andreastc Δημ. September 15, 2020 Κοινοποίηση Δημ. September 15, 2020 Καλήμερα φίλε Το έχω δοκιμάσει, αλλά τίποτα :) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
paanos Δημ. September 15, 2020 Κοινοποίηση Δημ. September 15, 2020 Έστω ότι ο υπολογιστής είναι στη θύρα 3, και η συσκευή που παίζει σωστα είναι στην 2. Άλλαξε τις συσκευές θέση μεταξύ τους και δες αν η συσκευή έχει πλέον πρόβλημα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
andreastc Δημ. September 15, 2020 Κοινοποίηση Δημ. September 15, 2020 Έστω ότι ο υπολογιστής είναι στη θύρα 3, και η συσκευή που παίζει σωστα είναι στην 2. Άλλαξε τις συσκευές θέση μεταξύ τους και δες αν η συσκευή έχει πλέον πρόβλημα. Καλησπέρα Δοκίμασα και αλλαγή θύρας στο speedport plus αλλά τα ίδια. Έχω την εντύπωση χωρις να είμαι σίγουρος Α) ότι πρόβλημα δημιουργήθηκε όταν στα Windows εγκατέστησα για πρώτη φορά το speedport plus και αν θυμάμαι καλά μου ζήτησε ‘ενημέρωση δικτύου’ η κάτι τέτοιο παρόμοιο. Β) μου κάνει εντύπωση που συνήθως, όταν κάνω refresh μια σελίδα μετά από λίγα 2-5 δευτερόλεπτα συνδέετε και μου κατεβάζει την σελίδα κι μετά απο λίγα δευτερόλεπτα αποσυνδέεται πλάι. Και ουτω καθεξής πάω σε άλλη σελίδα, ξανά συνδέεται μετά από λίγα δευτερόλεπτα και αποσυνδέεται μετά από λίγο παλι Μήπως έχει να κάνει κάτι με τα παραπάνω. Ίσως λέω. Sent from my iPhone using Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
JOHNMEGARYTHMOS Δημ. September 15, 2020 Κοινοποίηση Δημ. September 15, 2020 Καλησπέρα Δοκίμασα και αλλαγή θύρας στο speedport plus αλλά τα ίδια. Έχω την εντύπωση χωρις να είμαι σίγουρος Α) ότι πρόβλημα δημιουργήθηκε όταν στα Windows εγκατέστησα για πρώτη φορά το speedport plus και αν θυμάμαι καλά μου ζήτησε ‘ενημέρωση δικτύου’ η κάτι τέτοιο παρόμοιο. Β) μου κάνει εντύπωση που συνήθως, όταν κάνω refresh μια σελίδα μετά από λίγα 2-5 δευτερόλεπτα συνδέετε και μου κατεβάζει την σελίδα κι μετά απο λίγα δευτερόλεπτα αποσυνδέεται πλάι. Και ουτω καθεξής πάω σε άλλη σελίδα, ξανά συνδέεται μετά από λίγα δευτερόλεπτα και αποσυνδέεται μετά από λίγο παλι Μήπως έχει να κάνει κάτι με τα παραπάνω. Ίσως λέω. Sent from my iPhone using Tapatalk Δοκιμασε να κανεις μια επαναφορα συστηματος στα windows 10 μηπως επιδιορθωθει ή αλλιως παρε ενα ethernet usb και βαλε εκει το ethernet να δεις αμα σου κανει το ιδιο, εγω το ειχα παρει κατω των 3 ευρω απο το aliexpress αλλα αργησε αρκετα να μου ερθει περιπου 1,5 μηνα. Τελος αμα δεν βγαλεις ακρη τοτε βαλε ενα usb wifi στον υπολογιστη σου που τωρα συνδεεσαι με ethernet και απενεργοποιησε το ethernet τελειως ή μην συνδεσεις το καλωδιο του ethernet. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
andreastc Δημ. September 16, 2020 Κοινοποίηση Δημ. September 16, 2020 Καλημερα Πρωτα να σας ευχαριστησω ολους για τιw γνωμες/ιδεες σας για την επιλυση του θεματος. Τελικα με ενα usb ethernet ολα λυθηκαν !!! τι να πω :) JOHNMEGARYTHMOS thnx Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
evripidis4 Δημ. September 16, 2020 Κοινοποίηση Δημ. September 16, 2020 Καλημέρα. Γνωρίζετε τον αριθμό fax της Cosmote για να στείλω μια δήλωση υπαναχώρησης; Μου έχουν σπάσει τα νεύρα.. Στάλθηκε από το SM-G975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
