Jump to content

Τα πάντα για τα καρτοκινητά της Cosmote


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Παιδιά καλησπέρα και χρόνια πολλά.

Προσπαθώ απο την μεγάλη βδομάδα να κάνω ακύρωση έναν αριθμό Cosmote εταιρικό σε Cosmokarta και μου βγάλαν την ψυχή.

Την μια πάτε σε κατάστημα την άλλη το κατάστημα δεν ξέρει το πώς, ξανά τηλ. πίσω στο κατάστημα και έγγραφη καταγγελία της σύμβασης.

Με τα πολλά σήμερα έρχετε SMS που λέει ότι η διακοπή θα γίνει 7/5, καλλά είναι δυνατόν 2 βδομάδες για μια διακοπή, φορητότητα να έκανα θα τελείωνα πιο γρήγορα.

Τα γράφω απλός γιατί θα έσκαγα, όχι ότι θα γίνει και κάτι.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 44,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Ζητάει το νουμεράκι που είναι πάνω στην κάρτα sim όμως...;)

 

Αν είναι δικό σου το κινητό οκ, αλλά αν είναι συγγενικού προσώπου ;

Αν είναι συγγενικού προσώπου του λες να σου διαβάσει τους αριθμούς της κάρτας σιμ...

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και χρόνια πολλά. Σήμερα ήρθε, τόσο σε μένα, όσο και στη γυναίκα μου (cosmoκάρτα) το μήνυμα: ''Η COSMOTE ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΟΤΙ Η ΔΗΛΩΣΗ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΣΑΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ ΕΠΙΤΥΧΩΣ''. Δεν έκανα κάτι, ούτε πήγα σε κάποιο κατάστημα. Το μόνο που έκανα ήταν να πάω σε Germanos και να πάρω κάρτα micro sim στο δικό μου καρτοκινητό. Έχει έρθει και σε κάποιον άλλο το μήνυμα αυτό;
Link to comment
Share on other sites

Αν είναι συγγενικού προσώπου του λες να σου διαβάσει τους αριθμούς της κάρτας σιμ...

 

είναι της γυναίκας μου το ένα, οπότε θα όταν θα βρεθεί χρόνος θα το κάνω...για τα άλλα, ελπίζω να θυμηθώ να τα γράψω κάπου.;)

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και χρόνια πολλά. Σήμερα ήρθε, τόσο σε μένα, όσο και στη γυναίκα μου (cosmoκάρτα) το μήνυμα: ''Η COSMOTE ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΟΤΙ Η ΔΗΛΩΣΗ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΣΑΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ ΕΠΙΤΥΧΩΣ''. Δεν έκανα κάτι, ούτε πήγα σε κάποιο κατάστημα. Το μόνο που έκανα ήταν να πάω σε Germanos και να πάρω κάρτα micro sim στο δικό μου καρτοκινητό. Έχει έρθει και σε κάποιον άλλο το μήνυμα αυτό;

 

Όταν γίνεται η δήλωση ενός καρτοκινητού, τα καταστήματα δεν αποστέλλουν ηλεκτρονικά τα έγγραφά σας στο σύστημα επειδή δεν προλαβαίνουν (δίνοντας προτεραιότητα σε άλλες εργασίες), έτσι ναι μεν λειτουργεί άμεσα το καρτοκινητό αλλά δεν έχει περάσει στο στάδιο των ολοκληρωμένων (στο σύστημα) αλλά των "σε εκκρεμότητα". Όταν και αν αποστείλει ηλεκτρονικά τα έγγραφα το κατάστημα, τότε ολοκληρώνεται η ταυτοποίηση. Αυτό μπορεί να γίνει μετά από μέρες, μήνες ή και ποτέ!

Link to comment
Share on other sites

Ευτυχως που μειωθηκε η 'εγκληματικοτητα' τα τελευταια χρονια, που ειχαν την φαεινη ιδεα να ταυτοποιουνται τα καρτοκινητα για να δυσκολεψουν τους τρομοκρατες...

Σαν δεν ντρεπομαστε λεω εγω, μας θεωρουν ηλιθιους.

