vagelisda Δημ. February 19, 2011 Κοινοποίηση Δημ. February 19, 2011 φιλε μαλλον εσυ δεν καταλάβες... δεν είπα να αλλάξω κυλινδροπίστονα για να το κάνω τουρμπο. είπα απλά αν αντέχει το συγκεκριμένο μηχανάκι,αλλο κυλινδροπίστονο.ΜΟΝΟ κυλινδροπίστονο.όχι να το κάνω και τούρμπο.και μεχρι στιγμής,δεν μου έχει απαντήσει κανεις αν μπορώ να του κάνω πατέντα... τωρα όσο αφορά το τούρμπο,δεν μου ήρθε ξαφνικά η ιδέα να το κάνω τούρμπο.είδα αρκετά βιντεο(και σε μονοκύλινδρο κιολας),και αναρωτήθηκα πως μπορώ να το κάνω και εγω: Μωρε εγω μιαχαρα καταλαβα. καταλαβα οτι κατι θα΄ειχες δει στο youtube... Τι να σου απαντησουμε ρε φιλε? Ειναι σαν να λες "εχω ενα yugo zastava,μπορω να του πεταξω εκει χαμου ενα μοτορακι απο intergrale να το πειραξω κι αυτο και να το κανω 450 αλογα"? Ναι φιλε,μπορεις. Δωσε δεκατρια χιλιαρικα,και βρες τα δυο τρια συνεργεια στα βαλκανια που το κανουν,κανε βεβαια ενα πληρες σερβισακι καθε 15 ωρες λειτουργιας και εισαι μπρουκλης. Δεν ξερω αν πιανεις την αλληγορια... Sent from my Milestone Παράθεση Motorola m3688,nokia 6110, nokia 6150, nokia 3410, ericsson w700, ericsson w610, samsung g810,nokia n73 m.e., Samsung omnia hd,iphone 3gs,nokia n79, motorola milestone,motorola defy,Motorola Atrix, samsung galaxy note,Samsung Galaxy note 2 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KOPRINIOTIS Δημ. March 2, 2011 Κοινοποίηση Δημ. March 2, 2011 Παιδια να ρωτησω κατι δεν χρειαζεται εκτος απο τη κληση τιποτα αλλο?Κατι διαβασα στο site τους για μια καρτα που πρπει να ενεργοποιησεις. Παράθεση Στα Τρικαλα στα δυο στενα σκοτωσανε τον Σακαφλια!!!!![sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
BILLY_89 Δημ. March 2, 2011 Κοινοποίηση Δημ. March 2, 2011 Απο την στιγμη που ειχες enduro εγω θα σου πρωτεινω ενα αλλα δεν ειναι suzuki..honda xr 250 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
artdaimon Δημ. June 8, 2011 Κοινοποίηση Δημ. June 8, 2011 mybeverly.blogspot.com Σελίδα αφιερωμένη στο Piaggio Beverly Cruiser 500 με αξεσουάρ, πατέντες, βελτιώσεις και πολλές άλλες πληροφορίες. Παράθεση http://mybeverly.blogspot.com/ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kanapes Δημ. June 11, 2011 Κοινοποίηση Δημ. June 11, 2011 (edited) καλησπερα.θα ηθελα να μου πειτε την γνωμη σας μεταξυ των δυο σκουτερ που εχω στον τιλο, t max 250 και beverly 300.μιλαω για κανουργια παντα, οχι μεταχειρισμενα.το 1ο εχει 5000€ πανω κατω και το 2ο 4500€ πανω κατω.τι προτιματε?ξεχασα να βαλω αλλο ενα μηχανακι στον τιτλο, ειναι το gilera nexus 300 και αυτο στα 5000€.ποιο νομιζετε οτι ειναι καλυτερο??