Jump to content

Περί... οχημάτων γενικά


tzivanas
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Μήπως ξέρει κάποιος αν πωλείται το συγκεκριμένο ποδήλατο στην Ελλάδα ή αν υπάρχει η δυνατότητα αγοράς του από εξωτερικό; Πρέπει να είναι πολύ καλό και πρακτικό

 

Wirf einen Blick auf MATE. The coolest and most affordable eBike EVER auf #indiegogo!

http://igg.me/at/matebike

 

Edited by Fotis55
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • Απαντήσεις 541
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

καλησπερα τον προηγουμενο μηνα τρακαρε το αμαξι ο αδελφος μου και καταθεσαμε τις πινακιδες αλλα η μηχανη ειναι καλη και σκεφτομαστε να βρουμε καποιο αμαξι να την βαλουμε το αμαξι αυτο που εχουμε ειναι datsun του 1970 , θα το στειλουμε για αποσυρση αλλα θελουμε να βαλουμε την μηχανη σε αλλο αμαξι αφου ειναι καλη, τι μου προτεινεται να κανω; υπαρχει καποιο τετοιο αμαξι;

επιτελους αλλαξαν το ρολοι του ρευματος με ψηφιακο και μπηκαμε στην μηνιαια τηλεμετρηση , παντως 2 λογαριασμοι ρευματος για αλλαγη ρολογιου επανωτοι δεν περιμενα να δω .

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα τον προηγουμενο μηνα τρακαρε το αμαξι ο αδελφος μου και καταθεσαμε τις πινακιδες αλλα η μηχανη ειναι καλη και σκεφτομαστε να βρουμε καποιο αμαξι να την βαλουμε το αμαξι αυτο που εχουμε ειναι datsun του 1970 , θα το στειλουμε για αποσυρση αλλα θελουμε να βαλουμε την μηχανη σε αλλο αμαξι αφου ειναι καλη, τι μου προτεινεται να κανω; υπαρχει καποιο τετοιο αμαξι;

 

Και θα μπορέσετε να το αποσύρετε χωρίς μηχανή;

Πόσο καλή μπορεί να είναι μια μηχανή 47 χρονών;:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Και θα μπορέσετε να το αποσύρετε χωρίς μηχανή;

Πόσο καλή μπορεί να είναι μια μηχανή 47 χρονών;:rolleyes:

 

είχαμε βάλει άλλη μηχανή οπότε είναι καινούργια. όσο για οριστική διαγραφή χωρίς μηχανή δεν νομίζω ότι υπάρχει πρόβλημα έτσι και αλλιώς θα έρθουν να το πάρουν είτε με μηχανή είτε όχι. ναι εννοείται με χαρτιά να το πάρω αφού θέλουμε να το αγοράσουμε για αυτό και ψάχνουμε κάποιο αμάξι να του βάλουμε αυτήν την μηχανή.

Edited by JOHNMEGARYTHMOS

επιτελους αλλαξαν το ρολοι του ρευματος με ψηφιακο και μπηκαμε στην μηνιαια τηλεμετρηση , παντως 2 λογαριασμοι ρευματος για αλλαγη ρολογιου επανωτοι δεν περιμενα να δω .

Link to comment
Share on other sites

είχαμε βάλει άλλη μηχανή οπότε είναι καινούργια. όσο για οριστική διαγραφή χωρίς μηχανή δεν νομίζω ότι υπάρχει πρόβλημα έτσι και αλλιώς θα έρθουν να το πάρουν είτε με μηχανή είτε όχι. ναι εννοείται με χαρτιά να το πάρω αφού θέλουμε να το αγοράσουμε για αυτό και ψάχνουμε κάποιο αμάξι να του βάλουμε αυτήν την μηχανή.

 

Αλλο είναι η οριστική διαγραφή και άλλο η απόσυρση.Στην δευτερη πρέπει να υπάρχουν κάποια έστω βασικά στοιχεία του αυτοκινήτου για να το παραλάβουν.

