Jump to content

COSMΟΤΕ: HOME: Δίκτυο, τιμές, σχόλια, παρατηρήσεις, προβλήματα


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

καλησπέρα, ρε παιδιά εχει κανα μηνα εχω φρικαρει. εχω κοσμοτε σταθερό ίντερνετ της κακιάς ωρας αλλα τέλος πάντων ενω είμαι συνδεδεμένος ειναι μερικές σελίδες οπως car.gr skroutz.gr και αλλες που δε τις ανοίγει ενω αλλες τις ανοίγει κανονικά. μπαίνω με 4g ανοίγουν κανονικά εχω κανει ρισταρτ το ρουτερ εχω κανει επαναφορα εργ ρυθμίσεων τιποτα τι να κάνω???

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα, ρε παιδιά εχει κανα μηνα εχω φρικαρει. εχω κοσμοτε σταθερό ίντερνετ της κακιάς ωρας αλλα τέλος πάντων ενω είμαι συνδεδεμένος ειναι μερικές σελίδες οπως car.gr skroutz.gr και αλλες που δε τις ανοίγει ενω αλλες τις ανοίγει κανονικά. μπαίνω με 4g ανοίγουν κανονικά εχω κανει ρισταρτ το ρουτερ εχω κανει επαναφορα εργ ρυθμίσεων τιποτα τι να κάνω???
Έχεις αλλάξει dns χειροκίνητα στο router;

Στάλθηκε από το V2219 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Da_rudakos said:

Έχεις αλλάξει dns χειροκίνητα στο router;

Στάλθηκε από το V2219 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

οχι δεν εχω πειράξει τίποτα, το ρούτερ μου ειναι speedport plus. υπάρχει καποιος οδηγός να λεει τι να σκαλισω στις ρυθμίσεις του ρουτερ?

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Da_rudakos said:

Αν είναι απολύτως μαμά δεν κάνεις και ενα reset;

Στάλθηκε από το V2219 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

εχω κάνει κανα δύο φορές 

μολις εκανα τίποτα απολύτως παλι δε τα ανοίγει... πφφφφ

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, some1 said:

καλησπέρα, ρε παιδιά εχει κανα μηνα εχω φρικαρει. εχω κοσμοτε σταθερό ίντερνετ της κακιάς ωρας αλλα τέλος πάντων ενω είμαι συνδεδεμένος ειναι μερικές σελίδες οπως car.gr skroutz.gr και αλλες που δε τις ανοίγει ενω αλλες τις ανοίγει κανονικά. μπαίνω με 4g ανοίγουν κανονικά εχω κανει ρισταρτ το ρουτερ εχω κανει επαναφορα εργ ρυθμίσεων τιποτα τι να κάνω???

Δοκίμασε να κάνεις  διαγραφή cookies  κλπ από το browser. 

Ιστορικό: Ericsson T28s, Nokia 3330, Sony ericsson T630,K750i, K800i, Motorola V3x, Sony ericsson w950i, Nokia n95 8gb, Sony ericsson vivaz , Nokia Ν8 , iphone 4 , Samsung Galaxy SIII , Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy S7 και τώρα Samsung Galaxy Νοte10 Plus + Samsung galaxy tab s2 8" 4G 2016
Link to comment
Share on other sites

όπως έγραψα και λίγες ημέρες πριν, πρόσφατα πήγα στα 200mbps vdsl και πιάνω περιπου 150 mbps. Έχω τρελές διακυμάνσεις μέσα στην ημερα (120-160mbps) και τουλάχιστον μια φορα την ημέρα αποσυνδέσεις. Φυσικά έκατσα και τσέκαρα την γραμμή από εκεί που φτάνει το καλώδιο του ΟΤΕ μέχρι το διαμέρισμά μου και δεν βρήκα κάποιο "χοντρό" πρόβλημα.

Πήρα τηλ στο τεχνικό τμήμα, το τσεκάρανε και αυτοι και μου επιβεβαιώσανε οτι υπάρχει θέμα με τις διακυμάνσεις και τις αποσυνδέσεις. Θα έρθει τεχνικός να δει την γραμμή. Για να δουμε λοιπόν τι θα μου πουν......

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν βρεθεί κάποια λύση , θα σου προτείνει εν τέλη την υποβάθμιση ταχύτητας. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, CaptainNickGR said:

Αν δεν βρεθεί κάποια λύση , θα σου προτείνει εν τέλη την υποβάθμιση ταχύτητας. 

Προσωπικά με εναν συγχρονισμό στα 170< mbps, θα ειμαι ικανοποιημένος. Αλλιώς καλύτερα πίσω στα 100. Δεν αξίζει να πληρώνω 6 ευρω τον μήνα παραπάνω για 20-30mbps

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, tasosathan said:

Προσωπικά με εναν συγχρονισμό στα 170< mbps, θα ειμαι ικανοποιημένος. Αλλιώς καλύτερα πίσω στα 100. Δεν αξίζει να πληρώνω 6 ευρω τον μήνα παραπάνω για 20-30mbps

Αν λες πως ανεβοκατεβαίνει και σε αποσυνδέει κι ολας , το καλύτερο θα ήτανε να κατέβεις σε ταχύτητα. 

