Gm87 Δημ. April 28, 2022 Κοινοποίηση Δημ. April 28, 2022 Τελικά, εδέησαν να μου αποστείλουν το QR code της eSIM κάρτας στις 15:30 το μεσημέρι, κατόπιν γραπτής απειλής μου στο messenger του What's Up, για φορητότητα αριθμού και καταγγελία στην ΕΕΤΤ. Δεν είναι κράτος αυτό που ζούμε, είναι μπάχαλο. Ο καθένας ενεργεί όπως του γουστάρει, δίχως τον παραμικρό έλεγχο από τις ρυθμιστικές αρχές. 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
doganos Δημ. April 28, 2022 Κοινοποίηση Δημ. April 28, 2022 Την δεύτερη φορά που έκανες αντικατάσταση, δεν σου έδωσαν νέο qr code? On 28/4/2022 at 6:03 ΜΜ, Ipokratis said: Ποτέ δεν σταμάτησε η λογική του δημοσίου εκεί μέσα. Φαντάσου! Πρόκειται για e-sim που στην Ευρώπη τις στέλνουν σε 5 λεπτά το πολύ, ενώ την παραγγέλνεις ξ την πληρώνεις μέσα από την εφαρμογή που έχεις. Η οποία όμως ΔΕΝ είναι μόνο για να εισπράττει, να διαφημίζει κ να πουλά προϊόντα τους. Διαχειρίζεσαι όλες τις υπηρεσίες σου, χωρίς να χρειάζεται ΠΟΤΈ να τους καλέσεις, όποτε αυτοί μπορούν όμως, κλπ που σε τραβάνε κ σε ταλαιπωρούν... Πρόσφατα είχα ανάλογη εμπειρία πάλι με Cosmote για για αντικατάσταση απλής SIM και είχα την τύχη να βρίσκομαι στο εξωτερικό... Δε χρειάζεται να πω παρακάτω, εκτός του ότι 15 μέρες έμεινα χωρίς τηλέφωνο... Μιλάμε για πολύ γέλιο!!! Ακόμα και κάποιοι συνεργάτες μου από Αφρική γελούσαν που ακόμα με τις τηλεφωνικές κλήσεις γίνονται τα πιο απλά!!! Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Πες εικοσαετίας (μη σου πω κ παραπάνω) για να είσαι μέσα..!! Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Expand 15 μέρες χωρίς τηλέφωνο; Γιατί; 2 Παράθεση Samsung S21 Ultra Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Gm87 Δημ. April 28, 2022 Κοινοποίηση Δημ. April 28, 2022 On 28/4/2022 at 6:51 ΜΜ, doganos said: Την δεύτερη φορά που έκανες αντικατάσταση, δεν σου έδωσαν νέο qr code? 15 μέρες χωρίς τηλέφωνο; Γιατί; Expand Όχι, όταν έχει μπει φραγή στη γραμμή, δε μπορούν να "βγάλουν" νέο QR code εκείνη την ώρα. Όταν αρθεί η φραγή (σε είκοσι τέσσερις ώρες και όχι σε δεκαοκτώ, όπως ψευδώς οι ίδιοι λένε), τότε σου το δίνουν. Σε εμένα βέβαια, τους πήρε σχεδόν σαράντα οκτώ ώρες, επειδή "μπλόκαρε το σύστημα". Αθάνατη Μπανανία! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bill33 Δημ. April 28, 2022 Κοινοποίηση Δημ. April 28, 2022 On 28/4/2022 at 6:05 ΠΜ, Gm87 said: Έχουν καταντήσει εκεί στην Cosmote. Σαν τον δημόσιο ΟΤΕ επί Ανδρέα λειτουργούν. Έχω κάνει από το μεσημέρι της Τρίτης, αίτημα αντικατάστασης της φυσικής κάρτας SIM με eSIM. Η πρώτη που μου έδωσαν ακυρώθηκε, επειδή το χαρτί ήταν αχνό, με αποτέλεσμα να μη μπορεί να το σκανάρει σωστά η κάμερα του κινητού μου. Το απόγευμα, υπέβαλα εκ νέου αίτημα αντικατάστασης σε άλλο κατάστημα, ζητώντας τους να μου αποστείλουν με e-mail το QR code. Μου είπαν να περιμένω δεκαοκτώ ώρες, επειδή είχε μπει φραγή κίνησης στη γραμμή μου, λόγω συνεχόμενων αντικαταστάσεων SIM. Στις έξι ώρες (ξημερώματα Τετάρτης), μου ήρθε το e-mail δίχως το QR code. Τους πήρα τηλέφωνο το πρωί, και έπειτα από ένα σύντομο blame game μεταξύ καταστήματος και 13888, μου υποσχέθηκαν ότι θα μου αποστείλουν το QR code έως τις 14:00 (Τετάρτη). Έκτοτε, έχω καταντήσει γύφτος, να παίρνω τηλέφωνο κάθε τρεις και λίγο, να περιμένω στην αναμονή επί τρία τέταρτα με μία ώρα και να παρακαλάω για το QR code, το οποίο έχω ήδη πληρώσει 20€. Αν δεν μου το αποστείλουν έως το απόγευμα σήμερα, πάω για καταγγελία στην ΕΕΤΤ και φορητότητα του αριθμού μου. Μπάχαλο! Expand Γιατί δεν ζήτησες απο την αρχή να σου στείλουν την esim και σε email ? Eγώ έτσι έκανα τον Γενάρη που την άλλαξα .