Gv2008 Δημ. July 3, 2025 Κοινοποίηση Δημ. July 3, 2025 COSMOTE vs Vodafone vs NOVA 5G, στο σπίτι Nova 5G Vodafone 5G COSMOTE 5G ( συνήθως πηγαίνει πάνω από 500, δεν ξέρω τι συνέβη σε αυτή τη μέτρηση ) 15 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
elkons Δημ. July 3, 2025 Κοινοποίηση Δημ. July 3, 2025 Έχει κάποιος προβλήματα με το 5G της Cosmote; από το πρωί δε κρατάει καθόλου N78 μένει δευτερόλεπτα και με πετάει Ν1. Δεν είναι θέμα συσκευής το ίδιο και σε άλλο συνδρομητή. Αντιμετωπίζει κάποιος κάτι παρόμοιο; 7 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
memoriesradio Δημ. July 3, 2025 Κοινοποίηση Δημ. July 3, 2025 (edited) Τσουτσούρωσαν οι τρίχες μου από την αξιοκρατική ελευθερία λόγου εδώ μέσα λέμε! Μπετοναρισμένοι αρθρογράφοι παραχαράσσουν τη λογική... Ω ρε mods που είστε βρε για τα κόκκινα χεράκια και τα υπαρξιακά μερικών; Ευτυχώς κάτι φρέσκο, ωραίο και διαφορετικό ετοιμάζεται... Edited July 3, 2025 by memoriesradio 4 6 Παράθεση "Φοβέρα θέλατε κουφάλες..." - Στάθης Ψάλτης Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Chrischal1908 Δημ. July 3, 2025 Κοινοποίηση Δημ. July 3, 2025 (edited) 48 minutes ago, memoriesradio said: Τσουτσούρωσαν οι τρίχες μου από την αξιοκρατική ελευθερία λόγου εδώ μέσα λέμε! Ω ρε mods που είστε βρε για τα κόκκινα χεράκια και τα υπαρξιακά μερικών; Ευτυχώς κάτι φρέσκο, ωραίο και διαφορετικό ετοιμάζεται... Προσωπικά ελπίζω ότι κάποια στιγμή θα μπούν επενδυτές από την Μέση Ανατολή στη NOVA. Βέβαια τα πάει καλά μέχρι στιγμής με τις αναβαθμίσεις. Βέβαια θέλει χρόνο να σβήσει η ρετσινιά της πρώην WIND. ΥΓ: Όσο αναφορά τις επενδύσεις δικτύων. Edited July 3, 2025 by Chrischal1908 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
georgemv Δημ. July 3, 2025 Κοινοποίηση Δημ. July 3, 2025 4 ώρες πριν, memoriesradio said: Τσουτσούρωσαν οι τρίχες μου από την αξιοκρατική ελευθερία λόγου εδώ μέσα λέμε! Μπετοναρισμένοι αρθρογράφοι παραχαράσσουν τη λογική... Ω ρε mods που είστε βρε για τα κόκκινα χεράκια και τα υπαρξιακά μερικών; Ευτυχώς κάτι φρέσκο, ωραίο και διαφορετικό ετοιμάζεται... μιλάς με γρίφους γέροντα 3 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mixtri Δημ. July 3, 2025 Κοινοποίηση Δημ. July 3, 2025 On 2/7/2025 at 8:48 ΜΜ, H2SO4 said: οσο κι εαν σου φαινεται παραδοξο, υπαρχουν περιπτωσεις που το μικροκυματικο εχει χαμηλοτερο, γιατι βαράει ευθεια . Μπορει να "κοβει δρομο" πανω απο θαλασσα ( κλειστοι κόλποι κλπ),ξηρα κλπ, οταν η ινα χρειαζεται να κανει πολλαπλασια χιλιομετρα , γιατι πρεπει να αποφυγει νερα, βουνα και δεν ξερω τι αλλο, γενικά να ακολουθεί περίεργη οδευση σε σχεση με το μικροκυματικο . Και μικροκυματικο από μικροκυματικο έχει διαφορά... Μια χαρά είναι τα μικροκυματικα. Εμείς τα χρησιμοποιούμε και για fronthaul σε πολλές περιπτώσεις. Άψογα αποδίδουν και πολύ σταθερά είναι... 