απο service και ανταλλακτικα??? Edited June 12, 2011 by kanapes Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stefi21 Δημ. June 12, 2011 Κοινοποίηση Δημ. June 12, 2011 Η γνώμη μου είναι να προτιμήσεις το γιαπωνέζικο, δηλαδή xmax, αν και χάνει σε θέμα όγκου, ελιγμούς ανάμεσα απο αυτοκίνητα σε κίνηση σχεδόν τους "ξεχνάς". Οι Ιταλοί ενώ κερδίζουν στο design χάνουν σε αξιοπιστία και ποιότητα κατασκευής... Στη θέση σου θα κοίταγα και για το Honda SH 300 (εάν δε σου κάνει το 150) που παίζει στα 4700 με ABS! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dgeorge4 Δημ. June 12, 2011 Κοινοποίηση Δημ. June 12, 2011 το honda είναι το καλύτερο της κατηγορίας αλλά και το πιό άσχημο! εγώ μέσα στην βδομάδα πάω να κλείσω το beverly 300 λόγω πολύ καλού αντιπροσώπου που ξέρω εδώ στην αθήνα και λόγω μεγαλύτερου ρεζερβουάρ και φυσικά ομορφιάς....(ήμουν ανάμεσα σε αυτό και το kymco people gti 300 λόγω πιο δυνατού κινητήρα).... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sakiss Δημ. July 23, 2011 Κοινοποίηση Δημ. July 23, 2011 (edited) Oχι ρε συ που ειναι και το καλυτερο στην κατηγορια.Σιγουρα εχει οριακα πιο δυνατο κινητηρα απο το beverly αλλα απο εκει κ περα εχει ισως την χειροτερη θεση οδηγησης,αθλια looks και τα υπολοιπα specs στα στανταρ της κατηγοριας :) Πολλοι δεν γνωριζουν το Peugeot Geopolis 300RS που εχει τις καλυτερες αναρτησεις (paioli) στην κατηγορια και συνδιαζει καλυτερα απο το καθενα ανεση και ευελιξια ενω κατα τα 3/4 ειναι piagio με αναρτησεις peugeot.Μεταφερω σχολια που διαβαζω σε διαφορα forum ακομα δεν το εχω τεσταρει. Οι δικες μου επιλογες ειναι xman,geopolis 300,scarabeo 300 και beverly 300i.Θα τα οδηγησω προς σεπτεμβρη και θα καταληξω.Μεχρι στιγμης εχω οδηγησει το xman 2011 με abs και ενω ηταν αυτο που ηθελα να παρω με το χερι στην καρδια με απογοητευσε σε μερικα πραγματακια.Επιβεβαιωσα τα σχολια που διαβαζα στα forum περι αδυναμου κινητηρα χαμηλα....δυστυχως δεν εχει ροπες και παροτι ψηλα εχει απο τις καλυτερες τελικες χαμηλα σου δινει την εντυπωση οτι ειναι ψοφιος...και το γκαζι δεν εχει αμεση αποκριση.Τρωει ανετα τσαγακι απο beverly 300.:(...στις στροφες δεν εχει την απαραιτητη ευελιξια και δεν σε βοηθαει να στριψεις αμεσα γιατι ειναι κ αυτο οπως και το scarabeo που διαβαζω ολιγον βαρκα.H αναρτηση του εχει καθετη μετατοπιση και ισως ξενισει μερικους γιατι τερματιζει ευκολα ακομα και στην πιο μαλακη ρυθμιση και κοπαναει στην παραμικρη ανωμαλια.Κατα τα λοιπα εχει κορυφαιο design καλυτερο φινιρισμα/συναρμογη απο beverly/scarab και τους καλυτερους χωρους κατω απο την σελα.....αρκουν ομως αυτα??....Με τα οσα διαβαζω εγω κλεινω προς beverly ή Geopolis.....θα δειξει σε κανα μηνα που θα τα τεσταρω. Edited July 23, 2011 by sakiss Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
