dimi_1982 Δημ. November 30, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 30, 2014 Για σταθερό μιλάμε. Κι εγώ για σταθερό μιλάω,έχω το απεριόριστα σταθερά και 300 λεπτα σε κινητά και όταν φτανω στο 80% για τα κινητά μου έρχεται μήνυμα στο κινητο (vodafone)οτι έχω φτασει σ'αυτο το όριο! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimi_1982 Δημ. November 30, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 30, 2014 Να κι ενα μύνημα απο hol Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kalgeorge Δημ. November 30, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 30, 2014 Οκ παιδιά ευχαριστώ. Θα τα μεταφέρω ολα όλες οι απόψεις δεκτές. Άρα μπορει και να απευθυνθεί στην άλλη εταιρεία να δει αν έγινε η κλήση. Δεν διαφωνώ για το ποσοστό που αναφέρετε αλλά δεν μιλούν στο τηλ. Και σίγουρα θα θυμόντουσαν να εχουν μιλήσει έξι ώρες στο τηλεφωνο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Psylos_ Δημ. November 30, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 30, 2014 Δεν είναι απαραίτητα 6 ώρες... Μπορεί πάντα να είναι πολλές μικρές κλήσεις των 15" που όμως χρεώνονται με ελάχιστη χρέωση. Πόσο είναι στο συγκεκριμένο πρόγραμμα η ελάχιστη χρέωση; 1 λεπτό; Λογικά μέσα στη βδομάδα θα έχει πάρεις την αναλυτική κλήσεων και ανάλογα κινήσου. Τώρα μόνο εικασίες μπορούν να γίνονται. Παράθεση Siemens C25, Nokia 3330, Nokia 8310, Sony - Ericsson K500i, BenQ - Siemens EL71, Nokia 6288, Νοkia 5310 XpressMusic, Nokia 5800 XpressMusic, Samsung Galaxy 3 i5800, Sony Xperia Go, Vodafone Smart 4G (Yulong 8860u), Nexus 5, Nexus 5X LineageOS 15.0 (14/12/2017), Huawei P9 Lite (2017), Samsung S9+ 6GB/64GB, Samsung S20+ 8GB/128GB, Samsung S24 Ultra 12GB/1TB Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kalgeorge Δημ. November 30, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 30, 2014 Οχι της είπαν οτι ειναι μια μεγάλη κλήση άνω των έξη ωρών Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
skiace Δημ. November 30, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 30, 2014 Κι εγώ για σταθερό μιλάω,έχω το απεριόριστα σταθερά και 300 λεπτα σε κινητά και όταν φτανω στο 80% για τα κινητά μου έρχεται μήνυμα στο κινητο (vodafone)οτι έχω φτασει σ'αυτο το όριο! Επιβεβαιωνω το παραπανω. Και σε μενα ετσι συμβαινει. Εκτος και αν στα στοιχεια του λογαριασμου της δεν εχει δωσει κανεναν εναλλακτικο τροπο επικοινωνιας οπως κινητο η μαιλ. Παράθεση Γ Ι Ω Ρ Γ Ο Σ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mol Δημ. November 30, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 30, 2014 Βρε μπας και πηρε καταλαθος και αφησε ανοιχτο το τηλεφωνο? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kalgeorge Δημ. November 30, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 30, 2014 Βρε μπας και πηρε καταλαθος και αφησε ανοιχτο το τηλεφωνο? και ετσι να ειναι, ειναι δυνατον να μεινει ανοιχτή η γραμμή για 6 ώρες??? καλα η μια πλευρα, η αλλη δεν το εκλεισε? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. December 1, 2014 Κοινοποίηση Δημ. December 1, 2014 Δεν είναι δυνατόν να μείνει η γραμμή ανοοικτή για 6 ώρες. Στις 2 ώρες κλείνει Άρα σου δείνουν λάθος πληροφόρηση Κάνε υπομονή μέχρι να δεις λογαριασμό. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kalgeorge Δημ. December 1, 2014 Κοινοποίηση Δημ. December 1, 2014 Λοιπόν τελικά την πήραν σημερα τηλεφωνο και της είπαν οτι εχει γίνει λάθος απο το σύστημα που έβγαλε τον λογαριασμό. Της ζητούν συγνώμη και της κάνουν δώρο το επόμενο πάγιο. Εγω επέμεινα να τους βρίσει αλλά εχει άλλη άποψη. Παρόλα αυτα. Α) τον αναλυτικό ακόμα δεν τον εχει πάρει και Δεν βλέπω να τον παίρνει Β)τρεια διαφορετικά άτομα της είπαν τρεις διαφορετικές απόψεις. Δεν θελω να το χαρακτηρίσω γιατι παμε για μπαν. Ντροπή και ξεφτίλα για Τίς εταιρείες στην Ελλάδα ( γιατι όλες τα ίδια κάνουν ). Να της λένε μα το βλέπω !! Έχετε μιλήσει έξη ώρες και μετα να το λένε λάθος συστημΑτος. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimi_1982 Δημ. December 1, 2014 Κοινοποίηση Δημ. December 1, 2014 Λοιπόν τελικά την πήραν σημερα τηλεφωνο και της είπαν οτι εχει γίνει λάθος απο το σύστημα που έβγαλε τον λογαριασμό. Της ζητούν συγνώμη και της κάνουν δώρο το επόμενο πάγιο. Εγω επέμεινα να τους βρίσει αλλά εχει άλλη άποψη. Παρόλα αυτα. Α) τον αναλυτικό ακόμα δεν τον εχει πάρει και Δεν βλέπω να τον παίρνει Β)τρεια διαφορετικά άτομα της είπαν τρεις διαφορετικές απόψεις. Δεν θελω να το χαρακτηρίσω γιατι παμε για μπαν. Ντροπή και ξεφτίλα για Τίς εταιρείες στην Ελλάδα ( γιατι όλες τα ίδια κάνουν ). Να της λένε μα το βλέπω !! Έχετε μιλήσει έξη ώρες και μετα να το λένε λάθος συστημΑτος. Καταγγελία στον ΕΕΤΤ άμεσα! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
manolog3 Δημ. December 1, 2014 Κοινοποίηση Δημ. December 1, 2014 Λοιπόν τελικά την πήραν σημερα τηλεφωνο και της είπαν οτι εχει γίνει λάθος απο το σύστημα που έβγαλε τον λογαριασμό. Της ζητούν συγνώμη και της κάνουν δώρο το επόμενο πάγιο. Εγω επέμεινα να τους βρίσει αλλά εχει άλλη άποψη. Παρόλα αυτα. Α) τον αναλυτικό ακόμα δεν τον εχει πάρει και Δεν βλέπω να τον παίρνει Β)τρεια διαφορετικά άτομα της είπαν τρεις διαφορετικές απόψεις. Δεν θελω να το χαρακτηρίσω γιατι παμε για μπαν. Ντροπή και ξεφτίλα για Τίς εταιρείες στην Ελλάδα ( γιατι όλες τα ίδια κάνουν ). Να της λένε μα το βλέπω !! Έχετε μιλήσει έξη ώρες και μετα να το λένε λάθος συστημΑτος. Τελος καλο, ολα καλα λοιπον. Απο τη στιγμη που αναγνωρισαν το λαθος τους δε νομιζω πως χρειαζεται πεσουν μπινελικια! Καταγγελία στον ΕΕΤΤ άμεσα! Και τι θα καταγγειλει; Αφου σου ειπε πως παραδεχτηκαν το λαθος του συστηματος. Καταγγελια να εκανα αμα η HOL ισχυριζοταν πως οι κλησεις εγιναν και να πληρωσει τα λεφτα. Παράθεση Πάρε τηλέφωνο τη μοναξιά σου, ή βγες ξανά στο δρόμο της φωτιάς!