Jump to content

Αεροπορικές εταιρείες: Αγαπημένες, εμπειρίες, απορίες


lewton
 Κοινοποίηση

Ψηφίστε μια ή περισσότερες.  

836 members have voted

  1. 1. Ψηφίστε μια ή περισσότερες.

    • Ολυμπιακή (παλιά και νέα)
      159
    • Aegean
      170
    • Cyprus Airways
      23
    • Air France/KLM
      50
    • Lufthansa
      96
    • Easyjet
      51
    • British Airways
      123
    • Alitalia
      43
    • Singapore Airlines
      22
    • Άλλη
      99


Recommended Posts

Μην ανησυχείς.. εκλογές έρχονται :food: όλο και κάποιες θέσεις θα ανοιξουν για εσάς του κλάδου και τότε εύχομαι να μας ενημερώσεις εκ των έσω..:whistle:

 

Excuse me? Τι ακριβώς θέλεις να πεις? Και επειδή βαριέμαι να περιμένω να απαντήσεις θα σου πω ότι αυτή τη στιγμή διαμένω στο εξωτερικό και δεν πρόκειται να εργαζόμουν στην Ολυμπιακή παρά μόνο αν γινόταν και πάλι ιδιωτική και έφτανε το επίπεδο που είχε επί Ωνάση. Οπότε αν επιστρέψω κάποτε Ελλάδα και αποφασίσω να απασχοληθώ σε αυτόν τον τομέα μάλλον θα επέλεγα την Aegean που είναι ιδιωτική. Δεν με ξέρεις και από χτες και δεν σου δίνω το δικαίωμα να με προσβάλεις. Εγώ απλά παρέθεσα κάποιες απόψεις μου σε πολιτισμένο και ευγενικό κλίμα. Αυτά τα:food: έφεραν την Ολυμπιακή σε αυτήν την χάλια κατάσταση. Τέτοιου είδους ευχές :food: να τις κρατήσεις για τον εαυτό σου, ευχαριστώ δεν θα πάρω. Αντιπαθώ την κονόμα και το δημοσιοϋπαλληλίκι. Ελπίζω τώρα να έγινα σαφής.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 748
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

έχεις δίκιο σε αυτό αλλά να ξέρεις ότι σε πολλές περιπτώσεις φταίει και το αεροδρόμιο το οποίο είναι υπεύθυνο για την ενημέρωση του κόσμου όταν υπάρχει μία καθυστέρηση και μετά όλοι βρίζουν την ΟΑ. Όσο για τις απεργίες επειδή μπαίνουμε σε άλλο θέμα νομίζω, η ΟΑ ανήκει στο κράτος όπως και όπως θα γνωρίζεις αρκετές κρατικές εταιρείες πραγματοποιούν απεργίες με το έτσι θέλω. Δεν νομίζω όμως ότι σχέση με το θέμα ούτε το ποιος κερδίζει. Επίσης δεν σύγκρινα την ΟΑ με την Alitalia, British κλπ. Μάλλον δεν διάβασες καλά τις παρατηρήσεις μου.:down:

 

Mε συγχωρείς πολύ αλλά σπάνια είναι ευθύνη του αεροδρομίου σε περιπτώσεις καθυστερήσεων. Ειδικά όταν μιλάμε για το Ελ. Βενιζέλος. Aκόμα όμως και αν φταίει το αεροδρόμιο εγώ πελάτης της Ολυμπιακής είμαι και οφείλει να μου ζητήσει έστω ένα συγνώμη για τη ταλαιπωρία. Και ξέρω περιπτώσεις ατόμων που με άλλη εταιρεία (π.χ Aegean, Lufthansa) καθυστέρησε για 1,5-2 ώρες η πτήση τους και η εταιρεία όχι μόνο ζήτησε συγνώμη αλλά τους έκανε μεγάλη προσφορά για μελλοντικό τους ταξίδι με την εταιρεία προς τον οποιοδήποτε προορισμό πετάει. Aντίθετα εγώ προσωπικά με την Ολυμπιακή έχω αντιμετωπίσει καθυστέρηση 5 φορές, από τις οποίες οι 2 ήταν πάνω από 3 ώρες και για υπερατλαντική πτήση και όχι μόνο δεν μας ζήτησαν συγνώμη αλλά στη μία περίπτωση η εκπρόσωπος της εταιρείας μας αντιμετώπισε και με πολύ ειρωνικό ύφος...:mad:

 

Επίσης και on board η εξυπηρέτηση είναι πολύ μέτριου επιπέδου (όχι σε όλες τις πτήσεις αλλά...). Μάλιστα θυμάμαι πέρισυ όταν γυρνούσα από Αμερική και δίπλα μου καθόταν μια ηλικιωμένη κυρία (ελληνίδα), κάποια στιγμή για κάποιο λόγο κούνηθήκαμε παααάρα πολύ (αφού και εγώ που γενικά δεν έχω πρόβλημα ψιλοτρόμαξα) και η κυρία φοβισμένη αλλά χωρίς υστερία κ.λ.π ρώτησε την αεροσυνοδό τι συμβαίνει και παίρνει την εξής απάντηση "Σιγά γιαγιά, έλεος, ένα κενό αέρος ήταν, δεν πέφτουμε..."... Τι να πεις?

 

Όσο για τις απεργίες, προφανώς και γίνονται επειδή η εταιρεία είναι κρατική, αλλά εμένα γιατι πρέπει να με αφορά? Εγώ ξέρω ότι πολλοί άνθρωποι τα τελευταία χρόνια ήταν έτοιμοι με τις βαλίτσες τους στο αεροδρόμιο και ξαφνικά έμαθαν πως λόγω απεργίας ή δεν θα ταξιδέψουν καθόλου ή θα πετάξουν μετά από κανενα 6ωρο με ξένο νοικιασμένο αεροπλάνο και πλήρωμα, αμφιβόλου προελεύσεως και ποιότητας (Κροατία, Βουλγαρία)... Τι εικόνα πρέπει λοιπόν να έχω για την Ολυμπιακή?

 

Τέλος η αναφορά μου στις ξένες εταιρείες έγινε διότι βλέπω το θέμα να έχει πάρει μία εκτροπή Olympic Vs Aegean η οποία δεν έχει και πολύ νόημα. Εγώ προσωπικά είμαι εντελώς άσχτος από θέματα τεχνικής υποστήριξης και συντήρισης αεροσκαφών ξέρω όμως πως όντως η Ολυμπιακή έχει πολύ καλό service. Έχω ακούσει όμως και για την Aegean πολύ καλά λόγια και από ανθρώπους της Ολυμπιακής μάλιστα (οι οποίο μου ανέφεραν ότι συνεργάζεται με τη Lufthansa στο θέμα της συντήρησης και ότι γενικά είναι πολύ προσεκτικοί). Δεν νομίζω εξάλλου μια εταιρεία που τα τελευταία χρόνια διακρίνεται στον αντίστοιχο διαγωνισμό σαν μια από τις 3 καλύτερες ευρωπαικές εταιρείες να έχει αεροπλάνα που πετάνε με προβλήματα...:O

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν επειδή έχεις δίκιο και μπορεί να ξεφύγει το θέμα (έχω μερίδιο ευθύνης) θα αναφέρω κι εγώ με την σειρά μου ποιες εταιρίες προτιμώ με σειρά προτεραιότητας:

 

1. Emirates, Singapore, Quantas: δεν έχω πετάξει με αυτές αλλά είναι γνωστό ότι είναι στην κορυφή.

2. Thai: έχω πετάξει και ήταν καταπληκτική από κάθε άποψη

3. Lufthansa: έχω πετάξει πολλές φορές. Τους εμπιστεύομαι για την άρτια εκαίδευση του πληρώματος καμπίνας που μου εγγυάται ότι αν συμβεί κάτι θα με βγάλουν έξω από το αεροπλάνο και θα εξαντλήσω τις πιθανότητες μου να σωθώ. Καλή συντήρηση.

4. KLM: ομοίως αν και τελευταία παρατήρησα πολλές καθυστερήσεις και σε μία από αυτές έγινε ανεφοδιασμός καυσίμων με εμάς τους επιβάτες μέσα, επικίνδυνη πρακτική που δεν συνηθίζεται από τις εταιρίες με τέτοιο όνομα. Αρκετοί έχασαν και την ανταπόκριση που είχαν μετά. Καλή συντήρηση.