spaul Δημ. September 16, 2020 Κοινοποίηση Δημ. September 16, 2020 Καλημέρα. Γνωρίζετε τον αριθμό fax της Cosmote για να στείλω μια δήλωση υπαναχώρησης; Μου έχουν σπάσει τα νεύρα.. Στάλθηκε από το SM-G975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk https://www.cosmote.gr/pdf/TermsConditions/Terms_e-shop_ny2_210417.pdf Παράγραφος 7 (συγκεκριμένα 7.2) Δεν βλέπω να υπάρχει επικοινωνία με FAX... Φόρμα επικοινωνίας Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
arjuna Δημ. September 16, 2020 Κοινοποίηση Δημ. September 16, 2020 (edited) Καλημέρα. Γνωρίζετε τον αριθμό fax της Cosmote για να στείλω μια δήλωση υπαναχώρησης; Μου έχουν σπάσει τα νεύρα.. Στάλθηκε από το SM-G975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk με φαξ στο 210-3405129 [Όροι σύμβασης COSMOTE Double Play με TV (ισχύει από 15-06-2020), αναφέρεται στη σελίδα 3] εναλλακτικά με ε-μαιλ στο customercare@cosmote.gr από client της επιλογής σου ζητώντας αποδεικτικά παραλαβής και ανάγνωσης Edited September 16, 2020 by arjuna προσθήκη link Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostas123464 Δημ. September 16, 2020 Κοινοποίηση Δημ. September 16, 2020 Καλησπερα. Με πηρανε από το 13888 και μου είπανε αναγκαστικά πρεπει να παω σε vdsl. Εγώ είμαι ευχαριστημενος με το προγραμμα που έχω. Πρέπει να αναγκαστώ να δινω 34€ τον μήνα. Δεν μπορώ να μείνω με adsl στα 22€; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alfeios Δημ. September 16, 2020 Κοινοποίηση Δημ. September 16, 2020 Καλησπερα. Με πηρανε από το 13888 και μου είπανε αναγκαστικά πρεπει να παω σε vdsl. Εγώ είμαι ευχαριστημενος με το προγραμμα που έχω. Πρέπει να αναγκαστώ να δινω 34€ τον μήνα. Δεν μπορώ να μείνω με adsl στα 22€; Ληγει το συμβολαιο σου ; Παράθεση Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ; Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostas123464 Δημ. September 16, 2020 Κοινοποίηση Δημ. September 16, 2020 Ληγει το συμβολαιο σου ; Οχι βέβαια. Εχω 15+ μήνες ακόμα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
takpanos Δημ. September 17, 2020 Κοινοποίηση Δημ. September 17, 2020 Καλησπερα. Με πηρανε από το 13888 και μου είπανε αναγκαστικά πρεπει να παω σε vdsl. Εγώ είμαι ευχαριστημενος με το προγραμμα που έχω. Πρέπει να αναγκαστώ να δινω 34€ τον μήνα. Δεν μπορώ να μείνω με adsl στα 22€;Μπορείς. Μη τους πιστεύεις. Το ίδιο μου είπαν και μένα αλλά είμαι ευχαριστημένος Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
natpass Δημ. October 2, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 2, 2020 Καλησπέρα σας, μήπως γνωρίζετε τη διαδικασία για οριστική διακοπή της γραμμής; Πρόκειται για σταθερό ΟΤΕ σε σπίτι, το οποίο εδω και 5-6 χρόνια δε χρησιμοποιείται καθόλου (ούτε καν τηλεφωνική συσκευή δεν υπάρχει συνδεδεμένη μα φανταστείτε) και πληρώνουμε χώρις λόγο τα πάγια τόσα χρόνια.. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
takpanos Δημ. October 2, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 2, 2020 Καλησπέρα σας, μήπως γνωρίζετε τη διαδικασία για οριστική διακοπή της γραμμής; Πρόκειται για σταθερό ΟΤΕ σε σπίτι, το οποίο εδω και 5-6 χρόνια δε χρησιμοποιείται καθόλου (ούτε καν τηλεφωνική συσκευή δεν υπάρχει συνδεδεμένη μα φανταστείτε) και πληρώνουμε χώρις λόγο τα πάγια τόσα χρόνια..Πας γερμανο Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
