Jump to content

Τα πάντα για τα καρτοκινητά της Cosmote


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

ή τουλάχιστον να βάλουν περισσότερους στα τηλέφωνα.Έλεος δηλαδή.Στη vodafone περιμένεις κυριολεκτικά ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ και είναι κ ευγενικοί,εδώ πέφτεις σε κάτι είρωνες που σε νευριάζουν

 

Στην Vodafone υπάρχει και δωρεάν νούμερο για εξυπηρέτηση...

Link to comment
Share on other sites

α μπράβο,το θυμόμουν κ γω αλλά δεν ήμουν σίγουρος
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη τωρα αν καλεσω εγω και δεν πιασω τι θα γινει?

Τι ωρα να παρω για να πιασω?

Επιασε κανεις?

Για να μην χρεωθω αδικα?

Link to comment
Share on other sites

ή τουλάχιστον να βάλουν περισσότερους στα τηλέφωνα.Έλεος δηλαδή.Στη vodafone περιμένεις κυριολεκτικά ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ και είναι κ ευγενικοί,εδώ πέφτεις σε κάτι είρωνες που σε νευριάζουν

Το ίδιο συμβαίνει και στη Wind.Η Cosmote έχει μακράν την χειρότερη εξυπηρέτηση.:ρ:down:

Link to comment
Share on other sites

κ σε μενα τα ίδια, εχω πάρει 4 φορές, μου λέει ότι είναι κάτιλλημενα, πέφτει η γραμμή κ χρεωνόμαι.

Αν ξέρεις κανείς ας μου πεις κ πως ενεργοποιώ την ειδοποίςη κλήσεων, για να βλέπω τις κλήσεις που χάνω όταν το εχω κλειστό η δεν πιάνει.

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

το να διαμαρτυρεστε στο φορουμ κ οχι απευθειας στη cosmote, ειναι μια τρυπα στο νερο.

τα παραπονα σας στον υπευθυνο.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη τωρα αν καλεσω εγω και δεν πιασω τι θα γινει?

Τι ωρα να παρω για να πιασω?

Επιασε κανεις?

Για να μην χρεωθω αδικα?

 

Αν καλεσεις θα βγει ενα μηνυμα που θα σε ειδοποιει πως ολες οι γραμμες

ειναι απασχολημενες και θα σου πει να καλεσεις αργοτερα..Φυσικα θα χρεωθεις

και θα χρεωνεσαι ΚΑΘΕ φορα που θα σου λεει να παρεις αργοτερα!!

Ειλικρινα τελευταια φορα προσπαθουσα τουλαχιστον 9 φορες μεσα σε διαστημα

1 ωρας μεχρι που τελειωσε η καρτα..Φυσικα και δεν μου απαντησε κανεις:mad:

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά έχω χαλάσει 3 ευρώ χωρίς να μου απαντήσει κανείς στην εξυπηρέτηση. Μια ώρα προσπαθούσα να βγάλω γραμμή και συνέχεια άκουγα το μύνημα "Όλες μας οι γραμμές είναι κατειλλημένες. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας καλέστε ξανά αργότερα' . Έλεος:@ .
Link to comment
Share on other sites

Παιδία μπορεί να κάνω και λάθος αλλά σε μια πιο παλιά δημοσίευση, κάποιος είχε πει εδώ στο forum ότι μπορείς να επικοινωνήσεις δωρεάν με την Comsote καλώντας το 1250 και διαλέγοντας της επιλογή 8. Το έκανα τώρα και είδα ότι στην επιλογή 8 σε ενημερώνουν για άλλο θέμα της εταιρίας. Αν 'έχει κάποιος υπομονή μπορεί να ψάξει το 1250 για να βρει με ποια επιλογή μιλάς ζωντανά με Cosmote. Νομίζω υπάρχει νομοθεσία που υποχρεώνει την εταιρία να έχει δωρεάν γραμμή εξυπηρέτησης (πέρα από την με πληρωμή γραμμή).
.
Link to comment
Share on other sites

Παιδία μπορεί να κάνω και λάθος αλλά σε μια πιο παλιά δημοσίευση, κάποιος είχε πει εδώ στο forum ότι μπορείς να επικοινωνήσεις δωρεάν με την Comsote καλώντας το 1250 και διαλέγοντας της επιλογή 8. Το έκανα τώρα και είδα ότι στην επιλογή 8 σε ενημερώνουν για άλλο θέμα της εταιρίας. Αν 'έχει κάποιος υπομονή μπορεί να ψάξει το 1250 για να βρει με ποια επιλογή μιλάς ζωντανά με Cosmote. Νομίζω υπάρχει νομοθεσία που υποχρεώνει την εταιρία να έχει δωρεάν γραμμή εξυπηρέτησης (πέρα από την με πληρωμή γραμμή).

