Kostas_Ts_86 Δημ. 6 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 6 Φεβρουαρίου 22 minutes ago, NeCrOmAnCeR19 said: αρα εμενα στο τηλεφωνο μου ελεγε οτι ναναι η τηλφωνήτρια . θα το παω και εγω για μια αλλαγη . παρατηρω οτι απο το 15 % μπορει να σβησει κατευθειαν μεσα σε 5 λεπτα Ναι φίλε μου, μη δινεις τόση σημασία στην επικοινωνία σου με αυτή γιατί κι εμένα μου έλεγε διάφορες τιμές πριν πάω. Πήγαινε κατευθείαν εκει. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
GMF80 Δημ. 6 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 6 Φεβρουαρίου 2 ώρες πριν, NeCrOmAnCeR19 said: αρα εμενα στο τηλεφωνο μου ελεγε οτι ναναι η τηλφωνήτρια . θα το παω και εγω για μια αλλαγη . παρατηρω οτι απο το 15 % μπορει να σβησει κατευθειαν μεσα σε 5 λεπτα Ισως θελει calibration η μπαταρια. Ενας ευκολος τροπος: Ξεφορτιζεις μεχρι να σβησει και το φορτιζεις πληρως κλειστο. Το αφηνεις να φορτισει τουλαχιστον μια ωρα επιπλεον οταν φτασει το 100%. Υπαρχει και τροπος με κωδικο στο dialer ωστε να πας σε μυστικο μενου αλλα εχω ξεχασει τον κωδικο. 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Kostas_Ts_86 Δημ. 6 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 6 Φεβρουαρίου 3 ώρες πριν, Kostas_Ts_86 said: Ναι φίλε μου, μη δινεις τόση σημασία στην επικοινωνία σου με αυτή γιατί κι εμένα μου έλεγε διάφορες τιμές πριν πάω. Πήγαινε κατευθείαν εκει. Εννοείται κάνεις αυτό με τη φόρτιση που λέει ο φίλος κι επίσης ο κωδικός στον οποίο αναφέρεται είναι ο *#9900# Στο μενού που θα σου εμφανίσει πας αρκετά κάτω και βρίσκεις αυτό: μολις το κανεις, βγαζει exit αν θυμαμαι καλα. Το επιλεγεις και εισαι οκ 2 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
challenge143 Δημ. 6 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 6 Φεβρουαρίου Αυτό πιστεύετε ότι πρέπει να το κάνουμε 1 φορά τον χρόνο ή δεν χρειάζεται; όποιος το έχει κάνει έχει δει διαφορά; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Kostas_Ts_86 Δημ. 6 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 6 Φεβρουαρίου Just now, challenge143 said: Αυτό πιστεύετε ότι πρέπει να το κάνουμε 1 φορά τον χρόνο ή δεν χρειάζεται; όποιος το έχει κάνει έχει δει διαφορά; Εγώ πιστεύω ότι πρέπει να γίνει όταν κάτι νιώθεις πως δεν πάει καλά με την μπαταρία, δηλαδή 1 φορά αρκεί. Εγώ το έκανα όταν το πήρα χαμπάρι ότι υπάρχειο κωδικός, αλλά δεν είμαι καλό παράδειγμα καθώς η μπαταρία μου ήταν σε πολύ καλά επίπεδα (μη δινεις σημασία το ότι την αντικατεστησα) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
GMF80 Δημ. 6 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 6 Φεβρουαρίου Αυτο χρειαζεται μονο σε περιπτωσεις που εχει περιεργη συμπεριφορα η μπαταρια. Αλλιως το αφηνεις ως εχει. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
PETROSLEON Δημ. 6 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 6 Φεβρουαρίου 7 ώρες πριν, konakis said: Αλλαγή οθόνης όμως πάει πακέτο συνήθως αν θυμάμαι καλά με αλλαγή μπροστινού πλαισίου και φυσικά μπαταρίας...αν ισχύει αυτό που γράφω ίσως αξίζει η επισκευή του Αυτο γνωριζα κι εγω αλλα πλεον δεν ισχυει. Οπως μ ενημερωσαν απο την smartec η Samsung αλλαξε αυτη την πολιτικη και για επισκευες εκτος εγγυησης, οπως στην προκειμενη το σπασιμο οθονης... Οποτε τα 335 ευρω αφορουν αποκλειστικα κοστος οθονης, εργασια και φπα.. 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
