Jump to content

Hauwei Watch 3 Pro


theopanatha
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλημέρα και καλό μήνα.

Ως κάτοχος και εγώ του watch 3 pro θα ήθελα να σας ενημερώσω, κατόπιν επικοινωνίας με το τμήμα εξυπηρέτησης της Huawei, ότι:

1) Μέχρι τώρα, το ρολόι (ως συσκευή), δεν έχει πάρει πιστοποίηση  απο καμία εταιρεία κινητής τηλεφωνίας (στην Ελλάδα), οπότε δεν λειτουργεί η esim. Άλλωστε μέσω της εφαρμογής της Huawei, μου αναφέρει ότι ο πάροχος (Vodafone), δεν παρέχει αυτή την υπηρεσία και δεν με αφήνει να προχωρήσω στην ενεργοποίηση.

2) Το "πορτοφόλι" δεν παρέχεται ως υπηρεσία αυτή την στιγμή στην Ελλάδα. Ούτε για πληρωμές αλλά ούτε για κάρτες πόντων π.χ σούπερ μάρκετ. Συγκεκριμένα όπως διαπίστωσα, στην εφαρμογή πατώντας στο "πορτοφόλι" βγαίνει μύνημα ότι η συγκεκριμένη χώρα/τοποθεσία δεν υποστηρίζει αυτή την υπηρεσία.

Επιπλέον, αυτό που παρατήρησα στο ρολόι και δεν μου αρέσει, είναι ότι δεν έχει ημερολόγιο. Ενώ στις ρυθμίσεις υπάρχει ως αναφορά εκεί που επιλέγουμε την ώρα αν θα είναι 12ωρη ή 24ωρη. Το "κακό" είναι ότι δεν υπάρχει εφαρμογή ημερολόγιο ούτε στις εφαρμογές που μπορούμε να κατεβάσουμε στο ρολόι.

 

ΥΓ 1. Όσοι γράφουν ότι έχουν ενεργοποιήσει την esim ας γράψουν αναλυτικά πως το έκαναν, εφόσον το επιθυμούν.

 

ΥΓ 2. Συγνώμη για το μεγάλο κείμενο.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα έχω ενεργοποιήσει κανονικότατα την υπηρεσία esim με cosmote

Το γνωρίζω ότι επίσημα η cosmote δεν εχει πιστοποιήσει (ακομα) το ρολόι κάτι που θα γίνει το άμεσα επόμενο διάστημα, αλλά παρέλαβα ετα απο αιτηση μου στην   coamote μέσω mail το  link με το qr code που ουσιαστικα ειναι για να κατεβει το profile του αριθμου σας στο ρολόι,και μέσα από το my health αφού είχα συνδέσει το ρολόι ενεργοποίησα την υπηρεσία από το μενού της esim της εφαρμογής.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα mkirmizis.

Όταν πηγαίνω στην esim μέσω της εφαρμογής, μου βγάζει το παρακάτω μύνημα που επισυνάπτω, με συνέπεια να μην με αφήνει να προχωρήσω στην ενεργοποίηση. 

Σε εσένα η Cosmote δεν σου βγάζει κάποιο μύνημα και σε αφήνει να προχωρήσεις κανονικά;

Screenshot_2022-03-03-13-49-10-775_com.huawei.health.jpg

Link to comment
Share on other sites

Η cosmote εχει την υπηρεσία multidimensional όπου έχω μια Sim στο κινητό και μια esim στο ρολόι με το ίδιο νούμερο 

Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζω ότι έχει αυτή την υπηρεσία η cosmote. Αυτό που ρωτούσα ήταν αν η εφαρμογή σου έβγαζε κάποιο παρόμοιο μύνημα σαν αυτό που βγάζει σε εμένα και αν ναι πως έκανες την ενεργοποίηση. 

Αν κατάλαβα σωστά, εσένα δεν σου βγάζει κάποιο μύνημα και σε αφήνει να προχωρήσεις ώστε να κάνεις την ενεργοποίηση, έστω και αν δεν έχει γίνει ακόμα πιστοποίηση.

Link to comment
Share on other sites

On 1/3/2022 at 12:54 ΜΜ, Plakost said:

Καλημέρα και καλό μήνα.

Ως κάτοχος και εγώ του watch 3 pro θα ήθελα να σας ενημερώσω, κατόπιν επικοινωνίας με το τμήμα εξυπηρέτησης της Huawei, ότι:

1) Μέχρι τώρα, το ρολόι (ως συσκευή), δεν έχει πάρει πιστοποίηση  απο καμία εταιρεία κινητής τηλεφωνίας (στην Ελλάδα), οπότε δεν λειτουργεί η esim. Άλλωστε μέσω της εφαρμογής της Huawei, μου αναφέρει ότι ο πάροχος (Vodafone), δεν παρέχει αυτή την υπηρεσία και δεν με αφήνει να προχωρήσω στην ενεργοποίηση.