 

Σωστά υπάρχει νομοθεσία που υποχρεώνει τις εταιρείες να έχουν ένα τηλεφωνικό αριθμό για τους συνδρομητές τους χωρίς χρέωση για να αναφέρουν προβλήματα τεχνικής φύσεως. Η cosmote το έχει καλώντας το 1250 και μετά την επιλογή 0 (μηδέν) και στην συνέχεια 1 ή 2 για συνδρομητές συμβολαίου ή καρτοκινητής αντίστοιχα. Ξαναλέω για τεχνικά προβλήματα και μόνο.

Link to comment
Share on other sites

Ωραία.. Για πείτε όλοι σας... Για ποιο λόγο καλείτε το 1313...? Για να δούμε ποιοι καλούν για σοβαρό λόγο, ποιοι παίρνουν την πληροφορία και κλείνουν αμέσως, ποιοι ρωτάνε τα χίλια δυο άσχετα και εν τέλει, για ποιο λόγο αυξάνονται οι αναμονές. Σκεφτείτε να ήταν και δωρεάν δηλαδή.. Και η κουτσή Μαρία θα έπαιρνε να πει τον πόνο της στο 1313. Έλεος, έχω φίλο που δουλεύει στο 1313 και ξέρω πολύ καλά τόσο το τι τραβάνε απο μερικά στραβόξυλα που την βλέπουν εξυπνακηδες ( ΚΑΙ είρωνες ) όσο και το πόσο προσπαθούν για τη καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτησή μας. Οπότε, κοιτάξτε λίγο τη καμπούρα σας πριν μιλήσετε.
Link to comment
Share on other sites

Ωραία.. Για πείτε όλοι σας... Για ποιο λόγο καλείτε το 1313...? Για να δούμε ποιοι καλούν για σοβαρό λόγο, ποιοι παίρνουν την πληροφορία και κλείνουν αμέσως, ποιοι ρωτάνε τα χίλια δυο άσχετα και εν τέλει, για ποιο λόγο αυξάνονται οι αναμονές. Σκεφτείτε να ήταν και δωρεάν δηλαδή.. Και η κουτσή Μαρία θα έπαιρνε να πει τον πόνο της στο 1313. Έλεος, έχω φίλο που δουλεύει στο 1313 και ξέρω πολύ καλά τόσο το τι τραβάνε απο μερικά στραβόξυλα που την βλέπουν εξυπνακηδες ( ΚΑΙ είρωνες ) όσο και το πόσο προσπαθούν για τη καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτησή μας. Οπότε, κοιτάξτε λίγο τη καμπούρα σας πριν μιλήσετε.

 

Μάλλον δεν κατάλαβες το ποιο είναι το πρόβλημα! Ας πάρει κάποιος στο 1313 και ας μιλήσει και για 2 ώρες. Το θέμα είναι οι υπόλοιποι που καλούνε, από την στιγμή που δεν μπορούν να πιάσουν γραμμή, ποιος ο λόγος να πληρώνουν; Είναι παράλογο να πληρώνεις για μια υπηρεσία την οποία δεν είχες! :mad:

.
Link to comment
Share on other sites

Μάλλον δεν κατάλαβες το ποιο είναι το πρόβλημα! Ας πάρει κάποιος στο 1313 και ας μιλήσει και για 2 ώρες. Το θέμα είναι οι υπόλοιποι που καλούνε, από την στιγμή που δεν μπορούν να πιάσουν γραμμή, ποιος ο λόγος να πληρώνουν; Είναι παράλογο να πληρώνεις για μια υπηρεσία την οποία δεν είχες! :mad:

 

Nαι, αλλά πληρώνοντας θα το σκεφτείς να καλέσεις αν πρόκειται να ρωτήσεις κάτι απλούστατο ( πολλές φορές γελοίο ). Δεν λέω ότι αυτή είναι πολιτική της cosmote, λέω αυτό που βλέπω σαν αποτέλεσμα.