Μαζί με το χαρτί είχα και το email Για να εγκαταστήσετε την κάρτα eSIM, θα χρειαστείτε σύνδεση στο Internet. Ακολουθήστε τον αντίστοιχο σύνδεσμο, o οποίος παραμένει ενεργός για 7 ημέρες από την ημερομηνία ενεργοποίησης της κάρτας. To QR code του link (που θα βρείτε στο email που λάβατε), μπορείτε να το σκανάρετε μόνο μία φορά. Για ό,τι χρειαστείτε, μπορείτε να μας καλέσετε στο 13888 αν είστε Οικιακός Πελάτης ή στο 13818 αν είστε Εταιρικός Πελάτης. Σε ταλαιπωρούν για το τίποτα. 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Gm87 Δημ. April 29, 2022 Κοινοποίηση Δημ. April 29, 2022 On 28/4/2022 at 8:40 ΜΜ, bill33 said: Γιατί δεν ζήτησες απο την αρχή να σου στείλουν την esim και σε email ? Eγώ έτσι έκανα τον Γενάρη που την άλλαξα .Μαζί με το χαρτί είχα και το email Για να εγκαταστήσετε την κάρτα eSIM, θα χρειαστείτε σύνδεση στο Internet. Ακολουθήστε τον αντίστοιχο σύνδεσμο, o οποίος παραμένει ενεργός για 7 ημέρες από την ημερομηνία ενεργοποίησης της κάρτας. To QR code του link (που θα βρείτε στο email που λάβατε), μπορείτε να το σκανάρετε μόνο μία φορά. Για ό,τι χρειαστείτε, μπορείτε να μας καλέσετε στο 13888 αν είστε Οικιακός Πελάτης ή στο 13818 αν είστε Εταιρικός Πελάτης. Σε ταλαιπωρούν για το τίποτα. Expand Το ζήτησα, και η υπάλληλος του καταστήματος Γερμανός, μου είπε ότι δεν γίνεται. Έπεσα σε άσχετη, χρειάστηκε να περάσει ένα τέταρτο ως που να της δώσω να καταλάβει τι ακριβώς ήθελα. 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Ipokratis Δημ. April 29, 2022 Κοινοποίηση Δημ. April 29, 2022 On 28/4/2022 at 6:51 ΜΜ, doganos said: Την δεύτερη φορά που έκανες αντικατάσταση, δεν σου έδωσαν νέο qr code? 15 μέρες χωρίς τηλέφωνο; Γιατί;Κοίταξε, είμαι στο εξωτερικό. Για τις ελληνικές εταιρείες το να είσαι στο εξωτερικό είναι σαν να είσαι στη Σελήνη...Μιλώ για απλή SIM & όχι για e-SIM, όπου θα ήταν πιο απλά τα πράγματα.Έκανα αίτηση αντικατάστασης μέσω του chat support την Πέμπτη πχ και η κάρτα απεστάλη την επόμενη Παρασκευή με την UPS. Μια εβδομάδα έκανε βόλτες στα γραφεία τους για να μαζέψει υπογραφές και εγκρίσεις.Απεστάλη την επόμενη Παρασκευή και έφτασε εδώ στην Ολλανδία Σάββατο το πρωί. Μέσα σε λίγες ώρες δλδ. Τόσο απλή ήταν η διαδικασία της μεταφοράς! Στην γραφειοκρατία τους κόλλησε!Αλλά... Εδώ ήταν μεγάλο Σάββατο και έτσι παρέλαβα την επόμενη Τρίτη.Για αυτούς τους ανούσιους λόγους έμεινα 15 μέρες χωρίς τηλέφωνο. Η προηγούμενη SIM υπέστη κάποια ζημιά από μόνη της και σταμάτησε να την αναγνωρίζει η συσκευή, στα καλά καθούμενα. Και στις 2 θύρες SIM. Η άλλη SIM που έχω (ολλανδική) αναγνωρίζονταν κανονικά και στις 2 θύρες. Ήταν καθαρά ζημιά της SIM δλδ η οποία αποκαταστάθηκε με την καινούργια που μου έστειλαν.Η ουσία της υπόθεσης είναι ότι τα πάρα πολύ απλά τα κάνουν πέρα πολύ δύσκολα, με την δική τους επιβολή!!Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2 1 Παράθεση (ψάχνουμε πρώτα και μετά ρωτάμε...) iPhone 3GS Lenovo Vibe X2 Nokia 7 plus Samsung Galaxy Note S10 plus Samsung Galaxy S24 Ultra Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
doganos Δημ. April 29, 2022 Κοινοποίηση Δημ. April 29, 2022 On 29/4/2022 at 1:01 ΜΜ, Ipokratis said: Κοίταξε, είμαι στο εξωτερικό. Για τις ελληνικές εταιρείες το να είσαι στο εξωτερικό είναι σαν να είσαι στη Σελήνη... Μιλώ για απλή SIM & όχι για e-SIM, όπου θα ήταν πιο απλά τα πράγματα. Έκανα αίτηση αντικατάστασης μέσω του chat support την Πέμπτη πχ και η κάρτα απεστάλη την επόμενη Παρασκευή με την UPS. Μια εβδομάδα έκανε βόλτες στα γραφεία τους για να μαζέψει υπογραφές και εγκρίσεις. Απεστάλη την επόμενη Παρασκευή και έφτασε εδώ στην Ολλανδία δύο Σάββατο το πρωί. Τόσο απλή ήταν η διαδικασία της μεταφοράς! Στην γραφειοκρατία τους κόλλησε! Αλλά... Εδώ ήταν μεγάλο Σάββατο και έτσι παρέλαβα την επόμενη Τρίτη. Για αυτούς τους ανούσιους λόγους έμεινα 15 μέρες χωρίς τηλέφωνο. Η προηγούμενη SIM υπέστη κάποια ζημιά από μόνη της και σταμάτησε να την αναγνωρίζει η συσκευή, στα καλά καθούμενα. Και στις 2 θύρες SIM. Η άλλη SIM που έχω (ολλανδική) αναγνωρίζονταν κανονικά και στις 2 θύρες. Ήταν καθαρά ζημιά της SIM δλδ η οποία αποκαταστάθηκε με την καινούργια που μου έστειλαν. Η ουσία της υπόθεσης είναι ότι τα πάρα πολύ απλά τα κάνουν πέρα πολύ δύσκολα, με την δική τους επιβολή!! Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Expand Καταλαβα. Απλως δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα, στις αλλαγες sim γιατι εχουν παιχτει και αναληψη χρηματων απο τραπεζες με sim swap. Για εμενα, καλα κανουν και ειναι τοσο αυστηρα. Φαντασου να εισαι ασχετος και να την πατησεις και να σε παρουν τα λεφτα απο τον λογαριασμο, πως θα αισθανθεις... 2 Παράθεση Samsung S21 Ultra Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Gm87 Δημ. April 29, 2022 Κοινοποίηση Δημ. April 29, 2022 On 29/4/2022 at 1:05 ΜΜ, doganos said: Καταλαβα. Απλως δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα, στις αλλαγες sim γιατι εχουν παιχτει και αναληψη χρηματων απο τραπεζες με sim swap. Για εμενα, καλα κανουν και ειναι τοσο αυστηρα. Φαντασου να εισαι ασχετος και να την πατησεις και να σε παρουν τα λεφτα απο τον λογαριασμο, πως θα αισθανθεις... Expand Δεν είναι θέμα αυστηρότητας, θέμα γραφειοκρατίας, τεμπελιάς και ανεπάρκειας είναι. Δηλαδή, αν ο φίλος διέμενε εντός Ελλάδας και του έλεγαν πήγαινε πάρε τώρα αμέσως την κάρτα SIM από ένα κατάστημα, εκεί δεν θα υπήρχε κίνδυνος SIM swapping? Δηλαδή, δεν θα μπορούσε κάποιος εδώ στην Ελλάδα να του είχε κλέψει την ταυτότητα, να πήγαινε στο μαγαζί, να έπαιρνε την SIM και να "ξάφριζε" τον τραπεζικό του λογαριασμό? Και σε τελική ανάλυση, τι είδους "αυστηρά μέτρα" είναι αυτά, που λαμβάνονται μόνο στην Ελλάδα και όχι στην Ευρώπη? Αν δεν το έχει ανάγκη και δεν το έχει προβλέψει ολόκληρη Γερμανία, στην οποία παίρνεις SIM ή eSIM μέσα σε λίγα λεπτά μέσω της αντίστοιχης εφαρμογής, το έχουμε εμείς? 1 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
doganos Δημ. April 29, 2022 Κοινοποίηση Δημ. April 29, 2022 On 29/4/2022 at 4:25 ΜΜ, Gm87 said: Δεν είναι θέμα αυστηρότητας, θέμα γραφειοκρατίας, τεμπελιάς και ανεπάρκειας είναι. Δηλαδή, αν ο φίλος διέμενε εντός Ελλάδας και του έλεγαν πήγαινε πάρε τώρα αμέσως την κάρτα SIM από ένα κατάστημα, εκεί δεν θα υπήρχε κίνδυνος SIM swapping? Δηλαδή, δεν θα μπορούσε κάποιος εδώ στην Ελλάδα να του είχε κλέψει την ταυτότητα, να πήγαινε στο μαγαζί, να έπαιρνε την SIM και να "ξάφριζε" τον τραπεζικό του λογαριασμό? Και σε τελική ανάλυση, τι είδους "αυστηρά μέτρα" είναι αυτά, που λαμβάνονται μόνο στην Ελλάδα και όχι στην Ευρώπη? Αν δεν το έχει ανάγκη και δεν το έχει προβλέψει ολόκληρη Γερμανία, στην οποία παίρνεις SIM ή eSIM μέσα σε λίγα λεπτά μέσω της αντίστοιχης εφαρμογής, το έχουμε εμείς? Expand Όχι δεν θα μπορούσε. Για να γίνει αλλαγή κάρτας άμεσα πρέπει να σταλεί και μήνυμα από τον αριθμό εν λειτουργία. Δηλαδή πρέπει να σε κλέψει και το κινητό. Αλλιώς, περνάνε ώρες για να ενεργοποιηθεί η καινούργια κάρτα σιμ, όπως το έζησες προσωπικά. Άρα έχεις χρόνο να καταλάβεις ότι δεν έχεις σήμα και κάτι συμβαίνει. Δεν με ενδιαφέρει τι κάνει η Γερμανία να σου πω την αλήθεια, αλλά αν στην Γερμανία μπορούν με μια απλή αντικατάσταση κάρτας και υποκλοπή στοιχείων της τράπεζας να σου αδειάσουν τόν λογαριασμό, τότε ναι προτιμώ αυτή την ασφάλεια εδώ που έχουμε. Την έχουν πατήσει πολλοί 1 Παράθεση Samsung S21 Ultra Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Gm87 Δημ. April 29, 2022 Κοινοποίηση Δημ. April 29, 2022 On 29/4/2022 at 5:34 ΜΜ, doganos said: Όχι δεν θα μπορούσε. Για να γίνει αλλαγή κάρτας άμεσα πρέπει να σταλεί και μήνυμα από τον αριθμό εν λειτουργία. Δηλαδή πρέπει να σε κλέψει και το κινητό. Αλλιώς, περνάνε ώρες για να ενεργοποιηθεί η καινούργια κάρτα σιμ, όπως το έζησες προσωπικά. Άρα έχεις χρόνο να καταλάβεις ότι δεν έχεις σήμα και κάτι συμβαίνει. Δεν με ενδιαφέρει τι κάνει η Γερμανία