some1 Δημ. July 30, 2011 Κοινοποίηση Δημ. July 30, 2011 περασαν και αυτα απο το μυαλο μου, αλλα οπως ειπε καποιος πιο πανω το μπεβερλυ πολυ μπροστα σε ομορφια, βεβαια εχει γινει σουπα παρολο που ειναι ακριβο αλλα απο την αλλη τα χαζοπροβληματακια που παρουσιαζουν τα ιταλικα και τα λιγο τσιμπιμενα σερβισ, απο την αλλη ο ιαπωνας, πολυ καλο και ομορφο σκουτερ το χμαχ βγαινει και με abs την οποια συνιστω να προτιμησεις εαν καταληξεις σε αυτο αλλα και εδω για ανταλλακτικα/σερβισ εχω ΑΚΟΥΣΕΙ οτι καπως τσιμπημενες οι τιμες, εγω απο την αλλη σου προτεινω αυτο στο οποιο θα παρω απο αρχες σεπτεμβρη SYM GTS 250i EVO στα 3600 ευρω μεγαλοι χωροι, η θεση οδηγησης ειναι καναπες, συνδυασμενα φρενα, αξιοπιστο τερμα και φθηνα ανταλλακτικα/σερβις, υπαρχει και η εκδοση στα 300κυβικα 264για την ακριβεια και σου προσφερει ελαχιστα πραματα παραπανω(μηχανικα) που νομιζω δεν αξιζουν τα 400-500 ευρω παραπανω που κανει. σευ εχεις τα λεφτα εσυ αποφασιζεις, καλοταξιδο ο,τι και αν παρεις και παντα ορθιος. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kage Δημ. November 30, 2011 Κοινοποίηση Δημ. November 30, 2011 (edited) Απελευθερώνεται από σήμερα Τρίτη(29/11/11) η πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Έτσι σύμφωνα με το νόμο 4030 /2011 και το άρθρο 50, από σήμερα Τρίτη μπορούν να ταξινομούνται αυτοκίνητα με πετρελαιοκινητήρα σε Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη, ενώ επιτρέπεται παράλληλα και η μετακίνηση των εν λόγω αυτοκινήτων στις δύο πόλεις. Η μόνη προϋπόθεση που τίθεται είναι να διαθέτει κινητήρα προδιαγραφών ρύπων Euro 5, 6.. Διαβάστε το Φ.Ε.Κ Τα πετρελαιοκίνητα φορτηγά οχήματα ιδιωτικής χρήσης μικτού βάρους μέχρι τεσσάρων χιλιάδων (4.000) χιλιογράμμων και τα πετρελαιοκίνητα επιβατικά οχήματα ιδιωτικής χρήσης εξαιρούνται των περιορισμών κυκλοφορίας στις περιοχές των Νομών Αττικής και Θεσσαλονίκης, που καθορίστηκαν με τις διατάξεις του άρθρου 26 του Ν.1959/1991 (Α΄ 123), εφόσον η τεχνολογία τους πληροί εκ κατασκευής τις προδιαγραφές του Κανονισμού (ΕΚ) 715/2007 της 20ής Ιουνίου 2007 (Euro V και Euro VI) ή μεταγενέστερου. 2. Οι διατάξεις του παρόντος αρχίζουν από τη δημοσίευσή του στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως http://www.protothema.gr/car-and-speed/marketprices/article/?aid=162388 http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22768&subid=2&pubid=63395183 ------------------------------------------------------- αμολυβδη vs πετρελαιο πρεπει να διαβασετε τα παρακατω μεχρι να βγαλετε μια σωστη αποψη αν σας συμφερει ή οχι! 1)<< τεστ από το περιοδικό Auto Bild 