Jump to content

Τα πάντα για τα καρτοκινητά της Cosmote


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Προσοχή στην φετινή Καλοκαιρινή προσφορά Mobile Internet για όλους! (1,5GB Mobile Internet για 15 μέρες - SMS τη λέξη surf στο 1256.)

Δεν ισχύουν όπως πέρσι οι παρακάτω οροί:

 

Ο όγκος δεδομένων (ΜΒ) που δεν καταναλώνεται εντός της διάρκειας ισχύος του, δεν μεταφέρεται, εκτός εάν πριν την ημερομηνία απενεργοποίησης γίνει νέα ενεργοποίηση πακέτου Internet Monthly Pass 200 ή της υπηρεσίας SMS 100 PLUS 120MB ή της υπηρεσίας SMS 100 PLUS 250MB ή της Υπηρεσίας Cosmote Internet Monthly Pass 60, οπότε ο συνολικός όγκος δεδομένων που προκύπτει μπορεί να καταναλωθεί μέχρι τη λήξη του πακέτου όγκου δεδομένων με τη μεταγενέστερη ημερομηνία λήξης

 

Οπότε ΜΗΝ ενεργοποιείται πακέτα ίντερνετ όπως τα

Internet Monthly Pass 60

Internet Monthly Pass 200

αν έχετε στο μυαλό σας να μεταφέρετε άπλα τα ΜΒ της προσφοράς.

 

Φαίνεται τους χαλούσε οτι ξόδεψα 36€ (3€ το μήνα ανελλιπώς) απλά για να διατηρήσω τα mb της περσινή προσφοράς.

Παρόλο που θα με βόλευε περισσότερο να είχα internet στην δεύτερη sim άλλης εταιρείας που έχω.

Πόσο ανόητος μπορεί να είναι αυτός που το έκοψε;

 

Με λίγα λόγια, δεν ισχύει σε καμία περίπτωση η μεταφορά των mb που απομένουν από την προσφορά του 1,5 GB, οποιοδήποτε πακέτο ίντερνετ και αν αγοραστεί, προτού λήξει το 15θήμερο. Σωστά;

Think Positive
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 44χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Για να μάθεις αν είναι whats up στέλνεις WU(κενό) και τον αριθμό στο 1314.

Για τα υπόλοιπα δεν γνωρίζω.

Link to comment
Share on other sites

Πείτε μου λίγο επειδή δε κατάλαβα

Ο όγκος της ΦΕΤΙΝΗΣ προσφοράς δε μεταφέρεται. Ό,τι άλλο πακέτο έχουμε ενεργοποιημένο μεταφέρεται κανονικά; Έχω μαζέψει 5GB και αν τα χάσω θα βάλω τα κλάματα! Δε με ενδιαφέρει για το 1,5 ψωρογίγα καθόλου αν θα το χάσω γιατί δε πλήρωσα για να το πάρω, όμως τα 5 τα μάζεψα με κόπο!

Link to comment
Share on other sites

Πείτε μου λίγο επειδή δε κατάλαβα

Ο όγκος της ΦΕΤΙΝΗΣ προσφοράς δε μεταφέρεται. Ό,τι άλλο πακέτο έχουμε ενεργοποιημένο μεταφέρεται κανονικά; Έχω μαζέψει 5GB και αν τα χάσω θα βάλω τα κλάματα! Δε με ενδιαφέρει για το 1,5 ψωρογίγα καθόλου αν θα το χάσω γιατί δε πλήρωσα για να το πάρω, όμως τα 5 τα μάζεψα με κόπο!

 

Όλα τα mb/gb που περισσεύουν από τα πακέτα μεταφέρονται κανονικά, ακόμα και τα mb της φοιτητικής προσφοράς.

Link to comment
Share on other sites

Ξέρει κανείς αν θα συνεχίσει η προσφορά 500mb με 5 ευρώ για κόσμο κάρτα?

 

Μέχρι στιγμής αυτό δεν φαίνεται να αλλάζει μιας και οι άλλες δύο προσφέρουν 500mb με 5€ (με εξαίρεση τη WIND η οποία δίνει και 500mb δώρο για ενεργοποίηση μέσω διαδικτύου).