να σου πω την αλήθεια, αλλά αν στην Γερμανία μπορούν με μια απλή αντικατάσταση κάρτας και υποκλοπή στοιχείων της τράπεζας να σου αδειάσουν τόν λογαριασμό, τότε ναι προτιμώ αυτή την ασφάλεια εδώ που έχουμε. Την έχουν πατήσει πολλοί Expand Μα εννοείται πως θα του κλέψει και το κινητό, στην πλειονότητα των περιπτώσεων, σου παίρνουν την τσάντα η οποία τα έχει όλα μέσα. Δεν είναι καθόλου δύσκολο να "συναντηθούν" κινητό και ταυτότητα και να πέσουν στα ίδια χέρια. Και εγώ όταν μου έκλεψαν την τσάντα στην Ισπανία το 2019, εννοείται ότι τα έχασα και τα δύο μαζί. Όσο για τα συστήματα ασφαλείας, είμαι σίγουρος πως σε καμία άλλη Ευρωπαϊκή χώρα, δε χρειάζεται μία διαδικασία του ενός λεπτού, να περάσει από εγκρίσεις και παραεγκρίσεις προκειμένου να ολοκληρωθεί. Και μην το δραματοποιείς τόσο, σαν πολύ εύκολα το λες το "υποκλοπή στοιχείων της τράπεζας", σαν να πρόκειται για μία απλή, καθημερινή διαδικασία του δεκάλεπτου. Και αν είναι όντως τόσο εύκολη η υποκλοπή, εκεί -στα συστήματα ασφαλείας των τραπεζών- θα πρέπει να αναζητήσουμε τη λύση και όχι στις εταιρείες τηλεπικοινωνιών. Δε φταίνε σε τίποτα οι εκατοντάδες χιλιάδες χρήστες κινητής τηλεφωνίας, οι οποίοι δεν αντιμετωπίζουν τέτοια ζητήματα και τους "παίρνει η μπάλα". Μου είναι αδιανόητο, ότι σε όλη την Ευρώπη οι ψηφιακές τεχνολογίες διευκολύνουν τη ζωή και την καθημερινότητα των χρηστών, ενώ στο Ελλαδιστάν τη δυσκολεύουν ακόμη περισσότερο. Αν το θέμα που αναφέρεις αποτελούσε πράγματι ουσιαστικό πρόβλημα, αποκλείεται να μην το είχαν προβλέψει πουθενά σε ολόκληρη την Ευρώπη και να το προέβλεψαν μόνο οι ελληνικές εταιρείες. Με άλλα λόγια, η "μαμά" DT δεν λαμβάνει κανένα απολύτως μέτρο για το SIM swapping, ενώ η "κόρη" Cosmote λαμβάνει όλα τα αναγκαία μέτρα, ώστε να το αντιμετωπίσει αποτελεσματικά. Τέλος πάντων, δεν προτίθεμαι να το συνεχίσω, καθώς είμαστε ήδη κατ' ουσίαν εκτός θέματος. Για εμένα πάντως, κάθε τι ψηφιακό και εύχρηστο παραπέμπει σε Ευρώπη, ενώ κάθε τι γραφειοκρατικό και χρονοβόρο σε Πακιστάν. 1 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Ipokratis Δημ. April 29, 2022 Κοινοποίηση Δημ. April 29, 2022 On 29/4/2022 at 5:34 ΜΜ, doganos said: Όχι δεν θα μπορούσε. Για να γίνει αλλαγή κάρτας άμεσα πρέπει να σταλεί και μήνυμα από τον αριθμό εν λειτουργία. Δηλαδή πρέπει να σε κλέψει και το κινητό. Αλλιώς, περνάνε ώρες για να ενεργοποιηθεί η καινούργια κάρτα σιμ, όπως το έζησες προσωπικά. Άρα έχεις χρόνο να καταλάβεις ότι δεν έχεις σήμα και κάτι συμβαίνει. Δεν με ενδιαφέρει τι κάνει η Γερμανία να σου πω την αλήθεια, αλλά αν στην Γερμανία μπορούν με μια απλή αντικατάσταση κάρτας και υποκλοπή στοιχείων της τράπεζας να σου αδειάσουν τόν λογαριασμό, τότε ναι προτιμώ αυτή την ασφάλεια εδώ που έχουμε. Την έχουν πατήσει πολλοί Μέσω του app της κάθε εταιρείας γίνεται η αλλαγή & ενεργοποίηση της SIM. Την πληρώνεις επί τόπου και την αλλάζεις όποτε θες, χωρίς να το πεις σε κανέναν τους. Και σε πληροφορώ ότι δεν υπάρχει πιο ασφαλές σύστημα από το app του κινητού σου η μέσω του web app που μπαίνεις με τους κωδικούς σου ή με fingerprint. Αυτά τα αρχαία συστήματα που υπάρχουν στην Ελλάδα, με τα τηλεφωνήματα κ τις χαζομάρες είναι ότι πιο ευάλωτο υπάρχει κ αυτό είναι που εκμεταλλεύονται οι απατεώνες. Τι πιο εύκολο απ'το να πάρεις τηλέφωνο με τα στοιχεία κάποιου άγνωστου (τα οποία τα βρήκες εύκολα κλέβοντας κάποιο λογαριασμό του, από το γραμματοκιβώτιο του) και να ζητήσεις αντικατάσταση SIM;Μέσω app είναι αδύνατον να γίνει κάτι τέτοιο όμως επειδή ΔΕΝ μπορεί να έχει τη συσκευή σου στα χέρια του κανένας άλλος εκτός από σένα.Αν τύχει και σου κλέψουν τη συσκευή, το πρώτο που κάνεις μέσω οποιουδήποτε υπολογιστή ή άλλου κινητού είναι το να απενεργοποιήσεις τη λειτουργία του app από το κινητό που σου κλέψανε. Όπως το ίδιο και για όλα τα άλλα app τραπεζών κλπ που έχεις.