Jump to content

COSMΟΤΕ: HOME: Δίκτυο, τιμές, σχόλια, παρατηρήσεις, προβλήματα


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλημέρα παιδιά. Να ρωτήσω, σκέφτομαι για αναβάθμιση στο double play 50L που παίζει στα 34€ αυτή την περίοδο. Αν τους ζητήσω και UPS υπάρχει περίπτωση να μου δώσουν όπως έδιναν παλαιότερα ή τζάμπα κόπος?

 

Sent from my Huawei P20 pro using Tapatalk

 

ναι κανονικα και δινουνε και το καινουργιο ups της lamtech δες στα προηγουμενα φορουμ που εχω γραψει κριτικες.

Link to comment
Share on other sites

ναι κανονικα και δινουνε και το καινουργιο ups της lamtech δες στα προηγουμενα φορουμ που εχω γραψει κριτικες.
Ευχαριστώ. Πρέπει να τους πω κάτι συγκεκριμένο για να το δώσουν δωρεάν? Γιατί την τελευταία φορά που είχα ζητήσει μου απάντησαν οτι ειναι φθηνά και να πάω να αγοράσω ένα!

 

Sent from my Huawei P20 pro using Tapatalk

The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ. Πρέπει να τους πω κάτι συγκεκριμένο για να το δώσουν δωρεάν? Γιατί την τελευταία φορά που είχα ζητήσει μου απάντησαν οτι ειναι φθηνά και να πάω να αγοράσω ένα!

 

Sent from my Huawei P20 pro using Tapatalk

 

θα τους πεις οτι εχεις συναγερμο , ή θα τους πεις οτι εχεις ηδη ενα ups και δεν κραταει η μπαταρια να σου στειλουνε αλλο. εγω το 2 εκανα.

εχω συναγερμο βεβαια αλλα δεν συνδεεται με το τηλεφωνο.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα ενεργοποιήθηκε το σταθερό μου στην Cosmote. Το τμήμα πωλήσεων μεταξύ άλλων μου είχε πει για 300 λεπτά προς κινητά. Στην εφαρμογή όμως στοmyCosmoteβλεπω να γράφει για 30 λεπτά προς κινητά. Την Δευτέρα θα μιλήσω μαζί τους αλλά είναι δυνατόν να ισχύει κάτι τέτοιο; Δηλαδή μόνον 30 λεπτά;
Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ;
Link to comment
Share on other sites

Και σε εμένα που μου είχαν δώσει προσφορά για 300 λεπτά προς κινητά και 120 προς διεθνείς δεν φαίνονται στην εφαρμογή.

Απ' ότι μου χε πει η υπάλληλος στο κατάστημα τα έξτρα πάνω από τα 30 ενεργοποιούνται περίπου 15 μέρες μετά απ' την ενεργοποίηση της γραμμής όποτε πρόσεχε τη χρήση σου μην χρεωθείς κερατιατικα.

Στον δεύτερο λογαριασμό που εκδόθηκε φαίνονται σαν πακέτα με χρέωση και από κάτω αφαιρείται το ίδιο ποσό σαν έκπτωση.

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

My Devices (Απ' όσες θυμάμαι δηλαδή) Philips DIGA/Ericsson 768/Ericsson 788/Ericsson T28/Nokia 3200/Siemens SL55/Nokia 6210/Nokia 6510/Ericsson W600/Nokia E52/Nokia E65/Sony Ericsson Neo V/Moto G/Xiaomi Redmi Note 3/Xiaomi Redmi Note 5
Link to comment
Share on other sites

Και σε εμένα που μου είχαν δώσει προσφορά για 300 λεπτά προς κινητά και 120 προς διεθνείς δεν φαίνονται στην εφαρμογή.

Απ' ότι μου χε πει η υπάλληλος στο κατάστημα τα έξτρα πάνω από τα 30 ενεργοποιούνται περίπου 15 μέρες μετά απ' την ενεργοποίηση της γραμμής όποτε πρόσεχε τη χρήση σου μην χρεωθείς κερατιατικα.

Στον δεύτερο λογαριασμό που εκδόθηκε φαίνονται σαν πακέτα με χρέωση και από κάτω αφαιρείται το ίδιο ποσό σαν έκπτωση.

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Επικοινωνησα μέσω chat και μου είπαν ότι το πακέτο έχει 30 λεπτά και έχω αλλά 360 από προσφορά.

Ενα αλλο περίεργο τώρα. Χθες που ενεργοποιήθηκε η σύνδεση δεν είχα αναγνώριση κλήσεων και ειδοποίηση ότι με καλούν ενώ μιλάω. Επικοινώνησα με την τεχνική υποστήριξη είπαν ότι και τα δύο είναι ενεργά και αμέσως διόρθωσαν το δεύτερο.

