Plakost Δημ. March 1, 2022 Κοινοποίηση Δημ. March 1, 2022 Καλημέρα και καλό μήνα. Ως κάτοχος και εγώ του watch 3 pro θα ήθελα να σας ενημερώσω, κατόπιν επικοινωνίας με το τμήμα εξυπηρέτησης της Huawei, ότι: 1) Μέχρι τώρα, το ρολόι (ως συσκευή), δεν έχει πάρει πιστοποίηση απο καμία εταιρεία κινητής τηλεφωνίας (στην Ελλάδα), οπότε δεν λειτουργεί η esim. Άλλωστε μέσω της εφαρμογής της Huawei, μου αναφέρει ότι ο πάροχος (Vodafone), δεν παρέχει αυτή την υπηρεσία και δεν με αφήνει να προχωρήσω στην ενεργοποίηση. 2) Το "πορτοφόλι" δεν παρέχεται ως υπηρεσία αυτή την στιγμή στην Ελλάδα. Ούτε για πληρωμές αλλά ούτε για κάρτες πόντων π.χ σούπερ μάρκετ. Συγκεκριμένα όπως διαπίστωσα, στην εφαρμογή πατώντας στο "πορτοφόλι" βγαίνει μύνημα ότι : η συγκεκριμένη χώρα/τοποθεσία δεν υποστηρίζει αυτή την υπηρεσία. Επιπλέον, αυτό που παρατήρησα στο ρολόι και δεν μου αρέσει, είναι ότι δεν έχει ημερολόγιο. Ενώ στις ρυθμίσεις υπάρχει ως αναφορά εκεί που επιλέγουμε την ώρα αν θα είναι 12ωρη ή 24ωρη. Το "κακό" είναι ότι δεν υπάρχει εφαρμογή ημερολόγιο ούτε στις εφαρμογές που μπορούμε να κατεβάσουμε στο ρολόι. ΥΓ 1. Όσοι γράφουν ότι έχουν ενεργοποιήσει την esim ας γράψουν αναλυτικά πως το έκαναν, εφόσον το επιθυμούν. ΥΓ 2. Συγνώμη για το μεγάλο κείμενο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mkirmizis Δημ. March 2, 2022 Κοινοποίηση Δημ. March 2, 2022 Καλησπέρα έχω ενεργοποιήσει κανονικότατα την υπηρεσία esim με cosmote Το γνωρίζω ότι επίσημα η cosmote δεν εχει πιστοποιήσει (ακομα) το ρολόι κάτι που θα γίνει το άμεσα επόμενο διάστημα, αλλά παρέλαβα ετα απο αιτηση μου στην coamote μέσω mail το link με το qr code που ουσιαστικα ειναι για να κατεβει το profile του αριθμου σας στο ρολόι,και μέσα από το my health αφού είχα συνδέσει το ρολόι ενεργοποίησα την υπηρεσία από το μενού της esim της εφαρμογής. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Plakost Δημ. March 3, 2022 Κοινοποίηση Δημ. March 3, 2022 Καλησπέρα mkirmizis. Όταν πηγαίνω στην esim μέσω της εφαρμογής, μου βγάζει το παρακάτω μύνημα που επισυνάπτω, με συνέπεια να μην με αφήνει να προχωρήσω στην ενεργοποίηση. Σε εσένα η Cosmote δεν σου βγάζει κάποιο μύνημα και σε αφήνει να προχωρήσεις κανονικά; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mkirmizis Δημ. March 3, 2022 Κοινοποίηση Δημ. March 3, 2022 Η cosmote εχει την υπηρεσία multidimensional όπου έχω μια Sim στο κινητό και μια esim στο ρολόι με το ίδιο νούμερο Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Plakost Δημ. March 3, 2022 Κοινοποίηση Δημ. March 3, 2022 Γνωρίζω ότι έχει αυτή την υπηρεσία η cosmote. Αυτό που ρωτούσα ήταν αν η εφαρμογή σου έβγαζε κάποιο παρόμοιο μύνημα σαν αυτό που βγάζει σε εμένα και αν ναι πως έκανες την ενεργοποίηση. Αν κατάλαβα σωστά, εσένα δεν σου βγάζει κάποιο μύνημα και σε αφήνει να προχωρήσεις ώστε να κάνεις την ενεργοποίηση, έστω και αν δεν έχει γίνει ακόμα πιστοποίηση. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mkirmizis Δημ. March 3, 2022 Κοινοποίηση Δημ. March 3, 2022 On 1/3/2022 at 12:54 ΜΜ, Plakost said: Καλημέρα και καλό μήνα. Ως κάτοχος και εγώ του watch 3 pro θα ήθελα να σας ενημερώσω, κατόπιν επικοινωνίας με το τμήμα εξυπηρέτησης της Huawei, ότι: 1) Μέχρι τώρα, το ρολόι (ως συσκευή), δεν έχει πάρει πιστοποίηση απο καμία εταιρεία κινητής τηλεφωνίας (στην Ελλάδα), οπότε δεν λειτουργεί η esim. Άλλωστε μέσω της εφαρμογής της Huawei, μου αναφέρει ότι ο πάροχος (Vodafone), δεν παρέχει αυτή την υπηρεσία και δεν με αφήνει να προχωρήσω στην ενεργοποίηση. 2) Το "πορτοφόλι" δεν παρέχεται ως υπηρεσία αυτή την στιγμή στην Ελλάδα. Ούτε για πληρωμές αλλά ούτε για κάρτες πόντων π.χ σούπερ μάρκετ. Συγκεκριμένα όπως διαπίστωσα, στην εφαρμογή πατώντας στο "πορτοφόλι" βγαίνει μύνημα ότι : η συγκεκριμένη χώρα/τοποθεσία δεν υποστηρίζει αυτή την υπηρεσία. Επιπλέον, αυτό που παρατήρησα στο ρολόι και δεν μου αρέσει, είναι ότι δεν έχει ημερολόγιο. Ενώ στις ρυθμίσεις υπάρχει ως αναφορά εκεί που επιλέγουμε την ώρα αν θα είναι 12ωρη ή 24ωρη. Το "κακό" είναι ότι δεν υπάρχει εφαρμογή ημερολόγιο ούτε στις εφαρμογές που μπορούμε να κατεβάσουμε στο ρολόι. ΥΓ 1. Όσοι γράφουν ότι έχουν ενεργοποιήσει την esim ας γράψουν αναλυτικά πως το έκαναν, εφόσον το επιθυμούν. ΥΓ 2. Συγνώμη για το μεγάλο κείμενο. 1 ώρα πριν, Plakost said: Γνωρίζω ότι έχει αυτή την υπηρεσία η cosmote. Αυτό που ρωτούσα ήταν αν η εφαρμογή σου έβγαζε κάποιο παρόμοιο μύνημα σαν αυτό που βγάζει σε εμένα και αν ναι πως έκανες την ενεργοποίηση. Αν κατάλαβα σωστά, εσένα δεν σου βγάζει κάποιο μύνημα και σε αφήνει να προχωρήσεις ώστε να κάνεις την ενεργοποίηση, έστω και αν δεν έχει γίνει ακόμα πιστοποίηση. Σωστά προχώρησε κανονικά χωρίς θέμα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Plakost Δημ. March 3, 2022 Κοινοποίηση Δημ. March 3, 2022 Σ' ευχαριστώ για την ενημέρωση. Οπότε, η cosmote αποτελεί μονόδρομο αυτή την στιγμή. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mkirmizis Δημ. March 3, 2022 Κοινοποίηση Δημ. March 3, 2022 Προφανώς ναι,να είσαι καλα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tsoukou Δημ. March 6, 2022 Κοινοποίηση Δημ. March 6, 2022 On 3/3/2022 at 9:01 ΜΜ, mkirmizis said: Καλημέρα μπορεί να μου πει κάποιος αν το πληκτρολόγιο για τα μηνύματα έχει Ελληνικούς χαρακτήρες? ευχαριστώ πολύ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