Γνώμη μου ότι κακώς ασχολείστε .Τι να το κάνεις ένα αμαξι τόσο παλιό;Ούτε ανταλλακτικά δεν θα βρίσκεις πλέον.Εκτός αν το θελετε για αντίκα ή γιατί έχει κάποια συναισθηματική αξία αλλά τότε δεν θα το αποσύρατε και θα φτιάχνατε το ίδιο.

Μηχανή που δεν έχει δουλέψει κάμποσα χρόνια μπορεί να χρειαστεί επισκευή.

Εγω προσωπικά το βλέπω σαν λάθος το σκεπτικό σου. :O

Link to comment
Share on other sites

Αλλο είναι η οριστική διαγραφή και άλλο η απόσυρση.Στην δευτερη πρέπει να υπάρχουν κάποια έστω βασικά στοιχεία του αυτοκινήτου για να το παραλάβουν.

Γνώμη μου ότι κακώς ασχολείστε .Τι να το κάνεις ένα αμαξι τόσο παλιό;Ούτε ανταλλακτικά δεν θα βρίσκεις πλέον.Εκτός αν το θελετε για αντίκα ή γιατί έχει κάποια συναισθηματική αξία αλλά τότε δεν θα το αποσύρατε και θα φτιάχνατε το ίδιο.

Μηχανή που δεν έχει δουλέψει κάμποσα χρόνια μπορεί να χρειαστεί επισκευή.

Εγω προσωπικά το βλέπω σαν λάθος το σκεπτικό σου. :O

 

ρώτησα σε εταιρείες δεν παίρνουμε μια οπότε οριστική διαγραφή μόνο μου είπανε. η μηχανή και το αμάξι δούλευε κανονικά μέχρι και τον Δεκέμβριο μέχρι που το τρακαρε και δεν συμφέρει να το φτιάξουμε αλλά για την μηχανή σκεφτόμαστε να την βάζαμε σε άλλο αμάξι επειδή είναι καλή σαν οικονομική λύση το ψάχνουμε επειδή είναι πάρα πολλά τα λεφτά να πάρεις αμάξι. έψαξα και στο car αλλά δεν βρήκα κάτι αξιόλογο τι μου προτείνεται? που αλλού να ψάξω?

επιτελους αλλαξαν το ρολοι του ρευματος με ψηφιακο και μπηκαμε στην μηνιαια τηλεμετρηση , παντως 2 λογαριασμοι ρευματος για αλλαγη ρολογιου επανωτοι δεν περιμενα να δω .

Link to comment
Share on other sites

Σκέφτομαι να βάλω ότι πιο σύγχρονο υπάρχει σε υγραεριο στο αμαξι μου. Σκέφτομαι κάτι σε brc.... Αλλά θέλω το τελευταίο πιο σύγχρονο που υπάρχει..

Ξέρει κανείς που να πάω να Ρωτησω Θεσσαλονίκη?

Link to comment
Share on other sites

Σκέφτομαι να βάλω ότι πιο σύγχρονο υπάρχει σε υγραεριο στο αμαξι μου. Σκέφτομαι κάτι σε brc.... Αλλά θέλω το τελευταίο πιο σύγχρονο που υπάρχει..

Ξέρει κανείς που να πάω να Ρωτησω Θεσσαλονίκη?

 

Κάτι πολύ σημαντικό ,σε τι αμάξι;

 

Οτι πιο σύγχρονο είναι μόνο οι εργοστασιακές προτάσεις.

Link to comment
Share on other sites

Είχε βάλει πριν 5 χρονια στον θεοδωρου σε τζιπ mazda cx7. 2300 κυβικά, ~265 άλογα ο πατέρας μου. Ήταν από τους λίγους τοτε που έβαζαν σε τόσο μεγάλα αμάξια, και το σύστημα αυτό ρίχνει μέχρι κάποιες στροφές μόνο βενζίνη, μετά το γυρνάει σε υγραέριο και ελάχιστη βενζίνη, και από κάποιες στροφές και πάνω πάλι μόνο βενζίνη. Zavolli μάρκα είναι αν θυμάμαι καλά. Το αυτοκίνητο μετά από ~100.000 χλμ έκανε παύση κυλινδρου και ανοιχτηκε η μηχανή γιατί είχε χαλάσει η μία βαλβιδα (έλειπε κομμάτι ολόκληρο και δεν έκανε συμπιεση νομίζω). Οι συμβουλή που μας είχαν δώσει και τότε ήταν ανά 50.000 χλμ έλεγχο στις βαλβιδες μη βρεθούμε εκτός απροόπτου. Βέβαια αυτό δεν έγινε από την πλευρά μας και αναγκαστικά αλλάξαμε βαλβιδες, βάσεις έγινε ρεκτιφιε και μας βγήκε κόστος περίπου 1650€ για το συγκεκριμένο τζιπ.