Την αναγνώριση κλήσεων την δήλωσαν βλάβη αφού πρώτα έκαναν αρκετές δοκιμές. Από εκείνη τη στιγμή συμβαίνει το έξεις περίεργο. Όταν δέχομαι κλήση το τηλέφωνο δεν εμφανίζει τον αριθμό του καλούντος αλλά γράφει απλά Εισερχόμενη κλήση. Όταν όμως δέχομαι κλήση την ώρα που το τηλέφωνο είναι απασχολημένο ακούγεται ο σχετικός ήχος και ο αριθμός αυτού που καλεί εμφανίζεται κανονικά.

Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ;
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα το ξέρετε ότι η μεταβίβαση γραμμής κοστίζει 24.90 ευρώ.' ? Πάλι θυμάμαι ότι είχαμε πληρώσει γύρω στα 17 ευρώ και μας ζήτησαν το παλιό μόντεμ πίσω και μας έδωσαν άλλο. Και αλλάξανε και ότι κωδικοί του ίντερνετ το username και το password.

Ενώ τώρα δεν μου είπανε ότι αλλάζουν οι κωδικοί αυτοί και δεν δίνω πίσω το ρούτερ.εγώ ήθελα μόνο το όνομα να αλλάξει και το συμβόλαιο να παραμένει όπως είναι στο νέο όνομα. Και μου είπανε έτσι ακριβώς θα γίνει. Και δεν χρειάζεται να πάτε Κατάστημα μιλάτε με την κάτοχο και γίνεται ηλεκτρονικά , δηλαδή θα μας στείλουν τα χαρτιά και θα τα υπογράψουμε και θα τα στείλουμε με email ή φαξ ! Και σε 3 ημέρες θα γίνει. Δεν χρειάζεται να πάνε σε κατάστημα

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα το ξέρετε ότι η μεταβίβαση γραμμής κοστίζει 24.90 ευρώ.' ? Πάλι θυμάμαι ότι είχαμε πληρώσει γύρω στα 17 ευρώ και μας ζήτησαν το παλιό μόντεμ πίσω και μας έδωσαν άλλο. Και αλλάξανε και ότι κωδικοί του ίντερνετ το username και το password.

Ενώ τώρα δεν μου είπανε ότι αλλάζουν οι κωδικοί αυτοί και δεν δίνω πίσω το ρούτερ.εγώ ήθελα μόνο το όνομα να αλλάξει και το συμβόλαιο να παραμένει όπως είναι στο νέο όνομα. Και μου είπανε έτσι ακριβώς θα γίνει. Και δεν χρειάζεται να πάτε Κατάστημα μιλάτε με την κάτοχο και γίνεται ηλεκτρονικά , δηλαδή θα μας στείλουν τα χαρτιά και θα τα υπογράψουμε και θα τα στείλουμε με email ή φαξ ! Και σε 3 ημέρες θα γίνει. Δεν χρειάζεται να πάνε σε κατάστημα

 

 

Ναι το ξέρουμε. Όπως επίσης γίνεται αν θυμάμαι καλά και ανανέωση για 2 χρόνια. Ρώτα το αυτό

Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα ενεργοποιήθηκε το σταθερό μου στην Cosmote. Το τμήμα πωλήσεων μεταξύ άλλων μου είχε πει για 300 λεπτά προς κινητά. Στην εφαρμογή όμως στοmyCosmoteβλεπω να γράφει για 30 λεπτά προς κινητά. Την Δευτέρα θα μιλήσω μαζί τους αλλά είναι δυνατόν να ισχύει κάτι τέτοιο; Δηλαδή μόνον 30 λεπτά;

 

Πόσο καιρό τους πήρε να σε ενεργοποιήσουν ? Να υποθέσω φορητότητα απο άλλο πάροχο ?

Link to comment
Share on other sites

Πόσο καιρό τους πήρε να σε ενεργοποιήσουν ? Να υποθέσω φορητότητα απο άλλο πάροχο ?

 

Είχα κάνει την αίτηση τηλεφωνικά πριν ένα μήνα αλλά είχα ζητήσει να ενεργοποιηθεί στις 12/11 γιατί εκείνη την ημέρα έληγε το συμβόλαιο με τον προηγούμενο παροχο. Ότι είχαμε πει ίσχυσε. Στις 12 Νοε διακόπηκε από τον παλιό παροχο, την επόμενη παρέλαβα το ρουτερ το σύνδεσα και είχα τηλέφωνο.

