Jump to content

Αεροπορικές εταιρείες: Αγαπημένες, εμπειρίες, απορίες


lewton
 Κοινοποίηση

Ψηφίστε μια ή περισσότερες.  

836 members have voted

  1. 1. Ψηφίστε μια ή περισσότερες.

    • Ολυμπιακή (παλιά και νέα)
      159
    • Aegean
      170
    • Cyprus Airways
      23
    • Air France/KLM
      50
    • Lufthansa
      96
    • Easyjet
      51
    • British Airways
      123
    • Alitalia
      43
    • Singapore Airlines
      22
    • Άλλη
      99


Recommended Posts

Nαι, έχεις δίκιο ως προς τη τιμή. Επιμένω πάντως να δεις και Easyjet που είναι σχεδόν ίδια τιμή με απευθείας πτήση. Απλώς δεν έχει φαγητό. Σιγά...

 

Opws leei kai o filos, ksexnas thn easyjet. Akoma kai ligo akrivoterh na einai (pou mallon de tha einai) glutwneis tin talaipwria ths allaghs pthshs. Opote aksizei me 1000. :)

 

Δυστυχώς η easyjet δεν πετάει από Θεσ/νίκη για Παρίσι από ότι είδα...Μόνο από Αθήνα.Εγώ προς Παρίσι θα έχω παρέα από Θεσ/νίκη(αλλιώς δεν υπήρχε μεγάλη διαφορά ούτε στην τιμή, ούτε στη διαδρομή που θα κάνω μέχρι το αεροδρόμιο).

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.:)

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 748
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Πού είναι η συνεργασία με την lufthansa και που είναι η διάκριση για την 3η σε ασφάλεια αεροπορική εταιρεία? Επίσης περιμένω μια απάντηση από όσους τα υποστήριζαν. Μήπως εννοούσατε αυτό? "Η Aegean Airlines είναι περιφερειακός συνεργάτης της Lufthansa και προσφέρει στους επιβάτες της πρόσβαση στο παγκόσμιο δίκτυο του Γερμανικού αερομεταφορέα." http://www.aegeanair.com/aegeangr/news/

Μα δεν λέει για συντήρηση, αναφέρεται μόνο στο δίκτυο των πτήσεων, εξάλλου πιο πάνω αναφέρει ξεκάθαρα ότι η συντήρηση γίνεται στην Ελλάδα.

 

Φιλικά:)

 

 

Επειδη δεν λεω ποτε κατι τυχαια:

http://www.capital.gr/news.asp?details=335550 :)

 

Οπως επισης συνεργαζεται και με την ΕΑΒ στα θεματα συντηρησης...

 

Δεν νομιζω να τιθεται οποιοδηποτε ζητημα η εστω η παραμικρη υποννοια περι συντηρησης με ερωτηματικα. Και να θεσω και κατι αλλο...

 

ΠΕΡΙ HELIOS:

Το σερβις τους ηταν μια χαρα... το προβλημα επι της ουσιας ηταν ενα κατ επαναληψη ανθρωπινο λαθος. Απετυχαν στην checklist, απετυχαν και να αντιδρασουν στο master caution... τα υπολοιπα του πορισματος ειναι να χαμε να λεγαμε....

Current status: Galaxy S7 Duos, HP Spectre X360, Synology DS215j
Link to comment
Share on other sites

Πού είναι η συνεργασία με την lufthansa και που είναι η διάκριση για την 3η σε ασφάλεια αεροπορική εταιρεία? Επίσης περιμένω μια απάντηση από όσους τα υποστήριζαν. Μήπως εννοούσατε αυτό? "Η Aegean Airlines είναι περιφερειακός συνεργάτης της Lufthansa και προσφέρει στους επιβάτες της πρόσβαση στο παγκόσμιο δίκτυο του Γερμανικού αερομεταφορέα." http://www.aegeanair.com/aegeangr/news/

Μα δεν λέει για συντήρηση, αναφέρεται μόνο στο δίκτυο των πτήσεων, εξάλλου πιο πάνω αναφέρει ξεκάθαρα ότι η συντήρηση γίνεται στην Ελλάδα.

Η συμφωνία με τη Lufthansa μόλις υπεγράφη. Δεν νομίζω να έχει προλάβει να τεθεί σε λειτουργία.

Μιας και τη θέλεις και από το site της εταιρίας, voilà. Δεν ψάχνεις αρκετά καλά μάλλον.

