Jump to content

Wind - Σταθερή τηλεφωνία και internet


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Κατεβάστε σε μια android συσκευή το wifi analyser . Θα σας δείξει αν στο κανάλι που εκπέμπει το router εκπέμπουν κι άλλα router. Αν συμβαίνει αυτό αλλάξτε το κανάλι του WiFi του router σε κάποιο που δεν εκπέμπει κάνεις.
Το θέμα δεν είναι μόνο το WiFi. Κόβεται τελείως το Internet ακόμα και από την vision που είναι με ethernet. Για αυτό είναι θέμα... Και είμαι σίγουρος πως δεν φταίει ο χαμηλός συγχρονισμός, γιατί όλα παίζουν και ξαφνικά καμία συσκευή δεν έχει....

 

Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα δεν είναι μόνο το WiFi. Κόβεται τελείως το Internet ακόμα και από την vision που είναι με ethernet. Για αυτό είναι θέμα... Και είμαι σίγουρος πως δεν φταίει ο χαμηλός συγχρονισμός, γιατί όλα παίζουν και ξαφνικά καμία συσκευή δεν έχει....

 

Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Μου κάνει πρόβλημα στο ρουτερ και μετά η γραμμή. Το έχεις αλλάξει? Έχεις δοκιμάσει κάποιο άλλο?

Link to comment
Share on other sites

Μου κάνει πρόβλημα στο ρουτερ και μετά η γραμμή. Το έχεις αλλάξει? Έχεις δοκιμάσει κάποιο άλλο?
Και γω το πιστεύω πως φταίει και το ρουτερ... Δεν γίνεται δηλαδή από εκεί που έχουν όλες οι συσκευές κανονικά(ακόμα και σε adsl) και ξαφνικά να μην έχει καμία συσκευή.. Αύριο σκοπεύω να αλλάξω το ρουτερ με εκείνο της νόβα. Βέβαια, θα πρέπει να ρυθμίσω τις απαραίτητες ρυθμίσεις που θέλει, αν θυμάμαι καλά, όπως γράψει και στο site τους. Και βλέπουμε.. Αν δω διαφορά, θα αγοράσω ένα καλύτερο ρουτερ και θα τους αφήσω να λένε διαφορα μετά.

 

Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Η υπομονή μου εξαντλείται ταχύτατα πλέον με την Wind. Είμαι χωρίς internet από την πρώτη μέρα της ενεργοποίησης της σύνδεσης μου. Την πρώτη μέρα που τους το ανέφερα, μου λέγανε ότι δεν βλέπουνε τίποτα στο σύστημα. Την δεύτερη μέρα το δήλωσαν ως βλάβη και είπαν ότι θα επικοινωνήσουν μαζί μου για να κλείσουμε ραντεβού με τον τεχνικό (κάτι που δεν έγινε ποτέ)

Την τρίτη μέρα, ούτε φωνή ούτε ακρόαση

και την τέταρτη μέρα από το πουθενά το δήλωσαν στον ΟΤΕ ως βλάβη, φυσικά όμως χωρίς να μου δώσουν ενα χρονοδιάγραμμα για το πότε θα γίνει. Τόσες μέρες μου λένε ότι θα με κρατήσουν ενήμερο αλλά έχω τρελαθεί τελείως με την αδιαφορία τους

Τόσες βλακείες μαζεμένες δεν έχω ακούσει

Το συμβόλαιο που υπέγραψα, μου δίνει την δυνατότητα να αποχωρήσω / ληξω το συμβόλαιο μου αν η βλάβη δεν έχει φτιαχτεί μέσα σε 6 ημερολογιακές μέρες

Το ερώτημα που σας θέτω είναι

Υπάρχει κανένα τηλέφωνο που να είναι τζάμπα αντί του 13800? Γιατί άμα καλέσεις το 13700, δεν σε συνδέουν με το 13800

 

Καλησπερα!