Απ ότι ρώτησα αυτό το πρόβλημα βγάζουν όλα τα αυτοκίνητα με υγραέριο λόγω υψηλων θεεμοκρασιων μέσα στον θάλαμο καυσης. Με βενζίνη είναι περίπου 250 βαθμούς ενώ με υγραέριο φτάνει 800-900 βαθμούς. Η

Η λύση είναι να βάλεις ενισχυμενες βαλβιδες και βάσεις -αφου παθει τη ζημιά καθώς κανένας δεν το κάνει αυτό πριν βάλει υγραέριο - και πιθανότατα δεν θα ξαναβγαλει το πρόβλημα ή να αλλάξεις τη λειτουργια του υγραεριου ώστε να ρίχνει περισσότερη βενζίνη (που σημαίνει μεγαλύτερο κόστος σε καύσιμα) και απλά θα σου βγάλει το πρόβλημα πιο αργά ( αν έχεις τα μαμά ζωτικα του κινητήρα). Βέβαια δεν ξέρω κατά πόσο τα καινούρια συστήματα καίνε βενζίνη τώρα ή όχι.

Το κόστος που είπα παραπάνω για επισκευή, είναι για αυτό το τζιπ, με τιμή αντιπροσωπείας γιατί ήθελε και άλλα πραγματακια, και το οποίο είναι μεγάλο σε κυβικά. Σε μικρότερο αμάξι πιθανότατα είναι πιο λογική η τιμή. Επίσης και πάλι ειμασταν κερδισμένοι με το υγραέριο μετά από τόσα χιλιόμετρα. Το αμάξι έπαθε όπως καταλαβαίνεις ζημιά από το υγραέριο και όχι από το συγκεκριμένο σύστημα υγραεριου του Θεοδώρου.

 

Sent from my ONEPLUS3 A3003 using Tapatalk

Edited by gesvts
Link to comment
Share on other sites

Είχε βάλει πριν 5 χρονια στον θεοδωρου σε τζιπ mazda cx7. 2300 κυβικά, ~265 άλογα ο πατέρας μου. Ήταν από τους λίγους τοτε που έβαζαν σε τόσο μεγάλα αμάξια, και το σύστημα αυτό ρίχνει μέχρι κάποιες στροφές μόνο βενζίνη, μετά το γυρνάει σε υγραέριο και ελάχιστη βενζίνη, και από κάποιες στροφές και πάνω πάλι μόνο βενζίνη. Zavolli μάρκα είναι αν θυμάμαι καλά. Το αυτοκίνητο μετά από ~100.000 χλμ έκανε παύση κυλινδρου και ανοιχτηκε η μηχανή γιατί είχε χαλάσει η μία βαλβιδα (έλειπε κομμάτι ολόκληρο και δεν έκανε συμπιεση νομίζω). Οι συμβουλή που μας είχαν δώσει και τότε ήταν ανά 50.000 χλμ έλεγχο στις βαλβιδες μη βρεθούμε εκτός απροόπτου. Βέβαια αυτό δεν έγινε από την πλευρά μας και αναγκαστικά αλλάξαμε βαλβιδες, βάσεις έγινε ρεκτιφιε και μας βγήκε κόστος περίπου 1650€ για το συγκεκριμένο τζιπ.

