tasosathan Δημ. February 9, 2019 Κοινοποίηση Δημ. February 9, 2019 (edited) Η υπομονή μου εξαντλείται ταχύτατα πλέον με την Wind. Είμαι χωρίς internet από την πρώτη μέρα της ενεργοποίησης της σύνδεσης μου. Την πρώτη μέρα που τους το ανέφερα, μου λέγανε ότι δεν βλέπουνε τίποτα στο σύστημα. Την δεύτερη μέρα το δήλωσαν ως βλάβη και είπαν ότι θα επικοινωνήσουν μαζί μου για να κλείσουμε ραντεβού με τον τεχνικό (κάτι που δεν έγινε ποτέ) Την τρίτη μέρα, ούτε φωνή ούτε ακρόαση και την τέταρτη μέρα από το πουθενά το δήλωσαν στον ΟΤΕ ως βλάβη, φυσικά όμως χωρίς να μου δώσουν ενα χρονοδιάγραμμα για το πότε θα γίνει. Τόσες μέρες μου λένε ότι θα με κρατήσουν ενήμερο αλλά έχω τρελαθεί τελείως με την αδιαφορία τους Τόσες βλακείες μαζεμένες δεν έχω ακούσει Το συμβόλαιο που υπέγραψα, μου δίνει την δυνατότητα να αποχωρήσω / ληξω το συμβόλαιο μου αν η βλάβη δεν έχει φτιαχτεί μέσα σε 6 ημερολογιακές μέρες Το ερώτημα που σας θέτω είναι Υπάρχει κανένα τηλέφωνο που να είναι τζάμπα αντί του 13800? Γιατί άμα καλέσεις το 13700, δεν σε συνδέουν με το 13800 Edited February 9, 2019 by tasosathan Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. February 9, 2019 Κοινοποίηση Δημ. February 9, 2019 Βλαβες και παράπονα ειναι το 13700 και ειναι δωρεάν. Για οτιδήποτε αλλο αναγκαστικά χρεωνεσαι στο 13800. Προσπαθησε και μεσω fb μηπως βγάλεις άκρη. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Bayern4 Δημ. February 9, 2019 Κοινοποίηση Δημ. February 9, 2019 παρε αριθμο αναφορας/πρωτοκολου και να εχεις ετοιμες γραπτες αναφορες προς την ΕΕΤΤ. Με τηλεφωνα δε προκειται ποτέ να βγάλεις ακρη. Καποτε ειχα ζητησει φορητοτητα απο μια εταιρεια σε αλλη και ειχαν περασει τρεις μηνες. Με μια γραπτη καταγγελια στην ΕΕΤΤ λυθηκαν ολα. Παράθεση GreekSupporters | To cult κοινωνικό, πολιτικό και αθλητικό forum Telegram Messenger Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
makisubi Δημ. February 9, 2019 Κοινοποίηση Δημ. February 9, 2019 Καλησπέρα Είμαι συνδρομητής στη Wind περίπου 5 χρόνια χωρίς προβλήματα (!) . Με 24άρι adsl στα 11 - 1 Mbps down-up . Επειδή έχουν περάσει ίνα στην περιοχή μου (Καλλιθέα) μπήκα στο site και βάζοντας τα στοιχεία μου είδα προσφορά 50άρι vdsl 28Ε/μήνα με απεριόριστο ιντερνετ και σταθερά , 300 προς κινητά και 1500 προς wind/q . Πήγα και στο κατάστημα για να επιβεβαιώσω και μου το επιβεβαίωσαν και μάλιστα με δωρεάν τα τέλη ενεργοποίησης και το router . Μπαίνοντας όμως ξανά στη Wind είδα οτι : " * Η τιμή ισχύει μόνο για νέες ενεργοποιήσεις σταθερής με 24μηνη διάρκεια συμβολαίου που θα πραγματοποιηθούν μέσω online shop. Η παραπάνω τιμή περιλαμβάνει ΦΠΑ 24% και φόρο Σταθερής Τηλεφωνίας 5%. → * Τα τέλη ενεργοποίησης για νέους πελάτες σταθερής είναι δωρεάν για ενεργό και ανενεργό βρόχο." (τα αντέγραψα απο τη σελίδα ) Υπάρχει όπως βλέπετε κάποια ασάφεια ... Εκείνο που δεν ρώτησα και βέβαια πρέπει να ξαναπάω να ρωτήσω (και είναι σχετικά δύσκολο για εμένα μιας και μένω στο Βραχάτι) είναι εάν θα μείνει το σπίτι χωρίς τηλέφωνο για κάποιες μέρες , πόσες μέρες θα καθηστερήσει η ενεργοποίηση , πώς , πότε και από πού θα