Jump to content

Τα πάντα για τα καρτοκινητά της Cosmote


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

ρε παιδια η προσφορα με τα 1200 λεπτα και σμς απο ποτε ισχυει???μεχρι ποτε???

 

Από πότε δε θυμάμαι αλλά ισχύει μέχρι το τέλος Ιουνίου.. Μετά βλέπουμε...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ που κάλεσα 22 Μαϊου το πρωί το 1313 και πέρα το ότι χρεώθηκα 12 λεπτά βγήκε φωνητικό μήνυμα που έλεγε ότι "όλες οι γραμμές είναι κατηλειμένες καλέστε αργότερα" ??? :wacko::wacko::blink: Στο κάτω-κάτω βάλε με σε αναμονή κι ας περιμένω όσο να είναι με 12 λεπτά κόστος, όχι να ΞΑΝΑκαλέσω, να ΞΑΝΑχρεωθώ και να μην είμαι και σίγουρος για το αν θα ξανακούσω το ίδιο μήνυμα........ :heat::down: Εν τω μεταξύ η αναφορές μου έρχονται με τεράστια καθυστέρηση, απο vodafone και η λήψη και η παραλαβή είναι ελατωματική (τα παίρνω και τα παίρνουν τα μηνύματα "σπασμένα", αργούν να πάνε ολόκληρα) οι κλήσεις δεν πραγματοποιούνται και δεν φταίει το σήμα όπως μου είπαν στο 1313 (τι άλλο θα ακούσω!!!!) και εν τω μεταξύ μετά απο βλάβη που είχα στο SE κινητό μου και το πήγα για αλλαγή οθόνης όταν ξαναέβαλα την κάρτα και στέλνω MMS στο 1333 έρχεται μήνυμα "η υπηρεσία δεν είναι συμβατή με τη συσκευή σας!!!!!!!!! :scared:

Εννοείται πριν το πάω για αναβάθμιση είχα ξαναστείλε το ίδιο μήνυμα γράφτηκα κανονικά και ήρθαν και οι ρυθμίσεις............ Με το δεξί μας μπήκε η D-Telecom μου φαίνεται........ :O

:)
Link to comment
Share on other sites

Εγώ που κάλεσα 22 Μαϊου το πρωί το 1313 και πέρα το ότι χρεώθηκα 12 λεπτά βγήκε φωνητικό μήνυμα που έλεγε ότι "όλες οι γραμμές είναι κατηλειμένες καλέστε αργότερα" ??? :wacko::wacko::blink: Στο κάτω-κάτω βάλε με σε αναμονή κι ας περιμένω όσο να είναι με 12 λεπτά κόστος, όχι να ΞΑΝΑκαλέσω, να ΞΑΝΑχρεωθώ και να μην είμαι και σίγουρος για το αν θα ξανακούσω το ίδιο μήνυμα.....

 

Aυτο που λες ειναι οντως οτι χειροτερο εχω συναντησει για εμενα.Λες 12 λεπτα η κληση ε τοτε βαλε με στην αναμονη να περιμενω οσο θες.Η' αμα δεν με βαζεις στην αναμονη τοτε χρεωσε με μολις απαντησει καποιος υπαλληλος..και οχι να με χρεωνεις και να μου λες παρε αργοτερα!ΕΛΕΟΣ!Μια φορα ειχα φαει σχεδον 1 ευρω ετσι!Και στο τελος βαρεθηκα και δεν ξανατηλεφωνησα!

Link to comment
Share on other sites

Λες 12 λεπτα η κληση ε τοτε βαλε με στην αναμονη να περιμενω οσο θες.

 

Αν κάποιος έχει την υπομονή του γαϊδουράκου, μπορεί να καλέσει δωρεάν το 1250 για πληροφορίες σχετικά με Cosmote

 

Αφού δέν σηκώνει το δίκτυο τους τέτοια προσφορά, γιατί την κάνουν;

 

Αυτό δεν υπάρχει λόγος να το λέτε! Ας κάνουν τέτοιες προσφορές ( και ακόμα καλύτερες αν γίνετε ) και ας μην δουλεύουν όλά τέλεια! Εξάλλου τι είναι καλύτερο:

 

1) Να έχω καλό σήμα και ακριβές κλήσεις

2) Να έχω κακό σήμα και φθηνές κλήσεις

 

Εγώ επιλέγω το 2 φυσικά! Φυσικά θα μου πείτε ότι θέλετε «φθηνές κλήσεις και καλό σήμα»! Και εγώ μαζί σας αλλά αν δεν μπορώ να το έχω αυτό τότε προτιμώ το 2 έναντι του 1!

.
Link to comment
Share on other sites

Αν κάποιος έχει την υπομονή του γαϊδουράκου, μπορεί να καλέσει δωρεάν το 1250 για πληροφορίες σχετικά με Cosmote

 

Mα το 1313 δεν ειναι για εξυπηρετηση πελατων?

Link to comment
Share on other sites

Mα το 1313 δεν ειναι για εξυπηρετηση πελατων?

