Jump to content

Ποιο είναι το καλύτερο δίκτυο κινητής τηλεφωνίας; (No2)


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

COSMOTE vs Vodafone vs NOVA 5G, στο σπίτι 

 

Nova 5G

IMG_4729.thumb.png.51bf5d1b8a360504d3e6d02a230befed.png
 

Vodafone 5G

IMG_4731.thumb.png.0bdf65636c5aead943817201dda02806.png

 

COSMOTE 5G ( συνήθως πηγαίνει πάνω από 500, δεν ξέρω τι συνέβη σε αυτή τη μέτρηση )

IMG_4727.thumb.png.75df6c1b24df4b7ce4909f644c19ba24.png

Link to comment
Share on other sites

Έχει κάποιος προβλήματα με το 5G της Cosmote; από το πρωί δε κρατάει καθόλου N78 μένει δευτερόλεπτα και με πετάει Ν1. Δεν είναι θέμα συσκευής το ίδιο και σε άλλο συνδρομητή.

Αντιμετωπίζει κάποιος κάτι παρόμοιο;

Link to comment
Share on other sites

Τσουτσούρωσαν οι τρίχες μου από την αξιοκρατική ελευθερία λόγου εδώ μέσα λέμε!

Μπετοναρισμένοι αρθρογράφοι παραχαράσσουν τη λογική...

Ω ρε mods που είστε βρε για τα κόκκινα χεράκια και τα υπαρξιακά μερικών;

Ευτυχώς κάτι φρέσκο, ωραίο και διαφορετικό ετοιμάζεται...

Edited by memoriesradio

"Φοβέρα θέλατε κουφάλες..." - Στάθης Ψάλτης

Link to comment
Share on other sites

48 minutes ago, memoriesradio said:

Τσουτσούρωσαν οι τρίχες μου από την αξιοκρατική ελευθερία λόγου εδώ μέσα λέμε!

Ω ρε mods που είστε βρε για τα κόκκινα χεράκια και τα υπαρξιακά μερικών;

Ευτυχώς κάτι φρέσκο, ωραίο και διαφορετικό ετοιμάζεται...

Προσωπικά ελπίζω ότι κάποια στιγμή θα μπούν επενδυτές από την Μέση Ανατολή στη NOVA. Βέβαια τα πάει καλά μέχρι στιγμής με τις αναβαθμίσεις. Βέβαια θέλει χρόνο να σβήσει η ρετσινιά της πρώην WIND.

 

ΥΓ: Όσο αναφορά τις επενδύσεις δικτύων. 

Edited by Chrischal1908
Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, memoriesradio said:

Τσουτσούρωσαν οι τρίχες μου από την αξιοκρατική ελευθερία λόγου εδώ μέσα λέμε!

Μπετοναρισμένοι αρθρογράφοι παραχαράσσουν τη λογική...

Ω ρε mods που είστε βρε για τα κόκκινα χεράκια και τα υπαρξιακά μερικών;

Ευτυχώς κάτι φρέσκο, ωραίο και διαφορετικό ετοιμάζεται...

μιλάς με γρίφους γέροντα

Link to comment
Share on other sites

On 2/7/2025 at 8:48 ΜΜ, H2SO4 said:

οσο κι εαν σου φαινεται παραδοξο, υπαρχουν περιπτωσεις που το μικροκυματικο εχει χαμηλοτερο, γιατι βαράει ευθεια . Μπορει να "κοβει δρομο" πανω απο θαλασσα ( κλειστοι κόλποι κλπ),ξηρα κλπ, οταν η ινα χρειαζεται να κανει πολλαπλασια χιλιομετρα , γιατι πρεπει να αποφυγει νερα, βουνα και δεν ξερω τι αλλο, γενικά να ακολουθεί περίεργη οδευση σε σχεση με το μικροκυματικο . 

Και μικροκυματικο από μικροκυματικο έχει διαφορά...

Μια χαρά είναι τα μικροκυματικα. Εμείς τα χρησιμοποιούμε και για fronthaul σε πολλές περιπτώσεις. Άψογα αποδίδουν και πολύ σταθερά είναι...

Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

On 2/7/2025 at 12:16 ΜΜ, elkons said:

Μια χαρά τη βλέπω τη COSMOTE στη Θάσο το πρόβλημα με τις Vodafone και Nova είναι οτι η κεραία ανάβει/σβήνει χειμώνα καλοκαίρι πολλά χρόνια τώρα. 