παραλάβω το router , τί επιπλέον ρυθμίσεις (εάν) χρειάζονται , εάν πρέπει να έρθει τεχνικός στο σπίτι ... Ποιά είναι η γνώμη σας ; Έχει κανείς ανάλογη εμπειρία να μου πεί ; Η καμπίνα της Wind απέχει λιγότερο απο 150 μέτρα απο το σπίτι (πολυκατοικία του 1974 μέ ότι αυτό συνεπάγεται στην καλωδίωση) . Το ΚΑΦΑΟ του ΟΤΕ είναι περίπου στα 200 μέτρα αλλα απο αντίθετη μεριά ... Παράθεση Μάκης "ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΥΕΙΝ ΒΟΥΛΕΤΑΙ" "ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ ΑΛΛΩΣ ΕΧΕΙΝ " Όταν εμείς τα λέγαμε αυτά οι "άλλοι" απλώς δεν υπήρχαν ... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
theo4850 Δημ. February 9, 2019 Κοινοποίηση Δημ. February 9, 2019 Καλησπέρα παιδιά. Θέλω να επανέλθω με το πρόβλημα που είχα με τις αποσυνδέσεις. Πήραμε τηλέφωνο και αυτοί μας άλλαξαν απλά κανάλι στο router για το WiFi. Ομως, ακόμα έχω θέματα.. Εκεί που παίζουν όλες συσκευές κανονικά, μαζί με την wind vision, ξαφνικά κολλάει το Internet και ουσιαστικά δεν έχει καμία συσκευή Internet. Ούτε η vision, ούτε οι υπόλοιπες συσκευές. Είμαι πεπεισμένος πως δεν φταίει η vision, γιατί στην αρχή παίζουν όλες οι συσκευές και μάλιστα ταυτόχρονα χωρίς πρόβλημα. Τι μπορεί να φταίει ρε παιδιά; Δεν βγάζουμε άκρη με δαύτους... Λέτε να φταίει το router που μας έδωσαν; Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
panosss567 Δημ. February 9, 2019 Κοινοποίηση Δημ. February 9, 2019 Καλησπέρα παιδιά. Θέλω να επανέλθω με το πρόβλημα που είχα με τις αποσυνδέσεις. Πήραμε τηλέφωνο και αυτοί μας άλλαξαν απλά κανάλι στο router για το WiFi. Ομως, ακόμα έχω θέματα.. Εκεί που παίζουν όλες συσκευές κανονικά, μαζί με την wind vision, ξαφνικά κολλάει το Internet και ουσιαστικά δεν έχει καμία συσκευή Internet. Ούτε η vision, ούτε οι υπόλοιπες συσκευές. Είμαι πεπεισμένος πως δεν φταίει η vision, γιατί στην αρχή παίζουν όλες οι συσκευές και μάλιστα ταυτόχρονα χωρίς πρόβλημα. Τι μπορεί να φταίει ρε παιδιά; Δεν βγάζουμε άκρη με δαύτους... Λέτε να φταίει το router που μας έδωσαν; Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Κατεβάστε σε μια android συσκευή το wifi analyser . Θα σας δείξει αν στο κανάλι που εκπέμπει το router εκπέμπουν κι άλλα router. Αν συμβαίνει αυτό αλλάξτε το κανάλι του WiFi του router σε κάποιο που δεν εκπέμπει κάνεις. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
theo4850 Δημ. February 9, 2019 Κοινοποίηση Δημ. February 9, 2019 Κατεβάστε σε μια android συσκευή το wifi analyser . Θα σας δείξει αν στο κανάλι που εκπέμπει το router εκπέμπουν κι άλλα router. Αν συμβαίνει αυτό αλλάξτε το κανάλι του WiFi του router σε κάποιο που δεν εκπέμπει κάνεις.Το θέμα δεν είναι μόνο το WiFi. Κόβεται τελείως το Internet ακόμα και από την vision που είναι με ethernet. Για αυτό είναι θέμα... Και είμαι σίγουρος πως δεν φταίει ο χαμηλός συγχρονισμός, γιατί όλα παίζουν και ξαφνικά καμία συσκευή δεν έχει.... Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