Link to comment
Share on other sites

Τι θα γίνει ρε παιδιά με αυτό το ανοσιούργημα που κάνουν με τα 15μερα πακέτα ομιλίας; Μέχρι πρότινος είχαν 400 λεπτά προς What's up + 100 λεπτά προς όλα τα δίκτυα, για ένα μήνα με 5€, τώρα έβαλαν 500+100 πάλι με 5€, αλλά για 15 μέρες. Και καλά δήθεν περισσότερος χρόνος ομιλίας με τα ίδια χρήματα, αλλά στην ουσία μας κοροϊδεύουν μες στα μούτρα μας.

Δηλαδή αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει μηνιαίο πακέτο για what's up + όλα τα δίκτυα. Αν θες πακέτο να μιλάς και προς What's Up και προς όλα τα δίκτυα, πρέπει αναγκαστικά να αγοράσεις δύο πακέτα, ή ντε και καλά να αγοράσεις το 400+100+400+100 (μηνύματα και ομιλία προς What's Up και όλα τα δίκτυα), με 7€ όμως.

Μπράβο Cosmote. Το πρώτο και καλύτερο δίκτυο πανελλήνια... :wacko:

Edited by panosz75
Now I'm cutting the anchor away, and I won't look back, I'm starting a new life today. Now I see where I belong...
Link to comment
Share on other sites

Τι θα γίνει ρε παιδιά με αυτό το ανοσιούργημα που κάνουν με τα 15μερα πακέτα ομιλίας; Μέχρι πρότινος είχαν 400 λεπτά προς What's up + 100 λεπτά προς όλα τα δίκτυα, για ένα μήνα με 5€, τώρα έβαλαν 500+100 πάλι με 5€, αλλά για 15 μέρες. Και καλά δήθεν περισσότερος χρόνος ομιλίας με τα ίδια χρήματα, αλλά στην ουσία μας κοροϊδεύουν μες στα μούτρα μας.

Δηλαδή αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει μηνιαίο πακέτο για what's up + όλα τα δίκτυα. Αν θες πακέτο να μιλάς και προς What's Up και προς όλα τα δίκτυα, πρέπει αναγκαστικά να αγοράσεις δύο πακέτα, ή ντε και καλά να αγοράσεις το 400+100+400+100 (μηνύματα και ομιλία προς What's Up και όλα τα δίκτυα), με 7€ όμως.

Μπράβο Cosmote. Το πρώτο και καλύτερο δίκτυο πανελλήνια... :wacko:

 

Μην βιάζεσαι. Κάλεσε το 1330 και πάτησε επιλογή 7.

Link to comment
Share on other sites

Γιατι δεν υπαρχει ενα πακετο στο γουατς απ που να δινει λεπτα προς ολη τη κοσμοτε; Οπως εχουν βονταφον και γουιντ.
Link to comment
Share on other sites

Γιατι δεν υπαρχει ενα πακετο στο γουατς απ που να δινει λεπτα προς ολη τη κοσμοτε; Οπως εχουν βονταφον και γουιντ.

 

Γιατί για αυτό υπάρχουν τα συμβόλαια και η κοσμοτέ δεν έχει την ανάγκη να το κάνει και στα καρτοκινητά, σε αντίθεση με τις άλλες δυο που αν δεν το έκαναν, θα είχαν κλείσει. Τα χουμε ξαναπεί. ;)

 

Τι θα γίνει ρε παιδιά με αυτό το ανοσιούργημα που κάνουν με τα 15μερα πακέτα ομιλίας; Μέχρι πρότινος είχαν 400 λεπτά προς What's up + 100 λεπτά προς όλα τα δίκτυα, για ένα μήνα με 5€, τώρα έβαλαν 500+100 πάλι με 5€, αλλά για 15 μέρες. Και καλά δήθεν περισσότερος χρόνος ομιλίας με τα ίδια χρήματα, αλλά στην ουσία μας κοροϊδεύουν μες στα μούτρα μας.