Link to comment
Share on other sites

Nαι, αλλά πληρώνοντας θα το σκεφτείς να καλέσεις αν πρόκειται να ρωτήσεις κάτι απλούστατο ( πολλές φορές γελοίο ). Δεν λέω ότι αυτή είναι πολιτική της cosmote, λέω αυτό που βλέπω σαν αποτέλεσμα.

 

Το γελοίο για σένα, μπορεί να είναι σημαντικό και σοβαρό για μένα... Το τηλεφωνικό κέντρο δεν είναι για να απαντάει όσες απορίες κρίνει σοβαρές, αλλά σε όλες τις απορίες...

Link to comment
Share on other sites

Το γελοίο για σένα, μπορεί να είναι σημαντικό και σοβαρό για μένα... Το τηλεφωνικό κέντρο δεν είναι για να απαντάει όσες απορίες κρίνει σοβαρές, αλλά σε όλες τις απορίες...

 

Σου έσκασε κανείς πόρτα επειδή ρώτησες κάτι άκυρο; Μάλλον όχι, άρα προφανώς δεν τίθεται τέτοιο θέμα. Αλλά αυτό δεν αλλάζει τα πράγματα, η ακυρωσύνη ισχύει σε πολλούς τομείς. Ο καθένας κρίνει με τα δικά του μέτρα και σταθμά, αλλά αντικειμενικά πάντα υπάρχει κάποιος που έχει σοβαρό θέμα και πρέπει να περιμένει τον άλλο που έτσι του τη κάπνισε να ρωτήσει το άκυρο, να πάρει το αμάξι του και να προκαλέσει κυκλοφοριακή συμφόριση κ.ο.κ. Με πιάνεις;

Link to comment
Share on other sites

Σου έσκασε κανείς πόρτα επειδή ρώτησες κάτι άκυρο; Μάλλον όχι, άρα προφανώς δεν τίθεται τέτοιο θέμα. Αλλά αυτό δεν αλλάζει τα πράγματα, η ακυρωσύνη ισχύει σε πολλούς τομείς. Ο καθένας κρίνει με τα δικά του μέτρα και σταθμά, αλλά αντικειμενικά πάντα υπάρχει κάποιος που έχει σοβαρό θέμα και πρέπει να περιμένει τον άλλο που έτσι του τη κάπνισε να ρωτήσει το άκυρο, να πάρει το αμάξι του και να προκαλέσει κυκλοφοριακή συμφόριση κ.ο.κ. Με πιάνεις;

 

Συμφωνώ, αλλά εγώ απάντησα σ' αυτό που είπες παραπάνω... Και θεωρώ ότι δεν μπορούμε για παράδειγμα να διώξουμε από τους δρόμους όσα αυτοκίνητα δεν είναι ασθενοφόρα επειδή τα ασθενοφόρα έχουν υψηλότερη προτεραιότητα... Ελπίζω να καταλαβαίνεις τι εννοώ!

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ, αλλά εγώ απάντησα σ' αυτό που είπες παραπάνω... Και θεωρώ ότι δεν μπορούμε για παράδειγμα να διώξουμε από τους δρόμους όσα αυτοκίνητα δεν είναι ασθενοφόρα επειδή τα ασθενοφόρα έχουν υψηλότερη προτεραιότητα... Ελπίζω να καταλαβαίνεις τι εννοώ!

 

Φυσικά και όχι, αλλά στη βοηθητική λωρίδα θα πρέπει να μπαίνουν μόνο όσοι έχουν πραγματικά ανάγκη και εκεί τα ασθενοφόρα έχουν τη τιμητική τους. Όπως και στην αριστερή - κανονικά - θα έπρεπε να είχαν την τιμητική τους όσοι έχουν την δυνατότητα / ικανότητα να κινηθούν ελαφρώς πιο γρήγορα απο τους υπόλοιπους. Αλλά όχι, θα μπούμε στη βοηθητική, θα πάμε αργά στην αριστερή και θα πάρουμε το customer care επειδή πήραμε μια νέα συσκευή, θέλουμε να παίξουμε με τις ρυθμίσεις της και βαριόμαστε να διαβάσουμε το..τιμημένο το owner's manual...

