tetartos Δημ. February 21, 2018 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2018 Μακάρι να είναι έτσι γιατί θυμάμαι ότι οποτε γυρνάει αορίστου δεν με επιστρέφουν τίποτα. Λογικά μόνο στην διακοπή του συμβολαίου τα επιστρέφουν? Ούτως ή άλλως για να "επιστρέψουν" πρέπει να έχεις (προ)πληρώσει το "επόμενο διάστημα". Παίζει ρόλο πότε το αποφασίζεις, πότε τους ενημερώνεις και πότε εφαρμόζεται η όποια διακοπή μετά την αίτησή σου. Να κρατήσουν λεφτά για διάστημα που έχεις φύγει από συμβόλαιο και δεν οφείλεις και δεν είχες άλλη δέσμευση, δεν νομίζω ότι μπορούν. Αυτό το νόημα έχει και ο εκκαθαριστικός λογαριασμός. Αλγεβρικό άθροισμα χρεωστικών/πιστωτικών ποσών. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. February 21, 2018 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2018 Τελικά έστειλα μήνυμα στο Facebook στην Cosmote για να μου φτιάξουν την ειδοποίηση κλήσεων γιατί για κάποιο λόγο δεν έβρισκα πως να το κάνω μόνη μου! Πολύ γρήγορη αποκρηση και στο πρώτο μήνυμα και σε όλη την διάρκεια της συνομιλίας! Μπράβο τους! ειχα ξεχασει χτες να σου πω οτι οι εικονες κλπ που εβαλα ηταν απο το site. Μετα σκεφτηκα οτι μπορει να τα εψαχνες στην εφαρμογη. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lek88 Δημ. February 21, 2018 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2018 ειχα ξεχασει χτες να σου πω οτι οι εικονες κλπ που εβαλα ηταν απο το site. Μετα σκεφτηκα οτι μπορει να τα εψαχνες στην εφαρμογη.Το κατάλαβα ότι ήταν από το site οι φωτογραφίες αλλά δεν έχω μπει ποτέ από κει.... Με τι κωδικούς μπαίνω εκεί; στην εφαρμογή μπαίνω από την επιλογή της sim χωρίς κωδικούς. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
king2009 Δημ. February 21, 2018 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2018 Ούτως ή άλλως για να "επιστρέψουν" πρέπει να έχεις (προ)πληρώσει το "επόμενο διάστημα". Παίζει ρόλο πότε το αποφασίζεις, πότε τους ενημερώνεις και πότε εφαρμόζεται η όποια διακοπή μετά την αίτησή σου. Να κρατήσουν λεφτά για διάστημα που έχεις φύγει από συμβόλαιο και δεν οφείλεις και δεν είχες άλλη δέσμευση, δεν νομίζω ότι μπορούν. Αυτό το νόημα έχει και ο εκκαθαριστικός λογαριασμός. Αλγεβρικό άθροισμα χρεωστικών/πιστωτικών ποσών. Σωστά τα λες απλά θυμάμαι πριν κάτι μήνες έκανα νέο συμβόλαιο χωρίς να κόψω το προηγούμενο και προπληρωσα 70 ευρώ παραπάνω χωρίς να με δώσουν τα προπληρωμένα του προηγούμενου συμβολαίου. Ίσως να κάνω λάθος το ελπίζω δηλαδή γιατί δεν το έχουν σε τίποτα να κάνουν κάνα λάθος και να χρεώσουν παραπάνω. Όχι επίτηδες προφανώς. Send From My NOTE 3 With Note 8 Port Rom Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. February 21, 2018 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2018 Το κατάλαβα ότι ήταν από το site οι φωτογραφίες αλλά δεν έχω μπει ποτέ από κει.... Με τι κωδικούς μπαίνω εκεί; στην εφαρμογή μπαίνω από την επιλογή της sim χωρίς κωδικούς. πρεπει να κανεις εγγραφη και ταυτοποιηση του αριθμου με τα στοιχεια του κατοχου. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lek88 Δημ. February 21, 2018 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2018 πρεπει να κανεις εγγραφη και ταυτοποιηση του αριθμου με τα στοιχεια του κατοχου.Θα το κάνω αύριο - μεθαύριο που θα έχω υπολογιστή εύκαιρο!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