Δηλαδή αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει μηνιαίο πακέτο για what's up + όλα τα δίκτυα. Αν θες πακέτο να μιλάς και προς What's Up και προς όλα τα δίκτυα, πρέπει αναγκαστικά να αγοράσεις δύο πακέτα, ή ντε και καλά να αγοράσεις το 400+100+400+100 (μηνύματα και ομιλία προς What's Up και όλα τα δίκτυα), με 7€ όμως.

Μπράβο Cosmote. Το πρώτο και καλύτερο δίκτυο πανελλήνια... :wacko:

 

Τα πακέτα υπάρχουν κανονικά στην επιλογή 7.

 

Είναι το πρώτο και καλύτερο δίκτυο, αλλά και το πιο ακριβό. Δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα. Σε όποιον φαίνεται ακριβό το wu, καιρός να πάει σε άλλο δίκτυο. Δεν υπάρχει λόγος να συνωστιζόμαστε.

Edited by kostas_v
Link to comment
Share on other sites

Ευτυχως που μειωθηκε η 'εγκληματικοτητα' τα τελευταια χρονια, που ειχαν την φαεινη ιδεα να ταυτοποιουνται τα καρτοκινητα για να δυσκολεψουν τους τρομοκρατες...

Σαν δεν ντρεπομαστε λεω εγω, μας θεωρουν ηλιθιους.

Δώσανε δουλειά στους πακιστανούς έτσι.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους Χριστός Ανέστη, για τα λεπτά που απομένουν απ'την προσφορα 200 λεπτά προς όλους με 5 ευρώ πως μπορεί να ενημερωθεί κανείς εκτός απ το app της Cosmote; Γίνεται με κλήση σε κάποιον αριθμό; Edited by manos74
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους Χριστός Ανέστη, για τα λεπτά που απομένουν απ'την προσφορα 200 λεπτά προς όλους με 5 ευρώ πως μπορεί να ενημερωθεί κανείς εκτός απ το app της Cosmote; Γίνεται με κλήση σε κάποιον αριθμό;

 

Γίνεται με μήνυμα! Στέλνεις "Υ" στο 1330. ;)

Xiaomi Mi 5s Plus - MI Globe 9.6.13 - TWRP 3.2.3

Onda v975m v3 - 4.4.2 (Rozak's 2.0.1 - 4GB) - TWRP Recovery by SciBee

Galaxy S4 - LineageOS 16.0

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, να ρωτήσω κάτι; Υπάρχει αντίστοιχη εφαρμογή για android στο play store, όπως της Wind για το F2G, για την cosmoκάρτα που να μπορείς να βλέπεις το υπόλοιπο της κάρτας, ή και να κάνεις ανανέωση χρόνου ομιλίας;
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους Χριστός Ανέστη, για τα λεπτά που απομένουν απ'την προσφορα 200 λεπτά προς όλους με 5 ευρώ πως μπορεί να ενημερωθεί κανείς εκτός απ το app της Cosmote; Γίνεται με κλήση σε κάποιον αριθμό;

 

Γίνεται με μήνυμα! Στέλνεις "Υ" στο 1330. ;)

 

Εγώ στέλνω ΥΠ στο 1314...

 

 

 

Καλησπέρα, να ρωτήσω κάτι; Υπάρχει αντίστοιχη εφαρμογή για android στο play store, όπως της Wind για το F2G, για την cosmoκάρτα που να μπορείς να βλέπεις το υπόλοιπο της κάρτας, ή και να κάνεις ανανέωση χρόνου ομιλίας;

 

Ναι το Cosmote My Account

Edited by dkat
Link to comment
Share on other sites

Εγώ στέλνω ΥΠ στο 1314...

 

 

 

 

Ναι το Cosmote My Account

Το είδα λίγο αυτό, αλλά, αν δεν κάνω λάθος είναι για ενημέρωση για όσους έχουν σύνδεση με συμβόλαιο. Από το λίγο που είδα την εφαρμογή δεν απευθύνεται σε cosmoκάρτα. Ενώ για what's up έχει εφαρμογή, για cosmoκάρτα δεν έχω δει κάτι.