 

 

Υ.Γ. Δεν έχω τίποτα της Aegean, ίσα-ίσα που με την χάλια κατάσταση της βιομηχανίας στην Ελλάδα θα ήταν πηγή ζώης το άνοιγμα μιας τεχνικής βάσης από αυτή. Απλά δεν μπορούσα να αφήσω αναπάντητα ορισμένα που υπόθηκαν.
Προς τι ο υποθετικός λόγος. Δε «θα ήταν», θα είναι αφού επιτέλους της δώθηκε ο σχετικός χώρος στο Ελ. Βενιζέλος (η καλή Ολυμπιακή έκανε ό,τι μπορούσε για να το καθυστερήσει).

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Επειδη δεν λεω ποτε κατι τυχαια:

http://www.capital.gr/news.asp?details=335550 :)

 

Οπως επισης συνεργαζεται και με την ΕΑΒ στα θεματα συντηρησης...

 

Δεν νομιζω να τιθεται οποιοδηποτε ζητημα η εστω η παραμικρη υποννοια περι συντηρησης με ερωτηματικα. Και να θεσω και κατι αλλο...

 

ΠΕΡΙ HELIOS:

Το σερβις τους ηταν μια χαρα... το προβλημα επι της ουσιας ηταν ενα κατ επαναληψη ανθρωπινο λαθος. Απετυχαν στην checklist, απετυχαν και να αντιδρασουν στο master caution... τα υπολοιπα του πορισματος ειναι να χαμε να λεγαμε....

 

Η συμφωνία με τη Lufthansa μόλις υπεγράφη. Δεν νομίζω να έχει προλάβει να τεθεί σε λειτουργία.

Μιας και τη θέλεις και από το site της εταιρίας, voilà. Δεν ψάχνεις αρκετά καλά μάλλον.

 

 

Προς τι ο υποθετικός λόγος. Δε «θα ήταν», θα είναι αφού επιτέλους της δώθηκε ο σχετικός χώρος στο Ελ. Βενιζέλος (η καλή Ολυμπιακή έκανε ό,τι μπορούσε για να το καθυστερήσει).

 

Ποτέ δεν εξέφρασα υπόνοιες για την συντήρηση της Aegean. Ίσα-ίσα απάντησα ειρωνικά σε τέτοιες απόψεις αν ανατρέξεις στα ποστς μου. Εσύ έβγαλες επικίνδυνα τα αεροπλάνα της ΟΑ.

 

Από τη μία λέτε ότι συνεργάζεται ήδη με τη Λουφτχάνσα και θα ανοίξει δική της βάση και μετά ότι έχει ήδη δική της και θα ξεκινήσει συνεργασία. Αποφασίστε τελικά τι συμβαίνει. Η συνεργασία δεν είναι απαραίτητα καλό σημάδι αφού μπορεί και να δηλώνει ελλείψεις που απαιτούν αλλαγές αλλά ούτε και κακό, δεν μπορούμε να το ξέρουμε αυτό. Επίσης Lewton πώς ξέρεις ότι η Ολυμπιακή προσπάθησε να το εμποδίσει?

 

Alphaleader άφησες ασχολίαστο το 1ο μέρος και φυσικά το πόρισμα για σένα είναι να είχαμε να λέμε. Τι να λέει κι αυτός ο Τσολάκης πρώην κυβερνήτης 747 με χιλιάδες ώρες πτήσεις και μηχανολόγος καθώς και ολόκληρη η επιτροπή.... Πώς δεν έβγαλες το δικό σου και με είχε φάει η περιέργια τόσον καιρό μέχρι να βγει το επίσημο πόρισμα?

Link to comment
Share on other sites

 

Alphaleader άφησες ασχολίαστο το 1ο μέρος και φυσικά το πόρισμα για σένα είναι να είχαμε να λέμε. Τι να λέει κι αυτός ο Τσολάκης πρώην κυβερνήτης 747 με χιλιάδες ώρες πτήσεις και μηχανολόγος καθώς και ολόκληρη η επιτροπή.... Πώς δεν έβγαλες το δικό σου και με είχε φάει η περιέργια τόσον καιρό μέχρι να βγει το επίσημο πόρισμα?

 

Ειναι υποχρεωτικο να σχολιαζω τα παντα?

UPDATE: Ακου λιγο.... Λογια στο στομα μου μην βαζεις. Οτι λες... ειναι δικα σου συμπερασματα. Εγω δεν σου ειπα ποτε κατι του στυλ X vs Y... Το μονο που ειπα ειναι πως ΝΑΙ η Aegean με ενα ολοκαινουργιο στολο απο Airbus (που ΕΣΥ και μονο ΕΣΥ εβγαλες το αυθαιρετο συμπερασμα πως υπεραγαπω!!!) με πολυ ποιο εξελιγμενα συστηματα μοιραια λογω αρκετης ηλικιακης διαφορας, θα εχει ενα Χ πλεονεκτηματα στην ασφαλεια. Η Ολυμπιακη εχει ενα αρκετο στολο απο jetliners, τα οποια εδω και πολλα χρονια ΔΕΝ εχει ανανεωσει πλην της αναγκαστικης αγορας των Α340.

