Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Γεια χαρα. Εχω ενα GT με 18000 χιλ και μαλλον ηρθε η ωρα να αλλαξω σασμαν μιας και χτυπαει η δευτερα.

 

Μπορει καποιος που εχει κανει την εν λογω αντικατασταση, ποση ωρα παιρνει περιπου (δηλ πρεπει να αφησω αμαξι ολοκληρη μερα?) και δευτερον αν λυθηκε το προβλημα μετα?

 

Ευχαριστω!

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Γεια χαρα. Εχω ενα GT με 18000 χιλ και μαλλον ηρθε η ωρα να αλλαξω σασμαν μιας και χτυπαει η δευτερα.

 

Μπορει καποιος που εχει κανει την εν λογω αντικατασταση, ποση ωρα παιρνει περιπου (δηλ πρεπει να αφησω αμαξι ολοκληρη μερα?) και δευτερον αν λυθηκε το προβλημα μετα?

 

Ευχαριστω!

 

Ισως είναι υπερβολικό να αναφέρεις ότι για το "γνωστό" πρόβλημα της 2ας να είναι ώρα να αλλάξεις σασμάν.

 

Ρίξε μια ματιά στην δική μου περίπτωση:

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=21895&view=findpost&p=244134

 

Κώστας

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

ποσο χρονων εισαι?

ισως κατι γινει...:D

 

:O Αν διαβάσεις προηγούμενο μήνυμα μου που αναφέρομαι στα δύο αυτοκίνητα που είχα, υπολογίσεις περίπου τις χρονολογίες των μοντέλων καθώς επίσης και ότι πριν τα 18 δεν παίρνεις δίπλωμα ? :wink:

Link to comment
Share on other sites

Οχι δεν έχει καμία μηχανική βελτίωση. Μόνο το πρόγραμμα βάζει η εταιρεία αυτή στο σταδιο 2.

Το στάδιο 3 έχει κάποιες μηχανικές βελτιωσεις, αλλα φτάνεις τους 340 ίππους περίπου εάν θυμάμαι καλά. Εαν θες πιό πολλές πληροφορίες μπες στο site SKN tuning και θα δείς όλες τις λεπτομέρειες. Εδω στην Ελλαδα έχει αντιπροσωπο στην Αθήνα επίσης ο οποίος ειναι της VW-Audi.

To στάδιο 2 στοιχιζει περίπου 1,250 Ευρώ με 5ετή εγγύηση

Νομίζω ότι είναι υπερβολή βέβαια αφού και από την μαμά του το Gti παραμένει ένα αυτοκίνητο με αξιόλογες επιδόσεις χωρίς να χρειάζονται οι 258 ή 342 ιπποι.

Βέβαια εγώ το αγόρασα έτσι το αυτοκίνητο και είναι στην δική μου επιλογή να το πάω και να το επαναφέρω στο προγραμμα όπως το έβγαζε το εργοστάσιο.

μονο προγραμμα εχεις εισαι σταδιο α.

αν βαλεις φιλτρο η εισαγωγη και εξατμιση εισαι φουλ σταδιο α.

απο εκει αν συνεχισεις με αλλο τουρμπο κλπ εισαι ΒΤ

Link to comment
Share on other sites

:O Αν διαβάσεις προηγούμενο μήνυμα μου που αναφέρομαι στα δύο αυτοκίνητα που είχα, υπολογίσεις περίπου τις χρονολογίες των μοντέλων καθώς επίσης και ότι πριν τα 18 δεν παίρνεις δίπλωμα ? :wink:

 

Το topic είναι για το Golf όχι για προξενιά. :p:p

 

 

 

 

.

Link to comment
Share on other sites

Το topic είναι για το Golf όχι για προξενιά. :p:p

 

 

 

 

.

 

Ε, εντάξει είπαμε να κάνουμε και λίγο πλάκα μη το παίρνετε κατάκαρδα :lol:

Link to comment
Share on other sites

Το topic είναι για το Golf όχι για προξενιά. :p:p

 

 

 

 

.

Νίκο, αυτές οι τελίτσες στο τέλος των ποστ σου, σε τι εξυπηρετούν; :lol: :lol: :lol: :p

Link to comment
Share on other sites

Ο λόγος που ήθελα turbo με 122 άλογα (και όχι 140 ή 170 turbo+compressor) ήταν για να έχει το αμάξι νεύρο και να είναι ξεκούραστο και ασφαλές στα ταξίδια.