 

Αρκετές από τις πληροφορίες που μπορεί να σου δώσει το 1313 υπάρχουν και στο 1250 αλλά θέλει υπομονή γιατί είναι ηχογραφημένες και όχι ζωντανή ομιλία με άνθρωπο!

.
Link to comment
Share on other sites

Αυτό δεν υπάρχει λόγος να το λέτε! Ας κάνουν τέτοιες προσφορές ( και ακόμα καλύτερες αν γίνετε ) και ας μην δουλεύουν όλά τέλεια! Εξάλλου τι είναι καλύτερο:

 

1) Να έχω καλό σήμα και ακριβές κλήσεις

2) Να έχω κακό σήμα και φθηνές κλήσεις

 

Εγώ επιλέγω το 2 φυσικά! Φυσικά θα μου πείτε ότι θέλετε «φθηνές κλήσεις και καλό σήμα»! Και εγώ μαζί σας αλλά αν δεν μπορώ να το έχω αυτό τότε προτιμώ το 2 έναντι του 1!

 

Μα δέν μίλησε κανείς για το σήμα. Τί να το κάνω να έχω φθηνές κλήσεις και να μην μπορώ να πάρω τηλέφωνο επειδή το σύστημα τους δέν το αντέχει;;; Και εγώ προτιμώ να έχω φθηνές κλήσεις, αλλα αν δέν μπορώ να πάρω τηλέφωνο όταν το χρειαστώ να χ**ω και τις φθηνές κλήσεις, και τις προσφορές, και όλα. Άν έσυ δέν είχες προβλημα αυτες τις μέρες, τότε δικαιολογημένα το λές αυτό. Αν είχες το πρόβλημα όμως, να σε έβλεπα αν θα το έλεγες.

 

Και για το 99,9% είναι καλύτερα να μπορείς να κάνεις κλήση όταν χρειαστείς. Άν υπάρχουν προβλήματα όμως και δέν μπορείς να κάνεις κλήση δέν θα έλεγα "ας κάνουν προσφορές και ας μήν δουλευουν όλα τέλεια" γιατί τίποτα δέν δουλευει τις τελευταίες μέρες.

 

Αυτά.

Ericsson PH388, Ericsson T29, Panasonic GD35, Panasonic GD87, Nokia 8210, Nokia 3210, Nokia 3310, Nokia 3410, Nokia 7250i, Nokia 6100, Nokia 6510, Nokia N-Gage, Mitsubishi M341i, Sharp GX-17, Nokia 6020, Nokia E50, Nokia 6120 Classic, Nokia 5800XM, Nokia N900, Huawei Ideos X5 Pro, Acer Liquid E2, Lenovo K3 Note, Xiaomi Mi A1, Nokia 7.2, Poco F3 and counting...

Link to comment
Share on other sites

Αυτό δεν υπάρχει λόγος να το λέτε! Ας κάνουν τέτοιες προσφορές ( και ακόμα καλύτερες αν γίνετε ) και ας μην δουλεύουν όλά τέλεια! Εξάλλου τι είναι καλύτερο:

 

1) Να έχω καλό σήμα και ακριβές κλήσεις

2) Να έχω κακό σήμα και φθηνές κλήσεις

Aντιθετως... υπαρχουν σοβαροι λογοι οπως γραφει και ο liogr.

Για δευτερη ή τριτη γραμμη δεν θα ηταν ασχημα βεβαιως αλλα για πρωτη γραμμη πιστευω δεν το σκεφτεται κανεις περαιτερω... πρεπει να ειναι αξιόπιστη.

Μας ρωτάνε:«Ποιος ανακάλυψε τον ηλεκτρισμό;»,«Ποιος μίλησε πρώτος για άτομα;»,«Ποιος ανακάλυψε πρώτος ότι η Γή στρέφεται γύρω από τον Ήλιo;» και απαντάμε: «Οι Έλληνες!».

 

Λάθος! Όλα αυτά τ'ανακάλυψαν ο Θαλής ,ο Δημόκριτος,ο Αρίσταρχος.Μεταξύ αυτών και του μέσου Έλληνα υπάρχει τόση απόσταση όσο μεταξύ του μέσου Έλληνα κι ενός «χιμπατζή».

Link to comment
Share on other sites

Εγώ που κάλεσα 22 Μαϊου το πρωί το 1313 και πέρα το ότι χρεώθηκα 12 λεπτά βγήκε φωνητικό μήνυμα που έλεγε ότι "όλες οι γραμμές είναι κατηλειμένες καλέστε αργότερα" ??? :wacko::wacko::blink: Στο κάτω-κάτω βάλε με σε αναμονή κι ας περιμένω όσο να είναι με 12 λεπτά κόστος, όχι να ΞΑΝΑκαλέσω, να ΞΑΝΑχρεωθώ και να μην είμαι και σίγουρος για το αν θα ξανακούσω το ίδιο μήνυμα........ :heat::down: Εν τω μεταξύ η αναφορές μου έρχονται με τεράστια καθυστέρηση, απο vodafone και η λήψη και η παραλαβή είναι ελατωματική (τα παίρνω και τα παίρνουν τα μηνύματα "σπασμένα", αργούν να πάνε ολόκληρα) οι κλήσεις δεν πραγματοποιούνται και δεν φταίει το σήμα όπως μου είπαν στο 1313 (τι άλλο θα ακούσω!!!!) και εν τω μεταξύ μετά απο βλάβη που είχα στο SE κινητό μου και το πήγα για αλλαγή οθόνης όταν ξαναέβαλα την κάρτα και στέλνω MMS στο 1333 έρχεται μήνυμα "η υπηρεσία δεν είναι συμβατή με τη συσκευή σας!!!!!!!!! :scared:

Εννοείται πριν το πάω για αναβάθμιση είχα ξαναστείλε το ίδιο μήνυμα γράφτηκα κανονικά και ήρθαν και οι ρυθμίσεις............ Με το δεξί μας μπήκε η D-Telecom μου φαίνεται........ :O

 

Το έχω αναφέρει κ εγώ 100 φορές. Έχω στείλει και email με παράπονα. Μα καλά ακόμα δεν το φτιάξανε...

 

Μάλιστα τότε που είχα κάνει φασαρία (είχα πάρει καμιά 10αριά φορές χωρίς να μιλήσω και με χρέωνε), μου είχανε πεί οτι θα αφαιρέσουν τις χρεώσεις από τον αριθμό μου, και οτι μπορώ να στέλνω email να με παίρνουν εκείνοι πίσω μέχρι να διορθωθεί.

 

ΞΕΦΤΙΛΑ ΠΑΝΤΩΣ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΤΗΛ, ΝΑ ΧΡΕΩΝΕΣΑΙ 12ΛΕΠΤΑ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ, ΝΑ ΣΟΥ ΛΕΕΙ "όλες οι γραμμές είναι κατηλειμένες καλέστε αργότερα", ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙΣΑΙ...

 

ΑΙΣΧΟΣ!!!!!!!! :X:X:X

Link to comment
Share on other sites

Αρκετές από τις πληροφορίες που μπορεί να σου δώσει το 1313 υπάρχουν και στο 1250 αλλά θέλει υπομονή γιατί είναι ηχογραφημένες και όχι ζωντανή ομιλία με άνθρωπο!

 

Φίλε μου πόσο σε πληρώνουν? :O Διάβασες ότι πανελλαδικά υπήρχε πρόβλημα με τις κλήσεις κι εγώ (όπως και το 99% που καλούσε το 1313 εκείνες τις μέρες) πήρα στο 1313 για να μάθω αν φταέι η γραμμή μου να την φτιάξουν ή αν είναι γενικό το πρόβλημα και πότε θα λυθεί?? Στις ηχογραφημένες πληροφορίες τι ακριβώς να ακούσω? :blink: Ή μήπως είναι δικαιολογιία το ότι σου τρώνε 12 λεπτά (επι πολλάκοις) χωρίς να σε εξυπηρετήσουν με το σκεπτικό ότι μερικά απο αυτά που ενδεχομένως παίρνεις να ρωτήσεις υπάρχουν στο 1250 και πόσοι χρήστες ξέρουν το 1250? :worry: Τι να σου πω τώρα..:X

:)
Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου πόσο σε πληρώνουν? :O Διάβασες ότι πανελλαδικά υπήρχε πρόβλημα με τις κλήσεις κι εγώ (όπως και το 99% που καλούσε το 1313 εκείνες τις μέρες) πήρα στο 1313 για να μάθω αν φταέι η γραμμή μου να την φτιάξουν ή αν είναι γενικό το πρόβλημα και πότε θα λυθεί?? Στις ηχογραφημένες πληροφορίες τι ακριβώς να ακούσω? :blink: Ή μήπως είναι δικαιολογιία το ότι σου τρώνε 12 λεπτά (επι πολλάκοις) χωρίς να σε εξυπηρετήσουν με το σκεπτικό ότι μερικά απο αυτά που ενδεχομένως παίρνεις να ρωτήσεις υπάρχουν στο 1250 και πόσοι χρήστες ξέρουν το 1250? :worry: Τι να σου πω τώρα..:X

 

Αυτό που ήθελε να πει το παλικάρι το καταλάβαμε εμείς και δεν είναι σίγουρα αυτό που κατάλαβες εσύ. Ψάξτε λίγο το 1250 και που ξέρεις οι ηχογραφημένες πληροφορίες μπορεί να γίνουν και ζωντανές. Οποίος κατάλαβε κατάλαβε.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε alany, το θέμα δέν είναι το 1313 και το 1250. Το θέμα είναι οτι το παλικάρι ο xenopoulos, παρακαλάει να έχει όσο πιο φθηνές κλήσεις γίνεται, και ας έχει και προβλήματα η εταιρία. Και οτι ο Datum Processor, όπως και εγώ και πολλοί άλλοι, προσπαθησαμε να μάθουμε τι έγινε μέσω του γνωστού σε όλους τρόπου (a.k.a. 1313), και επειδή είναι πίτα το κέντρο τους, χρεωνόμαστε κανονικά, παρ'όλο που η κλήση τερματίζεται χωρίς κάν να μιλήσουμε.