 

Προσωπικα δεν με ενδιαφερει τι κανει η Aegean, εγω απαντησα στις ανακριβειες μιας συμφορουμιτισας και τιποτα παραπανω. Απαντησα με ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΓΚΥΡΑ. Τωρα... αν εχεις καποιο προβλημα με αυτα, αυτο ειναι δικο σου θεμα και της Aegean.

 

Επισης ουδεποτε χαρακτηρισα την ΟΑ, ανασφαλη (αν αναφερεσαι σε μενα)

 

Τελος, καλα κανει και λεει οτι λεει ο Τσολακης... αλλα ρε ανθρωπε μου... ηταν pilots error. Αν ειχαν περασει το check list σωστα... απαντησε μου. Θα ειχε γινει το ατυχημα η οχι? ΝΑΙ Η ΟΧΙ ειναι η απαντηση... ουτε ΜΠΟΡΕΙ, ουτε ΝΑΙ ΜΕΝ ΑΛΛΑ. Ο λογος ειναι το ανθρωπινο λαθος. Ολα τα αλλα ειναι απλως κακως κειμενα και τιποτε παραπανω.

Ασχολουμαι με τα αεροπορικα ατυχηματα περαν της δεκαετιας... και πιστευω πως ξερω να αναγνωριζω την αιτια, απο τα κακως κειμενα. Σε καθε ατυχημα, μετα η οποιαδηποτε διερευνηση βγαζει και διαφορα αλλα πραγματα... αλλα αυτα ειναι ισσονος σημασιας μπροστα στα οφθαλμοφανη σφαλματα (τεχνικα και ανθρωπινα)

 

Τελος παντων... επειδη διαβλεπω μια ταση.... αμα θες να ανακυρηξουμε την Aegean τριτοκλασσατη και τυχαια, ΟΚ.... I don't care personally...

Current status: Galaxy S7 Duos, HP Spectre X360, Synology DS215j
Link to comment
Share on other sites

Όχι δεν είναι υποχρεωτικό να σχολιάζεις τα πάντα.

 

Πάντως κι εγώ απάντησα με έγκυρα στοιχεία ενώ εσύ έλεγες ότι μόνο η ΟΑ έχει 737 ενώ όπως είδες έχουν και οι 2 και σε εκείνο το σημείο έδωσες αυξημένες πιθανότητες ατυχήματος στα 737 της ΟΑ.

 

Υπήρχε σφάλμα στον σχεδιασμό του αεροπλάνου που διευκόλυνε το ανθρώπινο λάθος. Είναι σαν να σου βαλω κάτι μπροστά σου και αν σκοντάψεις πάνω του να σου πω ότι φταις που δεν το είδες. Εντάξει φταις αλλά φτάιω βασικά εγώ που το έβαλα μπροστά σου. Αυτά που βγάζει η κάθε διερεύνηση είναι μείζονος σημασίας γιατί όπως θα ξέρεις βάσει αυτών τροποποιούνται με υποχρεωτικές οδηγίες από τις κατασκευάστριες προς τους χρήστες τα αδύναμα σημεία που αποκαλύφθηκαν μετά το ατύχημα, είτε αφορούν διαδικασίες, είτε δομικά μέρη είτε ο,τιδήποτε άλλο συμβάλλοντας έτσι στη διαρκή αύξηση της ασφάλειας των πτήσεων ώστε να μην θρηνήσουμε και άλλες χαμένες ανθρώπινες ζωές.

 

Και εγώ ασχολούμαι πέραν της δεκαετίας με τα ατυχήματα, επίσης είμαι μηχανολόγος μηχανικός και ασχολούμαι γενικότερα με την αεροπορία. Αυτό δεν μου δίνει το θέσφατο, όπως ούτε στο δίνει και η δική σου δεκαετής ενασχόληση.

 

Καθόλου δεν θέλω να την ανακυρήξουμε τριτοκλασάτη αλλά ούτε και πρωτοκλασσάτη. Την ΟΑ αν είδες προηγούμενο ποστ την είχα πεμπτοκλασσάτη :p και ανέφερα και τα μειονεκτήματα της όπως τα βλέπω εγώ. Δηλαδή μίλησα αντικειμενικά.