Link to comment
Share on other sites

Τους άλλους που δεν έχουν ιδέα όχι από forum του myphone και κάθε myphone, που δεν έχουν ούτε τον υπολογιστή να μπουν να ψάξουν.. που μπορεί ούτε τις βασικές γνώσεις να έχουν .. τους υπολογίσατε.. ; Γιατί λέτε για βοηθητικές, λέγεται για λωρίδες ταχείας, ασθενοφόρα, κτλ .. το πεζοδρόμιο + τους πεζούς τοθς υπολογίσατε ;;;

Apple Addict&Collector: iPhone 2G, iPhone 4,iPhone 6s, iPod nano 3rd gen, iPod nano 5th gen, iPod shuffle 3rd gen

iPhone 11, MacBook Air(2012) MacMini(2012)

Xiaomi Redmi Note 2 16GB

Link to comment
Share on other sites

Ήμουν αρκετά σαφής όμως.. Μπορεί να μην έχουν το myphone ( αρκετά καλό βοήθημα, χωρίς αμφιβολία ), μπορεί να μην έχουν internet, μπορεί να μην έχουν και τις βασικές γνώσεις. Έχουν όμως την ικανότητα να διαβάσουν, έχουν το εγχειρίδιο χρήσης, αλλά δυστυχώς δεν έχουν τη διάθεση να κάνουν το πιο απλό, να ρίξουν ΜΙΑ ματιά. Ναι ή ου;
Link to comment
Share on other sites

Ήμουν αρκετά σαφής όμως.. Μπορεί να μην έχουν το myphone ( αρκετά καλό βοήθημα, χωρίς αμφιβολία ), μπορεί να μην έχουν internet, μπορεί να μην έχουν και τις βασικές γνώσεις. Έχουν όμως την ικανότητα να διαβάσουν, έχουν το εγχειρίδιο χρήσης, αλλά δυστυχώς δεν έχουν τη διάθεση να κάνουν το πιο απλό, να ρίξουν ΜΙΑ ματιά. Ναι ή ου;

 

το εγχειρίδιο χρήσης του κινητού , με την Cote που κολλάει;

Apple Addict&Collector: iPhone 2G, iPhone 4,iPhone 6s, iPod nano 3rd gen, iPod nano 5th gen, iPod shuffle 3rd gen

iPhone 11, MacBook Air(2012) MacMini(2012)

Xiaomi Redmi Note 2 16GB

Link to comment
Share on other sites

το εγχειρίδιο χρήσης του κινητού , με την Cote που κολλάει;

 

Όπου κολλάει το wifi μιας συσκευής με τη cote...

Link to comment
Share on other sites

Θέλοντας και μη θα συμφωνήσω με τον Unique gr (έχω κι εγώ γνωστούς), λόγω του ότι ξέρω ότι η πλειοψηφία των κλήσεων στα customer care είναι για ηλιθιότητες που μπορεί κανείς να βρει από μόνος του, ακούγοντας ηχογραφημένες οδηγίες ή διαβάζοντας οδηγίες που υπάρχουν μπροστά στα μάτια του καλώντος. (Αλλά όχι... να μην ξεστραβωθούμε να διαβάσουμε, λέμε τωρα, τις ΟΔΗΓΙΕΣ, να πάρουμε τηλέφωνο το cc να μας πει το τετραψήφιο για το πώς θα περάσουμε κάρτα ή δεν ξέρω τι άλλο.)

 

Τι να κάνουμε... δυστυχώς λόγω συντριπτικής ηλιθιότητας την πληρώνουν στο τέλος και αυτοί που δε φταίνε. Υπομονή, και να καλείτε καλύτερα στα τετραψήφια χωρίς χρέωση. Τουλάχιστον έτσι μόνο τα νεύρα σας θα σπάσουν και όχι η τσέπη.

Link to comment
Share on other sites

Δεν διαφωνώ ότι συμβαίνει αυτό αλλά από την άλλη είναι λάθος και της cc που δεν δίνει περισσότερες επιλογές.. εγώ ρε παιδιά ήξερα έναν αριθμό που καλούσες και από σταθερό

στην cote για εξυπηρέτηση..Θα μου πεις .. τι να το κάνω, αν είμαι στο δρόμο, ή αν δεν έχω σταθερό.. δεν ξέρω τι να πω.. παλιότερα δεν ήταν έτσι (μάλλον γιατί δεν ήταν τόσο διαδεδομένα τα κινητά) .. Θυμάμαι τότε έστελνα sms τηλεφωνικά μέσω της εξυπηρέτησης.. χεχε..

