ilka71 Δημ. January 22, 2019 Κοινοποίηση Δημ. January 22, 2019 η τελευταία ενημέρωση 1.1.2 νομίζω μαμησε και το HDMI pass through. όταν πήρα να τους το πω με άκουγαν σαν να ήμουν εξωγήινος... πάντως το δικό σου θέμα δεν το έχωΠριν από 4 μήνες έβαλα wind vision. Τον τελευταίο 1,5 μήνα όταν ενεργοποιώ τη συσκευή τα κεντρικά πλήκτρα πλοήγησης του τηλεχειριστηρίου δεν δουλεύουν για τα πρώτα πέντε λεπτά περίπου. Μετά από αλλεπάλληλες επικοινωνίες με τη wind μου έστειλαν καινούργια συσκευή η οποία έχει ακριβώς τα ίδια προβλήματα. Έχει αντιμετωπίσει κάποιος το ίδιο πρόβλημα? Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jogatore Δημ. January 23, 2019 Κοινοποίηση Δημ. January 23, 2019 Γνωριζει κανεις το mail επικοινωνιας με αυτην την ετερεια?????:mad: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
panosss567 Δημ. January 23, 2019 Κοινοποίηση Δημ. January 23, 2019 Γνωριζει κανεις το mail επικοινωνιας με αυτην την ετερεια?????:mad: Έχει φόρμα στο σάιτ , που μπορείς να συμπληρώσεις. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jogatore Δημ. January 23, 2019 Κοινοποίηση Δημ. January 23, 2019 Έχει φόρμα στο σάιτ , που μπορείς να συμπληρώσεις. Το mail ψάχνω όπως έχουν όλες οι εταιρείες. Από τη φόρμα που έχουν δεν απαντούν ποτέ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
panosss567 Δημ. January 23, 2019 Κοινοποίηση Δημ. January 23, 2019 Το mail ψάχνω όπως έχουν όλες οι εταιρείες. Από τη φόρμα που έχουν δεν απαντούν ποτέ Δεν υπάρχει άλλος τρόπος. Σε εμένα απαντούν πάντα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jogatore Δημ. January 24, 2019 Κοινοποίηση Δημ. January 24, 2019 Δεν υπάρχει άλλος τρόπος. Σε εμένα απαντούν πάντα. Ποσο καιρο κανουν να απαντησουν? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
panosss567 Δημ. January 24, 2019 Κοινοποίηση Δημ. January 24, 2019 Περίπου μια εβδομάδα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jogatore Δημ. January 24, 2019 Κοινοποίηση Δημ. January 24, 2019 Περίπου μια εβδομάδα. Στα γρήγορα απαντούν :lol::lol: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tasosathan Δημ. January 30, 2019 Κοινοποίηση Δημ. January 30, 2019 Καλημέρα σε όλους. Έχω κάνει αίτημα φορητότητας από το κατάστημα και μου έχουν στείλει SMS με έναν κωδικό για την πορεία της αίτησης. Που μπορώ να παρακολουθήσω την εξέλιξη του? Το site http://fixedstatus.wind.com.gr/login2.aspx δεν έχει καμία εξέλιξη για το αίτημα, ενώ ήδη με έχει σωθεί ο εξοπλισμός για το 100αρι Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
theo4850 Δημ. January 30, 2019 Κοινοποίηση Δημ. January 30, 2019 Καλησπέρα. Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι. Στις 16 του μηνός με έκαναν προσφορά από τη wind και δέχτηκα. Σήμερα που είναι η τελευταία μέρα υπαναχωρηση με έκαναν μια καλή προσφορά από την nova και λέω να κάνω υπαναχωρηση. Έχω το δικαίωμα μέχρι και σήμερα, σωστά; Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vaniasgr Δημ. January 30, 2019 Κοινοποίηση Δημ. January 30, 2019 (edited) Καλησπέρα. Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι. Στις 16 του μηνός με έκαναν προσφορά από τη wind και δέχτηκα. Σήμερα που είναι η τελευταία μέρα υπαναχωρηση με έκαναν μια καλή προσφορά από την nova και λέω να κάνω υπαναχωρηση. Έχω το δικαίωμα μέχρι και σήμερα, σωστά; Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Εννοείται!!! Μην κάνεις το ΛΑΘΟΣ και πας στο μπαχαλο! Μέσα από το site τους, στο menu Υποστήριξη - επικοινωνία, φόρμα επικοινωνίας! https://www.wind.gr/gr/wind/upostirixi/epikoinonia-/forma-epikoinonias/ Αίτημα Υπαναχώρησης! Αλλά, ΑΝ ΔΕΝ λάβεις αντίστοιχο email επιβεβαίωσης στο μειλ που έχεις δηλώσει να το ξανακάνεις, γιατί θα σου κάνω @@ια όπως μου κάνανε και μένα ...!!! ΠΡΟΣΟΧΗ: στην φόρμα επικοινωνίας τους, ίσως χρειαστεί να βάλεις την 'κουκίδα' στην επιλογή ότι είσαι ήδη συνδρομητής! Μακρυά φίλε μουυυυυυυυυυυυυυυ Edited January 30, 2019 by Vasileios Προσωπικος χαρακτηρισμός αφαιρέθηκε. Παράθεση paniwnioi...ligoi kai kaloi Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Markrous Δημ. January 30, 2019 Κοινοποίηση Δημ. January 30, 2019 Καλησπέρα. Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι. Στις 16 του μηνός με έκαναν προσφορά από τη wind και δέχτηκα. Σήμερα που είναι η τελευταία μέρα υπαναχωρηση με έκαναν μια καλή προσφορά από την nova και λέω να κάνω υπαναχωρηση. Έχω το δικαίωμα μέχρι και σήμερα, σωστά; Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Καλησπέρα φίλε. Μπορείς να υπαναχωρήσεις απλά πρέπει να το κάνεις άμεσα! Στείλε στην wind αίτηση ακύρωσης φορητότητας μέσω email και πάρε τους και τηλέφωνο για να επιβεβαιώσεις ότι το έχουν λάβει. Επίσης, πριν κάνεις οποιαδήποτε ακύρωση, σιγουρέψου ότι δεν έχει ενεργοποιηθεί η νέα υπηρεσία στην wind. Μην μπλέξεις με δύο λογαριασμούς και πληρώνεις κερατιάτικα για σπάσιμο συμβολαίου στον νέο πάροχο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vaniasgr Δημ. January 30, 2019 Κοινοποίηση Δημ. January 30, 2019 Καλησπέρα φίλε. Μπορείς να υπαναχωρήσεις απλά πρέπει να το κάνεις άμεσα! Στείλε στην wind αίτηση ακύρωσης φορητότητας μέσω email και πάρε τους και τηλέφωνο για να επιβεβαιώσεις ότι το έχουν λάβει. Επίσης, πριν κάνεις οποιαδήποτε ακύρωση, σιγουρέψου ότι δεν έχει ενεργοποιηθεί η νέα υπηρεσία στην wind. Μην μπλέξεις με δύο λογαριασμούς και πληρώνεις κερατιάτικα για σπάσιμο συμβολαίου στον νέο πάροχο. ΔΕΝ δέχονται μέσω mail οι αχρηστοι! Μέσω ΜΟΝΟ της άχρηστης φόρμας επικοινωνίας που έχουν. Το νου σου, να έχεις στο μειλ σου , το αποδεικτικό του αιτήματός σου! Παράθεση paniwnioi...ligoi kai kaloi Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
babakos Δημ. January 30, 2019 Κοινοποίηση Δημ. January 30, 2019 Εννοείται!!! Μην κάνεις το ΛΑΘΟΣ και πας στο μπαχαλο! Μέσα από το site τους, στο menu Υποστήριξη - επικοινωνία, φόρμα επικοινωνίας! https://www.wind.gr/gr/wind/upostirixi/epikoinonia-/forma-epikoinonias/ Αίτημα Υπαναχώρησης! Αλλά, ΑΝ ΔΕΝ λάβεις αντίστοιχο email επιβεβαίωσης στο μειλ που έχεις δηλώσει να το ξανακάνεις, γιατί θα σου κάνω @@ια όπως μου κάνανε και μένα ...!!! ΠΡΟΣΟΧΗ: στην φόρμα επικοινωνίας τους, ίσως χρειαστεί να βάλεις την 'κουκίδα' στην επιλογή ότι είσαι ήδη συνδρομητής! Μακρυά φίλε μουυυυυυυυυυυυυυυ Ολα είναι σχετικά. Εγώ πχ έχω καλύτερες εντυπώσεις από την Wind και τραγικές εντυπώσεις από την Forthnet που θυμήθηκε ανύπαρκτο χρέος μου προς αυτούς ενώ είχα διακόψει πριν 8 χρόνια. Καλά που είχα κρατήσει όλους τους λογαριασμούς Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