OverClocker Δημ. 6 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 6 Φεβρουαρίου 1 hour ago, PETROSLEON said: Αυτο γνωριζα κι εγω αλλα πλεον δεν ισχυει. Οπως μ ενημερωσαν απο την smartec η Samsung αλλαξε αυτη την πολιτικη και για επισκευες εκτος εγγυησης, οπως στην προκειμενη το σπασιμο οθονης... Οποτε τα 335 ευρω αφορουν αποκλειστικα κοστος οθονης, εργασια και φπα.. Σίγουρα ισχύει στο S22 αυτό? Αν θυμάμαι καλά δεν έχει pull tabs στην μπαταρία. Πότε άλλαξαν την πολιτική, πριν 2 χρόνια θυμάμαι ότι αν πήγαινες για οθόνη σου άλλαζαν και μπαταρία στανταράκι. Οθόνη-πλαίσιο λογικά θα πρέπει να συνεχίζει να πηγαίνει μαζί, απλά μάλλον ίσως να μην έρχεται με "όλα" μαζί το πλαίσιο όπως κουμπιά και γενικά ότι είναι με κόλλα στο πλαίσιο πάνω Παράθεση Ericsson T28s - Nokia 3330 - Siemens S45 - Siemens S55 - Siemens SL45i - Siemens SX1 - Motorola MPX200 - Siemens SX1 Limited - Siemens CX75 - Qtek 8310 - Nokia N95 - Samsung Omnia i900 - SonyEricsson X10i - Samsung Galaxy S - Samsung Galaxy S2 - Samsung Galaxy Note2 - Samsung Galaxy Note4 - Samsung Galaxy Note9 - Samsung Galaxy S23 Ultra - Samsung Galaxy S24 Ultra Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Kostas_Ts_86 Δημ. 6 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 6 Φεβρουαρίου 18 minutes ago, OverClocker said: Σίγουρα ισχύει στο S22 αυτό? Αν θυμάμαι καλά δεν έχει pull tabs στην μπαταρία. Πότε άλλαξαν την πολιτική, πριν 2 χρόνια θυμάμαι ότι αν πήγαινες για οθόνη σου άλλαζαν και μπαταρία στανταράκι. Οθόνη-πλαίσιο λογικά θα πρέπει να συνεχίζει να πηγαίνει μαζί, απλά μάλλον ίσως να μην έρχεται με "όλα" μαζί το πλαίσιο όπως κουμπιά και γενικά ότι είναι με κόλλα στο πλαίσιο πάνω Αυτό βοηθάει καθόλου? Είναι η απόδειξη που μου έδωσαν όταν το πήρα μετά από αλλαγή οθόνης-μπαταρίας, αλλά μέσα στην εγγύηση. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
OverClocker Δημ. 6 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 6 Φεβρουαρίου 29 minutes ago, Kostas_Ts_86 said: Αυτό βοηθάει καθόλου? Είναι η απόδειξη που μου έδωσαν όταν το πήρα μετά από αλλαγή οθόνης-μπαταρίας, αλλά μέσα στην εγγύηση. Πριν 3 χρόνια που είχα πάει το note 9 για αντικατάσταση οθόνης στην εγγύηση λόγο burn in(λίγο πριν λήξει 😇), μου άλλαξαν, 1.Οθονη-πλαίσιο και κάποια παρελκόμενα που είναι πάνω στην οθόνη(πχ κουμπια κτλπ) όπως και εσένα 2.Μπαταρία 3. Σετ κολλες. και είχα ακριβώς τους αντίστοιχους 3 κωδικούς που αναλογούσαν στο note 9, ούτε μπαταρία με χρέωσαν παρ όλου που ήταν στα 2 χρόνια 1 Παράθεση Ericsson T28s - Nokia 3330 - Siemens S45 - Siemens S55 - Siemens SL45i - Siemens SX1 - Motorola MPX200 - Siemens SX1 Limited - Siemens CX75 - Qtek 8310 - Nokia N95 - Samsung Omnia i900 - SonyEricsson X10i - Samsung Galaxy S - Samsung Galaxy S2 - Samsung Galaxy Note2 - Samsung Galaxy Note4 - Samsung Galaxy Note9 - Samsung Galaxy S23 Ultra - Samsung Galaxy S24 Ultra Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
NeCrOmAnCeR19 Δημ. 6 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 6 Φεβρουαρίου 6 ώρες πριν, Kostas_Ts_86 said: Εννοείται κάνεις αυτό με τη φόρτιση που λέει ο φίλος κι επίσης ο κωδικός στον οποίο αναφέρεται είναι ο *#9900# Στο μενού που θα σου εμφανίσει πας αρκετά κάτω και βρίσκεις αυτό: μολις το κανεις, βγαζει exit αν θυμαμαι καλα. Το επιλεγεις και εισαι οκ Με την φόρτιση το εχω κάνει αρκετές φορες . Δεν αλλαξε κατι . Τωρα μολις έκανα αυτο με τον κωδικο και βλέπουμε. Ευχαριστώ. 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ddr2 Δημ. 7 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 7 Φεβρουαρίου 19 ώρες πριν, NeCrOmAnCeR19 said: αρα εμενα στο τηλεφωνο μου ελεγε οτι ναναι η τηλφωνήτρια . θα το παω και εγω για μια αλλαγη . παρατηρω οτι απο το 15 % μπορει να σβησει κατευθειαν μεσα σε 5 λεπτα Το ίδιο πρόβλημα είχα στο Note 8 και η μπαταρία ήταν τελικα ελαττωματικη. Κανένα calibration δεν δούλεψε. Παράθεση MyName: Γιάννης. Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