 

Ώρες ώρες δίνετε την εντύπωση οτι πληρώνεστε απο την Cosmote για να τα πείτε αυτά... Έλεος... Μήν πούμε κάτι για μία εταιρία, αμέσως να πέσετε να μας φάτε. Η ελευθερία του λόγου, σταματάει εκεί που παραβιάζονται τα δικαιώματα του άλλου. Βάλτε το στο μυαλό σας. Όσο έχετε δικαίωμα να υποστηρίζετε μια εταιρία, άλλο τόσο έχουμε κι εμείς δικαίωμα να την κατηγορήσουμε για διάφορους λόγους που στέκουν.

Ericsson PH388, Ericsson T29, Panasonic GD35, Panasonic GD87, Nokia 8210, Nokia 3210, Nokia 3310, Nokia 3410, Nokia 7250i, Nokia 6100, Nokia 6510, Nokia N-Gage, Mitsubishi M341i, Sharp GX-17, Nokia 6020, Nokia E50, Nokia 6120 Classic, Nokia 5800XM, Nokia N900, Huawei Ideos X5 Pro, Acer Liquid E2, Lenovo K3 Note, Xiaomi Mi A1, Nokia 7.2, Poco F3 and counting...

Link to comment
Share on other sites

Φίλε alany, το θέμα δέν είναι το 1313 και το 1250. Το θέμα είναι οτι το παλικάρι ο xenopoulos, παρακαλάει να έχει όσο πιο φθηνές κλήσεις γίνεται, και ας έχει και προβλήματα η εταιρία. Και οτι ο Datum Processor, όπως και εγώ και πολλοί άλλοι, προσπαθησαμε να μάθουμε τι έγινε μέσω του γνωστού σε όλους τρόπου (a.k.a. 1313), και επειδή είναι πίτα το κέντρο τους, χρεωνόμαστε κανονικά, παρ'όλο που η κλήση τερματίζεται χωρίς κάν να μιλήσουμε.

 

Ώρες ώρες δίνετε την εντύπωση οτι πληρώνεστε απο την Cosmote για να τα πείτε αυτά... Έλεος... Μήν πούμε κάτι για μία εταιρία, αμέσως να πέσετε να μας φάτε. Η ελευθερία του λόγου, σταματάει εκεί που παραβιάζονται τα δικαιώματα του άλλου. Βάλτε το στο μυαλό σας. Όσο έχετε δικαίωμα να υποστηρίζετε μια εταιρία, άλλο τόσο έχουμε κι εμείς δικαίωμα να την κατηγορήσουμε για διάφορους λόγους που στέκουν.

 

Καταρχήν δεν δουλεύω για κανέναν. Έπειτα είμαι και εγώ καμμένος από το 1313 με χρέωση χωρίς να μου απαντούν. Αλλά είμαι και αυτός που τους γύρισα δωρεάν κάρτα 15 ευρώ που μου έδωσαν προκειμένου να μην κάνω καταγγελία στην ΕΕΤΤ.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου πόσο σε πληρώνουν? Τι να σου πω τώρα..:X

 

Ώρες ώρες δίνετε την εντύπωση οτι πληρώνεστε απο την Cosmote για να τα πείτε αυτά... Έλεος...

 

Για κάθε θετικό μήνυμα για την Cosmote περνώ 1€ δωρεάν χρόνο ομιλίας στο καρτοκινητό μου! Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε το 1250 και μπείτε και εσείς σε αυτό το πρόγραμμά επιβράβευσής θετικών σχολίων από την Cosmote! :D

 

(θα έχει πλάκα να αρχίσετε να καλείτε τώρα και να με κυνηγάει η Cosmote γιατί λέω τα μυστικά της προγράμματα!!!! :lol: :lol: :lol: :lol:)

 

Αυτό που ήθελε να πει το παλικάρι το καταλάβαμε εμείς και δεν είναι σίγουρα αυτό που κατάλαβες εσύ. Ψάξτε λίγο το 1250 και που ξέρεις οι ηχογραφημένες πληροφορίες μπορεί να γίνουν και ζωντανές. Οποίος κατάλαβε κατάλαβε.

 

Απο πιο παλαία θυμάμαι ήταν η επιλογή 8 για ζωντανή ομιλία αν δεν κάνω λάθος.

 

Απλά εγώ είπα κάτι πολύ απλό: από τον νόμο κάθε εταιρεία κινητής τηλεφωνίας πρέπει να έχει μια δωρεάν γραμμή πληροφοριών. Για την Cosmote είναι η γραμμή 1250 οπού εκεί υπάρχουν πολλές απαντήσεις που θα σου δώσει και το 1313! Το αν θα καλέσει κάποιος το 1313 ή το 1250 είναι θέμα επιλογής του για το αν θέλει :!: να πληρώσει η όχι για την πληροφορία που θα πάρει! Στο μόνο που συμφωνώ είναι ότι από την στιγμή που αποφασίζει κάποιος να πληρώσει για να πάρει μία πληροφορία στο 1313 τότε οφείλει να πληρώσει αφού πάρει την πληροφορία και μετά.