Link to comment
Share on other sites

Κάτσε να δεις τι θα σου πει ο τεχνικός. Ίσως σου προτείνει να αλλάξεις όλο το καλώδιο για αρχή από τον κατανεμητη μέχρι μέσα και να δεις πώς θα πάει. Σίγουρα μόνο καλό θα είναι αυτό, ακόμα και αν κάνεις υποβάθμιση της γραμμής πάλι. Επίσης το καλώδιο του ΟΤΕ που έρχεται στον κατανεμητη, είναι εναέριο ή μέσα στη γη (εννοώ εκείνο που γίνεται διανομή στα κτίρια από τη κάθε κολόνα του ΟΤΕ) ; Τα περισσότερα από αυτά είναι για τα σκουπίδια πλέον μετά από τοσα χρόνια (τα εναέρια). Προφανώς δεν μπαίνεις σε τόσα έξοδα και κατεβαίνεις σε πρόγραμμα, περιμένοντας να έρθει κάποια στιγμή η οπτική στην περιοχή σου..

Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, johnny_htc said:

Κάτσε να δεις τι θα σου πει ο τεχνικός. Ίσως σου προτείνει να αλλάξεις όλο το καλώδιο για αρχή από τον κατανεμητη μέχρι μέσα και να δεις πώς θα πάει. Σίγουρα μόνο καλό θα είναι αυτό, ακόμα και αν κάνεις υποβάθμιση της γραμμής πάλι. Επίσης το καλώδιο του ΟΤΕ που έρχεται στον κατανεμητη, είναι εναέριο ή μέσα στη γη (εννοώ εκείνο που γίνεται διανομή στα κτίρια από τη κάθε κολόνα του ΟΤΕ) ; Τα περισσότερα από αυτά είναι για τα σκουπίδια πλέον μετά από τοσα χρόνια (τα εναέρια). Προφανώς δεν μπαίνεις σε τόσα έξοδα και κατεβαίνεις σε πρόγραμμα, περιμένοντας να έρθει κάποια στιγμή η οπτική στην περιοχή σου..

Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Είναι εναέριο, οπότε μάλλον μπορεί να χρειαστεί και ο ΟΤΕ να αλλάξει το καλώδιο που έρχεται από το ΚΑΦΑΟ;

Έχει υποστήριξη για οπτική η περιοχή αλλά δεν μπορώ να βάλω

Edited by tasosathan
Link to comment
Share on other sites

Είναι εναέριο, οπότε μάλλον μπορεί να χρειαστεί και ο ΟΤΕ να αλλάξει το καλώδιο που έρχεται από το ΚΑΦΑΟ;
Έχει υποστήριξη για οπτική η περιοχή αλλά δεν μπορώ να βάλω
Ίσως, άμα το βρει σκάρτο.

Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

31 minutes ago, CaptainNickGR said:

Εναέριο και 35b προφίλ ; Χα χα καλό να τους πεις. 

Λες και έκατσαν ποτέ να δουν ακριβώς τι μπορούν να σου παρέχουν και πώς πάνε από υποδομές. Άλλωστε ξέρουν ότι πάμε προς οπτική ίνα όλοι πάνω κάτω σε μερικά χρόνια, άρα μπαίνουν σε πολύ δεύτερη μοίρα όλα αυτά πλέον.. 

Link to comment
Share on other sites

ΑΛΛΑΓΗ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ

Ο λογαριασμος ερχεται στο ονομα του ενος γονεα. Μπορει να αλλαξει στο ονομα μου; (παιδι-αλλα εχω και ενα αδερφο). Μπορει να γινει απο καπου εντελως ηλεκτρονικα/εξ'αποστασεως; Τι χρειαζεται;

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, karib said:

ΑΛΛΑΓΗ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ

Ο λογαριασμος ερχεται στο ονομα του ενος γονεα. Μπορει να αλλαξει στο ονομα μου; (παιδι-αλλα εχω και ενα αδερφο). Μπορει να γινει απο καπου εντελως ηλεκτρονικα/εξ'αποστασεως; Τι χρειαζεται;

Αρχικά μπορεί να εκδόσει μία εξουσιοδότηση μεταβίβασης από το gov.gr. Δεν παίζει ρόλο η οικογενειακή σχέση ή εάν έχεις αδερφό, μπορεί να γίνει προς οποιονδήποτε. Δεν ξέρω όμως εάν δέχονται την αίτηση εξ' αποστάσεως ή πρέπει να πας αυτοπροσώπως σε κατάστημα.

Link to comment
Share on other sites

49 minutes ago, minast said:

Αρχικά μπορεί να εκδόσει μία εξουσιοδότηση μεταβίβασης από το gov.gr. Δεν παίζει ρόλο η οικογενειακή σχέση ή εάν έχεις αδερφό, μπορεί να γίνει προς οποιονδήποτε. Δεν ξέρω όμως εάν δέχονται την αίτηση εξ' αποστάσεως ή πρέπει να πας αυτοπροσώπως σε κατάστημα.