minast Δημ. February 21, 2018 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2018 Δεν είμαι σίγουρος για αυτό. Όταν έκανα συμβόλαιο στον ΟΤΕ έδωσα 70 ευρώ ακόμα σε 2 μήνες δηλαδή ένα μήνα παραπάνω. Σιγά μην τα επιστρέψουν. Send From My NOTE 3 With Note 8 Port Rom Κάθε λογαριασμός έχει μέσα το πάγιο του επόμενου μήνα. Ο πρώτος λογαριασμός έχει και του τρέχοντος και του επόμενου. Ανάλογα με την ημερομηνία διακοπής, δεν είναι ασυνήθιστο ο τελευταίος (εκκαθαριστικός) λογαριασμός να είναι μηδενικός ή πιστωτικός. Μπορείς εύκολα να το διαπιστώσεις από την περιγραφή του παγίου στον εκάστοτε λογαριασμό, που αναγράφει ημερομηνίες μεταγενέστερες της έκδοσης του λογαριασμού. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
king2009 Δημ. February 21, 2018 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2018 Κάθε λογαριασμός έχει μέσα το πάγιο του επόμενου μήνα. Ο πρώτος λογαριασμός έχει και του τρέχοντος και του επόμενου. Ανάλογα με την ημερομηνία διακοπής, δεν είναι ασυνήθιστο ο τελευταίος (εκκαθαριστικός) λογαριασμός να είναι μηδενικός ή πιστωτικός. Μπορείς εύκολα να το διαπιστώσεις από την περιγραφή του παγίου στον εκάστοτε λογαριασμό, που αναγράφει ημερομηνίες μεταγενέστερες της έκδοσης του λογαριασμού. Ναι το γνωρίζω είχα πάρει τηλέφωνο στον ΟΤΕ μου τα εξήγησε αναλυτικά απλά πέρσι που έκανα 2 χρόνια συμβόλαιο δεν θυμάμαι να μου επέστρεψαν την προκαταβολή του παλιού συμβολαίου. Και πέρσι έκανα ανανέωση ote tv πάλι προπληρωσα και πάλι δεν επέστρεψαν τίποτα έληξε πριν 1 μηνα. Δεν ξέρω ίσως να στα επιστρέφουν μόνο στην διακοπή συμβολαίου και όχι μόλις γυρίσει αορίστου. Send From My NOTE 3 With Note 8 Port Rom Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
minast Δημ. February 21, 2018 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2018 Ναι το γνωρίζω είχα πάρει τηλέφωνο στον ΟΤΕ μου τα εξήγησε αναλυτικά απλά πέρσι που έκανα 2 χρόνια συμβόλαιο δεν θυμάμαι να μου επέστρεψαν την προκαταβολή του παλιού συμβολαίου. Και πέρσι έκανα ανανέωση ote tv πάλι προπληρωσα και πάλι δεν επέστρεψαν τίποτα έληξε πριν 1 μηνα. Δεν ξέρω ίσως να στα επιστρέφουν μόνο στην διακοπή συμβολαίου και όχι μόλις γυρίσει αορίστου. Send From My NOTE 3 With Note 8 Port Rom Δεν είχα δει ότι υπήρχε κι άλλη σελίδα, γι' αυτό απάντησα μετά τους άλλους :) Όταν γυρίσει αορίστου, γίνεται συμψηφισμός κατά τη συνέχιση του συμβολαίου, οπότε δεν σου επιστρέφουν κάτι (το αντίθετο μάλιστα, γιατί συνήθως λήγουν οι εκτπώσεις, οπότε ακριβαίνει). Εάν διακοπεί το αορίστου, ισχύει ότι λέμε παραπάνω, εξαρτώμενο πάντα από την ημερομηνία της διακοπής/φορητότητας. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