 

Τώρα όσο για αυτό που λέτε ότι καλέσατε το 1313 για να σας πει το γιατί δεν γίνονται οι κλήσεις, πόσο πιθανό είναι να περιμένατε να σας πούνε κάτι άλλο πέρα από το «δεν ξέρουμε» ή στην καλύτερη περίπτωση κάτι γενικό του τύπου «υπάρχει πρόβλημα»!

 

Ήσασταν αποφασισμένοι να πληρώσετε 0,12 € για να ακούσετε το αυτονόητο!!!! :blink: Έλεος!!!! Αν δεν σας κάνει για τον Α ή Β λόγο μια εταιρία, πάτε σε μια άλλη και όχι να της χαρίζετε 0,12 € για να σας πούνε το αυτονόητο!!!! Πόσο μάλλον όταν αυτό μπορείτε να το κάνετε δωρεάν από το 1250 ή με e-mail! :X

.
Link to comment
Share on other sites

Απλα και ξεκαθαρα δεν μπορεις να κανεις κληση:lol: Ωραια προσφορα 1200 λεπτων και να γινεται επιτυχης κληση οποτε θελει η cote |και οχι οταν θελει ο καταναλωτης.Μεγαλη απατεωνια.Σου παιρνουν τα 5ευρω και απελπιζεσαι μεχρινα κανεις κληση.Αν δεν σηκωνει τετοια προσφορα καλο ειναι να την σταματησει.Υπαρχουν και μερικοι που εχουν μεγαλη αναγκη ενα τηλεφωνο και δεν μπορουν να το κανουν.
Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι ακριβώς έτσι και δεν αφορά μόνο τα καρτοκινητά και την προσφορά με τα 1200 λεπτά του whats up. Το πρόβλημα υπήρχε και στις συνδέσεις συμβολαίου. Κάτι έγινε με τις κεραίες δεν ξέρω τι αλλά κάτι έγινε. Σύμφωνα με ενημέρωση από το 1212 όλα θα έχουν τελειώσει μέχρι τις 03/06/2008. Στην περιοχή μου πάντως όλα τελείωσαν και όλες οι κλήσεις και σε κάρτα και σε σύνδεση γίνονται κανονικά και το δίκτυο είναι πάλι φουλ.
Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι ακριβώς έτσι και δεν αφορά μόνο τα καρτοκινητά και την προσφορά με τα 1200 λεπτά του whats up. Το πρόβλημα υπήρχε και στις συνδέσεις συμβολαίου. Κάτι έγινε με τις κεραίες δεν ξέρω τι αλλά κάτι έγινε. Σύμφωνα με ενημέρωση από το 1212 όλα θα έχουν τελειώσει μέχρι τις 03/06/2008. Στην περιοχή μου πάντως όλα τελείωσαν και όλες οι κλήσεις και σε κάρτα και σε σύνδεση γίνονται κανονικά και το δίκτυο είναι πάλι φουλ.

 

Εγω φιλε αυτα τα λεω φτηνες δικαιολογιες:mad:

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν δεν δουλεύω για κανέναν. Έπειτα είμαι και εγώ καμμένος από το 1313 με χρέωση χωρίς να μου απαντούν. Αλλά είμαι και αυτός που τους γύρισα δωρεάν κάρτα 15 ευρώ που μου έδωσαν προκειμένου να μην κάνω καταγγελία στην ΕΕΤΤ.

 

1) Δέν το είπα για σένα φίλε μου, και συγνώμη αν σου έδωσα τέτοια εντύπωση (και δέν το λέω ειρωνικά).

2) Εγίνε αυτό που λές; Καλά έκανες και δέν την δεχτηκες γιατί με κάτι τέτοια παίρνουν θράσσος και συνεχίζουν να μας πηδάνε...

 

Για κάθε θετικό μήνυμα για την Cosmote περνώ 1€ δωρεάν χρόνο ομιλίας στο καρτοκινητό μου! Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε το 1250 και μπείτε και εσείς σε αυτό το πρόγραμμά επιβράβευσής θετικών σχολίων από την Cosmote! :D

 

(θα έχει πλάκα να αρχίσετε να καλείτε τώρα και να με κυνηγάει η Cosmote γιατί λέω τα μυστικά της προγράμματα!!!! :lol: :lol: :lol: :lol:)

Μπράβο. Δέν θα πώ τίποτα γιατί θα είναι κατά των κανόνων. Κάντε το όλοι, να μας πηδάνε ακόμα πιο πολύ ρε...

 

Τώρα όσο για αυτό που λέτε ότι καλέσατε το 1313 για να σας πει το γιατί δεν γίνονται οι κλήσεις, πόσο πιθανό είναι να περιμένατε να σας πούνε κάτι άλλο πέρα από το «δεν ξέρουμε» ή στην καλύτερη περίπτωση κάτι γενικό του τύπου «υπάρχει πρόβλημα»!