 

καλα και εγω για τον ιδιο λόγω το πήρα αλλά μετά το στρώσιμο και αφού βρεις ευθεία, θα ανοίξει η τουρμπίνα και , θα περιμένω να μου πείς πόσα έφτασες. Και εγώ με συντηρητική οδήγηση ξεκίνησα (πήγα απο Grand vitara χωρις ESP, το οποιο αν σου φύγει δεν μαζεύεται ουτε σε ράγες να το εχεις ενω για να φτάσει τα 130 θέλει πίστα αεροδρομίου) και πήγα στο 140αρι πάλι χωρις esp(πήγα να αλλάξω την παραγγελία αλλά ήταν ήδη αργά...), λόγω δουλειάς κάνω πάνω 3000χλμ το μήνα και δεν είδα πουθενά την ανάγκη για το esp, απλά γιατί πάω σαν τον άνθρωπο...Αν το ανοίξω στην εθνική, πηγαίνω με 180 και κάτι τύχει μπροστα μου, νομίζω οτι σαν εξτρα θα μου χρειαστεί η άγκυρα γιατί το esp δεν θα προλαβει ουτε κιχ να βγάλει...Άλλωστε για να πουμε και του στραβού το δίκιο, ακομα και esp να έχεις, αν φοβηθείς και αρχίσεις τα Hakkinen Edition δεν σε μαζεύει το esp, γιατί έχω δεί στο δρόμο ελιγμούς-τιμόνι καραβιού, παρτό οοοολο αριστερά και παααααααλι δεξια λες και στρίβεις παλιά νταλίκα. Αν κρατήσεις ψυχραιμία και κάνεις μικρές κινήσεις ναι, αν το πας βόλτα το τιμόνι αντε γεία. Μιας και αναφέρατε και τον Loeb, ο κύριος και χωρίς esp θα το μάζευε μιας και είναι η δουλειά του, αν το έδιναν στον πωλητή της αντιπροσωπείας θα το μαζευε με esp και σε τέτοιες συνθήκες?

 

zouzouna, η αποψη μου είναι η εξής: ενημέρωσε την οικογένεια οτι μετακομίζεις, θα το κάνεις 2ο σπίτι σου, απλά θα μπαίνεις και δεν θα θες να βγείς!οσο για την αξία μεταπώλησης, αν σκοπεύεις να το δώσεις σε 5 χρόνια και κάθε μέρα για τις επόμενες 1825 μέρες σκέφτεσαι ποσο θα το δώσεις, τοτε πούλα το μόλις το πάρεις για να πιάσει καλή τιμή!αλλιώς, πάρε καλαμάκι και ρούφα του το αίμα

Link to comment
Share on other sites

Επειδη ειμαι μηχανολογος...

Σας λεω οτι ο συνδιασμος κομπρεσορα και τουρμπο δε λεει...

Ο κομπρεσορας συνδεεται με την πολλαπλη εισαγωγης και με τον στροφαλοφόρο αξονα αφαιροντας του στρεπτικη ισχυ,αφου παιρνει κίνηση απο αυτον, σε αντιθεση με το τουρμπο που συνδέεται με την πολλαπλή εξαγωγήςαφου η φτερωτή του παιρνει κίνηση απο τα καυσαέρια της καυσης,και με την πολλαπλη εισαγωγης όπου συμπιέζει τον αέρα εκεί.

 

Αυτο το κάνουν οι γερμανικές εταιρίες επειδη ειναι πίσω τεχνολογικα σε σχέση με την Subaru και την Mitsubishi, επειδη δεν έχουν την επαρκή τεχνολογια να εξαλείψουν το turbo lag.

Στο Impreza, και Evo το turblo lag ειναι μηδενικό χωρίς την προσθήκη κομπρέσορα.

 

Αυτα!

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά όταν στην πράξη έχεις ένα μοτέρ που αποδίδει άψογα, δεν έχει την παραμικρή υστέριση και είναι παράλληλα οικονομικό... τότε όχι απλά λέει.
Link to comment
Share on other sites

Επειδη ειμαι μηχανολογος...

Σας λεω οτι ο συνδιασμος κομπρεσορα και τουρμπο δε λεει...

Ο κομπρεσορας συνδεεται με την πολλαπλη εισαγωγης και με τον στροφαλοφόρο αξονα αφαιροντας του στρεπτικη ισχυ,αφου παιρνει κίνηση απο αυτον, σε αντιθεση με το τουρμπο που συνδέεται με την πολλαπλή εξαγωγήςαφου η φτερωτή του παιρνει κίνηση απο τα καυσαέρια της καυσης,και με την πολλαπλη εισαγωγης όπου συμπιέζει τον αέρα εκεί.

 

Αυτο το κάνουν οι γερμανικές εταιρίες επειδη ειναι πίσω τεχνολογικα σε σχέση με την Subaru και την Mitsubishi, επειδη δεν έχουν την επαρκή τεχνολογια να εξαλείψουν το turbo lag.

Στο Impreza, και Evo το turblo lag ειναι μηδενικό χωρίς την προσθήκη κομπρέσορα.

 

Αυτα!

 

Αγαπητέ μηχανολόγε

 

Όσο καλός γνώστης της επιστήμης σου κι αν είσαι, σε αμφισβητώ ανοιχτά, λόγω του ότι έχεις το θράσσος να λες ότι ο κολοσσός που ακούει στον όνομα VAG (δηλαδή Seat, Skoda, Audi, VW KAI Porsche) είναι πίσω τεχνολογικά -αν είναι δυνατόν- από την Fuji Heavy Industries! Προφανώς θα έπρεπε να σε συμβουλευτούν περί μηχανολογικών θεμάτων, έτσι δεν είναι;

 

Εξάλλου, πέρα από την (πολύ σωστή) περιγραφή που μας κάνεις για το πως δουλεύει τόσο το τούρμπο όσο και ο κομπρέσσορας, δε μας εξηγείς το λόγο που "δε λέει". Περιμένω λοιπόν μια αντίστοιχα επιστημονικά αποδεκτή και τεκμηριωμένη απάντηση.