2) Το "πορτοφόλι" δεν παρέχεται ως υπηρεσία αυτή την στιγμή στην Ελλάδα. Ούτε για πληρωμές αλλά ούτε για κάρτες πόντων π.χ σούπερ μάρκετ. Συγκεκριμένα όπως διαπίστωσα, στην εφαρμογή πατώντας στο "πορτοφόλι" βγαίνει μύνημα ότι η συγκεκριμένη χώρα/τοποθεσία δεν υποστηρίζει αυτή την υπηρεσία.

Επιπλέον, αυτό που παρατήρησα στο ρολόι και δεν μου αρέσει, είναι ότι δεν έχει ημερολόγιο. Ενώ στις ρυθμίσεις υπάρχει ως αναφορά εκεί που επιλέγουμε την ώρα αν θα είναι 12ωρη ή 24ωρη. Το "κακό" είναι ότι δεν υπάρχει εφαρμογή ημερολόγιο ούτε στις εφαρμογές που μπορούμε να κατεβάσουμε στο ρολόι.

 

ΥΓ 1. Όσοι γράφουν ότι έχουν ενεργοποιήσει την esim ας γράψουν αναλυτικά πως το έκαναν, εφόσον το επιθυμούν.

 

ΥΓ 2. Συγνώμη για το μεγάλο κείμενο.

 

1 ώρα πριν, Plakost said:

Γνωρίζω ότι έχει αυτή την υπηρεσία η cosmote. Αυτό που ρωτούσα ήταν αν η εφαρμογή σου έβγαζε κάποιο παρόμοιο μύνημα σαν αυτό που βγάζει σε εμένα και αν ναι πως έκανες την ενεργοποίηση. 

Αν κατάλαβα σωστά, εσένα δεν σου βγάζει κάποιο μύνημα και σε αφήνει να προχωρήσεις ώστε να κάνεις την ενεργοποίηση, έστω και αν δεν έχει γίνει ακόμα πιστοποίηση.

Σωστά προχώρησε κανονικά χωρίς θέμα 

Screenshot_20220303-200512_Health.jpg

Link to comment
Share on other sites

On 3/3/2022 at 9:01 ΜΜ, mkirmizis said:

 

Καλημέρα μπορεί να μου πει κάποιος αν το πληκτρολόγιο για τα μηνύματα έχει Ελληνικούς χαρακτήρες? ευχαριστώ πολύ

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα μπορεί να μου πει κάποιος αν το πληκτρολόγιο για τα μηνύματα έχει Ελληνικούς χαρακτήρες? ευχαριστώ πολύ
Καλημέρα
Έχει.
Link to comment
Share on other sites

καλημερα,

η esim, σου καταναλωνει μπαταρια?

περισσοτερο απο το συνηθισμενο?

Edited by Silky21
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα Καλή Σαρακοστή.

Καταναλώνει λίγο παραπάνω. Εμένα με normal Χρήση με μόνιμη καταγραφή καρδιακών παλμών μου αντέχει περίπου 4 -5 ημέρες.

Link to comment
Share on other sites

Καλήμερα καλή σαρακοστή για μένα εάν ήξερα το πρόβλημα του bluetooth όταν καλείς δεν θα το αγόραζα. Εκτός  από ενοχλητικό είναι και επικίνδυνο ειδικά όταν οδηγάς. 

Link to comment
Share on other sites

Όταν καλείς και έχεις το smartwatch ανοιχτό και ακουστικά η το bluetooth το αυτοκίνητου το ρόλοι γυρίζει την κλήση πίσω στο κινητό και εσύ πρέπει να ανοίξεις το κινητό και να επιλέξεις εάν θα μιλήσεις με ακουστικά ,αυτοκίνητο  κλπ 

Link to comment
Share on other sites

ισχύει εφόσον η κλήση γίνει από το κινητό και όχι από το ρολόι. Εινάι θέμα προφανώς του andoid 12 σε συνεργασία με το firware του ρολογιού ή το HUawei Health. Δεν με ενοχλεί ιδιαίτερα , ελπίζω να διορθωθει σε επόμενο release του ρολογιού ή της εφαρμογής Health

Link to comment
Share on other sites

On 8/3/2022 at 11:03 ΠΜ, roker said:

Καλήμερα καλή σαρακοστή για μένα εάν ήξερα το πρόβλημα του bluetooth όταν καλείς δεν θα το αγόραζα. Εκτός  από ενοχλητικό είναι και επικίνδυνο ειδικά όταν οδηγάς. 