 

Anyway.. επειδή λοιπόν κι εγώ μάλλον είμαι μέσα στους "χαζούς" που καλούν την cc της cote, λύστε μου μια απορία.

Εδώ (στους όρους χρήσης του νέου προγράμματος) λέει :

 

Η κατανάλωση του δωρεάν χρόνου ομιλίας γίνεται με ελάχιστη διάρκεια κλήσης τα 3 λεπτά και χρέωση ανά δευτερόλεπτο στην συνέχεια.

 

Μήπως.. λέω εγώ.. μήπως. έχει κάποιο συντακτικό λάθος.. τι στη συνέχεια μου γράφει..; εγώ αυτό που καταλαβαίνω από το "ελάχιστη τα 3 λεπτά" είναι.. ότι αν μιλήσω 2:30 λεπτά θα με χρεώσει ανα δευτερόλεπτο ενώ αν μιλήσω 5 λεπτά θα μου τα αφαιρέσει από τα 1000.

Σωστά; ή το εντελώς αντίθετο; Γιατί άλλο "ελάχιστη" κι άλλο "στη συνέχεια" ..

Apple Addict&Collector: iPhone 2G, iPhone 4,iPhone 6s, iPod nano 3rd gen, iPod nano 5th gen, iPod shuffle 3rd gen

iPhone 11, MacBook Air(2012) MacMini(2012)

Xiaomi Redmi Note 2 16GB

Link to comment
Share on other sites

Δεν διαφωνώ ότι συμβαίνει αυτό αλλά από την άλλη είναι λάθος και της cc που δεν δίνει περισσότερες επιλογές.. εγώ ρε παιδιά ήξερα έναν αριθμό που καλούσες και από σταθερό

στην cote για εξυπηρέτηση..Θα μου πεις .. τι να το κάνω, αν είμαι στο δρόμο, ή αν δεν έχω σταθερό.. δεν ξέρω τι να πω.. παλιότερα δεν ήταν έτσι (μάλλον γιατί δεν ήταν τόσο διαδεδομένα τα κινητά) .. Θυμάμαι τότε έστελνα sms τηλεφωνικά μέσω της εξυπηρέτησης.. χεχε..

 

Anyway.. επειδή λοιπόν κι εγώ μάλλον είμαι μέσα στους "χαζούς" που καλούν την cc της cote, λύστε μου μια απορία.

Εδώ (στους όρους χρήσης του νέου προγράμματος) λέει :

 

Η κατανάλωση του δωρεάν χρόνου ομιλίας γίνεται με ελάχιστη διάρκεια κλήσης τα 3 λεπτά και χρέωση ανά δευτερόλεπτο στην συνέχεια.

 

Μήπως.. λέω εγώ.. μήπως. έχει κάποιο συντακτικό λάθος.. τι στη συνέχεια μου γράφει..; εγώ αυτό που καταλαβαίνω από το "ελάχιστη τα 3 λεπτά" είναι.. ότι αν μιλήσω 2:30 λεπτά θα με χρεώσει ανα δευτερόλεπτο ενώ αν μιλήσω 5 λεπτά θα μου τα αφαιρέσει από τα 1000.

Σωστά; ή το εντελώς αντίθετο; Γιατί άλλο "ελάχιστη" κι άλλο "στη συνέχεια" ..

 

Tα πραγματα ειναι απλα.Το δυσκολο ειναι να το καταλαβεις.:p

 

Μιλας 30 δευτερολεπτα και χρεωνεσαι (δηλαδη σου αφαιρει απο τα 1000 λεπτα) σαν 3 λεπτα.

Μιλας 1 λεπτο και χρεωνεσαι σαν 3 λεπτα.

Μιλας 2 λεπτα και χρεωνεσαι σαν 3 λεπτα.

Μιλας 3 λεπτα και 11 δευτερολεπτα και σε χρεωνει 3 λεπτα και 11 δευτερολεπτα.

Ετσι βλεπεις οτι απο τα 3 λεπτα και μετα χρεωνεσαι ανα δευτερολεπτο.

 

 

Mην μπερδευεις τα 1000 λεπτα με τις κανονικες χρεωσεις.Εφοσον εχεις ενεργοποιημενη την προσφορα οτι κλησεις κανεις προς whats up ισχυει το παραπανω που εγραψα.

Για κλησεις προς αλλους προορισμους ισχυουν αλλες τιμες και ''ελαχιστες χρεωσεις'' .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...