 

Στο δια ταύτα, ο κινητήρας TSI είναι ίσως το μοναδικό εξάρτημα των αυτοκινήτων που έχει φορεθεί για το οποίο δεν υπάρχει το παραμικρό παράπονο. Μπορεί να υπάρχουν χίλιες δυο αναφορές για περιφερειακά προβλήματα αλλά όχι για τον κινητήρα. Επιπλέον όπως μπορεί να δει κανείς σε αυτά τα γραφήματα:

 

http://www.rri.se/spec/view/png/graph/STR-08092501-kW-Nm-C.pnghttp://www.rri.se/spec/view/png/graph/STR-08092901-kW-Nm-C.pnghttp://www.rri.se/spec/view/png/graph/STR-06041202-kW-Nm-C.png

 

ο TSI έχει σαφώς πιο ομαλές καμπύλες ισχύος και ροπής, αποδίδοντας την τελευταία και πιο νωρίς. Όσο για το turbo lag, είναι σίγουρα αισθητό στα αυτοκίνητα που αναφέρεις, κάτι που είναι εμφανές και στις καμπύλες (στις 3500σαλ στο Subaru και στις 3000 στο Lancer). Μόνο στις αγωνιστικές εκδόσεις δεν υπάρχει lag, ελπίζω να μην έχεις μπερδευτεί γιατί το ALS δεν μπαίνει σε αυτοκίνητα παραγωγής (τουλάχιστον προς το παρόν).

 

O συγκεκριμένος κινητήρας σχεδιάστηκε για να μπαίνει (και) σε αυτοκίνητα των 20.000 ευρώ και όχι των 50.000 και μόνον (με όποιους περιορισμούς θέτει αυτό), να είναι οικονομικός (δε νομίζω ότι κανένα από τα δυο σούπερ-σεντάν που αναφέρεις φτάνουν μετά τη Λάρισα με ένα ρεζερβουάρ...) και φυσικά είναι πιο αποδοτικός από τους αντίστοιχους των αυτοκινήτων που αναφέρεις, αφού με λιγότερο καύσιμο παράγει περισσότερο (αναλογικά) έργο.

 

Φιλικά

Άρης

Link to comment
Share on other sites

Επειδη ειμαι μηχανολογος...

Σας λεω οτι ο συνδιασμος κομπρεσορα και τουρμπο δε λεει...

Ο κομπρεσορας συνδεεται με την πολλαπλη εισαγωγης και με τον στροφαλοφόρο αξονα αφαιροντας του στρεπτικη ισχυ,αφου παιρνει κίνηση απο αυτον, σε αντιθεση με το τουρμπο που συνδέεται με την πολλαπλή εξαγωγήςαφου η φτερωτή του παιρνει κίνηση απο τα καυσαέρια της καυσης,και με την πολλαπλη εισαγωγης όπου συμπιέζει τον αέρα εκεί.

 

Αυτο το κάνουν οι γερμανικές εταιρίες επειδη ειναι πίσω τεχνολογικα σε σχέση με την Subaru και την Mitsubishi, επειδη δεν έχουν την επαρκή τεχνολογια να εξαλείψουν το turbo lag.

Στο Impreza, και Evo το turblo lag ειναι μηδενικό χωρίς την προσθήκη κομπρέσορα.

 

Αυτα!

 

 

α ρε συναδελφε πως τα λες...:respect:

για ανεβα λιγο γερμανια να τους πεις δυο φωνηεντα μπας και ξυπνησουν λιγακι οι χαζο-γερμανοι...

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ μηχανολόγε

 

Όσο καλός γνώστης της επιστήμης σου κι αν είσαι, σε αμφισβητώ ανοιχτά, λόγω του ότι έχεις το θράσσος να λες ότι ο κολοσσός που ακούει στον όνομα VAG (δηλαδή Seat, Skoda, Audi, VW KAI Porsche) είναι πίσω τεχνολογικά -αν είναι δυνατόν- από την Fuji Heavy Industries! Προφανώς θα έπρεπε να σε συμβουλευτούν περί μηχανολογικών θεμάτων, έτσι δεν είναι;

 

Εξάλλου, πέρα από την (πολύ σωστή) περιγραφή που μας κάνεις για το πως δουλεύει τόσο το τούρμπο όσο και ο κομπρέσσορας, δε μας εξηγείς το λόγο που "δε λέει". Περιμένω λοιπόν μια αντίστοιχα επιστημονικά αποδεκτή και τεκμηριωμένη απάντηση.