babakos Δημ. January 30, 2019 Κοινοποίηση Δημ. January 30, 2019 (edited) ΔΕΝ δέχονται μέσω mail οι αχρηστοι! Μέσω ΜΟΝΟ της άχρηστης φόρμας επικοινωνίας που έχουν. Το νου σου, να έχεις στο μειλ σου , το αποδεικτικό του αιτήματός σου! Είναι δικαίωμά τους με βάση το νέο κανονισμό της ΕΕΤΤ να δέχονται όποιο τρόπο επιθυμούν για την διαδικασία της υπαναχώρησης (email, φόρμα) Καλό κουράγιο :lol: Edited January 30, 2019 by Vasileios Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Markrous Δημ. January 30, 2019 Κοινοποίηση Δημ. January 30, 2019 ΔΕΝ δέχονται μέσω mail οι αχρηστοι! Μέσω ΜΟΝΟ της άχρηστης φόρμας επικοινωνίας που έχουν. Το νου σου, να έχεις στο μειλ σου , το αποδεικτικό του αιτήματός σου! Ό,τι έχει τέλος πάντων. Στην φόρμα επικοινωνίας θα κάνει επισύναψη του αρχείου της υπογεγραμμένης αίτησης ακύρωσης φορητότητας. Ξέχασα να αναφέρω, ότι χρειάζεται να αποσταλεί μαζί με την αίτηση και φ/ο της ταυτότητας του αιτούντος. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
babakos Δημ. January 30, 2019 Κοινοποίηση Δημ. January 30, 2019 Σωστά. Ελπίζω να προλάβεις γιατί είσαι οριακά από χρόνο Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
theo4850 Δημ. January 30, 2019 Κοινοποίηση Δημ. January 30, 2019 Αρα, μέχρι τι ώρα μπορώ να κάνω την αίτηση ακύρωσης; Και κάτι ακόμα; Χρειάζεται να πάω σε κατάστημα ή μπορώ να το κάνω μέσω της φόρμας επικοινωνίας με το θέμα "υπαναχωρηση"; Ο λόγος που μάλλον θα κάνουμε υπαναχωρηση είναι επειδή φοβόμαστε για το Internet. Πήραμε το πακέτο με την τηλεόρασης της wind και δεν θέλουμε να πέσει πολύ η ταχύτητα. Ήδη πιάνουμε 8mbps. Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jogatore Δημ. February 1, 2019 Κοινοποίηση Δημ. February 1, 2019 Περίπου μια εβδομάδα. Εννεα μερες εχουν περασει και καμμια απαντηση απο κανεναν. Εχω αδικο που λεω οτι δεν απαντουν ???? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vaniasgr Δημ. February 1, 2019 Κοινοποίηση Δημ. February 1, 2019 Εννεα μερες εχουν περασει και καμμια απαντηση απο κανεναν. Εχω αδικο που λεω οτι δεν απαντουν ???? οχι καλέ μου άνθρωπε... στην wind είσαι..όλα αυτά είναι normal! (σόρρυ για την 'ειρωνεία'...αλλά είμαι παθών... και πρέπει να διαφυλάξουμε άλλους ανυποψίαστους ανθρώπους, να μην την πάθουνε σαν κι εμάς..) Παράθεση paniwnioi...ligoi kai kaloi Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jimpe Δημ. February 1, 2019 Κοινοποίηση Δημ. February 1, 2019 Καλησπέρα σας, Έκανα αίτηση για αναβάθμιση απο 24mbps σε 50 vdsl απο wind. Γνωρίζει κάποιος τι ρούτερ δίνουν και αν θα μετατραπεί σε voip η γραμμή μου ή όχι; Ρωτάω γιατί σκέφτομαι να αγοράσω νέο router δικό μου (και να μην χρησιμοποιήσω της wind) Και θα ήθελα να ξέρω αν θα έχω θέμα με την τηλεφωνία. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