efbill Δημ. March 6, 2022 Κοινοποίηση Δημ. March 6, 2022 Καλημέρα μπορεί να μου πει κάποιος αν το πληκτρολόγιο για τα μηνύματα έχει Ελληνικούς χαρακτήρες? ευχαριστώ πολύΚαλημέραΈχει. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mkirmizis Δημ. March 6, 2022 Κοινοποίηση Δημ. March 6, 2022 Καλημερα παρακάτω οι αντίστοιχες φωτογραφίες.Φωνητικη εντολή μόνο στα αγγλικά. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Silky21 Δημ. March 8, 2022 Κοινοποίηση Δημ. March 8, 2022 (edited) καλημερα, η esim, σου καταναλωνει μπαταρια? περισσοτερο απο το συνηθισμενο? Edited March 8, 2022 by Silky21 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mkirmizis Δημ. March 8, 2022 Κοινοποίηση Δημ. March 8, 2022 Καλημέρα Καλή Σαρακοστή. Καταναλώνει λίγο παραπάνω. Εμένα με normal Χρήση με μόνιμη καταγραφή καρδιακών παλμών μου αντέχει περίπου 4 -5 ημέρες. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
roker Δημ. March 8, 2022 Κοινοποίηση Δημ. March 8, 2022 Καλήμερα καλή σαρακοστή για μένα εάν ήξερα το πρόβλημα του bluetooth όταν καλείς δεν θα το αγόραζα. Εκτός από ενοχλητικό είναι και επικίνδυνο ειδικά όταν οδηγάς. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mkirmizis Δημ. March 8, 2022 Κοινοποίηση Δημ. March 8, 2022 Τι εννοεις πρόβλημα bluetooth Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
roker Δημ. March 8, 2022 Κοινοποίηση Δημ. March 8, 2022 Όταν καλείς και έχεις το smartwatch ανοιχτό και ακουστικά η το bluetooth το αυτοκίνητου το ρόλοι γυρίζει την κλήση πίσω στο κινητό και εσύ πρέπει να ανοίξεις το κινητό και να επιλέξεις εάν θα μιλήσεις με ακουστικά ,αυτοκίνητο κλπ 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mkirmizis Δημ. March 8, 2022 Κοινοποίηση Δημ. March 8, 2022 ισχύει εφόσον η κλήση γίνει από το κινητό και όχι από το ρολόι. Εινάι θέμα προφανώς του andoid 12 σε συνεργασία με το firware του ρολογιού ή το HUawei Health. Δεν με ενοχλεί ιδιαίτερα , ελπίζω να διορθωθει σε επόμενο release του ρολογιού ή της εφαρμογής Health Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
doc_lin Δημ. March 10, 2022 Κοινοποίηση Δημ. March 10, 2022 On 8/3/2022 at 11:03 ΠΜ, roker said: Καλήμερα καλή σαρακοστή για μένα εάν ήξερα το πρόβλημα του bluetooth όταν καλείς δεν θα το αγόραζα. Εκτός από ενοχλητικό είναι και επικίνδυνο ειδικά όταν οδηγάς. Καλημέρα. Κι εγώ πιστεύω ότι ειναι θέμα του android 12 γτ πριν δεν υπήρχε... Είναι όντως εκνευριστικό να πρέπει να κλείσεις το ρολόι για να μιλήσεις στο bluetooth του αυτοκινήτου ή να επιλέξεις ανάλογα από το κινητό ενώ οδηγείς. Όσον αφορά το πορτοφόλι πριν 2 εβδομάδες περίπου είχε δυνατότητα προσθήκης καρτών ανταμοιβής για μερικές μέρες και μετά εξαφανίστηκε. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
roker Δημ. March 10, 2022 Κοινοποίηση Δημ. March 10, 2022 Σίγουρα είναι θέμα app (health) μίλησα με huawei το γνωριζόσουν όσοι έχουν παλαιότερα smartwatch και κατεβάσουν την έκδοση 10 από playstore δουλεύει κανονικά άλλα με αυτή την εκδοσή δεν δουλεύει το 3. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