Link to comment
Share on other sites

Από παιδιά που χουν δουλέψει και τα δύο μου λένε πως το epos είναι κλασεις καλύτερο...

 

Μάλιστα. Ας αναφέρω λοιπόν με την ευκαιρία τις τρομακτικές δυνατότητες του epos.

 

Στο any value top up (σύστημα ανανέωσης για τα καρτοκινητά) πληκτρολογώντας τον αριθμό κινητού δεν εμφανίζει με κανένα τρόπο σε ποιό όνομα ανήκει οπότε καταλαβαίνουμε όλοι τι είδους λάθη μπορεί να υπάρξουν! Στα συστήματα των δυο άλλων εταιριών δεν συμβαίνει αυτό.

 

Επίσης στο epos, δεν αναφέρει πουθενά ημερομηνία λήξης συμβολαίων (μια αρκετά συνήθης ερώτηση από τους συνδρομητές). Πρέπει να μπεις σε ένα διαφορετικό σύστημα και βλέποντας μονάχα την ημερομηνία τελευταίας ανανέωσης του συμβολαίου να μετρήσεις +18 ή 24 μήνες και να το βρεις! Επίσης αυτό συμβαίνει μονάχα στο epos.

 

Επιπρόσθετα, στο epos δεν εμφανίζεται καθόλου το υπόλοιπο λογαριασμού από συνδέσεις που έχει γίνει διακοπή! Εμφανίζει μήνυμα που λέει ότι ο αριθμός είναι ανενεργός και δεν βγάζει καμία άλλη πληροφορία! Αν δηλαδή κάποιος που έκανε διακοπή συμβολαίου πάει να ρωτήσει σε κατάστημα για το υπόλοιπο ή ακόμα χειρότερα πάει να το πληρώσει χωρίς να 'χει μαζί του την ταχυπληρωμή, από τo epos δεν υπάρχει κανένας τρόπος να βρεθεί ούτε το υπόλοιπο ούτε και ο αριθμός λογαριασμού ώστε να εξοφληθεί! Τόσο καλά!!

 

Αυτά και άλλα πολλάααααα που πολύς κόσμος δεν γνωρίζει. Δεν είναι και μυστικό βέβαια, άλλωστε τα καταστήματα ενημερώνουν τους πελάτες για τις ελάχιστες δυνατότητες του συστήματος απαντώντας στο 90% των ερωτημάτων "τηλεφωνήστε στο 13838 να σας πουν από κει" επειδή το σύστημα είναι έτσι όπως είναι....

Edited by kostas_v
Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα. Ας αναφέρω λοιπόν με την ευκαιρία τις τρομακτικές δυνατότητες του epos.

 

Στο any value top up (σύστημα ανανέωσης για τα καρτοκινητά) πληκτρολογώντας τον αριθμό κινητού δεν εμφανίζει με κανένα τρόπο σε ποιό όνομα ανήκει οπότε καταλαβαίνουμε όλοι τι είδους λάθη μπορεί να υπάρξουν! Στα συστήματα των δυο άλλων εταιριών δεν συμβαίνει αυτό.

 

Επίσης στο epos, δεν αναφέρει πουθενά ημερομηνία λήξης συμβολαίων (μια αρκετά συνήθης ερώτηση από τους συνδρομητές). Πρέπει να μπεις σε ένα διαφορετικό σύστημα και βλέποντας μονάχα την ημερομηνία τελευταίας ανανέωσης του συμβολαίου να μετρήσεις +18 ή 24 μήνες και να το βρεις! Επίσης αυτό συμβαίνει μονάχα στο epos.

