Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

esi file gre to siberasma auto pws to evgales??...to golf einai xeirotero se olous tous tomeis pou eipes ektos tous xwrous......exw mini kai to GT to exei o ksaderfos mu opote ta exoume sigrinei....eidika gia tis epidoseis kamia sigrisi!!!

 

Μην λέμε ότι θέλουμε. Θα μου συγκρίνεις το MINI σε ασφάλεια, χώρους και εξοπλισμό με το Golf; Πως; με τους 4 αερόσακους και τα 4 αστέρια στα crash test έναντι 6 και 5 του Golf αντίστοιχα; Με την μέτρια ποιότητα του εσωτερικού του ΜΙΝΙ έναντι της κορυφαίας του Golf; Kαι από εξοπλισμό το ΜΙΝΙ ούτε αυτόματο κλιματισμό δεν έχει, ούτε καν σαν έξτρα που το golf τον έχει στανταρ και άλλα πολλά ακόμα.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Καταρχην να πω οτι εμενα ο ξαδερφος μου εχει μια Kawasaki ZX-10R, και ισως να χανω στις ρεπριζ με το GT αλλα στους χωρους και την ανεση παιρνω το αιμα μου πισω. Τελος παντων.

 

Επειδη εχω διαβασει το συγκριτικο του περιοδικου Drive που αναφερεται ο Minifan και με πετυχατε στις καλες μου, θα προσπαθησω να συνοψισω αυτα που λεει (ασχετως αν δεν πολυ-εμπιστευομαι το drive), αφου πρωτα δηλωσω οτι παροτι κατοχος GT και το mini το γουσταρω, περισσοτερο για την ουσια του και λιγοτερο για την εμφανιση του και το σχημα-μπιμπελο (ειμαι της low-profile σχολης...).

 

- Το mini ειναι περισσοτερο ενα fashion statement παρα ενα χρηστικο αυτοκινητο.

 

- Απο σταση το mini ειναι παντου πιο γρηγορο. Ενδεικτικα για τα 100Km/h απο σταση χρειαζεται 7.2'' εναντι 7.6'' του GT και στο 400αρι βγαινει σε 15.3'' εναντι 15.7''

 

- Στις ρεπριζ τα πραγματα αντιστρεφονται και το GT επικρατει σχεδον σε ολες τις μετρησεις, ειδικα μαλιστα οπου τον πρωτο λογο τον εχει η ελαστικοτητα. Για παραδειγμα στα 80-100km/h ειναι απο 0.1'' (με 4η) εως και 1.2'' (με 6η) ταχυτερο.

 

- Καλυτερη προσφυση (λογω της κατανομης βαρους) και πιο πυκνη κλιμακωση κιβωτιου κανουν το Mini να εκτοξευεται απο σταση, αλλα ο κινητηρας του GT εχει καλυτερη αποκριση και ροπιαζει χαμηλοτερα.

 

- Με το GT βασιζεσαι σε ενα πλαισιο γρανιτη και στριβεις με μια χαλαροτητα που σε κανει να απορεις - ειδικα μολις κοιταξεις το ταχυμετρο. Ολα συνεργαζονται για να στριψεις χωρις να ιδρωσεις.

 

- Με το Mini εχεις τον ορισμο της καρτιστικης συμπεριφορας. Απιστευτα αμεσο τιμονι, νευρικο μεταξονιο και εξαιρετικο πλαισιο. Σε πιο ανοιχτες καμπες πρεπει να εχεις το νου σου, σε κλειστα στροφιλικια δεν εχει ταιρι. Η βασικη του διαφορα με το GT ειναι οτι απαιτει περισσοτερη αφοσιωση και γι'αυτο ειναι πιο αγχωτικο, αλλα απο μια αποψη και πιο ενδιαφερον (σημ. και ας κοπαναει λιγακι παραπανω..)

 

- Περισσοτερο νικητης θα ειναι ο ιδιοκτητης του GT, απλως και μονο επειδη προκειται για ενα πιο ολοκληρωμενο αυτοκινητο. Εκτος απο τον κινητηρα διαμαντι, τη σχετικα μικρη καταναλωση, τις πολυ καλες επιδοσεις, εχει ενα overall σχημα σε προσιτη τιμη. Το Mini απο την αλλη ειναι πιο διασκεδαστικο να το βλεπεις και να το οδηγεις, αλλα δεν ξερουμε ποσο πρακτικο ειναι να το εχεις (ξερουμε, πολυ λιγο) και ποσο καλη αγορα ειναι σε σχεση με την τιμη του (24.900 εναντι 23.850 ευρω του GT).