Απλά πράγματα!Στην Ελλάδα προσπαθούν να ανακαλύψουν τον τροχό όμως και σας κρατάνε τα μάτια κλειστά!(Ονομάζοντας υπέρ-υψηλές ταχύτητες τα 200mbps και κάτι τέτοια π.χ.)Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2 1 Παράθεση (ψάχνουμε πρώτα και μετά ρωτάμε...) iPhone 3GS Lenovo Vibe X2 Nokia 7 plus Samsung Galaxy Note S10 plus Samsung Galaxy S24 Ultra Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Ipokratis Δημ. April 29, 2022 Κοινοποίηση Δημ. April 29, 2022 On 29/4/2022 at 8:42 ΜΜ, Gm87 said: Μα εννοείται πως θα του κλέψει και το κινητό, στην πλειονότητα των περιπτώσεων, σου παίρνουν την τσάντα η οποία τα έχει όλα μέσα. Δεν είναι καθόλου δύσκολο να "συναντηθούν" κινητό και ταυτότητα και να πέσουν στα ίδια χέρια. Και εγώ όταν μου έκλεψαν την τσάντα στην Ισπανία το 2019, εννοείται ότι τα έχασα και τα δύο μαζί. Όσο για τα συστήματα ασφαλείας, είμαι σίγουρος πως σε καμία άλλη Ευρωπαϊκή χώρα, δε χρειάζεται μία διαδικασία του ενός λεπτού, να περάσει από εγκρίσεις και παραεγκρίσεις προκειμένου να ολοκληρωθεί. Και μην το δραματοποιείς τόσο, σαν πολύ εύκολα το λες το "υποκλοπή στοιχείων της τράπεζας", σαν να πρόκειται για μία απλή, καθημερινή διαδικασία του δεκάλεπτου. Και αν είναι όντως τόσο εύκολη η υποκλοπή, εκεί -στα συστήματα ασφαλείας των τραπεζών- θα πρέπει να αναζητήσουμε τη λύση και όχι στις εταιρείες τηλεπικοινωνιών. Δε φταίνε σε τίποτα οι εκατοντάδες χιλιάδες χρήστες κινητής τηλεφωνίας, οι οποίοι δεν αντιμετωπίζουν τέτοια ζητήματα και τους "παίρνει η μπάλα". Μου είναι αδιανόητο, ότι σε όλη την Ευρώπη οι ψηφιακές τεχνολογίες διευκολύνουν τη ζωή και την καθημερινότητα των χρηστών, ενώ στο Ελλαδιστάν τη δυσκολεύουν ακόμη περισσότερο. Αν το θέμα που αναφέρεις αποτελούσε πράγματι ουσιαστικό πρόβλημα, αποκλείεται να μην το είχαν προβλέψει πουθενά σε ολόκληρη την Ευρώπη και να το προέβλεψαν μόνο οι ελληνικές εταιρείες. Με άλλα λόγια, η "μαμά" DT δεν λαμβάνει κανένα απολύτως μέτρο για το SIM swapping, ενώ η "κόρη" Cosmote λαμβάνει όλα τα αναγκαία μέτρα, ώστε να το αντιμετωπίσει αποτελεσματικά. Τέλος πάντων, δεν προτίθεμαι να το συνεχίσω, καθώς είμαστε ήδη κατ' ουσίαν εκτός θέματος. Για εμένα πάντως, κάθε τι ψηφιακό και εύχρηστο παραπέμπει σε Ευρώπη, ενώ κάθε τι γραφειοκρατικό και χρονοβόρο σε Πακιστάν.Όπως τα λες ακριβώς είναι! Καμία τράπεζα της Ευρώπης δεν χρειάζεται να ταυτοποιηθεί το κινητό με SMS αλλά αυτόματα μέσω του S/N της συσκευής όπου το "διαβάζει" όταν ενεργοποιηθεί το app στο κινητό σου, όπου μετά από λίγες μέρες σου στέλνουν κ προσφορά για να ασφαλίσεις το κινητό σου (ακριβώς για το μοντέλο σου κιόλας κομμένη και ραμμένη) για ζημιές και κλοπή.Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1 1 Παράθεση (ψάχνουμε πρώτα και μετά ρωτάμε...) iPhone 3GS Lenovo Vibe X2 Nokia 7 plus Samsung Galaxy Note S10 plus Samsung Galaxy S24 Ultra Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
doganos Δημ. April 30, 2022 Κοινοποίηση Δημ. April 30, 2022 On 29/4/2022 at 8:56 ΜΜ, Ipokratis said: Όπως τα λες ακριβώς είναι! Καμία τράπεζα της Ευρώπης δεν χρειάζεται να ταυτοποιηθεί το κινητό με SMS αλλά αυτόματα μέσω του S/N της συσκευής όπου το "διαβάζει" όταν ενεργοποιηθεί το app στο κινητό σου, όπου μετά από λίγες μέρες σου στέλνουν κ προσφορά για να ασφαλίσεις το κινητό σου (ακριβώς για το μοντέλο σου κιόλας κομμένη και ραμμένη) για ζημιές και κλοπή. Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Expand Στην Ελλάδα είναι αλλιώς το σύστημα με τις τράπεζες. Επίσης δεν έχουν όλοι smartphone για να γίνει αυτό που λες... Όπως καταλαβαίνεις, άλλο Τεχνολογικό επίπεδο στην Ευρώπη και άλλο εδώ. Παράθεση Samsung S21 Ultra Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Gm87 Δημ. April 30, 2022 Κοινοποίηση Δημ. April 30, 2022 Για το τριήμερο της Πρωτομαγιάς δεν έδωσαν τίποτα. Και το "ωραίο" είναι, ότι δεν έδωσε τίποτα καμία από τις τρεις εταιρείες. Μου φαίνεται ότι είναι όλοι συνεννοημένοι και μας κοροϊδεύουν. 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