Εξουσιοδοτηση του γονεα, για μεταβιβαση του αριθμου προς το παιδι; Πως να λεει δηλαδη; 'Εξουσιοδοτω για τη μεταβιβαση του  αριθμου στον....';

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, karib said:

Εξουσιοδοτηση του γονεα, για μεταβιβαση του αριθμου προς το παιδι; Πως να λεει δηλαδη; 'Εξουσιοδοτω για τη μεταβιβαση του  αριθμου στον....';

Ο ιδιοκτήτης της γραμμής να συμπληρώσει ηλεκτρονική εξουσιοδότηση σε τρίτο για να λειτουργήσει για λογαριασμό του για την μεταβίβαση.

Εναλλακτικά μπορεί να συμπληρώσει υπεύθυνη δήλωση που δηλώνει τα στοιχεία (δικά του και της γραμμής) και ότι συμφωνεί να μεταβιβαστεί σε συγκεκριμένο άτομο.

Η διαδικασία είναι απλή. Η εξουσιοδότηση ή υπεύθυνη δήλωση χρειάζονται για την ταυτοποίηση του ιδιοκτήτη και τεκμηρίωση της συναίνεσής του, εφόσον δεν θα είναι παρών.

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, minast said:

Ο ιδιοκτήτης της γραμμής να συμπληρώσει ηλεκτρονική εξουσιοδότηση σε τρίτο για να λειτουργήσει για λογαριασμό του για την μεταβίβαση.

Εναλλακτικά μπορεί να συμπληρώσει υπεύθυνη δήλωση που δηλώνει τα στοιχεία (δικά του και της γραμμής) και ότι συμφωνεί να μεταβιβαστεί σε συγκεκριμένο άτομο.

Η διαδικασία είναι απλή. Η εξουσιοδότηση ή υπεύθυνη δήλωση χρειάζονται για την ταυτοποίηση του ιδιοκτήτη και τεκμηρίωση της συναίνεσής του, εφόσον δεν θα είναι παρών.

Απολυτα κατανοητο.

Απλα δεν ξερουμε αν η ολη διαδικασια μετα, γινεται ηλεκτρονικα απο καπου, ή θελει να πας σε καταστημα.

Link to comment
Share on other sites

Πέμπτη και Παρασκευή, τοποθετώντας το ρουτερ της cosmote, συγχρονισμός στο 1,5 με 4,5 download, επίσκεψη τεχνικού στο σπίτι και εν απουσία μου, μετράει μέχρι το κουτί έξω από το σπίτι 27 download "δεν έχετε πρόβλημα, να δείτε την εσωτερική εγκατάσταση με κάποιον ηλεκτρολόγο".

2 λεπτά μου πήρε και μια δόση μαγείας για να βρω τι φταίει, 23 λεπτά για να διορθωθεί η "βλάβη", κατά την τελευταία επίσκεψη τεχνικού, μετά από τον κεραυνό στην περιοχή και πριν ανακαλύψει ότι έχει πρόβλημα όλη η περιοχή, μιας και ήμουν ο πρώτος που πρόλαβα να αναφέρω προβλήματα με το ίντερνετ (ίσως και ως ο γνωστός που ενοχλεί κάθε 3 και λίγο) ήρθε ο τεχνίτης, έκοψε την υπάρχουσα σύνδεση που ήταν με κάτι μαραφέτια (νοικοκυρεμένα φαινόταν) και τα έστριψε λίγο με το χέρι. Ε αυτό ήταν άνοιξα το κουτί, έστριψα λίγο καλύτερα με το χέρι τα καλώδια, έβαλα και λίγο μονωτική ταινία μη τυχόν και ακουμπήσει κατά λάθος και ω το μαγικό... Έχω ξανά φουλ γραμμή... 

Ρε φίλε, 2 περιπτώσεις υπάρχουν ή που δεν μέτρησες έξω από το σπίτι ή που είσαι τόσο τσαπατσουλης και στα τέτοια σου γιατί αν έχεις ανοίξει για να μετρήσεις φταίει η τεμπελιά σου για την όλη φάση! 

Τέλος καλό, όλα καλά. Μη χρειαστεί μόνο σε 10-15 μέρες νέα επικοινωνία με το καλλητεχνικό τμήμα... 