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kalgeorge Δημ. December 1, 2014 Κοινοποίηση Δημ. December 1, 2014 Τελος καλο, ολα καλα λοιπον. Απο τη στιγμη που αναγνωρισαν το λαθος τους δε νομιζω πως χρειαζεται πεσουν μπινελικια! Και τι θα καταγγειλει; Αφου σου ειπε πως παραδεχτηκαν το λαθος του συστηματος. Καταγγελια να εκανα αμα η HOL ισχυριζοταν πως οι κλησεις εγιναν και να πληρωσει τα λεφτα. θα διαφωνήσω....γιατι ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΟΣΑ ΚΑΝΟΥΝ.... επειδη παντα καποιος θα βρεθει να πει....αστο μωρε περασε οκ... θελει βρισιδι και καταγγελια στο ΕΕΤΤ, οπως προειπε καποιος..... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimi_1982 Δημ. December 1, 2014 Κοινοποίηση Δημ. December 1, 2014 Για σκέψου να ηταν κάποιος παππούς η γιαγιά η κάποιος που δεν θα ήξερε τι να κανει,απλα θα πλήρωνε το ποσο χωρίς να ξέρει. Οσο δεν καταγγελουμε τέτοιες πολιτικές(γιατί σίγουρα δεν είναι απλα ενα λαθος),τοσο θα τις βρίσκουμε μπροστά μας! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
manolog3 Δημ. December 1, 2014 Κοινοποίηση Δημ. December 1, 2014 Οταν ξερεις οτι το μηνα πρεπει να πληρωσεις "X"€ και σου ερχεται "10Χ" o λογαριασμος, αν μη τι αλλο, θα πρεπει να το ψαξεις. Δηλαδη οπως ζητας να εχεις σωστους πωλητες πρεπει και εσυ να γινεις σωστος καταναλωτης. Τη δυναμη την εχεις εσυ και οχι η ΗOL και η καθε HOL. Αυτοι σε εχουν αναγκη και οχι εσυ αυτους. Η καταγγελια δυστυχως δε θα σωσει κανεναν παππου και καμια γιαγια, εχουν γινει πολλες και συνεχιζουν να κανουν οι παροχοι τα ιδια λαθη. Βλεπεις ειναι περισσοτερα αυτα που κερδιζουν απο αυτα που δινουν πισω! ;) Παράθεση Πάρε τηλέφωνο τη μοναξιά σου, ή βγες ξανά στο δρόμο της φωτιάς!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kalgeorge Δημ. December 1, 2014 Κοινοποίηση Δημ. December 1, 2014 Οταν ξερεις οτι το μηνα πρεπει να πληρωσεις "X"€ και σου ερχεται "10Χ" o λογαριασμος, αν μη τι αλλο, θα πρεπει να το ψαξεις. Δηλαδη οπως ζητας να εχεις σωστους πωλητες πρεπει και εσυ να γινεις σωστος καταναλωτης. Τη δυναμη την εχεις εσυ και οχι η ΗOL και η καθε HOL. Αυτοι σε εχουν αναγκη και οχι εσυ αυτους. Η καταγγελια δυστυχως δε θα σωσει κανεναν παππου και καμια γιαγια, εχουν γινει πολλες και συνεχιζουν να κανουν οι παροχοι τα ιδια λαθη. Βλεπεις ειναι περισσοτερα αυτα που κερδιζουν απο αυτα που δινουν πισω! ;) και αυτό σημαί΄νει δηλαδή οτι πρέπει να τα αφήνουμε έτσι ? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
manolog3 Δημ. December 1, 2014 Κοινοποίηση Δημ. December 1, 2014 και αυτό σημαί΄νει δηλαδή οτι πρέπει να τα αφήνουμε έτσι ? Φιλε μου μαζι σου να φαμε το "κεφαλαιο".... νομικα δε ξερω, αλλα στην προκειμενη περιπτωση με το φτωχο μου το μυαλο, απο τη στιγμη που ο παροχος αναγνωρισε το λαθος του, και μαλιστα εκανε και "δωρο" το επομενο μηνιαιο παγιο, δεν νομιζω πως η καταγγελια σου θα στεκει. :) Παράθεση Πάρε τηλέφωνο τη μοναξιά σου, ή βγες ξανά στο δρόμο της φωτιάς!