 

Τι εγινε τελικα πως αντεδρασες...???/ για να κινηθω και εγω αναλογα διοτι και το δικο μου συμβολαιο γραφει αυτον τον χρονο 6 ημερων για αποκατασταση..???

LG G4
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα!

 

Τι εγινε τελικα πως αντεδρασες...???/ για να κινηθω και εγω αναλογα διοτι και το δικο μου συμβολαιο γραφει αυτον τον χρονο 6 ημερων για αποκατασταση..???

 

Είμαι αποφασισμένος ότι την Τρίτη-Τεταρτη άμα δεν έχω κανένα νέο και με έχουν στο περίμενε, θα σηκωθώ να φύγω και θα πάω αλλού. Ας κόψουν τον σβέρκο τους για το πρόστιμο.

Θα ενημερώσω στο thread άμα αύριο έχω τίποτα νεότερο γιατί με πήραν το Σάββατο να μου επιβεβαιώσουν ότι αυτοί κάνουν "ότι μπορούν" για να το λύσουν το θέμα

Εξάλλου σε εμένα, οι 6 μέρες συμπληρώνονται την Τρίτη, οπότε θα κάνω ελάχιστη ακόμα υπομονή

Link to comment
Share on other sites

Περίμενα και εγώ σήμερα σαν τον μ***** να με πάρουν τηλέφωνο. Πολλά ήθελα.

Τους πήρα εγώ κατά της 2 το μεσημέρι και μου λένε ότι θα με καλέσουν πίσω μέσα σε ένα δίωρο. πάει 4:40 και μου λένε ότι φταίει ο δημόσιος πάροχος και τις ιδέες μπαρουφες. Μου ζήτησε να κάνω υπομονή κι άλλο, και ότι άμα θέλω, να μου δώσουν και άλλα MB στην κάρτα Wind. Φυσικά επέμενα για το ζήτημα αυτό γιατί είμαι μια βδομάδα στο περίμενε. Ήμουν αρκετά απότομος γιατί είχα τρελαθεί να ακούω τα ίδια και τα ίδια

 

Αμέσως παίρνω πίσω στο 13800, και τους λέω για την ακύρωση γιατί δεν έχω υπηρεσίες. Μου λέει ότι δεν γίνεται ατελος και θα πρέπει να μιλήσω με το 13700 εφόσον έχω τεχνικό θέμα. Εκεί είναι που τα χάνω τελείως. Τους λέω ότι τόσο καιρό δεν έχω υπηρεσίες, με έχετε γραμμένο, παίρνω τηλέφωνο καθε μέρα 2

φορές και περιμένετε από εμένα να μείνω σε εσάς και να σας πληρώσω κιόλας?. Την είπα βέβαια για το συμβόλαιο που γράφει ότι μέσα σε 6 μέρες μπορώ να φύγω να δεν έχω υπηρεσίες και μου το έπαιζε τρελιτσα

Πραγματικά αύριο θα φύγω και να πάνε να πνιγούν

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει κανένα τηλέφωνο που να είναι τζάμπα αντί του 13800? Γιατί άμα καλέσεις το 13700, δεν σε συνδέουν με το 13800

 

:cool: - για δοκιμασε: 1212 ή 2111201212

1277 και 1231

NOKIA ρε είπαμε κι εαν ποτέ το άλλαζα...πάλι NOKIA θα έπαιρνα (!)

fighting0060.gif

Link to comment
Share on other sites

Περίμενα και εγώ σήμερα σαν τον μ***** να με πάρουν τηλέφωνο. Πολλά ήθελα.