 

Στο δια ταύτα, ο κινητήρας TSI είναι ίσως το μοναδικό εξάρτημα των αυτοκινήτων που έχει φορεθεί για το οποίο δεν υπάρχει το παραμικρό παράπονο. Μπορεί να υπάρχουν χίλιες δυο αναφορές για περιφερειακά προβλήματα αλλά όχι για τον κινητήρα. Επιπλέον όπως μπορεί να δει κανείς σε αυτά τα γραφήματα:

 

http://www.rri.se/spec/view/png/graph/STR-08092501-kW-Nm-C.pnghttp://www.rri.se/spec/view/png/graph/STR-08092901-kW-Nm-C.pnghttp://www.rri.se/spec/view/png/graph/STR-06041202-kW-Nm-C.png

 

ο TSI έχει σαφώς πιο ομαλές καμπύλες ισχύος και ροπής, αποδίδοντας την τελευταία και πιο νωρίς. Όσο για το turbo lag, είναι σίγουρα αισθητό στα αυτοκίνητα που αναφέρεις, κάτι που είναι εμφανές και στις καμπύλες (στις 3500σαλ στο Subaru και στις 3000 στο Lancer). Μόνο στις αγωνιστικές εκδόσεις δεν υπάρχει lag, ελπίζω να μην έχεις μπερδευτεί γιατί το ALS δεν μπαίνει σε αυτοκίνητα παραγωγής (τουλάχιστον προς το παρόν).

 

O συγκεκριμένος κινητήρας σχεδιάστηκε για να μπαίνει (και) σε αυτοκίνητα των 20.000 ευρώ και όχι των 50.000 και μόνον (με όποιους περιορισμούς θέτει αυτό), να είναι οικονομικός (δε νομίζω ότι κανένα από τα δυο σούπερ-σεντάν που αναφέρεις φτάνουν μετά τη Λάρισα με ένα ρεζερβουάρ...) και φυσικά είναι πιο αποδοτικός από τους αντίστοιχους των αυτοκινήτων που αναφέρεις, αφού με λιγότερο καύσιμο παράγει περισσότερο (αναλογικά) έργο.

 

Φιλικά

Άρης

Για να λεμε και του στραβου το δικιο ομως φιλε Αρη ο συνδιασμος τουρμπο και κομπρεσσορα ειναι τεχνολογια... 20ετιας!! Τοτε ηταν κατι πολυ πρωτοποριακο οταν και χρησιμοποιηθηκε απο τους Ιταλους μηχανικους της Lancia στην Lancia Delta S4! Αλλα ακομα και τοτε η ιδεα εγκαταληφθηκε για τους ιδιους λογους που αναφερει και ο Freiheit80! Για να λειτουργησει ο κομπρεσορας πρεπει να κλεψει ισχυ... Το τουρμπο οχι καθως εκμεταλλευεται τα αχρηστα καυσαερια!!

 

Τεχνολογια αιχμης δεν ειναι να δημιουργεις κατι εξαιρετικα πολυπλοκο το οποιο ομως θα αποδιδει σωστα! Τεχνολογια αιχμης ειναι να δημιουργεις το ιδιο αποτελεσμα με πολυ πιο απλο τροπο... Και αυτος ειναι ακριβως και ο λογος για τον οποιο ακομα και τα συγχρονα TSi πλεον εχουν μονο υπερσυμπιεστη καυσαεριων και οχι κομπρεσορα οπως πχ ο 1.8TSI και ο 2TSI!

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ μηχανολόγε

 

Όσο καλός γνώστης της επιστήμης σου κι αν είσαι, σε αμφισβητώ ανοιχτά, λόγω του ότι έχεις το θράσσος να λες ότι ο κολοσσός που ακούει στον όνομα VAG (δηλαδή Seat, Skoda, Audi, VW KAI Porsche)

 

+Bugatti?

 

Ωραία τα λές Άρη..

Link to comment
Share on other sites

ο συνδιασμος τουρμπο και κομπρεσσορα ειναι τεχνολογια... 20ετιας!! Τοτε ηταν κατι πολυ πρωτοποριακο οταν και χρησιμοποιηθηκε απο τους Ιταλους μηχανικους της Lancia στην Lancia Delta S4! Αλλα ακομα και τοτε η ιδεα εγκαταληφθηκε για τους ιδιους λογους που αναφερει και ο Freiheit80!

 

Τεχνολογια αιχμης δεν ειναι να δημιουργεις κατι εξαιρετικα πολυπλοκο το οποιο ομως θα αποδιδει σωστα! Τεχνολογια αιχμης ειναι να δημιουργεις το ιδιο αποτελεσμα με πολυ πιο απλο τροπο... Και αυτος ειναι ακριβως και ο λογος για τον οποιο ακομα και τα συγχρονα TSi πλεον εχουν μονο υπερσυμπιεστη καυσαεριων και οχι κομπρεσορα οπως πχ ο 1.8TSI και ο 2TSI!

 

Δηλαδή εσένα σε νοιάζει ο τρόπος και όχι το αποτέλεσμα; Όταν έχεις ένα κινητήρα αξιόπιστο, οικονομικό (και το τονίζω αυτό) ο οποίος αποδίδει εξαιρετικά, θα κολήσεις στο πόσο απλός ή πολύπλοκος είναι στην λειτουργία του;

 

Μιλάς για κινητήρες τούρμπο-κομπρεσσορες 20ετίας και τους συγκρίνεις με τους σημερινούς; :blink: Δηλαδή όσα συστήματα χρησιμοποιήθηκαν στο παρελθον και εγκαταλήφθηκαν, αυτόματα σημαίνει οτι θα έχουν την ίδια τύχη και σήμερα; Με αυτό το σκεπτικό δεν θα πρέπει να εξελίσει καμία εταιρία σύστηματα τετραδιέυθυνσης, εξελιγμένα συστήματας τετρακίνησης, υβριδικά συστήματα και πάει λέγοντας.