Απ ότι ρώτησα αυτό το πρόβλημα βγάζουν όλα τα αυτοκίνητα με υγραέριο λόγω υψηλων θεεμοκρασιων μέσα στον θάλαμο καυσης. Με βενζίνη είναι περίπου 250 βαθμούς ενώ με υγραέριο φτάνει 800-900 βαθμούς. Η

Η λύση είναι να βάλεις ενισχυμενες βαλβιδες και βάσεις -αφου παθει τη ζημιά καθώς κανένας δεν το κάνει αυτό πριν βάλει υγραέριο - και πιθανότατα δεν θα ξαναβγαλει το πρόβλημα ή να αλλάξεις τη λειτουργια του υγραεριου ώστε να ρίχνει περισσότερη βενζίνη (που σημαίνει μεγαλύτερο κόστος σε καύσιμα) και απλά θα σου βγάλει το πρόβλημα πιο αργά ( αν έχεις τα μαμά ζωτικα του κινητήρα). Βέβαια δεν ξέρω κατά πόσο τα καινούρια συστήματα καίνε βενζίνη τώρα ή όχι.

Το κόστος που είπα παραπάνω για επισκευή, είναι για αυτό το τζιπ, με τιμή αντιπροσωπείας γιατί ήθελε και άλλα πραγματακια, και το οποίο είναι μεγάλο σε κυβικά. Σε μικρότερο αμάξι πιθανότατα είναι πιο λογική η τιμή. Επίσης και πάλι ειμασταν κερδισμένοι με το υγραέριο μετά από τόσα χιλιόμετρα. Το αμάξι έπαθε όπως καταλαβαίνεις ζημιά από το υγραέριο και όχι από το συγκεκριμένο σύστημα υγραεριου του Θεοδώρου.

 

Sent from my ONEPLUS3 A3003 using Tapatalk

Tι εννοείς με το βάσεις;:worry:

Link to comment
Share on other sites

Tι εννοείς με το βάσεις;:worry:

Νομίζω βάσεις βαλβιδων, αλλά δεν είμαι και σίγουρος πως λέγονται έτσι γιατί δεν τα ξέρω ακριβώς αυτά, αλλά και δεν ασχολήθηκα λεπτομερώς με το αμάξι μιας και δεν είναι δικό μου..

 

Sent from my ONEPLUS3 A3003 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ουσιαστικά κάτι σαν βάσεις βαλβίδων είναι απλώς λέγονται έδρες βαλβίδων, ειναι τα δαχτυλίδια στα οποία εφάπτονται οι βαλβίδες, βγάζουν τις εργοαστασιακές και βάζουν πιο ενισχυμένες από άλλο κράμα μετάλλου. Ωστόσο ότι και αν κάνεις ανά 100.000 - 150.000 χλμ το αέριο κάτι θα φθείρει λίγο παραπάνω στον κινητήρα σου.

Κυριακή 18.06.23 Νέο meeting @ Thessaloniki

Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε!

💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..."

Α.Lincoln

μεετινγγ.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Με αφορμή το τελευταίο τραγικό πολύνεκρο τροχαίο δυστύχημα, στη περιοχή της Θήβας, στην Εθνική οδό,ας παραθέσουμε όλοι μας σε αυτό το νήμα ,τους προβληματισμούς μας και τις απόψεις μας για τα τροχαία Ατυχήματα-Δυστυχηματα ,που ταλανίζουν τη Χωρα.Μπορει η οδηγική μας παιδεία να μας αποτρέψει από αυτόν τον εφιάλτη;Ποιες λυσεις προτεινετε ως οδηγοί και ως πολίτες;Πως μπορεί να αλλάξει η κατάσταση άραγε; Παρακαλώ πολύ σεβασμός σε κάθε άποψη,χωρις ύβρεις και έντονους διαπληκτισμούς.Παρακαλω πολύ τους διαχειριστές να παρεμβαινουν εάν αυτό κρινεται αναγκαιο.
Pocophone F3 5G
Link to comment
Share on other sites

Η οδηγική παιδεία μπορεί να σε προστατέψει σε πολλές περιπτώσεις. Στην Ελλάδα δεν έχουμε και δεν θα έχουμε ποτέ. Ο τσαμπουκας, το νταηλίκη και η δήθεν μαγκιά είναι μέσα μας.

Λοιπόν, κάνω περίπου 200km κάθε μέρα με αυτοκίνητο. Στο δρόμο κυκλοφορούν ΦΟΝΙΑΔΕΣ κάθε ηλικίας, φύλου και εθνικότητας.