king2009 Δημ. February 21, 2018 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2018 Δεν είχα δει ότι υπήρχε κι άλλη σελίδα, γι' αυτό απάντησα μετά τους άλλους :) Όταν γυρίσει αορίστου, γίνεται συμψηφισμός κατά τη συνέχιση του συμβολαίου, οπότε δεν σου επιστρέφουν κάτι (το αντίθετο μάλιστα, γιατί συνήθως λήγουν οι εκτπώσεις, οπότε ακριβαίνει). Εάν διακοπεί το αορίστου, ισχύει ότι λέμε παραπάνω, εξαρτώμενο πάντα από την ημερομηνία της διακοπής/φορητότητας. Κατάλαβα δεν κατάλαβα κανένα συμψηφισμό παντως ίσα ίσα που πήρα να ξανά κάνω συμβόλαιο και με χρέωσαν πάλι προκαταβολή. 2 προκαταβολες έχουν κρατημενες που δεν γνωρίζω αν τις πάρω ποτέ αφού κάθε 2 χρόνια κάνω νέο συμβόλαιο. Απαράδεκτοι πάντως στη forthnet δεν ήταν έτσι. Δηλαδή έχουν κρατημένα 130 ευρώ αυτή τη στιγμή. Send From My NOTE 3 With Note 8 Port Rom Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
philipBRAZIL Δημ. February 21, 2018 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2018 Καλησπέρα. Υπάρχει το εξής θέμα σε ξάδερφο μου. Είχε whats up. Τον πήρε κάποιος πριν 4 μήνες και του πρότεινε να το κάνει καρτοσυμβόλαιο συν έναν ακόμη αριθμό ώστε να γίνει οικογενειακό για φθηνότερο πάγιο συν για να πάρει και καλύτερη επιδότηση συσκευής. Έδωσε στοιχεία κλπ που ζήτησε, είπαν θα στείλουν κούριερ για φωτοτυπία ταυτότητας. Ήρθαν την πήραν και απο τότε άφαντος. Έκανε την διπλή γραμμή, συμβόλαιο δεν έστειλαν ποτέ, ούτε συσκευή απο την επιδότηση. Πλήρωσε τον πρώτο λογαριασμό έχοντας του πει ότι μετά την πρώτη πληρωμή θα έρθει και η συσκευή. Έχουν περάσει 4 μήνες και δεν του έχουν στείλει τίποτα, αυτός άφαντος στα τηλέφωνα που είχε δώσει και οι χρεώσεις έμπαιναν και συνεχίζουν. Βλέποντας την κοροϊδία, σταμάτησε να πληρώνει το πάγιο και έτσι τώρα του το έχουν κόψει κιόλας. Στο 13888 άκρη δεν βγάζει, ούτε σε κατάστημα Γερμανός. Του λένε να πληρώσει τους λογαριασμούς, χωρίς αυτοί να αναλαμβάνουν τις δικές τους ευθύνες. Τι μπορεί να κάνει; Πως να το αντιμετωπίσει; Το κακό είναι ότι τον αριθμό του τον θέλει. Τον ξέρει το πελατολόγιο του. Αλλιώς θα έριχνε μια μαύρη πέτρα και θα έφευγε. Σας ευχαριστώ. Αντίγραφο των συμβολαίων που υπέγραψε και σε κατάστημα. Επιστρέφω στο άλυτο θέμα μου λέγοντας ότι δεν υπάρχει συμβόλαιο υπογεγραμμένο μιας και δεν έχει πάρει καν συμβόλαιο στα χέρια του. Τηλεφωνικώς έγινε ότι έγινε. Παράθεση BRAZILEIROS - Hellas Video-Sakis :respect: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. February 21, 2018 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2018 (edited) 4 μηνες ειναι πολυς καιρος και δεν μπορει να γινει υπαναχωρηση πλεον,δικαιωμα το οποιο για τις εξ'αποστασης συμβασεις εχεις στις 14 μερες. Το λαθος μαλλον ειναι απο την αρχη,και μαλιστα στο σημειο που