Φτηνές συσκευές 5G δεν θεωρώ οτι είναι Trash μια χαρά απόδοση έχουν, αμα έχει αναβαθμίσει φυσικά ο πάροχος.

Στην Αττική χρειάζεται στο κέντρο βλέπω ζορίζεται πολλές φορές και δεν λειτουργεί. 

Και αμα έχεις πρόβλημα θα σε πει άλλαξε σιμ με χρέωση ή άλλαξε κινητό 🥀

Θάσο δεν έχω πάει. Μπορεί να πάω μπορεί και όχι. Πάντως είναι γτπ ανά σημείο και εκεί η κάθε εταιρία. Σε Μάνδρα στην παραλία στην Ξάνθη σε starlink σε παλιό πελάτη που είχε 5g γιαλατζι cosmote. Σαν δεν ντρέπονται και οι δυο με άδεις  παραλίες  από κόσμο.

image.png

 

10975133759.png

 

Το παρακάτω δεν το έβγαζε συνέχεια μην τρελαθούμε. 

10975227684.png

 

image.png

 

10975143017.png

 

https://maps.app.goo.gl/ELSL9Jx3xnd5R67PA

Το πιν μπήκε στο περίπου να δείτε την παραλία για προστασία της θέσης του πελάτη.

Εύχομαι, όταν τελειώσω από τη Βόρεια Ελλάδα, να με στείλουν στην Κεντρική και τη Δυτική, γιατί και εκεί ακούω πολλή γκρίνια για τις τρεις εταιρείες που μας πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες

13 ώρες πριν, Chrischal1908 said:

Προσωπικά ελπίζω ότι κάποια στιγμή θα μπούν επενδυτές από την Μέση Ανατολή στη NOVA. Βέβαια τα πάει καλά μέχρι στιγμής με τις αναβαθμίσεις. Βέβαια θέλει χρόνο να σβήσει η ρετσινιά της πρώην WIND.

 

ΥΓ: Όσο αναφορά τις επενδύσεις δικτύων. 

Πια ρετσίνια με 8mbps κόφτη. Γελάνε και τα τσιμέντα αγαπημένε μου φίλε  με αυτά που γράφεις. 

νοντα ονλυ δε κοφτερ νετγουρορκ 🤣

δε χαρντεστ φαν μπεϊσ κλαμπ 🤣

Powered by Cosmote Unlimited , Vodafone Red Unlimited, Q VIP, Nova Fiber 500 + EON.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα 

Από την πολύ κουνημενοι Ιαπωνία 

Γενικά ο Πανίκος στο κόσμο έχει ξεκινήσει να φαίνεται

 Μας ξεκινήσαμε ξανά εκπαίδευση για λόγους ασφαλείας κλπ 

 Και έχω να πω 1 δεν το περίμενα το κάθε καρτοτηλέφωνο να έχει 2 ISDN γραμμές έπαθα πλακα

Και το σημαντικό που έμαθα σήμερα 

 Το fso έπαθα πλάκα δεν το ήξερα γιατί στην Ελλάδα δεν τα έχουμε αυτά λέει 3 χιλιόμετρα για πλάκα και ελάχιστη παραπάνω καθυστέρηση σε σχέση με την οπτική ίνα 

 Και αναρωτιέμαι πόσο πίσω είμαστε στην Ελλάδα 

Edited by Harry636
Link to comment
Share on other sites

Το μοναδικό email επικοινωνίας με το Cellmapper είναι το support@cellmapper.net αποκλειστικά;  Να φανταστώ πρέπει να μιλήσουμε στα Αγγλικά μόνο;

Link to comment
Share on other sites

 

Ζώντας σε μια υποθετική χώρα

 Που μου έχει δώσει υποθετική προστασία και άσυλο 

 

 Για υποθετικά σκάνδαλα βιασμών και αγροτικον σκάνδαλο

 

Για υποθετική επίθεση εναντίον μου γιατί είχα πει πολλά στγν ευρωπαϊκή εισαγγελέα

Με τα υποθετικά ότι ούτε το παιδι μου δεν με άφηναν να δω

Μα τι άγιο Χαράλαμπο που πραγματικά δεν ξέρω πως ζω 

Και το υποθετικό σύστημα ασφαλείας για μαρτυρίες στην Ιαπωνία

 

Κλπ 

Τελικά υποθετικά ζω

Κόμματα Ελλάδα 2 0

Edited by Harry636
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, VasilisSam said:

Ναι αλλά δεν απαντάνε.. ανοίγει τικετ υποτίθεται, ανάλογα βέβαια σε κάποιους απαντάνε.