Link to comment
Share on other sites

Το είδα λίγο αυτό, αλλά, αν δεν κάνω λάθος είναι για ενημέρωση για όσους έχουν σύνδεση με συμβόλαιο. Από το λίγο που είδα την εφαρμογή δεν απευθύνεται σε cosmoκάρτα. Ενώ για what's up έχει εφαρμογή, για cosmoκάρτα δεν έχω δει κάτι.

 

ειναι και για κοσμοκαρτα

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

ειναι και για κοσμοκαρτα

ΟΚ θα την κατεβάσω. Αν και το ρώτησα αυτό και στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, μου είπαν ότι το cosmote my account είναι μόνο για συμβόλαιο. Ευχαριστώ για την απάντηση. Μία τελευταία ερώτηση. Για να κάνω εγγραφή στο my account θέλει, αν δεν κάνω λάθος, και το μεγάλο νούμερο της sim; Όχι τίποτα' άλλο, αλλά δεν έχω τα χαρτιά και η κάρτα απ' όπου αφαίρεσα τη micro sim δεν γράφει κάτι. Θα πρέπει να βγάλω την micro sim από το tablet.

Link to comment
Share on other sites

ΟΚ θα την κατεβάσω. Αν και το ρώτησα αυτό και στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, μου είπαν ότι το cosmote my account είναι μόνο για συμβόλαιο. Ευχαριστώ για την απάντηση. Μία τελευταία ερώτηση. Για να κάνω εγγραφή στο my account θέλει, αν δεν κάνω λάθος, και το μεγάλο νούμερο της sim; Όχι τίποτα' άλλο, αλλά δεν έχω τα χαρτιά και η κάρτα απ' όπου αφαίρεσα τη micro sim δεν γράφει κάτι. Θα πρέπει να βγάλω την micro sim από το tablet.

 

ναι ειναι πανω στην sim οχι στην καρτα.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

το my cosmote δεν μπορουσες να το ενεργοποιησεις σε συνδρομητες καρτοκινητου κοσμοτε τωρα γινεται; αλλαξε;

 

Τώρα πια μπορείς και σε καρτοκινητά :)

 

Εγώ πάντως που έχω καρτοκινητό (cosmoΚΑΡΤΑ) έκανα εγγραφή και όταν συνδέομαι δεν μου δέιχνει καμία πληροφορία σχετικά με υπόλοιπο κτλ αλλά γράφει αυτό:

"Σε περίπτωση που δεν εμφανίζεται η σύνδεση σου, προσπάθησε να μπεις ξανά με τους κωδικούς σου.

Εάν εξακολουθεί να μην την εμφανίζει, τότε πρόκειται λόγω κάποιας αλλαγής που πραγματοποίησες στη σύνδεση σου. Για τη δική σου ασφάλεια, θα χρειαστεί η εκ νέου εγγραφή σου στο My COSMOTE. Παρακαλούμε επικοινώνησε μαζί μας στο 13838 σε περίπτωση που έχεις οποιαδήποτε απορία"

 

Μάλλον δε δουλεύει ακόμα για καρτοκινητά.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως που έχω καρτοκινητό (cosmoΚΑΡΤΑ) έκανα εγγραφή και όταν συνδέομαι δεν μου δέιχνει καμία πληροφορία σχετικά με υπόλοιπο κτλ αλλά γράφει αυτό:

"Σε περίπτωση που δεν εμφανίζεται η σύνδεση σου, προσπάθησε να μπεις ξανά με τους κωδικούς σου.

Εάν εξακολουθεί να μην την εμφανίζει, τότε πρόκειται λόγω κάποιας αλλαγής που πραγματοποίησες στη σύνδεση σου. Για τη δική σου ασφάλεια, θα χρειαστεί η εκ νέου εγγραφή σου στο My COSMOTE. Παρακαλούμε επικοινώνησε μαζί μας στο 13838 σε περίπτωση που έχεις οποιαδήποτε απορία"

 

Μάλλον δε δουλεύει ακόμα για καρτοκινητά.

Ακριβώς το ίδιο και σ εμένα...