19.8.2011, ώστε να μπορέσουν κάποιοι να βγάλουν συμπεράσματα αν τους συμφέρει η αγορά πετρελαιοκίνητου αυτοκινήτου ή όχι. Παράθεση: Έχουν ληφθεί υπόψη 15.000 χλμ / χρόνο, το κόστος αγοράς, τα τέλη κυκλ. για 4 χρόνια, το κόστος καυσίμου (σημερινού) για 4 χρόνια και το κόστος σέρβις / χρόνο. Έχουμε και λέμε: Νέο Ford Focus TDCi (140ps) vs Ecoboost 1.6 (150ps). Νικητής η ΒΕΝΖΙΝΗ με τελικό συνολικό κόστος 28.588e και το πετρέλαιο με 31.392e. Skoda Yeti 1.6 diesel vs 1.2 tsi. Νικητής το diesel με βάση ΜΟΝΟ τη κατανάλωσή του (5.1 vs 7.3 lt/100km), αφού δεν εισάγεται στην Ελλάδα και έτσι δε μπορεί να υπολογιστεί το συνολικό του κόστος. Mercedes C250 CDI diesel vs C250 CDI βενζίνης. Νικητής η ΒΕΝΖΙΝΗ με συνολικό κόστος 53.396e και το ντίζελ με 53.624e. Fiat 500 Multijet 0.9 vs Diesel. Νικητής η ΒΕΝΖΙΝΗ με συνολικό κόστος 19.582e και το ντίζελ με 20.164. >> 2. <<Χ5 Diesel το οποιο στα 60000 χιλιομετρα παρεδωσαν πνευμα τα μπεκ και η αντλια πετρελαιου. Αφου τα καλυψε η εγγυηση και μετα απο πολυ ψαξιμο το συμπερασμα ηταν οτι τα ελληνικα πετρελαια εχουν προσμιξη σε μεγαλο ποσοστο με βιοντιζελ παραγοντας που μειωνει την ζωη των παραπανω εξαρτηματων. Τι εκανε? πληρωσε γυρω στα 600 ευρω για τοποθετηση νεροπαγιδων και καλων φιλτρων πετρελαιου σε γνωστο πομπατζη στην θεσσαλονικη και αφου εριξε 2 πεντατονες δεξαμενες πισω απο το σπιτι του , μισθωσε γνωστο του με βυτιοφορο και παιρνει πλεον καυσιμο απο το διυλιστηριο της αλεξανδρουπολης το οποιο δεν κανει προσμιξη βιοντιζελ . Το αποτελεσμα ειναι το Χ5 να εχει αυτη τη στιγμη 580000 χιλιομετρα ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ. Το μονο μειονεκτημα που βρισκω ειναι οτι στα ταξιδια του που ειναι παρα πολλα κουβαλαει μπετονια με καυσιμο.>> Για το βιοντίζελ επιτρέπεται η πρόσμιξη και εδώ στην Γερμανία μέχρι 7 %. Τα μόνα που δεν έχουν αυτή την βιο-χαλάστρα είναι τα ενισχυμένα πετρέλαια τύπου V-power. Οπότε αν είναι να βάζεις και ενισχυμένα πετρέλαια κλάψτα Χαράλαμπε με την οικονομία. Το δικό μου σε 6-7.000 χλμ θα θέλει αλλαγή ή αν γίνεται καθάρισμα του DPF(φιλτρο diesel-παγιδα).Αλλαγή= 2000,- και καθάρισμα αν γίνεται κάπου 600,- Κατά τα άλλα είναι οικονομικά.Τρίχες.Ήταν οικονομικά 3. <Η πετρελαιοκίνηση είναι μιά πολύ μεγάλη ιστορία καί μάλιστα Ευρωπαική.Αυτό τό λέω γιατί στίς Η.Π.Α καί στήν Ιαπωνία δέν υπάρχει πετρελαιοκίνηση Ι.Χ.Ο πετρελαιοκινητήρας (Π/Κ) καταναλώνει λιγότερο καύσιμο από τόν βενζινοκινητήρα (Β/Κ) γιά παραγωγή ιδίου έργου.Αυτό συμβαίνει γιατί ο π/κ λειτουργεί μέ υψηλή συμπίεση (18-22)καί ανάφλεξη τού καυσίμου,ενώ ό β/κ λειτουργεί μέ χαμηλότερη συμπίεση (9-11) καί έκρηξη τού καυσίμου.