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kalgeorge Δημ. December 1, 2014 Κοινοποίηση Δημ. December 1, 2014 Φιλε μου μαζι σου να φαμε το "κεφαλαιο".... νομικα δε ξερω, αλλα στην προκειμενη περιπτωση με το φτωχο μου το μυαλο, απο τη στιγμη που ο παροχος αναγνωρισε το λαθος του, και μαλιστα εκανε και "δωρο" το επομενο μηνιαιο παγιο, δεν νομιζω πως η καταγγελια σου θα στεκει. :) κατσε γιατι κατι ισως να ειπα λαθος :) ουτε ειναι φτωχο σου το μυαλο, ουτε εγω θα κινήσω επανάσταση :D αυτο που λεω ε΄ναι οτι οταν ειναι καποιος σε μια οθονη μπροστα και σου λεει "μα ρε μεγαλε την βλεπω την κληση που εχεις κανει....ειναι εξη ώρες σε κινητο...τωρα το τι λες εσυ το ακουω βερεσε" ΔΕΝ ειναι κατι που πρεπει να περασει ετσι.... αυτο λεω. οκ, δεν καταγγελία δεν κανει τιποτα, μαζι σου. ΣΙΓΟΥΡΑ ομως πρεπει να πεσουν μπινελικια!!! αυτο εννοω....δεν ανεχομαι εγω (αν ημουν στην θεση της) απο κανεναν να με κοροιδεύει ετσι :D Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mobile_34 Δημ. December 1, 2014 Κοινοποίηση Δημ. December 1, 2014 Κανονικά θα έπρεπε να της στείλουν μήνυμα στο κινητό όταν έφτανε η ομιλία της στο 80%(στις 4 ώρες δηλαδή)! Δεν το γνώριζα αυτό. Για να ενεργοποιηθεί η υπηρεσία αυτή χρειάζεται να κάνουμε κάτι? Έχω dp με 300 λεπτά προς κινητά & κινητό στη vodafone και δεν μου έχει έρθει τέτοιο μήνυμα έως τώρα (δεν έχω ξεπεράσει όμως τα 300 λεπτά ...) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Psylos_ Δημ. December 2, 2014 Κοινοποίηση Δημ. December 2, 2014 κατσε γιατι κατι ισως να ειπα λαθος :) ουτε ειναι φτωχο σου το μυαλο, ουτε εγω θα κινήσω επανάσταση :D αυτο που λεω ε΄ναι οτι οταν ειναι καποιος σε μια οθονη μπροστα και σου λεει "μα ρε μεγαλε την βλεπω την κληση που εχεις κανει....ειναι εξη ώρες σε κινητο...τωρα το τι λες εσυ το ακουω βερεσε" ΔΕΝ ειναι κατι που πρεπει να περασει ετσι.... αυτο λεω. οκ, δεν καταγγελία δεν κανει τιποτα, μαζι σου. ΣΙΓΟΥΡΑ ομως πρεπει να πεσουν μπινελικια!!! αυτο εννοω....δεν ανεχομαι εγω (αν ημουν στην θεση της) απο κανεναν να με κοροιδεύει ετσι :D Και πολύ εύκολα θα ισχυριστεί ότι από κόλλημα του συστήματος εμφανίστηκε τέτοια κλήση και αντίστοιχα η χρέωση, αλλά φάνηκε ότι είναι λάθος και το διόρθωσαν. Δεν νομίζω ότι μπορεί να σταθεί τέτοια καταγγελία στη συγκεκριμένη περίπτωση. Παράθεση Siemens C25, Nokia 3330, Nokia 8310, Sony - Ericsson K500i, BenQ - Siemens EL71, Nokia 6288, Νοkia 5310 XpressMusic, Nokia 5800 XpressMusic, Samsung Galaxy 3 i5800, Sony Xperia Go, Vodafone Smart 4G (Yulong 8860u), Nexus 5, Nexus 5X LineageOS 15.0 (14/12/2017), Huawei P9 Lite (2017), Samsung S9+ 6GB/64GB, Samsung S20+ 8GB/128GB, Samsung S24 Ultra 12GB/1TB Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kalgeorge Δημ. December 2, 2014 Κοινοποίηση Δημ. December 2, 2014 Μα ξανά λεω δεν μιλάω για καταγγελία :) :) αλλά τέλος πάντων. Οτι θέλει ας κανει :) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