Θα ανοίξω Ticket. Μόνο Αγγλικά σωστα ;

1 ώρα πριν, Harry636 said:

 

Ζώντας σε μια υποθετική χώρα

 Που μου έχει δώσει υποθετική προστασία και άσυλο 

 

 Για υποθετικά σκάνδαλα βιασμών και αγροτικον σκάνδαλο

 

Για υποθετική επίθεση εναντίον μου γιατί είχα πει πολλά στγν ευρωπαϊκή εισαγγελέα

Με τα υποθετικά ότι ούτε το παιδι μου δεν με άφηναν να δω

Μα τι άγιο Χαράλαμπο που πραγματικά δεν ξέρω πως ζω 

Και το υποθετικό σύστημα ασφαλείας για μαρτυρίες στην Ιαπωνία

 

Κλπ 

Τελικά υποθετικά ζω

Κόμματα Ελλάδα 2 0

Λιγάκι Off Topic 🙂

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, elkons said:

Θα ανοίξω Ticket. Μόνο Αγγλικά σωστα ;

Λιγάκι Off Topic 🙂

Δεν πειράζει, απαραίτητο είναι και αυτό κάποιες φορές 

COSMOTE vs nova κοντά στο Δαφνί, με την καινούργια κάρτα nova που πήρα, unlimited all στα 17,80.

IMG_4846.thumb.png.a9b187fdf8dd36211c0da58a824abc1d.png

Nova 5G

IMG_4848.thumb.png.945d540b4c00912968aae73e387020d6.png

IMG_4847.thumb.png.924df345d75ec0a3e14b5ff3d125bd04.png

 

COSMOTE 5G

IMG_4852.thumb.png.2d1d96ea8513ac7f18fc079dc24833f8.png
IMG_4851.thumb.png.641b7e9d32809949b37402f79cc5af38.png

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, elkons said:

 

Λιγάκι Off Topic 🙂

Άμα είναι off topic

Αυτά που κάνει η κυβέρνηση τι να πω

Πάντως εγώ έφαγα το ξύλο μέσα στην νύχτα για αυτά που ήξερα και μας έδωσαν διάφορα η μνήμη είναι καπως 

Άμα δεν απαντώνται ούτε η χούντα δεν τα έκανε αυτά επίθεση σε 3 χώρα για να καλύψουν αυτά που έχουν κάνει

Όσο για εμένα πολιτικό άσυλο εν έτει 2025 

Αυτή είναι η ξεφτίλα μας 

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Harry636 said:

Άμα είναι off topic

Αυτά που κάνει η κυβέρνηση τι να πω

Η ονομασία του νήματος είναι Ποιο είναι το καλύτερο δίκτυο κινητής τηλεφωνίας; (No2). Για τα δίκτυα υποτίθεται είναι αυτός ο χώρος συζήτησης. Γιαυτό σου ειπα οτι είσαι Off Topic. Δεν είπα ότι διαφωνώ, αλίμονο.

Συμφωνώ όμως οτι είμαστε ενα κράτος υπό διάλυση με αυτα που γίνονται. 

Edited by elkons
Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Harry636 said:

Άμα είναι off topic

Αυτά που κάνει η κυβέρνηση τι να πω

Πάντως εγώ έφαγα το ξύλο μέσα στην νύχτα για αυτά που ήξερα και μας έδωσαν διάφορα η μνήμη είναι καπως 

Άμα δεν απαντώνται ούτε η χούντα δεν τα έκανε αυτά επίθεση σε 3 χώρα για να καλύψουν αυτά που έχουν κάνει

Όσο για εμένα πολιτικό άσυλο εν έτει 2025 

Αυτή είναι η ξεφτίλα μας 

Εσύ και ο Ποσειδώνας στο τικτοκ, το έχετε χάσει λίγο ή και πολύ.

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, elkons said:

Η ονομασία του νήματος είναι Ποιο είναι το καλύτερο δίκτυο κινητής τηλεφωνίας; (No2). Για τα δίκτυα υποτίθεται είναι αυτός ο χώρος συζήτησης. Γιαυτό σου ειπα οτι είσαι Off Topic. Δεν είπα ότι διαφωνώ, αλίμονο.

Ελλάδα 2025 

 

 Δεν θα ξανά δω το παιδί μου 

Έχω χάσει την ζωή μου 

Έχασα και το σπίτι μου 

Τα λόγια είναι φθηνά στην αλήθεια

Πολιτικό άσυλο και προστασία σε ελληνικό διαβατήριο εν έτη 2025 

Τα λόγια περιττά η κόρη μου μόλις 4 ετών δεν θα την ξανά δω ποτέ 

IMG_7302.jpeg

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, VasilisSam said:

Εσύ και ο Ποσειδώνας στο τικτοκ, το έχετε χάσει λίγο ή και πολύ.