 

Ήσασταν αποφασισμένοι να πληρώσετε 0,12 € για να ακούσετε το αυτονόητο!!!! :blink: Έλεος!!!! Αν δεν σας κάνει για τον Α ή Β λόγο μια εταιρία, πάτε σε μια άλλη και όχι να της χαρίζετε 0,12 € για να σας πούνε το αυτονόητο!!!! Πόσο μάλλον όταν αυτό μπορείτε να το κάνετε δωρεάν από το 1250 ή με e-mail! :X

 

Εγώ δέν πήρα μόνο και μόνο να ακούσω το αυτονόητο. Πήρα να τους κράξω. Όπως και το έκανα γιατί τους αξίζει. Δέν λέω, χρυσές οι προσφορές τους, αλλά αν είναι να μου χρειαστεί για κάτι επείγον, και να μείνω με το...κινητό στο χέρι, τότε να μήν κάνουν καμία προσφορά

 

 

Δεν είναι ακριβώς έτσι και δεν αφορά μόνο τα καρτοκινητά και την προσφορά με τα 1200 λεπτά του whats up. Το πρόβλημα υπήρχε και στις συνδέσεις συμβολαίου. Κάτι έγινε με τις κεραίες δεν ξέρω τι αλλά κάτι έγινε. Σύμφωνα με ενημέρωση από το 1212 όλα θα έχουν τελειώσει μέχρι τις 03/06/2008. Στην περιοχή μου πάντως όλα τελείωσαν και όλες οι κλήσεις και σε κάρτα και σε σύνδεση γίνονται κανονικά και το δίκτυο είναι πάλι φουλ.

 

Στην δική μου περιοχή, λύθηκαν μέν τα προβλήματα που δέν βγάζεις κλήση (24 ωρες αφού τους πήρα τήλ και τους έκραξα οτι θα κάνω φορητότητα), αλλά... μετά απο μία επιτυχημένη κλήση, οποιασδηποτε διαρκειας, χάνεται το σήμα απο την συσκευή για 5-10 λεπτά. Ούτε με επανεκκίνηση επανέρχεται, ούτε με τίποτα. Και δέν το έπαθα μόνο εγώ, αλλα και 10-15 άτομα ακόμα που γνωρίζω οτι έχουν Cosmote (4 συνδέσεις, 3 Cosmoκάρτα, και τα υπόλοιπα What's up). Περιμένω να έρθει η ημερομηνία που αναφέρεις. Και άν συνεχίσει έτσι και μετά, φορητότητα. Ξέρω σας τα έχω πρίξει τα σικώτια, αλλα κάπου πρέπει να τα πώ και να καταλαβαίνουν τι λέω, και όχι να με κοιτάζουν σαν αγελάδες που βλέπουν τα τρένα να περνάνε...

Ericsson PH388, Ericsson T29, Panasonic GD35, Panasonic GD87, Nokia 8210, Nokia 3210, Nokia 3310, Nokia 3410, Nokia 7250i, Nokia 6100, Nokia 6510, Nokia N-Gage, Mitsubishi M341i, Sharp GX-17, Nokia 6020, Nokia E50, Nokia 6120 Classic, Nokia 5800XM, Nokia N900, Huawei Ideos X5 Pro, Acer Liquid E2, Lenovo K3 Note, Xiaomi Mi A1, Nokia 7.2, Poco F3 and counting...

Link to comment
Share on other sites

Εγω φιλε αυτα τα λεω φτηνες δικαιολογιες:mad:

 

Στα δύο χρόνια λειτουργίας της καλύτερης προσφοράς φθηνής επικοινωνίας, απόδειξη ότι αντιγράφηκε η υπηρεσία και από τις άλλες εταιρείες, πιστεύω ότι αξίζει να περιμένουμε και να είμαστε καλοπροέρετοι στις απαντήσεις που δίνει το cc της cosmote. Υπόψην ότι η απάντηση δώθηκε αμέσως χωρίς αναμονή αφου υπήρχε online ενημέρωση στον υπάλληλο.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά από το να γκρινιάζουμε γιατί δεν κάνουμε κάτι πιο εποικοδομητικό;

Από ότι κατάλαβα το πρόβλημα είναι πιο έντονο σε κάποιες περιοχές και λιγότερο σε άλλες. Ας αναφέρουμε αυτές τις περιοχές τουλάχιστον μπας και τις δει κανένας υπεύθυνος και επέμβει. Ή ακόμα καλύτερα ας τις προωθήσουμε με ένα e-mail στην εταιρεία.

Λοιπόν στην περιοχή της Κατερίνης δεν μπορώ να βγάλω γραμμή από το What's Up μεταξύ 7 και 9 το βράδυ. Αλλά, επειδή έχω dual sim αν κάνω την ίδια ακριβώς κλήση από τη σύνδεση δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Τιε τελευταίες δύο μέρες τα πράγματα είναι κάπως καλύτερα. Α, και να αναφέρω ότι τα μεγαλύτερα προβλήματα είναι σε κλήσεις προς Αθήνα.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

 

Εγώ δέν πήρα μόνο και μόνο να ακούσω το αυτονόητο. Πήρα να τους κράξω. Όπως και το έκανα γιατί τους αξίζει.