Προσέχετε τους εαυτούς σας και να σκέφτεστε τους ανθρώπους που σας περιμένουν στο σπίτι.

Εγωισμός και περιφρόνηση δεν χωράνε στο τιμόνι .+-

 

Sent from my ONEPLUS A3000 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Η οδηγική παιδεία μπορεί να σε προστατέψει σε πολλές περιπτώσεις. Στην Ελλάδα δεν έχουμε και δεν θα έχουμε ποτέ. Ο τσαμπουκας, το νταηλίκη και η δήθεν μαγκιά είναι μέσα μας.

Λοιπόν, κάνω περίπου 200km κάθε μέρα με αυτοκίνητο. Στο δρόμο κυκλοφορούν ΦΟΝΙΑΔΕΣ κάθε ηλικίας, φύλου και εθνικότητας.

Προσέχετε τους εαυτούς σας και να σκέφτεστε τους ανθρώπους που σας περιμένουν στο σπίτι.

Εγωισμός και περιφρόνηση δεν χωράνε στο τιμόνι .+-

 

Sent from my ONEPLUS A3000 using Tapatalk

 

Συμφωνώ απόλυτα σε όλα όσα λέτε.Το σημαντικότερο είναι η ανθρώπινη υπόσταση και ζωή.Αν δε μπορούμε να συνειδητοποιήσουμε αυτό ,το πόσο σημαντική είναι η ζωή του καθένα μας θεωρώ πως δε πρόκειται να αλλάξει κάτι.

Pocophone F3 5G
Link to comment
Share on other sites

Βάλτε να δείτε ρώσους στο γιουτιουμπ πως οδηγούν και ξαναμιλάμε...

δεν λέω οτι είμαστε 10 στα 10, αλλά εγω προσωπικά διακρίνω βελτίωση στους έλληνες οδηγούς σε σχέση με πριν από 10-15 χρόνια.

Οσο για το τραγικό ατύχημα φαίνεται οτι το αυτ-το ήταν εκτός ελέγχου (το είχε χάσει, μπήκε πλαγιολισθαίνοντας) όταν μπήκε στο πάρκινγκ και δυστυχώς για τους ανθρώπους που βρέθηκαν στο δρόμο του. Κρίμα... :(

Link to comment
Share on other sites

Ασε τους Ρωσους. Τα βιντεακια που βλεπεις στο youtube ειναι επειδη η χρηση καμερας απο τους οδηγους ειναι νομιμη.

Μπορει να βοηθησει ως αποδεικτικο στοιχειο για παραβασεις και μη, για δωροδοκια και μη, κλπ. Αρα ακομα και εκει οι οδηγοι χρησιμοποιουν μεσα για το.. καλο τους.

 

ας γραψω μερικα πραγματα περι οδηγηση/τροχαια ατυχηματα τα οποια δεν ειναι συνηθως ατυχηματα γιατι ΔΕΝ γινονται στη τυχη αλλά στην αφελεια και στην απερισκεπεια καποιων(ειτε οδηγων ειτε πεζων).

1) ειναι αδιαφορο αν ειναι πορσε ή Cinquecento. Και με μαχαιρι κ με οπλο μπορεις να σκοτωθεις.

2) Περι ταχυτητας και που ολοι λενε για τα 200χλμ την ωρα:

τα πιο πολλά τροχαία ατυχήματα συμβαίνουν σε κατοικημένες περιοχές με ταχύτητες κάτω από 45 χλμ την ώρα.

το 2016 σημειώθηκαν 11.439 οδικά ατυχήματα, έναντι 11.440 το 2015 και 11.690 το 2014. Αντίστοιχα, οι νεκροί έφτασαν το 2016 τους 807, το 2015 τους 793 και το 2014 τους 795.

850 οι βαρια τραυματισμένοι δηλαδη αναπηροι πλεον.

Για να μη βαλω αλλα στοιχεια κ αριθμους, αναρωτηθειτΕ πως εχουμε τοσα τροχαια με τετοιες χαμηλες ταχυτητες.. ειναι η αφελεια των κατοικων, αυτων που οδηγουν κ αυτων που διασχιζουν εναν δρομο.

