβαίνω κι αυτό το 13 και πάνω. Edit: Μάλλον εννοείς ότι πρέπει να είσαι τουλάχιστον 13 ημέρες για smart pocket?

Η προϋπόθεση ανανέωσης μια φορά τον μήνα είναι για έκδοση κωδικού smart pocket. 

Το liquid είναι στα πρότυπα του neo από cosmote. Που όποτε θες το διακόπτης και όποτε θες το επαναφέρεις. Το να μην αφήνουν να γίνεις cu και ξανά liquid είναι από μόνο του ύποπτο.

Ας ελπίσουμε να είναι συστημικό πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, EllinikoNisi said:

Η προϋπόθεση ανανέωσης μια φορά τον μήνα είναι για έκδοση κωδικού smart pocket. 

Το liquid είναι στα πρότυπα του neo από cosmote. Που όποτε θες το διακόπτης και όποτε θες το επαναφέρεις. Το να μην αφήνουν να γίνεις cu και ξανά liquid είναι από μόνο του ύποπτο.

Ας ελπίσουμε να είναι συστημικό πρόβλημα.

Αυτή τη στιγμή είμαι liquid, χωρίς αποθηκευμένη κάρτα χρεωσης (μπηκα από το browser στο my Vodafone και την έσβησα), με υπόλοιπο λίγα ευρώ, αλλά με άγνωστα GB, λεπτά, SMS στους μετρητές...... 

 

 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, VIPdriver said:

Αυτή τη στιγμή είμαι liquid, χωρίς αποθηκευμένη κάρτα χρεωσης (μπηκα από το browser στο my Vodafone και την έσβησα), με υπόλοιπο λίγα ευρώ, αλλά με άγνωστα GB, λεπτά, SMS στους μετρητές...... 

Αυτός είναι ο ορισμός του li-quit.

Πολύ παράξενη η υπόθεση σου!!

Link to comment
Share on other sites

Πριν περίπου 2 εβδομάδες, στο "κύριο" νούμερό μου, άλλαξα ημερομηνία στη μπάρα και μου ήρθε το μήνυμα "Οι αλλαγές ... πραγματοποιήθηκαν επιτυχώς". Αλλά παρατήρησα ότι δεν άλλαξε η ημερομηνία στην εφαρμογή (όπως συζητιέται και εδώ τις τελευταίες μέρες δηλ). Ξαναδοκίμασα, τα ίδια. ΑΛΛΑ: Νομίζω το άφησα κανένα 24ωρο και όταν ξανα άνοιξα την εφαρμογή, ήταν στην αλλαγμένη ημερομηνία. Που (για μένα) σημαίνει ότι έχουν όντως τεχνικά προβλήματα - και το λέω για κακό - μαζεύτηκαν πολλοί χρήστες Liquid και δεν μπορούν να διαχειριστούν την κατάσταση;

Τώρα σε 2ο ολοκαίνουριο νούμερό μου και σε άλλο νούμερο που διαχειρίζομαι εγώ, έχω ήδη μια βδομάδα σε κατάσταση ημι-Liquid, όπως είχε συμβεί νομίζω αρχικά και στον @kalitexnis_g. Στο 1252 μου λέει πως είμαι Liquid, στην εφαρμογή δεν φαίνονται ούτε τα "ποτήρια" του liquid, μπάρα κλπ, ούτε τα πακέτα του "κανονικού" CU. Εντωμεταξύ, το μόνο που έκανα είναι να κάνω κανονικά τη διαδικασία εγγραφής!

4 φορές επικοινώνησα και λένε "θα το δουν"... ΕΛΕΟΣ ρε παδιά!

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, jaranor said:

Πριν περίπου 2 εβδομάδες, στο "κύριο" νούμερό μου, άλλαξα ημερομηνία στη μπάρα και μου ήρθε το μήνυμα "Οι αλλαγές ... πραγματοποιήθηκαν επιτυχώς". Αλλά παρατήρησα ότι δεν άλλαξε η ημερομηνία στην εφαρμογή (όπως συζητιέται και εδώ τις τελευταίες μέρες δηλ). Ξαναδοκίμασα, τα ίδια. ΑΛΛΑ: Νομίζω το άφησα κανένα 24ωρο και όταν ξανα άνοιξα την εφαρμογή, ήταν στην αλλαγμένη ημερομηνία. Που (για μένα) σημαίνει ότι έχουν όντως τεχνικά προβλήματα - και το λέω για κακό - μαζεύτηκαν πολλοί χρήστες Liquid και δεν μπορούν να διαχειριστούν την κατάσταση;

Τώρα σε 2ο ολοκαίνουριο νούμερό μου και σε άλλο νούμερο που διαχειρίζομαι εγώ, έχω ήδη μια βδομάδα σε κατάσταση ημι-Liquid, όπως είχε συμβεί νομίζω αρχικά και στον @kalitexnis_g. Στο 1252 μου λέει πως είμαι Liquid, στην εφαρμογή δεν φαίνονται ούτε τα "ποτήρια" του liquid, μπάρα κλπ, ούτε τα πακέτα του "κανονικού" CU. Εντωμεταξύ, το μόνο που έκανα είναι να κάνω κανονικά τη διαδικασία εγγραφής!