Τους πήρα εγώ κατά της 2 το μεσημέρι και μου λένε ότι θα με καλέσουν πίσω μέσα σε ένα δίωρο. πάει 4:40 και μου λένε ότι φταίει ο δημόσιος πάροχος και τις ιδέες μπαρουφες. Μου ζήτησε να κάνω υπομονή κι άλλο, και ότι άμα θέλω, να μου δώσουν και άλλα MB στην κάρτα Wind. Φυσικά επέμενα για το ζήτημα αυτό γιατί είμαι μια βδομάδα στο περίμενε. Ήμουν αρκετά απότομος γιατί είχα τρελαθεί να ακούω τα ίδια και τα ίδια

 

Αμέσως παίρνω πίσω στο 13800, και τους λέω για την ακύρωση γιατί δεν έχω υπηρεσίες. Μου λέει ότι δεν γίνεται ατελος και θα πρέπει να μιλήσω με το 13700 εφόσον έχω τεχνικό θέμα. Εκεί είναι που τα χάνω τελείως. Τους λέω ότι τόσο καιρό δεν έχω υπηρεσίες, με έχετε γραμμένο, παίρνω τηλέφωνο καθε μέρα 2

φορές και περιμένετε από εμένα να μείνω σε εσάς και να σας πληρώσω κιόλας?. Την είπα βέβαια για το συμβόλαιο που γράφει ότι μέσα σε 6 μέρες μπορώ να φύγω να δεν έχω υπηρεσίες και μου το έπαιζε τρελιτσα

Πραγματικά αύριο θα φύγω και να πάνε να πνιγούν

 

Το ίδιο ακριβώς ''σκηνικό'' αντιμετώπισα....Εγώ πλέον αύριο θα συντάξω καταγγελία και θα την αποστείλλω παντού, μήπως και γλιτώσω... :) ..θα ενημέρωσω και θα σας πω νέα...

LG G4
Link to comment
Share on other sites

Ωραία κάνε αυτό που εγραψε ο φίλος,ζήτα γραπτές εξηγήσεις για τη χρέωση,εξηγώντας ότι είχες φύγει μετά τη λήξη χωρίς να έχεις ανανεώσει και δεν αποδέχεσαι καμμία επιπλέον χρέωση.

 

Καλησπέρα..

 

Ζητησα μεσω της φορμας επικοινωνιας να μου απαντήσσουν για την χρεωση διαφορετικα δεν θα τους πληρωσω

 

Δεν ελαβα ακομη απαντηση

 

Υπάρχει καποιο email να τους στειλω ξανα το αιτημα?

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς όχι. Θα μπορούσες να υπενθυμίσεις το θέμα μεσω messenger δινοντας τον κωδικο αναφοράς του αιτήματος και ζητώντας και πάλι επίσημη γραπτή απάντηση. Μπορεί να πέσεις σε περίπτωση σαν του άλλου φίλου που ούτε απάντησαν ούτε τα απαίτησαν. Αν δεν κάνω λάθος αν επιμείνουν να ζητάνε τα χρήματα λογικά θα ξανάρθει λογαριασμός τον αλλο μήνα. Ο εκκαθαριστικός που έχεις έχει ημερομηνία λήξης?
Link to comment
Share on other sites

Σε καποιυς νεους κανονες που ειχε βγαλη η Εθνικη επιτροπή τηλεπικοινωνιων ειχα διαβασει οτι οι παροχοι σταθερης τηλεφωνιας ειναι υποχρεωμενοι να γραφουν πανω στην πρωτη σελιδα του μηνιαιου λογαριασμου την ημερομηνια ληξης του συμβολαιου. Θυμαμαι λαθος ; τετοια ημερομηνια δεν βλεπω στον λογαριασμο μου. Μεσω της φορμας επικοινωνιας ρωτησα την ημερομηνια ληξης, αλλα δεν πηρα απαντηση
Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ;
Link to comment
Share on other sites

Αν πρέπει να υπάρχει κάπου θα είναι στο συμβόλαιο. Οχι στο λογαριασμό. Αν ειναι ο πρώτος βέβαια το υπολογιζεις με βάση την αρχή της περιόδου που αφορούν οι χρεώσεις.
Link to comment
Share on other sites

Αν πρέπει να υπάρχει κάπου θα είναι στο συμβόλαιο. Οχι στο λογαριασμό. Αν ειναι ο πρώτος βέβαια το υπολογιζεις με βάση την αρχή της περιόδου που αφορούν οι χρεώσεις.