Επίσης τό πετρέλαιο καί ώς καύσιμο είναι πιό βαρύ από τήν βενζίνη,μέ αποτέλεσμα 1 λίτρο πετρελαίου νά έχει πιό πολύ "καύσιμη ύλη" από 1 λίτρο βενζίνης.Γι'αυτό τό διοξείδιο τού άνθρακος πού παράγει ή καύση 1 λίτρου πετρελαίου είναι περισσότερο από τό διοξείδιο τού άνθρακος πού παράγει ή καύση 1 λίτρου βενζίνης.Η όλη ιστορία έχει νά κάνει μέ τήν αντιπαράθεση Ευρώπης -Ιαπωνίας.Η πετρελαιοκίνηση τής Ευρώπης ήταν τό αντίπαλον δέος στά υβριδικά τών Ιαπώνων.Λέω "ηταν" γιατί οί Ευρωπαίοι συνέχισαν νά ψάχνονται -γνωρίζοντας πώς μέ τίς τότε νόρμες τό πετρέλαιο δέν έχει μέλλον- καί λανσάρισαν τά βενζινοκίνητα τουρμπάκια αμέσου ψεκασμού καί γιά νά είναι σίγουροι,άλλαξαν καί τίς νόρμες καυσαερίων.Οι ρύποι ΔΕΝ είναι μόνο τό διοξείδιο τού άνθρακα.Τό πετρέλαιο βγάζει αιθάλη (καπνό),ή οποία πάει καί κάθεται στό κατώτατο αναπνευστικό καί δέν φεύγει ποτέ.Βέβαια τώρα τά πετρέλαια είναι αποθειωμένα καί οί π/κ έχουν φίλτρα κατακράτησης σωματιδίων,έτσι μειώνεται ή ρύπανση καί βέβαια -τό σημαντικότερο- δέν είναι πιά ορατή διά γυμνού οφθαλμού.Αν διαβάσει κάποιος τίς νόρμες καυσαερίων θά διαπιστώσει πώς οί νόρμες euro 5 & 6 αναφέρουν καί όρια αιωρούμενων σωματιδίων ακόμη καί γιά βενζινοκινητήρες!Αυτό έγινε γιατί οί βενζινοκινητήρες αμέσου ψεκασμού δέν μπορούν νά μειώσουν περαιτέρω τούς ρύπους (υδρογονάνθρακες,διοξείδιο) χωρίς επιπτώσεις.Φτιάχνουμε τά όρια όπως θέλουμε καί όχι όπως πρέπει.Γιά αυτό καί υπάρχουν τά "ασφαλή όρια" γιά ραδιενέργεια,ρύπους καί άλλα "χαρούμενα".Ο κινητήρα εσωτερικής καύσης πνέει τά λοίσθια.Τού δίνουν "φίλι ζωής" μέ διάφορα τερτίπια (άμεσος ψεκασμός,τούρμπο,νέες νόρμες καυσαερίων),αλλά τό τέλος είναι κοντά.Τό μέλλον είναι ηλεκτρικό όχημα μέ κυψέλες καυσίμου,χωρίς παιχνιδάκια μέ νόρμες καυσαερίων καί χωρίς διλλήματα,πετρέλαιο ή βενζίνη,τούρμπο ή ατμόσφαιρα,αμέσου ή εμμέσου ψεκασμού. >> 4.<<Το νοθευμένο πετρέλαιο καταστρέφει κυριολεκτικά τήν αντλία πετρελαίου,ή οποία δέν επισκευάζεται καί κόστος αντικατάστασης είναι άνω τών 2000-3000 ευρώ.Οι νέας γενιάς πετρελαιοκινητήρες είναι ιδιαιτέρως ευαίσθητοι στήν ποιότητα καυσίμου καθώς γιά τηρούν τίς προδιαγραφές καυσαερίων απαιτούν αποθειωμένο πετρέλαιο (περιεκτικότητα σέ θείο κάτω από 10ppm). >> προσωπικη γνωμη -ΕΑΝ υπηρχε ελεγχος για συντηρηση αυτοκινητων και σωστης ποιοτητας πετρελαιου(να ξερετε οτι το καλοκαιρι που σταματαει η διαθεση πετρελαιου θερμανσης οι πωλησεις πετρελαιου κινησης πολλαπλασιαζονται σε συγκριση με ενα μηνα του χειμωνα:P).αυτο που εννοω ειναι οτι απλα καναν μιξεις με πετρελαιο θερμανσης και καποιες φορες με πετρελαιο πλοιων που δεν εχει φορους! -Η αθηνα εχει γυρω γυρω βουνα και τα μικροσωματιδια εγκλωβιζονται... -αν κανετε πραγματικα πολλα km το χρονο πανω απο 15χιλ τοτε ισως να σας συμφερει το πετρελαιο ή το υγραεριο ή προσεχως το φυσικο αεριο...