10 Παράθεση Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cmvr Δημ. July 4, 2025 Κοινοποίηση Δημ. July 4, 2025 On 2/7/2025 at 12:16 ΜΜ, elkons said: Μια χαρά τη βλέπω τη COSMOTE στη Θάσο το πρόβλημα με τις Vodafone και Nova είναι οτι η κεραία ανάβει/σβήνει χειμώνα καλοκαίρι πολλά χρόνια τώρα. Φτηνές συσκευές 5G δεν θεωρώ οτι είναι Trash μια χαρά απόδοση έχουν, αμα έχει αναβαθμίσει φυσικά ο πάροχος. Στην Αττική χρειάζεται στο κέντρο βλέπω ζορίζεται πολλές φορές και δεν λειτουργεί. Και αμα έχεις πρόβλημα θα σε πει άλλαξε σιμ με χρέωση ή άλλαξε κινητό 🥀 Θάσο δεν έχω πάει. Μπορεί να πάω μπορεί και όχι. Πάντως είναι γτπ ανά σημείο και εκεί η κάθε εταιρία. Σε Μάνδρα στην παραλία στην Ξάνθη σε starlink σε παλιό πελάτη που είχε 5g γιαλατζι cosmote. Σαν δεν ντρέπονται και οι δυο με άδεις παραλίες από κόσμο. Το παρακάτω δεν το έβγαζε συνέχεια μην τρελαθούμε. https://maps.app.goo.gl/ELSL9Jx3xnd5R67PA Το πιν μπήκε στο περίπου να δείτε την παραλία για προστασία της θέσης του πελάτη. Εύχομαι, όταν τελειώσω από τη Βόρεια Ελλάδα, να με στείλουν στην Κεντρική και τη Δυτική, γιατί και εκεί ακούω πολλή γκρίνια για τις τρεις εταιρείες που μας πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες 13 ώρες πριν, Chrischal1908 said: Προσωπικά ελπίζω ότι κάποια στιγμή θα μπούν επενδυτές από την Μέση Ανατολή στη NOVA. Βέβαια τα πάει καλά μέχρι στιγμής με τις αναβαθμίσεις. Βέβαια θέλει χρόνο να σβήσει η ρετσινιά της πρώην WIND. ΥΓ: Όσο αναφορά τις επενδύσεις δικτύων. Πια ρετσίνια με 8mbps κόφτη. Γελάνε και τα τσιμέντα αγαπημένε μου φίλε με αυτά που γράφεις. νοντα ονλυ δε κοφτερ νετγουρορκ 🤣 δε χαρντεστ φαν μπεϊσ κλαμπ 🤣 6 Παράθεση Powered by : Cosmote Unlimited , Vodafone Red Unlimited, Q VIP, Nova Fiber 500 + EON. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Harry636 Δημ. July 4, 2025 Κοινοποίηση Δημ. July 4, 2025 (edited) Καλημέρα Από την πολύ κουνημενοι Ιαπωνία Γενικά ο Πανίκος στο κόσμο έχει ξεκινήσει να φαίνεται Μας ξεκινήσαμε ξανά εκπαίδευση για λόγους ασφαλείας κλπ Και έχω να πω 1 δεν το περίμενα το κάθε καρτοτηλέφωνο να έχει 2 ISDN γραμμές έπαθα πλακα Και το σημαντικό που έμαθα σήμερα Το fso έπαθα πλάκα δεν το ήξερα γιατί στην Ελλάδα δεν τα έχουμε αυτά λέει 3 χιλιόμετρα για πλάκα και ελάχιστη παραπάνω καθυστέρηση σε σχέση με την οπτική ίνα Και αναρωτιέμαι πόσο πίσω είμαστε στην Ελλάδα Edited July 4, 2025 by Harry636 4 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
elkons Δημ. July 4, 2025 Κοινοποίηση Δημ. July 4, 2025 Το μοναδικό email επικοινωνίας με το Cellmapper είναι το support@cellmapper.net αποκλειστικά; Να φανταστώ πρέπει να μιλήσουμε στα Αγγλικά μόνο; 5 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VasilisSam Δημ. July 4, 2025 Κοινοποίηση Δημ. July 4, 2025 Ναι αλλά δεν απαντάνε.. ανοίγει τικετ υποτίθεται, ανάλογα βέβαια σε κάποιους απαντάνε. 6 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Harry636 Δημ. July 4, 2025 Κοινοποίηση Δημ. July 4, 2025 (edited) Ζώντας σε μια υποθετική χώρα Που μου έχει δώσει υποθετική προστασία και άσυλο Για υποθετικά σκάνδαλα βιασμών και αγροτικον σκάνδαλο Για υποθετική επίθεση εναντίον μου γιατί είχα πει πολλά στγν ευρωπαϊκή εισαγγελέα Με τα υποθετικά ότι ούτε το παιδι μου δεν με άφηναν να δω Μα τι άγιο Χαράλαμπο που πραγματικά δεν ξέρω πως ζω Και το υποθετικό σύστημα ασφαλείας για μαρτυρίες στην Ιαπωνία Κλπ Τελικά υποθετικά ζω Κόμματα Ελλάδα 2 0 Edited July 4, 2025 by Harry636 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