 

Αυτα λεει το Drive, τα παραπανω κομματια εχουν γινει copy-paste.

 

Επισης να προσθεσω καποια πραγματακια απο την ερευνα-αγορας που εκανα πριν καταληξω στο GT, που εχουν να κανουν με το Mini, το οποιο ειχε προκριθει στην τελικη φαση των ομιλων :) Ολα τα παρακατω τα γραφει ο οδηγος αγορας για Mini του ελληνικου EVO, τευχος 37.

 

- Το Mini φοραει λαστιχα run-flat, δηλαδη δεν εχει ρεζερβα. Ετσι κερδισε χωρο στο πορτ-μπαγκαζ, η BMW εξοικονομησε το κοστος της επιπλεον ζαντας. Η διαθεσιμη γκαμα run-flat ειναι πολυ περιορισμενη, και σε περιπτωση κλαταρισματος δεν ειναι 100% σιγουρο οτι ενα αυτοκινητο με run-flat θα μπορεσει να συνεχισει την πορεια του.

 

- Οι αποψεις για την αξιοπιστια του Mini ειναι μοιρασμενες. Υπαρχουν πολλοι αγοραστες που δεν εχουν αντιμετωπισει κανενα απολυτως προβλημα, και αλλοι οι οποιοι εχουν προσωπικες γνωριμιες με ολους τους μηχανικους των συνεργειων της BMW (σημ. μια βολτα απο το φορουμ του http://www.miniclub.gr ισως σας πεισει).

 

- Το intercooler του cooper S ειναι τοποθετημενο στο πανω μερος του κινητηρα, και η αποτελεσματικοτητα του μειωνεται σταδιακα μετα απο μερικα km 'εμπνευσμενης' οδηγησης.

 

Αυτα προς ενημερωση σας.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά επειδή θέλω να παραγγείλω το Golf Gt κάτι τελευταίες ερωτήσεις που θέλω να κάνω είναι οι εξής:

1) Παραθέτω απάντηση από την VW για το καλώδιο του RCD 300 που μπορείς να συνδέσεις ipod

"Ο κωδικός : 1K0 051 444, είναι το εργοστασιακό «καλώδιο-αντάπτορας», μέσω του οποίου μπορεί κάποιος να συνδέσει στο RCD-300, συσκευή Apple i-pod mp3. Προτεινόμενη Λιανική τα 96,00 ευρω συν Φ.Π.Α." &

"Το συγκεκριμένο καλώδιο είναι Γνήσιο Αξεσουάρ Volkswagen και ουσιαστικά συνδέει το i-pod με το εργοστασιακό ηχοσύστημα μέσω της θύρας σύνδεσης εξωτερικού cd-changer. Τοποθετείται στο ντουλαπάκι του συνοδηγού. Προτεινόμενη Λιανική του καλωδίου με Φ.Π.Α. τα 114,00 ευρώ"

 

Αξίζει να το παραγγείλω ή μπορώ να το βρω φθηνότερα από το εμπόριο;

 

2) Τα φώτα xenon αξίζει να τα παραγγείλω από αντιπροσωπεία ή να τα βάλω αργότερα από το εμπόριο; Θα είναι τα ίδια; Τοποθετούνται εύκολα μετά;

Ευχαριστώ

 

για ρίξε μια ματιά αγαπητέ.

 

http://www.kalogeropoulos.gr/ProductList.asp?ITMID=6360

"Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,

ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul."

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά σας παρακαλώ θα ήθελα κάποια βοήθεια από αυτούς που γνωρίζουν. Επιτέλους αυτήν την εβδομάδα θα παραγγείλω το GT.

Ο πωλητής βέβαια μου είπε πως θα μου κάνει δώρο το συναγερμό, ο οποίος είναι Dopperman (εγώ δεν το γνωρίζω), και ότι όσους έχουν τοποθετήσει σε Golf δεν είχαν ποτέ κανένα πρόβλημα. (Η αντιπροσωπεία που θα το παραγγείλω είναι η ΕΤΕΑ στη Θες/νίκη.)

