Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

H ιπποδύναμη που έγραψα προέρχεται από εργαζόμενο στη VAG που γράφει στο 4troxoi forum.

Πάντως πολλές φορές ένα υπερτροφοδοτούμενο αυτοκίνητο έχει περισσότερα άλογα από τα ονομαστικά (πχ. Mini Cooper S facelift, Laguna 2,0 turbo).

Επιπλέον εγώ τουλάχιστον δεν έχω υπόψιν μου καμία περίπτωση που η VW να έδωσε υψηλότερα στοιχεία ιπποδύναμης από τα πραγματικά.

Τέσπα, η αλήθεια είναι ότι το αυτοκίνητο...το κοζάρω πολύ! Σε λίγους μήνες είναι εδώ και θα ξέρουμε σίγουρα!

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

το γνωρίζουμε κι εγώ παρακολουθώ εκείνο το θέμα στο 4Τ.

 

όσο για τις ιπποδυνάμεις 125 (1.6 FSi) και 130 αλόγων (FocusII) που πιστεύουν πολύ «αφελείς»...

 

τεύχος 412 - Ιανουάριος 2005

 

ΣTO ΔYNAMOMETPO

Iδιαίτερο είναι το ενδιαφέρον που προκύπτει από τις δυναμομετρήσεις των τεσσάρων κινητήρων. Όπως φαίνεται και στα σχετικά διαγράμματα, τα Focus και Golf έχουν ξεκάθαρα το «επάνω χέρι», αφού στους κινητήριους τροχούς τους φτάνουν σχεδόν 107 και 105 ίπποι, αντίστοιχα. H νεότερη δυναμομέτρηση του κινητήρα του C4, ο οποίος εμφανίζεται ελαφρώς πιο ζωντανός από τις 4.400 σ.α.λ. και εξής, έδειξε στους κινητήριους τροχούς του γαλλικού μοντέλου σχεδόν 96 ίππους, γεγονός που, σε συνδυασμό με τις πιο κοντές σχέσεις και το ελάχιστα πιο ελαφρύ του αμάξωμα, δικαιολογεί την ισορροπία δυνάμεων στον τομέα των επιδόσεων, σε σχέση με τα Golf και Focus. Mε σχεδόν 86 ίππους στους εμπρός τροχούς, το Astra μοιραία μένει στην τελευταία θέση της συγκεκριμένης άτυπης κατάταξης, στοιχείο που αντικατοπτρίζεται εμφανώς και στους πίνακες επιδόσεων.

 

Δηλ λέτε ότι έχει 20 ίππους απώλειες...; :lol:

Σαν το μύθο του Focus II που το δυναμομετρήσανε 130 άλογα αλλά 0-100 είχε 11"...http://img116.exs.cx/img116/1231/z7shysterical.gif

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

Σαν το μύθο του Focus II που το δυναμομετρήσανε 130 άλογα αλλά 0-100 είχε 11"...http://img116.exs.cx/img116/1231/z7shysterical.gif

 

μα αγαπητε μου, αλλο τα αλογα και αλλο οι επιδοσεις :p

 

και εγω την ιδια παρατηρηση με σενα θα εκανα, αλλα με προλαβες! βεβαια οχι συγκεκριμενα για το φοκους 2 αλλα για ολα τα αυτοκινητα που "ξερετε ειναι πολυ παραπανω απο οτι ανακοινωνει ο κατασκευαστης που το κανει για την φορολογια στην γερμανικη αγορα". μαλλον αυτα τα εξτρα αλογα ειναι υποσιτισμενα ετσι στριμωγμενα και κρυμμενα που ειναι και για αυτο δεν αποδιδουν...

 

τελως παντων, αναμενουμε περισσοτερα για τον 1.4TSI μεχρι να μπορεσουμε να εκφερουμε εμπεριστατωμενη αποψη. παντως ευτυχως που ονομαστηκε TSI επειδη θα ηταν αστειο να τον ονομαζαν TCFSI...

Link to comment
Share on other sites

το θέμα της φορολογίας αφορά την Γερμανία!

 

στην Ελλάδα αλλά κ στον υπόλοιπο κόσμο που δεν ισχύει το ίδιο φορολογικό σύστημα τι γίνεται...;;

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

H ιπποδύναμη που έγραψα προέρχεται από εργαζόμενο στη VAG που γράφει στο 4troxoi forum.

Πάντως πολλές φορές ένα υπερτροφοδοτούμενο αυτοκίνητο έχει περισσότερα άλογα από τα ονομαστικά (πχ. Mini Cooper S facelift, Laguna 2,0 turbo).