elkons Δημ. July 4, 2025 Κοινοποίηση Δημ. July 4, 2025 1 ώρα πριν, VasilisSam said: Ναι αλλά δεν απαντάνε.. ανοίγει τικετ υποτίθεται, ανάλογα βέβαια σε κάποιους απαντάνε. Θα ανοίξω Ticket. Μόνο Αγγλικά σωστα ; 1 ώρα πριν, Harry636 said: Ζώντας σε μια υποθετική χώρα Που μου έχει δώσει υποθετική προστασία και άσυλο Για υποθετικά σκάνδαλα βιασμών και αγροτικον σκάνδαλο Για υποθετική επίθεση εναντίον μου γιατί είχα πει πολλά στγν ευρωπαϊκή εισαγγελέα Με τα υποθετικά ότι ούτε το παιδι μου δεν με άφηναν να δω Μα τι άγιο Χαράλαμπο που πραγματικά δεν ξέρω πως ζω Και το υποθετικό σύστημα ασφαλείας για μαρτυρίες στην Ιαπωνία Κλπ Τελικά υποθετικά ζω Κόμματα Ελλάδα 2 0 Λιγάκι Off Topic 🙂 6 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Gv2008 Δημ. July 4, 2025 Κοινοποίηση Δημ. July 4, 2025 1 hour ago, elkons said: Θα ανοίξω Ticket. Μόνο Αγγλικά σωστα ; Λιγάκι Off Topic 🙂 Δεν πειράζει, απαραίτητο είναι και αυτό κάποιες φορές COSMOTE vs nova κοντά στο Δαφνί, με την καινούργια κάρτα nova που πήρα, unlimited all στα 17,80. Nova 5G COSMOTE 5G 9 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Harry636 Δημ. July 4, 2025 Κοινοποίηση Δημ. July 4, 2025 3 ώρες πριν, elkons said: Λιγάκι Off Topic 🙂 Άμα είναι off topic Αυτά που κάνει η κυβέρνηση τι να πω Πάντως εγώ έφαγα το ξύλο μέσα στην νύχτα για αυτά που ήξερα και μας έδωσαν διάφορα η μνήμη είναι καπως Άμα δεν απαντώνται ούτε η χούντα δεν τα έκανε αυτά επίθεση σε 3 χώρα για να καλύψουν αυτά που έχουν κάνει Όσο για εμένα πολιτικό άσυλο εν έτει 2025 Αυτή είναι η ξεφτίλα μας 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
elkons Δημ. July 4, 2025 Κοινοποίηση Δημ. July 4, 2025 (edited) 7 minutes ago, Harry636 said: Άμα είναι off topic Αυτά που κάνει η κυβέρνηση τι να πω Η ονομασία του νήματος είναι Ποιο είναι το καλύτερο δίκτυο κινητής τηλεφωνίας; (No2). Για τα δίκτυα υποτίθεται είναι αυτός ο χώρος συζήτησης. Γιαυτό σου ειπα οτι είσαι Off Topic. Δεν είπα ότι διαφωνώ, αλίμονο. Συμφωνώ όμως οτι είμαστε ενα κράτος υπό διάλυση με αυτα που γίνονται. Edited July 4, 2025 by elkons 5 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VasilisSam Δημ. July 4, 2025 Κοινοποίηση Δημ. July 4, 2025 9 minutes ago, Harry636 said: Άμα είναι off topic Αυτά που κάνει η κυβέρνηση τι να πω Πάντως εγώ έφαγα το ξύλο μέσα στην νύχτα για αυτά που ήξερα και μας έδωσαν διάφορα η μνήμη είναι καπως Άμα δεν απαντώνται ούτε η χούντα δεν τα έκανε αυτά επίθεση σε 3 χώρα για να καλύψουν αυτά που έχουν κάνει Όσο για εμένα πολιτικό άσυλο εν έτει 2025 Αυτή είναι η ξεφτίλα μας Εσύ και ο Ποσειδώνας στο τικτοκ, το έχετε χάσει λίγο ή και πολύ. 4 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
elkons Δημ. July 4, 2025 Κοινοποίηση Δημ. July 4, 2025 2 ώρες πριν, Gv2008 said: COSMOTE 5G NR Band κράτησε στα -120dBm 💀 5 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Harry636 Δημ. July 4, 2025 Κοινοποίηση Δημ. July 4, 2025 6 minutes ago, elkons said: Η ονομασία του νήματος είναι Ποιο είναι το καλύτερο δίκτυο κινητής τηλεφωνίας; (No2). Για τα δίκτυα υποτίθεται είναι αυτός ο χώρος συζήτησης. Γιαυτό σου ειπα οτι είσαι Off Topic. Δεν είπα ότι διαφωνώ, αλίμονο. Ελλάδα 2025 Δεν θα ξανά δω το παιδί μου Έχω χάσει την ζωή μου Έχασα και το σπίτι μου Τα λόγια είναι φθηνά στην αλήθεια Πολιτικό άσυλο και προστασία σε ελληνικό διαβατήριο εν έτη 2025 Τα λόγια περιττά η κόρη μου μόλις 4 ετών δεν θα την ξανά δω ποτέ 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