ηρθε ο κουριερ,καθως επρεπε εκτος της φωτοτυπιας,να υπογραφει και συμβολαιο,το οποιο θα το επεστρεφε ο κουριερ,και πιθανοτατα να επρεπε τοτε να δωθει και το αντιγραφο. Ποιος ο λογος που δεν μπορει να βγαλει ακρη μιλωντας με την κοσμοτε στο 13888? Η εταιρια ξερει ποιος ειναι ο πωλητης που εκανε την μετατροπη. Επισης πρεπει να ξερει αν ο πελατης δικαιουται συσκευη λογω επιδοτησης ή εκπτωση παγιου. Αν στην συγκεκριμενη περιπτωση εχει δωθει το 2ο,η συσκευη που υποσχεθηκε ο πωλητης μπορει να ηταν λογω promotion της εταιριας που δουλευει,κατι για το οποιο μαλλον δεν θα ξερει πολλα η κοσμοτε.Και πολλοι θα μπορουσαν να ειναι οι λογοι που δεν εστειλαν τη συσκευη και δεν εχουν σχεση με την κοσμοτε. Θα προτεινα να ζητηθουν εγγραφως εξηγησεις απο την κοσμοτε,μεσω email με παραλληλη κοινοποιηση στο συνηγορο καταναλωτη,ή στην ΕΕΤΤ (αν και στη συγκεκριμενη περιπτωση πιο πολυ ο πρωτος φορεας εμπλεκεται νομιζω,δεν ειναι θεμα τιμολογησης). Edited February 21, 2018 by kmpatra Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
athens_fans Δημ. February 21, 2018 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2018 Κατάλαβα δεν κατάλαβα κανένα συμψηφισμό παντως ίσα ίσα που πήρα να ξανά κάνω συμβόλαιο και με χρέωσαν πάλι προκαταβολή. 2 προκαταβολες έχουν κρατημενες που δεν γνωρίζω αν τις πάρω ποτέ αφού κάθε 2 χρόνια κάνω νέο συμβόλαιο. Απαράδεκτοι πάντως στη forthnet δεν ήταν έτσι. Δηλαδή έχουν κρατημένα 130 ευρώ αυτή τη στιγμή. Send From My NOTE 3 With Note 8 Port Rom Όταν λήγει το συμβόλαιο σου και φεύγεις με φορητότητα τον τελευταίο μήνα, ο εκκαθαριστικος βγαίνει μηδενικός ή εχεις επιστροφή. Αν ανανεώσεις, συνεχίζεις χωρίς να δωσεις προκαταβολή, εχεις δώσει τη πρώτη φορα. Το πρώτο μου έγινε με φορητότητα από Wind σε Cosmote και το δεύτερο σε ανανέωση cosmote tv. Παράθεση GATE 13...TILL THE END OF THE WORLD... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Guest Bernadi7 Δημ. February 22, 2018 Κοινοποίηση Δημ. February 22, 2018 Καλησπέρα στην παρέα. Έλαβα απάντηση για το θέμα μου μ' ενοχλητικές κλήσεις και Μητρώο 11. Το πρόβλημά μου, το είχα αναφέρει στ' αντίστοιχο τόπικ με τίτλο Μητρώο 11 στο section Cosmote, αλλά επειδή δεν είμαι σίγουρος αν το δουν οι περισσότεροι, προτίμησα να το γράψω εδώ. Σύμφωνα με τα λεγόμενά τους, δίνουν σ' όποιον το ζητήσει το Μητρώο 11 με όσους ΔΕΝ επιθυμούν κλήσεις προωθητικές και νίπτουν τας χείρας τους στο τι γίνεται μετά. Δηλαδή τι είσαι τι δεν είσαι Μητρώο 11, δίνεται ο αριθμός σου με τις ευλογίες της εταιρείας και δεν τους νοιάζει αν σε καλέσουν. Όποιος έχει την ευγενή καλοσύνη, ας το κοινοποιήσει όπου μπορεί, για να το μάθουν κι άλλοι συνδρομητές. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Ilovemetal Δημ. February 22, 2018 Κοινοποίηση Δημ. February 22, 2018 Εν ολίγοις ο καθένας κάνει ό,τι θέλει, όπως σε άλλους τομείς σε αυτή τη χώρα. Όχι έναν Κιμ, τριάντα χρειάζεται ο Έλληνας για να συμμορφωθεί. Καλά έκανες και το πόσταρες φίλε. Για εμένα την ευθύνη την έχει το τμήμα που προωθεί τον αριθμό σε τρίτους. Μία αγωγή στο εν λόγο τμήμα και αστους μετά να τρέχουν. Παράθεση Technology, like art, is a soaring exercise of the human imagination. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. February 22, 2018 Κοινοποίηση Δημ. February 22, 2018 Σε ολες τις εταιρίες ετσι λειτουργεί το μητρωο: παραδιδονται στους τριτους οι αριθμοί που ΔΕΝ επιθυμούν να καλούντται ωστε να μην τους καλούν. Το ζήτημα ειναι ποσοι απο τους τριτους (προωθηση-διαφήμιση) ζητάνε και επικαιροποιούν τα στοιχεία του μητρώου. Γιατί αν καταλαβαίνω σωστά δεν υποχρεούνται οι τριτοι να επικαιροποιούν το μητρώο. Οι εταιρίες τηλεφωνίας ομως είναι υποχρεωμενες να το φτιάχνουν. Εκει είναι το παράλογο. Θα έπρεπε να υποχρεούται και όποιος κάνει προώθηση να διαθέτει επικαιροποιημένο μητρωο,ωστε αμεσα να διαγραφει απο τις λίστες του,τους εγγεγραμένους σε αυτό. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Guest Bernadi7 Δημ. February 22, 2018 Κοινοποίηση Δημ. February 22, 2018 Δεν είναι λογικό όμως να σου λέει η Cosmote κι η κάθε εταιρεία, ότι δίνει τους αριθμούς του Μητρώου 11 και δεν τη νοιάζει τι θα κάνει με τη λίστα όποιος τη ζητά. Γιατί δε θα κάτσει κανείς να σβήσει τους ενταγμένους αριθμούς αλλά θα καλέσει κι αυτούς! Όλοι γνωρίζουμε ότι οι αριθμοί δίνονται απ' τις εκάστοτε εταιρείες, θα μπορούσαν π.χ. να μη δώσουν το Μητρώο 11, αλλά αυτή η απάντηση που έλαβα ήταν τραγελαφική. @Ilovemetal Ο Κιμ είναι άρχοντας :D Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. February 22, 2018 Κοινοποίηση Δημ. February 22, 2018 Βασικά βγαίνουμε εκτός θέματος. Η νόμιμη διαδικασία που προβλέπεται είναι αυτή που περιγράφει η κοσμοτε. Τηρει μητρωο με οποιον ζηταει εξαιρεση και το παραδιδει σε οποιον τριτο το ζητάει. Αυτο που καταλαβαίνω να λέει ειναι οτι δεν εχει ευθυνη η κοσμοτε για το αν θα χρησιμοποιησει η τριτη εταιρεία το μητρωο κατά τον νομο,δηλ. αν θα εξαιρεσει απο τις κλησεις οποιον περιλαμβανεται εκει,ή αν θα διατηρεί επικαιροποιημενα τα στοιχεία ως οφείλει. Αυτά αποτελούν ευθύνη της τρίτης εταιρίας. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
minast Δημ. February 22, 2018 Κοινοποίηση Δημ. February 22, 2018 Καλώς ή κακώς, δεν είναι ευθύνη του παρόχου. Η διαφημιστική εταιρεία που αγνοεί τις προβλέψεις του Μητρώου, θα μπορούσε εξίσου εύκολα να καλεί τυχαίους αριθμούς - ακόμη κι αν δεν είχε λάβει τον αριθμό από τον πάροχο. Πιθανόν με καταγγελία στην ΕΕΤΤ να τους επιβληθεί πρόστιμο. Αν θέλεις να το κυνηγήσεις περισσότερο, υπάρχει και η λύση της αγωγής, με όλη τη φασαρία που συνεπάγεται... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Guest Bernadi7 Δημ. February 22, 2018 Κοινοποίηση Δημ. February 22, 2018 Δυστυχώς λεφτά ΔΕΝ υπάρχουν, για να τρέχω με μηνύσεις συνεχώς. Θεώρησα σωστό από μεριάς μου, να το ποστάρω εδώ, για να ενημερωθούν όσο το δυνατόν περισσότεροι άνθρωποι στο τι γίνεται με το Μητρώο 11, διότι φαντάζομαι είναι αρκετοί ενταγμένοι που εξακολουθούν να λαμβάνουν κλήσεις. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. February 22, 2018 Κοινοποίηση Δημ. February 22, 2018 Το μητρωο σαν πρόθεση/ιδέα είναι το καλύτερο για τους εχοντες πρόβλημα. Το θέμα οπως παντα σε αυτήν την χώρα ειναι κατα ποσο τηρουνται και εφαρμόζονται οι όποιες διατάξεις. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
minast Δημ. February 23, 2018 Κοινοποίηση Δημ. February 23, 2018 Δυστυχώς λεφτά ΔΕΝ υπάρχουν, για να τρέχω με μηνύσεις συνεχώς. Θεώρησα σωστό από μεριάς μου, να το ποστάρω εδώ, για να ενημερωθούν όσο το δυνατόν περισσότεροι άνθρωποι στο τι γίνεται με το Μητρώο 11, διότι φαντάζομαι είναι αρκετοί ενταγμένοι που εξακολουθούν να λαμβάνουν κλήσεις. Καλά έκανες, αλλά για να μην υπάρξει παρερμηνία: Δεν εννοούσα να κάνεις μήνυση (που μπορείς, αφού παραβιάζεται νόμος), αλλά αγωγή για αποζημίωση. Θυμάμαι να διαβάζω αντίστοιχη περίπτωση που επεδικάστηκε αποζημίωση χιλιάδων ευρώ. Με μία γρήγορη αναζήτηση βρήκα αυτό: http://www.lifo.gr/team/gnomes/52688 Όπου επισημαίνεται ότι αρμόδια για την υποδοχή παραπόνων είναι η ΑΠΔΠΧ, αλλά και ότι μπορεί να καταστεί υπόλογος και ο πάροχος, εκτός από αυτόν που καλεί. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. February 23, 2018 Κοινοποίηση Δημ. February 23, 2018 Και γιατί δεν διαβάζετε τον ίδιο τον νόμο; Το συγκεκριμένο άρθρο αναφέρει τα εξής : Άρθρο 11 Μη ζητηθείσα επικοινωνία 1. "Η χρησιµοποίηση αυτόµατων συστηµάτων κλήσης, ιδίως µε χρήση συσκευών τηλεοµοιοτυπίας (φαξ) ή ηλεκτρονικού ταχυδροµείου, και γενικότερα η πραγµατοποίηση µη ζητηθεισών επικοινωνιών µε οποιοδήποτε µέσο ηλεκτρονικής επικοινωνίας, [µε ή] χωρίς ανθρώπινη παρέµβαση, για σκοπούς απευθείας εµπορικής προώθησης προϊόντων ή υπηρεσιών και για κάθε είδους διαφηµιστικούς σκοπούς, επιτρέπεται µόνο αν ο συνδροµητής συγκατατεθεί εκ των προτέρων ρητώς". 2. "∆εν επιτρέπεται η πραγµατοποίηση µη ζητηθεισών επικοινωνιών µε ανθρώπινη παρέµβαση (κλήσεων) για τους ανωτέρω σκοπούς, εφόσον ο συνδροµητής έχει δηλώσει προς τον φορέα παροχής της διαθέσιµης στο κοινό υπηρεσίας, ότι δεν επιθυµεί γενικώς να δέχεται τέτοιες κλήσεις." Ο φορέας υποχρεούται να καταχωρίζει δωρεάν τις δηλώσεις αυτές σε ειδικό κατάλογο συνδροµητών, ο οποίος είναι στη διάθεση κάθε ενδιαφεροµένου. Οι λέξεις "µε ή" της παρ.1 διαγράφονται, από 1ης Σεπτεµβρίου 2011, µε την παρ.1 άρθρου 16 Ν.3917/2011 (ΦΕΚ Α 22/21.2.2011). 