5. Ολυμπιακή: Για το καλό επίπεδο συντήρησης και τους πιλότους (βλέπε το γνωστό περιστατικό με το 747 που έξυνε τις ταράτσες της Γλυφάδας αρχές του 80 νομίζω, που σύμφωνα με το πόρισμα της Boeing θα έπρεπε να είχε πέσει-δεν έπεσε όμως, είχε γίνει και εκπομπή στην τηλεόραση παλιά και πήραν συνέντευξη από τον πιλότο). Τα πληρώματα καμπίνας βγαίνουν στον αέρα με 15 μέρες αρχική εκπαίδευση οπότε καταλαβαίνετε τι επίπεδο έχουν και μόνο αν έχει ξεμείνει κανείς από σειρά που μπήκε από Ωνάση διαβάζει σωστικά πριν πετάξει οπότε αν συμβεί κάτι μάλλον οι πιθανότητες επιβίωσης μου είναι ελάχιστες. Βέβαια συμπαθώ-όχι εμπιστεύομαι-την Ολυμπιακή περισσότερο από τις υπόλοιπες λόγω που είναι Ελληνική.

 

Τέλος δεν εμπιστεύομαι καθόλου άγνωστες τσάρτερ εταιρείες άγνωστου επιπέδου συντήρησης.

 

Πληροφοριακά ο ρόλος των αεροσυνοδών είναι βασικά να σε βγάλουν έξω αν γίνει κάτι. Βέβαια αυτό σπάνια συμβαίνει οπότε νομίζουμε ότι είναι εκεί για να σερβίρουν. Κάθε τύπος αεροπλάνου έχει 1 τεράστιο manual το οποίο πρέπει να το παίζουν στα δάχτυλα όχι μόνο στις προγραμματισμένες εκπαιδεύσεις αλλά σε κάθε πτήση. Εκεί KLM και Lufthnsa δίνουν τα ρέστα τους. Δυστυχώς η OA από 6 μήνες αρχική εκπαίδευση και συνεχή τεστ σε αυτά επί Ωνάση έχει απωλέσει εντελώς αυτό το επίπεδο εκπαίδευσης στα πληρώματα καμπίνας.

Link to comment
Share on other sites

Πληροφοριακά πάντως η πρώτη και μάλιστα πολύ μεγάλη απεργία στην Ολυμπιακή έγινε επι Ωνάση.
KCB
Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη ρε παιδιά, αλλά για ποιό επίπεδο συντήρησης της Ολυμπιακής μιλάτε; :blink: Όταν μάλιστα η Ολυμπιακή πια λόγω έλλειψης αεροπλάνων, νοικιάζει αεροπλάνα τρίτων, αμφιβόλου ποιότητας; :worry: Νομίζω μάλιστα ότι είχε γίνει και απεργία των χειριστών για αυτόν τον λόγο...

Samsung Galaxy A52s 5G (SM-A5288/DS)

Samsung Galaxy Watch5 Pro (SM-R920)

 

★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη ρε παιδιά, αλλά για ποιό επίπεδο συντήρησης της Ολυμπιακής μιλάτε; :blink: Όταν μάλιστα η Ολυμπιακή πια λόγω έλλειψης αεροπλάνων, νοικιάζει αεροπλάνα τρίτων, αμφιβόλου ποιότητας; :worry: Νομίζω μάλιστα ότι είχε γίνει και απεργία των χειριστών για αυτόν τον λόγο...

Σωστός.

Όταν υπάρχει η πιθανότητα να πληρώσω εισιτήριο της Ολυμπιακής και λόγω κακοδιαχείρισης και λάθος προγραμματισμού να εκτελέσει την πτήση μια εταιρία από το... Λίβανο, να μου λείπει.

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Σε αυτό παιδιά συμφωνώ απόλυτα. Κι εγώ αισθάνομαι ανασφαλής σε τέτοιες περιπτώσεις. Αλλά αυτά είναι τα απολέσματα του:food:

Εν τω μεταξύ δεν είμαι σίγουρος για το αν μπορεί κάποιος να απαιτήσει επιστροφή χρημάτων σε τέτοια περίπτωση, δηλαδή τι ισχύει νομικά. Ας μας διαφωτίσει κάποιος που γνωρίζει παρακαλώ.

Link to comment
Share on other sites

Έχετε βιώσει ή ενεμερωθεί για κάποια σημαντική καθυστέρηση της Ολυμπιακής Αεροπορίας τον τελευταίο καιρό;

Ρωτάω,διότι τελευταία νομίζω πως έχει εκλείψει το συγκεκριμένο φαινόμενο. Η μεγαλύτερη καθυστέρηση που είχα στα πρόσφατα ταξίδια μου ήταν μόλις 15-20 λεπτά,ενώ στο παρελθόν αυτή θα ήταν η μικρότερη.