Link to comment
Share on other sites

Από τη μία λέτε ότι συνεργάζεται ήδη με τη Λουφτχάνσα και θα ανοίξει δική της βάση και μετά ότι έχει ήδη δική της και θα ξεκινήσει συνεργασία. Αποφασίστε τελικά τι συμβαίνει. Η συνεργασία δεν είναι απαραίτητα καλό σημάδι αφού μπορεί και να δηλώνει ελλείψεις που απαιτούν αλλαγές αλλά ούτε και κακό, δεν μπορούμε να το ξέρουμε αυτό.
Αυτός ο δεύτερος πληθυντικός είναι προσβλητικός.

Ποτέ δεν είπα ότι συνεργάζεται με την Lufthansa, ούτε ότι έχει ήδη δική της βάση. Το να τσουβαλιάζεις όλους τους άλλους, λες και είσαι σε μια διαμάχη εσύ εναντίον όλων, είναι ύψιστη αγένεια και δείγμα έλλειψης ικανότητας για διάλογο.

 

Επίσης Lewton πώς ξέρεις ότι η Ολυμπιακή προσπάθησε να το εμποδίσει?
Έχει γραφτεί σε όλες τις οικονομικές εφημερίδες.

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Αυτός ο δεύτερος πληθυντικός είναι προσβλητικός.

Ποτέ δεν είπα ότι συνεργάζεται με την Lufthansa, ούτε ότι έχει ήδη δική της βάση. Το να τσουβαλιάζεις όλους τους άλλους, λες και είσαι σε μια διαμάχη εσύ εναντίον όλων, είναι ύψιστη αγένεια και δείγμα έλλειψης ικανότητας για διάλογο.

 

Έχει γραφτεί σε όλες τις οικονομικές εφημερίδες.

 

Το είχα σκεφτεί ότι μπορεί να παρεξηγηθεί η διατύπωση μου και να που έγινε, έχεις δίκιο δεν αναφερόμουν σε εσένα ζητώ συγνώμη, ελπίζω να την αποδεχτείς. :O Όντως ήταν αγένεια. Απλώς δεν θυμόμουν ποιοι το είπαν και το ανέφερα σε εκείνο το σημείοπιστεύοντα ότι όποιος το είπε θα το αντιληφθεί.

 

Δυστυχώς δεν διαβάζω οικονομικές εφημερίδες αλλά για να το λες έτσι θα είναι.

Link to comment
Share on other sites

Όχι δεν είναι υποχρεωτικό να σχολιάζεις τα πάντα.

 

Πάντως κι εγώ απάντησα με έγκυρα στοιχεία ενώ εσύ έλεγες ότι μόνο η ΟΑ έχει 737 ενώ όπως είδες έχουν και οι 2 και σε εκείνο το σημείο έδωσες αυξημένες πιθανότητες ατυχήματος στα 737 της ΟΑ.

 

Ωπα... κατσε... εγω σου ειπα πως σε μια κακοτοπια το Airbus πιθανως θα βοηθησει περισσοτερο τον πιλοτο να αποφυγει λαθος σε σε σχεση με τα 300αρια και 400αρια. Απο εκει και περα προσεξε να δεις. Τα 2-3 Boeing της Aegean φευγουν! Πιθανα ως το τελος του χρονου θα ειναι Airbus only (ειδικα αν βρει καπου να πουλησει και τα Avro) Κατα συνεπεια πολυ συντομα θα εχει εναν πεντακαινουργιο στολο α/φ.

 

 

Υπήρχε σφάλμα στον σχεδιασμό του αεροπλάνου που διευκόλυνε το ανθρώπινο λάθος.

 

 

ΩΠΑ και παλι... ποσα χρονια πετανε τα 737? Παρα πολλα οπως πολυ καλα θα ξερεις... Απο 200αρια Advanced (αυτα ειναι τα αγαπημενα μου, για να ξες :D) μεχρι τα NG.

Τα NG, μπορει να εχουν πολλα και διαφορετικα κουδουνισματα, και να σου λενε κιολας με λογακια τι δεν τους αρεσει. Τα Advanced... ενα αντε δυο κουδουνισματα ειχαν για οτι και αν συνεβαινε. Οπως ειχαμε πει στην αρχη της κουβεντας... οτιδηποτε και αν πετας, αν τηρεις τις διαδικασιες δεν επιφερει κανενα κινδυνο. Ειχαν ενδειξη για decompression και το αγνοησαν, και συνεχισαν την ανοδο. Η ενδειξη ειναι κατι ολοφανερο οπως εδειξαν και στα μετεπειτα simulations... και η αεροπορικη κοινοτητα συνεχιζει να λεει: How did they missed that?

 

Δεν ειναι ουτε η πρωτη, ουτε η τελευταια φορα που υπαρχει αποσυμπιεση (η εστω μη εναρξη της) στα 737. Δεν την πατησαν ποτε ομως ετσι. Πιθανα αν η προειδοποιηση ηταν διαφορετικη... ισως να αλλαζε κατι... αλλα και παλι ισως τιποτα.