10 Το πρώτο εδάφιο της παρ.2 αντικαθίσταται από 1ης Σεπτεµβρίου 2011,ως άνω, µε την παρ.2 άρθρου 16 Ν.3917/2011 (ΦΕΚ Α 22/21.2.2011). «3. Τα στοιχεία επαφής ηλεκτρονικού ταχυδροµείου που αποκτήθηκαν νοµίµως, στο πλαίσιο της πώλησης προϊόντων ή υπηρεσιών ή άλλης συναλλαγής, µπορούν να χρησιµοποιούνται για την απευθείας προώθηση παρόµοιων προϊόντων ή υπηρεσιών του προµηθευτή ή για την εξυπηρέτηση παρόµοιων σκοπών, ακόµη και όταν ο αποδέκτης του µηνύµατος δεν έχει δώσει εκ των προτέρων τη συγκατάθεση του, υπό την προϋπόθεση ότι του παρέχεται κατά τρόπο σαφή και ευδιάκριτο η δυνατότητα να αντιτάσσεται, µε εύκολο τρόπο και δωρεάν, στη συλλογή και χρησιµοποίηση των ηλεκτρονικών του στοιχείων και αυτό κατά τη συλλογή των στοιχείων επαφής, καθώς και σε κάθε µήνυµα, σε περίπτωση που ο χρήστης αρχικά δεν είχε διαφωνήσει σε αυτή τη χρήση. 4. Απαγορεύεται η αποστολή µηνυµάτων ηλεκτρονικού ταχυδροµείου, που έχουν σκοπό την άµεση εµπορική προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών, καθώς και κάθε είδους διαφηµιστικούς σκοπούς, όταν δεν αναφέρεται ευδιάκριτα και σαφώς η ταυτότητα του αποστολέα ή του προσώπου προς όφελος του οποίου αποστέλλεται το µήνυµα, καθώς επίσης και µια έγκυρη διεύθυνση στην οποία ο αποδέκτης του µηνύµατος µπορεί να ζητεί τον τερµατισµό της επικοινωνίας, ή κατά παράβαση του άρθρου 5 του π.δ. 131/2003 (Α 116), ως ισχύει, ή όταν ενθαρρύνονται οι αποδέκτες να επισκεφθούν ιστοσελίδες που παραβιάζουν τις υποχρεώσεις που απορρέουν από το παρόν άρθρο.» «5. Οι φορείς παροχής υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών έχουν την υποχρέωση να λαµβάνουν τα κατάλληλα µέτρα, που καθορίζονται µε κοινή πράξη της Α.Π.∆.Π.Χ. και της Α.∆.Α.Ε., για την αποτροπή της µη ζητηθείσας επικοινωνίας. Από τον φορέα παροχής διαθέσιµων στο κοινό υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών που παραβίασε από αµέλεια την υποχρέωση αυτή καθώς και την υποχρέωση που προβλέπεται στο εδάφιο β` της παραγράφου 2, οι αποδέκτες µη ζητηθείσας επικοινωνίας, έχουν το δικαίωµα να αξιώσουν αποζηµίωση για κάθε περιουσιακή ζηµία ή χρηµατική ικανοποίηση για ηθική βλάβη. Για τη χρηµατική ικανοποίηση λόγω ηθικής βλάβης, εφαρµόζεται αναλογικώς η διάταξη της παραγράφου 2 του άρθρου 14 του παρόντος νόµου. Ο φορέας παροχής διαθέσιµων στο κοινό υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών δεν υποχρεούται σε αποζηµίωση και στη λήψη µέτρων ώστε να µην επαναληφθεί η παραβίαση στο µέλλον εφόσον αποδείξει ότι δεν τον βαρύνει αµέλεια. 6. Εκτός της αποζηµίωσης σύµφωνα µε το άρθρο 14 του παρόντος νόµου, οι αποδέκτες µη ζητηθείσας επικοινωνίας, καθώς και οι φορείς παροχής διαθέσιµων στο κοινό υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών έχουν δικαίωµα, σύµφωνα µε τη διαδικασία του άρθρου 14 παρ. 3 του παρόντος νόµου, να απαιτήσουν από όποιον παραβιάζει τις υποχρεώσεις που προβλέπονται στις παραγράφους 1 έως 4 του παρόντος άρθρου, να µην επαναλάβει την παραβίαση στο µέλλον, µε απειλή χρηµατικής ποινής.» 7. Οι ανωτέρω ρυθµίσεις ισχύουν και για τους συνδροµητές που είναι νοµικά πρόσωπα. «8. Η Α.Π.∆.Π.Χ. ορίζεται ως αρµόδια αρχή για την εφαρµογή του Κανονισµού 2006/2004/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συµβουλίου (ΕΕ L 364. 9.12.2004) στον τοµέα της µη ζητηθείσας επικοινωνίας. Κατά τα λοιπά εφαρµόζεται η κ.υ.α. Ζ1-827/2006 (Β`1086, 9.8.2006), όπως ισχύει.» Από αυτά που έχω βάλει με bold, εγώ καταλαβαίνω πως μπορείς να στραφείς κατά του παρόχου εαν δεν σε έχει συμπεριλάβει στη λίστα ενώ το έχεις ζητήσει. Και όχι επειδή σε πήρανε τηλέφωνο ενώ ο αριθμός σου συμπεριλαβάνεται σε αυτήν. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