καποιος ειναι αφελης κ κανει οτι γουσταρει. Δε φταιει ουτε η Μερκελ, ουτε ο Τραμπ, ουτε τα πουλια που πετανε. Φταιμε εμεις οι ιδιοι. Διχως αυτοκριτικη δεν υπαρχει ελπιδα!

3) Καθε μέρα συμβαινουν πολλα περιστατικα που ο καθενας κανει οτι γουσταρει: μπαινει σε μονοδρομους, περναει κοκκινο φαναρι, παρκαρει οπου τυχει-πανω σε διαβασεις,ραμπες κλπ, πεζοι περπατανε μεσα στο δρομο, μιλανε στο κινητο, δε φορανε ζωνη, γονεις που αφηνουν τα παιδια διχως παιδικα καθισματα κ ζωνη για λιγα.. χιλιομετρα, γονεις που αγοραζουν μηχανακι στο ανηλικο παιδι τους κλπ.

Δε παιζει ρόλο αν ειναι καποιος φτωχος ή πλουσιος, αν οδηγαει ακριβο ή φτηνο αυτοκινητο, αν ειναι αντρας ή γυναικα(απο τις μεγαλυτερες βλακιες που ακους απο οδηγους), αν ειναι απο την Κρήτη ή απο το Χ-Ψ-Δ μερος της Ελλαδας.

4) Ευτυχως τα τελευταια χρονια με την κριση ο κοσμος αρχισε να ξυπναει και να αντιδραει στο.. παραλογο. Οταν βλεπουμε καποιον να μπαινει σε μονοδρομο, πρεπει να αντιδραμε. Αν καποιος παρκαρει σε ραμπα πεζων, στερει την προσβαση απο εναν αναπηρο ή μια μητερα με καροτσι. Καλουμε τροχαια ή δημοτικη αστυνομια. Δεν ειναι ρουφιανια. Ειναι σωστη ηθικη. Εδω στη Θεσσαλονικη(http://www.facebook.com/groups/activethessaloniki/) υπαρχει το μεγαλυτερο κυκλοφοριακο προβλημα(μικρη πολη, λιγα μεσα συγκοινωνιας, αναρχη οικοδομηση) και τα φαινομενα στους δρομους ειναι τραγικα.

5) Οφειλουμε ως πολιτες να σκεφτομαστε ο ενας τον αλλον. Τη ζωη μας κ την ζωη των αλλων. Εκει που παρκαρεις σε μια ραμπα, θα μπορουσε να ηταν η γυναικα σου με το καροτσι κ το παιδι σου.

ΕΠισης πρεπει να μαθουμε πρωτες βοηθειες. Γινονται ατυχηματα και οι Ελληνες δεν ξερουν πως να αντιδρασουν μεχρι να ερθει το ασθενοφορο. Μαζι με την οδηγικη παιδεια κ τον ΚΟΚ, και οι πρωτες βοηθειες ειναι σημαντικες. Το εφαρμοζουν στο εξωτερικο.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με τα λεγόμενα σας.Η οδηγική παιδεία κατ εμέ πρέπει να διδάσκεται στα σχολεία όλης της Χώρας,μαζί με μαθήματα Πρώτων Βοηθειών όπως πολύ σωστά αναφέρατε.Οφειλουμε να καταγγέλλουμε και να αντιδρούμε σε οποιαδήποτε παρανομία στον ΚΟΚ.Κανενας δεν είναι πάνω από τον νόμο ,αυτό πρέπει να γίνει κατανοητό σε όλους μας.Πρεπει να συνειδητοποιήσουμε επιτέλους πως το να είμαστε όρθιοι κάθε μέρα που ξημερώνει και να βλέπουμε γύρω μας όλη αυτή την ομορφιά,είναι πράγμα μοναδικό και υπέροχο.Πρεπει να υπάρξουν αυξημένα πρόστιμα και πλήρης και σωστός έλεγχος από την τροχαία,(Κάμερες διαχείρισης της κυκλοφορίας),που κακά τα ψέματα υπολειτουργεί,και όχι μείωση των προστίμων (αυτό μόνο καλό δεν κάνει). Χρειάζεται προσοχή από όλους μας στο δρόμο,είτε πεζοί είτε οδηγοι.Πρεπει να σταματήσει η νοοτροπία του "Ωχ αδερφέ" που υπάρχει στη Χώρα μας.Μιλαμε για ζωές!! :). Υ.Γ:Τώρα θα μου πείτε...Να ελπίζουμε πως όλα αυτά μπορούν να συμβούν ;; Γιατί όχι ...Κάποτε θα πρέπει!! Edited by Nickchris36
Pocophone F3 5G
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