PETROSLEON Δημ. 7 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 7 Φεβρουαρίου 15 ώρες πριν, OverClocker said: Σίγουρα ισχύει στο S22 αυτό? Αν θυμάμαι καλά δεν έχει pull tabs στην μπαταρία. Πότε άλλαξαν την πολιτική, πριν 2 χρόνια θυμάμαι ότι αν πήγαινες για οθόνη σου άλλαζαν και μπαταρία στανταράκι. Οθόνη-πλαίσιο λογικά θα πρέπει να συνεχίζει να πηγαίνει μαζί, απλά μάλλον ίσως να μην έρχεται με "όλα" μαζί το πλαίσιο όπως κουμπιά και γενικά ότι είναι με κόλλα στο πλαίσιο πάνω Δυστυχώς δεν ισχύει πλέον για περιπτώσεις εκτός εγγύησης. Copy-paste από την απάντηση της Smartec στην σχετική μου ερώτηση. "Η SAMSUNG έχει τροποποιήσει την πολιτική της και δεν αλλάζεται μαζί με την οθόνη και η μπαταρία για τις συσκευές που διαχειρίζονται εκτός εγγύησης, όπως το σπάσιμο" 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
manan69t Δημ. 7 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 7 Φεβρουαρίου 1 ώρα πριν, PETROSLEON said: Δυστυχώς δεν ισχύει πλέον για περιπτώσεις εκτός εγγύησης. Copy-paste από την απάντηση της Smartec στην σχετική μου ερώτηση. "Η SAMSUNG έχει τροποποιήσει την πολιτική της και δεν αλλάζεται μαζί με την οθόνη και η μπαταρία για τις συσκευές που διαχειρίζονται εκτός εγγύησης, όπως το σπάσιμο" Αν άρχισε τις ομορφιές και η samsung και ζητάει 350€ για τριών χρονών σχεδόν συσκευές χωρίς να αλλάζει καν την μπαταρία πλέον, και θέλει έξτρα τα υπόλοιπα που πηγαίναν πακέτο και πάνε ακόμη μέσα στην εγγύηση όπως αναφέρει ε τότε δεν μας τα λέει καλά !!Ένα service ήταν που ήμασταν ευχαριστημένοι και μία εξυπηρέτηση από την επίσημη αντιπροσωπεία και πατάγαμε πάνω του και κάναμε και τα στραβά μάτια στις τρελές τιμές που έχουν φτάσει τα κινητά τους!!! 2 Παράθεση Παντα φιλικα Μανος Παρε το Nexus στα δικα σου χερια Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
PETROSLEON Δημ. 7 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 7 Φεβρουαρίου 21 minutes ago, manan69t said: Αν άρχισε τις ομορφιές και η samsung και ζητάει 350€ για τριών χρονών σχεδόν συσκευές χωρίς να αλλάζει καν την μπαταρία πλέον, και θέλει έξτρα τα υπόλοιπα που πηγαίναν πακέτο και πάνε ακόμη μέσα στην εγγύηση όπως αναφέρει ε τότε δεν μας τα λέει καλά !!Ένα service ήταν που ήμασταν ευχαριστημένοι και μία εξυπηρέτηση από την επίσημη αντιπροσωπεία και πατάγαμε πάνω του και κάναμε και τα στραβά μάτια στις τρελές τιμές που έχουν φτάσει τα κινητά τους!!! Φίλε μου αν θέλεις άλλαξε το "dislike" που φαντάζομαι κατά λάθος έκανες στην απάντηση μου μια και σημαίνει: "Not helpful/Misleading".... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dkon84 Δημ. 7 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 7 Φεβρουαρίου Μιας και έφυγε από τα χέρια μου το s22 ultra και πλέον θα είμαι στο νήμα του 24 ultra. Δίνω και τις θήκες. 1 pitaka που δεν χρειάζεται πολλά λόγια .μια γνήσια διαφάνη. Και μια spigen thin fit. Όποιος ενδιαφέρεται υπάρχει στις αγγελίες. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Kostas_Ts_86 Δημ. 7 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 7 Φεβρουαρίου Για τζάμι τι προτείνετε? Εννοείται θέλω κάτι καλό από θέμα δαχτυλικου και να μην ξεκολλάει στις άκρες. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