Η Boeing αν δεν απατωμε απλα εξεδωσε καποιο directive γυρω απο το ζητημα... το οποιο δεν ειναι λαθος design, απλα δεν ειναι αμεσα πληροφοριακο σχετικα με το τι συμβαινει... αλλα δεν εχεις και πολλες αιτιες να αναζητησεις.

Current status: Galaxy S7 Duos, HP Spectre X360, Synology DS215j
Link to comment
Share on other sites

Ελπιζω να ειναι το καταλληλο μερος για μια ερωτηση!!

Σκοπευω να κλεισω ενα ταξιδι για μοναχο στις 27.12.2007 με 3.1.2008.

Απο μια συγκριση τιμων ειδα οτι η Lufthansa προσφερει τις καλυτερες τιμες για αυτην την

περιοδο. Μονο που συμβαινει το εξης περιεργο. Απο το online booking system οταν βαζει κανεις ath-muc-ath βγαζει την τιμη των 204 ευρω που περιλαμβανουν ολους τους φορους.

Αντιθετα αν προσπαθησεις να κλεισεις ξεχωριστα ath-muc και muc-ath το συνολο με ολους τους φορους βγαινει 137 ευρω.

Μετα απο επικοινωνια με την εταιρια η κοπελα δεν μπορεσε να μου εξηγησει γιατι συμβαινει αυτο και αρκεστηκε στο οτι αλλο το ταξιδι με επιστροφη και αλλο το one way ταξιδι...υπαρχει καποια σημαντικη διαφορα? γιατι εγω να πω την αληθεια περα απο τα 67 ευρω δεν βρισκω κατι αλλο

 

 

 

Μερικες φορες αν κλεισεις 2 one-way tickets ερχεται πιο φτηνα απο 1 return... εξαρταται κι απο τη ζητηση

 

Κλειστα πριν ανεβουν κι αλλο οι τιμες...

Link to comment
Share on other sites

Το είχα σκεφτεί ότι μπορεί να παρεξηγηθεί η διατύπωση μου και να που έγινε, έχεις δίκιο δεν αναφερόμουν σε εσένα ζητώ συγνώμη, ελπίζω να την αποδεχτείς. :O Όντως ήταν αγένεια. Απλώς δεν θυμόμουν ποιοι το είπαν και το ανέφερα σε εκείνο το σημείοπιστεύοντα ότι όποιος το είπε θα το αντιληφθεί.

 

Δυστυχώς δεν διαβάζω οικονομικές εφημερίδες αλλά για να το λες έτσι θα είναι.

Συγνώμη που ήμουν και εγώ απότομος. :O

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Ωπα... κατσε... εγω σου ειπα πως σε μια κακοτοπια το Airbus πιθανως θα βοηθησει περισσοτερο τον πιλοτο να αποφυγει λαθος σε σε σχεση με τα 300αρια και 400αρια. Απο εκει και περα προσεξε να δεις. Τα 2-3 Boeing της Aegean φευγουν! Πιθανα ως το τελος του χρονου θα ειναι Airbus only (ειδικα αν βρει καπου να πουλησει και τα Avro) Κατα συνεπεια πολυ συντομα θα εχει εναν πεντακαινουργιο στολο α/φ.

 

Μα τα Boeing δεν έχουν πρόβλημα. Πόσες εταιρείες αγοράζουν τα ολοκαίνουργια 737 NG? Πάρα πολλές. Σχετικά με αυτό που είπες αναφέρθηκες στην πιθανότητα των δύο εταιρειών για ατύχημα, βάσει του στόλου και χρησιμοποίησες ενεστώτα χρόνο. Και η ΟΑ είχε παραγγείλει τα NG άλλο που κάτι στράβωσε στην πορεία. Δεν λέει κάτι αυτό. Έχω αναφερθεί πριν στο ότι η νεότητα του στόλου κατά την άποψη μου δεν είναι πανάκεια.

 

ΩΠΑ και παλι... ποσα χρονια πετανε τα 737? Παρα πολλα οπως πολυ καλα θα ξερεις... Απο 200αρια Advanced (αυτα ειναι τα αγαπημενα μου, για να ξες :D) μεχρι τα NG.

Τα NG, μπορει να εχουν πολλα και διαφορετικα κουδουνισματα, και να σου λενε κιολας με λογακια τι δεν τους αρεσει. Τα Advanced... ενα αντε δυο κουδουνισματα ειχαν για οτι και αν συνεβαινε. Οπως ειχαμε πει στην αρχη της κουβεντας... οτιδηποτε και αν πετας, αν τηρεις τις διαδικασιες δεν επιφερει κανενα κινδυνο. Ειχαν ενδειξη για decompression και το αγνοησαν, και συνεχισαν την ανοδο. Η ενδειξη ειναι κατι ολοφανερο οπως εδειξαν και στα μετεπειτα simulations... και η αεροπορικη κοινοτητα συνεχιζει να λεει: How did they missed that?