P_papadis Δημ. February 9, 2019 Κοινοποίηση Δημ. February 9, 2019 Το θέμα δεν είναι μόνο το WiFi. Κόβεται τελείως το Internet ακόμα και από την vision που είναι με ethernet. Για αυτό είναι θέμα... Και είμαι σίγουρος πως δεν φταίει ο χαμηλός συγχρονισμός, γιατί όλα παίζουν και ξαφνικά καμία συσκευή δεν έχει.... Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Μου κάνει πρόβλημα στο ρουτερ και μετά η γραμμή. Το έχεις αλλάξει? Έχεις δοκιμάσει κάποιο άλλο? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
theo4850 Δημ. February 9, 2019 Κοινοποίηση Δημ. February 9, 2019 Μου κάνει πρόβλημα στο ρουτερ και μετά η γραμμή. Το έχεις αλλάξει? Έχεις δοκιμάσει κάποιο άλλο?Και γω το πιστεύω πως φταίει και το ρουτερ... Δεν γίνεται δηλαδή από εκεί που έχουν όλες οι συσκευές κανονικά(ακόμα και σε adsl) και ξαφνικά να μην έχει καμία συσκευή.. Αύριο σκοπεύω να αλλάξω το ρουτερ με εκείνο της νόβα. Βέβαια, θα πρέπει να ρυθμίσω τις απαραίτητες ρυθμίσεις που θέλει, αν θυμάμαι καλά, όπως γράψει και στο site τους. Και βλέπουμε.. Αν δω διαφορά, θα αγοράσω ένα καλύτερο ρουτερ και θα τους αφήσω να λένε διαφορα μετά. Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cyberbop Δημ. February 10, 2019 Κοινοποίηση Δημ. February 10, 2019 Η υπομονή μου εξαντλείται ταχύτατα πλέον με την Wind. Είμαι χωρίς internet από την πρώτη μέρα της ενεργοποίησης της σύνδεσης μου. Την πρώτη μέρα που τους το ανέφερα, μου λέγανε ότι δεν βλέπουνε τίποτα στο σύστημα. Την δεύτερη μέρα το δήλωσαν ως βλάβη και είπαν ότι θα επικοινωνήσουν μαζί μου για να κλείσουμε ραντεβού με τον τεχνικό (κάτι που δεν έγινε ποτέ) Την τρίτη μέρα, ούτε φωνή ούτε ακρόαση και την τέταρτη μέρα από το πουθενά το δήλωσαν στον ΟΤΕ ως βλάβη, φυσικά όμως χωρίς να μου δώσουν ενα χρονοδιάγραμμα για το πότε θα γίνει. Τόσες μέρες μου λένε ότι θα με κρατήσουν ενήμερο αλλά έχω τρελαθεί τελείως με την αδιαφορία τους Τόσες βλακείες μαζεμένες δεν έχω ακούσει Το συμβόλαιο που υπέγραψα, μου δίνει την δυνατότητα να αποχωρήσω / ληξω το συμβόλαιο μου αν η βλάβη δεν έχει φτιαχτεί μέσα σε 6 ημερολογιακές μέρες Το ερώτημα που σας θέτω είναι Υπάρχει κανένα τηλέφωνο που να είναι τζάμπα αντί του 13800? Γιατί άμα καλέσεις το 13700, δεν σε συνδέουν με το 13800 Καλησπερα! Τι εγινε τελικα πως αντεδρασες...???/ για να κινηθω και εγω αναλογα διοτι και το δικο μου συμβολαιο γραφει αυτον τον χρονο 6 ημερων για αποκατασταση..??? Παράθεση LG G4 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tasosathan Δημ. February 10, 2019 Κοινοποίηση Δημ. February 10, 2019 Καλησπερα! Τι εγινε τελικα πως αντεδρασες...???/ για να κινηθω και εγω αναλογα διοτι και το δικο μου συμβολαιο γραφει αυτον τον χρονο 6 ημερων για αποκατασταση..??? Είμαι αποφασισμένος ότι την Τρίτη-Τεταρτη άμα δεν έχω κανένα νέο και με έχουν στο περίμενε, θα σηκωθώ να φύγω και θα πάω αλλού. Ας κόψουν τον σβέρκο τους για το πρόστιμο. Θα ενημερώσω στο thread άμα αύριο έχω τίποτα νεότερο γιατί με πήραν το Σάββατο να μου επιβεβαιώσουν ότι αυτοί κάνουν "ότι μπορούν" για να το λύσουν το θέμα Εξάλλου σε εμένα, οι 6 μέρες συμπληρώνονται την Τρίτη, οπότε θα κάνω ελάχιστη ακόμα υπομονή Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tasosathan Δημ. February 11, 2019 Κοινοποίηση Δημ. February 