Επιπλέον εγώ τουλάχιστον δεν έχω υπόψιν μου καμία περίπτωση που η VW να έδωσε υψηλότερα στοιχεία ιπποδύναμης από τα πραγματικά.

Τέσπα, η αλήθεια είναι ότι το αυτοκίνητο...το κοζάρω πολύ! Σε λίγους μήνες είναι εδώ και θα ξέρουμε σίγουρα!

 

Το γνωρίζω Νίκόλα, το παρακολουθώ κι εγώ το θέμα στους 4Τ.

 

2 αυτοκίνητα που ανέφερες δεν είναι πολλές περιπτώσεις, είναι λίγες, είναι η εξαίρεση.

Δεν λέμε ότι έδωσε υψηλότερα, εσύ μεταφέρεις ότι δίνει χαμηλότερα νούμερα από την πραγματικότητα...τουλάχιστον να δίνεις εξαρχής την πηγή και να μην λες ξερά "δυναμομετρήθηκε και έβγαλε x άλογα" , γιατί δημιουργούνται λάθος εντυπώσεις.;)

 

Τέλος πάντων, αν τελικά η τιμή του είναι πάνω από 24.500 δεν βρίσκω το λόγο κάποιος να μπλέξει με 1400άρη κινητήρα με τόσα μπιχλιμπίδια από δω κι από κει για να βγάλει αυτή την απόδοση...σε συνδυασμό με τα service-φωτιά της VW, τρέμω και μόνο στη σκέψη ενός μηχανικού προβλήματος...δίνεις 3-4 χιλιαρικάκια παραπάνω και παίρνεις το GTI, με πολύ, πολύ μεγαλύτερες δυνατότητες και πιο ήρεμο κεφάλι στο θέμα μηχανικών βλαβών.

Ζήσε τη ζωή σου!!!!

 

Bubby's Community : www.viennas.net/cs

 

Blogs, συζητήσεις, photo galleries και άλλα πολλά!

Link to comment
Share on other sites

το ποσα αλογα ειναι ενα αμαξι δεν αντικατοπτριζει απολυτα τις επιδοσεις του. εμενα το corsa ειναι 93 στροφαλο και λιαν συντομως παει για δυναμομετρο να δουμε και ποσα φτανουν στον τροχο. ομως citroen AX με δυναμομετρημενα 81 αλογα τροχο με πατησε και με αφησε 6-7 πολυκατοικιες πισω. ειναι πιο ελαφρυ, ειχε αλαγμενο κιβωτιο, καλυτερα λαστιχα...ειναι πολλα που παιζουν ρολο! και το Polo το 14αρι βγαζει 110 αλογα στροφαλο, ομως εχει ενα κιβωτιο που το καθιστα πολυ αργο στις ρεπριζ (απο σταση μια χαρα ειναι).

συνεπως ας μην κοιταμε μονο το τι αλογα ανακοινωνει η εταιρεια, αλλα ας λαμβανουμε υποψη και αλλα πραγματα οπως κιβωτιο στησιμο κλπ που αυτα μονο με test-drive τα μαθαινεις(υποτυπωδως)

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

Σιγά μην είναι και 250 και μας το κρατάνε μυστικό!!! Τι τους έχει πιάσει όλους να δυναμομετρούν μεγαλύτερες τιμές από αυτές που ανακοινώνει το εργοστάσιο;;; Όπως και με τα Golf και Focus 1,6 που τα δυναμομέτρησαν λέει στα 130 άλογα...ναι καλά...είναι δυνατόν ρε παιδιά ένας κινητήρας να βγάζει τόσα παραπάνω άλογα και να μην σπεύδει η εταιρία να τον διαφημίσει με τα περισσότερα άλογα;;; Και μην ακούσω την καραμέλα περί φόρων στη Γερμανία και λοιπές μπούρδες...αντε, να σοβαρευόμαστε και να μην τρώμε το κουτόχορτο κάθε φορά...

Η καραμέλα φαίνεται να είναι αληθές. Π.χ. θυμάμαι ότι το Polo με τους 75 ίππους αποδίδει στη πραγματικότητα 83. Το TSI που λέει ότι έχει 170 δεν μπορεί να είναι στη πραγματικότητα 190 στο στρόφαλο;

Link to comment
Share on other sites

re paidia... lete na enooun apo 170 ston kathe troxo?... 340hp sinolo tha exei!!!

diladi an to vgaloun kai 4motion tha paei 680hp???