 

Και μην ξεχνάς οτι ο διπλά υπερτροφοδοτούμενος tsi είναι 1.4 ενώ οι απλά τουρμάτοι είναι 1.8 και 2.0. Τα πλεονεκτήματα ενός κινητήρα μικρότερης χωρητικότητας είναι πολλαπλά και δεν περιορίζονται μόνο στην απόδοση.

Link to comment
Share on other sites

Επειδη ειμαι μηχανολογος...

Σας λεω οτι ο συνδιασμος κομπρεσορα και τουρμπο δε λεει...

Ο κομπρεσορας συνδεεται με την πολλαπλη εισαγωγης και με τον στροφαλοφόρο αξονα αφαιροντας του στρεπτικη ισχυ,αφου παιρνει κίνηση απο αυτον, σε αντιθεση με το τουρμπο που συνδέεται με την πολλαπλή εξαγωγήςαφου η φτερωτή του παιρνει κίνηση απο τα καυσαέρια της καυσης,και με την πολλαπλη εισαγωγης όπου συμπιέζει τον αέρα εκεί.

 

Αυτο το κάνουν οι γερμανικές εταιρίες επειδη ειναι πίσω τεχνολογικα σε σχέση με την Subaru και την Mitsubishi, επειδη δεν έχουν την επαρκή τεχνολογια να εξαλείψουν το turbo lag.

Στο Impreza, και Evo το turblo lag ειναι μηδενικό χωρίς την προσθήκη κομπρέσορα.

 

Αυτα!

 

Αμφιβάλλω για το αν είσαι μηχανολόγος ή απλά ήθελες να δώσεις "κύρος" στο παιδικό μήνυμά σου. Γνωρίζουμε πως λειτουργεί ο κομπρέσσορας και γνωρίζουμε πως λειτουργεί το τούρμπο.

 

Στον TSI προσπαθούν να εξαλείψουν το lag ενός 1400cc κινητήρα το οποίο είναι αρκετά μεγάλο λόγω του μεγέθους της τουρμπίνας που έχει για να αποδίδει τους 170 ίππους. Ένας 1400cc κινητήρας βγάζει σαφώς πολύ λιγότερα καυσαέρια από τα δίλιτρα (και παραπάνω) Subaru και EVO οπότε γιαυτό το λόγο το lag σε εκείνα είναι πολύ μικρότερο.

 

Συγχώρεσέ με αλλά ακόμα και ο Διευθυντής της Subaru αν χρησιμοποιεί εκφράσεις του τύπου "δε λέει..." δεν πρόκειται να πείσει εκείνους όπου απευθύνεται. Πόσο μάλλον ένας άγνωστος

Link to comment
Share on other sites

Νίκο, αυτές οι τελίτσες στο τέλος των ποστ σου, σε τι εξυπηρετούν; :lol: :p

 

 

Κρατάω απόσταση μην με στουκάρει κανείς σε κανένα φανάρι. :lol::lol::lol:

 

 

 

 

.

Link to comment
Share on other sites

Για να λεμε και του στραβου το δικιο ομως φιλε Αρη ο συνδιασμος τουρμπο και κομπρεσσορα ειναι τεχνολογια... 20ετιας!! Τοτε ηταν κατι πολυ πρωτοποριακο οταν και χρησιμοποιηθηκε απο τους Ιταλους μηχανικους της Lancia στην Lancia Delta S4! Αλλα ακομα και τοτε η ιδεα εγκαταληφθηκε για τους ιδιους λογους που αναφερει και ο Freiheit80! Για να λειτουργησει ο κομπρεσορας πρεπει να κλεψει ισχυ... Το τουρμπο οχι καθως εκμεταλλευεται τα αχρηστα καυσαερια!!

 

Τεχνολογια αιχμης δεν ειναι να δημιουργεις κατι εξαιρετικα πολυπλοκο το οποιο ομως θα αποδιδει σωστα! Τεχνολογια αιχμης ειναι να δημιουργεις το ιδιο αποτελεσμα με πολυ πιο απλο τροπο... Και αυτος ειναι ακριβως και ο λογος για τον οποιο ακομα και τα συγχρονα TSi πλεον εχουν μονο υπερσυμπιεστη καυσαεριων και οχι κομπρεσορα οπως πχ ο 1.8TSI και ο 2TSI!

μιας και το γυρισαμε στο σοβαρο να πω το εξης. (πρεπει να το εχω γραψει 1000 φορες εδω μεσα).

1. καμια μα καμια μηχανολογική λυση δεν ειναι νεα....

α. η τεχνολογια του turbo-charger ειναι πιο παλια απο την εποχη που βγηκαν οι λασπες.. (τελος 1800 αρχες 1900)...

β. η τεχνολογια charger ειναι το ιδιο παλια (λιγα χρονια πιο μετα)

2. ολα τα πραγματα στη φυση ειναι ενα trade off που λενε και στο χωριο μου...