11, 2019 Περίμενα και εγώ σήμερα σαν τον μ***** να με πάρουν τηλέφωνο. Πολλά ήθελα. Τους πήρα εγώ κατά της 2 το μεσημέρι και μου λένε ότι θα με καλέσουν πίσω μέσα σε ένα δίωρο. πάει 4:40 και μου λένε ότι φταίει ο δημόσιος πάροχος και τις ιδέες μπαρουφες. Μου ζήτησε να κάνω υπομονή κι άλλο, και ότι άμα θέλω, να μου δώσουν και άλλα MB στην κάρτα Wind. Φυσικά επέμενα για το ζήτημα αυτό γιατί είμαι μια βδομάδα στο περίμενε. Ήμουν αρκετά απότομος γιατί είχα τρελαθεί να ακούω τα ίδια και τα ίδια Αμέσως παίρνω πίσω στο 13800, και τους λέω για την ακύρωση γιατί δεν έχω υπηρεσίες. Μου λέει ότι δεν γίνεται ατελος και θα πρέπει να μιλήσω με το 13700 εφόσον έχω τεχνικό θέμα. Εκεί είναι που τα χάνω τελείως. Τους λέω ότι τόσο καιρό δεν έχω υπηρεσίες, με έχετε γραμμένο, παίρνω τηλέφωνο καθε μέρα 2 φορές και περιμένετε από εμένα να μείνω σε εσάς και να σας πληρώσω κιόλας?. Την είπα βέβαια για το συμβόλαιο που γράφει ότι μέσα σε 6 μέρες μπορώ να φύγω να δεν έχω υπηρεσίες και μου το έπαιζε τρελιτσα Πραγματικά αύριο θα φύγω και να πάνε να πνιγούν Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
TSAKHS_EVIA Δημ. February 11, 2019 Κοινοποίηση Δημ. February 11, 2019 Υπάρχει κανένα τηλέφωνο που να είναι τζάμπα αντί του 13800? Γιατί άμα καλέσεις το 13700, δεν σε συνδέουν με το 13800 :cool: - για δοκιμασε: 1212 ή 2111201212 1277 και 1231 Παράθεση NOKIA ρε είπαμε κι εαν ποτέ το άλλαζα...πάλι NOKIA θα έπαιρνα (!) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cyberbop Δημ. February 11, 2019 Κοινοποίηση Δημ. February 11, 2019 Περίμενα και εγώ σήμερα σαν τον μ***** να με πάρουν τηλέφωνο. Πολλά ήθελα. Τους πήρα εγώ κατά της 2 το μεσημέρι και μου λένε ότι θα με καλέσουν πίσω μέσα σε ένα δίωρο. πάει 4:40 και μου λένε ότι φταίει ο δημόσιος πάροχος και τις ιδέες μπαρουφες. Μου ζήτησε να κάνω υπομονή κι άλλο, και ότι άμα θέλω, να μου δώσουν και άλλα MB στην κάρτα Wind. Φυσικά επέμενα για το ζήτημα αυτό γιατί είμαι μια βδομάδα στο περίμενε. Ήμουν αρκετά απότομος γιατί είχα τρελαθεί να ακούω τα ίδια και τα ίδια Αμέσως παίρνω πίσω στο 13800, και τους λέω για την ακύρωση γιατί δεν έχω υπηρεσίες. Μου λέει ότι δεν γίνεται ατελος και θα πρέπει να μιλήσω με το 13700 εφόσον έχω τεχνικό θέμα. Εκεί είναι που τα χάνω τελείως. Τους λέω ότι τόσο καιρό δεν έχω υπηρεσίες, με έχετε γραμμένο, παίρνω τηλέφωνο καθε μέρα 2 φορές και περιμένετε από εμένα να μείνω σε εσάς και να σας πληρώσω κιόλας?. Την είπα βέβαια για το συμβόλαιο που γράφει ότι μέσα σε 6 μέρες μπορώ να φύγω να δεν έχω υπηρεσίες και μου το έπαιζε τρελιτσα Πραγματικά αύριο θα φύγω και να πάνε να πνιγούν Το ίδιο ακριβώς ''σκηνικό'' αντιμετώπισα....Εγώ πλέον αύριο θα συντάξω καταγγελία και θα την αποστείλλω παντού, μήπως και γλιτώσω... :) ..θα ενημέρωσω και θα σας πω νέα... Παράθεση LG G4 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