 

ti einai afta pou lete re paidia! ti einai ta hp? stragalia?... poli anatinACTION DESIGN to paizete edomesa!!!!

Link to comment
Share on other sites

Η καραμέλα φαίνεται να είναι αληθές. Π.χ. θυμάμαι ότι το Polo με τους 75 ίππους αποδίδει στη πραγματικότητα 83. Το TSI που λέει ότι έχει 170 δεν μπορεί να είναι στη πραγματικότητα 190 στο στρόφαλο;

 

Αυτή ήταν ειδική περίπτωση φίλε μου. Αυτή η έκδοση κινητήρα ήταν detuned ακριβώς για λόγους φορολογίας και έγινε αυτό που έγινε.;)

Εδώ δεν μιλάμε για την detuned έκδοση, αλλά για την max performance. Αν ήταν έτσι όπως τα λέτε, ας λέγαν πως βγάζει και 130, ε;;:wacko: Έλα παιδιά, είναι αστεία πράγματα αυτά...

re paidia... lete na enooun apo 170 ston kathe troxo?... 340hp sinolo tha exei!!!

diladi an to vgaloun kai 4motion tha paei 680hp???

 

ti einai afta pou lete re paidia! ti einai ta hp? stragalia?... poli anatinACTION DESIGN to paizete edomesa!!!!

 

Χαχα, έτσι έιναι!!:lol::lol::cool:

Ζήσε τη ζωή σου!!!!

 

Bubby's Community : www.viennas.net/cs

 

Blogs, συζητήσεις, photo galleries και άλλα πολλά!

Link to comment
Share on other sites

Σιγά μην είναι και 250 και μας το κρατάνε μυστικό!!! Τι τους έχει πιάσει όλους να δυναμομετρούν μεγαλύτερες τιμές από αυτές που ανακοινώνει το εργοστάσιο;;; Όπως και με τα Golf και Focus 1,6 που τα δυναμομέτρησαν λέει στα 130 άλογα...ναι καλά...είναι δυνατόν ρε παιδιά ένας κινητήρας να βγάζει τόσα παραπάνω άλογα και να μην σπεύδει η εταιρία να τον διαφημίσει με τα περισσότερα άλογα;;; Και μην ακούσω την καραμέλα περί φόρων στη Γερμανία και λοιπές μπούρδες...αντε, να σοβαρευόμαστε και να μην τρώμε το κουτόχορτο κάθε φορά...

 

 

πεστα χρυσοστομε......

ετσι ειναι..

σε λιγο θα μας πουν οτι τα 1,6 θα βγαζουν 150.ισως σε 6 χρονια....

My Devices:Motorola timeport,one touch 701,se t29,N 6510,Siemens s55,5100,6610,3650,se p800,6600,7610,6630,nokia n70,nokia 6101,se k310,nokia n73,nokia 5500d,se k800i,Htc p3300,Htc p3600i,SE k850i vf,samsung d880,samsung d980,Htc touch diamond white,Samsung omnia2,nokia e52,blackberry 9700,Htc hero,Htc Desire,Iphone 4 16gb,Iphone 4s 64gb,samsung x-cover,samsung galaxy s3 mini,iphone 5s,iphone 6,samsung s6,note 5,mi max , mi5s plus ...
Link to comment
Share on other sites

mpaaaaa... honda power... 1.6 vti - 160hp

τωρα μιλας για το VTi...respect!all time classic!

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

Οι γερμανοί λόγω της φορολογίας του που είναι ανάλογα με την ιπποδύναμη και όχι με τα κυβικά όπως στην Ελλάδα, συνήθως στρογγυλοποιούνε τα νούμερα προς τα κάτω για χαμηλότερους φόρους! Αυτό είναι τσεκαρισμένο! Ποτέ δε δείτε γερμανικό αμάξι να είναι 146 κ 138 για παράδειγμα! Πάντα θα είναι στρογγυλοποιημένο! 75, 100, 125 κτλ κτλ!

http://www.vwpoloclub.gr

VW Polo 9N 16V

Link to comment
Share on other sites

γεια σου Πολακια..απο Powerclub.....

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

Οι γερμανοί λόγω της φορολογίας του που είναι ανάλογα με την ιπποδύναμη και όχι με τα κυβικά όπως στην Ελλάδα, συνήθως στρογγυλοποιούνε τα νούμερα προς τα κάτω για χαμηλότερους φόρους! Αυτό είναι τσεκαρισμένο! Ποτέ δε δείτε γερμανικό αμάξι να είναι 146 κ 138 για παράδειγμα! Πάντα θα είναι στρογγυλοποιημένο! 75, 100, 125 κτλ κτλ!