memoriesradio Δημ. July 4, 2025 Κοινοποίηση Δημ. July 4, 2025 2 ώρες πριν, VasilisSam said: Εσύ και ο Ποσειδώνας στο τικτοκ, το έχετε χάσει λίγο ή και πολύ. Ποσειδώνας; Ο γνωστός με την τρίαινα; 5 Παράθεση "Φοβέρα θέλατε κουφάλες..." - Στάθης Ψάλτης Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Gv2008 Δημ. July 4, 2025 Κοινοποίηση Δημ. July 4, 2025 Λιμάνι Μεθάνων COSMOTE 5G NOVA 5G vf 5G Λέει COSMOTE γιατί δεν είχα κάνει ανανέωση στην εφαρμογή 8 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
memoriesradio Δημ. July 4, 2025 Κοινοποίηση Δημ. July 4, 2025 (edited) 4 ώρες πριν, Harry636 said: Ελλάδα 2025 Δεν θα ξανά δω το παιδί μου Έχω χάσει την ζωή μου Έχασα και το σπίτι μου Τα λόγια είναι φθηνά στην αλήθεια Πολιτικό άσυλο και προστασία σε ελληνικό διαβατήριο εν έτη 2025 Τα λόγια περιττά η κόρη μου μόλις 4 ετών δεν θα την ξανά δω ποτέ Αν μας έλεγες απ' έξω απ' εξω τι και πώς για όλα αυτά, έστω και σε πι εμ, για να έχουμε μια εικόνα... Edited July 4, 2025 by memoriesradio 4 Παράθεση "Φοβέρα θέλατε κουφάλες..." - Στάθης Ψάλτης Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
elkons Δημ. July 4, 2025 Κοινοποίηση Δημ. July 4, 2025 3 minutes ago, memoriesradio said: Ποσειδώνας; Ο γνωστός με την τρίαινα; Ο τάπας τάπας.. https://youtu.be/uHIqNfXDthM?si=ohFwIyynSSHiF3M7 1 4 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Gv2008 Δημ. July 4, 2025 Κοινοποίηση Δημ. July 4, 2025 Νησάκι Μεθανα COSMOTE 5G Vf 5G NOVA 5G 10 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
elkons Δημ. July 4, 2025 Κοινοποίηση Δημ. July 4, 2025 Εταιρεία εγκατάστασης κεραιών στην περιοχή Ρεματαίικα Πλατάνου έκανε μήνυση στον δήμαρχο Δυτικής Σάμου, εκλεγμένους της Λαϊκής Συσπείρωσης και κατοίκους που αντιδρούν στην εγκατάσταση των κεραιών. Οι μηνύσεις αυτές, όπως καταγγέλλει η Λαϊκή Συσπείρωση, είναι μια προσπάθεια τρομοκράτησης και κάμψης του αγώνα των κατοίκων για την προάσπιση της δημόσιας υγείας και του περιβάλλοντος. Ζητούν την άμεση παύση των διώξεων και καλούν φορείς, παρατάξεις και τον λαό της περιοχής σε έμπρακτη συμπαράσταση. https://samos24.gr/dioxeis-keraias-ditiki-samos-katatheseis-dimarxou/ 5 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Harry636 Δημ. July 4, 2025 Κοινοποίηση Δημ. July 4, 2025 2 ώρες πριν, memoriesradio said: Αν μας έλεγες απ' έξω απ' εξω τι και πώς για όλα αυτά, έστω και σε πι εμ, για να έχουμε μια εικόνα... Καλημέρα Πολύ απλά τα πράγματα Είχα καταθέσει στοιχεία που ήξερα στη ΕΕ για πράγματα που έκανα με λεφτά της ΕΕ και τάιζαν τους δικούς τους. Στοιχεία για το Σαμαρά Θεόδωρος που βίαζε κόσμο ακόμα και την αδερφή του μαζί με το γκόμενο του ακόμα και βίντεο με την μάνα τους να τα παραδέχεται ότι τα ξέρει ότι ήθελα ακόμα και να της κάνουν παιδί Με είχαν χώσει μεσα με έσωσε ένας που είχαμε μιλήσει και μου είχε πει τι γίνετε τόσο μισώ και μου είχε πει σανναντρασ προσ άντρα και του είχα δείξει το βίντεο με έσωσε λίγο πριν με πάνε στο Μέγαρο Καλά φτάσαμε στο σημείο να περνούν τους πάντες τηλέφωνα να αλλάξουν ότι ξέρουν Ούτε το παιδί δεν με άφηναν να δω 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.