αλλιως μια χαρα θα τα πατε και με ενα τελευταιας γενιας αυτοκινητο(μην ξεχνατε οτι πριν κανα χρονο το πετρελαιο και το υγραεριο ειχε ~60λεπτα ενω τωρα κοντευει 1 ευρω!) Edited December 2, 2011 by kage Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. December 1, 2011 Κοινοποίηση Δημ. December 1, 2011 Να αποκαταστησουμε καποιες αληθειες ομως για να μην λεμε οτι θελουμε... 1.Βιοντιζελ εχουν ΟΛΑ τα πετρελαια στην Ευρωπη και μαλιστα απο το καλοκαιρι και μετα αυξηθηκε το ποσοστο τους απο το 5% στο 7% μετα απο οδηγια της Ευρωπαικης Ενωσης! 2. Η Αλεξανδρουπολη ΔΕΝ εχει διυλιστηριο! Εχει απλα αποθηκες καυσιμων τις οποιες γεμιζουν με τα καυσιμα που διυλιζονται στην Ελευσινα, στον Ασπροπυργο, στην Θεσσαλονικη και στην Κορινθο! Εξυπακουεται οτι τα πετρελαια που αποθηκευονται στις συγκεκριμενες δεξαμενες εχουν προσμιξη βιοντιζελ στο γνωστο ποσοστο του 7%! 3. Τα πετρελαια τυπου V-power εχουν και αυτα κανονικα βιοντιζελ σε ποσοστο 7%! 4. Δεν υπαρχει τροπος για καποιον ιδιωτη να εγκαταστησει δεξαμενες και να παραλαβει καυσιμα απευθειας απο αποθηκες καυσιμων η διυλιστηριο. Μονο απο πρατηριο στα πετρελαια του οποιου υπαρχει κανονικα βιοντιζελ σε ποσοστο 7%! 5. Ποιος παλαβος θα αγορασει 10 τονους πετρελαιο για να εφοδιαζει το αυτοκινητο του? Μιλαμε για ενα εξοδο της ταξης των 14.000€!!! Αυτη η ποσοτητα θα του εφτανε για να διανυσει 1.000.000 χλμ!!!!!!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Γιάννης Δημ. January 31, 2012 Κοινοποίηση Δημ. January 31, 2012 Δεν ξερω τι τους εχει πιασει τους κατασκευαστες αλλα μαλλον δεν καπνιζουν.Βαζουν το τασακι σε απιθανα σημεια που για να τιναξεις το τσιγαρο χανεις την επαφη με τον δρομο με οτι μπορει να σημαινει αυτο.. Εχω ενα σαν της εικονας αλλα με ταινια διπλης επιφανεις 3Μ δεν κολαει γιατι η επιφανεια του crv ειναι σαγρε. Με ποιο τροπο θα μπορουσα να το στερεωσω αλλα οχι στον αεραγωγο ?? Ευχαριστω. http://i.imgur.com/4TiWP.jpg Παράθεση Φιλικά Γιάννης Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16,3KBytes. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimgeo Δημ. January 31, 2012 Κοινοποίηση Δημ. January 31, 2012 Σε λίγο θα τα κόψουν τελείως... να μην καπνιζεται στο αμάξι... μισό τετραγωνικό χώρος. Παράθεση Φιλικά Γιώργος Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mol Δημ. January 31, 2012 Κοινοποίηση Δημ. January 31, 2012 θα μπορούσες να φτιάξεις μια απλή βάση και να το στερεώσεις στην μπροστά αριστερή κολώνα. το yaris έχει παρόμοιο εργοστασικό τασάκι(αλλά χρησιμοποιώ ένα τσίγγινο