 

Δεν εχω γραπτο συμβολαιο. Εγινε πριν απο 5-6 χρονια και απο τοτε εχουν γινει αναναιωσεις τηλεφωνικα.

Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ;
Link to comment
Share on other sites

α τοτε δεν νομιζω να χρειαζεται να γραφεται πουθενα. Ισως στα νεα συμβολαια. Αφου στις ανανεωσεις δεν υπογραφεις κατι. Υπολογιζεις 2 χρονια απο την επικοινωνια στην οποια συμφωνησες.
Link to comment
Share on other sites

Έχει φτάσει Τρίτη και ακόμα μου λένε τα ίδια ακριβώς πράγματα που μου λέγανε την Πέμπτη. Δεν ξέρουν τι τους γίνεται μέσα εκεί. Με το που τους πιέζεις λίγο για να κάνουν τίποτα ουσιαστικό, αρχίζουν την καραμέλα της κάρτας για τα 10GB. Μια φορά έπεσα σε έναν εξυπηρετικό και μου είπε ότι έχει κάνει ήδη κάποια πράγματα ο ΟΤΕ αλλά ακόμα δεν μας έχουν πει τίποτα

 

Πήγα από το τοπικό κατάστημα Wind και μου είπε ότι με μια καταγγελία στον ΕΕΤΤ, θα μπορώ να φύγω αζημίωτος. Μίλησε και αυτός, έκανε κάτι εκεί email και έστειλε και με έβαλε στο περίμενε.........

Ήδη ετοιμάζω την καταγγελία

Link to comment
Share on other sites

Έχει φτάσει Τρίτη και ακόμα μου λένε τα ίδια ακριβώς πράγματα που μου λέγανε την Πέμπτη. Δεν ξέρουν τι τους γίνεται μέσα εκεί. Με το που τους πιέζεις λίγο για να κάνουν τίποτα ουσιαστικό, αρχίζουν την καραμέλα της κάρτας για τα 10GB. Μια φορά έπεσα σε έναν εξυπηρετικό και μου είπε ότι έχει κάνει ήδη κάποια πράγματα ο ΟΤΕ αλλά ακόμα δεν μας έχουν πει τίποτα

 

Πήγα από το τοπικό κατάστημα Wind και μου είπε ότι με μια καταγγελία στον ΕΕΤΤ, θα μπορώ να φύγω αζημίωτος. Μίλησε και αυτός, έκανε κάτι εκεί email και έστειλε και με έβαλε στο περίμενε.........

Ήδη ετοιμάζω την καταγγελία

 

...Να μου την στείλεις με προσωπικο μηνυμα να την στειλω και εγω..... ή εάν δεν έχεις προβλημα κοινοποιησε την εδω για να την δουνε ολοι οι μελλοντικοι ενδιαφερομενοι.... να την στειλεις και ΕΕΤΤ και στον Συνηγορο του Πολιτη.

LG G4
Link to comment
Share on other sites

...Να μου την στείλεις με προσωπικο μηνυμα να την στειλω και εγω..... ή εάν δεν έχεις προβλημα κοινοποιησε την εδω για να την δουνε ολοι οι μελλοντικοι ενδιαφερομενοι.... να την στειλεις και ΕΕΤΤ και στον Συνηγορο του Πολιτη.