christosfou Δημ. February 23, 2018 Κοινοποίηση Δημ. February 23, 2018 Καλησπερα σας και καλως ορισα στην ομαδα σας!!!! Σας παρακαλω θα ηθελα τα φωτα σας σχετικα με την προ-ανανεωση του συμβολαιου μου, να μου πειτε ΕΑΝ και ΠΩΣ ισως να μπορω να πετυχω κατι καλυτερο μεσω φορητοτητων κτλ. Αρχικα να πω οτι με ενδιαφερει να παραμεινω στην Cosmote, αλλα εχω παρα πολυ καιρο να ασχοληθω με φορητοτητες κτλ και εχω μεινει πισω στο εαν ακομα γινονται αντιπροσφορες για να σε κρατησουν, πως πρεπει να κινηθω κτλ! Το συμβολαιο μου ληγει Σεπτεμβριο του 2018, μου ειπαν οτι μπορω να κανω προ-ανανεωση με μια επιδοτηση συσκευης, βεβαια ομως το παγιο θα ανεβει, γιατι λεει οτι τωρα ειναι με εκπτωση ενω οταν ξεκινησει η ανανεωση, δεν θα εχω την εκπτωση (εχω το 1500-45, πληρωνω τωρα 45ευρω τελικη τιμη και μου ειπαν οτι στην ανανεωση θα ανεβει στα 53ευρω). Εγω ζητησα να παραμεινει η εκπτωση, μου ειπαν δεν παραμενει, η τουλαχιστον να μου δωσουν μεγαλυτερη επιδοτηση, μου ειπαν ουτε αυτη αλλαζει. Πως πρεπει να κινηθω για να πετυχω κατι καλυτερο? Αν κανω αιτηση φορητοτητας στη Wind, ποτε συνηθως σε παιρνει η Cosmote για προσφορα? γιατι καπου διαβασα οτι απαξ και παραλαβεις την sim απο Wind και δεν σε καλεσει η Cosmote, τοτε την πατας και πηγαινεις στη Wind. Τι με συβουλευετε να κανω;;;;;; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Guest Bernadi7 Δημ. February 23, 2018 Κοινοποίηση Δημ. February 23, 2018 Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά. Έχω ήδη στείλει καταγγελία και στην Ε.Ε.Τ.Τ. και στην Αρχή Προστασίας. Σήμερα απέκτησα κι άλλο θέμα, είχα ζητήσει αντίγραφα των συμβολαίων και τελικά κατάλαβα γιατί μου το τράβηξαν τόσο. Ήρθαν με ταχυδρομείο, ήταν τα παλιά συμβόλαια κι όχι αυτά που υπέγραψα πριν 2 χρόνια κι είχαν άλλες υπογραφές... Δε σταματά να με ξενερώνει αυτή η εταιρεία... @christosfou καλώς μας βρήκες. Πρόσεχε με τη φορητότητα, γιατί αφού λήγει το συμβόλαιό σου Σεπτέμβριο, αν φύγεις τώρα θα υπάρχει ποινή αποχώρησης. Η φορητότητα αν γίνει σε κατάστημα, δεν αλλάζει. Επίσης, στο πάγιο που είσαι τώρα χωρίς επιδότηση, είναι η υποτιθέμενη έκπτωση, αν πάρεις επιδότηση όντως ανεβαίνει λίγο το πάγιο αλλά μένεις δέσμιος, τι εννοώ: αν π.χ. ανακοινώσουν αυξήσεις, δε μπορείς να καταγγείλεις αζημίως τη σύμβαση, λόγω επιδότησης δλδ τους επιστρέφεις ένα % κοίτα το πινακάκι στο 13,1 https://www.cosmote.gr/mobile/content/el/attached_files/Company/oroi-paroxis-simvolaiou-cosmote.pdf Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.