πχ. turbo-charger vs charger

το T/C κερδιζει στο οτι δεν απορροφά ισχυ απο τον ιδιο τον κινητήρα αλλα απο τα άχρηστα κασαυερια

το C κερδίζει στο οτι εχει άμεση απόκριση και απο πιο χαμηλες στροφες. (οτι και να λεμε ενα T/C εχει υστέρηση η αδράνεια χαρακτηριζει καθε τι που εχει μαζα....)

 

ετσι λοιπον ως μηχανικος και εγω δε μπορω να απορρίψω μια λυση...

δες πχ τις merc. ή το νεο S4 που και αυτο εχει μονο C.

οσο για το οτι το εγκατέλειψε η lancia προσωπικα πιστευω οτι ο λογος για τον οποίο εγινε ειναι οτι το παντρεμα ηταν δυσκολο πριν απο τοσο χρονια... αλλα η εξελιξη των ηλεκτρονικων πλεον επιτρεπει κατι τετοιο....

 

τελος αν και δε διαφωνω με το "keep it simple" αυτο δε σημαίνει οτι κατι "μπερδεμένο" δεν ειναι και τεχνολογικά προηγμένο.... άλλωστε μη νομιζεις πως τα ηλεκτρονικα ειναι λιγοτερο πολυπολοκα απο ενα T/C KAI ENA C MAZI...

για σκεψου απλα πως λειτουργει ενα ESP μια και το εχουμε αναφερει αρκετα εδω μεσα...

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Βασικα εγω γιατι δεν καταλαβαινω το turbo lag στο 122; Το μονο lag που καταλαβαινω ειναι του γκαζιου.
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή εσένα σε νοιάζει ο τρόπος και όχι το αποτέλεσμα; Όταν έχεις ένα κινητήρα αξιόπιστο, οικονομικό (και το τονίζω αυτό) ο οποίος αποδίδει εξαιρετικά, θα κολήσεις στο πόσο απλός ή πολύπλοκος είναι στην λειτουργία του;

 

Μιλάς για κινητήρες τούρμπο-κομπρεσσορες 20ετίας και τους συγκρίνεις με τους σημερινούς; :blink: Δηλαδή όσα συστήματα χρησιμοποιήθηκαν στο παρελθον και εγκαταλήφθηκαν, αυτόματα σημαίνει οτι θα έχουν την ίδια τύχη και σήμερα; Με αυτό το σκεπτικό δεν θα πρέπει να εξελίσει καμία εταιρία σύστηματα τετραδιέυθυνσης, εξελιγμένα συστήματας τετρακίνησης, υβριδικά συστήματα και πάει λέγοντας.

 

Και μην ξεχνάς οτι ο διπλά υπερτροφοδοτούμενος tsi είναι 1.4 ενώ οι απλά τουρμάτοι είναι 1.8 και 2.0. Τα πλεονεκτήματα ενός κινητήρα μικρότερης χωρητικότητας είναι πολλαπλά και δεν περιορίζονται μόνο στην απόδοση.

Ο τροπος εχει παντα επιπτωσεις στο αποτελεσμα... Χαρακτηριστικο προβλημα της πολυπλοκοτητας αυτου του κινητηρα ειναι τα προβληματακια που κατα καιρους εχουν αντιμετωπισει αρκετα ατομα μεσα στο συγκεκριμενο φορουμ (βαλβιδες κομπρεσορα, αρνηση αυξησης των στροφων, αρκετα φαινομενα safe mode κλπ)!

Αντιθετα τιποτα απο τα παραπανω δεν εχουν εμφανιστει στους, ουσιαστικα TFSi που εχουν ονομαστει για λογους μαρκετινγκ TSi!!

 

Το οτι μια τεχνολογια εγκαταληφθηκε στο παρελθον μπορει να σημαινει 2 πραγματα... 1)Οτι δεν υπηρχαν τα μεσα για να υλοποιηθει σωστα (το οποιο αυτοματως αποριπτεται μιας και καταφεραν να βγαλουν 580 αλογα απο 1800cc) η 2) Το οτι αυτη η τεχνολογια δεν αξιζε την περεταιρω εξελιξη της!

 

Το οτι μονο ο 1400αρης πλεον εχει compressor απο μερους της Vw εμενα μου δειχνει οτι προκειται για το δευτερο... Το ιδιο πραγμα μου δειχνει και το γεγονος οτι κανενας μα κανενας ανταγωνιστης δεν ακολουθησε αυτη την οδο!! Ενω ουσιαστικα και η ιδια η Vw το εχει εγκαταλειψει το project καθως εχει στραφει στους Tfsi!

 

Οσο για τα 170 αλογα απο τα 1400cc πλεον δεν ειναι και τιποτα το φοβερο... O 1400αρης T-jet του FIAT Group αποδιδει πλεον απο 120 μεχρι και 180 αλογα απολυτως αξιοπιστα και με σχεδον ανεπαισθητο lag κρατωντας την καταναλωση σε προκλητικα μικρα νουμερα!! Το ιδιο ισχυει και για τους TFSi ακομα και αν μιλαμε για αυτο των 122 ιππων... No lag at all!!!