 

Επιπρόσθετα, στο epos δεν εμφανίζεται καθόλου το υπόλοιπο λογαριασμού από συνδέσεις που έχει γίνει διακοπή! Εμφανίζει μήνυμα που λέει ότι ο αριθμός είναι ανενεργός και δεν βγάζει καμία άλλη πληροφορία! Αν δηλαδή κάποιος που έκανε διακοπή συμβολαίου πάει να ρωτήσει σε κατάστημα για το υπόλοιπο ή ακόμα χειρότερα πάει να το πληρώσει χωρίς να 'χει μαζί του την ταχυπληρωμή, από τo epos δεν υπάρχει κανένας τρόπος να βρεθεί ούτε το υπόλοιπο ούτε και ο αριθμός λογαριασμού ώστε να εξοφληθεί! Τόσο καλά!!

 

Αυτά και άλλα πολλάααααα που πολύς κόσμος δεν γνωρίζει. Δεν είναι και μυστικό βέβαια, άλλωστε τα καταστήματα ενημερώνουν τους πελάτες για τις ελάχιστες δυνατότητες του συστήματος απαντώντας στο 90% των ερωτημάτων "τηλεφωνήστε στο 13838 να σας πουν από κει" επειδή το σύστημα είναι έτσι όπως είναι....

 

Μη λες οτι θες, γιατι στο oscar της Wind πχ αμα κανεις ανανεωση καρτοκινητου φαινεται που ανηκει? Σε καμια εταιρεια δε φαινεται κ οι λογοι ειναι απλοι

ΜΑΘΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ!!!
Link to comment
Share on other sites

Μη λες οτι θες, γιατι στο oscar της Wind πχ αμα κανεις ανανεωση καρτοκινητου φαινεται που ανηκει? Σε καμια εταιρεια δε φαινεται κ οι λογοι ειναι απλοι

 

Στο σύστημα της WIND, ναι, φαίνεται, τις προάλλες έκανα ανανέωση και επειδή ήταν νέος ο αριθμός ζήτησα επιβεβαίωση στοιχείων.

Link to comment
Share on other sites

Ρωτάω - επιβεβαιώνω για μια φίλη μου:

Είχε αγοράσει τα 500MB και της έχουν περισσέψει 200. Αν αγοράσει το πακέτο με τα 120 (υπάρχει ακόμα; ) θα αθροιστούν με τα υπόλοιπα 200 με ημερομηνία λήξης 30 μέρες αργότερα;

Edited by tseapis
Link to comment
Share on other sites

Ρωτάω - επιβεβαιώνω για μια φίλη μου:

Είχε αγοράσει τα 500MB και της έχουν περισσέψει 200. Αν αγοράσει το πακέτο με τα 120 (υπάρχει ακόμα; ) θα αθροιστούν με τα υπόλοιπα 200 με ημερομηνία λήξης 30 μέρες αργότερα;

 

Όποιο πακέτο κι αν αγοράσει, αν συμπεριλαμβάνει mb, προστίθενται όλα μαζί και αποκτούν ημερομηνία λήξης 30 ημέρες αργότερα.

Link to comment
Share on other sites

Έχω cosmokarta και έκανα ανανέωση χρόνου ομιλίας 10 ευρώ. Για κάποιο λόγο δεν μου έδωσε τα 300 λεπτά δώρο χρόνου ομιλίας για ένα μήνα.

 

Έστειλα sms στο 1330 και λέει πως δεν έχω δωρεάν χρόνο.

 

Ακόμα στο 1330 λέει πως επειδή είμαι γραμμένος στην προσφορά για τα 300 δεν μπορώ να πάρω τα 200 λεπτά το μήνα με τα 5 ευρώ αν πρώτα δεν διαγραφώ για πάντα από την πρώτη προσφορά. Οπότε είμαι ακόμα γραμμένος για τα +300.

 

Είναι η πρώτη ανανέωση 10 ευρώ εδώ και 2 μήνες. Το γράφω επειδή τα 300 λεπτά δώρο ισχύουν για έως 2 ανανεώσεις των 10 ευρώ στον ίδιο μήνα.

 

Είμαι κάτοχος cosmokartas εδώ και ένα χρόνο και είχα ενεργοποιήσει το δώρο χρόνο ομιλίας από την αρχή.

 

Ξέρει κανείς τι μπορεί να παίζει ?