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

Πέμπτη και Παρασκευή, τοποθετώντας το ρουτερ της cosmote, συγχρονισμός στο 1,5 με 4,5 download, επίσκεψη τεχνικού στο σπίτι και εν απουσία μου, μετράει μέχρι το κουτί έξω από το σπίτι 27 download "δεν έχετε πρόβλημα, να δείτε την εσωτερική εγκατάσταση με κάποιον ηλεκτρολόγο".
2 λεπτά μου πήρε και μια δόση μαγείας για να βρω τι φταίει, 23 λεπτά για να διορθωθεί η "βλάβη", κατά την τελευταία επίσκεψη τεχνικού, μετά από τον κεραυνό στην περιοχή και πριν ανακαλύψει ότι έχει πρόβλημα όλη η περιοχή, μιας και ήμουν ο πρώτος που πρόλαβα να αναφέρω προβλήματα με το ίντερνετ (ίσως και ως ο γνωστός που ενοχλεί κάθε 3 και λίγο) ήρθε ο τεχνίτης, έκοψε την υπάρχουσα σύνδεση που ήταν με κάτι μαραφέτια (νοικοκυρεμένα φαινόταν) και τα έστριψε λίγο με το χέρι. Ε αυτό ήταν άνοιξα το κουτί, έστριψα λίγο καλύτερα με το χέρι τα καλώδια, έβαλα και λίγο μονωτική ταινία μη τυχόν και ακουμπήσει κατά λάθος και ω το μαγικό... Έχω ξανά φουλ γραμμή... 
Ρε φίλε, 2 περιπτώσεις υπάρχουν ή που δεν μέτρησες έξω από το σπίτι ή που είσαι τόσο τσαπατσουλης και στα τέτοια σου γιατί αν έχεις ανοίξει για να μετρήσεις φταίει η τεμπελιά σου για την όλη φάση! 
Τέλος καλό, όλα καλά. Μη χρειαστεί μόνο σε 10-15 μέρες νέα επικοινωνία με το καλλητεχνικό τμήμα... 
Εύχομαι να πάνε όλα καλά αυτή τη φορά και να μη χρειαστεί να γίνεις φίλος με τον τεχνικό εκεί πέρα και αρχίσετε και βγαίνετε για τσιπουρακια και μεζέδες στο τέλος να μιλάτε για τα μπαρμπουτσαλα του ΟΤΕ Πάντως και σε εμένα εδώ στο οίκημα, ήρθε γείτονας καινούργιος και έκανε αίτηση σε άλλη εταιρεία νομίζω. Ε ήρθε η ώρα για σύνδεση και είναι μια μέρα λοιπόν που ενώ κάνω δουλειά θυμάμαι στο πισι, πέφτει η γραμμή. Τι φάση λέω. Παίρνω χαμπάρι στο μεταξύ ότι κάποιος έχει μπει στην αυλή γιατί ο σκύλος έχει κάνει σαματά. Βγαίνω έξω λοιπόν 6και τι βλέπω;; ο οτετζης κυριοτατος ως είναι, άνοιξε την πορτα της αυλής και μπαίνει μέσα, σαν να είναι δικιά του, έβγαλε και τη σκαλίτσα του και μια χαρά σκαρφάλωσε στον διακλαδωτη. Και δωστου δοκιμές να βρει το σωστό καλώδιο. Κύριε του λέω, εύχομαι να είναι όλα όπως πριν μετά γτ δεν έχουμε ίντερνετ. Μην ανησυχείς θα είναι όλα οκ μετά (τώρα ότι μας έκοψε τη δουλειά, στα π@π@ρ.. του, τι είναι για να ενημερώσει, κάνας μ@λκς;;) τελικά δεν το έβρισκε, τα έβαλε όλα όπως πριν (άνοιξε και το παλιό κουτί με τη ψευτοφλαντζα, ευτυχώς δεν μπάζει νερά - είναι από τα αρχαία που αντί για λάστιχο, είχαν μια πάστα πισσας, κάποιο παρόμοιο υλικό για στεγανοποιηση κατά την επαφή) και λέει δεν μπορώ να καταλάβω τι συμβαίνει (λες και με αφορούσε, αλλά μίλαγε σε μένα να το πω στον γείτονα - άκου πράματα - γι αυτό σου έλεγα κιολας παλιότερα, επαρχία παίζει να συνεννοηστε καλύτερα, εδώ μια που τον είδες, μια που σε χαιρέτησε και αντε βρες τον πάλι) και λέει θα ξαναστείλει τεχνικό - ο, τι να ναι δηλαδή. Φεύγει, κοπανάει και τη σκάλα καθώς την μάζευε σε κάτι μάρμαρα, κοπανάει και την πόρτα όπως κλείνει και κύριος την έκανε με ένα από εκείνα τα σαράβαλα τα Citroen βανακια που έχει ο ΟΤΕ από τις εποχές των παχιων αγελάδων 90's - 2000. Ευτυχώς ήθελε απλά να συνδέσει το καλώδιο στη πόρτα στο dslam. And that's all folks

Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

On 27/6/2023 at 6:43 ΜΜ, johnny_htc said:

Εύχομαι να πάνε όλα καλά αυτή τη φορά 

Θέλω μια εξυπηρέτηση... 

Μη μου ευχηθείς ξανά, μπορείς; 

😂😂😂

Σήμερα χρειάστηκε να καλέσω στο σταθερό του σπιτιού μάντεψε, δεν έχω/είχα τηλέφωνο... 