 

Δεν ειναι ουτε η πρωτη, ουτε η τελευταια φορα που υπαρχει αποσυμπιεση (η εστω μη εναρξη της) στα 737. Δεν την πατησαν ποτε ομως ετσι. Πιθανα αν η προειδοποιηση ηταν διαφορετικη... ισως να αλλαζε κατι... αλλα και παλι ισως τιποτα.

Η Boeing αν δεν απατωμε απλα εξεδωσε καποιο directive γυρω απο το ζητημα... το οποιο δεν ειναι λαθος design, απλα δεν ειναι αμεσα πληροφοριακο σχετικα με το τι συμβαινει... αλλα δεν εχεις και πολλες αιτιες να αναζητησεις.

 

Εγώ θα έλεγα εις ένδειξην σεβασμού στη μνήμη των νεκρών να σταματήσουμε εδώ την κουβέντα για εκείνο το θλιβερό ατύχημα. Εγώ απλά θα πω ότι εμπιστεύομαι το πόρισμα της επιτροπής ατυχημάτων που επιρρίπτει ευθύνες και στην Boeing και όπως αναφέρες και στους χειριστές.

 

Λοιπόν το θέμα θεωρείται λήξαν. Κι εμένα τα αγαπημένα μου 737 είναι τα 200άρια άρα είμαστε και δυο βαριά άρρωστοι αεροπλανόφιλοι χωρίς περιθώρια θεραπείας με αγάπη στα κλασσικά αεροπλάνα! :p:)

Link to comment
Share on other sites

και τα 737NG μια χαρα ειναι ρε... με ολα τα συγχρονα μπιχλιμπιδια ασφαλειας :p Ναι οντως... η ΟΑ, κατι πηγε να κανει καποτε... Αληθεια που σκαλωσε? Φραγκα?
Current status: Galaxy S7 Duos, HP Spectre X360, Synology DS215j
Link to comment
Share on other sites

Να σου πω είχα διαβάσει για αυτό και χωρίς να είμαι 100% σίγουρος ότι θυμάμαι σωστά μάλλον φράγκα και τα αεροπλάνα που μάλλον είχαν αρχίσει να κατασκευάζονται ήδη παραδόθηκαν αλλού. Και πάλι με κάθε επιφύλαξη για όλα αυτά γιατί δεν είμαι σίγουρος ότι θυμάμαι σωστά.

 

Αλήθεια πώς προτιμάς τα NG? :p Με παραθυράκια στο πάνω μέρος του πιλοτηρίου κατά τα γνωστά ή όπως τα παραγγέλνουν πολλοί χωρίς αυτά τα παραθυράκια? Εγώ δεν έχω αποφασίσει ακόμη. :lol:

Link to comment
Share on other sites

 

Αλήθεια πώς προτιμάς τα NG? :p Με παραθυράκια στο πάνω μέρος του πιλοτηρίου κατά τα γνωστά ή όπως τα παραγγέλνουν πολλοί χωρίς αυτά τα παραθυράκια? Εγώ δεν έχω αποφασίσει ακόμη. :lol:

 

ααα παντα με παραθυρακια... δινουν περισσοτερη φωτεινοτητα στην κοκπιτ και το κανει να δειχνει μεγαλυτερο ενω δεν ειναι :lol: Ασε που αμα λαχει χαζευεις και τα αστερια το βραδυ με ανακλιση στο καθισμα :p

 

 

Ααααα λοιπον.... σας εχω και ενα καταπληκτικο videaκι απο Air France μαλλον που πραγματευεται το Crew Resource Management εν ωρα πτησης σε ενα Α340 :shifty:

http://media.flurl.com/media2/wmv/2007/8/20/FLURL-dot-com-271546_AirTits.wmv

 

Λογικα by now... ολο το πληρωμα θα πρεπει να εχει απολυθει... :D

Current status: Galaxy S7 Duos, HP Spectre X360, Synology DS215j
Link to comment
Share on other sites

ααα παντα με παραθυρακια... δινουν περισσοτερη φωτεινοτητα στην κοκπιτ και το κανει να δειχνει μεγαλυτερο ενω δεν ειναι :lol: Ασε που αμα λαχει χαζευεις και τα αστερια το βραδυ με ανακλιση στο καθισμα :p

 

 

