Jump to content

Συζητήσεις / Προβλήματα / Απορίες για κινέζικα κινητά


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Εντυπωσιακο αυτο που λες για τη μπαταρια(για 1150mah).Μολις το δουλεψεις λιγο παραπανω πες μας εντυπωσεις!

Επισης δεν εχω δει πουθενα για gorilla glass.Πως το βλεπεις το γυαλι?

Το μεγαλυτερο μειον ειναι τα "δεσμευτικα" 8gb

 

http://www.trustedreviews.com/eluga_Mobile-Phone_review

Διαβασε το παραπανω link και ειδικα :

The 4.3in capacitive touchscreen is not made of Gorilla Glass but stood up to its toughened claims when our esteemed counterparts from the international media began dropping it from waist height onto the floor while Panasonic product managers looked on nervously - before returning it to the relative safety of a fish tank full of water. Despite rough treatment from our heavy-handed competitors, the phone remained defiantly intact. It's certified to the IP57 standard, which means it can withstand immersion in water to 1m for at least 30 minutes and is virtually dust-proof.

Mαλλον εχει κατι κανει δικη της πατεντα η Panasonic .

---Τα 8gb ηταν απο την αρχη ενα απο τα αρνητικα (παρατηρησα οτι και στα προηγουμενα τηλεφωνα χρησιμοποιησα μεσο ορο 2 με 3gb οποτε μεχρι στιγμης δεν εχω προβλημα )

---την ελλειψη ραδιοφωνου(το ελυσα χρησιμοποιωντας bluetooth με ραδιοφωνο) ,

---την μπαταρια (μιλησα με φιλο στο Αμβουργο που το πηρε και μου ειπε οτι επιασε δυο μερες και γελουσα αλλα ελα που μαλλον κραταει , σιγουρα αποτελεσματα θα εχω σε μερικες μερες) ,

---την ελλειψη μπροστινης καμερας (δεν την χρησιμοποιω ποτε ετσι και αλλιως)

Εντυπωση επισης μου εκανε το UI ποσο ομορφο σε χρωματα ειναι .

Θα επανελθω με περισσοτερες λεπτομερειες .

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 8,4χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Παιδιά ισως ενα μεγάλο θετικό είναι οτι η συσκευή δε θα γίνει σούπα να την βλέπεις παντού,σίγουρα θυσιάζεις κάποια πράγματα
mobile fan user
Link to comment
Share on other sites

Στο γερμανικό amazon και στο getgoods.de παίζει γύρω στα 350. Ειναι άψογη συσκευή, κάνει τικ στα περισσότερα δικά μου ζητήματα.

 

Κελτόντας δύο ερωτήσεις:

 

Είναι όντως laggy σε μενού και browsing όπως λένε όλα τα Review ;

Εχει text reflow αλά HTC, δηλαδή όταν κάνεις pinch to zoom ( όχι το τυπικό double tap) αναπροσαρμόζει το κείμενο στο πλατός της οθόνης ώστε να μη ρολάρεις δεξια αριστερά ;

 

Τέλος, το phonearena λέει ότι έχει led για ειδοποιήσεις. Που είναι αυτό ; Υπάρχει ; Ειναι εξυπηρετικό ;

Το χω ψήσει, με φρενάρει αυτός ο επεξεργαστής !

 

+

 

ισχύει αυτό ;;;;;

The earpiece emits voice tones that crackle at times and generally don't sound too pleasing, not to mention that the volume level is average at best. On the other side of the line, voices, albeit pretty loud, are very hard to distinguish.

Edited by zerow

Back to basics

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Στο γερμανικό amazon και στο getgoods.de παίζει γύρω στα 350. Ειναι άψογη συσκευή, κάνει τικ στα περισσότερα δικά μου ζητήματα.

 

Κελτόντας δύο ερωτήσεις:

 

Είναι όντως laggy σε μενού και browsing όπως λένε όλα τα Review ;

Εχει text reflow αλά HTC, δηλαδή όταν κάνεις pinch to zoom ( όχι το τυπικό double tap) αναπροσαρμόζει το κείμενο στο πλατός της οθόνης ώστε να μη ρολάρεις δεξια αριστερά ;

 

Τέλος, το phonearena λέει ότι έχει led για ειδοποιήσεις. Που είναι αυτό ; Υπάρχει ; Ειναι εξυπηρετικό ;

Το χω ψήσει, με φρενάρει αυτός ο επεξεργαστής !

 

 

+

 

ισχύει αυτό ;;;;;

The earpiece emits voice tones that crackle at times and generally don't sound too pleasing, not to mention that the volume level is average at best. On the other side of the line, voices, albeit pretty loud, are very hard to distinguish.