 

Για να γενικευσω λοιπον την αποψη μου το ολο concept του Turbo-Compressor TSi ηταν απλα ενα τρικ μαρκετινγκ για να τραβηξει πελατεια (μιας και ηταν το πρωτο "μικρο" μοτερ με πολλα αλογα!)... Και κατα την αποψη μου πετυχε απολυτα τον στοχο του!! Το μελλον -κακα τα ψεμματα- ειναι ο TFSi ειτε αυτος θα λεγεται TFSi η απλα TSi για τους ιδιους λογους μαρκετινγκ!!

Link to comment
Share on other sites

Το οτι μια τεχνολογια εγκαταληφθηκε στο παρελθον μπορει να σημαινει 2 πραγματα... 1)Οτι δεν υπηρχαν τα μεσα για να υλοποιηθει σωστα (το οποιο αυτοματως αποριπτεται μιας και καταφεραν να βγαλουν 580 αλογα απο 1800cc) η 2) Το οτι αυτη η τεχνολογια δεν αξιζε την περεταιρω εξελιξη της!

 

Το οτι μονο ο 1400αρης πλεον εχει compressor απο μερους της Vw εμενα μου δειχνει οτι προκειται για το δευτερο... Το ιδιο πραγμα μου δειχνει και το γεγονος οτι κανενας μα κανενας ανταγωνιστης δεν ακολουθησε αυτη την οδο!! Ενω ουσιαστικα και η ιδια η Vw το εχει εγκαταλειψει το project καθως εχει στραφει στους Tfsi!

 

Οσο για τα 170 αλογα απο τα 1400cc πλεον δεν ειναι και τιποτα το φοβερο... O 1400αρης T-jet του FIAT Group αποδιδει πλεον απο 120 μεχρι και 180 αλογα απολυτως αξιοπιστα και με σχεδον ανεπαισθητο lag κρατωντας την καταναλωση σε προκλητικα μικρα νουμερα!! Το ιδιο ισχυει και για τους TFSi ακομα και αν μιλαμε για αυτο των 122 ιππων... No lag at all!!!

 

το οτι εβγαλε 580 αλογα δε λεει κατι για την ομαλη συμβιωση των δυο... δηλαδη την ομαλη μεταβαση απο τον C στο T/C...εκει ειναι η ολη υποθεση για ενα καθημερινο αυτοκινητο...

για το μηδενικο lag... τωρα... ολα ειναι σχετικα...

οταν πρωτο-οδηγησα το 1.8Τ (5ν-163ps) ειχα παθει πλακα ελεγα πως τραβαει το ατιμο απο τοσο χαμηλα.... πραγματικα εχει μηδενικη υστερηση.... τωρα που εχω το gt και κατα καιρους οδηγω και το 1.8Τ βλεπω πλεον οτι χαμηλα εχει μια τρυπα που στο gt δεν υπαρχει...

οσο για το C o 1.4 ειναι ο πρωτος του ομιλου που εχει (μετα απο χρονια) και απο οτι βλεπω δεν ειναι ο τελευταιος.. (οπως ειπα και πριν το νεο S4 εχει μονο C)

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

καλα και εγω για τον ιδιο λόγω το πήρα αλλά μετά το στρώσιμο και αφού βρεις ευθεία, θα ανοίξει η τουρμπίνα και , θα περιμένω να μου πείς πόσα έφτασες. Και εγώ με συντηρητική οδήγηση ξεκίνησα (πήγα απο Grand vitara χωρις ESP, το οποιο αν σου φύγει δεν μαζεύεται ουτε σε ράγες να το εχεις ενω για να φτάσει τα 130 θέλει πίστα αεροδρομίου) και πήγα στο 140αρι πάλι χωρις esp(πήγα να αλλάξω την παραγγελία αλλά ήταν ήδη αργά...), λόγω δουλειάς κάνω πάνω 3000χλμ το μήνα και δεν είδα πουθενά την ανάγκη για το esp, απλά γιατί πάω σαν τον άνθρωπο...Αν το ανοίξω στην εθνική, πηγαίνω με 180 και κάτι τύχει μπροστα μου, νομίζω οτι σαν εξτρα θα μου χρειαστεί η άγκυρα γιατί το esp δεν θα προλαβει ουτε κιχ να βγάλει...Άλλωστε για να πουμε και του στραβού το δίκιο, ακομα και esp να έχεις, αν φοβηθείς και αρχίσεις τα Hakkinen Edition δεν σε μαζεύει το esp, γιατί έχω δεί στο δρόμο ελιγμούς-τιμόνι καραβιού, παρτό οοοολο αριστερά και παααααααλι δεξια λες και στρίβεις παλιά νταλίκα. Αν κρατήσεις ψυχραιμία και κάνεις μικρές κινήσεις ναι, αν το πας βόλτα το τιμόνι αντε γεία. Μιας και αναφέρατε και τον Loeb, ο κύριος και χωρίς esp θα το μάζευε μιας και είναι η δουλειά του, αν το έδιναν στον πωλητή της αντιπροσωπείας θα το μαζευε με esp και σε τέτοιες συνθήκες?