 

Συγνωμη που θα το πω ετσι χυμα αλλα με το να παιρνουμε τηλεφωνο και να ξεσπαμε στα παιδια που δουλευουν για λιγα ευρω στα τηλεφωνικα κεντρα δεν πραττουμε και τιποτα σπουδαιο...

Εκεινη την στιγμη δεν τα λεμε στην εταιρια αλλα σ'εναν ανθρωπο που δεν τον απασχολει καθολου το θεμα κι ενδεχομενως κανουμε εναν συναθρωπο μας που δεν φταιει και για την κατασταση αυτη,να νιωθει ασχημα.Λογω εργασιακης θεσης αδυνατει ν'αντιδρασει...οποτε δεν ειναι δικαιο οπως και να το δει κανεις.

 

Ο σωστος δρομος για επισημανση της δυσαρεσκειας μας για κακες πρακτικες εταιριων και προσφερομενων γενικα υπηρεσιων ειναι η εγγραφη αναφορα τους στα αρμοδιο οργανα (πχ ΕΕΤΤ,ΙΝΚΑ,Γενική γραμματεία καταναλωτή).

Μας ρωτάνε:«Ποιος ανακάλυψε τον ηλεκτρισμό;»,«Ποιος μίλησε πρώτος για άτομα;»,«Ποιος ανακάλυψε πρώτος ότι η Γή στρέφεται γύρω από τον Ήλιo;» και απαντάμε: «Οι Έλληνες!».

 

Λάθος! Όλα αυτά τ'ανακάλυψαν ο Θαλής ,ο Δημόκριτος,ο Αρίσταρχος.Μεταξύ αυτών και του μέσου Έλληνα υπάρχει τόση απόσταση όσο μεταξύ του μέσου Έλληνα κι ενός «χιμπατζή».

Link to comment
Share on other sites

Συγνωμη που θα το πω ετσι χυμα αλλα με το να παιρνουμε τηλεφωνο και να ξεσπαμε στα παιδια που δουλευουν για λιγα ευρω στα τηλεφωνικα κεντρα δεν πραττουμε και τιποτα σπουδαιο...

Εκεινη την στιγμη δεν τα λεμε στην εταιρια αλλα σ'εναν ανθρωπο που δεν τον απασχολει καθολου το θεμα κι ενδεχομενως κανουμε εναν συναθρωπο μας που δεν φταιει και για την κατασταση αυτη,να νιωθει ασχημα.Λογω εργασιακης θεσης αδυνατει ν'αντιδρασει...οποτε δεν ειναι δικαιο οπως και να το δει κανεις.

Ο σωστος δρομος για επισημανση της δυσαρεσκειας μας για κακες πρακτικες εταιριων και προσφερομενων γενικα υπηρεσιων ειναι η εγγραφη αναφορα τους στα αρμοδιο οργανα (πχ ΕΕΤΤ,ΙΝΚΑ,Γενική γραμματεία καταναλωτή).

 

Συμφωνώ με αυτά που έγραψες......αλλά και αυτοί ξέρουν ότι δουλεύουν δε πόστο εξυπηρέτησης κοινού...:cool: Αν είναι να καταργήσουμε το Call Support και να δουλεύουμε με φαξ στην ΕΕΤΤ ή να πάμε απο κοντά στα "καταστήματα" της κάθε εταιρίας.... Αν δούλευα σε κέντρο εξυπηρέτησης θα ήξερα ότι θα με αδικούν και θα μου μιλούν απότομα, θα φρόντιζα να προωθώ το αίτημα του κάθε πελάτη που και αυτός αδικείται και όταν θα πήγαινα σπίτι θα τα άφηνα όλα πίσω μου γιατί στο κάτω-κάτω μια δουλειά κάνω, δεν το παίρνω επι προσωπικού. :cool:

:)
Link to comment
Share on other sites

Συγνωμη που θα το πω ετσι χυμα αλλα με το να παιρνουμε τηλεφωνο και να ξεσπαμε στα παιδια που δουλευουν για λιγα ευρω στα τηλεφωνικα κεντρα δεν πραττουμε και τιποτα σπουδαιο...

Εκεινη την στιγμη δεν τα λεμε στην εταιρια αλλα σ'εναν ανθρωπο που δεν τον απασχολει καθολου το θεμα κι ενδεχομενως κανουμε εναν συναθρωπο μας που δεν φταιει και για την κατασταση αυτη,να νιωθει ασχημα.Λογω εργασιακης θεσης αδυνατει ν'αντιδρασει...οποτε δεν ειναι δικαιο οπως και να το δει κανεις.

 

Ο σωστος δρομος για επισημανση της δυσαρεσκειας μας για κακες πρακτικες εταιριων και προσφερομενων γενικα υπηρεσιων ειναι η εγγραφη αναφορα τους στα αρμοδιο οργανα (πχ ΕΕΤΤ,ΙΝΚΑ,Γενική γραμματεία καταναλωτή).