4 φορές επικοινώνησα και λένε "θα το δουν"... ΕΛΕΟΣ ρε παδιά!

απο την παρασκευη που εκανε αιτημα ο αδελφος μου απο cu σε cu liquid δεν τα καταφερε , Του ερχοντανε μυνημα οτι δεν ολοκληρωθηκε . Παιρνω σημερα το 13830 και μου ειπανε οτι υπαρχει συστημικο προβλημα . Να διαγραψει την εφαρμογη του my cu app και να ξανα προσπαθησει να την περασει . Το εκανε και επειδη δεν μπορουσε αλλο χωρις καρτα εβαλε υπολοιπο μετα την ανανεωση του 15 ευρω βλεπει οτι εχει αλλαξει το cu app σε liquid. Ενα μπαχαλο με το συστημα της .. Τελικα δεν ξερω τελικα αμα θα εμπαιναν τα απεριοριστα  και τωρα δεν ξερει ποτε θα μπει ο δωρεαν μηνας! των 15 ευρω.  Ολοι μας ελεγαν οι φταει η ημερομηνια χρεωσης ! ενα χαος. Υπαρχει συστημικο προβλημα δυστυχως . Οσο για τους ορους αλλαγης του cu liquid δεν νομιζω να αλλαξε κατι αλλα λογω συστημικου προβληματος γινονται ολα αυτα.  

ψαχνω δουλεια απο το σπιτι για οποιον ενδιαφερεται μπορει να μου στειλει προσωπικο μυνημα, αραγε αξιζει να ξεκινησω προγραμματισμο;. 

Link to comment
Share on other sites

Αυτό με την επανεγκατάσταση της εφαρμογής μου το είπαν κι εμένα και δεν δούλεψε. Μάλλον βάζοντας κάρτα κάτι έκανε update στο σύστημα και φάνηκε και ως Liquid στην εφαρμογή.

Επειδή μου είπαν πως "έχετε εγγραφεί κανονικά στο Liquid", σκέφτομαι μήπως να τους έλεγα να με πετάξουν εκτός και να ξαναπροσπαθήσω. Αλλά 1ον) Μάλλον δεν θα δουλέψει και πάλι και 2ον) Δεν ξέρω αν έχουν την δυνατότητα να "πετάξουν" εκτός έναν χρήστη χωρίς να το επιλέξει ο ίδιος.

Link to comment
Share on other sites

Εάν κάνω εκκαθάριση δεδομένων του cu app (κρατάω πατημενο το app και μου βγάζει ρυθμίσεις) το ίδιο δεν είναι με το να κάνω απεγκατάσταση και ξανά εγκατάσταση;

 

 

Link to comment
Share on other sites

Μην το σκαλίζετε πολύ, έχουν πέσει 10000% τα συστήματά τους.

Στο δικό μου μου ήρθε μήνυμα χθες "καλώς ήρθατε στο Liquid", σήμερα το πρωί κατά τις 10 μπήκαν τα 13€ του πακέτου που διάλεξα και από τότε είναι σε μορφή hybrid - από τη μία έχω στα χρήματα του Liquid, αλλά η εφαρμογή είναι κανονική CU χωρίς πακέτα. 

Πρέπει να είναι πολύ χοντρό το πρόβλημα καθώς και σ'αυτό τον αριθμό και στον βασικό μου, για αρκετές ώρες, στο πεδίο που μέχρι το πρωί ήταν οι προσφορές του halloween, μου εμφάνιζε "δές τις προσφορές σου σαν φοιτητής". Το συγκεκριμένο banner στην αρχή δεν έκανε τίποτα και από κάποια στιγμή και μετά, σε πήγαινε στα πακέτα που ήταν τα κλασικά πακέτα. 

myName: Γιαννης

Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πριν, jaranor said:

Πριν περίπου 2 εβδομάδες, στο "κύριο" νούμερό μου, άλλαξα ημερομηνία στη μπάρα και μου ήρθε το μήνυμα "Οι αλλαγές ... πραγματοποιήθηκαν επιτυχώς". Αλλά παρατήρησα ότι δεν άλλαξε η ημερομηνία στην εφαρμογή (όπως συζητιέται και εδώ τις τελευταίες μέρες δηλ). Ξαναδοκίμασα, τα ίδια. ΑΛΛΑ: Νομίζω το άφησα κανένα 24ωρο και όταν ξανα άνοιξα την εφαρμογή, ήταν στην αλλαγμένη ημερομηνία. Που (για μένα) σημαίνει ότι έχουν όντως τεχνικά προβλήματα - και το λέω για κακό - μαζεύτηκαν πολλοί χρήστες Liquid και δεν μπορούν να διαχειριστούν την κατάσταση;

Τώρα σε 2ο ολοκαίνουριο νούμερό μου και σε άλλο νούμερο που διαχειρίζομαι εγώ, έχω ήδη μια βδομάδα σε κατάσταση ημι-Liquid, όπως είχε συμβεί νομίζω αρχικά και στον @kalitexnis_g. Στο 1252 μου λέει πως είμαι Liquid, στην εφαρμογή δεν φαίνονται ούτε τα "ποτήρια" του liquid, μπάρα κλπ, ούτε τα πακέτα του "κανονικού" CU. Εντωμεταξύ, το μόνο που έκανα είναι να κάνω κανονικά τη διαδικασία εγγραφής!

4 φορές επικοινώνησα και λένε "θα το δουν"... ΕΛΕΟΣ ρε παδιά!

Σε ίδια κατάσταση είναι και ένας αριθμός που διαχειρίζομαι. Ποτήρια δεν είδα ποτέ, αλλά ούτε και τα κανονικά πακέτα του cu. Και για να είμαι ειλικρινής, επειδή είναι η πρώτη φορά που έκανα liquid, δεν είχα ιδέα για αυτά. Σκέφτηκα πως "έτσι θα είναι" 😱😂

Link to comment
Share on other sites

Τα συστήματα της Vodafone φαίνεται να δουλεύουν κανονικά (μπάρες κλπ)

Sent from my Power 3 using Tapatalk

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

Link to comment
Share on other sites

15 ώρες πριν, jaranor said:

Πριν περίπου 2 εβδομάδες, στο "κύριο" νούμερό μου, άλλαξα ημερομηνία στη μπάρα και μου ήρθε το μήνυμα "Οι αλλαγές ... πραγματοποιήθηκαν επιτυχώς". Αλλά παρατήρησα ότι δεν άλλαξε η ημερομηνία στην εφαρμογή (όπως συζητιέται και εδώ τις τελευταίες μέρες δηλ). Ξαναδοκίμασα, τα ίδια. ΑΛΛΑ: Νομίζω το άφησα κανένα 24ωρο και όταν ξανα άνοιξα την εφαρμογή, ήταν στην αλλαγμένη ημερομηνία. Που (για μένα) σημαίνει ότι έχουν όντως τεχνικά προβλήματα - και το λέω για κακό - μαζεύτηκαν πολλοί χρήστες Liquid και δεν μπορούν να διαχειριστούν την κατάσταση;

Σε εμένα όλα σήμερα δείχνουν ότι πήραν τις χθεσινές αλλαγές της μπάρας. Έχει μάλλον δίκιο ο @jaranor

Εν τω μεταξύ με πήραν τηλέφωνο χθες. Μια ανενημέρωτη υπάλληλος μού έλεγε άλλα αντί άλλων. Συγγνώμη, αλλά γιατί να με πάρει τηλέφωνο ενώ δεν το ξέρει το CU Liquid? Ok, καλή η προσέγγιση η πιο προσωπική του πελάτη. Αλλά δεν θα έπρεπε να ξέρει παραπάνω; Μού έλεγε ότι έπρεπε να βάλω κάρτα αυτό το μήνα κι ότι δεν μπορούσε να παραλειφθεί ο μήνας (i.e. Νοέμβριος). Η Vodafone γίνεται Nova? 😛

Edited by nickolasemp
Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, HEO said:

Τα συστήματα της Vodafone φαίνεται να δουλεύουν κανονικά (μπάρες κλπ)

Sent from my Power 3 using Tapatalk
 

Εγώ συνεχίζω να έχω παύλες... 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Προς τό παρόν, τα δικά μου είναι όπως ακριβώς ήταν και πριν 9 ώρες. Το ένα hybrid και το άλλο δεν έχει γυρισει σε απλό από Liquid. Αλλά έχω πίστη αφού λέτε ότι ξεκινησαν σιγά σιγά να τα φτιάχνουν.

myName: Γιαννης

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...