Και τα 360 προς κινητά ισχύουν κανονικά. Είναι έξτρα προσφορά. Τα 30 είναι του βασικού προγραμματος

Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ;
Link to comment
Share on other sites

Είχα κάνει την αίτηση τηλεφωνικά πριν ένα μήνα αλλά είχα ζητήσει να ενεργοποιηθεί στις 12/11 γιατί εκείνη την ημέρα έληγε το συμβόλαιο με τον προηγούμενο παροχο. Ότι είχαμε πει ίσχυσε. Στις 12 Νοε διακόπηκε από τον παλιό παροχο, την επόμενη παρέλαβα το ρουτερ το σύνδεσα και είχα τηλέφωνο.

Και τα 360 προς κινητά ισχύουν κανονικά. Είναι έξτρα προσφορά. Τα 30 είναι του βασικού προγραμματος

 

Τυχερός είσαι, ταλαιπωρούμε από τις 7/11 και εχω μεινει χωρίς τηλέφωνο και ίντερνετ από τότε :(

Link to comment
Share on other sites

Τυχερός είσαι, ταλαιπωρούμε από τις 7/11 και εχω μεινει χωρίς τηλέφωνο και ίντερνετ από τότε :(

 

Μεγάλο διαστημα

Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ;
Link to comment
Share on other sites

Οι ανθρωποι ειναι για κλωτσιες. Τους εστειλα μηνυμα στο μεσεντζερ της κοσμοτε για να ζητησω προσφορα και μου ειπαν οτι το αιτημα παραβιαζει τα προσωπικα μου δεδομενα και να παω στο σαιτ της κοσμοτε να πατησω εκει που λεει παρτε με τηλεφωνο και να βαπω τον αριθμο μου.

Ε τον εβαλα λοιπον να ζητησω προσφορα, και καθε μερα με παιρνει τηλεφωνο το 13888, με βαζει σε αναμονη και μετα απο λιγο μου το κλεινει.

 

Στα τσακιδια.

 

Εχω αποσυνδεσεις συνεχεια τελευταια με τη φορθνετ. Ισως να ζητησω προσφορα απο τη βονταφον.

Link to comment
Share on other sites

Οι ανθρωποι ειναι για κλωτσιες. Τους εστειλα μηνυμα στο μεσεντζερ της κοσμοτε για να ζητησω προσφορα και μου ειπαν οτι το αιτημα παραβιαζει τα προσωπικα μου δεδομενα και να παω στο σαιτ της κοσμοτε να πατησω εκει που λεει παρτε με τηλεφωνο και να βαπω τον αριθμο μου.

Ε τον εβαλα λοιπον να ζητησω προσφορα, και καθε μερα με παιρνει τηλεφωνο το 13888, με βαζει σε αναμονη και μετα απο λιγο μου το κλεινει.

 

Στα τσακιδια.

 

Εχω αποσυνδεσεις συνεχεια τελευταια με τη φορθνετ. Ισως να ζητησω προσφορα απο τη βονταφον.

 

εμεις με κοσμοτε σταθερη στην περιοχη του Δασκαλειου κερατεας , της τελευταιες 3 εβδομαδες που βρεχει δεν εχουμε τηλεφωνο ουτε ιντερνετ ,! ολο αποσυνδεσεις , επανηλημενα εχω δηλωσει βλαβη και τιποτα κανεις δεν ερχεται στον χωρο να δει τα εξωτερικα καλωδια. βεβαια οταν δεν βρεχει επανερχεται ο συνχρονισμος σταδιακα. πιστευω οτι με την ζεστη οταν εχει καλο καιρο μαλλον στεγωνουνε τα καλωδια ή το καφαο ή το κουτι στην ξυλινη κολωνα για αυτο και στρωνει το ιντερνετ. επισης εκαψε και ενα ρουτερ, αναβε μονο το power και το wlan τα υπολοιπα λαμπακια οχι!. τοσα χρονια δεν εχει ξανα γινει κατι τετοιο.!! .

Link to comment
Share on other sites

Μεγάλο διαστημα

 

Το ξέρω... Σήμερα δεν άντεξα έκανα καταγγελία στην EETT και βλέπουμε. Γενικά η κατάσταση τους ειναι τραγική, με ταλαιπωρούν απο τον Ιούλιο, όπου τότε είχαμε ξανά συμφωνήσει μου στείλανε και εξοπλισμό όπου με ανάγκασαν να τον επιστρέψω ο ίδιος πίσω, για να ξανά κάνουμε αίτηση απο την αρχή γιατί υπήρχε ''συστημικό'' λαθος. Φυσικά μετά από τόσους μήνες δεν ασχολήθηκα καθόλου, και δεν με ένοιαζε κιόλας, γιατί είχα υπηρεσίες από τη wind έστω και αορίστου χρόνου.. Αυτοί φαγώθηκαν και μου ξανά υποσχέθηκαν ότι τώρα είμαστε ΟΚ και όλα είνα θέμα ημερών.