 

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Έχω cosmokarta και έκανα ανανέωση χρόνου ομιλίας 10 ευρώ. Για κάποιο λόγο δεν μου έδωσε τα 300 λεπτά δώρο χρόνου ομιλίας για ένα μήνα.

 

Έστειλα sms στο 1330 και λέει πως δεν έχω δωρεάν χρόνο.

 

Ακόμα στο 1330 λέει πως επειδή είμαι γραμμένος στην προσφορά για τα 300 δεν μπορώ να πάρω τα 200 λεπτά το μήνα με τα 5 ευρώ αν πρώτα δεν διαγραφώ για πάντα από την πρώτη προσφορά. Οπότε είμαι ακόμα γραμμένος για τα +300.

 

Είναι η πρώτη ανανέωση 10 ευρώ εδώ και 2 μήνες. Το γράφω επειδή τα 300 λεπτά δώρο ισχύουν για έως 2 ανανεώσεις των 10 ευρώ στον ίδιο μήνα.

 

Είμαι κάτοχος cosmokartas εδώ και ένα χρόνο και είχα ενεργοποιήσει το δώρο χρόνο ομιλίας από την αρχή.

 

Ξέρει κανείς τι μπορεί να παίζει ?

 

Ευχαριστώ.

 

Δεν παίρνεις την εξυπηρέτηση;

 

http://www.cosmote.gr/cosmoportal/page/T07/xml/Personal__article__article_freetalktime_allnetworks/section/COSMOKARTA_Services

 

Από ό,τι βλέπω η προσφορα ισχύει μέχρι 15/9/2013(συνήθως αυτή η ημερομηνία ανανέωνεται κάθε τρεις και λίγο). Άρα κάποιο πρόβλημα θα έπαιξε...:confused:

Link to comment
Share on other sites

Στο σύστημα της WIND, ναι, φαίνεται, τις προάλλες έκανα ανανέωση και επειδή ήταν νέος ο αριθμός ζήτησα επιβεβαίωση στοιχείων.

 

Δεν φαινεται. Αν δεν εχετε ασχοληθει ποτε με τα συστηματα των εταιρειων μη λετε οτι θελετε, στην Wind πχ τα στοιχεια ενος καρτοκινητου φαινονται μονο στο passport, στο oscar που γινεται η ανανεωση χρονου δε φαινεται τιποτα.

ΜΑΘΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ!!!
Link to comment
Share on other sites

Δεν φαινεται. Αν δεν εχετε ασχοληθει ποτε με τα συστηματα των εταιρειων μη λετε οτι θελετε, στην Wind πχ τα στοιχεια ενος καρτοκινητου φαινονται μονο στο passport, στο oscar που γινεται η ανανεωση χρονου δε φαινεται τιποτα.

 

Και μένα πως μου τα είπαν; Πήγα, ζήτησα ανανέωση χρόνου ομιλίας και μόλις έδωσα τον αριθμό, πριν γίνει η ανανέωση, ζήτησα επιβεβαίωση στοιχείων. Τώρα τι σύστημα χρησιμοποίησε, αυτός ξέρει.

Link to comment
Share on other sites

Μη λες οτι θες, γιατι στο oscar της Wind πχ αμα κανεις ανανεωση καρτοκινητου φαινεται που ανηκει? Σε καμια εταιρεια δε φαινεται κ οι λογοι ειναι απλοι

 

Φυσικά και φαίνεται πού ανήκει, τόσο στο σύστημα της wind όσο και στης vodafone! Η αδερφή μου που έχει q κάθε φορά που ανανεώνει σε κατάστημα της λένε και το όνομα στο οποίο είναι δηλωμένο.

Το epos είναι το πιο απαρχαιωμένο (έκδοση 2002!!!) και το πιο ελλιπές σύστημα που υπάρχει. Έχουν γίνει άπειρες επισημάνσεις από υπαλλήλους & αντιπροσώπους αλλά τίποτα δεν έχει αλλάξει.