http://www.newsauto.gr/f1-protathlima-xekina/

http://www.ert.gr/gkran-pri-afstralias-2017-stin-ert2-ke-ert-hd/

Kαλη αγωνιστικη χρονια να εχουμε :)

Hμερολογιο formula1 & motogp απο τον φιλο@psybill post 155 http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=285037&page=11

Edited by nek46

hell was full so i came back. Forza scuderia ferrari forza valentino rossi

htc 3470 htc trophy htc desire x htc sensation HTC ONE m7 m8 m9 nougat ICE rom

htc mini hd ROM EΚΔΟΣΗ 3.50. ΒΥ ΝSOURM with cookiehome tab

htc u ultra custom rom lineageOS Android 12 by tarkzim

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

θα ήθελα να αντικαταστήσω το κλασικό κασετόφωνο του αμαξιού με ένα διπλάσιο σε μέγεθος(πως λέγεται σε din?) αλλά έλεγα να είναι αναδιπλουμενο που κρύβεται η οθόνη αλλά και να μπορώ όταν παρκάρω να το βγάλω.

σκεφτόμουν κάτι σε touch screen και τώρα με το android δεν είναι καλύτερο αντί για το κλασικό κασετόφωνο;

τιμή έως 350

 

όποιος γνωρίζει ας προτείνει! έβλεπα και από Κίνα αλλά τώρα τελευταία εαν πιαστεί τελωνείο θα βγει πολλά.

 

Στάλθηκε από το ZP952 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

http://www.ert.gr/anaklisi-motosikleton-piaggio/

 

Ανάκληση μοτοσικλετών Piaggio μοντέλα MP3 Yourban 300 RL και LT για έλεγχο του σωλήνα πίσω φρένων, ανακοίνωσε η Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας.

 

Η ανάκληση αφορά 40 μοτοσικλέτες, παραγωγής από 4/2014 έως 11/2016, στις οποίες υπάρχει κίνδυνος καψίματος του σωλήνα του πίσω φρένου από συνεχή επαφή / τριβή με την εξάτμιση / καταλύτη, λόγω μη σωστής τοποθέτησής του.

 

Περισσότερες πληροφορίες στο τηλέφωνο 210-7572100.

 

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

COSMOTE VDSL 100/10, COSMOTE TV FULL PACK, COSMOTE GIGAMAX UNLIMITED, COSMOTE INTERNET ON THE GO με κάρτα (εξοχικό), F2G (για δοκιμές), EON TV FULL PACK.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους θέλω τα φωτα σας!

Θέλω να αλλαξω ζαντες στο αμαξι μου και να φύγω απο τα μαυρα και άραχνα τάσια.Τις ζάντες θα τις βγάλω απο το παλιο μου αμάξι για να τις βάλω στο νυν αμάξι.

Το μονο που ξέρω,είναι οτι το Παλιο αμάξι φοράει λάστιχα με διαστάσεις 185/65/Ρ14 86Τ και το νύν 185/60/R14 . Υπάρχει περίπτωση οι ζάντες απο το παλιο αμάξι να μπούν στο νύν αμάζι;

The question is not...when i'll stop, but who's going to stop me
Link to comment
Share on other sites

Μήπως να μας έλεγες τι αυτοκίνητα είναι, μήπως βγάλουμε άκρη με τα καρέ βιδώματος; Οι διαστάσεις ελαστικού δεν παίζουν κανένα ρόλο. :)

Uncommon Shooters Blogspot - Smartphone Photography on its best!

 

>>> https://uncommonshooters.blogspot.com <<<

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... οχημάτων γενικά
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...