scorpio3 Δημ. April 25, 2022 Κοινοποίηση Δημ. April 25, 2022 Χρόνια πολλά με υγεία!! 1 Παράθεση IPhone 15 Pro Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kountoura Δημ. May 17, 2022 Κοινοποίηση Δημ. May 17, 2022 Καλησπέρα! Μετά από αρκετούς μήνες με Huawei gt 2 pro που όλα κυλούσαν καλά, πήρα το Huawei watch 3 pro. Έχω την τελευταία έκδοση Huawei health εγκατεστημένη, έχω δώσει όλες τις άδειες. Και όταν με καλεί κάποιος δεν γράφει όνομα επαφής στο ρολόι αλλά μόνο τον αριθμό. Αυτό μπορεί κάπως να αλλάξει? Το κινητό είναι xiaomi 12 pro αν παίζει κάποιο ρόλο. Ευχαριστώ. Παράθεση kountouraN Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tsoukou Δημ. May 24, 2022 Κοινοποίηση Δημ. May 24, 2022 On 18/5/2022 at 12:38 ΠΜ, kountoura said: Καλησπέρα! Μετά από αρκετούς μήνες με Huawei gt 2 pro που όλα κυλούσαν καλά, πήρα το Huawei watch 3 pro. Έχω την τελευταία έκδοση Huawei health εγκατεστημένη, έχω δώσει όλες τις άδειες. Και όταν με καλεί κάποιος δεν γράφει όνομα επαφής στο ρολόι αλλά μόνο τον αριθμό. Αυτό μπορεί κάπως να αλλάξει? Το κινητό είναι xiaomi 12 pro αν παίζει κάποιο ρόλο. Ευχαριστώ. Θα πας στο μενου του bluetooth στο τηλεφωνο σου και θα βρεις το ονομα του ρολογιου σου,στα δεξια εχει ενα βελακι,το πατας και εκει που λεει κοινοποιηση επαφων το ενεργοποιεις και εισαι ετοιμος Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Jonous Δημ. June 17, 2022 Κοινοποίηση Δημ. June 17, 2022 Παιδιά ήθελα να κάνω μερικές ερωτήσεις, γιατί σκέφτομαι να προχωρήσω στην αγορά του και το συγκρίνω με wearos μοντέλα. Στα μηνύματα μπορείς να απαντήσεις σε όλα τα γνωστά apps, πχ Viber? Επίσης όταν σου στέλνουν κάποια φωτό σε μήνυμα, στη δείχνει; Links ανοίγει; Ευχαριστω. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DimiDimi Δημ. June 20, 2022 Κοινοποίηση Δημ. June 20, 2022 (edited) Έχω βάλει επιτυχώς eSim κοσμοκάρτα στο Watch 3 Pro (νέο αριθμό), αλλά μέχρι στιγμής δε μπορώ να κάνω ούτε να δεχτώ κλήσεις. Περιμένω ενημέρωση από την Cosmote. Υπάρχει κάποιος που το δοκίμασε και δούλεψε ; Edited July 4, 2022 by DimiDimi Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DimiDimi Δημ. July 4, 2022 Κοινοποίηση Δημ. July 4, 2022 On 17/6/2022 at 11:28 ΜΜ, Jonous said: Παιδιά ήθελα να κάνω μερικές ερωτήσεις, γιατί σκέφτομαι να προχωρήσω στην αγορά του και το συγκρίνω με wearos μοντέλα. Στα μηνύματα μπορείς να απαντήσεις σε όλα τα γνωστά apps, πχ Viber? Επίσης όταν σου στέλνουν κάποια φωτό σε μήνυμα, στη δείχνει; Links ανοίγει; Ευχαριστω. Καλησπέρα, μπορείς να απαντήσεις σε μνμτα, όμως μέχρι στιγμής όχι να δεις φωτογραφίες που σου στέλνουν. Γενικά δε μπορείς να μπεις στην πλατφόρμα των εφαρμογων που λες ώστε να γράψεις πρώτος ένα νέο μνμ, παρά μόνο να απαντήσεις σε μνμ που σου έστειλαν. Ισχύει για viber, instagram κ.α. Links δεν ανοίγει. Από ότι κατάλαβα αυτά είναι θέματα που μπορούν να αλλάξουν με μελλοντικές αναβαθμίσεις του ρολογιού. 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.