Τρέχουν και τσάμπα οι συνδρομές σε netflix και nba league pass :(

Edited by leros2004
Link to comment
Share on other sites

Οι ανθρωποι ειναι για κλωτσιες. Τους εστειλα μηνυμα στο μεσεντζερ της κοσμοτε για να ζητησω προσφορα και μου ειπαν οτι το αιτημα παραβιαζει τα προσωπικα μου δεδομενα και να παω στο σαιτ της κοσμοτε να πατησω εκει που λεει παρτε με τηλεφωνο και να βαπω τον αριθμο μου.

Ε τον εβαλα λοιπον να ζητησω προσφορα, και καθε μερα με παιρνει τηλεφωνο το 13888, με βαζει σε αναμονη και μετα απο λιγο μου το κλεινει.

 

Στα τσακιδια.

 

Εχω αποσυνδεσεις συνεχεια τελευταια με τη φορθνετ. Ισως να ζητησω προσφορα απο τη βονταφον.

 

Σημερα αφησα το τηλεφωνο μου στη βονταφον.

Το σηκωσα και μου το εκλεισαν και αυτοι στα μουτρα!

 

Τέλεια.

 

Δηλαδη θα μεινω στη φορθνετ που η συνδεση στο ιντερνετ τον τελευταιο καιρο ειναι αθλια, αλλα τουλαχιστον μπορω να επικοινωνήσω μαζι τους.

Link to comment
Share on other sites

Πριν από τέσσερα χρόνια που πέθαναν οι παππούδες μου στο χωριό διακόψαμε την τηλεφωνική σύνδεση που υπήρχε για περίπου 25 χρόνια.

 

Θέλω να ξανακάνω σύνδεση και να πάρω τον ίδιο αριθμό. Γίνεται πλέον;

 

Νομίζω την λένε την διαδικασία ανάκτηση - αναβίωση. Την είχε κάνει ο θειός μου το 2012 σε νούμερο που είχε διακόψει το 2007...

Hello moto....!
Link to comment
Share on other sites

να ρωτησω κατι τεχνικο.

ο ανιψιος μου εβγαλε ενα καλωδιο εξω απο την οικοδομη και το κατεβασε μετα μεσα ,τρυπωντας και το εβαλε στο κουτι των γραμμων της ποικοδομης που ειναι ολες οι γρααμμες.υπαρχει κινδυνος η΄μαλλον τροπος να τον υποκλεψει καποιος κανοντας κατι στο καλωδιο που ειναι εξωτερικα στον τοιχο και φαινεται και να βλεπει τι κανει στον υπολογιστη του? μπορει καποιος να φτασει το καωδιο ειναι χαμηλα σχετικα.

Link to comment
Share on other sites

να ρωτησω κατι τεχνικο.

ο ανιψιος μου εβγαλε ενα καλωδιο εξω απο την οικοδομη και το κατεβασε μετα μεσα ,τρυπωντας και το εβαλε στο κουτι των γραμμων της ποικοδομης που ειναι ολες οι γρααμμες.υπαρχει κινδυνος η΄μαλλον τροπος να τον υποκλεψει καποιος κανοντας κατι στο καλωδιο που ειναι εξωτερικα στον τοιχο και φαινεται και να βλεπει τι κανει στον υπολογιστη του? μπορει καποιος να φτασει το καωδιο ειναι χαμηλα σχετικα.

 

δεν εξηγεις τι καλωδιο ειναι αυτο; καλωδιο τηλεφωνου; ή ethernet ;

Link to comment
Share on other sites

να ρωτησω κατι τεχνικο.

ο ανιψιος μου εβγαλε ενα καλωδιο εξω απο την οικοδομη και το κατεβασε μετα μεσα ,τρυπωντας και το εβαλε στο κουτι των γραμμων της ποικοδομης που ειναι ολες οι γρααμμες.υπαρχει κινδυνος η΄μαλλον τροπος να τον υποκλεψει καποιος κανοντας κατι στο καλωδιο που ειναι εξωτερικα στον τοιχο και φαινεται και να βλεπει τι κανει στον υπολογιστη του? μπορει καποιος να φτασει το καωδιο ειναι χαμηλα σχετικα.