 

Είναι όντως laggy σε μενού και browsing όπως λένε όλα τα Review ;

Ισως με το αρχικο firmware αλλα δεν προλαβα να το δουλεψω γιατι με το που συνδεθηκε στο wifi εβγαλε αναβαθμιση που την εκανα και με την καινουργια εκδοση δεν ειχα παρομοιο προβλημα .

 

Εχει text reflow αλά HTC ?

το phonearena λέει και συμφωνω μαζι του

For the most part, the stock web browser gets the job done well, but it leaves room for improvement. Heavy pages can be somewhat laggy to scroll through, but we didn't have that issue with alternative browsers such as Opera or Firefox. Other than that we don't find anything wrong with the stock browser. Adobe Flash is supported, along with features like tap to zoom, pinch to zoom, text reflow, and support for multiple windows.

 

Τέλος, το phonearena λέει ότι έχει led για ειδοποιήσεις. Που είναι αυτό ; Υπάρχει ; Ειναι εξυπηρετικό ;

Το led για ειδοποιήσεις ειναι αριστερα πανω και δουλευει οπως ολα τα συγχρονα κινητα .

http://smartphones.panasonic.eu/download/manuals/UG_en.pdf (σελιδα 9)

 

ισχύει αυτό ;;;;;

The earpiece emits voice tones that crackle at times and generally don't sound too pleasing, not to mention that the volume level is average at best. On the other side of the line, voices, albeit pretty loud, are very hard to distinguish

Μαλλον πρεπει να τον δει ΩΡΛ η υπηρχε θεμα στο προηγουμενο firmware γιατι δεν ειδα κατι , η συνομιλια ακουγεται καθαρα .

 

Ολες οι συσκευες εχουν καποια θεματα και εδω μπαινει ο παραγοντας τι ζηταμε .

Αν καποιος θελει ενα αδιαβροχο , καλοκατασκευασμενο, ομορφο , υπερελαφρυ ,με καλο σημα gsm ,λογικο sar 0,546 με καποιες παραχωρησεις οπως αυτες που αναφερω στο παραπανω post μου τοτε το ELUGA ειναι το τηλεφωνο του .

Τωρα αν καποιος δεν μπορει να ζησει χωρις μπροστινη καμερα, τα 8GB ,ελλειψη ραδιοφωνου ας ριξει μια ματια και τις αλλες εταιριες .

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα και απο εμενα σε ολο το forum το τηλ απλα τα σπαει για οποιον θελει ενα καλοκαιρινο τηλ το εχω στην κατοχι μου εδω και 6 μερες και μπορω να πω οτι με καλυπτει αρκετα.1 πολυ καλη καμερα 2 πολυ δυνατο σημα wifi και σταθερο 3 αρκετα καλη διαχειρηση μπαταριας αν και μολις 1100 3 απιστευτα ελαφρυ μολις 103 γραμμαρια 4 πολυ ποιοτικη κατασκευη .
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα και απο εμενα σε ολο το forum το τηλ απλα τα σπαει για οποιον θελει ενα καλοκαιρινο τηλ το εχω στην κατοχι μου εδω και 6 μερες και μπορω να πω οτι με καλυπτει αρκετα.1 πολυ καλη καμερα 2 πολυ δυνατο σημα wifi και σταθερο 3 αρκετα καλη διαχειρηση μπαταριας αν και μολις 1100 3 απιστευτα ελαφρυ μολις 103 γραμμαρια 4 πολυ ποιοτικη κατασκευη .

 

Καλοκαιρινό?για χειμώνα δηλαδή δεν κάνει?:p

Μωρέ συμπαθητικό είναι αλλά ότι σε αυτή την τιμή που το πουλάνε 80-100 ευρώ λιγότερο και κάτι θα κάνει

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

το κινητο ειναι fail, για τα χρηματα που ζηταει. δεν ειναι κινητο high end κατηγορια. η τιμη του θα επρεπε να ειναι γυρω στα 200-250. ο φιλος keltonas λογικα το πηρε απο ενα παληκαρι που το σκοτωνε στα 250 ευρω, που και παλι δεν μου εκανε κλικ να τα δωσω. Την συμπαθω πολυ σαν εταιρια αλλα εχει πολυ δρομο ακομα η panasonic στα κινητα.
Ειμαι gadgetakias και ειμαι καλα :lol:
Link to comment
Share on other sites