Βέβαια του είπα πως θα προτιμούσα να βάλω συναγερμό από το εμπόριο, καθώς με λίγα χρήματα παραπάνω βάζεις κάτι πολύ καλύτερο και με τηλεειδοποίηση.

Η απάντησή του ήταν η εξής: «Το αυτοκίνητο έχει 50 εγκεφάλους. Θα εμπιστεύοσουν κάποιον Μπάμπη να σου κάνει αυτή τη δουλειά;» Βέβαια έχει κάποιο δίκαιο αλλά από την άλλη αν ήταν έτσι τι θα κάναν αυτοί που τοποθετούν συναγερμούς;

Σε μεγαλύτερα και ακριβότερα αυτοκίνητα δεν συμβαίνει το ίδιο;

Συγνώμη αν σας κούρασα, θα μ'ενδιέφερε πολύ η άποψή σας. Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά σας παρακαλώ θα ήθελα κάποια βοήθεια από αυτούς που γνωρίζουν. Επιτέλους αυτήν την εβδομάδα θα παραγγείλω το GT.

Ο πωλητής βέβαια μου είπε πως θα μου κάνει δώρο το συναγερμό, ο οποίος είναι Dopperman (εγώ δεν το γνωρίζω), και ότι όσους έχουν τοποθετήσει σε Golf δεν είχαν ποτέ κανένα πρόβλημα. (Η αντιπροσωπεία που θα το παραγγείλω είναι η ΕΤΕΑ στη Θες/νίκη.)

Βέβαια του είπα πως θα προτιμούσα να βάλω συναγερμό από το εμπόριο, καθώς με λίγα χρήματα παραπάνω βάζεις κάτι πολύ καλύτερο και με τηλεειδοποίηση.

Η απάντησή του ήταν η εξής: «Το αυτοκίνητο έχει 50 εγκεφάλους. Θα εμπιστεύοσουν κάποιον Μπάμπη να σου κάνει αυτή τη δουλειά;» Βέβαια έχει κάποιο δίκαιο αλλά από την άλλη αν ήταν έτσι τι θα κάναν αυτοί που τοποθετούν συναγερμούς;

Σε μεγαλύτερα και ακριβότερα αυτοκίνητα δεν συμβαίνει το ίδιο;

Συγνώμη αν σας κούρασα, θα μ'ενδιέφερε πολύ η άποψή σας. Ευχαριστώ

 

Ama valeis to sinagermo se sovaro magazi, den yparxei provlima.

Tis antiprosopias tha einai kapios metrios sinagermos alla afou tha einai doro...

http://www.signaturebar.com/uploads/images/33845.png
Link to comment
Share on other sites

Ζητα κατι αλλο για δωρο... Οι συναγερμοι που βαζουν οι αντιπροσωπειες ειναι πολυ κακοι! Με λιγα χρηματα θα πας σε ενα σοβαρο καταστημα που εμπορευεται συναγερμους και θα βαλεις εναν πολυ καλυτερο! ;)
Link to comment
Share on other sites

Σε ολες τις αντιπροσωπειες της VW η ΚΟΣΜΟΚΑΡ στελνει τον συναγερμο της "STERN". Τωρα εσενα γιατι θα σου βαλουν τετοια μαρκα δεν ξερω.

Ρωτησε τον παλι, μηπως θα σου βαλουν STERN;

 

Εμενα μου εβαλαν αυτον. Οπως και σε οσους ξερω που εχουν GOLF V.

 

Αν τελικα αποφασισεις να μην βαλεις τον εργοστασιακο συναγερμο τοτε η λυση ειναι μονοδρομος. CLIFFORD.

Υπαρχουν αριστα "χερια" στην Θεσ/νικη οπου μπορουν να σου περασουν συναγερμο και με εγγυηση εργασιας.