Κάτι τέτοιο θα απαιτούσε σύνδεση modem. 2 modem δεν δουλευουν στην ίδια γραμμή , άρα δεν υπάρχει τέτιος κίνδυνος.

Link to comment
Share on other sites

Μπορει καποιος να μου εξηγησει αν και πως δημιουργειται ενα mail@otenet.gr;

Μπαινω στο https://tools.otenet.gr/ και βαζω τους κωδικους συνδεσης που μου εχει στειλει η Cote, και δεν τους δεχεται.

Εχω παρει κανα 3αρι φορες το 13888 αλλα αυτοι που απαντουν δεν εχουν ιδεα - ενας μαλιστα δεν ηξερε και σε ποια διευθυνση μπαινεις -, οποτε και εχω παραιτηθει απο αυτη τη λυση.

Εχω δοκιμασει σχεδον ολους τους συνδιασμους με username@otenet.gr, password (εχουν σταλει με sms απο την Cote), customer id (απο http://my.otenet.gr/).

Δοκιμασα ακομα και κωδικους απο το Cosmote id, αλλα τζιφος.

Εκτος αν δεν δινει την δυνατοτητα για mail πλεον.

 

Αν εχει απαντηθει δωστε λινκ παρακαλω γιατι δεν βρισκω κατι με την αναζητηση.

Edited by dimlar
♥Lara♥2007♥2021♥
Link to comment
Share on other sites

Μπορει καποιος να μου εξηγησει αν και πως δημιουργειται ενα mail@otenet.gr;

Μπαινω στο https://tools.otenet.gr/ και βαζω τους κωδικους συνδεσης που μου εχει στειλει η Cote, και δεν τους δεχεται.

Εχω παρει κανα 3αρι φορες το 13888 αλλα αυτοι που απαντουν δεν εχουν ιδεα - ενας μαλιστα δεν ηξερε και σε ποια διευθυνση μπαινεις -, οποτε και εχω παραιτηθει απο αυτη τη λυση.

Εχω δοκιμασει σχεδον ολους τους συνδιασμους με username@otenet.gr, password (εχουν σταλει με sms απο την Cote), customer id (απο http://my.otenet.gr/).

Δοκιμασα ακομα και κωδικους απο το Cosmote id, αλλα τζιφος.

Εκτος αν δεν δινει την δυνατοτητα για mail πλεον.

 

Αν εχει απαντηθει δωστε λινκ παρακαλω γιατι δεν βρισκω κατι με την αναζητηση.

 

Έχει καταργηθεί αφορά μόνο παλιούς συνδρομητές που το θα το έχουν ακόμα. Μπες εδώ https://www.cosmote.gr/cs/cosmote/gr/announcements_statheri.html και κατέβασε το αρχείο με τίτλο Κατάργηση των υπηρεσιών COSMOTE Cloud Storage & COSMOTE Business Cloud Storage και παύση εμπορικής διάθεσης του COSMOTE Email

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστω.

 

Τοσο δυσκολο ηταν να μου το πουν στο 13888;

Αλλη μια "ηττα" που εφαγα απο την Cote για 1 ημερα διαφορα!!! (η αλλη ηταν η αυξηση τιμης για αλλαγη απο whats up σε frog).

 

Μενει τωρα να δουμε αν θα ταλαιπωρηθω και με την ακυρη χρεωση στο λογαριασμο για επισκεψη τεχνικου για συνδεση router,

την οποια κατηγορηματικα ειχα αρνηθει και φυσικα δεν πραγματοποιηθηκε ποτε.

Μετα απο προτροπη του 13888 δεν πληρωσα το αντιστοιχο αντιτιμο, παρα μονο τον υπολοιπο λογαριασμο, αλλα με αυτους ποτε δεν ξερεις.....

 

Θυμαμαι που μου ειχαν χρεωσει απληρωτα 9,00 ευρω σε συμβολαιο κινητης το 2016 και πηγα στο κεντρικο του ΟΤΕ με 2 κλασερ που φυλαγα ολους τους λογαριασμους απο το 1998 (18*12=216 αποδειξεις πληρωμης) και τους προκαλεσα να μου βρουν το απληρωτο.

Edited by dimlar
♥Lara♥2007♥2021♥
Link to comment
Share on other sites

Πήρα τηλέφωνο στο 13888 και έκανα την αίτηση τηλεφωνικά. Ευτυχώς αν και πέρασαν τέσσερα χρόνια από τότε που καταργήθηκε η τηλεφωνική σύνδεση, ήταν διαθέσιμος! Τον ξαναπήρα. :)
Hello moto....!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...