Link to comment
Share on other sites

Έχετε βιώσει ή ενεμερωθεί για κάποια σημαντική καθυστέρηση της Ολυμπιακής Αεροπορίας τον τελευταίο καιρό;

Ρωτάω,διότι τελευταία νομίζω πως έχει εκλείψει το συγκεκριμένο φαινόμενο. Η μεγαλύτερη καθυστέρηση που είχα στα πρόσφατα ταξίδια μου ήταν μόλις 15-20 λεπτά,ενώ στο παρελθόν αυτή θα ήταν η μικρότερη.

 

Όταν λες πρόσφατα? Ο Μάιος σου κάνει? 3 και κάτι ώρες καθυστέρηση προς ΗΠΑ... (δεν είχε βλέπεις διαθεσιμότητα σε Delta ή Condinental...).:mad:

Link to comment
Share on other sites

Όταν λες πρόσφατα? Ο Μάιος σου κάνει? 3 και κάτι ώρες καθυστέρηση προς ΗΠΑ... (δεν είχε βλέπεις διαθεσιμότητα σε Delta ή Condinental...).:mad:

 

απριλιο μηνα,2 ωρες...με περασες :p

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

Εν τω μεταξύ δεν είμαι σίγουρος για το αν μπορεί κάποιος να απαιτήσει επιστροφή χρημάτων σε τέτοια περίπτωση, δηλαδή τι ισχύει νομικά. Ας μας διαφωτίσει κάποιος που γνωρίζει παρακαλώ.

 

Χωρίς να είμαι νομικός, δε βλέπω καμια βάση σε μια τέτοια διεκδίκηση. :)

Link to comment
Share on other sites

Σε αυτό παιδιά συμφωνώ απόλυτα. Κι εγώ αισθάνομαι ανασφαλής σε τέτοιες περιπτώσεις. Αλλά αυτά είναι τα απολέσματα του:food:

Εν τω μεταξύ δεν είμαι σίγουρος για το αν μπορεί κάποιος να απαιτήσει επιστροφή χρημάτων σε τέτοια περίπτωση, δηλαδή τι ισχύει νομικά. Ας μας διαφωτίσει κάποιος που γνωρίζει παρακαλώ.

η εταιρεια ειναι υποχρεωμενη να σε παει στον προορισμο για τον οποιο εχεις πληρωσει..

σε περιπτωσεις οπου αυτο δεν ειναι δυνατον με το αεροπλανο υης εταιρειας ειναι υποχρεωμενη να βρει αλλο αεροπλανο για να σε παει στον προορισμο σου ή αν αυτο δεν εινια δυνατο να ναυλωσει τρενο-λεωφορειο-γαιδουρακια και να σε παει.

διαφορετικα εντος 4 ωρων υποχρεουται να σε φιλοξενησει σε ξενοδοχειο.

συνεπως δεν δικαιουσαι επιστροφη χρηματων αν η πτηση σου γινει με αεροπλανο αλλης εταιρειας.

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

Αυτό με την καθυστέρηση το γνωρίζω, έχεις δίκιο, και με έχουν πάει σε ξενοδοχείο. Εγώ όμως έλεγα πριν για την περίπτωση που εξαρχής μια εταιρεία έχει αποφασίσει να εκτελέσει την πτήση με ναυλωμένο αγνώστου πατρότητας αεροπλάνο και όχι για έκτακτες περιπτώσεις πχ βλάβη, κάτι που αν ήξερες πιθανόν να μην έκλεινες το εισιτήριο. Δηλαδή εγώ όταν επιλέγω ας πούμε Lufthansa θέλω να πετάω με δικό της αεροπλάνο όχι ναυλωμένο. Θα το δικαιολογούσα μόνο σε έκτακτο συμβάν. Αυτό που ρωτάω είναι τι δικαιώματα έχω ως καταναλωτής σε αυτή την περίπτωση.
Link to comment
Share on other sites

ως πελατης δε μπορεις να τους πεις "αν δε βαλετε για την πτηση το αεροπλανο που θελω εγω και οχι αυτα που σας συμφερουν οικονομικα να εχετε θα επιδιωξω νομικα κατι".