 

Δηλαδή αν έχω κάποιο πρόβλημα και δικαίως θέλω να το αναφέρω και να διαμαρτυρηθώ δεν θα πάρω στο customer care και θα λυπηθώ τους υπαλλήλους τους και θα πηγαίνω κατευθείαν για καταγγελίες? Είμαστε σοβαροί?

1. Oi άνθρωποι του customer care είναι εκπρόσωποι της Cosmote και η δουλειά τους είναι να πληροφορούν αλλά και να εισπράττουν τα παράπονα και προβλήματα των συνδρομητών. Για αυτό πληρώνονται και για αυτό υπάρχει το customer care. An δηλαδή έχω κάποιο πρόβλημα θα πρέπει να ασολούμε με καταγγελίες σε τρίτους φορείς αντί να πάρω κατευθείαν στη Cosmote μήπως και λυθεί?

2.Στη συγκεκριμένη περίπτωση προφανώς μιλάμε για θέμα με τη χωρητικότητα του δικτύου (για άλλη μια φορά:X). Το αν αυτό το πρόβλημα είναι γενικευμένο ή εμφανίζεται μόνο σε συγκεκριμένες περιοχές ή σε συγκεκριμένες γραμμές (στη περίπτωση αυτή το 1313 είναι υποχρεωμένο να το καταγράψει ώστε να ελεγχθεί), αν έχει ή δεν έχει σχέση με τις εκάστοτε προσφορές της Cosmote και αν το τεχνικό της τμήμα το γνωρίζει, ο απλός χρήστης δεν είναι υποχρεωμένος να το γνωρίζει.:!: To customer care όμως είναι υποχρεωμένο να απαντήσει και αν χρειάζεται να καταγράψει το πρόβλημα, ακόμα και αν αυτό δυσαρεστεί τους υπαλλήλους που το στελεχώνουν.

3. Ο απλός χρήστης όπως είναι ο μέσος Έλληνας δεν είναι υποχρεωμένος ούτε να γνωρίζει τους πλάγιους/πονηρούς τρόπους για να επικοινωνήσει με τη Cosmote (1250) ούτε είναι υποχρεωμένος να γνωρίσει τα περι ΕΕΤΤ, ΙΝΚΑ κ.τ.λ

 

Για να μη παρεξηγηθώ δεν είμαι υπερ του να καλούμε για πλάκα στο cc και να μιλάμε με άσχημο τρόπο στον εκπρόσωπο που απαντάει έτσι απλώς για να ξεσπάσουμε. Όταν όμως υπάρχει πραγματικά πρόβλημα νομίζω ότι η κλήση στο cc και η με ευγένεια εξήγηση του προβλήματος μας είναι η πιο λογική κίνηση.

Link to comment
Share on other sites

Datum Processor,συμφωνω μ'αυτα που εγραψες,κανονικα ετσι θα επρεπε να λειτουργουν οι εργαζομενοι σ'αυτες τις θεσεις :)

 

 

bored01,προφανως δεν προτεινα να υποκριθουμε τους φιλανθρωπους και να λυπηθουμε κανεναν.Το αναμενομενο ειναι να παρεις το custom care για να ενημερωσεις ή να ενημερωθεις για καποιο προβλημα που αντιμετωπιζεις.

Η σοβαροτητα ομως σταματα εκει που αρχιζει καποιος να γινεται ασκοπα κουραστικος και ακομα ισως λεκτικα βιαιος με αποδεκτες τα παιδια στα κεντρα τηλεφωνικης εξυπηρετηδης που περαν απο μια ηλεκτρονικη αιτηση ΔΕΝ μπορουν να κανουν κατι περισσοτερο.Με αλλα λογια ποιο το νοημα να παρω πχ 15 φορες τηλεφωνο στο cc σε μια μερα και οπως ειναι φυσικο να εκνευριστω σε καποια φαση και ν'αρχισω να μιλαω περιεργα?

 

Τωρα για τα υπολοιπα που γραφεις προφανως την απαντηση την γνωριζεις και ο ιδιος.Οποιος σε μια κοινωνια δεν ξερει τα δικαιωματα του και πως μπορει ν'αντιδρασει οταν αυτα παραβιαζονται,τοτε απλως τα χανει γιατι δεν μπορει να τα διεκδικησει...

 

Παντως αν κανεις τον κοπο να ξαναδιαβασεις την φραση του liogr πανω στην οποια απαντησα θα διαπιστωσεις οτι φλυαρουμε αδικα γυρω απ΄τα αυτονοητα και δεν το λεω καθολου ειρωνικα.

Μας ρωτάνε:«Ποιος ανακάλυψε τον ηλεκτρισμό;»,«Ποιος μίλησε πρώτος για άτομα;»,«Ποιος ανακάλυψε πρώτος ότι η Γή στρέφεται γύρω από τον Ήλιo;» και απαντάμε: «Οι Έλληνες!».

 

Λάθος! Όλα αυτά τ'ανακάλυψαν ο Θαλής ,ο Δημόκριτος,ο Αρίσταρχος.Μεταξύ αυτών και του μέσου Έλληνα υπάρχει τόση απόσταση όσο μεταξύ του μέσου Έλληνα κι ενός «χιμπατζή».

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...