 

Γνωμη μου ειναι βαλε αυτο που σου προτεινε ο πωλητης (αφου ειναι δωρο) και αν δεις μελλοντικα οτι δεν σε καλυπτει τοτε τον αντικαθιστας με καποιο after market.

http://www.danasoft.com/sig/grlansin.jpg
Link to comment
Share on other sites

Βέβαια το μεγάλο μειονέκτημα που θα έχω βάζοντας συναγερμό από το εμπόριο -όσο καλός και να είναι- θα αναγκαστώ να έχω 2 τηλεχειρηστήρια. Του αυτοκινήτου και του συναγερμού....
Link to comment
Share on other sites

Βέβαια το μεγάλο μειονέκτημα που θα έχω βάζοντας συναγερμό από το εμπόριο -όσο καλός και να είναι- θα αναγκαστώ να έχω 2 τηλεχειρηστήρια. Του αυτοκινήτου και του συναγερμού....

 

Τη να πω, απ'την μία έχει δίκιο ο αμελίδις, οι συναγερμοί αντιπρωσοπείας είναι για τον π**τσο, απ'την άλλη έχεις δίκιο για τα δύο τηλεχειριστήρια, ε΄γω θα έβαζα των εργοστασιακό!

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει όχι και 3000 αν θες γρήγορη επιτάχυνση... Αλλά ούτε και 7000!!!

5000-5500 νομίζω είναι καλά.

 

Πλάκα πλάκα πρέπει να ανοίξουμε κάνα θρεντ για τις κατάληλες αλλαγές, το καλύτερο δεν είναι μετά την αλλαγή να είσαι πάνω στην ροπή? Δηλαδή αν έχεις κόφτη στις 6.500 και ροπή στις 4.000 αλάζης 5.500 με 6.000 σωστός?:confused:

 

Κυκλοφορεί ένα βιντεάκι που δείχνει το καντράν του GT, ενώ ο οδηγός επιταχύνει από 0 σε 180 χλμ/ω. Αυτός αλλάζει περίπου στον κόφτη ταχύτητες!!!

Μπορεί να μας πει κάποιος που γνωρίζει, όταν στα τεστ μετράνε την επιτάχυνση των αυτοκινήτων, που αλλάζουν ταχύτητες ?

Link to comment
Share on other sites

Βέβαια το μεγάλο μειονέκτημα που θα έχω βάζοντας συναγερμό από το εμπόριο -όσο καλός και να είναι- θα αναγκαστώ να έχω 2 τηλεχειρηστήρια. Του αυτοκινήτου και του συναγερμού....

Δεν πρέπει να είναι απόλυτο αυτό, για έναν καλό τεχνίτη.

 

 

Επίσης, θα ήθελα εδώ να ζητήσω να σταματήσουμε αυτή τη διαρκή σύγκριση με το mini. Το θέμα είναι για το GT και οι απόψεις για το συγκριτικό ακούστηκαν...

[imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign]

rigasnic :: The ex-night shift ::

Link to comment
Share on other sites

eida diafhmistiko tis proalles apo synagermo doberman kai eixe olo to systhma kathws kai 2 thlexeiristhria...arketa fthinos, twra poso kalos einai kaneis den kserei...pes toys ean ginetai na mpei kati allo, sto tsi toy filou mou mpike stern
Link to comment
Share on other sites

Άσχετα από το τι λέει το DRIVE και τα άλλα περιοδικά, καλό είναι να εκφέρουμε μια άποψη για ένα αυτοκίνητο, αφού έχουμε και μια προσωπική εμπειρία από το όχημα. Η δική μου εμπειρία από το MINI (και όχι Mini :p ) ως συνοδηγός μόνο, είναι ότι είναι ένα παιχνίδι. Κάνει για 2ο ή 3ο αυτοκίνητο. Αλλά επειδή πήρα ένα μόνο, προτίμησα το GT.

 

Εξάλλου, αν θέλεις διασκεδαστικό αυτοκίνητο στην κατηγορία των 25.000 € γιατί να μην πάρεις ένα Miata; Ούτως ή άλλως και το MINI πρακτικά διθέσιο είναι... Για να μην πω RX-8 και τελειώσει εκεί το θέμα...

 

Και όσο για τις επιδόσεις, αφήστε λίγο το DRIVE Μαΐου και κοιτάξτε τους 4Τροχούς Σεπτεμβρίου. Δείτε λίγο όλες τις ρεπρίζ του GT (στρωμένο πλέον) και λίγες σελίδες πριν, της Cayman 2,7. Προσέξτε επίσης ότι το Golf είναι ελαφρά βαρύτερο. Και μην ακούσω τίποτα για κλιμάκωση κιβωτίων, γιατί μιλάμε για Porsche!