ακομα και αν το κανεις αυτο θα σου πουνε"λυπουμαστε,δε μπορουμε να σα εξυπηρετησουμε"

αυτο που προσπαθω να σου πω ειναι οτι αν κλεισεις πχ με aegean και κατα την επιβιβαση δεις πως μπαινεις σε αεροπλανο της peftoymeeykola airlines (και αυτο ειναι προγραματισμενο και οχι αεροπλανο αντικαταστασης του κανονικου λογω εκτακτης περιπτωσης) δεν μπορεις να διεκδικησεις τπτ.

ειναι σα να πηγαινω εγω σε κομμωτηριο για να μου βαψουν τα μαλλια,και μετα να τους ζητησω επιστροφη χρηματων επειδη δε με ελουσαν με το σαμπουαν που ηθελα εγω αλλα με καποιο αλλο που χρησιμοποιουν παντα αυτοι.καταλαβες;

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

Εννοειται πως η εταιρια πρεπει να μας ενημερωσει οτι θα πεταξουμε με αλλη εταιρια! http://ec.europa.eu/transport/air_portal/passenger_rights/doc/2007_apr_poster/2007_poster_apr_el.pdf
Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια...μισο λεπτο..μιλατε για παγιες καταστασεις ή για εκτακτες τελικα;

γιατι στις μεν εκτακτες,δικαιολογουνται και δε μπορειτε να εχετε καμια διεκδικηση

στις δε παγιες,αν μπορειτε να αποδειξετε οτι υπηρξε παραπλανηση,μονο τοτε μπορειτε να διεκδικησετε κατιτις

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

Νομικά δεν έχεις κανένα δικαίωμα επιστροφής χρημάτων σε έκτακτη περίπτωση εκτός αν μπορείς να αποδείξεις ότι η ποιότητα της πτήσης ήταν επιπέδου ougada airlines (σε θέμα εξυπηρέτησης, διάρκειας πτήσης, καθαριότητας κ.λ.π). Με λίγα λόγια άκρη δεν θα βγάλεις. Η αλήθεια είναι όμως πως η τακτική αυτή της Ολυμπιακής να νοικιάζει αμφιβόλου προελεύσεως και ποιότητας αεροσκάφη (και πλήρωμα) σε δύσκολες περιόδους, για να καλύψει τη ζήτηση είναι σύνηθες φαινόμενο και δυσχεραίνει ακόμα περισσότερο την εικόνα που έχουν για την εταιρεία οι πελάτες της. Και ακυρώνει απευθείας και το όποιο επιχείρημα υπέρ Ολυμπιακής περι άριστου service στα αεροσκάφη και ανώτερου επιπέδου πιλότων και χειριστών. :X
Link to comment
Share on other sites

Ειναι δυνατον να νοικιασει σε εκτακτη περιπτωση αεροσκαφος απο την χ, ψ - πεφτω εταιρια; Ποτε θα προλαβει ; Προφανως αυτα γινονται με βαση το προγραμμα πτησεων και δεν το αποφασιζουν τελευταια στιγμη ;)
Link to comment
Share on other sites

Ειναι δυνατον να νοικιασει σε εκτακτη περιπτωση αεροσκαφος απο την χ, ψ - πεφτω εταιρια; Ποτε θα προλαβει ; ;)

 

Και όμως... Με μια καθυστέρηση λίγων ωρών μια χαρά προλαβαίνει, δεν νοικιάζει και από τη Singapore!;) Ή να σε εξυπηρετήσει με άλλη πτήση με ενδιάμεσο.

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια...μισο λεπτο..μιλατε για παγιες καταστασεις ή για εκτακτες τελικα;

γιατι στις μεν εκτακτες,δικαιολογουνται και δε μπορειτε να εχετε καμια διεκδικηση

στις δε παγιες,αν μπορειτε να αποδειξετε οτι υπηρξε παραπλανηση,μονο τοτε μπορειτε να διεκδικησετε κατιτις

 

Νομικά δεν έχεις κανένα δικαίωμα επιστροφής χρημάτων σε έκτακτη περίπτωση εκτός αν μπορείς να αποδείξεις ότι η ποιότητα της πτήσης ήταν επιπέδου ougada airlines (σε θέμα εξυπηρέτησης, διάρκειας πτήσης, καθαριότητας κ.λ.π). Με λίγα λόγια άκρη δεν θα βγάλεις. Η αλήθεια είναι όμως πως η τακτική αυτή της Ολυμπιακής να νοικιάζει αμφιβόλου προελεύσεως και ποιότητας αεροσκάφη (και πλήρωμα) σε δύσκολες περιόδους, για να καλύψει τη ζήτηση είναι σύνηθες φαινόμενο και δυσχεραίνει ακόμα περισσότερο την εικόνα που έχουν για την εταιρεία οι πελάτες της. Και ακυρώνει απευθείας και το όποιο επιχείρημα υπέρ Ολυμπιακής περι άριστου service στα αεροσκάφη και ανώτερου επιπέδου πιλότων και χειριστών. :X