γλαστράκι :p). δίπλα από την αριστερή κολώνα, στο ταπλό, έχει ένα συρταράκι/ντουλαπάκι(http://image.motortrend.com/f/27992564+w786+ar1/2010-toyota-yaris-interior.jpg δεξιά των διακοπτων παραθύρων) και το στερεώνω εκεί μέσα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Γιάννης Δημ. January 31, 2012 Κοινοποίηση Δημ. January 31, 2012 Σε λίγο θα τα κόψουν τελείως... να μην καπνιζεται στο αμάξι... μισό τετραγωνικό χώρος. Δεν ηταν ομως αυτο το ερωτημα μου.. θα μπορούσες να φτιάξεις μια απλή βάση και να το στερεώσεις στην μπροστά αριστερή κολώνα. το yaris έχει παρόμοιο εργοστασικό τασάκι(αλλά χρησιμοποιώ ένα τσίγγινο γλαστράκι :p). δίπλα από την αριστερή κολώνα, στο ταπλό, έχει ένα συρταράκι/ντουλαπάκι(http://image.motortrend.com/f/27992564+w786+ar1/2010-toyota-yaris-interior.jpg δεξιά των διακοπτων παραθύρων) και το στερεώνω εκεί μέσα. Ευχαριστω. Παράθεση Φιλικά Γιάννης Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16,3KBytes. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
junglist Δημ. August 17, 2012 Κοινοποίηση Δημ. August 17, 2012 Τις έχει δοκιμάσει κανείς; Έχουν αντοχή σε χαλικακια; Ξεκολλανε εύκολα; Παράθεση ONEPLUS 12 16/512gb: rooted Blackview Tab 11 tablet 8/128gb Amazon Fire stick 4k max Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
junglist Δημ. August 22, 2012 Κοινοποίηση Δημ. August 22, 2012 πέρασα από ένα μαγαζί στην Νίκαια και μου είπαν τιμή για την μεμβράνη της 3Μ 100€ για όλο το καπω του Peugeot 106. Και μου είπε ότι από χαλίκια δεν έχει θέμα, μόνο από αιχμηρό αντικείμενο όπως από κλειδί. Δεν ξέρω αν είναι καλύτερα να διαλέξω την γυαλιστερή ή την ματ μαύρη. Παράθεση ONEPLUS 12 16/512gb: rooted Blackview Tab 11 tablet 8/128gb Amazon Fire stick 4k max Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
xapos Δημ. August 22, 2012 Κοινοποίηση Δημ. August 22, 2012 Λίγα ζήτησε για 3Μ. Καλύτερη η ματ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
protoporos Δημ. August 22, 2012 Κοινοποίηση Δημ. August 22, 2012 παντως δεν ξερω αν σε βοηθησει ,αλλα καλυτερα να απευθυνθεις σε καποιο εξιδικευμενο φορουμ για αυτοκινητα.εαν δεν το εχεις ηδη κανει.εκει εχουν σχετικα τοπικ .και ξερουν τα παντα.γιατι εδω δεν βλεπω να βρισκεις πληροφοριες. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vampyre Δημ. August 22, 2012 Κοινοποίηση Δημ. August 22, 2012 πέρασα από ένα μαγαζί στην Νίκαια και μου είπαν τιμή για την μεμβράνη της 3Μ 100€ για όλο το καπω του Peugeot 106. Και μου είπε ότι από χαλίκια δεν έχει θέμα, μόνο από αιχμηρό αντικείμενο όπως από κλειδί. Δεν ξέρω αν είναι καλύτερα να διαλέξω την γυαλιστερή ή την ματ μαύρη. Κοίτα και αυτό: http://www.youtube.com/watch?v=bX8UFvxZrd0 Παράθεση Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like? Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Γιάννης Δημ. September 8, 2012 Κοινοποίηση Δημ. September 8, 2012 Για ριξτε καμμια ιδεα ... Την Δευετρα θα παω να βαλω υγραεριο στο Honda CRV γιατι δεν παει αλλο με την βενζινη....Ειναι και πολυ "φαγανο". Η δεξαμενη καυσιμου μπαινει εκει που ειναι ο χωρος της ρεζερβας. Πως μπορω να στηριξω την ρεζερβα σε ορθια θεση ( ειναι μικροτερη απο τις κανονικες ροδες) ή στα πλαϊνα πλαστικα ή στην πλατη των καθισματων σε ορθια σταση φυσικα κι αυτα ???Με καποιο ιμαντα ?????? Που να τον στερεωσω ομως και με τι ? Ευχαριστω. http://i.imgur.com/Wsuib.jpg Παράθεση Φιλικά Γιάννης Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16,3KBytes. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DemetreKre Δημ. September 8, 2012 Κοινοποίηση Δημ. September 8, 2012 Μεγάλο το κόστος να έβαζες "καπάκι" έξω από το πορτ-μπαγκάζ;;; Όπως έχουν τα περισσότερα τζιπάκια... Ή είναι αδύνατο και χρειάζεται να αλλαχτεί όλη η πόρτα του πορτ-μπακάζ;;; Παράθεση Αγγελία: [ Πώληση ] Wind F2G <<Ειδικής Προσφοράς>> Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Γιάννης Δημ. September 8, 2012 Κοινοποίηση Δημ. September 8, 2012 Μεγάλο το κόστος να έβαζες "καπάκι" έξω από το πορτ-μπαγκάζ;;; Όπως έχουν τα περισσότερα τζιπάκια... Ή είναι αδύνατο και χρειάζεται να αλλαχτεί όλη η πόρτα του πορτ-μπακάζ;;; Ειχε το προηγουμενο CRV μου και ηταν και ανιαισθητικο κατα την γνωμη μου αλλα και να ηθελα δεν νομιζω να γινεται Παράθεση Φιλικά Γιάννης Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16,3KBytes. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DemetreKre Δημ. September 8, 2012 Κοινοποίηση Δημ. September 8, 2012 Εεε αφού δεν θες πήγαινε για μένα να φτιάξουν ένα καπάκι στο μπεζ χρώμα που είναι η ταπετσαρία σου δεξιά ή αριστερά στο μέσα στο πορτ-παγκάζ. Κάτι σαν στρογγυλό ντουλαπάκι. Έχουν συνήθως τα Jeep έτσι. Προτείνω να πας σε κατάστημα με αξεσουαρ τζιπ κτλ Μην το πιάσεις απλά με ιμάντα και ανοίγεις τρύπες μόνος σου. Είναι κρίμα θα χαλάσεις το αμάξι. Μακάρι να σου προτείνει κάποιος κάτι καλύτερο. Δεξιά και αριστερά που έχει κάποια ανοίγματα χωρά εκεί όρθια;;; Παράθεση Αγγελία: [ Πώληση ] Wind F2G <<Ειδικής Προσφοράς>> Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Γιάννης Δημ. September 8, 2012 Κοινοποίηση Δημ. September 8, 2012 Ευχαριστω...θα δω αν χωραει στα κενα ανοιγματα....Καλη ιδεα το ντουλαπακι... Παράθεση Φιλικά Γιάννης Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16,3KBytes. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.