Καλημέρα. Κι εγώ πιστεύω ότι ειναι θέμα του android 12 γτ πριν δεν υπήρχε... Είναι όντως εκνευριστικό να πρέπει να κλείσεις το ρολόι για να μιλήσεις στο bluetooth του αυτοκινήτου ή να επιλέξεις ανάλογα από το κινητό ενώ οδηγείς. Όσον αφορά το πορτοφόλι πριν 2 εβδομάδες περίπου είχε δυνατότητα προσθήκης καρτών ανταμοιβής για μερικές μέρες και μετά εξαφανίστηκε.

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα είναι θέμα app (health) μίλησα με huawei το γνωριζόσουν όσοι έχουν παλαιότερα smartwatch και κατεβάσουν την έκδοση 10 από playstore δουλεύει κανονικά άλλα με  αυτή την  εκδοσή  δεν δουλεύει το 3.

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Hauwei Watch 3 Pro
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Καλησπέρα!

Μετά από αρκετούς μήνες με Huawei gt 2 pro που όλα κυλούσαν καλά, πήρα το Huawei watch 3 pro. 

Έχω την τελευταία έκδοση Huawei health εγκατεστημένη, έχω δώσει όλες τις άδειες.

Και όταν με καλεί κάποιος δεν γράφει όνομα επαφής στο ρολόι αλλά μόνο τον αριθμό. 

Αυτό μπορεί κάπως να αλλάξει? 

Το κινητό είναι xiaomi 12 pro αν παίζει κάποιο ρόλο. 

Ευχαριστώ. 

kountouraN
Link to comment
Share on other sites

On 18/5/2022 at 12:38 ΠΜ, kountoura said:

Καλησπέρα!

Μετά από αρκετούς μήνες με Huawei gt 2 pro που όλα κυλούσαν καλά, πήρα το Huawei watch 3 pro. 

Έχω την τελευταία έκδοση Huawei health εγκατεστημένη, έχω δώσει όλες τις άδειες.

Και όταν με καλεί κάποιος δεν γράφει όνομα επαφής στο ρολόι αλλά μόνο τον αριθμό. 

Αυτό μπορεί κάπως να αλλάξει? 

Το κινητό είναι xiaomi 12 pro αν παίζει κάποιο ρόλο. 

Ευχαριστώ. 

Θα πας στο μενου του bluetooth στο τηλεφωνο σου και θα βρεις το ονομα του ρολογιου σου,στα δεξια εχει ενα βελακι,το πατας και εκει που λεει κοινοποιηση επαφων το ενεργοποιεις και εισαι ετοιμος

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Παιδιά ήθελα να κάνω μερικές ερωτήσεις, γιατί σκέφτομαι να προχωρήσω στην αγορά του και το συγκρίνω με wearos μοντέλα. Στα μηνύματα μπορείς να απαντήσεις σε όλα τα γνωστά apps, πχ Viber? Επίσης όταν σου στέλνουν κάποια φωτό σε μήνυμα, στη δείχνει; Links ανοίγει;

Ευχαριστω.

Link to comment
Share on other sites

Έχω βάλει επιτυχώς eSim κοσμοκάρτα στο Watch 3 Pro (νέο αριθμό), αλλά μέχρι στιγμής δε μπορώ να κάνω ούτε να δεχτώ κλήσεις. Περιμένω ενημέρωση από την Cosmote. Υπάρχει κάποιος που το δοκίμασε και δούλεψε ;

Edited by DimiDimi
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 17/6/2022 at 11:28 ΜΜ, Jonous said:

Παιδιά ήθελα να κάνω μερικές ερωτήσεις, γιατί σκέφτομαι να προχωρήσω στην αγορά του και το συγκρίνω με wearos μοντέλα. Στα μηνύματα μπορείς να απαντήσεις σε όλα τα γνωστά apps, πχ Viber? Επίσης όταν σου στέλνουν κάποια φωτό σε μήνυμα, στη δείχνει; Links ανοίγει;

Ευχαριστω.

Καλησπέρα, μπορείς να απαντήσεις σε μνμτα, όμως μέχρι στιγμής όχι να δεις φωτογραφίες που σου στέλνουν. Γενικά δε μπορείς να μπεις στην πλατφόρμα των εφαρμογων που λες ώστε να γράψεις πρώτος ένα νέο μνμ, παρά μόνο να απαντήσεις σε μνμ που σου έστειλαν. Ισχύει για viber, instagram κ.α. Links δεν ανοίγει. Από ότι κατάλαβα αυτά είναι θέματα που μπορούν να αλλάξουν με μελλοντικές αναβαθμίσεις του ρολογιού.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...