 

Αναφέρομαι στην περίπτωση που περιγράφει ο φίλος bored01. Εγώ για παράδειγμα μόνο σε αεροπλάνο της Ολυμπιακής αισθάνομαι 100% σίγουρος για το service. (μην πέσετε να με φάτε, έτσι νοιώθω) Αν όμως μου εμφανίσουν την Air Ougada παει περίπατο αυτό το πλεονέκτημα και νοιώθω ότι με πιάνουν κοτσο, δηλαδή άλλο πληρώνω και άλλο παίρνω. Οπότε θα μου άρεσε να είμαι κατοχυρωμένος νομικά και να ζητάω τα λεφτά μου πίσω.

Link to comment
Share on other sites

aegean σίγουρα,και με ακόμη περίσσότερη εμπιστοσύνη τα αεροπλάνα της lufthansa.Μόνο βλέποντας τα 1000άδες αεροπλάνα που διαθέτει(για όποιον έχει επισκεφτεί αεροδρόμιο στη γερμανία,μεγάλο,καταλαβαίνει τι εννοώ)και γνωρίζοντας ότι είναι μιά από τις μεγαλύτερες εταίρίες στο κόσμο,πιστεύω ότι είναι άξια εμπιστοσύνης.

Link to comment
Share on other sites

aegean σίγουρα,και με ακόμη περίσσότερη εμπιστοσύνη τα αεροπλάνα της lufthansa.Μόνο βλέποντας τα 1000άδες αεροπλάνα που διαθέτει(για όποιον έχει επισκεφτεί αεροδρόμιο στη γερμανία,μεγάλο,καταλαβαίνει τι εννοώ)και γνωρίζοντας ότι είναι μιά από τις μεγαλύτερες εταίρίες στο κόσμο,πιστεύω ότι είναι άξια εμπιστοσύνης.

 

Καλά όντως, κοιτούσα αυτό το περιοδικό που έχουν στην κάθε θέση στην Lufthansa και έχει σε κάποιο σημείο τον στόλο της. 30 από τον ένα τύπο, 40 από τον άλλο κτλ. Λες και είναι τσίχλες τα αγοράζουν.:lol:

Link to comment
Share on other sites

Εννοειται πως η εταιρια πρεπει να μας ενημερωσει οτι θα πεταξουμε με αλλη εταιρια! http://ec.europa.eu/transport/air_portal/passenger_rights/doc/2007_apr_poster/2007_poster_apr_el.pdf

 

Μα δεν πετάς με άλλη εταιρία. Με την Ολυμπιακή πετάς. Το ιδιοκτησιακό καθεστώς του αεροπλάνου (δηλαδή αν είναι της Ολυμπιακής, αγορασμένο, η νοικιασμένο η υπε-νοικιασμένο) δε σε αφορά νομικά.

 

Aλλο το πετάω με άλλη εταιρία (κύριε nrg θα σας βάλουμε σε πτήση της Ουγκάντα Air) κι άλλο το θα πετάξετε με την Ολυμπιακή, η οποια παρεπιπτόντως έχει "νοικασει" το αεροπλάνο της Ουγκάντα Air. Εγώ έτσι το βλέπω, άλλο κι αν πρακτικά μπορεί να μην έχει διαφορα για μένα/εσένα ως καταναλωτή.

Link to comment
Share on other sites

Εχει κλεισει κανεις εισιτηρια απο το σαιτ της Ολυμπιακης?

 

Εκλεισα πριν 6 μερες και ενω μου ζηταγε στοιχεια της καρτας, ακομα δεν μου εχει παρει τα λεφτα απο το λογαριασμο! Τι παιζει?

 

Μετα κοιταξα το εμαιλ που μου εστειλαν και λεει "reservation" (κρατηση). Οταν ομως ημουνα στο σαιτ και ειχα βρει τις ημερομηνιες ελεγε "purchase"!! (αγορα)

 

Την παλευει η Ολυμπιακη?

 

Εχει κλεισει κανεις απο κει μεσα? Για πειτε

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...