minotavros Δημ. April 30, 2022 Κοινοποίηση Δημ. April 30, 2022 On 30/4/2022 at 9:58 ΠΜ, Gm87 said: Για το τριήμερο της Πρωτομαγιάς δεν έδωσαν τίποτα. Και το "ωραίο" είναι, ότι δεν έδωσε τίποτα καμία από τις τρεις εταιρείες. Μου φαίνεται ότι είναι όλοι συνεννοημένοι και μας κοροϊδεύουν.Ισχύουν ακόμα τα απεριόριστα GB Από poco f3 με Tapatalk 2 Παράθεση No root->No problem Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
GREGORYMO Δημ. April 30, 2022 Κοινοποίηση Δημ. April 30, 2022 (edited) On 30/4/2022 at 9:58 ΠΜ, Gm87 said: Expand Το πάρε καβαντζα, ισχύει ανά ημερολογιακό μήνα ? Edited April 30, 2022 by GREGORYMO Διόρθωση Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Gm87 Δημ. April 30, 2022 Κοινοποίηση Δημ. April 30, 2022 On 30/4/2022 at 11:25 ΠΜ, minotavros said: Ισχύουν ακόμα τα απεριόριστα GB Από poco f3 με Tapatalk Expand Ναι, αλλά όχι για όλους. Μόνο για όσους τα ενεργοποίησαν μετά τις 15-16 Απριλίου. Σε εμένα, που τα είχα ενεργοποιήσει στις 13 Απριλίου, έχουν λήξει από προχθές. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nikos_96 Δημ. April 30, 2022 Κοινοποίηση Δημ. April 30, 2022 On 30/4/2022 at 12:40 ΜΜ, Gm87 said: Ναι, αλλά όχι για όλους. Μόνο για όσους τα ενεργοποίησαν μετά τις 15-16 Απριλίου. Σε εμένα, που τα είχα ενεργοποιήσει στις 13 Απριλίου, έχουν λήξει από προχθές. Expand Εσείς είστε λίγοι. Οι πιο ώριμα σκεπτόμενοι με το που είδαμε την προσφορά σκεφτίκαμε τον υπολογισμό σε μέρες μέχρι πότε θα μας βγάλει το 15ήμερο και έτσι φροντίσαμε να μας καλύπτει την πρωτομαγιά και όχι μόνο. Αναλόγως και η cosmote ποντάρωντας στο οτι είμαστε οι περισσότεροι που καλυπτόμαστε απο data (ομιλία έχουν οι περισσότεροι απο τα πακέτα,δεν έχει ανάγκη να δώσει στον κόσμο) δεν βρίσκει τον λόγο να δώσει κάτι καινούριο σαν πρωτομαγιάτικο δώρο στον κόσμο γιατί θα φενόταν ''άδικο'' σε εμάς που έτσι κ αλλιώς τα έχουμε όλα αυτό το τριήμερο😉 1 Παράθεση Redmi By Xiaomi Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Gm87 Δημ. April 30, 2022 Κοινοποίηση Δημ. April 30, 2022 On 30/4/2022 at 12:48 ΜΜ, Nikos_96 said: Εσείς είστε λίγοι. Οι πιο ώριμα σκεπτόμενοι με το που είδαμε την προσφορά σκεφτίκαμε τον υπολογισμό σε μέρες μέχρι πότε θα μας βγάλει το 15ήμερο και έτσι φροντίσαμε να μας καλύπτει την πρωτομαγιά και όχι μόνο. Αναλόγως και η cosmote ποντάρωντας στο οτι είμαστε οι περισσότεροι που καλυπτόμαστε απο data (ομιλία έχουν οι περισσότεροι απο τα πακέτα,δεν έχει ανάγκη να δώσει στον κόσμο) δεν βρίσκει τον λόγο να δώσει κάτι καινούριο σαν πρωτομαγιάτικο δώρο στον κόσμο γιατί θα φενόταν ''άδικο'' σε εμάς που έτσι κ αλλιώς τα έχουμε όλα αυτό το τριήμερο😉 Expand Ξεχνάς το σημαντικότερο: Η Cosmote άλλαξε τους όρους της προσφοράς. Αρχικά, οι όροι έλεγαν ότι η προσφορά μπορεί να ενεργοποιηθεί δύο φορές έως τις 2 Μαΐου, ύστερα τα γύρισε, λέγοντας μία φορά έως τις 25 Απριλίου. Όταν σου λέει η εταιρεία ότι θα έχεις τη δυνατότητα για άλλη μία ενεργοποίηση και στη συνέχεια το παίρνει πίσω, τότε δεν τίθεται θέμα ώριμης σκέψης του χρήστη, αλλά μάλλον θέμα αξιοπιστίας της εταιρείας. Δεν μας είχε συνηθίσει έτσι η Cosmote. Εντάξει, δεν είναι συμβόλαιο, καρτοκινητό είναι. Αλλά και σε αυτή την περίπτωση, το να αλλάζεις μονομερώς και με το έτσι θέλω τους όρους μίας προσφοράς, για μένα είναι Windιά. Λέω εγώ τώρα. 