skiace Δημ. December 2, 2014 Κοινοποίηση Δημ. December 2, 2014 Μα πως θα διαμαρτυρηθεις για κατι που τελικα ποτε δεν εγινε !!! Σας θυμιζω πως δεν διωκεται η προθεση αλλα η πραξη μονο. Και στην περιπτωση που αναφερετε δεν υπαρχει καμμια πραξη αλλα τουναντιον υπαρχει μεταμελεια και προσπαθεια αποκαταστασης της οποιας ταλαιπωριας. Χαιρομαι που σαν εταιρεια δεν εμεινε στο ´´ συγγνωμη λαθος ´´ και ουτε γατα ουτε ζημια αφου τελικα κανεις δεν χρεωθηκε τιποτα αλλα αναγνωριζοντας την ψυχικη ταλαιπωρια που προκληθηκε προσεφερε κατι ως δωρο. Αν μαλιστα το εκαναν και χωρις να ζητηθει εχει ακομη περισσοτερη αξια για μενα. Παράθεση Γ Ι Ω Ρ Γ Ο Σ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
am97176 Δημ. December 11, 2014 Κοινοποίηση Δημ. December 11, 2014 καλησπέρα σας, αντιμετωπίζω πρόβλημα μετά τις τελευταίες βροχοπτώσεις με την HOL, συγκεκριμένα εδώ και δύο ημέρες δεν έχω τηλέφωνο και ιντερνετ. Ο τεχνικός της HOL (ευγενέστατος) μου εξήγησε ότι υπάρχει γενικότερο πρόβλημα στην περιοχή (Νεάπολη, Νίκαια) και ότι προωθεί το αίτημα μου στον ΟΤΕ, διότι φαίνεται να έχω έντονο θόρυβο στην γραμμή ... Έχει κανείς σας παρόμοια εμπειρία σε πόσες ημέρες μεταφράζεται αυτό; Σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος από HOL (τα τελευταία 2 χρόνια) και δεν είχα ξανά κάποια δυσλειτουργία σε τηλέφωνο ή ιντερνετ (πέρα από το κλασσικό ότι σε 24αρα σύνδεση, το μέγιστο σε download ήταν 560 ... ) Ευχαριστώ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
skiace Δημ. December 11, 2014 Κοινοποίηση Δημ. December 11, 2014 Αν προκειται για προβλημα των γραμμων της περιοχης απο τον οτε δεν μπορεις παρα να περιμενεις. Υπαρχει χρονικη ρητρα μεταξυ των εταιρειων αποκαταστασης της βλαβης οταν ευθυνεται ο οτε, δυο ημερων. Ευχομαι γρηγορη αποκατασταση. Παράθεση Γ Ι Ω Ρ Γ Ο Σ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kalgeorge Δημ. December 11, 2014 Κοινοποίηση Δημ. December 11, 2014 καλησπέρα σας, αντιμετωπίζω πρόβλημα μετά τις τελευταίες βροχοπτώσεις με την HOL, συγκεκριμένα εδώ και δύο ημέρες δεν έχω τηλέφωνο και ιντερνετ. Ο τεχνικός της HOL (ευγενέστατος) μου εξήγησε ότι υπάρχει γενικότερο πρόβλημα στην περιοχή (Νεάπολη, Νίκαια) και ότι προωθεί το αίτημα μου στον ΟΤΕ, διότι φαίνεται να έχω έντονο θόρυβο στην γραμμή ... Έχει κανείς σας παρόμοια εμπειρία σε πόσες ημέρες μεταφράζεται αυτό; Σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος από HOL (τα τελευταία 2 χρόνια) και δεν είχα ξανά κάποια δυσλειτουργία σε τηλέφωνο ή ιντερνετ (πέρα από το κλασσικό ότι σε 24αρα σύνδεση, το μέγιστο σε download ήταν 560 ... ) Ευχαριστώ γενικα να ξεεις οτι οταν υπαρχει φοβερη βροχοπτωση και φοβερο κρύο οι γραμμές δνε παιζουν καλα. αυτο βεβαια ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ δικο σου προβλημα, αυτο που ΠΡΕΠΕΙ κατα την γνωμη μου να κανεις, ειναι να σημειωσεις ωρα και μερα που δηλσωσες το προβλημα, και να ξανασημειώσεις ωρα και μερα που αποκατασταθηκε και να ζηησεις αποζημιωση για αυτο το διαστημα που δεν δουλευε καλα δεν στο λεω στην τυχη, ειναι υποχρεωση τους, και δεν θα εισαι ο μονος που το εχει κανει Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.