Δεν ξέρω από πότε, σήμερα το χρειάστηκα σήμερα το ανακάλυψα και να φανταστείς τα χαράματα πριν φύγω για δουλειά σήκωσα το ακουστικό και είχα "βόμβο" υπέθεσα ότι όλα καλά. Όταν ήρθε η ώρα να καλέσω άκουσα μια φωνή να μου λέει "ο συνδρομητής που καλέσατε είναι προσωρινά κορόιδο και δε δέχεται κλήσεις, ούτε μπορεί να κάνει" νεύρα πάνω από το κεφάλι (που έλεγε και η γιαγιά Χρυσούλα, καλή της ώρα) 

Φορτωμένο το πρόγραμμα και την ώρα που ξεκίνησα να γυρίσω κλήση στο 13788, ναι μπλα μπλα μπλα "κύριε Ανδρέα δεν είναι τίποτα το σοβαρό (εκεί διέκοψα ευγενικά και διόρθωσα ευγενικά ότι δεν είναι τίποτα σοβαρό για αυτούς) ναι, κάποιες ρυθμίσεις θα κάνω και όλα θα είναι καλά, μπλα μπλα μπλα 1000 συγνώμη ξανά 1000 συγνώμη και λίγο υπομονή, 1000 συγνώμη..." 

Συνέχισα ευγενικά (εβραζα μέσα μου) και ζήτησα να μην ακούσω ξανά την λέξη συγνώμη γιατί οδηγώ και είναι επικίνδυνο, κάθε συγνώμη τρυπάει το μυαλό μου. 

Μάλιστα κύριε Ανδρέα... 

Ζήτησα να μάθω για ποιο λόγο έπρεπε να γίνουν αυτές οι ρυθμίσεις και για πιο λόγο να βρεθώ σε αυτή την ταλαιπωρία, έφτασε η στιγμή που πρέπει να καλέσω σπίτι και δεν μπορώ να έρθω σε επικοινωνία με όποιον κίνδυνο επιφέρει αυτή η κατάσταση....

Συγνωμη κύριε Ανδρέα αλλά δεν είναι και τόσο τραγικά τα πράγματα... 

Άλλαξε όλος ο τόνος μου "φυσικά και ότι παράπονο που έχω δεν αφορά εσάς προσωπικά, η όποια εξέλιξη της ασφάλειας μου όμως αφορά εσάς και μόνο κύριε... Οδηγώ πάνω από επαρχιακή γέφυρα ποταμού και μου έχεις κάνει βζιιιιιν στο μυαλό, οι κλίσεις μας καταγράφονται αν πάθω κάτι σας καθιστώ υπεύθυνους..." το εάν είναι ή όχι τραγικά τα πράγματα, ούτε αυτό είσαι σε θέση να το κρίνεις! 

Υποτίθεται ότι το έφτιαξε, έκανα ξανά κλήση, πάλι έφαγα άκυρο, ξανά κλήση, άλλος κύριος μόλις άρχισα να μιλάω ευγενικά για αρχή αλλά με εμφανή ένταση "είστε ο κύριος με το τηλέφωνο που τελειώνει σε ΧΧΧ; μια στιγμή να κάνω μία αλλαγή, ναι βλέπω πως δεν δέχεται ακόμα κλήσεις, συγνώμη μπορείτε να μου πείτε τα λαμπάκια που ανάβουν;" -Τα δικά μου ανάβουν και μην ακούσω άλλο συγνώμη μου το απαγόρεψε ο ψυχίατρος μου, σου λέω ότι είμαι στο δρόμο και δεν μπορώ να καλέσω στο σπίτι... Αλλά μέχρι να συνεννοηθούμε έφτασα κιόλας." ξέρετε κύριε Ανδρέα, πρέπει να γίνει επανεκκίνηση του εξοπλισμού..." -Γιατί πρέπει να φτάσουμε στην κατάσταση του να χρειαστεί να καλέσω τα παιδιά στο σπίτι και να βρεθώ σε πανικό; Εκεί έπεσε ένα 1000 συγνώμη, βγήκα εκτός εαυτού κοπάνησα και το φτερό του αμαξιού στην κολόνα του πάρκινγκ, άρχισα να τρελαίνομαι στα αλήθεια και το έκλεισα. 