 

zouzouna, η αποψη μου είναι η εξής: ενημέρωσε την οικογένεια οτι μετακομίζεις, θα το κάνεις 2ο σπίτι σου, απλά θα μπαίνεις και δεν θα θες να βγείς!οσο για την αξία μεταπώλησης, αν σκοπεύεις να το δώσεις σε 5 χρόνια και κάθε μέρα για τις επόμενες 1825 μέρες σκέφτεσαι ποσο θα το δώσεις, τοτε πούλα το μόλις το πάρεις για να πιάσει καλή τιμή!αλλιώς, πάρε καλαμάκι και ρούφα του το αίμα

 

Φίλε μου (και συμπατριώτη κατά το ήμισυ) σ' ευχαριστώ πολύ για το μήνυμα σου. Μου αναπτέρωσες κάπως το ηθικό διότι τις δύο τελευταίες μέρες είχα ενημερώσει την οικογένεια μου όχι ότι μετακομίζω στο καινούργιο μου αμάξι αλλά ότι το παίρνω χωρίς esp και πιθανόν να μη με ξανάβλεπαν ποτέ . . . :(

Link to comment
Share on other sites

το οτι εβγαλε 580 αλογα δε λεει κατι για την ομαλη συμβιωση των δυο... δηλαδη την ομαλη μεταβαση απο τον C στο T/C...εκει ειναι η ολη υποθεση για ενα καθημερινο αυτοκινητο...

για το μηδενικο lag... τωρα... ολα ειναι σχετικα...

οταν πρωτο-οδηγησα το 1.8Τ (5ν-163ps) ειχα παθει πλακα ελεγα πως τραβαει το ατιμο απο τοσο χαμηλα.... πραγματικα εχει μηδενικη υστερηση.... τωρα που εχω το gt και κατα καιρους οδηγω και το 1.8Τ βλεπω πλεον οτι χαμηλα εχει μια τρυπα που στο gt δεν υπαρχει...

οσο για το C o 1.4 ειναι ο πρωτος του ομιλου που εχει (μετα απο χρονια) και απο οτι βλεπω δεν ειναι ο τελευταιος.. (οπως ειπα και πριν το νεο S4 εχει μονο C)

Εννοουσα φυσικα τον συνδυασμο του κομπρεσσορα με το τουρμπο και οχι μονο την υπαρξη ενος κομπρεσσορα πραγμα το οποιο συνανταται παρα πολυ συχνα!

Απο ολα τα καινουρια TSi μοτερ μονο ο πρωτος ο 1400αρης εχει κομπρεσσορα! Πραγμα το οποιο σημαινει οτι ακομα και η μαμα VW εγκαταλειπει την ιδεα του twin-charged κινητηρα!! ;)

 

Ακομα ο 1.8Τ ειναι εξισου παλιας τεχνολογιας μοτερ... και ειναι αδικο να συγκρινεται με τα καινουριας τεχνολογιας τουρμπο μοτερακια! Ας μην ξεχναμε οτι εχει κλεισει σχεδον 10ετια το συγκεκριμενο μοτερ (ισως και κατι παραπανω!) και οτι πλεον δεν παραγεται! Και φαντασου οτι βρηκες σε αυτο το μοτερ μονο μια μικρη τρυπα... Σκεψου πως ειναι τα καινουρια!! ;)

Link to comment
Share on other sites

ναι φιλε μου καταργειται ο tsi με tourbo+compressor γι αυτο θα μπαινει και στο καινουργιο golf με 160 αλογα οπως επισης στο tiguan με 150 και στο turan με 140 οπως και στο καινουργιο ibiza cupra (κορυφαια εκδοση ξερεις....) με 180 αλογα. δηλαδη τι αλλο θα πρεπει να κανουν οι ανθρωποι για να μας δειξουν οτι τον καταργουνε παναθεματον..... ηταν απλα ενα τρικ του μαρκετινγκ.... Α και επισης αυτο για τους t-jet οτι ειναι πιο οικονομικοι απο τους tsi turbo+kompressor μην το πεις πουθενα παραεξω. οποια δοκιμη και να διαβασεις αυτος με τους 150 ιππους δυσκολα να πεσει κατω απο τα 10λιτρα/100χλμ ακομα και σε χαλαρους ρυθμους. υποψη εγω στο GT μου βλεπω ανετα 7-7,5 με λιγο ελαφρυ ποδι.
Link to comment
Share on other sites

μα πως συμπεραινεις οτι εγκαταλειπει τους twincharged το group vag? ειπε κανεις ποτε οτι ολους τους κινητηρες θα τους βγαζει twincharged? ηταν προφανες οτι αυτη η τεχνολογια θα ανφεροταν στον 1,4 μονο (για λογους οικονομιας,βελτιστης αποδοσης κτλ). δεν ειπανε ποτε οτι θα βγαλουν και τον 2λιτρο tfsi η οποιονδηποτε αλλον μ αυτη τη τεχνολογια. αντιθετα ο 1,4 με turbo+kompressor οχι μονο δεν εγκαταλειπεται αλλα αντιθετως εξελισεται και τον ζητανε και αλλα μελη του group βλεπε seat,scoda.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...