 

μερικοι βενζινοκινητηρες audi: 102,110,115,131,163,177,255...

μερικοι βενζινοκινητηρες bmw: 115,170,192,231...

μερικοι βενζινοκινητηρες mercedes: 95,116,136,143,163,193,204,231...

 

και βεβαια υπαρχουν ισχυροτεροι βενζινοκινητηρες και ολοι οι πετρελαιοκινητηρες - αλλα δεν μας πολυενδιαφερουν εδω στο ελλαδα...

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδιά όπως και να το κάνετε,όσα άλογα και να βγάζει στο τρόχο παραμένει vw.οπότε δεν αξίζει το κόπο να πετάς φράγκα ούτε κι αν έβγαζε 300 ps το 1400.
Link to comment
Share on other sites

νομιζω οτι γενικευεις αυθαιρετα...μην τα ισοπεδωνεις ολα. VW ειναι και το Golf το GTi

και απο αυτο εχεις παραπονο?

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

δεν αντιλέγω. πιστεύεις οτι το gti ανταποκρίνεται στα φράγκα του απο τη στιγμή που κάθε έκδοση που έβγαινε κάθε τρείς και λίγο διόρθωνε ότι προβλήματα είχε η προηγούμεη με ταυτόχρονη υπεράυξηση της τιμής?τι έκανε η vw?πειράματα πάνω στα θύματα όταν ανακάλυψε το turbo.που είναι η εμεπιρία-αξιοπιστία-άνεση-ομορφιά-επιδόσεις-εξοπλισμός στο gti?;όποιος το αγόραζε έδινε άλλα τόσα μέσα σε ένα χρόνο για επιδιορθώσεις προβλημάτων και extra βελτίωση αφού δεν κάλυπτε τίποτα η vw.όταν η bmw και η peugeot έβγαζαν turbo η vw έβγαζε σκαραβαίους-τα πιο άθλια αμάξια απο πλευράς αισθητικής που κυκλοφόρησαν ποτέ. του λαού βλέπετε
Link to comment
Share on other sites

επιμενω οτι γενικευεις αυθαιρετα. ειπαμε να παινεψουμε το σπιτι μας αλλα εσυ το εχεις παρακανει. σαξοραλλα και δε συμμαζευεται. ενταξει και γω θεωρω οτι το κορσακι μου ειναι καλο τουτουνι αλλα δεν κοιμαμαι σε εναν ληθαργο πιστευοντας οτι ειναι το καλυτερο αμαξι evah!!τεσπα το GTi ειναι πολυ καλο αμαξι και σου υπενθυμιζω οτι καποιος μπορει να το παρει και να το αφησει οπως του το δωσαν απο το εργοστασιο. δεν ειναι ολοι λατρεις της μοντιφας. εγω ειμαι, αλλα δε σημαινει πως οταν καποιος μου ζηταει την αποψη σε ενα θεμα θα του απαντω με βαση την τρελλα μου. θα λεω τη γνωμη μου οσο πιο αντικειμενικα μπορω. τωρα σε καποιον που θελει ενα αυτοκινητο να κανει τις βολτουλες του κουραφεξαλα του ακουγονται και τα εκκεντροφορια, και τα νιτρα και τα καπακια και οι ροικες εξελιξεις και οι τουρμπινες κ.ο.κ.

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

Μη ξεχνάμε φίλε fcukinbeast666 ότι τους κινητήρες GTi τους δημιούργησε η VW! Κάτι σημαίνει αυτό! Αν θες μπορούμε να θυμηθούμε και άλλα όπως VR6 κτλ κτλ κτλ! Και όσο για τον σκαραβαίο που είπες μάλλον δε παρακολουθείς πολλούς αγώνεις αυτοκινήτου για να δεις τι κάνουν με τα δάπεδα του σκαραβαίου! Ο σκαραβαίος μπορεί να γίνει απο off road μέχρι και Drugster!Τέλος πάντων! Οι Γάλλοι είναι καλοί σε άλλα θέματα, οι γερμανοί σε άλλα και οι ιάπωνες σε άλλα! Μη τα ισοπεδώνουμε όλα!

http://www.vwpoloclub.gr

VW Polo 9N 16V

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
εγω το ειδα στο δρομο...

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...