Κατ'αρχην να σας συγχαρω στην πρωτοβουλια σας να δημιουργήσετε μία ομάδα τέτοιου είδους(και το παιχνίδι είναι πολύ καλό) :) Η αλήθεια είναι πως ψάχνω κάπως αρκετό καιρό να έρθω σε επικοινωνία μαζί σας...Προσπαθώ για την ακρίβεια να ασχοληθώ ερασητεχνικά με την JAVA αλλά τα site που έχω βρει δεν βοηθάνε και πολύ...Θα εκτιμούσα αν επικοινωνούσατε απαντώντας στο μειλ μου γιατί έχω και κάποιες καλές ιδέες αλλά για υλοποίηση χρειάζομαι βοήθεια.Ευχαριστώ εκ των πρωτέρων :) :)
Link to comment
Share on other sites

 

 

http://cdn-static.cnet.co.uk/i/c/blg/cat/mobiles/orange-san-diego-front-620.jpg

 

 

 

χαρακηριστικα

 

http://www.gsmarena.com/orange_san_diego-4588.php

 

 

Διαθεσιμο 6 Ιουνιου Ηνωμενο Βασιλειο

Edited by Voltron
Link to comment
Share on other sites

Ξέρει κανείς αν υπάρχει τρόπος να κλείνω εντελώς το GPRS? Γιατι ακόμα και οταν επιλέγω "οταν απαιτείται" αυτο μπαίνει μόνο του για να δει τις ενημερώσεις του fb!
Link to comment
Share on other sites

Όσοι διαβάζετε το gadgeta είναι πολύ πιθανό να θυμάστε πως πριν από λίγες ημέρες είχαμε ανεβάσει ένα άρθρο στο οποίο γινόταν αναφορά σε κάποια μέλη του webOS/Enyo team της HP τα οποία μεταπήδησαν στην Google. Παρόλα αυτά όμως η HP έκανε λόγο πως το project Open webOS συνεχίζεται κανονικά και εντός προγράμματος.

 

Μέσα στο σαβ/κο έκανε τον γύρο του web μία είδηση σχετικά με μια ομάδα από fans/engineers/deelopers και γενικότερα ανθρώπων αφοσιωμένων στο webOS η οποία ονομάζεται Phoenix International Communications και έχουν σαν σκοπό την συνέχιση του webOS ακόμα και όταν βγει το Open webOS.

Πιο συγκεκριμένα, όπως οι ίδιοι αναφέρουν, σκοπός τους είναι να συνεχιστεί η εξέλιξη του λειτουργικού σε software επίπεδο και κάποια στιγμή να κυκλοφορήσουν μέχρι και smartphones.

 

Το project είναι αρκετά φιλόδοξο αλλά μέχρι στιγμής, ειδικά με την προώθηση και υποστήριξη που έλαβε από το webosnation και από άλλα γνωστά τεχνολογικά sites, έχει μαζέψει πολύ μεγάλο αριθμό μελών.

 

Source: Gadgeta.me

Link to comment
Share on other sites

ε νομιζω 200 λιρες ειναι

 

 

pay as you go

 

on pay as you go for £199.99 + £10 top up – plus a year of free internet, worth £60

 

http://www1.orange.co.uk/sandiego/

 

 

 

Orange San Diego Unboxing

 

http://www.youtube.com/watch?v=X7vhSTWgOWI

Edited by Voltron
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
ΕΕ, μετα απο 4 χρονια τωρα το ξαναπιασα στο χερι μου, και ακομα δουλευει,αφοτιστη η μπαταρια για πανω απο 3,5 χρονια , δεν φορτιζει πλεον αλλα με το λιγο που εχει , ακομα δουλευει , απιστευτο, και μολις ανακαλυψα οτι λεει made in Japan :lol::lol::lol::lol:
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Κοίτα,δεν νομίζω να είναι άσχημο κινητό,κι από χαρακτηριστικά καλό είναι.

Απλά με μία τιμή στα 300 με 340 θα ήταν καλύτερα.

το θέμα όμως είναι ότι δεν ξέρω αν θα κάνει επάνοδό στην ελλάδα γιατί προς το παρόν μονό παραεισαγωγης καταστήματά το φέρνουν,epic fall για μένα αυτό γιατί δείχνουν ότι δεν θέλουν τα ελληνικά καταστήματά να το βάλουν επίσημα.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Καλημερα παιδια.Ηθελα να ρωτησω αυτους που το πηραν απο το http://www.fastcardtech.com/goods-6801-X18i+ARC+S+X12+mtk6573+cpu+dual+sim+WCDMA+3G+Android+phone+41inch+Capacitive+multi-touch+WIFI+GPS+TV+free.html αντιμετωπισαν κανα προβλημα;Ο φιλος μας που ειχε προβλημα με το ακουστικο απο εκει το ειχε παρει;Με ενδιαφερει σαν κινητο και ηθελα να δω αν οντως αξιζει λογω περιορισμενων χρηματων.Διαθετω μεχρι 150 ευρω και θελω να βρω οτι καλυτερο μπορω η απο ελλαδα η απο κινα.Ευχαριστω ολους για τον χρονο σας.
Link to comment
Share on other sites