akapsali Δημ. February 12, 2019 Κοινοποίηση Δημ. February 12, 2019 Ωραία κάνε αυτό που εγραψε ο φίλος,ζήτα γραπτές εξηγήσεις για τη χρέωση,εξηγώντας ότι είχες φύγει μετά τη λήξη χωρίς να έχεις ανανεώσει και δεν αποδέχεσαι καμμία επιπλέον χρέωση. Καλησπέρα.. Ζητησα μεσω της φορμας επικοινωνιας να μου απαντήσσουν για την χρεωση διαφορετικα δεν θα τους πληρωσω Δεν ελαβα ακομη απαντηση Υπάρχει καποιο email να τους στειλω ξανα το αιτημα? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. February 12, 2019 Κοινοποίηση Δημ. February 12, 2019 Δυστυχώς όχι. Θα μπορούσες να υπενθυμίσεις το θέμα μεσω messenger δινοντας τον κωδικο αναφοράς του αιτήματος και ζητώντας και πάλι επίσημη γραπτή απάντηση. Μπορεί να πέσεις σε περίπτωση σαν του άλλου φίλου που ούτε απάντησαν ούτε τα απαίτησαν. Αν δεν κάνω λάθος αν επιμείνουν να ζητάνε τα χρήματα λογικά θα ξανάρθει λογαριασμός τον αλλο μήνα. Ο εκκαθαριστικός που έχεις έχει ημερομηνία λήξης? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alfeios Δημ. February 12, 2019 Κοινοποίηση Δημ. February 12, 2019 Σε καποιυς νεους κανονες που ειχε βγαλη η Εθνικη επιτροπή τηλεπικοινωνιων ειχα διαβασει οτι οι παροχοι σταθερης τηλεφωνιας ειναι υποχρεωμενοι να γραφουν πανω στην πρωτη σελιδα του μηνιαιου λογαριασμου την ημερομηνια ληξης του συμβολαιου. Θυμαμαι λαθος ; τετοια ημερομηνια δεν βλεπω στον λογαριασμο μου. Μεσω της φορμας επικοινωνιας ρωτησα την ημερομηνια ληξης, αλλα δεν πηρα απαντηση Παράθεση Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ; Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. February 12, 2019 Κοινοποίηση Δημ. February 12, 2019 Αν πρέπει να υπάρχει κάπου θα είναι στο συμβόλαιο. Οχι στο λογαριασμό. Αν ειναι ο πρώτος βέβαια το υπολογιζεις με βάση την αρχή της περιόδου που αφορούν οι χρεώσεις. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alfeios Δημ. February 12, 2019 Κοινοποίηση Δημ. February 12, 2019 Αν πρέπει να υπάρχει κάπου θα είναι στο συμβόλαιο. Οχι στο λογαριασμό. Αν ειναι ο πρώτος βέβαια το υπολογιζεις με βάση την αρχή της περιόδου που αφορούν οι χρεώσεις. Δεν εχω γραπτο συμβολαιο. Εγινε πριν απο 5-6 χρονια και απο τοτε εχουν γινει αναναιωσεις τηλεφωνικα. Παράθεση Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ; Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. February 12, 2019 Κοινοποίηση Δημ. February 12, 2019 α τοτε δεν νομιζω να χρειαζεται να γραφεται πουθενα. Ισως στα νεα συμβολαια. Αφου στις ανανεωσεις δεν υπογραφεις κατι. Υπολογιζεις 2 χρονια απο την επικοινωνια στην οποια συμφωνησες. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tasosathan Δημ. February 12, 2019 Κοινοποίηση Δημ. February 12, 2019 Έχει φτάσει Τρίτη και ακόμα μου λένε τα ίδια ακριβώς πράγματα που μου λέγανε την Πέμπτη. Δεν ξέρουν τι τους γίνεται μέσα εκεί. Με το που τους πιέζεις λίγο για να κάνουν τίποτα ουσιαστικό, αρχίζουν την καραμέλα της κάρτας για τα 10GB. Μια φορά έπεσα σε έναν εξυπηρετικό και μου είπε ότι έχει κάνει ήδη κάποια πράγματα ο ΟΤΕ αλλά ακόμα δεν μας έχουν πει τίποτα Πήγα από το τοπικό κατάστημα Wind και μου είπε ότι με μια καταγγελία στον ΕΕΤΤ, θα μπορώ να φύγω αζημίωτος. Μίλησε και αυτός, έκανε κάτι εκεί email και έστειλε και με έβαλε στο περίμενε......... Ήδη ετοιμάζω την καταγγελία Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cyberbop Δημ. February 12, 