Edited by kostas_v
Link to comment
Share on other sites

Ενεργοποίησα χθες το πακετο 600 λεπτα προς whats up ...με το πακετο αυτο δεν δίνει επιπλέον 100λεπτα σε μενα και 100 σε εναν φιλο μου?

Device : Samsung Galaxy 3 (GT I5801)

Rom : Kyrillos' ROM v10 GWK74 beta

Kernel : CM7-kernel 1.3 H.V.

Min Freq: 83Mhz, Max Freq:1200Mhz

Init.d Scripts: Supercharger Storage Method Used: Hybrid Data2SD

Link to comment
Share on other sites

Ενεργοποίησα χθες το πακετο 600 λεπτα προς whats up ...με το πακετο αυτο δεν δίνει επιπλέον 100λεπτα σε μενα και 100 σε εναν φιλο μου?

 

Όχι έχει λήξει η προσφορά!!

Link to comment
Share on other sites

Ενεργοποίησα χθες το πακετο 600 λεπτα προς whats up ...με το πακετο αυτο δεν δίνει επιπλέον 100λεπτα σε μενα και 100 σε εναν φιλο μου?

 

Ήταν προσφορά που έληξε εδώ και 20 μέρες.

Link to comment
Share on other sites

Ήταν προσφορά που έληξε εδώ και 20 μέρες.

 

Στην εφαρμογή πάνω μου βγάζει αυτή την προσφορά ακόμα...

Device : Samsung Galaxy 3 (GT I5801)

Rom : Kyrillos' ROM v10 GWK74 beta

Kernel : CM7-kernel 1.3 H.V.

Min Freq: 83Mhz, Max Freq:1200Mhz

Init.d Scripts: Supercharger Storage Method Used: Hybrid Data2SD

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν πήρα στην εξυπηρέτηση. Εξήγησα το πρόβλημα. Μόλις με πήραν και μου είπαν πως υπήρξε κάποιο τεχνικό πρόβλημα. Μου έβαλαν τα 300 δωρεάν λεπτά χρόνο ομιλία.

 

Οπότε όλα καλά.

 

Ευχαριστώ το φίλο μου ασχολήθηκε και γενικά το forum που δίνει λύσεις.

Link to comment
Share on other sites

Φυσικά και φαίνεται πού ανήκει, τόσο στο σύστημα της wind όσο και στης vodafone! Η αδερφή μου που έχει q κάθε φορά που ανανεώνει σε κατάστημα της λένε και το όνομα στο οποίο είναι δηλωμένο.

Το epos είναι το πιο απαρχαιωμένο (έκδοση 2002!!!) και το πιο ελλιπές σύστημα που υπάρχει. Έχουν γίνει άπειρες επισημάνσεις από υπαλλήλους & αντιπροσώπους αλλά τίποτα δεν έχει αλλάξει.

 

Σου ξαναλεω, την ωρα που πας να κανεις ανανεωση, δε φαινεται ουτε στην Wind, πρεπει να μπουν απο αλλλου για να το δουν το που ανηκει.

ΜΑΘΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ!!!
Link to comment
Share on other sites

Σου ξαναλεω, την ωρα που πας να κανεις ανανεωση, δε φαινεται ουτε στην Wind, πρεπει να μπουν απο αλλλου για να το δουν το που ανηκει.

 

Τουλάχιστον μπορούν να δουν από κάπου πού ανήκει βάζοντας απλά το νούμερο. Πες μας στο epos στις ενέργειες καρτοκινητής αν υπάρχει τρόπος να δεις το οτιδήποτε για καρτοκινητό βάζοντας μόνο τον αριθμό. :)

Link to comment
Share on other sites

Έχω 2 cosmokarta, ένα εγώ και ένα η γυναίκα μου με 1 λεπτό το λεπτό μεταξύ μας. Η γυναίκα μου θα είναι εξωτερικό για 1 βδομάδα, ευρωζώνη Α. Αν την πάρω εγώ απο Ελλάδα θα χρεωθω το 1 λεπτό το λεπτό και αυτή το κόστος εισερχομενης, δηλαδή 0,0014/δευτερόλεπτο ή δεν ισχύει το παραπάνω;
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...