natpass Δημ. October 2, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 2, 2020 Πας γερμανο Έλεγα για κάποιον τρόπο χωρίς μετάβαση σε κατάστημα λόγω ιού, αν γίνεται είτε τηλεφωνικά είτε ηλεκτρονικά. Οκ ευχαριστώ θα παρω αν είναι και 13888 να ρωτήσω (αν καταφέρω να βρω άκρη εκει). Ο κάτοχος της γραμμής είναι αρκετά ηλικιωμένος και γι αυτο θελω να εξυπηρετήσω εγω όπως μπορώ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Lucretious Δημ. October 2, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 2, 2020 Μπορείς. Μη τους πιστεύεις. Το ίδιο μου είπαν και μένα αλλά είμαι ευχαριστημένος Σήμερα με πήραν και εμένα - και μάλιστα πριν λίγο - και επέμειναν πολύ ότι είναι απαραίτητο να το κάνω, αλλιώς η μηναια τιμή θα πάει στα 45 νομίζω. Έχει έξι μήνες που υπέγραψα διετές συμβόλαιο, τι πρέπει να κάνω αν δεν θέλω να γίνει η αναβάθμιση; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mol Δημ. October 2, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 2, 2020 Έλεγα για κάποιον τρόπο χωρίς μετάβαση σε κατάστημα λόγω ιού, αν γίνεται είτε τηλεφωνικά είτε ηλεκτρονικά. Οκ ευχαριστώ θα παρω αν είναι και 13888 να ρωτήσω (αν καταφέρω να βρω άκρη εκει). Ο κάτοχος της γραμμής είναι αρκετά ηλικιωμένος και γι αυτο θελω να εξυπηρετήσω εγω όπως μπορώ Θα χρειαστείτε και εξουσιοδότηση. Τουλάχιστον πριν 1-2 χρόνια σε παρόμοια περίπτωση ζήτησαν. Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
natpass Δημ. October 2, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 2, 2020 Θα χρειαστείτε και εξουσιοδότηση. Τουλάχιστον πριν 1-2 χρόνια σε παρόμοια περίπτωση ζήτησαν. Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Ναι λογικά (και σωστό για να λέμε την αλήθεια) θα ζητήσουν... Ευτυχώς πλέον μπορεί να γίνει ηλεκτρονικά αυτη τουλάχιστον! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
thansof_7 Δημ. October 8, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 8, 2020 Να ρωτήσω κάτι... Έχω στο σπίτι vdsl 50, αν κάνω δεύτερο συμβόλαιο στο άλλο σπίτι στο όνομα μου θα έχω καμία έκπτωση στα πάγια;; Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
JOHNMEGARYTHMOS Δημ. October 8, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 8, 2020 Να ρωτήσω κάτι... Έχω στο σπίτι vdsl 50, αν κάνω δεύτερο συμβόλαιο στο άλλο σπίτι στο όνομα μου θα έχω καμία έκπτωση στα πάγια;; Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk οχι δεν υπαρχει εκπτωση , αλλα δες αμα καλυπτει το δικτυο της skytelecom διοτι ξεκιναει απο 17,90 ευρω και εχει εως 24 αλλα upload 4 , με πραγματικες ταχυτητες πανω κατω στα 22. Αν παλι δεν υπαρχει αλλος παροχος και πρεπει αναγκαστηκα να πας στο οτε , το κατεξοχην γενικα δεν αξιζει ιδιαιτερα διοτι μπορει μεν να λειτουργει το τηλεφωνο οσους μηνες λεει το προγραμμα και ολους τους αλλους να κλεινει, αλλα τα παγια τα πληρωνεις κανονικα. Αλλα αμα δεν εξυπηρετει η τιμη και οι περιοδοι εχει vdsl 50 στα 24,39 ευρω , δες εδω https://www.cosmote.gr/eshop/browse/Fixed-Plans/Double-Play-Plans/Home-Double-Play-for-Holiday-House/-/N-1q4022c Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DjTony Δημ. October 10, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 10, 2020 Το speed booster λειτουργεί μόνο με το Speedport? Η παίζει να λειτουργεί και με το Fritz? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
paanos Δημ. October 11, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 11, 2020 Μόνο με το huawei που δίνουν λειτουργεί. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