Μπήκα σπίτι έκανα επανεκκίνηση, περίμενα, έφαγα άλλο ένα άκυρο, κάλεσα άλλη μια φορά, ζήτησα προκαταβολή το συγνώμη γιατί τα νεύρα μου ξεπέρασαν το όριο μου, με διέκοψε 2 φορές ο κύριος από την απέναντι πλευρά της γραμμής, του ζήτησα ευγενικά να μην μιλάει μέχρι να του πω τι πρόβλημα έχω και του είπα ότι δε θέλω λύση στο πρόβλημα αλλά να μην ακούσω άλλη συγνώμη. Κατάλαβε την ένταση της φωνής "είστε ο κύριος με το τηλέφωνο που τελειώνει σε ΧΧΧ;" πήγε να πει κάτι ακόμη και το έκοψα, έχω γίνει μπαλάκι ο κάθε ένας από την εξυπηρέτηση λέει μια εξυπνάδα και κλίνει το πρόβλημα με την ελπίδα ότι όταν καλέσω ξανά δε θα διαχειριστεί το θέμα ο ίδιος, οι χειριστές αλλάζουν όμως εγώ που είμαι το μπαλάκι είμαι ο ίδιος, εδώ και καιρό. Όταν τυχαίνει να πέσω σε ίδιο διαχειριστή (ο αριθμός τους είναι πεπερασμένος ενώ τα προβλήματα μου, αφού δεν λύνονται, είναι συνεχόμενα και διαρκεί) θέμα χρόνου ήταν έτσι και αλλιώς, όταν πέφτω σε κάποιον πάνω από μια φορά "έντεχνα" πέφτει η γραμμή ή το τσατ... Ο τρίτος λοιπόν είδε ότι έχω φραγή εισερχομένων και εξερχομένων κλήσεων, δεν μπορεί να καταλάβει γιατί και ότι θα το πιέσει να λυθεί. Φυσικά και δεν αρκέστηκα σε αυτό. Κάλεσα στο τμήμα διακοπών (όχι καλοκαιρινών). 

Καλησπέρα σας κύριε Ανδρέα, μπλα μπλα μπλα γιατί; Γιατί δε μπορείτε να μου παρέχετε αδιάλειπτη σύνδεση ούτε όσο αφορά τις τηλεφωνικές κλήσεις! Μη πεις συγνώμη! "Μάλιστα, θα σας καλέσει το τμήμα εκ νέου για ταυτοποίηση και..." - Ακούστε κυρία μου, είστε υπάλληλοι όλοι, δε μου φταίτε προσωπικά, το μόνο που θέλω είναι να μην αναγκάζομαι σε επαναλήψεις σαν κολλημένος δίσκος, είναι μεγάλη επιβάρυνση για την υγεία μου σωματική και ψυχική. Όποιος θέλει ας με καλέσει αρκεί να έχει γνώση της υπόθεσης, μόνο αυτό! "μάλιστα, δε μπορώ να πω ότι σας νιώθω αλλά καταλαβαίνω την ένταση" -μακάρι να μπορούσε η εταιρεία να νιώσει ότι νιώθω... Θα ήταν όμως άδικο γιατί θα περνούσε σε κάποιον υπάλληλο! Καλό υπόλοιπο βάρδιας σας εύχομαι να μην βρεθείτε ποτέ στην θέση μου. 

.. 

... 

Πριν λίγο έκλεισε το τηλέφωνο ο κύριος που κάλεσε για την διακοπή. (με διέκοψε όσο έγραφα και έχασα την σειρά) φυσικά και δεν ήταν ενήμερος, του τα είπα, επέμενε να γίνει η διακοπή για μην χρεώνομαι άδικα. Τον ενημέρωσα ότι δεν είμαι σε κατάσταση να μιλήσω και θα ήταν καλό να με καλέσουν αύριο, επέμενε να κλείσει το θέμα της διακοπής ατελώς, Δε ξέρω εάν έκανα καλά αλλά έθεσα ως απαίτηση να καθαρίσουν όλα τα θέματα μαζί, του είπα άλλη μια φορά ότι κάθε κουβέντα που ανταλλάσουμε με  ωθεί πέρα από τις ψυχικές μου αντοχές και θα ήταν καλύτερα να μιλήσω αύριο με κάποιον που θα έχει την αρμοδιότητα να μιλήσει για όλα τα θέματα, επέμεινε στο να κλίσει η γραμμή μου για να παύση η χρέωση, εδώ ανέβασα τόνο και έθεσα ως δεδομένο ότι τυχόν παρεκτροπή από μέρους μου θα έχει ως ελαφρυντικό τον εν βρασμό ψυχής και πως στην καταγραφή της κλήσης είναι ξεκάθαρο το ότι προειδοποίησα πολλές φορές ότι δεν είμαι καλά και πως δεν είμαι σε θέση να κάνω λογική συζήτηση, αλλά με προκαλείται...

Εκεί έγινε η συνθηκολωσυνθηκολόγηση και η ανανέωση του τηλεφωνικού ραντεβού για αύριο, με κάποιον εκπρόσωπο/υπάλληλο που να έχει γνώση της υπόθεσης και μία πρόταση αποζημίωσης για όλα όσα έχω περάσει με αποδεκτή το ίδρυμα για το οποίο διεκδίκησα και την προηγούμενη... 