με 150€ παιρνεις κινητο με τον καινουριο επεξεργαστη ΜΤΚ6575 που ειναι 1ghz και arm v7 και παει πολυ καλυτερα

 

διαβασε κι αυτο το τοπικ

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=276709&page=22

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Θα ήθελα μια μικρή βοήθεια αν ξέρει κανείς τι μπορεί να φταίει με το θέμα μου..ενώ από άλλη συσκευή μπορώ και στέλνω κανονικά μήνυμα στην Cosmote και συγκεκριμένα στο 1313 για να μάθω υπόλοιπο χρόνο έχοντας την κάρτα της Cosmote στο Doop για κάποιο λόγο μου έρχεται απάντηση ο,τι η υπηρεσία δεν είναι διαθέσιμη.. μήπως είναι κάποιο θέμα του κινητού και λύνεται κάπως..την ίδια ώρα από άλλο κινητό το οποίο είναι πάλι dual sim, αλλά άλλης μάρκας στέλνει κανονικά το μήνυμα και έρχεται κανονικά η απάντηση άμεσα με τους υπόλοιπους διαθέσιμους χρόνους..

 

έχω ήδη ελέγξει το κέντρο μηνυμάτων και είναι σωστό..

 

 

Edit : Ok το θέμα λύθηκε..το πρόβλημα ήταν επειδή το Doop δεν αναγνωρίζει τα ελληνικά τελικά..έτσι όταν έστελνα το μήνυμα στα ελληνικά όπως συνήθιζα η Cosmote δεν αναγνώριζε τα γράμματα και μου έλεγε πως η υπηρεσία δεν ήταν διαθέσιμη..Μόλις δοκίμασα να το στείλω στα αγγλικά το δέχτηκε απευθείας..

Edited by dante20gr
Link to comment
Share on other sites

τελικα η ελληνικη αντιπροσωπεια το εθαψε το κινητο,αναμενομενο φυσικα αλλα κριμα για την panasonic καθως με μια καλη τιμουλα ισως να πουλουσε κι εδω.τα 370 ευρω συνεχιζω και τα βρισκω πολλα για ενα τηλεφωνο με μολις 8gb μνημη,χωρις φλας και αμφιβολη υποστηριξη.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Στη Γερμανια πάντως μία νορμάλ τιμούλα είναι τα 270 οπότε αν δεν έχεις κόλλημα να στηρίξεις τους τοπικούς άρχοντες go for it !

Back to basics

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ξέρουμε κάτι παραπάνω για το Glow ? Μοιάζει για "τίμια" πρόταση, μήπως υπάρχει κάποιο πολύ σοβαρό μειονέκτημα ;

 

http://www.expansys.com.gr/acer-liquid-glow-cats-eye-black-230164/

 

http://www.gsmarena.com/acer_liquid_glow-pictures-4589.php

Edited by Nikko_
Προσθήκη Link
Nokia 5110, Nokia 8210, Nokia 7250, E-Ten Glofiish X500, Samsung SGH-ZV60, Acer Neotouch F1, Samsung Galaxy Nexus, Samsung Duos 1182, LG Nexus 5, Microsoft Lumia 640 DS, Doogee X5 Pro, Honor 5X, OnePlus 5, Honor 20 Lite, Samsung S21+
Link to comment
Share on other sites

Moυ φαίνεται ως ο αντικαταστάτης του τίμιου και αξιόπιστου acer liquid metal.Το metal ξεκίνησε να πωλείται στα 350€ και έφτασε στα 125€.Aυτό ξεκινά από την αρχή σε χαμηλή τιμή.Ενα σοβαρο μειονέκτημα θα ήταν να είχε και αυτό 512mb rom όπως το mt που ουσιαστικά σε ανάγκαζε να το ρουτάρεις για να βάλεις πάνω από 10 εφαρμογές.Αυτό με το 1gb φαίνεται ότι θα ειναι καλύτερο,αρκεί φυσικά να μάθουμε πόσα από αυτά θα ειναι διαθέσιμα στο χρήστη.Προσωπικά όμως θα περίμενα το liquid gallant duo http://www.expansys.com.gr/acer-liquid-gallant-duo-white-234422/ λόγω καλύτερης ανάλυσης οθόνης και περισσότερης μνήμης ραμ/ρομ..Και ισως ο λόγος που δεν υπάρχει ούτε ως προπαραγγελία το liquid gallant solo (με την 1 σιμ) πιστεύω ότι ειναι για να μην "σκοτώσουν" το glow
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Συζητήσεις / Προβλήματα / Απορίες για κινέζικα κινητά

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...