Ποσειδώνας;

Ο γνωστός με την τρίαινα;

"Φοβέρα θέλατε κουφάλες..." - Στάθης Ψάλτης

Link to comment
Share on other sites

Λιμάνι Μεθάνων

 

COSMOTE 5G

IMG_4908.thumb.png.f655376ac0dab90790113ca57eb5dd4e.png
IMG_4907.thumb.png.ee90f83de449d85394549271164cd1ea.png

 

NOVA 5G

IMG_4912.thumb.png.e30b8275bd8347b4e3d40bc24c3a0581.png
IMG_4911.thumb.png.be9c0e602f4cac41374b4003685a3963.png

 

vf 5G

 

IMG_4910.thumb.png.64649aeb140668b35c96b8a0640ed394.pngIMG_4909.thumb.png.7233b10c0db557d672a75eab80e5694c.png
 

Λέει COSMOTE γιατί δεν είχα κάνει ανανέωση στην εφαρμογή 

 

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, Harry636 said:

Ελλάδα 2025 

 

 Δεν θα ξανά δω το παιδί μου 

Έχω χάσει την ζωή μου 

Έχασα και το σπίτι μου 

Τα λόγια είναι φθηνά στην αλήθεια

Πολιτικό άσυλο και προστασία σε ελληνικό διαβατήριο εν έτη 2025 

Τα λόγια περιττά η κόρη μου μόλις 4 ετών δεν θα την ξανά δω ποτέ 

IMG_7302.jpeg

Αν μας έλεγες απ' έξω απ' εξω τι και πώς για όλα αυτά, έστω και σε πι εμ, για να έχουμε μια εικόνα...

Edited by memoriesradio

"Φοβέρα θέλατε κουφάλες..." - Στάθης Ψάλτης

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, memoriesradio said:

Ποσειδώνας;

Ο γνωστός με την τρίαινα;

Ο τάπας τάπας.. 

https://youtu.be/uHIqNfXDthM?si=ohFwIyynSSHiF3M7

Link to comment
Share on other sites

Εταιρεία εγκατάστασης κεραιών στην περιοχή Ρεματαίικα Πλατάνου έκανε μήνυση στον δήμαρχο Δυτικής Σάμου, εκλεγμένους της Λαϊκής Συσπείρωσης και κατοίκους που αντιδρούν στην εγκατάσταση των κεραιών. Οι μηνύσεις αυτές, όπως καταγγέλλει η Λαϊκή Συσπείρωση, είναι μια προσπάθεια τρομοκράτησης και κάμψης του αγώνα των κατοίκων για την προάσπιση της δημόσιας υγείας και του περιβάλλοντος. Ζητούν την άμεση παύση των διώξεων και καλούν φορείς, παρατάξεις και τον λαό της περιοχής σε έμπρακτη συμπαράσταση.

https://samos24.gr/dioxeis-keraias-ditiki-samos-katatheseis-dimarxou/

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, memoriesradio said:

Αν μας έλεγες απ' έξω απ' εξω τι και πώς για όλα αυτά, έστω και σε πι εμ, για να έχουμε μια εικόνα...

Καλημέρα 
Πολύ απλά τα πράγματα
  
Είχα καταθέσει στοιχεία που ήξερα στη ΕΕ για πράγματα που έκανα με λεφτά της ΕΕ και τάιζαν τους δικούς τους. 
 
 Στοιχεία για το Σαμαρά Θεόδωρος που βίαζε κόσμο ακόμα και την αδερφή του μαζί με το γκόμενο του ακόμα και βίντεο με την μάνα τους να τα παραδέχεται ότι τα ξέρει ότι ήθελα ακόμα και να της κάνουν παιδί  
 
 Με είχαν χώσει μεσα με έσωσε ένας που είχαμε μιλήσει και μου είχε πει τι γίνετε τόσο μισώ και μου είχε πει σανναντρασ προσ άντρα και του είχα  δείξει το βίντεο με έσωσε λίγο πριν με πάνε στο Μέγαρο 

 Καλά φτάσαμε στο σημείο να περνούν τους πάντες τηλέφωνα να αλλάξουν ότι ξέρουν 

 Ούτε το παιδί δεν με άφηναν να δω 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...