Οπότε αυτό που μένει είναι να μην... Μου Ευχηθείς, εάν είναι δυνατόν 😁

Edited by andreasomageiras

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

Θέλω μια εξυπηρέτηση... 
Μη μου ευχηθείς ξανά, μπορείς; 

Σήμερα χρειάστηκε να καλέσω στο σταθερό του σπιτιού μάντεψε, δεν έχω/είχα τηλέφωνο... 
Δεν ξέρω από πότε, σήμερα το χρειάστηκα σήμερα το ανακάλυψα και να φανταστείς τα χαράματα πριν φύγω για δουλειά σήκωσα το ακουστικό και είχα "βόμβο" υπέθεσα ότι όλα καλά. Όταν ήρθε η ώρα να καλέσω άκουσα μια φωνή να μου λέει "ο συνδρομητής που καλέσατε είναι προσωρινά κορόιδο και δε δέχεται κλήσεις, ούτε μπορεί να κάνει" νεύρα πάνω από το κεφάλι (που έλεγε και η γιαγιά Χρυσούλα, καλή της ώρα) 
Φορτωμένο το πρόγραμμα και την ώρα που ξεκίνησα να γυρίσω κλήση στο 13788, ναι μπλα μπλα μπλα "κύριε Ανδρέα δεν είναι τίποτα το σοβαρό (εκεί διέκοψα ευγενικά και διόρθωσα ευγενικά ότι δεν είναι τίποτα σοβαρό για αυτούς) ναι, κάποιες ρυθμίσεις θα κάνω και όλα θα είναι καλά, μπλα μπλα μπλα 1000 συγνώμη ξανά 1000 συγνώμη και λίγο υπομονή, 1000 συγνώμη..." 
Συνέχισα ευγενικά (εβραζα μέσα μου) και ζήτησα να μην ακούσω ξανά την λέξη συγνώμη γιατί οδηγώ και είναι επικίνδυνο, κάθε συγνώμη τρυπάει το μυαλό μου. 
Μάλιστα κύριε Ανδρέα... 
Ζήτησα να μάθω για ποιο λόγο έπρεπε να γίνουν αυτές οι ρυθμίσεις και για πιο λόγο να βρεθώ σε αυτή την ταλαιπωρία, έφτασε η στιγμή που πρέπει να καλέσω σπίτι και δεν μπορώ να έρθω σε επικοινωνία με όποιον κίνδυνο επιφέρει αυτή η κατάσταση....
Συγνωμη κύριε Ανδρέα αλλά δεν είναι και τόσο τραγικά τα πράγματα... 
Άλλαξε όλος ο τόνος μου "φυσικά και ότι παράπονο που έχω δεν αφορά εσάς προσωπικά, η όποια εξέλιξη της ασφάλειας μου όμως αφορά εσάς και μόνο κύριε... Οδηγώ πάνω από επαρχιακή γέφυρα ποταμού και μου έχεις κάνει βζιιιιιν στο μυαλό, οι κλίσεις μας καταγράφονται αν πάθω κάτι σας καθιστώ υπεύθυνους..." το εάν είναι ή όχι τραγικά τα πράγματα, ούτε αυτό είσαι σε θέση να το κρίνεις! 
Υποτίθεται ότι το έφτιαξε, έκανα ξανά κλήση, πάλι έφαγα άκυρο, ξανά κλήση, άλλος κύριος μόλις άρχισα να μιλάω ευγενικά για αρχή αλλά με εμφανή ένταση "είστε ο κύριος με το τηλέφωνο που τελειώνει σε ΧΧΧ; μια στιγμή να κάνω μία αλλαγή, ναι βλέπω πως δεν δέχεται ακόμα κλήσεις, συγνώμη μπορείτε να μου πείτε τα λαμπάκια που ανάβουν;" -Τα δικά μου ανάβουν και μην ακούσω άλλο συγνώμη μου το απαγόρεψε ο ψυχίατρος μου, σου λέω ότι είμαι στο δρόμο και δεν μπορώ να καλέσω στο σπίτι... Αλλά μέχρι να συνεννοηθούμε έφτασα κιόλας." ξέρετε κύριε Ανδρέα, πρέπει να γίνει επανεκκίνηση του εξοπλισμού..." -Γιατί πρέπει να φτάσουμε στην κατάσταση του να χρειαστεί να καλέσω τα παιδιά στο σπίτι και να βρεθώ σε πανικό; Εκεί έπεσε ένα 1000 συγνώμη, βγήκα εκτός εαυτού κοπάνησα και το φτερό του αμαξιού στην κολόνα του πάρκινγκ, άρχισα να τρελαίνομαι στα αλήθεια και το έκλεισα. 
Μπήκα σπίτι έκανα επανεκκίνηση, περίμενα, έφαγα άλλο ένα άκυρο, κάλεσα άλλη μια φορά, ζήτησα προκαταβολή το συγνώμη γιατί τα νεύρα μου ξεπέρασαν το όριο μου, με διέκοψε 2 φορές ο κύριος από την απέναντι πλευρά της γραμμής, του ζήτησα ευγενικά να μην μιλάει μέχρι να του πω τι πρόβλημα έχω και του είπα ότι δε θέλω λύση στο πρόβλημα αλλά να μην ακούσω άλλη συγνώμη. Κατάλαβε την ένταση της φωνής "είστε ο κύριος με το τηλέφωνο που τελειώνει σε ΧΧΧ;" πήγε να πει κάτι ακόμη και το έκοψα, έχω γίνει μπαλάκι ο κάθε ένας από την εξυπηρέτηση λέει μια εξυπνάδα και κλίνει το πρόβλημα με την ελπίδα ότι όταν καλέσω ξανά δε θα διαχειριστεί το θέμα ο ίδιος, οι χειριστές αλλάζουν όμως εγώ που είμαι το μπαλάκι είμαι ο ίδιος, εδώ και καιρό. Όταν τυχαίνει να πέσω σε ίδιο διαχειριστή (ο αριθμός τους είναι πεπερασμένος ενώ τα προβλήματα μου, αφού δεν λύνονται, είναι συνεχόμενα και διαρκεί) θέμα χρόνου ήταν έτσι και αλλιώς, όταν πέφτω σε κάποιον πάνω από μια φορά "έντεχνα" πέφτει η γραμμή ή το τσατ... Ο τρίτος λοιπόν είδε ότι έχω φραγή εισερχομένων και εξερχομένων κλήσεων, δεν μπορεί να καταλάβει γιατί και ότι θα το πιέσει να λυθεί. Φυσικά και δεν αρκέστηκα σε αυτό. Κάλεσα στο τμήμα διακοπών (όχι καλοκαιρινών). 
Καλησπέρα σας κύριε Ανδρέα, μπλα μπλα μπλα γιατί; Γιατί δε μπορείτε να μου παρέχετε αδιάλειπτη σύνδεση ούτε όσο αφορά τις τηλεφωνικές κλήσεις! Μη πεις συγνώμη! "Μάλιστα, θα σας καλέσει το τμήμα εκ νέου για ταυτοποίηση και..." - Ακούστε κυρία μου, είστε υπάλληλοι όλοι, δε μου φταίτε προσωπικά, το μόνο που θέλω είναι να μην αναγκάζομαι σε επαναλήψεις σαν κολλημένος δίσκος, είναι μεγάλη επιβάρυνση για την υγεία μου σωματική και ψυχική. Όποιος θέλει ας με καλέσει αρκεί να έχει γνώση της υπόθεσης, μόνο αυτό! "μάλιστα, δε μπορώ να πω ότι σας νιώθω αλλά καταλαβαίνω την ένταση" -μακάρι να μπορούσε η εταιρεία να νιώσει ότι νιώθω... Θα ήταν όμως άδικο γιατί θα περνούσε σε κάποιον υπάλληλο! Καλό υπόλοιπο βάρδιας σας εύχομαι να μην βρεθείτε ποτέ στην θέση μου. 