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nikos_96 Δημ. April 30, 2022 Κοινοποίηση Δημ. April 30, 2022 On 30/4/2022 at 12:59 ΜΜ, Gm87 said: Ξεχνάς το σημαντικότερο: Η Cosmote άλλαξε τους όρους της προσφοράς. Αρχικά, οι όροι έλεγαν ότι η προσφορά μπορεί να ενεργοποιηθεί δύο φορές έως τις 2 Μαΐου, ύστερα τα γύρισε, λέγοντας μία φορά έως τις 25 Απριλίου. Όταν σου λέει η εταιρεία ότι θα έχεις τη δυνατότητα για άλλη μία ενεργοποίηση και στη συνέχεια το παίρνει πίσω, τότε δεν τίθεται θέμα ώριμης σκέψης του χρήστη, αλλά μάλλον θέμα αξιοπιστίας της εταιρείας. Δεν μας είχε συνηθίσει έτσι η Cosmote. Εντάξει, δεν είναι συμβόλαιο, καρτοκινητό είναι. Αλλά και σε αυτή την περίπτωση, το να αλλάζεις μονομερώς και με το έτσι θέλω τους όρους μίας προσφοράς, για μένα είναι Windιά. Λέω εγώ τώρα. Expand Μπορεί να είναι και έτσι. 1 Παράθεση Redmi By Xiaomi Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
GREGORYMO Δημ. April 30, 2022 Κοινοποίηση Δημ. April 30, 2022 (edited) On 30/4/2022 at 12:40 ΜΜ, Gm87 said: Ναι, αλλά όχι για όλους. Μόνο για όσους τα ενεργοποίησαν μετά τις 15-16 Απριλίου. Σε εμένα, που τα είχα ενεργοποιήσει στις 13 Απριλίου, έχουν λήξει από προχθές. Expand Δηλαδή, είσαι από αυτούς που προτιμούσαν να πληρώσουν 11.80€ για να έχουν την προσφορά 2 φορές ? Είσαι ο μοναδικός στο φόρουμ !!! Όλοι εμείς οι άλλοι προτιμούμε 1 φορά και τζάμπα. ΥΓ. Να το δούμε και αλλιώς: η εορταστική περίοδος είναι από Κυριακή των Βαΐων και ΜΕΤΑ. Όποιος το έβαλε τότε, του φθάνει. Θα κατηγορήσουμε την cosmote επειδή έδωσε και ένα 'αέρα' μερικών ημερών για μεγαλύτερη διευκολύνση δικιά μας ? Edited April 30, 2022 by GREGORYMO Συμπληρώμα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Gm87 Δημ. April 30, 2022 Κοινοποίηση Δημ. April 30, 2022 On 30/4/2022 at 1:18 ΜΜ, GREGORYMO said: Δηλαδή, είσαι από αυτούς που προτιμούσαν να πληρώσουν 11.80€ για να έχουν την προσφορά 2 φορές ? Είσαι ο μοναδικός στο φόρουμ !!! Όλοι εμείς οι άλλοι προτιμούμε 1 φορά και τζάμπα. ΥΓ. Να το δούμε και αλλιώς: η εορταστική περίοδος είναι από Κυριακή των Βαΐων και ΜΕΤΑ. Όποιος το έβαλε τότε, του φθάνει. Θα κατηγορήσουμε την cosmote επειδή έδωσε και ένα 'αέρα' μερικών ημερών για μεγαλύτερη διευκολύνση δικιά μας ? Expand Όχι, δεν προτιμώ να πληρώσω 11,80€ για δύο φορές, απλά προτιμώ η εταιρεία να μην αλλάζει απροειδοποίητα και μονομερώς τους όρους μίας προσφοράς, τους οποίους η ίδια η εταιρεία έχει "συμφωνήσει" με τους πελάτες της, επειδή αποφάσισε να τη δώσει δωρεάν πιεζόμενη από την Vodafone. Όταν η Cosmote ανακοίνωσε ότι η προσφορά μπορεί να ενεργοποιηθεί δύο φορές, κάποιοι κάναμε το κουμάντο μας, σκεπτόμενοι ότι "αν την ενεργοποιήσουμε για πρώτη φορά τώρα (στην αρχή της περιόδου ισχύος της), θα μπορούμε να τη λάβουμε άλλη μία φορά κοντά στην Πρωτομαγιά, οπότε θα είμαστε εντάξει για όλο το μήνα". Έρχεται εκ των υστέρων η Cosmote, με τη λογική του "με λένε Ρίζο και όπως θέλω τα γυρίζω", "τροποποιεί" τους όρους της προσφοράς, και αφήνει εμάς τους "ανώριμα σκεπτόμενους" (σύμφωνα με τους fans της Cosmote) το τριήμερο της Πρωτομαγιάς απένταρους από data. Τι να πω γι' αυτό? Ευχαριστώ? Ας έδινε τη δυνατότητα δεύτερης ενεργοποίησης με χρέωση, για όσους θέλουν και σκοπεύουν να φύγουν για Πρωτομαγιά. 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
GREGORYMO Δημ. April 30, 2022 Κοινοποίηση Δημ. April 30, 2022 (edited) On 30/4/2022 at 3:00 ΜΜ, Gm87 said: Όχι, δεν προτιμώ να πληρώσω 11,80€ για δύο φορές, απλά προτιμώ η εταιρεία να μην αλλάζει απροειδοποίητα και μονομερώς τους όρους μίας προσφοράς, τους οποίους η ίδια η εταιρεία έχει "συμφωνήσει" με τους πελάτες της, επειδή αποφάσισε να τη δώσει δωρεάν πιεζόμενη από την Vodafone. Όταν η Cosmote ανακοίνωσε ότι η προσφορά μπορεί να ενεργοποιηθεί δύο φορές, κάποιοι κάναμε το κουμάντο μας, σκεπτόμενοι ότι "αν την ενεργοποιήσουμε για πρώτη φορά τώρα (στην αρχή της περιόδου ισχύος της), θα μπορούμε να τη λάβουμε άλλη μία φορά κοντά στην Πρωτομαγιά, οπότε θα είμαστε εντάξει για όλο το μήνα". Έρχεται εκ των υστέρων η Cosmote, με τη λογική του "με λένε Ρίζο και όπως θέλω τα γυρίζω", "τροποποιεί" τους όρους της προσφοράς, και