 

rigasnic sorry, αλλά όχι και να μου πουν ότι έδωσα 25.000€ για έναν κουβά...

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά σας παρακαλώ θα ήθελα κάποια βοήθεια από αυτούς που γνωρίζουν. Επιτέλους αυτήν την εβδομάδα θα παραγγείλω το GT.

Ο πωλητής βέβαια μου είπε πως θα μου κάνει δώρο το συναγερμό, ο οποίος είναι Dopperman (εγώ δεν το γνωρίζω), και ότι όσους έχουν τοποθετήσει σε Golf δεν είχαν ποτέ κανένα πρόβλημα. (Η αντιπροσωπεία που θα το παραγγείλω είναι η ΕΤΕΑ στη Θες/νίκη.)

Βέβαια του είπα πως θα προτιμούσα να βάλω συναγερμό από το εμπόριο, καθώς με λίγα χρήματα παραπάνω βάζεις κάτι πολύ καλύτερο και με τηλεειδοποίηση.

Η απάντησή του ήταν η εξής: «Το αυτοκίνητο έχει 50 εγκεφάλους. Θα εμπιστεύοσουν κάποιον Μπάμπη να σου κάνει αυτή τη δουλειά;» Βέβαια έχει κάποιο δίκαιο αλλά από την άλλη αν ήταν έτσι τι θα κάναν αυτοί που τοποθετούν συναγερμούς;

Σε μεγαλύτερα και ακριβότερα αυτοκίνητα δεν συμβαίνει το ίδιο;

Συγνώμη αν σας κούρασα, θα μ'ενδιέφερε πολύ η άποψή σας. Ευχαριστώ

 

 

γιατι δεν κανεις κανενα κουμαντο να βαλεις τον εργοστασιακο .ισως να δωσεις και κατι παραπανω .

 

στην αρχη και εμενα ηθελαν να μου βαλουν εναν gemini οταν ρωτησα ομως εναν δικο μου ηλεκτρολογο μου ειπε οτι οτιδηποτε μη can-bus θα ηθελε πατεντα για να μπει και κοψοραψηματα τα οποια δεν ηθελα στο αυτοκινητο μου .

 

τελικα εβαλα τον εργοστασιακο ο οποιος και can-bus ειναι και χειριστηρια εχτρα δεν εχει αλλα ειναι πανω στο κλειδι και συνεργαζεται 100% με το αυτοκινητο .

 

ααααααααααααα δεν ειναι τοσο ευκολο να τοποθετηθει πλεον εξω απο την αντιπροσοποια ενας συναγιαρμος αφου πλεον πρεπει να ενεργοποιηθει και στον εγκεφαλο απο την αντιπροσοποια .

Link to comment
Share on other sites

[...]Αν τελικα αποφασισεις να μην βαλεις τον εργοστασιακο συναγερμο τοτε η λυση ειναι μονοδρομος. CLIFFORD.[...]

Αυτη η λυση ηταν πολυ καλη πριν απο καμια δεκαρια χρονια.... Εγω σου προτεινω τους Excalibur....

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Κυκλοφορεί ένα βιντεάκι που δείχνει το καντράν του GT, ενώ ο οδηγός επιταχύνει από 0 σε 180 χλμ/ω. Αυτός αλλάζει περίπου στον κόφτη ταχύτητες!!!

 

Υπάρχει βιντεάκι με το golf στα 240 Km/h... Με όλες στον κόφτη φυσικά... (Έχω postάρει σχετικά). Λογικά με αυτό τον τρόπο δοκιμάζουν την τελική...

 

Έχω την εντύπωση οτι επιβαρύνεις το αυτοκίνητο χωρίς λόγο όταν:

 

1) Ανεβαίνεις στις μικρές ταχύτητες (1η - 2α) κοντά στον κόφτη

2) Επιταχύνεις απότομα (με γκαζι στο πάτωμα) στις μεγάλες (π.χ. 5η) ενω κινείσαι με χαμηλές ταχύτητες

 

Εσείς τι λέτε;

 

Α, και κάτι άλλο (για τους κατόχους): Πότε θα κάνετε το πρώτο σας σέρβις; (Εγώ είμαι στα 6000 χλμ και σκέφτομαι για λαδάκι)

Link to comment
Share on other sites

Γενικα τις 2 πρωτες ταχυτητες δεν πρεπει να τις ζοριζεις, τα γραναζια τους στο κιβωτιο μπορουν να παθουν πιο ευκολα ζημια. Εγω συνηθως αλλαζω την πρωτη γυρω στις 3000 σαλ (και χαμηλοτερα) και την δευτερα γυρω στις 3000-3500 σαλ.