theo4850 Δημ. February 1, 2019 Κοινοποίηση Δημ. February 1, 2019 Καλησπέρα παιδιά και πάλι. Όπως είχα πει και πριν μερικές μέρες ίσως να έκανα υπαναχωρηση από τη wind. Αφού όμως η nova μας έγραψε κανονικά και μας θυμήθηκε όταν ενεργοποιηθηκε η γραμμή μας, μείναμε στη wind. Λοιπον, παραδόξως η ταχύτητα αυξήθηκε 2 mbps. Θα μου πείτε λίγο, αλλά και πάλι. Φαίνεται λίγο η διαφορά... Τώρα το μόνο που μένει είναι να ενεργοποιηθεί και η vision και είμαστε κομπλέ. Πάντως για πρώτη μέρα, είναι μια χαρά, όλως παραδόξως. Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MitsosDaBest13 Δημ. February 1, 2019 Κοινοποίηση Δημ. February 1, 2019 Καλησπέρα σας, Έκανα αίτηση για αναβάθμιση απο 24mbps σε 50 vdsl απο wind. Γνωρίζει κάποιος τι ρούτερ δίνουν και αν θα μετατραπεί σε voip η γραμμή μου ή όχι; Ρωτάω γιατί σκέφτομαι να αγοράσω νέο router δικό μου (και να μην χρησιμοποιήσω της wind) Και θα ήθελα να ξέρω αν θα έχω θέμα με την τηλεφωνία. Σε VDSL δίνουν ένα Technicolor. https://www.wind.gr/gr/wind/upostirixi/upostirixi-statheri-internet/all-routers/sundese-asurmata-to-router/1517915159025/ Τηλεφωνία δεν ξέρω τι θα σου δώσουν... Αν παίρνεις υπηρεσία VDSL από Αστικό Κέντρο, πιθανόν να σου δώσουν POTS (όπως παλιά). Σε αυτή την περίπτωση, βάζεις όποιο ρούτερ θες. Αν πάρεις όμως από καμπίνα, ίσως σου δώσουν VoIP, κι εκεί δύσκολα θα δουλέψει κάποιο δικό σου ρούτερ... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
P_papadis Δημ. February 1, 2019 Κοινοποίηση Δημ. February 1, 2019 Καλησπέρα σας, Έκανα αίτηση για αναβάθμιση απο 24mbps σε 50 vdsl απο wind. Γνωρίζει κάποιος τι ρούτερ δίνουν και αν θα μετατραπεί σε voip η γραμμή μου ή όχι; Ρωτάω γιατί σκέφτομαι να αγοράσω νέο router δικό μου (και να μην χρησιμοποιήσω της wind) Και θα ήθελα να ξέρω αν θα έχω θέμα με την τηλεφωνία. Αν δεν είχες voip πιθανών να σε αφήσουν όπως είσαι τώρα και απλά να σου αλλάξουν προφίλ και να σου δώσουν το technicolor που αναφέρετε παραπάνω. Εμένα πάντως μου έδωσαν από καμπίνα και δεν μου έδωσαν voip. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pavlos0160 Δημ. February 2, 2019 Κοινοποίηση Δημ. February 2, 2019 Αν δεν είχες voip πιθανών να σε αφήσουν όπως είσαι τώρα και απλά να σου αλλάξουν προφίλ και να σου δώσουν το technicolor που αναφέρετε παραπάνω. Εμένα πάντως μου έδωσαν από καμπίνα και δεν μου έδωσαν voip. Το ίδιο και σε εγώ, πριν 2 μήνες ανανέωσα το συμβόλαιό μου στα 50Mpbs απο εως 24 adsl που είχα πριν και έπιανα 6-8. Επίσης έφαγα 1 μήνα ταλαιπωρία γιατί μάλλον αυτός που με γύρισε σε vdsl στην καμπίνα έκανε κάτι λάθος με αποτέλεσμα να έπιανα 37/5. Τέλος πάντων για να μην τα πολυλυλογώ, πέρνωντας τηλέφωνα επι 20 μέρες και αφού πήγαν 3 φορές τεχνικοί του οτέ στην καμπίνα, αφού την 2 φορά μου χάλασαν και το τηλέφωνο, δηλαδή δεν είχα 50 volt στην τηλεφωνική πρίζα παρόλα αυτα είχα 50Mbps κανονικά αλλά όχι σταθερο για 20 μέρες, μετά απο συννενόηση με τον τεχνικό της wind που ήρθε και μέτρησε στην πολυκαιτοικία ότι ολα ειναι κομπλέ δηλαδή που αυτό τους έλεγα επι 20 ημέρες και με έλεγαν πως και καλά φταίει η γραμμή μου και πολλά άλλα. Τέλος καλά με κάναν και πίστωση 13 ευρώ και είναι υπεριευχαριστημένος αλλά την ταλαιπωρία μου την έβγαλα... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.