manan69t Δημ. 8 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 8 Φεβρουαρίου 13 ώρες πριν, PETROSLEON said: Φίλε μου αν θέλεις άλλαξε το "dislike" που φαντάζομαι κατά λάθος έκανες στην απάντηση μου μια και σημαίνει: "Not helpful/Misleading".... Δε το ήξερα! Διορθώθηκε. Για τη Samsung πήγαινε το dislike και την αλλαγή πολιτικής της. Παράθεση Παντα φιλικα Μανος Παρε το Nexus στα δικα σου χερια Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
GMF80 Δημ. 8 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 8 Φεβρουαρίου 9 ώρες πριν, Kostas_Ts_86 said: Για τζάμι τι προτείνετε? Εννοείται θέλω κάτι καλό από θέμα δαχτυλικου και να μην ξεκολλάει στις άκρες. Mεμβρανη και θηκη που να εξεχει λιγο. Τα τζαμια ειναι τζοκερ στη συσκευη μας. 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
PETROSLEON Δημ. 9 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 9 Φεβρουαρίου Εγώ μέχρι τώρα με μεμβράνες την είχα βγάλει. Αρχικά χρησιμοποίησα 2 γνήσιες της Samsung και κατόπιν μεμβράνες Hydrogel από Ali. Γρατσουνιές δεν είχα καθόλου αλλά εκ του αποτελέσματος δεν με προστάτευσαν από σπάσιμο... Ίσως ένα tempered να με είχε γλυτώσει... Παρεμπιπτόντως πουλήθηκε το s22 Ultra με την σπασμένη οθόνη και κρατάω ξανά το παλιό μου Note 10. Ωραία η μεγάλη οθόνη αλλά πόσο πιο βολικό το Note στο χέρι και στην τσέπη.. Δυστυχώς μικρότερη συσκευή με s pen πλέον δεν υπάρχει και είμαι σε σκέψεις για το επόμενο... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
GMF80 Δημ. 9 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 9 Φεβρουαρίου 2 φορες απο irepair εχω βαλει μεμβρανη. Αυτη που εχω ειναι ενα χρονο τωρα. Εχει αποκτησει καποιες γρατζουνιες αλλα τπτ τρομερο. Με τζαμακια ποτε δεν τα πηγαινα καλα και σε μη edge συσκευες. Ακομα και με το πολυδιαφημισμενο πανακριβο ειχα 3 αποτυχιες. Δεν εμεινε πανω σε συσκευη πανω απο 10 μερες... 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
manan69t Δημ. 9 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 9 Φεβρουαρίου Μου ήρθε το S24 Ultra που είχα παραγγείλει πριν από σχεδόν 2 βδομάδες!! Δε το έχω ανοίξει όμως ακόμη. Και δεν ξέρω και τι θα αποφασίσω τελικά. Έβαλα το S22 Ultra 12/256 που έχω αγγελία στο άλλο site γιατί εδώ είχα καιρό να μπω και ζητούν τηλέφωνο και δεν θέλω να με ενοχλουν άσχετε στιγμές όποιος να ναι. Παρεμπιπτόντως όποιος ενδιαφέρεται είναι ελληνικό από Κωτσόβολο με υπόλοιπο εγγύης πάνω από 3 μήνες μέχρι 19 Μάη του 24! 1 Παράθεση Παντα φιλικα Μανος Παρε το Nexus στα δικα σου χερια Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Kostas_Ts_86 Δημ. 10 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 10 Φεβρουαρίου Όποιος θέλει καμια θήκη και μεμβράνη προστασίας για το εργαλείο, ας μου στείλει pm. Το έδωσα και μου έμειναν... 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bilibina Δημ. 11 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 11 Φεβρουαρίου Παιδιά μετά την τελευταία αναβάθμιση παρατήρησε κάνεις υπερθέρμανση συσκευής? Δεν είχα ποτέ θέμα και έγινε τώρα μετά την τελευταία αναβάθμιση 🤔 Και στην φορτιση και χωρίς φόρτιση Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
GMF80 Δημ. 11 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 11 Φεβρουαρίου Οχι, καθολου. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.