 

Αν επιταχυνεις αποτομα με μεγαλη σχεση στο κιβωτιο ενω πας αργα επιβαρυνεις με μεγαλο φορτιο τον κινητηρα και την μεταδοση, στο GT το καταλαβαινεις γιατι θα δεις και το μπαρομετρο να πηγαινει τερμα δεξια (λογω του υψηλου φορτιου παρεχει αρκετη υποβοηθηση στον κομπρεσσορα).

 

Εγω ειμαι στα 4000 χλμ (μαλλον εμεινα πισω...) και μολις αλλαξα τα πρωτα λαδακια :) Σκεφτηκα οτι τωρα ειναι σχεδον στρωμενο το αυτοκινητο οποτε καιρος να βγουν τα πρωτα λαδια και να μπουν φρεσκα. Κακο σιγουρα δεν κανει, ειδικα σε ενα αυτοκινητο με turbo που στρωθηκε μεσα στην ζεστη. Τα επομενα θα τα αλλαξω με το προγραμματισμενο service των 15.000 χλμ.

Link to comment
Share on other sites

την καλυτερη δουλειά κάνετε και τα αλλάζετε τόσο νωρίς. καλό ειναι να αλλαχτούν μέχρι τα 5000χλμ τα πρώτα για να καθαρίσει το μοτέρ απο γρέζια και ξένα σώματα που έμειναν και αποκολήθηκαν κατά την λειτουργία του στρωσίματος.

"Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,

ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul."

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Δν ξέρω αλλα δν βρίσκω μέτρο σύγκρισης για το ΜΙΝΙ με το Golf... Είναι η μέρα με την νύχτα για μένα... +1 στο Golf! Όσο για τα λαδάκια πολύ σωστά όπως είπε κ ο porcupine είναι καλό να τα αλλάζεις νωρίς...;)

 

Για τον συναγερμό και εδώ στον Βόλο STERN βάζουν...(τουλάχιστον πριν 2- 3 μήνες)...:worry:

 

Μήπως ξέρετε αν γίνεται κ αν ναι πόσο κοστίζει το γνήσιο "κοστούμι" απο R32...? Αξίζει άραγε...? Δν είμαι κ πολύ υπέρ τον μοντίφων γενικότερα...:worry:

Life Is Good
Link to comment
Share on other sites

+1 και απο μένα για το GT.

 

άλλη κατηγορία η Super Mini και άλλη η Μικρομεσαία.

τελείως διαφορετικός κινητήρας, άλλο στήσιμο,άλλο κέντρο βάρους,αλλη φιλοσοφία άλλα κιλά κτλ κτλ.

 

Τώρα, όσο αφορά το λάδι και την συμπεριφορά κατ' εμέ καλό ειναι να τραβήξει μέχρι 5000χλμ με χαλαρούς ρυθμούς και δούλεμα όλων των ταχυτήτων δίχως φυσικά να πιάνει κόφτες, μετά τα 10000χλμ και αφού έχουν πάρει θερμοκρασίες και ανοχές τα μέταλλα πάντα με προοδευτική αύξηση των στροφών, τότε βαράτε στο ψαχνό.Το ξέρω πως για μερικούς αποτελεί παιχνίδι ένα τέτοιο μοτέρ, αν όμως δεν θέλετε να βγάλετε ζόρια πάνω στα 2 χρόνια, σεβαστείτε το και θα σας ανταμείψει. Λαδάκια μην αρχίσετε απο νωρίς να πειραματίζεστε με άλλα του εμπορίου,κρίνετε βάσει των αναγκών σας, των συνθηκών και της χρήσης το πότε θα τα αλλάζετε και μην ακούτε τον κάθε <<ειδικό>>.