αφήνει εμάς τους "ανώριμα σκεπτόμενους" (σύμφωνα με τους fans της Cosmote) το τριήμερο της Πρωτομαγιάς απένταρους από data. Τι να πω γι' αυτό? Ευχαριστώ? Ας έδινε τη δυνατότητα δεύτερης ενεργοποίησης με χρέωση, για όσους θέλουν και σκοπεύουν να φύγουν για Πρωτομαγιά. Expand Ενδεχομένως, θα μπορούσες να ζητήσεις στο chat να μην επιστραφούν τα 5.9€ αλλά να κρατηθούν και στην λήξη του 15μερου να ενεργοποιηθουν εκ νέου. Το προσπάθησες ? ΥΓ. Υστορικο, να επιστρέψει εταιρεία μαζικά χρήματα, έχει να συμβεί 50 χρόνια. Edited April 30, 2022 by GREGORYMO Συμπληρώμα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
smetcfu Δημ. April 30, 2022 Κοινοποίηση Δημ. April 30, 2022 On 30/4/2022 at 3:00 ΜΜ, Gm87 said: Όχι, δεν προτιμώ να πληρώσω 11,80€ για δύο φορές, απλά προτιμώ η εταιρεία να μην αλλάζει απροειδοποίητα και μονομερώς τους όρους μίας προσφοράς, τους οποίους η ίδια η εταιρεία έχει "συμφωνήσει" με τους πελάτες της, επειδή αποφάσισε να τη δώσει δωρεάν πιεζόμενη από την Vodafone. Όταν η Cosmote ανακοίνωσε ότι η προσφορά μπορεί να ενεργοποιηθεί δύο φορές, κάποιοι κάναμε το κουμάντο μας, σκεπτόμενοι ότι "αν την ενεργοποιήσουμε για πρώτη φορά τώρα (στην αρχή της περιόδου ισχύος της), θα μπορούμε να τη λάβουμε άλλη μία φορά κοντά στην Πρωτομαγιά, οπότε θα είμαστε εντάξει για όλο το μήνα". Έρχεται εκ των υστέρων η Cosmote, με τη λογική του "με λένε Ρίζο και όπως θέλω τα γυρίζω", "τροποποιεί" τους όρους της προσφοράς, και αφήνει εμάς τους "ανώριμα σκεπτόμενους" (σύμφωνα με τους fans της Cosmote) το τριήμερο της Πρωτομαγιάς απένταρους από data. Τι να πω γι' αυτό? Ευχαριστώ? Ας έδινε τη δυνατότητα δεύτερης ενεργοποίησης με χρέωση, για όσους θέλουν και σκοπεύουν να φύγουν για Πρωτομαγιά. Expand Εν μέρει έχεις δίκιο ...αλλά αν το πρόβλημα είναι μόνο η μέρα της Πρωτομαγιάς πάρε με 1,5€ τα 6GB , για μια μέρα , ....το προβλημα για εμένα είναι η πίεση να γίνεται για καλύτερα πακέτα προς όφελος του καταναλωτή .....τώρα τα δώρα είναι δώρα και ότι θέλουν ας κάνουν .... Γιατί αν τα πακέτα ήταν σωστά και οικονομικά δεν θα είχε κανένας ανάγκη να περιμένει τα δώρα τους για να καλύψει τις ανάγκες του ..... 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
GREGORYMO Δημ. April 30, 2022 Κοινοποίηση Δημ. April 30, 2022 On 30/4/2022 at 3:00 ΜΜ, Gm87 said: Όχι, δεν προτιμώ να πληρώσω 11,80€ για δύο φορές, απλά προτιμώ η εταιρεία να μην αλλάζει απροειδοποίητα και μονομερώς τους όρους μίας προσφοράς, τους οποίους η ίδια η εταιρεία έχει "συμφωνήσει" με τους πελάτες της, επειδή αποφάσισε να τη δώσει δωρεάν πιεζόμενη από την Vodafone. Όταν η Cosmote ανακοίνωσε ότι η προσφορά μπορεί να ενεργοποιηθεί δύο φορές, κάποιοι κάναμε το κουμάντο μας, σκεπτόμενοι ότι "αν την ενεργοποιήσουμε για πρώτη φορά τώρα (στην αρχή της περιόδου ισχύος της), θα μπορούμε να τη λάβουμε άλλη μία φορά κοντά στην Πρωτομαγιά, οπότε θα είμαστε εντάξει για όλο το μήνα". Έρχεται εκ των υστέρων η Cosmote, με τη λογική του "με λένε Ρίζο και όπως θέλω τα γυρίζω", "τροποποιεί" τους όρους της προσφοράς, και αφήνει εμάς τους "ανώριμα σκεπτόμενους" (σύμφωνα με τους fans της Cosmote) το τριήμερο της Πρωτομαγιάς απένταρους από data. Τι να πω γι' αυτό? Ευχαριστώ? Ας έδινε τη δυνατότητα δεύτερης ενεργοποίησης με χρέωση, για όσους θέλουν και σκοπεύουν να φύγουν για Πρωτομαγιά. Expand Δεν νομίζω ότι η cosmote πιεστικε, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα. Εδώ, έχουμε μια κατάσταση και μετρημένα κουκιά. Αλλαγή όρων, προβλέπεται ανά πάσα στιγμή στις ανακοινώσεις. Πρέπει να το ξερεις. Αλλά, εδώ έχουμε μια ζυγαριά: ΔΕΧΟΜΑΙ ότι έκανες ένα συγκεκριμένο υπολογισμο αλλά νομίζω ότι πας να τετραγωνησεις τον κύκλο. Προτιμούσες τον αρχικό σχεδιασμό με 2 ανανέωσεις στα 11.80€ η 1 δωρεάν και μου απάντησες ήδη. Οπότε ? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.