p4709 Δημ. October 13, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 13, 2020 Γνωρίζετε πόσο περίπου καιρό χρειάζεται για αναβάθμιση από 24 σε 50άρα; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
rebel1 Δημ. October 13, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 13, 2020 Κάποιες λίγες μέρες, ανάλογα με την διαθεσιμότητα της περιοχής Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zurabi_97 Δημ. October 15, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 15, 2020 (edited) Καλησπέρα. (Ακολουθεί μακροσκελές κείμενο, συγνώμη για τη ταλαιπωρία) Στις αρχές Ιουνίου, η διοίκηση του ΟΤΕ, έδωσε εντολή να αναβαθμιστούν οι γραμμές στα Ν.Μουδανιά. Από εκεί και ύστερα, ξεκίνησαν οι ιστορίες με απώλεια συγχρονισμού, αποσυνδέσεις. Έχω δηλώσει πολλές φορές βλάβη, αλλά οι τεχνικοί ερχόντουσαν την ώρα που αυτό ησύχαζε και ως αποτέλεσμα να μην μπορούν να δουν τι παίζει. Σε κάποια φάση, με είπαν το εξής "Ελέγξτε την εσωτερική σας καλωδίωση". Λοιπόν μετά από τόσες επανειλημμένες δήλωσης βλάβης, έρχεται λοιπόν τεχνικός, κάνει μετρήσεις μέχρι την οικοδομή, όλα οκ. Μέσα στο διαμέρισμα, έχανε αρκετά. Το αίτιο ήταν η ρεκλέτα, και ο τεχνικός σύνδεσε απευθείας τα καλώδια που ερχόταν από έξω με τα καλώδια που πήγαιναν στην οικοδομή. Ξανά κάνει μέτρηση στο διαμέρισμα, δείχνει τα ίδια στοιχεία όταν ήταν συνδεδεμένο το argus στη γραμμή, δηλαδή πλέον χωρίς απώλειες. Περνάει μιάμισι εβδομάδα, τα ίδια παρατράγουδα. Δηλώνω βλάβη τις προάλλες, μου λέει ότι έκαναν μεταγωγή τη γραμμή από το κέντρο, στη καμπίνα που είναι δίπλα. Τη νύχτα της Παρασκευής, τα ίδια. Το ίδιο και το Σάββατο, και μετά βλέπω για 2 μέρες να παραμένει σταθερό. Εχθες Τετάρτη, κατέβηκα, σύνδεσα τη τηλεφωνική πρίζα κατευθείαν στη γραμμή που έρχεται από έξω. Δείχνει να έχει σταθεροποιηθεί. SNR 33.3dB/32.1db και Attenuation 13.5db/15db. SRC 0 και FEC 0. Ξυπνάω στις 4 τα ξημερώματα, πάω να δω, στις 3:23 τα ξημερώματα σήμερα (15/10) έχασε συγχρονισμό και συγχρόνισε στο τέλος. Ωραία μέχρι τότε. Στις 9 το πρωί, βλέπω να πλημμυρίζει από CRC errors, λες σαν να έφυγε το πώμα του πυρισβεστικού κρούνου και να τρέχει ανεξέλεγκτα νερό με το κιλό. Κατεβαίνω με το ρούτερ κάτω στον πίνακα με τα καλώδια και συνδέω τη γραμμή με τη τηλεφωνική πρίζα, συνδέω το ρούτερ και κάνω δοκιμή. Προ εκπλήξεως κάνει και κάτω ντου στα CRC και σε λίγα δευτερόλεπτα το SNR να δίνει αρνητικό ψηφίο (-4-1db/25db). Έβγαλα το συμπέρασμα πως η συνδεσμολογία της οικοδομής δεν είχε πρόβλημα και κάτι είναι από τη πλευρά της γραμμής. Ο τεχνικός που μιλούσα την Παρασκευή, με είπε ότι αν συνεχιστεί ξανά αυτό, να καλέσω την εξυπηρέτηση στο 13888/13788 και να τους πω ότι "Μίλησα με τον τεχνικό και μου είπε πως εξαίτιας του ΤΑΔΕ προβλήματος, να μου αλλάξετε σε ADSL 24 Only, no vectoring". Και έχω την εξής απορία, υπάρχει πιθανότητα να λυθεί με την εναλλαγή σε ADSL 24 only no vectoring; Η γραμμή μου πιάνει 27031kbit/s Download και 2701kbit/s Upload. Η γραμμή έχει προφίλ VDSL2 Vectoring (VDSL2-17A Annex B,ενώ είμαι σε ADSL). Άμα το παω σε προφίλ ADSL 24 χωρις Vectoring, η ταχύτητα πάνω κάτω πόσο λέτε να είναι; Η καμπίνα είναι περίπου 330 μέτρα μακριά από το διαμέρισμα που κατοικώ. Edited October 15, 2020 by zurabi_97 Παράθεση [img]http://mowned.com/sig/zurabi.smart.jpg[/img] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.