Προσωπική γνώμη πάντα αυτή.Στο δικό μου ( Beetle ) αυτό που κατάφερα είναι μηδέν προβλήματα σε κιβώτιο,πλατώ, κινητήρα ( αν εξαιρέσουμε τον προχθεσινό πολλαπλασιαστή λόγω νοθευμένης βενζίνης) καθώς και κατανάλωση που θα την ζήλευε Smart ( στην Αθήνα, με ένα γέμισμα 632χλμ, ταξίδι στην Ήπειρο εκ των οποίων 160χλμ σε ανηφοριές 15% κλίσης εδάφους, σύνολο 758χλμ ) φυσικά μέχρι να έχω σχεδόν στεγνώσει.

όσο αφορά το GT Λοιπόν, το σκέφτομαι και προσπαθώ να δώ λόγω χρημάτων αν θα έπαιρνα το Golf Tsi ή τελικά το GT.

Πρόκειται πραγματικά κατά 40% για διαφορετικά μεταξύ τους αυτοκίνητα.

ψάχνω τις εμπειρίες σας τόσο εδώ όσο και στο VW club. Κρίνω τα υπέρ και τα κατά και προσπαθώ να δώ, όντας νέος κινητήρας, τι θα βγάλει.

"Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,

ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul."

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Εμένα μετά από 4.000χλμ ήρεμης σχετικά οδήγησης (μέχρι 5.000σαλ ελάχιστες φορές, κόφτη δεν έχω βρει ποτέ) δεν έχει κάψει σταγόνα λάδι, ενώ είναι ακόμα ξανθό (ανοικτόχρωμο). Συνεπώς, συνεχίζω σύμφωνα με το τι μου είπε η αντιπροσωπεία, αλλά και το τι λέει το βιβλίο: Θα κάνω ένα μικρό έλεγχο στις 7.500χλμ και αλλαγή στις 15.000χλμ...

 

Αφού λοιπόν είστε όλοι βιαστικοί, εγώ θα κάνω το "πείραμα" να τα κάνω όλα by the book ώστε να δούμε τι θα συμβεί :)

 

Το 1998, αν θυμάμαι καλά, διάβαζα μια δοκιμή του νέου -τότε- Ford Cougar, με έναν 2,5 V6. Εκεί λοιπόν, ο συντάκτης του άρθρου είχε εντυπωσιαστεί γιατί η πρώτη αλλαγή λαδιών ήταν στις 32.000χλμ (20.000 μίλια)! Και μιλάμε για το 1998!

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα αγαπητοί.

 

πάρτε μερικές φωτογραφίες σε πολύ καλή ανάλυση :)

 

http://www.megaupload.com/?d=P0N3FPGR

 

ενδέχεται να είναι κατειλλημένα όλα τα Slots, οπότε δοκιμάστε λίγο αργότερα.

"Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,

ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul."

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

πάρτε μερικές φωτογραφίες σε πολύ καλή ανάλυση :)

 

Στο http://www.netcarshow.com έχει περισσότερες και σε ακόμα υψηλότερη ανάλυση (1600x1200) :)

 

Παρεπιπτόντως, αυτό είναι και το καλύτερο site για φωτό και wallpapers απ'όσα έχω συναντήσει μέχρι τώρα.

Link to comment
Share on other sites

Δν ξέρω αλλα δν βρίσκω μέτρο σύγκρισης για το ΜΙΝΙ με το Golf... Είναι η μέρα με την νύχτα για μένα... +1 στο Golf! Όσο για τα λαδάκια πολύ σωστά όπως είπε κ ο porcupine είναι καλό να τα αλλάζεις νωρίς...;)

 

Για τον συναγερμό και εδώ στον Βόλο STERN βάζουν...(τουλάχιστον πριν 2- 3 μήνες)...:worry:

 

Μήπως ξέρετε αν γίνεται κ αν ναι πόσο κοστίζει το γνήσιο "κοστούμι" απο R32...? Αξίζει άραγε...? Δν είμαι κ πολύ υπέρ τον μοντίφων γενικότερα...:worry:

 

Gia times parts gia to mk5 .:R32 des edo:

http://www.fischermotorsport.de/VW/VW-Golf-5/R32-0.139.html

http://www.signaturebar.com/uploads/images/33845.png
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...