 

 

Είναι 800+ λέξεις γιατί αναφέρω ολόκληρη την ιστορία που είχα. Δεν είναι κάτι αξιοποιήσιμο για άλλους, μόνο η εμπειρία που είχα με την Wind

Link to comment
Share on other sites

Είναι 800+ λέξεις γιατί αναφέρω ολόκληρη την ιστορία που είχα. Δεν είναι κάτι αξιοποιήσιμο για άλλους, μόνο η εμπειρία που είχα με την Wind

 

Join the club φίλε μου. 5-6 χρόνια στη wind και προκοπή μηδέν (πλην του οικονομικού). Εγώ περίμενα τεχνικό από 8 το πρωί που είχαμε ραντεβού μέχρι τις 22.00 και τελικά ήρθε μετά από 10 μέρες . Η εταιρεία αυτή δεν υπάρχει. Έχω διαρκώς αποσυνδέσεις σε σταθερό και νετ και πάντα τα ρίχνουν στον οτε και στον αέρα που φυσάει και κουνιέται το εξωτερικό καλώδιο (δεν είναι αστείο, έτσι μου είπαν). Πριν δω τα μυνήματά σου, είχα μπει εεττ για καταγγελία. Το μόνο που με σώζει στο σπίτι είναι ότι έχω φοιτητικά νούμερα και πολλά data αλλά και πάλι τόσες κάρτες που βάζω πληρώνω όσο ένα πάγιο.

Link to comment
Share on other sites

Ύστερα από την χθεσινή μου αναφορά στο κατάστημα, σήμερα με πρίξανε στα τηλέφωνα για να έρθει τεχνικός. Ήρθε και μου είπε ότι όντως υπάρχει θέμα και ότι θα κανονίσει με τον ΟΤΕ να πάνε στην καμπίνα να το δουν. Την Παρασκευή ή την Δεύτερα θα γίνει το ραντεβού από όσο με είπε.

Το αστείο είναι πως μου ήρθε μήνυμα για τον λογαρισμό και μου έχουν χρεώσει και τις ημέρες από τις 5/2 ως 12/2 αλλά και για τον επόμενο μήνα. Στο 13800 που πήρα, μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι και οτι θα πρέπει να μιλήσω στο 13700. Πήρα πάλι το 13700 και μου έλεγε ότι δεν μπορούν να κάνουν και αυτοί τίποτα

Μου φαίνεται ότι μια επίσκεψη σε ένα κατάστημα, θα λύσει θέμα μια και καλή

Link to comment
Share on other sites

Οταν λυθεί το θέμα θα γίνει αποχρεωση για τις ημέρες που δεν ειχες υπηρεσίες. Η wind δυστυχώς δεν δουλεύει στο στυλ του οτε δηλ. να έχει λογιστήριο επί τόπου μέσα στο κατάστημα ώστε να σου εκδώσει άμεσα λογαριασμό καινούργιο. Αναγκαστικά θα πρέπει να πληρώσεις αυτόν που ήρθε και στον επόμενο θα δεις την ανάλογη μείωση με βάση την αποχρέωση.
Link to comment
Share on other sites

Ύστερα από την χθεσινή μου αναφορά στο κατάστημα, σήμερα με πρίξανε στα τηλέφωνα για να έρθει τεχνικός. Ήρθε και μου είπε ότι όντως υπάρχει θέμα και ότι θα κανονίσει με τον ΟΤΕ να πάνε στην καμπίνα να το δουν. Την Παρασκευή ή την Δεύτερα θα γίνει το ραντεβού από όσο με είπε.

Το αστείο είναι πως μου ήρθε μήνυμα για τον λογαρισμό και μου έχουν χρεώσει και τις ημέρες από τις 5/2 ως 12/2 αλλά και για τον επόμενο μήνα. Στο 13800 που πήρα, μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι και οτι θα πρέπει να μιλήσω στο 13700. Πήρα πάλι το 13700 και μου έλεγε ότι δεν μπορούν να κάνουν και αυτοί τίποτα

Μου φαίνεται ότι μια επίσκεψη σε ένα κατάστημα, θα λύσει θέμα μια και καλή

 