May The Force Be With You...
Link to comment
Share on other sites

Δουλεύει. Τσεκαρισμενο. Απλά επικοινώνησε μέσω callback του cosmote.gr η μέσω 13838 και ζήτησε διαγραφή απο το my cosmote και κανε εκ νέου έγγραφη. Τσεκαρισμενο.
Link to comment
Share on other sites

Μέχρι τώρα έχω κάνει 2 φορές διαγραφή και ξαναδημιουργία και εξακολουθώ να έχω πρόβλημα...

Θα το αφήσω ως έχει ... δεν έχω σκοπό να κάνω και τρίτη φορά τη διαδικασία...

 

Ασε που για να σου διαγράψουν το account Θέλει ενυπόγραφο φάξ με φωτοτυπία της ταυτότητας το οποίο συνήθως το χάνουν (μυστήριο) και πρέπει να κάνεις τη διαδικασία καμιά 10ρια φορές...

Την τελευταία φορά μάλιστα τα είχαν παίξει τόσο πολύ τα νεύρα μου που έχασαν 3 φορές συνεχόμενες το φάξ, ώστε χαρτζηλίκωσα τη μικρή μου κόρη και τους το έστειλε 50 φορές... (τελικά με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν ότι το λάβανε και να σταματήσω να το στέλνω)

 

Δεν αντέχω να ξαναπεράσω μία από τα ίδια...

Το τμήμα εξυπηρέτησης της cosmote με έχει ήδη ταλαιπωρήσει αρκετά...

Πρέπει να έχω τουλάχιστο 50 ηχογραφημένες συνομιλίες προκειμένου να μου διαγράψουν (2 φορές) το account...

 

Είχα ανοίξει και σχετικό thread για το θέμα παλαιότερα...

 

Απενεργοποίησα τελείως όλες τις ηλεκτρονικές τους υπηρεσίες (που προφανώς έχουν σχεδιαστεί από μαϊμούδες) και μάλιστα σε ένα συμβόλαιο που έχω ζήτησα να έρχονται πάλι οι λογαριασμοί σε χαρτί.

 

Ο μόνος λόγος που πραμένω cosmote είναι το 1λεπτό το λεπτό...

Μόλις το καταργήσουν κι αυτό φύγαμε όλοι οικογενειακώς για wind...

Για mobile internet είμαι ήδη στη wind η οποία με 5€ δίνει 1G το μήνα (και όχι 500Μ που δίνει η cosmote)

Edited by Yoda
May The Force Be With You...
Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως που έχω καρτοκινητό (cosmoΚΑΡΤΑ) έκανα εγγραφή και όταν συνδέομαι δεν μου δέιχνει καμία πληροφορία σχετικά με υπόλοιπο κτλ αλλά γράφει αυτό:

"Σε περίπτωση που δεν εμφανίζεται η σύνδεση σου, προσπάθησε να μπεις ξανά με τους κωδικούς σου.

Εάν εξακολουθεί να μην την εμφανίζει, τότε πρόκειται λόγω κάποιας αλλαγής που πραγματοποίησες στη σύνδεση σου. Για τη δική σου ασφάλεια, θα χρειαστεί η εκ νέου εγγραφή σου στο My COSMOTE. Παρακαλούμε επικοινώνησε μαζί μας στο 13838 σε περίπτωση που έχεις οποιαδήποτε απορία"

 

Μάλλον δε δουλεύει ακόμα για καρτοκινητά.

 

Ένα χρόνο εγγεγραμμένος με δύο whatsup και δουλεύει μια χαρά το mycosmote. Ποτέ δεν είχα το παραμικρό θέμα. Το μόνο που έκανα είναι μια κλήση στο 13838 όταν είχα κάνει την εγγραφή για επιβεβαίωση αν θυμάμαι καλά. Άρα λοιπόν, λειτουργεί για τα καρτοκινητά το mycosmote αλλά μερικοί αντιμετωπίζουν προβλήματα (τα οποία κατά τη δικιά μου άποψη προέρχονται από σφάλμα κατά την εγγραφή). :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...