Ααααα λοιπον.... σας εχω και ενα καταπληκτικο videaκι απο Air France μαλλον που πραγματευεται το Crew Resource Management εν ωρα πτησης σε ενα Α340 :shifty:

http://media.flurl.com/media2/wmv/2007/8/20/FLURL-dot-com-271546_AirTits.wmv

 

Λογικα by now... ολο το πληρωμα θα πρεπει να εχει απολυθει... :D

 

Thanks για το βίντεο, θα το δω αμέσως. Η πλάκα είναι πως είχα διαβάσει μια εκδοχή για τα παραθυράκια που είχαν πρωτοεμφανιστεί στο 707, από ένα χρήστη στο φόρουμ του airliners.net, ότι ήταν για την περίπτωση που χρειαζόταν να χρησιμοποιηθεί εξάντας (δεκαετία 50) κάτι που φυσικά ποτέ δεν έγινε.

 

edit: για κάποιο λόγο δεν μου ανοίγει το βίντεο, θα ξαναδοκιμάσω άλλη ώρα. Ίσως φταίει το firewall που έχω ή κανένα pop-up blocker.

 

edit 2: ok το κατέβασα thanks :lol::lol::p:X:cry::wacko:

τι λ@λ@κες είναι αυτοί?

Link to comment
Share on other sites

Ααααα λοιπον.... σας εχω και ενα καταπληκτικο videaκι απο Air France μαλλον που πραγματευεται το Crew Resource Management εν ωρα πτησης σε ενα Α340 :shifty:

http://media.flurl.com/media2/wmv/2007/8/20/FLURL-dot-com-271546_AirTits.wmv

 

Λογικα by now... ολο το πληρωμα θα πρεπει να εχει απολυθει... :D

 

χαχαχαχαχαχα....το πληρωμα ειναι τελειως οτι να 'ναι

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Δε μου λέτε,επειδή δεν ξέρω από αεροπορικές, με Alitalia μέσω Ρώμης θα φτάσω στο Παρίσι ή να αρχίσω από τώρα να αποχαιρετω τους γνωστούς μου για να προλάβω;:lol:

Είναι αλά Ολυμπιακή με καθυστερήσεις κλπ;Για δώστε τα φώτα σας.

 

Γενικά έχουν πολύ κακό όνομα στο handling στα αεροδρόμια και ειδικά φέτος το καλοκαίρι έγινε ο κακός χαμός με απώλειες αποσκευών. Ειδικά στη Ρώμη και λιγότερο στο Μιλάνο. Επίσης έχουν πιαστεί παλιότερα διάφοροι υπάλληλοι που μεταφέρουν βαλίτσες να ανοίγουν και να κλέβουν αν και τώρα έχει περιοριστεί το φαινόμενο.

 

Η alitalia είναι κάτι σαν την ολυμπιακή (με πολύ χειρότερο φαγητό ΙΜΟ) και λίγο πολύ παράλληλο βίο. Όλο κλείνει κι όλο τη σώζουν με "κόλπα". Μικρές καθυστερήσεις είναι πολύ συνηθισμένες.

KCB
Link to comment
Share on other sites

Τέλος στα χάρτινα αεροπορικά εισιτήρια από το 2008

 

Η Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών (ΙΑΤΑ) ανακοίνωσε τη Δευτέρα ότι τα χάρτινα αεροπορικά εισιτήρια θα καταργηθούν διεθνώς από 1η Ιουνίου 2008 και θα αντικατασταθούν από τα λεγόμενα ηλεκτρονικά εισιτήρια. «Σε μόλις 278 ημέρες από σήμερα, το χάρτινο εισιτήριο θα είναι συλλεκτικό αντικείμενο», δήλωσε στο Reuters ο Τζιοβάνι Μπισινιάνι, γενικός διευθυντής της IATA.

Η μετάβαση στα ηλεκτρονικά εισιτήρια όχι μόνο θα περιορίσει τα έξοδα των αεροπορικών εταιρειών κατά 9 δολάρια ανά επιβάτη, αλλά θα γλιτώνει και 50.000 ώριμα δέντρα το χρόνο, πρόσθεσε.

Ο Μπισινιάνι δεν διευκρίνισε, πάντως, αν από την εξοικονόμηση θα ωφεληθούν και οι ίδιοι οι επιβάτες.

Η IATA, με έδρα τη Γενεύη, εκπροσωπεί περισσότερες από 240 αερογραμμές, στις οποίες αντιστοιχεί το 94% των προγραμματισμένων διεθνών πτήσεων.