Εγώ έστειλα την καταγγελία σήμερα στην EETT και αναμένω ...... :)

LG G4
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα το πρωί συναντήθηκε ο τεχνικός της Wind με του ΟΤΕ και από όσο μας είπε ο ίδιος ο τεχνικός, κάτι είχαν μπερδέψει στο καφαο. Όπως και να έχει, έγινε το internet. Δουλεύει πλέον. Στην πολυκατοικία πιάνει 130 αλλά "λόγω καλωδίων" πιάνω μόνο 75. Θα καλέσω ηλεκτρολόγο κάποια στιγμή για να δούμε τι θα γίνει.

Τέλος καλό(?), όλα καλά

 

ΥΓ. Μας είπε ότι μέσα στο 2019, η γραμμή θα γίνει VoIP

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα το πρωί συναντήθηκε ο τεχνικός της Wind με του ΟΤΕ και από όσο μας είπε ο ίδιος ο τεχνικός, κάτι είχαν μπερδέψει στο καφαο. Όπως και να έχει, έγινε το internet. Δουλεύει πλέον. Στην πολυκατοικία πιάνει 130 αλλά "λόγω καλωδίων" πιάνω μόνο 75. Θα καλέσω ηλεκτρολόγο κάποια στιγμή για να δούμε τι θα γίνει.

Τέλος καλό(?), όλα καλά

 

ΥΓ. Μας είπε ότι μέσα στο 2019, η γραμμή θα γίνει VoIP

 

ΜΠΡΑΒΟ!!!!

Εάν δεν πιέσεις...αποτέλεσμα στην χώρα μας δεν βλέπεις...δυστυχώς...

 

...και το ρούτερ που αγοράσαμε τι θα γινει....???ΝΕΑ έξοδα???!!!

LG G4
Link to comment
Share on other sites

ΜΠΡΑΒΟ!!!!

Εάν δεν πιέσεις...αποτέλεσμα στην χώρα μας δεν βλέπεις...δυστυχώς...

 

...και το ρούτερ που αγοράσαμε τι θα γινει....???ΝΕΑ έξοδα???!!!

 

Μέτρησα τα τηλέφωνα που τους πήρα. 24 στο σύνολο. Συν μια αναφορά στο κατάστημα

 

Το ρουτερ (λόγω 100αρας) μου το έδωσαν δωρεαν

Link to comment
Share on other sites

Τη Δευτέρα κλείνω 2 εβδομάδες χωρίς τηλ/internet (vdsl 50 bouble play +) και αλλη μια επίσκεψη τεχνικού έχει προγραμματιστεί. Τέρμα στην ανοχή, είναι πρώτη φορά που κράζω την wind και προτρέπω να μην την προτιμάτε για σταθερό. Απαράδεκτο σέρβις και κοροϊδία. Σχεδόν κάθε μέρα παίρνω τηλέφωνο στην τεχνική υποστήριξη και μου "βάζουν την κασέτα: το δευτεροβάθμιο κλιμάκιο σέρβις έχει αναλάβει και θα επικοινωνήσει μαζί σας εντός 2 ωρών" χωρίς φυσικά να με πάρει κανένας τηλέφωνο.

 

 

Αποφάσισα οτι αν τη Δευτέρα δεν επιλυθεί το πρόβλημα θα κάνω αίτηση διακοπής που καθυστερούσα γιατί ξέρω οτι θα μείνω χωρίς internet περισσότερο απο μήνα (μέχρι να ενεργοποιηθεί με καινούργιο πάροχο). Μπορεί να ανέχομαι την τεχνική βλάβη ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΤΗΝ ΚΟΡΟΪΔΊΑ.

 

Για μενα η wind τελείωσε. Θα τους θαψω και στα σοσιαλ μίντια και θα κανω καταγγελίες οπου πρεπει.

 

Μακριά απο wind παιδιά!!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • This topic was featured and featured

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...