.. 
... 
Πριν λίγο έκλεισε το τηλέφωνο ο κύριος που κάλεσε για την διακοπή. (με διέκοψε όσο έγραφα και έχασα την σειρά) φυσικά και δεν ήταν ενήμερος, του τα είπα, επέμενε να γίνει η διακοπή για μην χρεώνομαι άδικα. Τον ενημέρωσα ότι δεν είμαι σε κατάσταση να μιλήσω και θα ήταν καλό να με καλέσουν αύριο, επέμενε να κλείσει το θέμα της διακοπής ατελώς, Δε ξέρω εάν έκανα καλά αλλά έθεσα ως απαίτηση να καθαρίσουν όλα τα θέματα μαζί, του είπα άλλη μια φορά ότι κάθε κουβέντα που ανταλλάσουμε με  ωθεί πέρα από τις ψυχικές μου αντοχές και θα ήταν καλύτερα να μιλήσω αύριο με κάποιον που θα έχει την αρμοδιότητα να μιλήσει για όλα τα θέματα, επέμεινε στο να κλίσει η γραμμή μου για να παύση η χρέωση, εδώ ανέβασα τόνο και έθεσα ως δεδομένο ότι τυχόν παρεκτροπή από μέρους μου θα έχει ως ελαφρυντικό τον εν βρασμό ψυχής και πως στην καταγραφή της κλήσης είναι ξεκάθαρο το ότι προειδοποίησα πολλές φορές ότι δεν είμαι καλά και πως δεν είμαι σε θέση να κάνω λογική συζήτηση, αλλά με προκαλείται...
Εκεί έγινε η συνθηκολωσυνθηκολόγηση και η ανανέωση του τηλεφωνικού ραντεβού για αύριο, με κάποιον εκπρόσωπο/υπάλληλο που να έχει γνώση της υπόθεσης και μία πρόταση αποζημίωσης για όλα όσα έχω περάσει με αποδεκτή το ίδρυμα για το οποίο διεκδίκησα και την προηγούμενη... 
Οπότε αυτό που μένει είναι να μην... Μου Ευχηθείς, εάν είναι δυνατόν
Να ρωτήσω κάτι εγώ... Άλλη εταιρεία δε μπορείς να πας; γιατί παλεύεις τόσο καιρό αφού έχουν πρόβλημα;

Sent from my SM-G998B using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Και σε άλλη εταιρία να πάει, αν ο χαλκός του ΟΤΕ έχει πρόβλημα...

Ούτε ο ΟΤΕ δε μπορεί να το φτιάξει εδώ που τα λέμε, και τους έχει ταράξει ο άνθρωπος. Καλύτερα να το κόψει και να πάει σε λύση με 4G/5G (αν γίνεται πάντα).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...