Οι αεροπορικές εταιρείες που δεν ανήκουν στην Ένωση -οι περισσότερες εταιρείες χαμηλού κόστους, όπως η βρετανική Easyjet και η ιρλανδική Ryanair- ήδη εφαρμόζουν σύστημα εισιτηρίων χωρίς χαρτί, χάρτη στο οποίο οι επιβάτες παρουσιάζονται στα αεροδρόμια μόνο με την ταυτότητά τους.

Η IATA ξεκίνησε την πρωτοβουλία της για την καθιέρωση ηλεκτρονικών εισιτηρίων (e-ticketing) πριν από τρία χρόνια. Ήδη, το 84% των επιβατών σε εταιρείες της Ένωσης πετούν χωρίς χάρτινα εισιτήρια.

Όπως δήλωσε ο Μπισινιάνι, η πρώτη χώρα που θα καταργήσει πλήρως τα χάρτινα εισιτήρια, από το τέλος του 2007, είναι η Κίνα.

http://img515.imageshack.us/img515/4932/moodswf6.jpg
Link to comment
Share on other sites

Εγω παλι αρχιζω να μην συμπαθω την easyjet...

 

Α) Ενταξει ειπαμε, low cost και απο καπου πρεπει να βγαλει λεφτα, αλλα 26€ ανα προορισμο ανα επιβατη για αλλαγη ονοματος, ειναι υπερβολικα. Ποσο μαλλον, οταν το εισιτηριο δεν εκδιδεται ποτε χαρτινα, και η διαδικασια δεν απαιτει απασχοληση του προσωπικου τους (αφου γινεται μεσω διαδικτυου)

 

Β) Μα ειναι δυνταον να μην μπορεις να κανεις check in απο τον αρχικο σου προορισμο για τον τελικο, οταν ταξιδευεις για εκει μεσω ενδιαμεσου (προφανως με δικο τους αεροπλανο) Σε ποια νορμαλ εταιρια γινονται αυτα;! :O

Ο αρνηθείς δεν μετανοιώνει. Aν ρωτιούνταν πάλι,

όχι θα ξαναέλεγε. Κι όμως τον καταβάλλει

εκείνο τ’ όχι — το σωστό — εις όλην την ζωή του.

Link to comment
Share on other sites

Β) Μα ειναι δυνταον να μην μπορεις να κανεις check in απο τον αρχικο σου προορισμο για τον τελικο, οταν ταξιδευεις για εκει μεσω ενδιαμεσου (προφανως με δικο τους αεροπλανο) Σε ποια νορμαλ εταιρια γινονται αυτα;! :O

Αυτό είναι όντως μεγάλη βλακεία. Πόσες φορές δεν ταξίδεψα με easyjet για μετεπιβίβαση επειδή έπρεπε να κάνω 2 φορές chack-in και να πάρω 2 φορές τις αποσκευές...:mad:

Link to comment
Share on other sites

Εγω παλι αρχιζω να μην συμπαθω την easyjet...

 

Α) Ενταξει ειπαμε, low cost και απο καπου πρεπει να βγαλει λεφτα, αλλα 26€ ανα προορισμο ανα επιβατη για αλλαγη ονοματος, ειναι υπερβολικα. Ποσο μαλλον, οταν το εισιτηριο δεν εκδιδεται ποτε χαρτινα, και η διαδικασια δεν απαιτει απασχοληση του προσωπικου τους (αφου γινεται μεσω διαδικτυου)

 

Β) Μα ειναι δυνταον να μην μπορεις να κανεις check in απο τον αρχικο σου προορισμο για τον τελικο, οταν ταξιδευεις για εκει μεσω ενδιαμεσου (προφανως με δικο τους αεροπλανο) Σε ποια νορμαλ εταιρια γινονται αυτα;! :O

Ενώ έχεις απόλυτο δίκιο στο Α, έχεις απόλυτο άδικο στο Β.

 

Για το Α δε διαφωνώ καθόλου.

 

Για το Β τώρα, έχεις άδικο επειδή ακριβώς αυτό σημαίνει low-cost. Σε παίρνω από το τάδε αεροδρόμιο και σε πάω στο τάδε με ένα ταξίδι. Θέλεις και δεύτερο; Έλα να κάνεις πάλι check-in.

Δεν κάνω ανταποκρίσεις για να μην απασχολώ προσωπικό που θα ασχολείται με τις βαλίτσες σε κάθε αεροδρόμιο.

 

ΥΓ1. Το καλό είναι ότι έτσι δεν κινδυνεύεις να χαθεί η βαλίτσα σου (η συντριπτική πλειοψηφία όσων χάνονται χάνονται επειδή κατά την ανταπόκριση τις στέλνουν σε λάθος πτήση).

ΥΓ2. Κάποια στιγμή μπορεί να αλλάξει αυτή η πολιτική αλλά μόνο σε συγκεκριμένα αεροδρόμια.

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...