2019 Κοινοποίηση Δημ. February 12, 2019 Έχει φτάσει Τρίτη και ακόμα μου λένε τα ίδια ακριβώς πράγματα που μου λέγανε την Πέμπτη. Δεν ξέρουν τι τους γίνεται μέσα εκεί. Με το που τους πιέζεις λίγο για να κάνουν τίποτα ουσιαστικό, αρχίζουν την καραμέλα της κάρτας για τα 10GB. Μια φορά έπεσα σε έναν εξυπηρετικό και μου είπε ότι έχει κάνει ήδη κάποια πράγματα ο ΟΤΕ αλλά ακόμα δεν μας έχουν πει τίποτα Πήγα από το τοπικό κατάστημα Wind και μου είπε ότι με μια καταγγελία στον ΕΕΤΤ, θα μπορώ να φύγω αζημίωτος. Μίλησε και αυτός, έκανε κάτι εκεί email και έστειλε και με έβαλε στο περίμενε......... Ήδη ετοιμάζω την καταγγελία ...Να μου την στείλεις με προσωπικο μηνυμα να την στειλω και εγω..... ή εάν δεν έχεις προβλημα κοινοποιησε την εδω για να την δουνε ολοι οι μελλοντικοι ενδιαφερομενοι.... να την στειλεις και ΕΕΤΤ και στον Συνηγορο του Πολιτη. Παράθεση LG G4 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tasosathan Δημ. February 12, 2019 Κοινοποίηση Δημ. February 12, 2019 ...Να μου την στείλεις με προσωπικο μηνυμα να την στειλω και εγω..... ή εάν δεν έχεις προβλημα κοινοποιησε την εδω για να την δουνε ολοι οι μελλοντικοι ενδιαφερομενοι.... να την στειλεις και ΕΕΤΤ και στον Συνηγορο του Πολιτη. Είναι 800+ λέξεις γιατί αναφέρω ολόκληρη την ιστορία που είχα. Δεν είναι κάτι αξιοποιήσιμο για άλλους, μόνο η εμπειρία που είχα με την Wind Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostas701 Δημ. February 13, 2019 Κοινοποίηση Δημ. February 13, 2019 Είναι 800+ λέξεις γιατί αναφέρω ολόκληρη την ιστορία που είχα. Δεν είναι κάτι αξιοποιήσιμο για άλλους, μόνο η εμπειρία που είχα με την Wind Join the club φίλε μου. 5-6 χρόνια στη wind και προκοπή μηδέν (πλην του οικονομικού). Εγώ περίμενα τεχνικό από 8 το πρωί που είχαμε ραντεβού μέχρι τις 22.00 και τελικά ήρθε μετά από 10 μέρες . Η εταιρεία αυτή δεν υπάρχει. Έχω διαρκώς αποσυνδέσεις σε σταθερό και νετ και πάντα τα ρίχνουν στον οτε και στον αέρα που φυσάει και κουνιέται το εξωτερικό καλώδιο (δεν είναι αστείο, έτσι μου είπαν). Πριν δω τα μυνήματά σου, είχα μπει εεττ για καταγγελία. Το μόνο που με σώζει στο σπίτι είναι ότι έχω φοιτητικά νούμερα και πολλά data αλλά και πάλι τόσες κάρτες που βάζω πληρώνω όσο ένα πάγιο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tasosathan Δημ. February 13, 2019 Κοινοποίηση Δημ. February 13, 2019 Ύστερα από την χθεσινή μου αναφορά στο κατάστημα, σήμερα με πρίξανε στα τηλέφωνα για να έρθει τεχνικός. Ήρθε και μου είπε ότι όντως υπάρχει θέμα και ότι θα κανονίσει με τον ΟΤΕ να πάνε στην καμπίνα να το δουν. Την Παρασκευή ή την Δεύτερα θα γίνει το ραντεβού από όσο με είπε. Το αστείο είναι πως μου ήρθε μήνυμα για τον λογαρισμό και μου έχουν χρεώσει και τις ημέρες από τις 5/2 ως 12/2 αλλά και για τον επόμενο μήνα. Στο 13800 που πήρα, μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι και οτι θα πρέπει να μιλήσω στο 13700. Πήρα πάλι το 13700 και μου έλεγε ότι δεν μπορούν να κάνουν και αυτοί τίποτα Μου φαίνεται ότι μια επίσκεψη σε ένα κατάστημα, θα λύσει θέμα μια και καλή Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.